www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 17:04:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 353 354 355 356 357 [358] 359 360 361 362 363 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3401124 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8004 Dátum: 2009 December 24, 09:55:18 »

Én igazi typ1 "hívő" vagyok, de mióta elkészült Monyó 2,4 typ4 mocija, és kipróbáltuk, azóta kicsit megrendült a hitem  Smiley
Egyébként ez a typ1-typ4 vita kb. ugyanolyan mint a Dellorto-Weber, valaki erre, valaki arra esküszik... Mindkettőnek megvannak az előnyei-hátrányai...
De az biztos, hogy egy Cal look autóba nagy typ1, gyári hűtés, IDA48, csőkígyó + nagy dob való. Egy GS autóba meg typ4, Porsche hűtés, IDF48, Ahnendorp rendszer kell.  Smiley


Igaz.  Ízlés kérdése, egy azonban objektív: mindenki beteg, aki WBX-ből farag léghűtésest. "Na, ez mán hülyeség" !

 Grin Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8003 Dátum: 2009 December 24, 09:52:16 »

Én igazi typ1 "hívő" vagyok, de mióta elkészült Monyó 2,4 typ4 mocija, és kipróbáltuk, azóta kicsit megrendült a hitem  Smiley
Egyébként ez a typ1-typ4 vita kb. ugyanolyan mint a Dellorto-Weber, valaki erre, valaki arra esküszik... Mindkettőnek megvannak az előnyei-hátrányai...
De az biztos, hogy egy Cal look autóba nagy typ1, gyári hűtés, IDA48, csőkígyó + nagy dob való. Egy GS autóba meg typ4, Porsche hűtés, IDF48, Ahnendorp rendszer kell.  Smiley

Én szeretem a Typ 1 et is azért vettem az 1.9-est Roll Eyes
de egy jo 02 03 mat csak nagy typ 4gyel tudok elkébzelni max még buszba Wink
a jo cucc mindenbe drága ha jo a minöség
ja talán 20-30kiloval nehezebb!?
a többi már egyéni nézöpont Roll Eyes
viszont egy 2332 Typ 1 se rossz eröforás mint a hogy ez látuk már párszor élöben is

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8002 Dátum: 2009 December 24, 09:45:49 »

és a 3. előny miért kérdőjel?
Én nem tudok több előnyt.
Biztos van, de én nem tudok többet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #8001 Dátum: 2009 December 23, 22:49:46 »

és a 3. előny miért kérdőjel?
gondolom személyes tapasztalatok Roll Eyes
 

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #8000 Dátum: 2009 December 23, 22:38:32 »

1, drága
2, nehéz
3, kevesebb a tuning cucc hozzá (és az is nagyon drága)
4, nehezebb a hűtést ráfaragni
5, idegen a bogárban

Előnye:
1, erős, strapabíró
2. nagyobb lökettérfogatra lehet csinálni
3. ?
és a 3. előny miért kérdőjel?
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #7999 Dátum: 2009 December 23, 22:11:58 »

1, drága
2, nehéz
3, kevesebb a tuning cucc hozzá (és az is nagyon drága)
4, nehezebb a hűtést ráfaragni
5, idegen a bogárban

Előnye:
1, erős, strapabíró
2. nagyobb lökettérfogatra lehet csinálni
3. ?
Én szeretem a Typ 1 et is azért vettem az 1.9-est Roll Eyes
de egy jo 02 03 mat csak nagy typ 4gyel tudok elkébzelni max még buszba Wink
a jo cucc mindenbe drága ha jo a minöség
ja talán 20-30kiloval nehezebb!?
a többi már egyéni nézöpont Roll Eyes
viszont egy 2332 Typ 1 se rossz eröforás mint a hogy ez látuk már párszor élöben is

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #7998 Dátum: 2009 December 23, 21:58:03 »

azért mert neked nincs ilyen  Grin
nem is kéne
typ1 a bogár motor...
abból is lehet ilyet faragni
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7997 Dátum: 2009 December 23, 21:57:31 »

mi a baj a Typ 4-el Huh
föleg ugy,hogy még ki se probálták

1, drága
2, nehéz
3, kevesebb a tuning cucc hozzá (és az is nagyon drága)
4, nehezebb a hűtést ráfaragni
5, idegen a bogárban

Előnye:
1, erős, strapabíró
2. nagyobb lökettérfogatra lehet csinálni
3. ?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7996 Dátum: 2009 December 23, 21:56:25 »

