www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 08:35:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 364 365 366 367 368 [369] 370 371 372 373 374 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3400114 alkalommal)
xoyox
« Hozzászólás #7564 Dátum: 2009 November 03, 10:22:00 »


Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7563 Dátum: 2009 November 02, 18:08:08 »

mi a lofazs az a papierkutya ?? sokan irjak, de mi az ?????????????????????????????????????

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7562 Dátum: 2009 November 02, 15:47:35 »

mi a lofazs az a papierkutya ?? sokan irjak, de mi az ?????????????????????????????????????



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #7561 Dátum: 2009 November 02, 10:38:32 »

mi a lofazs az a papierkutya ?? sokan irjak, de mi az ?????????????????????????????????????
Paperhund. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
xoyox
« Hozzászólás #7560 Dátum: 2009 November 02, 10:36:18 »

mi a lofazs az a papierkutya ?? sokan irjak, de mi az ?????????????????????????????????????
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7559 Dátum: 2009 November 01, 22:18:47 »

gondolom ő vette meg.  Roll Eyes
miből gondolod?

pont emiatt kérdezem.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #7558 Dátum: 2009 November 01, 22:17:57 »

azt szerintem csak fent felejtette az ember Wink

miből gondolod?

racing bazáron hirdetnek egy pár 36ost 10ezerért.

pont emiatt kérdezem.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #7557 Dátum: 2009 November 01, 22:13:23 »

racing bazáron hirdetnek egy pár 36ost 10ezerért.
azt szerintem csak fent felejtette az ember Wink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #7556 Dátum: 2009 November 01, 22:12:03 »

racing bazáron hirdetnek egy pár 36ost 10ezerért.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #7555 Dátum: 2009 November 01, 22:09:51 »

Köszönöm.
Mennyit éri meg adni olyan párért ami redvás és már ki van szedve (tehát nem tudni múkodik e)?
Felújításuk van olyan drága mintha működőt (szebbet) vennék?
ha jó az ár érdemes tönkremenni nem nagyon tud, max beállnak a tengelyénél a csapágyak. Cserélhető az is. Max egy pucera neki meg egy felújító készlet 4-6ezer a párhoz.


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7554 Dátum: 2009 November 01, 22:09:17 »

typ4/8  Grin
tyű, ez milyen motor?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Süni
« Hozzászólás #7553 Dátum: 2009 November 01, 22:04:04 »

Köszönöm.
Mennyit éri meg adni olyan párért ami redvás és már ki van szedve (tehát nem tudni múkodik e)?
Felújításuk van olyan drága mintha működőt (szebbet) vennék?
torokátmérőtől is függ. 36-os szokott lenni jó 15-25 közt párban. 40-es 25-40 közt, 44-es meg akár 100-120e is lehet.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #7552 Dátum: 2009 November 01, 22:03:23 »

a 7vége a legjobb


                             GNX-967
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #7551 Dátum: 2009 November 01, 22:02:57 »

volt egy osztálytársam a Weber Kriszti
több mint 15 év után tudtam meg a torokméretét  Grin
sehova nem volt ráírva

 Grin
Süni
« Hozzászólás #7550 Dátum: 2009 November 01, 22:02:46 »

volt egy osztálytársam a Weber Kriszti
több mint 15 év után tudtam meg a torokméretét  Grin
sehova nem volt ráírva
áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá b+ !  Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #7549 Dátum: 2009 November 01, 22:01:53 »

talpnál rá van irva

igen, torok méretet  jelöl, az egyik torok talpában benn szokott lenni a méret is.

