www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 01:52:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921221 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 397 398 399 400 401 [402] 403 404 405 406 407 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3386378 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6244 Dátum: 2009 Július 30, 16:06:56 »

nekem mind 2 kocsimon mokolt hengerfej van gyári gyári szeleppel!
de ha nagyot szertnék én is megvenném!hisz sok elönye van!
tegnap megint 3órán át kocsiztm váci uton leföl vegyes érzelmekkel
ami elpicsázot  csunány:
1,8 20v turbo leon
2,0 pd passat
toyota celica régi


ami meg volt sport swift(utána megáltam, tanolkni srác oda jöt az mondta le kallapal) uj,astra 2ö is,meg nemtom
mokás h nézik bogarat azért h miért megy mellette még Grin


swift az nekem is megvolt már, meg Ignis is Cheesy ...

egyik barátom vett egy typ3as motort (felül van motorszáma), piros szelepfedelekkel, solexek vannak rajta és valami kókány rudazat....állítólag valami Indián féle bogárban volt ismeri valaki?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6243 Dátum: 2009 Július 30, 15:59:47 »

Akkor ez a hengerfej téma legalább olyan tág mint a vezérműtengelyek kérdése.
Stuntnak volt olyan mondata, amit elcsíptem, hogy 1,6-ig igazából a gyári hengerfej széria szelepekkel elegendő teljesítményt nyújt. Viszont nagyon komoly ahogy te is nekiálltál a hf-nek, de gondolom egy gyári hengerfejnél is sokat számít, ha a járatok jobban ki vannak munkálva.... De enegem kicsit elretten a 044 esetében annak az ITTHONI ÁRA. Rendben van, hogy a tuningra áldozni kell, no de ez egy kicsit morbid.... Undecided
nekem mind 2 kocsimon mokolt hengerfej van gyári gyári szeleppel!
de ha nagyot szertnék én is megvenném!hisz sok elönye van!
tegnap megint 3órán át kocsiztm váci uton leföl vegyes érzelmekkel
ami elpicsázot  csunány:
1,8 20v turbo leon
2,0 pd passat
toyota celica régi


ami meg volt sport swift(utána megáltam, tanolkni srác oda jöt az mondta le kallapal) uj,astra 2ö is,meg nemtom
mokás h nézik bogarat azért h miért megy mellette még Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #6242 Dátum: 2009 Július 30, 15:32:53 »

Első körben ki kell találni, hogy milyen motort akarsz?! Ha ez megvan, akkor lehet agyalni azon, hogy milyen legyen a hengerfej... De én gyári hengerfejjel nem ügyeskednék egy komoly motornál. A 044 és a gyári között olyan különbségek vannak, hogy a gyári "házilagos" mókolásával meg sem tudod közelíteni a 044-et. Pl.: Erősebb, hosszú gyertyamenetes, komolyabb a hűtése, eleve a csatornái mások, nagyobb szelepekkel szerelték stb... És a gyáriban már nincs túl sok tartalék a túráshoz, a 044-ben még van.
Az 1,6 finoman tuningolt motoromon gyári fejek vannak, oda nekem elég. A (nagyon lassan, de) készülő 2 L-es motoromra megvettem a 044-eseket és még azoknak is széttúrtam a csatornáit meg az égéstereit...
És akkor még ott vannak a Street Eliminator fejek stb...

Akkor ez a hengerfej téma legalább olyan tág mint a vezérműtengelyek kérdése.
Stuntnak volt olyan mondata, amit elcsíptem, hogy 1,6-ig igazából a gyári hengerfej széria szelepekkel elegendő teljesítményt nyújt. Viszont nagyon komoly ahogy te is nekiálltál a hf-nek, de gondolom egy gyári hengerfejnél is sokat számít, ha a járatok jobban ki vannak munkálva.... De enegem kicsit elretten a 044 esetében annak az ITTHONI ÁRA. Rendben van, hogy a tuningra áldozni kell, no de ez egy kicsit morbid.... Undecided

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6241 Dátum: 2009 Július 30, 15:23:24 »

