www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 17:04:41
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
353
354
355
356
357
[
358
]
359
360
361
362
363
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3401124 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8004 Dátum:
2009 December 24, 09:55:18 »
Idézetet írta: callook - 2009 December 24, 09:52:16
Én igazi typ1 "hívő" vagyok, de mióta elkészült Monyó 2,4 typ4 mocija, és kipróbáltuk, azóta kicsit megrendült a hitem
Egyébként ez a typ1-typ4 vita kb. ugyanolyan mint a Dellorto-Weber, valaki erre, valaki arra esküszik... Mindkettőnek megvannak az előnyei-hátrányai...
De az biztos, hogy egy Cal look autóba nagy typ1, gyári hűtés, IDA48, csőkígyó + nagy dob való. Egy GS autóba meg typ4, Porsche hűtés, IDF48, Ahnendorp rendszer kell.
Igaz. Ízlés kérdése, egy azonban objektív: mindenki beteg, aki WBX-ből farag léghűtésest. "Na, ez mán hülyeség" !
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8003 Dátum:
2009 December 24, 09:52:16 »
Én igazi typ1 "hívő" vagyok, de mióta elkészült Monyó 2,4 typ4 mocija, és kipróbáltuk, azóta kicsit megrendült a hitem
Egyébként ez a typ1-typ4 vita kb. ugyanolyan mint a Dellorto-Weber, valaki erre, valaki arra esküszik... Mindkettőnek megvannak az előnyei-hátrányai...
De az biztos, hogy egy Cal look autóba nagy typ1, gyári hűtés, IDA48, csőkígyó + nagy dob való. Egy GS autóba meg typ4, Porsche hűtés, IDF48, Ahnendorp rendszer kell.
Idézetet írta: vwboxer - 2009 December 23, 22:11:58
Én szeretem a Typ 1 et is azért vettem az 1.9-est
de egy jo 02 03 mat csak nagy typ 4gyel tudok elkébzelni
max még buszba
a jo cucc mindenbe drága ha jo a minöség
ja talán 20-30kiloval nehezebb!?
a többi már egyéni nézöpont
viszont egy 2332 Typ 1 se rossz eröforás mint a hogy ez látuk már párszor élöben is
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8002 Dátum:
2009 December 24, 09:45:49 »
Idézetet írta: Bill - 2009 December 23, 22:38:32
és a 3. előny miért kérdőjel?
Én nem tudok több előnyt.
Biztos van, de én nem tudok többet.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8001 Dátum:
2009 December 23, 22:49:46 »
Idézetet írta: Bill - 2009 December 23, 22:38:32
és a 3. előny miért kérdőjel?
gondolom személyes tapasztalatok
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8000 Dátum:
2009 December 23, 22:38:32 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 23, 21:57:31
1, drága
2, nehéz
3, kevesebb a tuning cucc hozzá (és az is nagyon drága)
4, nehezebb a hűtést ráfaragni
5, idegen a bogárban
Előnye:
1, erős, strapabíró
2. nagyobb lökettérfogatra lehet csinálni
3. ?
és a 3. előny miért kérdőjel?
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7999 Dátum:
2009 December 23, 22:11:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 23, 21:57:31
1, drága
2, nehéz
3, kevesebb a tuning cucc hozzá (és az is nagyon drága)
4, nehezebb a hűtést ráfaragni
5, idegen a bogárban
Előnye:
1, erős, strapabíró
2. nagyobb lökettérfogatra lehet csinálni
3. ?
Én szeretem a Typ 1 et is azért vettem az 1.9-est
de egy jo 02 03 mat csak nagy typ 4gyel tudok elkébzelni
max még buszba
a jo cucc mindenbe drága ha jo a minöség
ja talán 20-30kiloval nehezebb!?
a többi már egyéni nézöpont
viszont egy 2332 Typ 1 se rossz eröforás mint a hogy ez látuk már párszor élöben is
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7998 Dátum:
2009 December 23, 21:58:03 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 December 23, 21:56:25
azért mert neked nincs ilyen
nem is kéne
typ1 a bogár motor...
abból is lehet ilyet faragni
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7997 Dátum:
2009 December 23, 21:57:31 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 December 23, 21:07:57
mi a baj a Typ 4-el
föleg ugy,hogy még ki se probálták
1, drága
2, nehéz
3, kevesebb a tuning cucc hozzá (és az is nagyon drága)
4, nehezebb a hűtést ráfaragni
5, idegen a bogárban
Előnye:
1, erős, strapabíró
2. nagyobb lökettérfogatra lehet csinálni
3. ?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7996 Dátum:
2009 December 23, 21:56:25 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 December 23, 21:32:26
Ez történik, ha nem veszel jó gumikat a gépedre
Tényleg Etalon a gép, de a typ4-ért valahogy én sem rajongok.
azért mert neked nincs ilyen
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7995 Dátum:
2009 December 23, 21:32:26 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 December 22, 19:02:03
http://www.youtube.com/watch?v=FXLxYQxci7k
Ez történik, ha nem veszel jó gumikat a gépedre
Tényleg Etalon a gép, de a typ4-ért valahogy én sem rajongok.