Köszönöm.
Mennyit éri meg adni olyan párért ami redvás és már ki van szedve (tehát nem tudni múkodik e)?
Felújításuk van olyan drága mintha működőt (szebbet) vennék?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #7548 Dátum: 2009 November 01, 22:01:33 »

volt egy osztálytársam a Weber Kriszti
több mint 15 év után tudtam meg a torokméretét  Grin
sehova nem volt ráírva

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #7547 Dátum: 2009 November 01, 22:01:08 »

ma megpróbáltam felalkotni, az alfa 33 légszűrő házát. Sajnos hamar ráébredtem hogy a bogár motorterébe lehetetlen észszerű keretek között bezsúfolni. De már új tervem is van. Nem adom fel a direktszűrők száműzését.


                             GNX-967
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #7546 Dátum: 2009 November 01, 21:55:29 »

igen, torok méretet  jelöl, az egyik torok talpában benn szokott lenni a méret is.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #7545 Dátum: 2009 November 01, 21:52:39 »

hogyan tudom megkülönböztetni a Weber IDF 36,40,44,stb..karbikat egymástól? torokátmérőt jelöl a szám? illetve hol találok a karbikon valamiféle "jelölést " ami beazonosítja esetleg (könnyebben)?
igen, torok méretet  jelöl, az egyik torok talpában benn szokott lenni a méret is.


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7544 Dátum: 2009 November 01, 21:47:34 »

hogyan tudom megkülönböztetni a Weber IDF 36,40,44,stb..karbikat egymástól? torokátmérőt jelöl a szám? illetve hol találok a karbikon valamiféle "jelölést " ami beazonosítja esetleg (könnyebben)?
talpnál rá van irva

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #7543 Dátum: 2009 November 01, 21:43:58 »

hogyan tudom megkülönböztetni a Weber IDF 36,40,44,stb..karbikat egymástól? torokátmérőt jelöl a szám? illetve hol találok a karbikon valamiféle "jelölést " ami beazonosítja esetleg (könnyebben)?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #7542 Dátum: 2009 November 01, 21:33:10 »

.
tyű, ez milyen motor?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #7541 Dátum: 2009 November 01, 20:48:17 »

.
hmmm

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7540 Dátum: 2009 November 01, 20:44:26 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7539 Dátum: 2009 November 01, 17:30:37 »

A 2,1-es WBX főtengelyét használtam 76,5 mm lökettel. A HD garnitúra meg 90,5 mm-es. Így 1967 ccm a hengerűrtartalom. Lehetne még 94-es HD-t rádobni és akkor 2,1-es lenne, mint vizes korában...

Hali mekkora ccm-it csaltál be a wbx blockba?

Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #7538 Dátum: 2009 Október 31, 09:10:46 »

Jogos, így már nem egyszerű a megoldás...
Én még mindezt megfűszereztem a 30 mm-rel szélesebb WBX blokkal is Roll Eyes Mindent faragni, vágni, hézagolni kell...

Hali mekkora ccm-it csaltál be a wbx blockba?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #7537 Dátum: 2009 Október 29, 10:12:26 »

akkor jól működik amit próbáltam, erre voltam kíváncsi. köszönöm
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7536 Dátum: 2009 Október 29, 10:02:45 »

hogy működnek az elektromos pumpák?
eddig csak a mechanikust ismerem, ott ugye folyamatosan mozog a lökőrúd és próbálja tolni a benzint, a karbiban lévő tűszelep pedig csak annyit enged amennyi kell.

az elektromos pedig kattog és egy kattanással ha jól gondolom adott mennyiséget tol. (?) a kérdésem tehát ha kevesebb szállításra van szükség, akkor lassabban fog kattogni?

vagy a kérdés visszafelé, ha befogom (leszűkítem) a kiáramló csövet, normális hogy lassabban kattog és ha befogom meg is áll?


A kattogós megáll, a motorosban (pierburg) van egy szelep, ami 0.3 bar felett kinyit és a pumpa nem tol semmit, de forog, zúg. Ez kimondottan karburátorokhoz jó, mert a nyomás nem tolja át a tűszelepet.

Én a pulzáló (kattogós) pumpát nem szeretem, leginkább állófűtésekhez jó meg messze lévő tankhoz a mechanikus AC mellé, amolyan "emelőszivattyúnak".


