www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 15:08:01
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
357
358
359
360
361
[
362
]
363
364
365
366
367
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3400839 alkalommal)
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7844 Dátum:
2009 December 06, 12:48:01 »
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7843 Dátum:
2009 December 05, 20:10:53 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 05, 20:07:41
Ezt nem értem, mi fog kettővel kezdődni?
Talán a löketterfogat.....
?
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7842 Dátum:
2009 December 05, 20:07:41 »
Idézetet írta: tati - 2009 December 05, 19:48:29
az a gyanum ez 2-vel fog kezdődni
Ezt nem értem, mi fog kettővel kezdődni?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7841 Dátum:
2009 December 05, 20:07:01 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 December 05, 18:49:27
Még én sem tudom, mert a dolog sokesélyes. Ha nagyobb, esetleg stroker motort csinálok, akkor nem lesz kész tavaszra és KELL egy hosszú váltó, mert 5000 felett nem fog forogni, de lesz nyomaték rendesen, ha pedig 1776-ost csinálok, akkor kicsit jobban fog forogni, kisebb a lesz a nyomaték, így a nagyon hosszú váltó rémálom lenne, nem lenne hozzá erő ha 90-ről kell kigyorsítani.
Amikor régen ültem az autóimban, akkor mindig elgurul a gyógyszerem, ma már alkudoztam egy GB 84 mm-es főtengelyre, pedig egy okos 1776-os motor elég lenne.... ha meg megyek egy kört, akkor rájövök, hogy egy 1.6-os motor is elég lehet, úgyis úgy vezetek, mint egy papper...és akkor nem kell váltó erősítés, váltó lefogatás, urethan bakok, tárcsafék, jobb futómű...stb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7840 Dátum:
2009 December 05, 19:49:04 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 December 05, 19:47:35
másik is rövid volt,difiböl lejött 1-2 fog.......
és főként hogy olajsáros volt
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7839 Dátum:
2009 December 05, 19:48:29 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 05, 18:25:29
Vagy egy ilyen terv is.
az a gyanum ez 2-vel fog kezdődni
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7838 Dátum:
2009 December 05, 19:47:35 »
Idézetet írta: tazoli - 2009 December 05, 19:31:25
Miért kellett másik váltó? Ez most nem rövid AB? Vaagy szétugrott az előző?
másik is rövid volt,difiböl lejött 1-2 fog.......
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7837 Dátum:
2009 December 05, 19:31:25 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 December 05, 16:38:01
beraktam másik váltót mexikoimba!uretán bakkal!
holnap megy fel tárcsa fék hátra!
Miért kellett másik váltó? Ez most nem rövid AB? Vaagy szétugrott az előző?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7836 Dátum:
2009 December 05, 19:29:48 »
Idézetet írta: Süni - 2009 December 05, 19:19:12
avval nem csökkented a hűtőfelületet?
de csak néhány mm2 -rel viszont a hűtőlevegő gyorsabban áramlik és így a kilépő hűtőlevegő is hidegebb ,mitöbb a kiszögelések mögött a szélárnyékban turbulens áramlás (pontosabban ott vákum ) miatt nem is hűt de ezek is csak néhány mm2
és a tudat hogy szépen meg van munkálva az mínusz 5fok celsius
«
Utoljára szerkesztve: 2009 December 05, 19:36:16 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7835 Dátum:
2009 December 05, 19:19:12 »
Idézetet írta: callook - 2009 December 05, 17:07:59
Megtisztítottam a hűtőbordák közét az öntési hibáktól...
avval nem csökkented a hűtőfelületet?
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7834 Dátum:
2009 December 05, 18:49:27 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 05, 18:25:29
Vagy egy ilyen terv is.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7833 Dátum:
2009 December 05, 18:25:29 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 December 05, 17:24:59
ez a 1776 ?
Vagy egy ilyen terv is.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7832 Dátum:
2009 December 05, 17:26:24 »
Idézetet írta: callook - 2009 December 05, 17:25:27
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7831 Dátum:
2009 December 05, 17:25:27 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 December 05, 17:18:16
képet !
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7830 Dátum:
2009 December 05, 17:24:59 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 05, 17:20:27
Nem tudjuk. A motor erős, hőt termel, de e ventillátor nem szállít annyit a kisebb fordulat miatt.
Nem sok tapasztalat van ilyen hosszú váltóval.
ez a 1776 ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7829 Dátum:
2009 December 05, 17:20:27 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 December 05, 17:19:06
+ karter, meg nagyobb olajhűtő nem elég ?