Első körben ki kell találni, hogy milyen motort akarsz?! Ha ez megvan, akkor lehet agyalni azon, hogy milyen legyen a hengerfej... De én gyári hengerfejjel nem ügyeskednék egy komoly motornál. A 044 és a gyári között olyan különbségek vannak, hogy a gyári "házilagos" mókolásával meg sem tudod közelíteni a 044-et. Pl.: Erősebb, hosszú gyertyamenetes, komolyabb a hűtése, eleve a csatornái mások, nagyobb szelepekkel szerelték stb... És a gyáriban már nincs túl sok tartalék a túráshoz, a 044-ben még van.
Az 1,6 finoman tuningolt motoromon gyári fejek vannak, oda nekem elég. A (nagyon lassan, de) készülő 2 L-es motoromra megvettem a 044-eseket és még azoknak is széttúrtam a csatornáit meg az égéstereit...
És akkor még ott vannak a Street Eliminator fejek stb...

Ez egy olyan téma amit érdemes lenne tovább boncolgatni....    Jó hengerfej:

Miből induljon ki az ember? Vegyen 300.000-ért a Hudáktól egy 044-st és azzal már eleget tett, vagy érdemesebb, esetleg költséghatékonyabb egy "sima" gyári hengerfejet venni újba, vagy használtan és azt további munkálatoknak alávetni?????
Persze ez igy nagyon felületes megközelítés, de tényleg mit érdemes csinálni?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #6240 Dátum: 2009 Július 30, 15:19:39 »

Más a komoly hengerfejek kialakítása. Vastagság, elrendezés, stb. Nem tudod a kommerszből megcsinálni.

Ez egy olyan téma amit érdemes lenne tovább boncolgatni....    Jó hengerfej:

Miből induljon ki az ember? Vegyen 300.000-ért a Hudáktól egy 044-st és azzal már eleget tett, vagy érdemesebb, esetleg költséghatékonyabb egy "sima" gyári hengerfejet venni újba, vagy használtan és azt további munkálatoknak alávetni?????
Persze ez igy nagyon felületes megközelítés, de tényleg mit érdemes csinálni?
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #6239 Dátum: 2009 Július 30, 14:16:50 »

Több neves tuningos mondta már, hogy a hengerfej dönt minden tizedmásodperc felett a motoroknál. A bogár (typ1) gyári hengerfeje nagyon gáz, a 32/35-öshöz nincs értelme w110-nél nagyobb tengelyt tenni, mert ahol a tengely már szólne, ott bekorlátoz a hengerfej.

Egy jó hengerfejes 1776 tud lenni 150 lóerő.
Ez egy olyan téma amit érdemes lenne tovább boncolgatni....    Jó hengerfej:

Miből induljon ki az ember? Vegyen 300.000-ért a Hudáktól egy 044-st és azzal már eleget tett, vagy érdemesebb, esetleg költséghatékonyabb egy "sima" gyári hengerfejet venni újba, vagy használtan és azt további munkálatoknak alávetni?????
Persze ez igy nagyon felületes megközelítés, de tényleg mit érdemes csinálni?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6238 Dátum: 2009 Július 28, 16:52:24 »

Talált!

jaja,erre gondolosz szerintem Evil Wink
http://www.youtube.com/watch?v=IR6eNs8Gh8M

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6237 Dátum: 2009 Július 28, 16:51:53 »

Na ja... Aronson az Amcsiknál az egyik legnagyobb hengerfej mágus...

Több neves tuningos mondta már, hogy a hengerfej dönt minden tizedmásodperc felett a motoroknál. A bogár (typ1) gyári hengerfeje nagyon gáz, a 32/35-öshöz nincs értelme w110-nél nagyobb tengelyt tenni, mert ahol a tengely már szólne, ott bekorlátoz a hengerfej.

Egy jó hengerfejes 1776 tud lenni 150 lóerő.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6236 Dátum: 2009 Július 28, 10:19:11 »

Több neves tuningos mondta már, hogy a hengerfej dönt minden tizedmásodperc felett a motoroknál. A bogár (typ1) gyári hengerfeje nagyon gáz, a 32/35-öshöz nincs értelme w110-nél nagyobb tengelyt tenni, mert ahol a tengely már szólne, ott bekorlátoz a hengerfej.

Egy jó hengerfejes 1776 tud lenni 150 lóerő.


Én egyébként nem vagyok a nagy tengelynek híve.

