www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 08:27:02
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
364
365
366
367
368
[
369
]
370
371
372
373
374
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3400056 alkalommal)
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7564 Dátum:
2009 November 03, 10:22:00 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 November 02, 15:47:35
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7563 Dátum:
2009 November 02, 18:08:08 »
Idézetet írta: xoyox - 2009 November 02, 10:36:18
mi a lofazs az a papierkutya ?? sokan irjak, de mi az ?????????????????????????????????????
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7562 Dátum:
2009 November 02, 15:47:35 »
Idézetet írta: xoyox - 2009 November 02, 10:36:18
mi a lofazs az a papierkutya ?? sokan irjak, de mi az ?????????????????????????????????????
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7561 Dátum:
2009 November 02, 10:38:32 »
Idézetet írta: xoyox - 2009 November 02, 10:36:18
mi a lofazs az a papierkutya ?? sokan irjak, de mi az ?????????????????????????????????????
Paperhund.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7560 Dátum:
2009 November 02, 10:36:18 »
mi a lofazs az a papierkutya ?? sokan irjak, de mi az ?????????????????????????????????????
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7559 Dátum:
2009 November 01, 22:18:47 »
gondolom ő vette meg.
Idézetet írta: dilikutya - 2009 November 01, 22:17:57
miből gondolod?
pont emiatt kérdezem.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7558 Dátum:
2009 November 01, 22:17:57 »
Idézetet írta: gas - 2009 November 01, 22:13:23
azt szerintem csak fent felejtette az ember
miből gondolod?
Idézetet írta: Süsü - 2009 November 01, 22:12:03
racing bazáron hirdetnek egy pár 36ost 10ezerért.
pont emiatt kérdezem.
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7557 Dátum:
2009 November 01, 22:13:23 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 November 01, 22:12:03
racing bazáron hirdetnek egy pár 36ost 10ezerért.
azt szerintem csak fent felejtette az ember
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7556 Dátum:
2009 November 01, 22:12:03 »
racing bazáron hirdetnek egy pár 36ost 10ezerért.
GNX-967
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7555 Dátum:
2009 November 01, 22:09:51 »
Idézetet írta: dilikutya - 2009 November 01, 22:01:53
Köszönöm.
Mennyit éri meg adni olyan párért ami redvás és már ki van szedve (tehát nem tudni múkodik e)?
Felújításuk van olyan drága mintha működőt (szebbet) vennék?
ha jó az ár érdemes tönkremenni nem nagyon tud, max beállnak a tengelyénél a csapágyak. Cserélhető az is. Max egy pucera neki meg egy felújító készlet 4-6ezer a párhoz.
GNX-967
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7554 Dátum:
2009 November 01, 22:09:17 »
typ4/8
Idézetet írta: Typ117 - 2009 November 01, 21:33:10
tyű, ez milyen motor?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7553 Dátum:
2009 November 01, 22:04:04 »
Idézetet írta: dilikutya - 2009 November 01, 22:01:53
Köszönöm.
Mennyit éri meg adni olyan párért ami redvás és már ki van szedve (tehát nem tudni múkodik e)?
Felújításuk van olyan drága mintha működőt (szebbet) vennék?
torokátmérőtől is függ. 36-os szokott lenni jó 15-25 közt párban. 40-es 25-40 közt, 44-es meg akár 100-120e is lehet.
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7552 Dátum:
2009 November 01, 22:03:23 »
Idézetet írta: gas - 2009 November 01, 21:55:29
a 7vége a legjobb
GNX-967
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7551 Dátum:
2009 November 01, 22:02:57 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 November 01, 22:01:33
volt egy osztálytársam a Weber Kriszti
több mint 15 év után tudtam meg a torokméretét
sehova nem volt ráírva
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7550 Dátum:
2009 November 01, 22:02:46 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 November 01, 22:01:33
volt egy osztálytársam a Weber Kriszti
több mint 15 év után tudtam meg a torokméretét
sehova nem volt ráírva
áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá b+ !
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7549 Dátum:
2009 November 01, 22:01:53 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 November 01, 21:47:34
talpnál rá van irva
Idézetet írta: Süsü - 2009 November 01, 21:52:39
igen, torok méretet jelöl, az egyik torok talpában benn szokott lenni a méret is.
Köszönöm.
