www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 01:52:36
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921221
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
397
398
399
400
401
[
402
]
403
404
405
406
407
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3386378 alkalommal)
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6244 Dátum:
2009 Július 30, 16:06:56 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Július 30, 15:59:47
nekem mind 2 kocsimon mokolt hengerfej van gyári gyári szeleppel!
de ha nagyot szertnék én is megvenném!hisz sok elönye van!
tegnap megint 3órán át kocsiztm váci uton leföl vegyes érzelmekkel
ami elpicsázot csunány:
1,8 20v turbo leon
2,0 pd passat
toyota celica régi
ami meg volt sport swift(utána megáltam, tanolkni srác oda jöt az mondta le kallapal) uj,astra 2ö is,meg nemtom
mokás h nézik bogarat azért h miért megy mellette még
swift az nekem is megvolt már, meg Ignis is
...
egyik barátom vett egy typ3as motort (felül van motorszáma), piros szelepfedelekkel, solexek vannak rajta és valami kókány rudazat....állítólag valami Indián féle bogárban volt ismeri valaki?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6243 Dátum:
2009 Július 30, 15:59:47 »
Idézetet írta: brez - 2009 Július 30, 15:32:53
Akkor ez a hengerfej téma legalább olyan tág mint a vezérműtengelyek kérdése.
Stuntnak volt olyan mondata, amit elcsíptem, hogy 1,6-ig igazából a gyári hengerfej széria szelepekkel elegendő teljesítményt nyújt. Viszont nagyon komoly ahogy te is nekiálltál a hf-nek, de gondolom egy gyári hengerfejnél is sokat számít, ha a járatok jobban ki vannak munkálva.... De enegem kicsit elretten a 044 esetében annak az ITTHONI ÁRA. Rendben van, hogy a tuningra áldozni kell, no de ez egy kicsit morbid....
nekem mind 2 kocsimon mokolt hengerfej van gyári gyári szeleppel!
de ha nagyot szertnék én is megvenném!hisz sok elönye van!
tegnap megint 3órán át kocsiztm váci uton leföl vegyes érzelmekkel
ami elpicsázot csunány:
1,8 20v turbo leon
2,0 pd passat
toyota celica régi
ami meg volt sport swift(utána megáltam, tanolkni srác oda jöt az mondta le kallapal) uj,astra 2ö is,meg nemtom
mokás h nézik bogarat azért h miért megy mellette még
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6242 Dátum:
2009 Július 30, 15:32:53 »
Idézetet írta: callook - 2009 Július 30, 15:23:24
Első körben ki kell találni, hogy milyen motort akarsz?! Ha ez megvan, akkor lehet agyalni azon, hogy milyen legyen a hengerfej... De én gyári hengerfejjel nem ügyeskednék egy komoly motornál. A 044 és a gyári között olyan különbségek vannak, hogy a gyári "házilagos" mókolásával meg sem tudod közelíteni a 044-et. Pl.: Erősebb, hosszú gyertyamenetes, komolyabb a hűtése, eleve a csatornái mások, nagyobb szelepekkel szerelték stb... És a gyáriban már nincs túl sok tartalék a túráshoz, a 044-ben még van.
Az 1,6 finoman tuningolt motoromon gyári fejek vannak, oda nekem elég. A (nagyon lassan, de) készülő 2 L-es motoromra megvettem a 044-eseket és még azoknak is széttúrtam a csatornáit meg az égéstereit...
És akkor még ott vannak a Street Eliminator fejek stb...
Akkor ez a hengerfej téma legalább olyan tág mint a vezérműtengelyek kérdése.
Stuntnak volt olyan mondata, amit elcsíptem, hogy 1,6-ig igazából a gyári hengerfej széria szelepekkel elegendő teljesítményt nyújt. Viszont nagyon komoly ahogy te is nekiálltál a hf-nek, de gondolom egy gyári hengerfejnél is sokat számít, ha a járatok jobban ki vannak munkálva.... De enegem kicsit elretten a 044 esetében annak az ITTHONI ÁRA. Rendben van, hogy a tuningra áldozni kell, no de ez egy kicsit morbid....
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6241 Dátum:
2009 Július 30, 15:23:24 »
Első körben ki kell találni, hogy milyen motort akarsz?! Ha ez megvan, akkor lehet agyalni azon, hogy milyen legyen a hengerfej... De én gyári hengerfejjel nem ügyeskednék egy komoly motornál. A 044 és a gyári között olyan különbségek vannak, hogy a gyári "házilagos" mókolásával meg sem tudod közelíteni a 044-et. Pl.: Erősebb, hosszú gyertyamenetes, komolyabb a hűtése, eleve a csatornái mások, nagyobb szelepekkel szerelték stb... És a gyáriban már nincs túl sok tartalék a túráshoz, a 044-ben még van.