Egyrészt én nem vagyok a nagy forgatós, 3500 fölé ritkán megyek, ha pedig az alatt használom, akkor egy kis tengely előnyösebb, mert alul ott van a nyomaték.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6235 Dátum: 2009 Július 28, 10:05:58 »

Ne legyél ilyen pesszimista! Az 1776 és az 1915 között nem olyan nagy a különbség, hogy egy jól összerakott 1776 ne tudna fogni 1-1 1915-ös gépet... A kis tengely meg nem biztos, hogy hátrány... A 70-es években Ron Aronson utcai autója (Nem volt könnyítve.) 14,17 alatt futotta a negyed mérföldet és az autó csak 1678 ccm volt Engle 110 tengellyel, ami nem a legvadabb...
A tuningnál nem mindig a legnagyobb a legjobb...

De a Bug-In-en is láthattuk, ahogy a jól megépített 1776 fogta a 2L feletti hosszúlöketűt...


jaja,erre gondolosz szerintem Evil Wink
http://www.youtube.com/watch?v=IR6eNs8Gh8M

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6234 Dátum: 2009 Július 28, 10:04:29 »

Több neves tuningos mondta már, hogy a hengerfej dönt minden tizedmásodperc felett a motoroknál. A bogár (typ1) gyári hengerfeje nagyon gáz, a 32/35-öshöz nincs értelme w110-nél nagyobb tengelyt tenni, mert ahol a tengely már szólne, ott bekorlátoz a hengerfej.

Egy jó hengerfejes 1776 tud lenni 150 lóerő.

majd idovel szeretnek jo hengerfejet en is...jovore kb

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6233 Dátum: 2009 Július 28, 10:02:22 »

Ne legyél ilyen pesszimista! Az 1776 és az 1915 között nem olyan nagy a különbség, hogy egy jól összerakott 1776 ne tudna fogni 1-1 1915-ös gépet... A kis tengely meg nem biztos, hogy hátrány... A 70-es években Ron Aronson utcai autója (Nem volt könnyítve.) 14,17 alatt futotta a negyed mérföldet és az autó csak 1678 ccm volt Engle 110 tengellyel, ami nem a legvadabb...
A tuningnál nem mindig a legnagyobb a legjobb...

De a Bug-In-en is láthattuk, ahogy a jól megépített 1776 fogta a 2L feletti hosszúlöketűt...


Több neves tuningos mondta már, hogy a hengerfej dönt minden tizedmásodperc felett a motoroknál. A bogár (typ1) gyári hengerfeje nagyon gáz, a 32/35-öshöz nincs értelme w110-nél nagyobb tengelyt tenni, mert ahol a tengely már szólne, ott bekorlátoz a hengerfej.

Egy jó hengerfejes 1776 tud lenni 150 lóerő.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6232 Dátum: 2009 Július 28, 06:42:38 »

Ne legyél ilyen pesszimista! Az 1776 és az 1915 között nem olyan nagy a különbség, hogy egy jól összerakott 1776 ne tudna fogni 1-1 1915-ös gépet... A kis tengely meg nem biztos, hogy hátrány... A 70-es években Ron Aronson utcai autója (Nem volt könnyítve.) 14,17 alatt futotta a negyed mérföldet és az autó csak 1678 ccm volt Engle 110 tengellyel, ami nem a legvadabb...
A tuningnál nem mindig a legnagyobb a legjobb...

De a Bug-In-en is láthattuk, ahogy a jól megépített 1776 fogta a 2L feletti hosszúlöketűt...


hat nem,foleg,hogy gyari hengerfejem van es nem hatalmas a tengelyem sem...
« Utoljára szerkesztve: 2009 Július 28, 06:44:29 írta callook »

Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6231 Dátum: 2009 Július 27, 21:40:31 »

Ma megint bogaraztam egy kicsit,mar tobb mint 1000 km van az 1776os motoromban,igy mar egyszer-ketszer megneztem milyen is lehet majd..(de azert meg mindig ovatosan..)Hat nem lesz rossz,3.ban meg nyikkant a hatso kerek es autopalyan is ilyenkor meg ment volna boven Grin Evil
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
kezdödik a fertözés Grin
lesz itt még 2332 Evil

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6230 Dátum: 2009 Július 27, 21:08:10 »

Talán nem is baj. Remélhetőleg kivisz a világból.