Mennyit éri meg adni olyan párért ami redvás és már ki van szedve (tehát nem tudni múkodik e)?
Felújításuk van olyan drága mintha működőt (szebbet) vennék?
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7548 Dátum:
2009 November 01, 22:01:33 »
volt egy osztálytársam a Weber Kriszti
több mint 15 év után tudtam meg a torokméretét
sehova nem volt ráírva
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7547 Dátum:
2009 November 01, 22:01:08 »
ma megpróbáltam felalkotni, az alfa 33 légszűrő házát. Sajnos hamar ráébredtem hogy a bogár motorterébe lehetetlen észszerű keretek között bezsúfolni. De már új tervem is van. Nem adom fel a direktszűrők száműzését.
GNX-967
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7546 Dátum:
2009 November 01, 21:55:29 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 November 01, 21:52:39
igen, torok méretet jelöl, az egyik torok talpában benn szokott lenni a méret is.
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7545 Dátum:
2009 November 01, 21:52:39 »
Idézetet írta: dilikutya - 2009 November 01, 21:43:58
hogyan tudom megkülönböztetni a Weber IDF 36,40,44,stb..karbikat egymástól? torokátmérőt jelöl a szám? illetve hol találok a karbikon valamiféle "jelölést " ami beazonosítja esetleg (könnyebben)?
igen, torok méretet jelöl, az egyik torok talpában benn szokott lenni a méret is.
GNX-967
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7544 Dátum:
2009 November 01, 21:47:34 »
Idézetet írta: dilikutya - 2009 November 01, 21:43:58
hogyan tudom megkülönböztetni a Weber IDF 36,40,44,stb..karbikat egymástól? torokátmérőt jelöl a szám? illetve hol találok a karbikon valamiféle "jelölést " ami beazonosítja esetleg (könnyebben)?
talpnál rá van irva
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7543 Dátum:
2009 November 01, 21:43:58 »
hogyan tudom megkülönböztetni a Weber IDF 36,40,44,stb..karbikat egymástól? torokátmérőt jelöl a szám? illetve hol találok a karbikon valamiféle "jelölést " ami beazonosítja esetleg (könnyebben)?
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7542 Dátum:
2009 November 01, 21:33:10 »
Idézetet írta: Balage - 2009 November 01, 20:44:26
.
tyű, ez milyen motor?
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7541 Dátum:
2009 November 01, 20:48:17 »
Idézetet írta: Balage - 2009 November 01, 20:44:26
.
hmmm
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7540 Dátum:
2009 November 01, 20:44:26 »
.
[a csatolmányt egy admin törölte]
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7539 Dátum:
2009 November 01, 17:30:37 »
A 2,1-es WBX főtengelyét használtam 76,5 mm lökettel. A HD garnitúra meg 90,5 mm-es. Így 1967 ccm a hengerűrtartalom. Lehetne még 94-es HD-t rádobni és akkor 2,1-es lenne, mint vizes korában...
Idézetet írta: abu - 2009 Október 31, 09:10:46
Hali mekkora ccm-it csaltál be a
wbx blockba?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
ABU
Hozzászólások: 1063
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7538 Dátum:
2009 Október 31, 09:10:46 »
Idézetet írta: callook - 2009 Október 28, 17:30:51
Jogos, így már nem egyszerű a megoldás...
Én még mindezt megfűszereztem a 30 mm-rel szélesebb WBX blokkal is
Mindent faragni, vágni, hézagolni kell...
Hali mekkora ccm-it csaltál be a
wbx blockba?
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7537 Dátum:
2009 Október 29, 10:12:26 »
akkor jól működik amit próbáltam, erre voltam kíváncsi. köszönöm
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7536 Dátum:
2009 Október 29, 10:02:45 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Október 28, 23:00:20
hogy működnek az elektromos pumpák?
eddig csak a mechanikust ismerem, ott ugye folyamatosan mozog a lökőrúd és próbálja tolni a benzint, a karbiban lévő tűszelep pedig csak annyit enged amennyi kell.
az elektromos pedig kattog és egy kattanással ha jól gondolom adott mennyiséget tol. (?) a kérdésem tehát ha kevesebb szállításra van szükség, akkor lassabban fog kattogni?
vagy a kérdés visszafelé, ha befogom (leszűkítem) a kiáramló csövet, normális hogy lassabban kattog és ha befogom meg is áll?