Az 1,6 finoman tuningolt motoromon gyári fejek vannak, oda nekem elég. A (nagyon lassan, de) készülő 2 L-es motoromra megvettem a 044-eseket és még azoknak is széttúrtam a csatornáit meg az égéstereit...
És akkor még ott vannak a Street Eliminator fejek stb...
Idézetet írta: brez - 2009 Július 30, 14:16:50
Ez egy olyan téma amit érdemes lenne tovább boncolgatni.... Jó hengerfej:
Miből induljon ki az ember? Vegyen 300.000-ért a Hudáktól egy 044-st és azzal már eleget tett, vagy érdemesebb, esetleg költséghatékonyabb egy "sima" gyári hengerfejet venni újba, vagy használtan és azt további munkálatoknak alávetni?????
Persze ez igy nagyon felületes megközelítés, de tényleg mit érdemes csinálni?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6240 Dátum:
2009 Július 30, 15:19:39 »
Más a komoly hengerfejek kialakítása. Vastagság, elrendezés, stb. Nem tudod a kommerszből megcsinálni.
Idézetet írta: brez - 2009 Július 30, 14:16:50
Ez egy olyan téma amit érdemes lenne tovább boncolgatni.... Jó hengerfej:
Miből induljon ki az ember? Vegyen 300.000-ért a Hudáktól egy 044-st és azzal már eleget tett, vagy érdemesebb, esetleg költséghatékonyabb egy "sima" gyári hengerfejet venni újba, vagy használtan és azt további munkálatoknak alávetni?????
Persze ez igy nagyon felületes megközelítés, de tényleg mit érdemes csinálni?
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6239 Dátum:
2009 Július 30, 14:16:50 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Július 28, 10:02:22
Több neves tuningos mondta már, hogy a hengerfej dönt minden tizedmásodperc felett a motoroknál. A bogár (typ1) gyári hengerfeje nagyon gáz, a 32/35-öshöz nincs értelme w110-nél nagyobb tengelyt tenni, mert ahol a tengely már szólne, ott bekorlátoz a hengerfej.
Egy jó hengerfejes 1776 tud lenni 150 lóerő.
Ez egy olyan téma amit érdemes lenne tovább boncolgatni.... Jó hengerfej:
Miből induljon ki az ember? Vegyen 300.000-ért a Hudáktól egy 044-st és azzal már eleget tett, vagy érdemesebb, esetleg költséghatékonyabb egy "sima" gyári hengerfejet venni újba, vagy használtan és azt további munkálatoknak alávetni?????
Persze ez igy nagyon felületes megközelítés, de tényleg mit érdemes csinálni?
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6238 Dátum:
2009 Július 28, 16:52:24 »
Talált!
Idézetet írta: Aircult - 2009 Július 28, 10:05:58
jaja,erre gondolosz szerintem
http://www.youtube.com/watch?v=IR6eNs8Gh8M
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6237 Dátum:
2009 Július 28, 16:51:53 »
Na ja... Aronson az Amcsiknál az egyik legnagyobb hengerfej mágus...
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Július 28, 10:02:22
Több neves tuningos mondta már, hogy a hengerfej dönt minden tizedmásodperc felett a motoroknál. A bogár (typ1) gyári hengerfeje nagyon gáz, a 32/35-öshöz nincs értelme w110-nél nagyobb tengelyt tenni, mert ahol a tengely már szólne, ott bekorlátoz a hengerfej.
Egy jó hengerfejes 1776 tud lenni 150 lóerő.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6236 Dátum:
2009 Július 28, 10:19:11 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Július 28, 10:02:22
Több neves tuningos mondta már, hogy a hengerfej dönt minden tizedmásodperc felett a motoroknál. A bogár (typ1) gyári hengerfeje nagyon gáz, a 32/35-öshöz nincs értelme w110-nél nagyobb tengelyt tenni, mert ahol a tengely már szólne, ott bekorlátoz a hengerfej.
Egy jó hengerfejes 1776 tud lenni 150 lóerő.
Én egyébként nem vagyok a nagy tengelynek híve.