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7994 Dátum:
2009 December 23, 21:07:57 »
mi a baj a Typ 4-el
föleg ugy,hogy még ki se probálták
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7993 Dátum:
2009 December 23, 20:56:10 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 December 23, 20:51:05
bowden gyakorlatilag körb eklell huzni!
egyszerűen leírva így van, de a megvalósítását szemléltetni kellene.
GNX-967
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7992 Dátum:
2009 December 23, 20:51:05 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 December 23, 20:45:35
van megoldás, csak leírva nem lesz érthető.
bowden gyakorlatilag körb eklell huzni!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7991 Dátum:
2009 December 23, 20:45:35 »
Idézetet írta: Funk - 2009 December 23, 13:25:27
Csak ki kellene találni valamit,mert a jobb oldalit tolni,a balt pedig húzni kell.
van megoldás, csak leírva nem lesz érthető.
GNX-967
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7990 Dátum:
2009 December 23, 16:30:59 »
12 quart szokott lenni
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=193
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 December 23, 15:53:57
valaki tud infot arról, hogy mekkora szokott lenni egy ilyen "trockensumpf"-nál használatos olajtartrály? olvastam olyat, hogy 11-12L de sztem pl. ez sincs akkora. Másik kérdés, hogy ez egyben ki is váltja a karterszellőző dobozt? mert ebben a motrotérben olyan nincs, viszont a másik etalon narancsban van, és elméletileg az is szárazkarteres..
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7989 Dátum:
2009 December 23, 15:53:57 »
valaki tud infot arról, hogy mekkora szokott lenni egy ilyen "trockensumpf"-nál használatos olajtartrály? olvastam olyat, hogy 11-12L de sztem pl. ez sincs akkora. Másik kérdés, hogy ez egyben ki is váltja a karterszellőző dobozt? mert ebben a motrotérben olyan nincs, viszont a másik etalon narancsban van, és elméletileg az is szárazkarteres..
«
Utoljára szerkesztve: 2009 December 23, 16:02:05 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7988 Dátum:
2009 December 23, 14:53:29 »
Idézetet írta: Balage - 2009 December 22, 20:20:18
Ott volt idén az nszkban, és jól nem néztük meg.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7987 Dátum:
2009 December 23, 13:25:27 »
Idézetet írta: SiD - 2009 December 18, 21:25:30
még annyit, hogy most ebben a borzalmas hidegben is nagyon jó a két karbi:
3-4x kell indítanom a szivató hiánya miatt + utána szó szerint rugdalni a gázpedált kb fél percig, de mire az utca végébe érek már stabil alapjáratom van, ami meg is marad.
Ha két webered van,akkor elektromos AC,bekötött működő szivató.Pöcc-röff.Már akinek fontos.Nekem igen.Mert kezdtem megutálni,hogy garázsban alszik,de kín beindítani.Nem mindennapi használat.Csak ki kellene találni valamit,mert a jobb oldalit tolni,a balt pedig húzni kell.Ez nem politika,ahogy a wéberek sem a rokonaim.
Üdv.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7986 Dátum:
2009 December 23, 12:35:52 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 December 23, 12:31:23
a végén még elkezdesz normális autókat építeni?
mindegy neki milyen, lehet 1.2 is csak legyen benne 300fokos tengely
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7985 Dátum:
2009 December 23, 12:34:01 »
Idézetet írta: noel-68 - 2009 December 23, 09:53:47
Mindjárt más
Tavaly(előtt) ez a gép is ott volt Hockenheimben:
http://www.youtube.com/watch?v=8XvjVvFdMIY&feature=related
ezek a genyák már sorozatban gyártják a biturbó t1-eket
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7984 Dátum:
2009 December 23, 12:31:23 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 December 23, 09:40:56
akkor tess
a végén még elkezdesz normális autókat építeni?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7983 Dátum:
2009 December 23, 10:04:23 »
Idézetet írta: Süni - 2009 December 23, 09:57:31
Ez az egyik legelső video a gépről, sztem vagy 5 éve láttam először :
http://www.youtube.com/watch?v=NgfZycYhzC0
http://www.youtube.com/watch?v=x7qFP9aPRD8
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7982 Dátum:
2009 December 23, 09:57:31 »
Ez az egyik legelső video a gépről, sztem vagy 5 éve láttam először :
http://www.youtube.com/watch?v=NgfZycYhzC0
http://www.youtube.com/watch?v=x7qFP9aPRD8
noel-68
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7981 Dátum:
2009 December 23, 09:53:47 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 December 23, 09:40:56
akkor tess
http://www.youtube.com/watch?v=qZ5Ei09cnAs&feature=related
Mindjárt más
Tavaly(előtt) ez a gép is ott volt Hockenheimben:
http://www.youtube.com/watch?v=8XvjVvFdMIY&feature=related
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7980 Dátum:
2009 December 23, 09:40:56 »
Idézetet írta: noel-68 - 2009 December 23, 09:31:35
akkor tess
http://www.youtube.com/watch?v=qZ5Ei09cnAs&feature=related
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
noel-68
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7979 Dátum:
2009 December 23, 09:31:35 »
Idézetet írta: Süni - 2009 December 23, 09:25:08
A German Sztájl rajongók csak "ETALON"-nak szokták hívni......