Nem tudjuk. A motor erős, hőt termel, de e ventillátor nem szállít annyit a kisebb fordulat miatt.
Nem sok tapasztalat van ilyen hosszú váltóval.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7828 Dátum:
2009 December 05, 17:19:06 »
Idézetet írta: callook - 2009 December 05, 17:17:09
Össze kell rakni! Ha melegszik, akkor a hűtésen még lehet javítani... Legnagyobb szíjtárcsa a főtengelyen, typ4 olajhűtő, esetleg plussz olajhűtő, valahol még nagyobb szállítású turbinát is lehet venni...
+ karter, meg nagyobb olajhűtő nem elég ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7827 Dátum:
2009 December 05, 17:18:16 »
Idézetet írta: callook - 2009 December 05, 17:07:59
Én ma reggeltől idáig a garázsban dolgoztam. Ennek eredménye, hogy elkészültem a hengerfejeimmel... Készen vannak a módosítások a csatornákon, befejeztem az égésterek átdolgozását, 2 lépésben becsiszoltam a szelepeket-szelepfészkeket. Visszakerültek a 40/36 rozsdamentes szelepek az erősített szeleprugókkal. Megtisztítottam a hűtőbordák közét az öntési hibáktól...
Ezzel lezárult a több hónapja húzódó, jópár munkaórát felemésztő művelet...
képet !
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7826 Dátum:
2009 December 05, 17:17:35 »
Ja, meg jó olaj
Idézetet írta: callook - 2009 December 05, 17:17:09
Össze kell rakni! Ha melegszik, akkor a hűtésen még lehet javítani... Legnagyobb szíjtárcsa a főtengelyen, typ4 olajhűtő, esetleg plussz olajhűtő, valahol még nagyobb szállítású turbinát is lehet venni...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7825 Dátum:
2009 December 05, 17:17:09 »
Össze kell rakni! Ha melegszik, akkor a hűtésen még lehet javítani... Legnagyobb szíjtárcsa a főtengelyen, typ4 olajhűtő, esetleg plussz olajhűtő, valahol még nagyobb szállítású turbinát is lehet venni...
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 05, 17:10:37
...kicsit félek a hűtéstől, mert a motor bírni fogja, de elég kicsi lesz a fordulat a turbinakeréknek....
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7824 Dátum:
2009 December 05, 17:10:37 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 05, 17:09:25
Én meg váltón agyalok. Összerakok egyet, egy nagyon hosszúúúút. Autópálya tempó a cél, 3500-as fordulaton.
...kicsit félek a hűtéstől, mert a motor bírni fogja, de elég kicsi lesz a fordulat a turbinakeréknek....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7823 Dátum:
2009 December 05, 17:09:25 »
Idézetet írta: callook - 2009 December 05, 17:07:59
Én ma reggeltől idáig a garázsban dolgoztam. Ennek eredménye, hogy elkészültem a hengerfejeimmel... Készen vannak a módosítások a csatornákon, befejeztem az égésterek átdolgozását, 2 lépésben becsiszoltam a szelepeket-szelepfészkeket. Visszakerültek a 40/36 rozsdamentes szelepek az erősített szeleprugókkal. Megtisztítottam a hűtőbordák közét az öntési hibáktól...
Ezzel lezárult a több hónapja húzódó, jópár munkaórát felemésztő művelet...
Én meg váltón agyalok. Összerakok egyet, egy nagyon hosszúúúút. Autópálya tempó a cél, 3500-as fordulaton.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7822 Dátum:
2009 December 05, 17:07:59 »
Én ma reggeltől idáig a garázsban dolgoztam. Ennek eredménye, hogy elkészültem a hengerfejeimmel... Készen vannak a módosítások a csatornákon, befejeztem az égésterek átdolgozását, 2 lépésben becsiszoltam a szelepeket-szelepfészkeket. Visszakerültek a 40/36 rozsdamentes szelepek az erősített szeleprugókkal. Megtisztítottam a hűtőbordák közét az öntési hibáktól...
Ezzel lezárult a több hónapja húzódó, jópár munkaórát felemésztő művelet...