Egyrészt én nem vagyok a nagy forgatós, 3500 fölé ritkán megyek, ha pedig az alatt használom, akkor egy kis tengely előnyösebb, mert alul ott van a nyomaték.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6235 Dátum:
2009 Július 28, 10:05:58 »
Idézetet írta: callook - 2009 Július 28, 06:42:38
Ne legyél ilyen pesszimista! Az 1776 és az 1915 között nem olyan nagy a különbség, hogy egy jól összerakott 1776 ne tudna fogni 1-1 1915-ös gépet... A kis tengely meg nem biztos, hogy hátrány... A 70-es években Ron Aronson utcai autója (Nem volt könnyítve.) 14,17 alatt futotta a negyed mérföldet és az autó csak 1678 ccm volt Engle 110 tengellyel, ami nem a legvadabb...
A tuningnál nem mindig a legnagyobb a legjobb...
De a Bug-In-en is láthattuk, ahogy a jól megépített 1776 fogta a 2L feletti hosszúlöketűt...
jaja,erre gondolosz szerintem
http://www.youtube.com/watch?v=IR6eNs8Gh8M
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6234 Dátum:
2009 Július 28, 10:04:29 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Július 28, 10:02:22
Több neves tuningos mondta már, hogy a hengerfej dönt minden tizedmásodperc felett a motoroknál. A bogár (typ1) gyári hengerfeje nagyon gáz, a 32/35-öshöz nincs értelme w110-nél nagyobb tengelyt tenni, mert ahol a tengely már szólne, ott bekorlátoz a hengerfej.
Egy jó hengerfejes 1776 tud lenni 150 lóerő.
majd idovel szeretnek jo hengerfejet en is...jovore kb
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6233 Dátum:
2009 Július 28, 10:02:22 »
Idézetet írta: callook - 2009 Július 28, 06:42:38
Ne legyél ilyen pesszimista! Az 1776 és az 1915 között nem olyan nagy a különbség, hogy egy jól összerakott 1776 ne tudna fogni 1-1 1915-ös gépet... A kis tengely meg nem biztos, hogy hátrány... A 70-es években Ron Aronson utcai autója (Nem volt könnyítve.) 14,17 alatt futotta a negyed mérföldet és az autó csak 1678 ccm volt Engle 110 tengellyel, ami nem a legvadabb...
A tuningnál nem mindig a legnagyobb a legjobb...
De a Bug-In-en is láthattuk, ahogy a jól megépített 1776 fogta a 2L feletti hosszúlöketűt...
Több neves tuningos mondta már, hogy a hengerfej dönt minden tizedmásodperc felett a motoroknál. A bogár (typ1) gyári hengerfeje nagyon gáz, a 32/35-öshöz nincs értelme w110-nél nagyobb tengelyt tenni, mert ahol a tengely már szólne, ott bekorlátoz a hengerfej.
Egy jó hengerfejes 1776 tud lenni 150 lóerő.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6232 Dátum:
2009 Július 28, 06:42:38 »
Ne legyél ilyen pesszimista! Az 1776 és az 1915 között nem olyan nagy a különbség, hogy egy jól összerakott 1776 ne tudna fogni 1-1 1915-ös gépet... A kis tengely meg nem biztos, hogy hátrány... A 70-es években Ron Aronson utcai autója (Nem volt könnyítve.) 14,17 alatt futotta a negyed mérföldet és az autó csak 1678 ccm volt Engle 110 tengellyel, ami nem a legvadabb...
A tuningnál nem mindig a legnagyobb a legjobb...
De a Bug-In-en is láthattuk, ahogy a jól megépített 1776 fogta a 2L feletti hosszúlöketűt...
Idézetet írta: Aircult - 2009 Július 27, 21:05:15
hat nem,foleg,hogy gyari hengerfejem van es nem hatalmas a tengelyem sem...
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Július 28, 06:44:29 írta callook
»
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6231 Dátum:
2009 Július 27, 21:40:31 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Július 27, 20:17:54
Ma megint bogaraztam egy kicsit,mar tobb mint 1000 km van az 1776os motoromban,igy mar egyszer-ketszer megneztem milyen is lehet majd..(de azert meg mindig ovatosan..)Hat nem lesz rossz,3.ban meg nyikkant a hatso kerek es autopalyan is ilyenkor meg ment volna boven
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
kezdödik a fertözés
lesz itt még 2332
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6230 Dátum:
2009 Július 27, 21:08:10 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2009 Július 27, 21:07:05
Talán nem is baj. Remélhetőleg kivisz a világból.
jaja,en is abban remenykedem
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6229 Dátum:
2009 Július 27, 21:07:05 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Július 27, 21:05:15
hat nem,foleg,hogy gyari hengerfejem van es nem hatalmas a tengelyem sem...