Ez történik, ha nem veszel jó gumikat a gépedre  Evil Evil Evil
Tényleg Etalon a gép, de a typ4-ért valahogy én sem rajongok.
azért mert neked nincs ilyen  Grin
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #7995 Dátum: 2009 December 23, 21:32:26 »

Ez történik, ha nem veszel jó gumikat a gépedre  Evil Evil Evil
Tényleg Etalon a gép, de a typ4-ért valahogy én sem rajongok.
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #7994 Dátum: 2009 December 23, 21:07:57 »

mi a baj a Typ 4-el Huh
föleg ugy,hogy még ki se probálták

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #7993 Dátum: 2009 December 23, 20:56:10 »

bowden gyakorlatilag körb eklell huzni!
egyszerűen leírva így van, de a megvalósítását szemléltetni kellene. Wink


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7992 Dátum: 2009 December 23, 20:51:05 »

van megoldás, csak leírva nem lesz érthető.
bowden gyakorlatilag körb eklell huzni!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #7991 Dátum: 2009 December 23, 20:45:35 »

Csak ki kellene találni valamit,mert a jobb oldalit tolni,a balt pedig húzni kell.

van megoldás, csak leírva nem lesz érthető.


                             GNX-967
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #7990 Dátum: 2009 December 23, 16:30:59 »

12 quart szokott lenni Smiley
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=193

valaki tud infot arról, hogy mekkora szokott lenni egy ilyen "trockensumpf"-nál használatos olajtartrály? olvastam olyat, hogy 11-12L de sztem pl. ez sincs akkora. Másik kérdés, hogy ez egyben ki is váltja a karterszellőző dobozt? mert ebben a motrotérben olyan nincs, viszont a másik etalon narancsban van, és elméletileg az is szárazkarteres.. Huh
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #7989 Dátum: 2009 December 23, 15:53:57 »

valaki tud infot arról, hogy mekkora szokott lenni egy ilyen "trockensumpf"-nál használatos olajtartrály? olvastam olyat, hogy 11-12L de sztem pl. ez sincs akkora. Másik kérdés, hogy ez egyben ki is váltja a karterszellőző dobozt? mert ebben a motrotérben olyan nincs, viszont a másik etalon narancsban van, és elméletileg az is szárazkarteres.. Huh

« Utoljára szerkesztve: 2009 December 23, 16:02:05 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7988 Dátum: 2009 December 23, 14:53:29 »


Ott volt idén az nszkban, és jól nem néztük meg.  Undecided


Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #7987 Dátum: 2009 December 23, 13:25:27 »

még annyit, hogy most ebben a borzalmas hidegben is nagyon jó a két karbi:
3-4x kell indítanom a szivató hiánya miatt + utána szó szerint rugdalni a gázpedált kb fél percig, de mire az utca végébe érek már stabil alapjáratom van, ami meg is marad.
Ha két webered van,akkor elektromos AC,bekötött működő szivató.Pöcc-röff.Már akinek fontos.Nekem igen.Mert kezdtem megutálni,hogy garázsban alszik,de kín beindítani.Nem mindennapi használat.Csak ki kellene találni valamit,mert a jobb oldalit tolni,a balt pedig húzni kell.Ez nem politika,ahogy a wéberek sem a rokonaim.

                              Üdv.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7986 Dátum: 2009 December 23, 12:35:52 »

a végén még elkezdesz normális autókat építeni?  Evil Grin
mindegy neki milyen, lehet 1.2 is csak legyen benne 300fokos tengely Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7985 Dátum: 2009 December 23, 12:34:01 »

Mindjárt más Smiley
Tavaly(előtt) ez a gép is ott volt Hockenheimben: http://www.youtube.com/watch?v=8XvjVvFdMIY&feature=related
Smiley
ezek a genyák már sorozatban gyártják a biturbó t1-eket Roll Eyes

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #7984 Dátum: 2009 December 23, 12:31:23 »

akkor tess

a végén még elkezdesz normális autókat építeni?  Evil Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #7983 Dátum: 2009 December 23, 10:04:23 »

Ez az egyik legelső video a gépről, sztem vagy 5 éve láttam először :

http://www.youtube.com/watch?v=NgfZycYhzC0

http://www.youtube.com/watch?v=x7qFP9aPRD8
Süni
« Hozzászólás #7982 Dátum: 2009 December 23, 09:57:31 »

Ez az egyik legelső video a gépről, sztem vagy 5 éve láttam először :

http://www.youtube.com/watch?v=NgfZycYhzC0

http://www.youtube.com/watch?v=x7qFP9aPRD8
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #7981 Dátum: 2009 December 23, 09:53:47 »

