www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 07:15:23
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
404
405
406
407
408
[
409
]
410
411
412
413
414
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3383578 alkalommal)
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5964 Dátum:
2009 Június 18, 07:55:36 »
Azért egy kis flex lehet, hogy kell. Meg a szerkezet sem mindegy, én cumiztam vele.
Idézetet írta: gas - 2009 Június 17, 21:17:02
üdvw mindenkinek!
a 215-ös kuplung-lendkerék befér a bogár váltóba?
és cserélhető egy az egyben a gyárival?( illesztés, menet, illesztő csapok száma mérete)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5963 Dátum:
2009 Június 17, 22:12:35 »
Idézetet írta: gas - 2009 Június 17, 21:43:44
köszi
esetleg a piaci áráról mit lehet tudni mennyit érdemes fizetni érte
kuplung+lendkerék
bontottkb 20as
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5962 Dátum:
2009 Június 17, 21:43:44 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Június 17, 21:18:04
be
köszi
esetleg a piaci áráról mit lehet tudni mennyit érdemes fizetni érte
kuplung+lendkerék
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5961 Dátum:
2009 Június 17, 21:22:34 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Június 17, 18:56:06
A törés helyére jár egy olajszűrő és/vagy hűtő.
Csak "ledugózta" a nyílásokat egy kertislaggal szvsz.
Ach, so!
1963 VW1200 DeLuxe
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5960 Dátum:
2009 Június 17, 21:18:04 »
be
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5959 Dátum:
2009 Június 17, 21:17:02 »
üdvw mindenkinek!
a 215-ös kuplung-lendkerék befér a bogár váltóba?
és cserélhető egy az egyben a gyárival?( illesztés, menet, illesztő csapok száma mérete)
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5958 Dátum:
2009 Június 17, 19:59:45 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Június 17, 18:56:36
mert pl. nem férek hozzá a felső csavarhoz, ami a 66-oson anyával van a turbinaház mögött.
na az úgy tényleg necces lehet akkor
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5957 Dátum:
2009 Június 17, 19:53:17 »
Idézetet írta: SiD - 2009 Június 17, 18:12:47
az a kanyarban megtört gumicső precíz összeszerelésre utal.
Az a külső (mondjuk front) hűtő kivezető meg visszavezető csonkja, csak gondolom nem akarta szabadon hagyni.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5956 Dátum:
2009 Június 17, 19:32:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Június 17, 19:07:20
A csavarhúzó üt!
seprünyélnél jobb
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5955 Dátum:
2009 Június 17, 19:07:20 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Június 17, 18:34:42
<beszúrt kép törölve>
az elsö 80km benne van!jol megy teccik karburállás még 80% os
A csavarhúzó üt!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5954 Dátum:
2009 Június 17, 19:05:48 »
Idézetet írta: AMZ-970 - 2009 Június 17, 18:16:04
<beszúrt kép törölve>
És ez mi? nekem ez sem tűnik precíznek
Felhegesztette a szívónyílást, kimunkálta nagyobbra, brezonnal illesztett rá egy nagyobb szívócsövet...de még nincs kész. Ez nem annyira gány.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5953 Dátum:
2009 Június 17, 18:56:36 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Június 17, 16:42:44
Schlosser Zolinak volt/van, olyan régi turbinaháza, amin átalakította hátul nagy olajhűtősre a burkolatot, és sztem az nem látszott, vagy csak szolidan, és max a nagyon avatott szemek veszik észre oldalról kukucskálva, na de ennyi megengedhető, még ilyen "korabeli tuning" szinten is szerintem.
Az oettinger hogy oldotta meg a hűtést?
Akkora hűtő nem kell, és nem is akarok olyat ami "oldalról kukucskálva" látszik, mert pl. nem férek hozzá a felső csavarhoz, ami a 66-oson anyával van a turbinaház mögött.