jaja,en is abban remenykedem Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #6229 Dátum: 2009 Július 27, 21:07:05 »


hat nem,foleg,hogy gyari hengerfejem van es nem hatalmas a tengelyem sem...
Talán nem is baj. Remélhetőleg kivisz a világból.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6228 Dátum: 2009 Július 27, 21:05:15 »

Akkor ez a nem szar kategória már?  Evil Kíváncsi vagyok hogy egy ilyen Gene berg mit tud tőle nagyobb motorok ellen. Habár mint írtad kúzolós tartós szal nem kell várni hogy az 1.9-et odaveri.  Smiley


hat nem,foleg,hogy gyari hengerfejem van es nem hatalmas a tengelyem sem...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #6227 Dátum: 2009 Július 27, 20:38:06 »

Ma megint bogaraztam egy kicsit,mar tobb mint 1000 km van az 1776os motoromban,igy mar egyszer-ketszer megneztem milyen is lehet majd..(de azert meg mindig ovatosan..)Hat nem lesz rossz,3.ban meg nyikkant a hatso kerek es autopalyan is ilyenkor meg ment volna boven Grin Evil
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Akkor ez a nem szar kategória már?  Evil Kíváncsi vagyok hogy egy ilyen Gene berg mit tud tőle nagyobb motorok ellen. Habár mint írtad kúzolós tartós szal nem kell várni hogy az 1.9-et odaveri.  Smiley
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6226 Dátum: 2009 Július 27, 20:17:54 »

Ma megint bogaraztam egy kicsit,mar tobb mint 1000 km van az 1776os motoromban,igy mar egyszer-ketszer megneztem milyen is lehet majd..(de azert meg mindig ovatosan..)Hat nem lesz rossz,3.ban meg nyikkant a hatso kerek es autopalyan is ilyenkor meg ment volna boven Grin Evil


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6225 Dátum: 2009 Július 23, 17:39:34 »

ne felejtsd el összekuszálni a kábeleit mikor nem figyel. Grin

 Evil
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #6224 Dátum: 2009 Július 23, 14:06:55 »

akkor mehetek egy kicsit az autóddal? hogy tudjam milyenre kell minimum csinálni ez enyémet  Grin

ne felejtsd el összekuszálni a kábeleit mikor nem figyel. Grin

 Evil

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6223 Dátum: 2009 Július 22, 16:01:46 »

akkor mehetek egy kicsit az autóddal? hogy tudjam milyenre kell minimum csinálni ez enyémet  Grin

ja, tegnap eljött a gépműhelyből a HF és megcsinálták a blokkban is a henger helyét  Shocked Cool
oda nem adom senkinek, de elviszlek egy körre  Wink
6 kor találkozunk!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6222 Dátum: 2009 Július 22, 13:56:34 »

véééén kukik vagytok Grin

holnaptól ki lesz állítva a gép Debrecenben a Campus fesztiválon, néhány debreceni pajtással együtt.  Cool
akkor mehetek egy kicsit az autóddal? hogy tudjam milyenre kell minimum csinálni ez enyémet  Grin

ja, tegnap eljött a gépműhelyből a HF és megcsinálták a blokkban is a henger helyét  Shocked Cool
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6221 Dátum: 2009 Július 22, 11:23:27 »

véééén kukik vagytok Grin

holnaptól ki lesz állítva a gép Debrecenben a Campus fesztiválon, néhány debreceni pajtással együtt.  Cool
Sompi
« Hozzászólás #6220 Dátum: 2009 Július 22, 10:31:18 »

Én viszont öregszem.  Grin
Jövő hónapban "repülj páva" lesz a kadronnak. Smiley

én már másfél éve likvidáltam....  azót a vagyok baziöreg??!  Roll Eyes
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #6219 Dátum: 2009 Július 21, 23:12:42 »

Grin én még fiatal vagyok  Wink
Én viszont öregszem.  Grin
Jövő hónapban "repülj páva" lesz a kadronnak. Smiley


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6218 Dátum: 2009 Július 21, 22:47:54 »

Én a motorhangot szeretem, nem a kipufogó hangját.
Grin én még fiatal vagyok  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6217 Dátum: 2009 Július 21, 22:45:42 »

Akkor én mit szóljak?  Grin
A kadronnak mi durva hangja van! Sokan szeretnek érte  Roll Eyes
És csak egy vékony szigetelőm van a tűzfalon, oldalfalon semmi, sőtt most még a szerelőablak fedele sincs fent  Roll Eyes
Immmmmádom a hangját  Cool
Ma lenyomtam vele vagy 200km-t, és eszembe sem jutott bekapcsolni a zenét, hallgattam a hangját, annyira szeressem  Grin 