Talán nem is baj. Remélhetőleg kivisz a világból.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6228 Dátum:
2009 Július 27, 21:05:15 »
Idézetet írta: tazoli - 2009 Július 27, 20:38:06
Akkor ez a nem szar kategória már?
Kíváncsi vagyok hogy egy ilyen Gene berg mit tud tőle nagyobb motorok ellen. Habár mint írtad kúzolós tartós szal nem kell várni hogy az 1.9-et odaveri.
hat nem,foleg,hogy gyari hengerfejem van es nem hatalmas a tengelyem sem...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6227 Dátum:
2009 Július 27, 20:38:06 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Július 27, 20:17:54
Ma megint bogaraztam egy kicsit,mar tobb mint 1000 km van az 1776os motoromban,igy mar egyszer-ketszer megneztem milyen is lehet majd..(de azert meg mindig ovatosan..)Hat nem lesz rossz,3.ban meg nyikkant a hatso kerek es autopalyan is ilyenkor meg ment volna boven
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Akkor ez a nem szar kategória már?
Kíváncsi vagyok hogy egy ilyen Gene berg mit tud tőle nagyobb motorok ellen. Habár mint írtad kúzolós tartós szal nem kell várni hogy az 1.9-et odaveri.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6226 Dátum:
2009 Július 27, 20:17:54 »
Ma megint bogaraztam egy kicsit,mar tobb mint 1000 km van az 1776os motoromban,igy mar egyszer-ketszer megneztem milyen is lehet majd..(de azert meg mindig ovatosan..)Hat nem lesz rossz,3.ban meg nyikkant a hatso kerek es autopalyan is ilyenkor meg ment volna boven
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6225 Dátum:
2009 Július 23, 17:39:34 »
Idézetet írta: wob974 - 2009 Július 23, 14:06:55
ne felejtsd el összekuszálni a kábeleit mikor nem figyel.
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6224 Dátum:
2009 Július 23, 14:06:55 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Július 22, 13:56:34
akkor mehetek egy kicsit az autóddal? hogy tudjam milyenre kell minimum csinálni ez enyémet
ne felejtsd el összekuszálni a kábeleit mikor nem figyel.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6223 Dátum:
2009 Július 22, 16:01:46 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Július 22, 13:56:34
akkor mehetek egy kicsit az autóddal? hogy tudjam milyenre kell minimum csinálni ez enyémet
ja, tegnap eljött a gépműhelyből a HF és megcsinálták a blokkban is a henger helyét
oda nem adom senkinek, de elviszlek egy körre
6 kor találkozunk!
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6222 Dátum:
2009 Július 22, 13:56:34 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Július 22, 11:23:27
véééén kukik vagytok
holnaptól ki lesz állítva a gép Debrecenben a Campus fesztiválon, néhány debreceni pajtással együtt.
akkor mehetek egy kicsit az autóddal? hogy tudjam milyenre kell minimum csinálni ez enyémet
ja, tegnap eljött a gépműhelyből a HF és megcsinálták a blokkban is a henger helyét
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6221 Dátum:
2009 Július 22, 11:23:27 »
véééén kukik vagytok
holnaptól ki lesz állítva a gép Debrecenben a Campus fesztiválon, néhány debreceni pajtással együtt.
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6220 Dátum:
2009 Július 22, 10:31:18 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Július 21, 23:12:42
Én viszont öregszem.
Jövő hónapban "repülj páva" lesz a kadronnak.
én már másfél éve likvidáltam.... azót a vagyok baziöreg??!
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6219 Dátum:
2009 Július 21, 23:12:42 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Július 21, 22:47:54
én még fiatal vagyok
Én viszont öregszem.
Jövő hónapban "repülj páva" lesz a kadronnak.
GNX-967
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6218 Dátum:
2009 Július 21, 22:47:54 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Július 21, 22:45:42
Én a motorhangot szeretem, nem a kipufogó hangját.
én még fiatal vagyok
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6217 Dátum:
2009 Július 21, 22:45:42 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Július 21, 22:43:13
Akkor én mit szóljak?