Akkor még szar olajok voltak, ma meg már jó olajok vannak, úgyhogy nagyon nem érdekel a dolog.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5952 Dátum:
2009 Június 17, 18:56:06 »
A törés helyére jár egy olajszűrő és/vagy hűtő.
Csak "ledugózta" a nyílásokat egy kertislaggal szvsz.
Idézetet írta: SiD - 2009 Június 17, 18:12:47
az a kanyarban megtört gumicső precíz összeszerelésre utal.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5951 Dátum:
2009 Június 17, 18:34:42 »
az elsö 80km benne van!jol megy teccik karburállás még 80% os
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
AMZ-970
Hozzászólások: 871
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5950 Dátum:
2009 Június 17, 18:16:04 »
Idézetet írta: SiD - 2009 Június 17, 18:12:47
az a kanyarban megtört gumicső precíz összeszerelésre utal.
És ez mi? nekem ez sem tűnik precíznek
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5949 Dátum:
2009 Június 17, 18:12:47 »
Idézetet írta: AMZ-970 - 2009 Június 17, 18:09:07
<beszúrt kép törölve>
83 lovat ír
1.6 szimplaszívós
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=802286
az a kanyarban megtört gumicső precíz összeszerelésre utal.
1963 VW1200 DeLuxe
AMZ-970
Hozzászólások: 871
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5948 Dátum:
2009 Június 17, 18:09:07 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Június 17, 13:32:51
Mostanában folyamatosan korabeli Gene Berg, Okrasa (Oettinger), stb. irományokat tanulmányozok, egy igazi cal-looker lesz, régi, egy olajszelepes blokkból.
83 lovat ír
1.6 szimplaszívós
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=802286
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5947 Dátum:
2009 Június 17, 17:47:38 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Június 17, 16:42:44
Schlosser Zolinak volt/van, olyan régi turbinaháza, amin átalakította hátul nagy olajhűtősre a burkolatot, és sztem az nem látszott, vagy csak szolidan, és max a nagyon avatott szemek veszik észre oldalról kukucskálva, na de ennyi megengedhető, még ilyen "korabeli tuning" szinten is szerintem.
Az oettinger hogy oldotta meg a hűtést?
az már rég nem az övé .... és volt az Stunté is
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5946 Dátum:
2009 Június 17, 16:42:44 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Június 17, 13:32:51
Valamint kap egy retro TDE karbikit-tet a szimplaszívós hengerfejre...és még gondolkodom az olajhűtőn, ha AB-s motorét teszem rá, akkor sajnos kívülről látszik, hogy újabb, mint a motor és ragaszkodnék a korabeli cuccokhoz, a gyári kishűtő meg necces, hogy nem lesz elég.
Schlosser Zolinak volt/van, olyan régi turbinaháza, amin átalakította hátul nagy olajhűtősre a burkolatot, és sztem az nem látszott, vagy csak szolidan, és max a nagyon avatott szemek veszik észre oldalról kukucskálva, na de ennyi megengedhető, még ilyen "korabeli tuning" szinten is szerintem.
Az oettinger hogy oldotta meg a hűtést?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5945 Dátum:
2009 Június 17, 13:32:51 »
Én meg teljesen szétborítottam a 66-os motorját és találtam egy kukába való főtengelyt (3. túlméret és szét van kopva, valamint pontatlanul köszörülve) és egy HIBÁTLAN, alapméretes, egy olajszelepes, kis olajfuratos blokkot. A blokk be sincs verődve, olyan, mint az új.
Kicsit vérszemet kaptam és a következőket teszem:
- blokk átalakítva nagy olajszívó csövesre + furat nagyobbítás
- nyomóoldal is felfúrva a 30-as Schadek pumpához
- alapméretes nagy olajfuratos főtengely (made in germany)
- 1.6-os 1975-ös hajtórudak (eredeti)
- hibátlan gyári vezérműtengely (1971 typ3)
- 1.6-os hengerek
Valamint kap egy retro TDE karbikit-tet a szimplaszívós hengerfejre...és még gondolkodom az olajhűtőn, ha AB-s motorét teszem rá, akkor sajnos kívülről látszik, hogy újabb, mint a motor és ragaszkodnék a korabeli cuccokhoz, a gyári kishűtő meg necces, hogy nem lesz elég.