A kattogós megáll, a motorosban (pierburg) van egy szelep, ami 0.3 bar felett kinyit és a pumpa nem tol semmit, de forog, zúg. Ez kimondottan karburátorokhoz jó, mert a nyomás nem tolja át a tűszelepet.
Én a pulzáló (kattogós) pumpát nem szeretem, leginkább állófűtésekhez jó meg messze lévő tankhoz a mechanikus AC mellé, amolyan "emelőszivattyúnak".
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7535 Dátum:
2009 Október 29, 08:53:32 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Október 28, 23:00:20
hogy működnek az elektromos pumpák?
eddig csak a mechanikust ismerem, ott ugye folyamatosan mozog a lökőrúd és próbálja tolni a benzint, a karbiban lévő tűszelep pedig csak annyit enged amennyi kell.
az elektromos pedig kattog és egy kattanással ha jól gondolom adott mennyiséget tol. (?) a kérdésem tehát ha kevesebb szállításra van szükség, akkor lassabban fog kattogni?
vagy a kérdés visszafelé, ha befogom (leszűkítem) a kiáramló csövet, normális hogy lassabban kattog és ha befogom meg is áll?
ha jó, akkor igen
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7534 Dátum:
2009 Október 28, 23:00:20 »
hogy működnek az elektromos pumpák?
eddig csak a mechanikust ismerem, ott ugye folyamatosan mozog a lökőrúd és próbálja tolni a benzint, a karbiban lévő tűszelep pedig csak annyit enged amennyi kell.
az elektromos pedig kattog és egy kattanással ha jól gondolom adott mennyiséget tol. (?) a kérdésem tehát ha kevesebb szállításra van szükség, akkor lassabban fog kattogni?
vagy a kérdés visszafelé, ha befogom (leszűkítem) a kiáramló csövet, normális hogy lassabban kattog és ha befogom meg is áll?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7533 Dátum:
2009 Október 28, 17:30:51 »
Jogos, így már nem egyszerű a megoldás...
Én még mindezt megfűszereztem a 30 mm-rel szélesebb WBX blokkal is
Mindent faragni, vágni, hézagolni kell...
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Október 28, 17:26:24
Nem akarok eltérni a gyáritól, mert:
- szelep lökőrúd és geometria
- kipufogó
- rudazat
- lemezek
alapban nem stimmelnek, és még több apróság.
Játszottam már ilyet, többet nem.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7532 Dátum:
2009 Október 28, 17:26:24 »
Idézetet írta: callook - 2009 Október 28, 17:24:02
Én ilyenkor úgy szoktam, hogy megveszem, aztán utána agyalok...
Egyébként a "régiek" úgy csinálták, hogy hézagolót gyártottak a hengerek alá... Akkor csak oldalanként 2,5 mm-rel lenne szélesebb a motor a gyári lökethez való HD-val... Annyinak szerintem még a motortérben is van hely... Illetve itt még játszatnál azzal, hogy a dugóból lemunkálsz 1 mm-t (annyit talán elbír) és akkor csak 1,5-15 mm-rel szélesebb a motorod... De szerintem az oldalanként 4 mm-rel keskenyebb motor sem gáz...
Vannak lehetőségek...
Nem akarok eltérni a gyáritól, mert:
- szelep lökőrúd és geometria
- kipufogó
- rudazat
- lemezek
alapban nem stimmelnek, és még több apróság.
Játszottam már ilyet, többet nem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7531 Dátum:
2009 Október 28, 17:24:02 »
Én ilyenkor úgy szoktam, hogy megveszem, aztán utána agyalok...
Egyébként a "régiek" úgy csinálták, hogy hézagolót gyártottak a hengerek alá... Akkor csak oldalanként 2,5 mm-rel lenne szélesebb a motor a gyári lökethez való HD-val... Annyinak szerintem még a motortérben is van hely... Illetve itt még játszatnál azzal, hogy a dugóból lemunkálsz 1 mm-t (annyit talán elbír) és akkor csak 1,5-15 mm-rel szélesebb a motorod... De szerintem az oldalanként 4 mm-rel keskenyebb motor sem gáz...
Vannak lehetőségek...