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7535 Dátum: 2009 Október 29, 08:53:32 »

hogy működnek az elektromos pumpák?
eddig csak a mechanikust ismerem, ott ugye folyamatosan mozog a lökőrúd és próbálja tolni a benzint, a karbiban lévő tűszelep pedig csak annyit enged amennyi kell.

az elektromos pedig kattog és egy kattanással ha jól gondolom adott mennyiséget tol. (?) a kérdésem tehát ha kevesebb szállításra van szükség, akkor lassabban fog kattogni?

vagy a kérdés visszafelé, ha befogom (leszűkítem) a kiáramló csövet, normális hogy lassabban kattog és ha befogom meg is áll?
ha jó, akkor igen Wink

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #7534 Dátum: 2009 Október 28, 23:00:20 »

hogy működnek az elektromos pumpák?
eddig csak a mechanikust ismerem, ott ugye folyamatosan mozog a lökőrúd és próbálja tolni a benzint, a karbiban lévő tűszelep pedig csak annyit enged amennyi kell.

az elektromos pedig kattog és egy kattanással ha jól gondolom adott mennyiséget tol. (?) a kérdésem tehát ha kevesebb szállításra van szükség, akkor lassabban fog kattogni?

vagy a kérdés visszafelé, ha befogom (leszűkítem) a kiáramló csövet, normális hogy lassabban kattog és ha befogom meg is áll?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7533 Dátum: 2009 Október 28, 17:30:51 »

Jogos, így már nem egyszerű a megoldás...
Én még mindezt megfűszereztem a 30 mm-rel szélesebb WBX blokkal is Roll Eyes Mindent faragni, vágni, hézagolni kell...

Nem akarok eltérni a gyáritól, mert:
- szelep lökőrúd és geometria
- kipufogó
- rudazat
- lemezek

alapban nem stimmelnek, és még több apróság.
Játszottam már ilyet, többet nem.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7532 Dátum: 2009 Október 28, 17:26:24 »

Én ilyenkor úgy szoktam, hogy megveszem, aztán utána agyalok...  Smiley
Egyébként a "régiek" úgy csinálták, hogy hézagolót gyártottak a hengerek alá... Akkor csak oldalanként 2,5 mm-rel lenne szélesebb a motor a gyári lökethez való HD-val... Annyinak szerintem még a motortérben is van hely... Illetve itt még játszatnál azzal, hogy a dugóból lemunkálsz 1 mm-t (annyit talán elbír) és akkor csak 1,5-15 mm-rel szélesebb a motorod... De szerintem az oldalanként 4 mm-rel keskenyebb motor sem gáz...

Vannak lehetőségek...


Nem akarok eltérni a gyáritól, mert:
- szelep lökőrúd és geometria
- kipufogó
- rudazat
- lemezek

alapban nem stimmelnek, és még több apróság.
Játszottam már ilyet, többet nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7531 Dátum: 2009 Október 28, 17:24:02 »

Én ilyenkor úgy szoktam, hogy megveszem, aztán utána agyalok...  Smiley
Egyébként a "régiek" úgy csinálták, hogy hézagolót gyártottak a hengerek alá... Akkor csak oldalanként 2,5 mm-rel lenne szélesebb a motor a gyári lökethez való HD-val... Annyinak szerintem még a motortérben is van hely... Illetve itt még játszatnál azzal, hogy a dugóból lemunkálsz 1 mm-t (annyit talán elbír) és akkor csak 1,5-15 mm-rel szélesebb a motorod... De szerintem az oldalanként 4 mm-rel keskenyebb motor sem gáz...

Vannak lehetőségek...

Nem akarok keskenyebb motort, hogy mindennel szívás legyen...

Agyalok, mert olcsón tudnék 74 mm-es főtengelyt...