Mostanában folyamatosan korabeli Gene Berg, Okrasa (Oettinger), stb. irományokat tanulmányozok, egy igazi cal-looker lesz, régi, egy olajszelepes blokkból.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5944 Dátum:
2009 Június 16, 21:30:46 »
Lassan haladok az oxyboxerrel:
http://callook.freeblog.hu/
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5943 Dátum:
2009 Június 13, 15:15:49 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Június 13, 12:08:49
valaki írhatna egy laikus&tudományos értekezést
a főtengelyek "lökete" vagy "lökethossza" ról is és akkor minden egy helyen lenne..
65mm es(typ1gyári), de hallottam már 66,69,71(typ4 gyárija),78, 82mm is...
1200-as lökete 64 mm, többi typ 1 69 mm, ami más, az vagy tuning, vagy nem bogáré.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5942 Dátum:
2009 Június 13, 12:08:49 »
valaki írhatna egy laikus&tudományos értekezést
a főtengelyek "lökete" vagy "lökethossza" ról is és akkor minden egy helyen lenne..
65mm es(typ1gyári), de hallottam már 66,69,71(typ4 gyárija),78, 82mm is...
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5941 Dátum:
2009 Június 13, 11:28:17 »
Idézetet írta: aptom - 2009 Június 13, 10:43:44
Köszi
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5940 Dátum:
2009 Június 13, 10:43:44 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Június 13, 01:31:39
Ha van ideje valaki leírhatná "mi, hogy és miért" a vez tengellyel kapcsolatban, én ehhez nem értek.
Nézegettem ezt a képet is, elég jól ábrázolja. Ez a gyárihoz képest mekkora csúsztatás?
Amit én, mint laikus ki tudok ebből az ábrából következtetni (zárójelben lévő számok a fekete ábrán lévő számok):
A szívószelep 19'-al nyit a felső holtpont előtt (FHP) ( 8 ), a kipufogószelep 12'-al az FHP után zár (7). Az összenyitás tehát: 31 '.
A kipufogószelep 55'-al az alsó holtpont(AHP) előtt nyit(6), a szívószelep 48'-al az AHP után zár(9).
Ezek a nyitási/zárási szögek az 1mm-es vagy 0.05 inches szelepemeléshez vannak megadva, mert a futási szöget 247'-nak irja 0.05"-nál, ami ugye igy jön ki: szívónál=19+180+48, kipufnál=12+180+55.
A DURATION = 284 pedig értelemszerűen az a futási szög ameddig a veztengely a szelepet elemeli. Ha ez nagyobb akkor az egybenyitás is nagyobb (elvileg).
A max szelepemelés (1:1.1 himbánál) 0.430*25.4= 10.9 mm , szelephézag(hideg) 0.004*25.4 = 0.1mm
a LOBE CENTER pedig az ugyanahhoz a hengerhez tartozó szivószelep-bütyök és kipufogószelep-bütyök közti szöget jelenti (azaz mennyire vannak elforgatva egymáshoz képest). Itt a 10-es:
LOBE CENTER változtatásának hatásai
kisebb nagyobb
Nyomaték a kisebb fordulatszám felé nyomaték a nagyobb fordulatszámok felé tolódik
Max Nyomaték növekszik max nyomaték csökken
a nyomatékgörbe szűkül nyomatékgörbe szélesedik
kompresszió növekszik csökkenő kompresszió
szelepösszenyitás nő szelepösszenyitás csökken
alapjárati vaakum csökken alapjárati vaakum nő
alapjárat romlik alapjárat javul
a GROSS CAM LIFT (1) pedig a max emelés 0.392*25,4=9,95 mm (9,95*1,1=10,9)
Ha mélyebben érdekel a téma:
http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=162
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Június 13, 12:25:28 írta aptom
»
'81 Hecho en México
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5939 Dátum:
2009 Június 13, 01:31:39 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Június 12, 20:36:49
Ha van ideje valaki leírhatná "mi, hogy és miért" a vez tengellyel kapcsolatban, én ehhez nem értek.