Idézetet írta: Maresz - 2009 December 05, 16:38:01
beraktam másik váltót mexikoimba!uretán bakkal!
holnap megy fel tárcsa fék hátra!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7821 Dátum:
2009 December 05, 17:05:50 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 05, 17:00:41
USA és főleg Kalifornia kicsit más éghajlat. Meg ha nyomjuk neki....
nekm t3 hütö van fent azzal nincs bajom
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7820 Dátum:
2009 December 05, 17:00:41 »
Idézetet írta: tati - 2009 December 04, 20:57:36
egy jól megépítet tunig motorhoz nem kellenek mindenféle külső hűtők (ezt mondta itt egy ember
)
USA és főleg Kalifornia kicsit más éghajlat. Meg ha nyomjuk neki....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7819 Dátum:
2009 December 05, 16:57:18 »
Idézetet írta: callook - 2009 December 05, 16:55:12
Jópár autóban így van gyárilag,
De nem bogárban.... ez is gazdagok játéka.
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7818 Dátum:
2009 December 05, 16:55:12 »
Nem rásegítés, hidraulikus kuplung. Jópár autóban így van gyárilag, külföldön meg nem ritkaság versenybogarakban...
Idézetet írta: brez - 2009 December 05, 16:47:26
<beszúrt kép törölve>
Hidraulik rásegítés???
Ilyenhez már komoly elmesérültség ( meg pénztárca ) szükségeltetik....
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7817 Dátum:
2009 December 05, 16:47:26 »
Hidraulik rásegítés???
Ilyenhez már komoly elmesérültség ( meg pénztárca ) szükségeltetik....
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7816 Dátum:
2009 December 05, 16:46:40 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 December 05, 16:42:18
a nyereg remélem citromsárga lesz
igy szeddtem ki ezt váltót egy törött kocsibol,hagytam..jobb mint 15cm olajsarat vakarni....
nyereg fekete
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7815 Dátum:
2009 December 05, 16:44:46 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 December 05, 16:38:01
beraktam másik váltót mexikoimba!uretán bakkal!
holnap megy fel tárcsa fék hátra!
ez az ún. strandkorlátkék.
1963 VW1200 DeLuxe
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7814 Dátum:
2009 December 05, 16:42:18 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 December 05, 16:38:01
beraktam másik váltót mexikoimba!uretán bakkal!
holnap megy fel tárcsa fék hátra!
a nyereg remélem citromsárga lesz
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7813 Dátum:
2009 December 05, 16:38:01 »
beraktam másik váltót mexikoimba!uretán bakkal!
holnap megy fel tárcsa fék hátra!
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7812 Dátum:
2009 December 04, 22:00:59 »
Idézetet írta: Bill - 2009 December 03, 22:47:28
két külső hűtő?
Nekem is kettő van.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7811 Dátum:
2009 December 04, 21:55:58 »
Idézetet írta: 1303LS - 2009 November 26, 20:43:08
Nekem rendes bóti van se nem olcsó de még jó.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7810 Dátum:
2009 December 04, 21:45:19 »
igy kell tuningolni:
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7809 Dátum:
2009 December 04, 21:02:42 »
Idézetet írta: tati - 2009 December 04, 20:57:36
egy jól megépítet tunig motorhoz nem kellenek mindenféle külső hűtők (ezt mondta itt egy ember
)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7808 Dátum:
2009 December 04, 20:57:36 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 04, 19:32:13
Az EMPI GTV-n is két külső hűtő volt a hátsó ablak alatt.
Mostanában nagyon élem ezeket a régi sport(os) autókat, a GSR-t, nem is annyira, mint a GT-t és a Empi GTV-t...
egy jól megépítet tunig motorhoz nem kellenek mindenféle külső hűtők (ezt mondta itt egy ember
)
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7807 Dátum:
2009 December 04, 19:32:13 »
Idézetet írta: Bill - 2009 December 03, 22:47:28
két külső hűtő?
Az EMPI GTV-n is két külső hűtő volt a hátsó ablak alatt.
Mostanában nagyon élem ezeket a régi sport(os) autókat, a GSR-t, nem is annyira, mint a GT-t és a Empi GTV-t...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7806 Dátum:
2009 December 04, 12:53:21 »
Idézetet írta: abes - 2009 December 04, 12:53:00
Pénzzel?
bingo
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7805 Dátum:
2009 December 04, 12:53:00 »
Idézetet írta: tati - 2009 December 04, 10:45:04
kéne kis segítség ! mivel lehetne Erkultot megzsarolni kéne nekem a gene mélytorok őő mélykarter
Pénzzel?
Oldalak:
1
...
357
358
359
360
361
[
362
]
363
364
365
366
367
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...