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7978 Dátum:
2009 December 23, 09:30:49 »
Idézetet írta: Süni - 2009 December 23, 09:25:08
A German Sztájl rajongók csak "ETALON"-nak szokták hívni......
én nem vagyok egy 1303 rajongó, de meg kell mondani, hogy ez egy jól sikerült autó (bár a typ4 motor miatt csak trágyát hordanék vele
)
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7977 Dátum:
2009 December 23, 09:25:08 »
Idézetet írta: tazoli - 2009 December 22, 21:07:40
Azannyát. Ez a 03-as ráadásul még szép is!
A German Sztájl rajongók csak "ETALON"-nak szokták hívni......
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7976 Dátum:
2009 December 23, 09:22:13 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 22, 20:03:45
Motor
gen
Nem szarral gurítanak. www.boxergasse.com
aszem így szól: " na fiam emán hülyeség"
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7975 Dátum:
2009 December 23, 09:10:31 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 December 22, 23:04:05
324 tengely, 11,5 kompresszió ?
ez sem utcai gép
2600 ccm-nél a 324-es tengellyel sem lesz alul gyenge, pláne ekkora kompresszióviszonnyal.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7974 Dátum:
2009 December 22, 23:04:05 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 22, 20:03:45
Nem szarral gurítanak. www.boxergasse.com
324 tengely, 11,5 kompresszió ?
ez sem utcai gép
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7973 Dátum:
2009 December 22, 21:07:40 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 December 22, 19:02:03
http://www.youtube.com/watch?v=FXLxYQxci7k
Azannyát. Ez a 03-as ráadásul még szép is!
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7972 Dátum:
2009 December 22, 21:00:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 22, 20:22:08
Volt mit nézni...meg amúgy is typ4 = teherautómotor.
Én már meg se szolalok
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7971 Dátum:
2009 December 22, 20:54:52 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 22, 20:22:08
Volt mit nézni...meg amúgy is typ4 = teherautómotor.
Van azonban a honlapjukon egy 10.4 mp-es typ1 turbo, állítólag 340 lóerővel. Az már nagyon durva.
ne teherautózzunk öcsi ! jó!
na azé
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7970 Dátum:
2009 December 22, 20:37:21 »
Ez igaz, meg a futóműve meg a szélvédője is béna, de mégiscsak egy jó autó.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 22, 20:22:08
Volt mit nézni...meg amúgy is typ4 = teherautómotor.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7969 Dátum:
2009 December 22, 20:22:08 »
Idézetet írta: Balage - 2009 December 22, 20:20:18
Ott volt idén az nszkban, és jól nem néztük meg.
Volt mit nézni...meg amúgy is typ4 = teherautómotor.
Van azonban a honlapjukon egy 10.4 mp-es typ1 turbo, állítólag 340 lóerővel. Az már nagyon durva.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7968 Dátum:
2009 December 22, 20:20:18 »
Ott volt idén az nszkban, és jól nem néztük meg.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 December 22, 20:03:45
Motor
Typ 4 / 2,6 l / 212 PS / Hub.78 2600 ccm,
Bohrung 103mm 46er Einlaß - 39er Auslaßventile,
48IDA Weber Doppelvergaser, Trichter / K+N Filter,
Zylinderköpfe und Kurbelwelle bearbeitet,
324/332 Grad Nockenwelle, Verdichtung 11,5:1,
Ölkühler, Transitorzündung, Stahlflexleitungen
und Aeroquipanschlüsse, Edelstahl Cup Auspuff,
Trockensumpfschmierung, Kolbenboden Spritzölkühlung
und alles mit TÜV.
Nem szarral gurítanak. www.boxergasse.com
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7967 Dátum:
2009 December 22, 20:03:45 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 December 22, 19:02:03
http://www.youtube.com/watch?v=FXLxYQxci7k
Motor
Typ 4 / 2,6 l / 212 PS / Hub.78 2600 ccm,
Bohrung 103mm 46er Einlaß - 39er Auslaßventile,
48IDA Weber Doppelvergaser, Trichter / K+N Filter,
Zylinderköpfe und Kurbelwelle bearbeitet,
324/332 Grad Nockenwelle, Verdichtung 11,5:1,
Ölkühler, Transitorzündung, Stahlflexleitungen
und Aeroquipanschlüsse, Edelstahl Cup Auspuff,
Trockensumpfschmierung, Kolbenboden Spritzölkühlung
und alles mit TÜV.
Nem szarral gurítanak.
www.boxergasse.com
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7966 Dátum:
2009 December 22, 19:02:03 »
http://www.youtube.com/watch?v=FXLxYQxci7k
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #7965 Dátum:
2009 December 19, 10:21:49 »
Idézetet írta: tati - 2009 December 19, 09:12:36
nekem elég rém hogy 4x kell beindítani
min-10be szivató és elektromos ac nélkül??? szerintem nem
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak:
1
...
353
354
355
356
357
[
358
]
359
360
361
362
363
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...