Nézegettem ezt a képet is, elég jól ábrázolja. Ez a gyárihoz képest mekkora csúsztatás?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5938 Dátum:
2009 Június 12, 20:42:04 »
ja és typ 3 dc szárazbol csinált váltom is jol müxik ugy fest
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5937 Dátum:
2009 Június 12, 20:36:49 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Június 12, 20:12:06
tuti?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5936 Dátum:
2009 Június 12, 20:24:30 »
Idézetet írta: aptom - 2009 Június 12, 20:18:03
Tessék, beszkenneltem neked
:
http://members.upc.hu/putz.tamas/ENGLE0003.jpg
köszii
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5935 Dátum:
2009 Június 12, 20:18:03 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Június 12, 20:12:06
tuti?
Tessék, beszkenneltem neked
:
http://members.upc.hu/putz.tamas/ENGLE0003.jpg
'81 Hecho en México
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5934 Dátum:
2009 Június 12, 20:12:06 »
Idézetet írta: aptom - 2009 Június 12, 20:06:53
Ha W110 akkor az 284.
tuti?
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5933 Dátum:
2009 Június 12, 20:06:53 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Június 12, 19:47:42
Vagy nekem mennyi?
Engle W-110
297 ?
Ha W110 akkor az 284.
'81 Hecho en México
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5932 Dátum:
2009 Június 12, 19:47:42 »
Vagy nekem mennyi?
Engle W-110
297 ?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5931 Dátum:
2009 Június 12, 19:43:12 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Június 12, 16:42:13
és aki azt mondja nincs alapjárat weberel meg 294es tengelyel egy kép!
Nanááá, simán jóra meglehet csinálni, sőőőt hideg indításkor is hamar van alapjárat.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5930 Dátum:
2009 Június 12, 16:42:13 »
Ma bent a motor 67es be jár szép hangja van jol fordul:)
és aki azt mondja nincs alapjárat weberel meg 294es tengelyel egy kép!
Még nincs befejzeve még finomitok meg ratyi lada trafo lejön egy kis esztétikát beleviszek stb....
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5929 Dátum:
2009 Június 12, 12:35:50 »
ez minden lehetőséget kiaknáz
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5928 Dátum:
2009 Június 11, 22:23:17 »
Idézetet írta: maxi - 2009 Június 11, 22:05:27
ja
de az itt nem menő
vidéken jó az
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5927 Dátum:
2009 Június 11, 22:05:27 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Június 11, 22:02:12
mutatsz nekik két képet, azok az emberek kint a műhelyetekben félkézzel 2 sörért olyat hegesztenek neked, hogy a kisebbik berg a licencéért fog könyörögni
ja
de az itt nem menő
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5926 Dátum:
2009 Június 11, 22:02:12 »
Idézetet írta: maxi - 2009 Június 11, 21:32:51
hát ha a kozepen forditosrol lenne valami méretezett rajz. vagy kolcsönbe egy. felkezzel megcsinalnak
mutatsz nekik két képet, azok az emberek kint a műhelyetekben félkézzel 2 sörért olyat hegesztenek neked, hogy a kisebbik berg a licencéért fog könyörögni
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #5925 Dátum:
2009 Június 11, 21:32:51 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Június 11, 21:06:28
baráti áron nem fogsz kapni
mé nem jó a típ3? az se sokkal különb mint a középen fordítós
gyártasd le inkább kint a műhelyben
hát ha a kozepen forditosrol lenne valami méretezett rajz. vagy kolcsönbe egy. felkezzel megcsinalnak
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak:
1
...
404
405
406
407
408
[
409
]
410
411
412
413
414
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...