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7530 Dátum: 2009 Október 28, 17:14:53 »

Ez jó kérdés... Mindenki úgy csinálja, hogy leesztergál a 82 mm-eshez való talpából (Értelemszerűen a lökethosszkülönbség felét). De pl. havernak a 76 mm löketű főtengelynél nem is kellett a henger talpából 3 mm-t, csak kettőt leszedni, mert akkor már nagy lett volna a sűrítési viszony...

Egyébként én (meg még néhányan) régebben azon agyaltam, hogy hosszú löketnél szélesebb lesz a motor. De amikor első esetben fogtam a kezemben HD garnitúrát 82 mm-es lökethez, akkor láttam, hogy a henger magassága egyezik a 69 mm-es lökethez való hengerével, csak a dugóban van eltolva a csapszeg helye... Így ugyanolyan széles egy hosszúlöketű motor, mint a gyári... Viszont, ha a 74, 76, 78 lökethez megvesszük a 82mm-eshez való HD garnitúrát, és azt alakítjuk a 74, 76, 78 lökethez, akkor keskenyebb lesz a motorunk...

Csak nem elgondolkoztál azon amit a minap írtam???  Wink


Nem akarok keskenyebb motort, hogy mindennel szívás legyen...

Agyalok, mert olcsón tudnék 74 mm-es főtengelyt...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7529 Dátum: 2009 Október 28, 17:06:15 »

Ez jó kérdés... Mindenki úgy csinálja, hogy leesztergál a 82 mm-eshez való talpából (Értelemszerűen a lökethosszkülönbség felét). De pl. havernak a 76 mm löketű főtengelynél nem is kellett a henger talpából 3 mm-t, csak kettőt leszedni, mert akkor már nagy lett volna a sűrítési viszony...

Egyébként én (meg még néhányan) régebben azon agyaltam, hogy hosszú löketnél szélesebb lesz a motor. De amikor első esetben fogtam a kezemben HD garnitúrát 82 mm-es lökethez, akkor láttam, hogy a henger magassága egyezik a 69 mm-es lökethez való hengerével, csak a dugóban van eltolva a csapszeg helye... Így ugyanolyan széles egy hosszúlöketű motor, mint a gyári... Viszont, ha a 74, 76, 78 lökethez megvesszük a 82mm-eshez való HD garnitúrát, és azt alakítjuk a 74, 76, 78 lökethez, akkor keskenyebb lesz a motorunk...

Csak nem elgondolkoztál azon amit a minap írtam???  Wink

Miért nem árul senki 74 mm-es lökethez henger/dugó készletet?  Ennyire nem gyakori? Ezért olcsó a 74 mm-es főtengely?  Huh

Csak 82-es lökethez van....

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7528 Dátum: 2009 Október 28, 16:31:22 »

Miért nem árul senki 74 mm-es lökethez henger/dugó készletet?  Ennyire nem gyakori? Ezért olcsó a 74 mm-es főtengely?  Huh

Csak 82-es lökethez van....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7527 Dátum: 2009 Október 28, 09:26:16 »

nagyon eszkábálás lenne a vége  Roll Eyes jobb lesz elrakom valahova garázsba a gépet, és járok a samarával, míg nem lesz másik.
azért köszi  Wink
papírkutya Wink

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #7526 Dátum: 2009 Október 27, 17:54:54 »

Ha kell, akkor a két 90 fokban befele forduló alumínium csonkom megvan. Kell? Kidobnám...

nagyon eszkábálás lenne a vége  Roll Eyes jobb lesz elrakom valahova garázsba a gépet, és járok a samarával, míg nem lesz másik.
azért köszi  Wink
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7525 Dátum: 2009 Október 27, 12:38:25 »

Ez a gyári Alfa légszűrő megoldás, csak a 2 műanyag egyedi, amivel eltolják kifele a légszűrő dobozt...



egy 90autós osztrák falusi találkozón is látni érdekes dolgot

Oldalak: 1 ... 364 365 366 367 368 [369] 370 371 372 373 374 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.