A kadronnak mi durva hangja van! Sokan szeretnek érte
És csak egy vékony szigetelőm van a tűzfalon, oldalfalon semmi, sőtt most még a szerelőablak fedele sincs fent
Immmmmádom a hangját
Ma lenyomtam vele vagy 200km-t, és eszembe sem jutott bekapcsolni a zenét, hallgattam a hangját, annyira szeressem
Én a motorhangot szeretem, nem a kipufogó hangját.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6216 Dátum:
2009 Július 21, 22:43:13 »
Akkor én mit szóljak?
A kadronnak mi durva hangja van! Sokan szeretnek érte
És csak egy vékony szigetelőm van a tűzfalon, oldalfalon semmi, sőtt most még a szerelőablak fedele sincs fent
Immmmmádom a hangját
Ma lenyomtam vele vagy 200km-t, és eszembe sem jutott bekapcsolni a zenét, hallgattam a hangját, annyira szeressem
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6215 Dátum:
2009 Július 21, 22:35:13 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Július 21, 22:09:39
nem csak a kipuffod hangos sztem, ha jól emlékszem nincs szigetelés a tűzfalon. Rövid szívócső, tüte kombi direktszűrővel sem a halk járásról híres.
Pont ezt akartam írni!
A dupla weber nem halk!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6214 Dátum:
2009 Július 21, 22:09:39 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Július 21, 18:27:12
pedig meghallgatnám...mert nekem is másikat kell feltenni, mostanitól megfájdul a fejem
nem csak a kipuffod hangos sztem, ha jól emlékszem nincs szigetelés a tűzfalon. Rövid szívócső, tüte kombi direktszűrővel sem a halk járásról híres.
GNX-967
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6213 Dátum:
2009 Július 21, 18:27:12 »
Idézetet írta: SiD - 2009 Július 21, 18:20:33
Áll, mert nincs meg a kipufogó. Késik a Jopex-es szálítmány a BugBox-ban.
pedig meghallgatnám...mert nekem is másikat kell feltenni, mostanitól megfájdul a fejem
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6212 Dátum:
2009 Július 21, 18:20:33 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Július 21, 18:15:18
motor projekted hogy áll?
Áll, mert nincs meg a kipufogó. Késik a Jopex-es szálítmány a BugBox-ban.
1963 VW1200 DeLuxe
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6211 Dátum:
2009 Július 21, 18:15:18 »
Idézetet írta: SiD - 2009 Július 21, 17:29:37
Nekem 130-nál már halálfélelmem van.
motor projekted hogy áll?
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6210 Dátum:
2009 Július 21, 17:29:37 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Július 21, 15:28:52
155tel utaztal bogarral?
Nekem 130-nál már halálfélelmem van.
1963 VW1200 DeLuxe
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6209 Dátum:
2009 Július 21, 15:42:34 »
Idézetet írta: BlackPsenior - 2009 Július 21, 15:30:57
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6208 Dátum:
2009 Július 21, 15:40:15 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Július 21, 15:28:52
155tel utaztal bogarral?
Neeeem
Azt vagy 10km-en keresztül tartottam a kétsávoson
letoltam pár tucat kocsit
Amúgy a 105-110 km/h közötti utazót szereti, de így sem előz meg senki.
Ha utol érek valakit és nem tudok előzni egyből, akkor 90-től 4.-ben úgy lő kifele, hogy csak na
BlackPsenior
Hozzászólások: 19077
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6207 Dátum:
2009 Július 21, 15:30:57 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Július 21, 15:21:27
Itthon a Vas! Minden rendben, azért a karbikkal még játszani kell majd.
Szépen megy, Újpest-M0-Kisújszállás: 120perc
Neeem is nyomtam neki, 155 felett nem is mentünk, szóval kímélem
Köszönet Maresznek a vizsgáztatásért
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6206 Dátum:
2009 Július 21, 15:28:52 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Július 21, 15:21:27
Itthon a Vas! Minden rendben, azért a karbikkal még játszani kell majd.
Szépen megy, Újpest-M0-Kisújszállás: 120perc
Neeem is nyomtam neki, 155 felett nem is mentünk, szóval kímélem
Köszönet Maresznek a vizsgáztatásért
155tel utaztal bogarral?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6205 Dátum:
2009 Július 21, 15:21:27 »
Itthon a Vas! Minden rendben, azért a karbikkal még játszani kell majd.
Szépen megy, Újpest-M0-Kisújszállás: 120perc
Neeem is nyomtam neki, 155 felett nem is mentünk, szóval kímélem
Köszönet Maresznek a vizsgáztatásért
Oldalak:
1
...
397
398
399
400
401
[
402
]
403
404
405
406
407
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...