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Október 28, 17:14:53
Nem akarok keskenyebb motort, hogy mindennel szívás legyen...
Agyalok, mert olcsón tudnék 74 mm-es főtengelyt...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7530 Dátum:
2009 Október 28, 17:14:53 »
Idézetet írta: callook - 2009 Október 28, 17:06:15
Ez jó kérdés... Mindenki úgy csinálja, hogy leesztergál a 82 mm-eshez való talpából (Értelemszerűen a lökethosszkülönbség felét). De pl. havernak a 76 mm löketű főtengelynél nem is kellett a henger talpából 3 mm-t, csak kettőt leszedni, mert akkor már nagy lett volna a sűrítési viszony...
Egyébként én (meg még néhányan) régebben azon agyaltam, hogy hosszú löketnél szélesebb lesz a motor. De amikor első esetben fogtam a kezemben HD garnitúrát 82 mm-es lökethez, akkor láttam, hogy a henger magassága egyezik a 69 mm-es lökethez való hengerével, csak a dugóban van eltolva a csapszeg helye... Így ugyanolyan széles egy hosszúlöketű motor, mint a gyári... Viszont, ha a 74, 76, 78 lökethez megvesszük a 82mm-eshez való HD garnitúrát, és azt alakítjuk a 74, 76, 78 lökethez, akkor keskenyebb lesz a motorunk...
Csak nem elgondolkoztál azon amit a minap írtam???
Nem akarok keskenyebb motort, hogy mindennel szívás legyen...
Agyalok, mert olcsón tudnék 74 mm-es főtengelyt...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7529 Dátum:
2009 Október 28, 17:06:15 »
Ez jó kérdés... Mindenki úgy csinálja, hogy leesztergál a 82 mm-eshez való talpából (Értelemszerűen a lökethosszkülönbség felét). De pl. havernak a 76 mm löketű főtengelynél nem is kellett a henger talpából 3 mm-t, csak kettőt leszedni, mert akkor már nagy lett volna a sűrítési viszony...
Egyébként én (meg még néhányan) régebben azon agyaltam, hogy hosszú löketnél szélesebb lesz a motor. De amikor első esetben fogtam a kezemben HD garnitúrát 82 mm-es lökethez, akkor láttam, hogy a henger magassága egyezik a 69 mm-es lökethez való hengerével, csak a dugóban van eltolva a csapszeg helye... Így ugyanolyan széles egy hosszúlöketű motor, mint a gyári... Viszont, ha a 74, 76, 78 lökethez megvesszük a 82mm-eshez való HD garnitúrát, és azt alakítjuk a 74, 76, 78 lökethez, akkor keskenyebb lesz a motorunk...
Csak nem elgondolkoztál azon amit a minap írtam???
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Október 28, 16:31:22
Miért nem árul senki 74 mm-es lökethez henger/dugó készletet? Ennyire nem gyakori? Ezért olcsó a 74 mm-es főtengely?
Csak 82-es lökethez van....
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7528 Dátum:
2009 Október 28, 16:31:22 »
Miért nem árul senki 74 mm-es lökethez henger/dugó készletet? Ennyire nem gyakori? Ezért olcsó a 74 mm-es főtengely?
Csak 82-es lökethez van....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7527 Dátum:
2009 Október 28, 09:26:16 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Október 27, 17:54:54
nagyon eszkábálás lenne a vége
jobb lesz elrakom valahova garázsba a gépet, és járok a samarával, míg nem lesz másik.
azért köszi
papírkutya
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7526 Dátum:
2009 Október 27, 17:54:54 »
Idézetet írta: callook - 2009 Október 27, 12:36:51
Ha kell, akkor a két 90 fokban befele forduló alumínium csonkom megvan. Kell? Kidobnám...
nagyon eszkábálás lenne a vége
jobb lesz elrakom valahova garázsba a gépet, és járok a samarával, míg nem lesz másik.
azért köszi
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7525 Dátum:
2009 Október 27, 12:38:25 »
Ez a gyári Alfa légszűrő megoldás, csak a 2 műanyag egyedi, amivel eltolják kifele a légszűrő dobozt...
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Október 26, 22:14:20
egy 90autós osztrák falusi találkozón is látni érdekes dolgot
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
364
365
366
367
368
[
369
]
370
371
372
373
374
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...