Én a motorhangot szeretem, nem a kipufogó hangját.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6216 Dátum: 2009 Július 21, 22:43:13 »

Akkor én mit szóljak?  Grin
A kadronnak mi durva hangja van! Sokan szeretnek érte  Roll Eyes
És csak egy vékony szigetelőm van a tűzfalon, oldalfalon semmi, sőtt most még a szerelőablak fedele sincs fent  Roll Eyes
Immmmmádom a hangját  Cool
Ma lenyomtam vele vagy 200km-t, és eszembe sem jutott bekapcsolni a zenét, hallgattam a hangját, annyira szeressem  Grin 
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6215 Dátum: 2009 Július 21, 22:35:13 »

nem csak a kipuffod hangos sztem, ha jól emlékszem nincs szigetelés a tűzfalon. Rövid szívócső, tüte kombi direktszűrővel sem a halk járásról híres. Wink

Pont ezt akartam írni!

A dupla weber nem halk!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #6214 Dátum: 2009 Július 21, 22:09:39 »

pedig meghallgatnám...mert nekem is másikat kell feltenni, mostanitól megfájdul a fejem
nem csak a kipuffod hangos sztem, ha jól emlékszem nincs szigetelés a tűzfalon. Rövid szívócső, tüte kombi direktszűrővel sem a halk járásról híres. Wink


                             GNX-967
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6213 Dátum: 2009 Július 21, 18:27:12 »

Áll, mert nincs meg a kipufogó. Késik a Jopex-es szálítmány a BugBox-ban.

pedig meghallgatnám...mert nekem is másikat kell feltenni, mostanitól megfájdul a fejem
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6212 Dátum: 2009 Július 21, 18:20:33 »

motor projekted hogy áll?
Áll, mert nincs meg a kipufogó. Késik a Jopex-es szálítmány a BugBox-ban.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6211 Dátum: 2009 Július 21, 18:15:18 »

Nekem 130-nál már halálfélelmem van.
motor projekted hogy áll?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6210 Dátum: 2009 Július 21, 17:29:37 »

155tel utaztal bogarral? Roll Eyes
Nekem 130-nál már halálfélelmem van.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6209 Dátum: 2009 Július 21, 15:42:34 »

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6208 Dátum: 2009 Július 21, 15:40:15 »

155tel utaztal bogarral? Roll Eyes
Neeeem
Azt vagy 10km-en keresztül tartottam a kétsávoson  Cool letoltam pár tucat kocsit  Roll Eyes
Amúgy a 105-110 km/h közötti utazót szereti, de így sem előz meg senki.
Ha utol érek valakit és nem tudok előzni egyből, akkor 90-től 4.-ben úgy lő kifele, hogy csak na  Smiley
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #6207 Dátum: 2009 Július 21, 15:30:57 »

Itthon a Vas! Minden rendben, azért a karbikkal még játszani kell majd.
Szépen megy, Újpest-M0-Kisújszállás: 120perc  Grin
Neeem is nyomtam neki, 155 felett nem is mentünk, szóval kímélem  Roll Eyes
Köszönet Maresznek a vizsgáztatásért  Wink

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6206 Dátum: 2009 Július 21, 15:28:52 »

Itthon a Vas! Minden rendben, azért a karbikkal még játszani kell majd.
Szépen megy, Újpest-M0-Kisújszállás: 120perc  Grin
Neeem is nyomtam neki, 155 felett nem is mentünk, szóval kímélem  Roll Eyes
Köszönet Maresznek a vizsgáztatásért  Wink

155tel utaztal bogarral? Roll Eyes

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6205 Dátum: 2009 Július 21, 15:21:27 »

Itthon a Vas! Minden rendben, azért a karbikkal még játszani kell majd.
Szépen megy, Újpest-M0-Kisújszállás: 120perc  Grin
Neeem is nyomtam neki, 155 felett nem is mentünk, szóval kímélem  Roll Eyes
Köszönet Maresznek a vizsgáztatásért  Wink
Oldalak: 1 ... 397 398 399 400 401 [402] 403 404 405 406 407 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.362 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.