Mindjárt más Smiley
Tavaly(előtt) ez a gép is ott volt Hockenheimben: http://www.youtube.com/watch?v=8XvjVvFdMIY&feature=related
Smiley
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7980 Dátum: 2009 December 23, 09:40:56 »

akkor tess
http://www.youtube.com/watch?v=qZ5Ei09cnAs&feature=related

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #7979 Dátum: 2009 December 23, 09:31:35 »

A German Sztájl rajongók csak "ETALON"-nak szokták hívni...... Roll Eyes
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #7978 Dátum: 2009 December 23, 09:30:49 »

A German Sztájl rajongók csak "ETALON"-nak szokták hívni...... Roll Eyes
én nem vagyok egy 1303 rajongó, de meg kell mondani, hogy ez egy jól sikerült autó (bár a typ4 motor miatt csak trágyát hordanék vele Evil Evil Evil Evil Evil)
Süni
« Hozzászólás #7977 Dátum: 2009 December 23, 09:25:08 »

Azannyát. Ez a 03-as ráadásul még szép is!  Shocked Shocked
A German Sztájl rajongók csak "ETALON"-nak szokták hívni...... Roll Eyes
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #7976 Dátum: 2009 December 23, 09:22:13 »

Motor
gen



Nem szarral gurítanak.   www.boxergasse.com



aszem így szól: " na fiam emán  hülyeség" Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7975 Dátum: 2009 December 23, 09:10:31 »

324 tengely, 11,5 kompresszió ?  Shocked Shocked Shocked  ez sem utcai gép  Cheesy

2600 ccm-nél a 324-es tengellyel  sem lesz alul gyenge, pláne ekkora kompresszióviszonnyal.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #7974 Dátum: 2009 December 22, 23:04:05 »





Nem szarral gurítanak.   www.boxergasse.com




324 tengely, 11,5 kompresszió ?  Shocked Shocked Shocked  ez sem utcai gép  Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #7973 Dátum: 2009 December 22, 21:07:40 »


Azannyát. Ez a 03-as ráadásul még szép is!  Shocked Shocked
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #7972 Dátum: 2009 December 22, 21:00:03 »

Volt mit nézni...meg amúgy is typ4 = teherautómotor.



Én már meg se szolalok Roll Eyes

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #7971 Dátum: 2009 December 22, 20:54:52 »

Volt mit nézni...meg amúgy is typ4 = teherautómotor.

Van azonban a honlapjukon egy 10.4 mp-es typ1 turbo, állítólag 340 lóerővel. Az már nagyon durva.


ne teherautózzunk öcsi ! jó!

na azé  Cool Cool Cool

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7970 Dátum: 2009 December 22, 20:37:21 »

Ez igaz, meg a futóműve meg a szélvédője is béna, de mégiscsak egy jó autó.  Roll Eyes

Volt mit nézni...meg amúgy is typ4 = teherautómotor.




1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7969 Dátum: 2009 December 22, 20:22:08 »

Ott volt idén az nszkban, és jól nem néztük meg.  Undecided


Volt mit nézni...meg amúgy is typ4 = teherautómotor.

Van azonban a honlapjukon egy 10.4 mp-es typ1 turbo, állítólag 340 lóerővel. Az már nagyon durva.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7968 Dátum: 2009 December 22, 20:20:18 »

Ott volt idén az nszkban, és jól nem néztük meg.  Undecided

Motor

Typ 4 / 2,6 l /  212 PS / Hub.78 2600 ccm,
Bohrung 103mm 46er Einlaß - 39er Auslaßventile,
48IDA Weber Doppelvergaser, Trichter / K+N Filter,
Zylinderköpfe und Kurbelwelle bearbeitet,
324/332 Grad Nockenwelle, Verdichtung 11,5:1,
Ölkühler, Transitorzündung, Stahlflexleitungen
und Aeroquipanschlüsse, Edelstahl Cup Auspuff,
Trockensumpfschmierung, Kolbenboden Spritzölkühlung


und alles mit TÜV.



Nem szarral gurítanak.   www.boxergasse.com




1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7967 Dátum: 2009 December 22, 20:03:45 »


Motor

Typ 4 / 2,6 l /  212 PS / Hub.78 2600 ccm,
Bohrung 103mm 46er Einlaß - 39er Auslaßventile,
48IDA Weber Doppelvergaser, Trichter / K+N Filter,
Zylinderköpfe und Kurbelwelle bearbeitet,
324/332 Grad Nockenwelle, Verdichtung 11,5:1,
Ölkühler, Transitorzündung, Stahlflexleitungen
und Aeroquipanschlüsse, Edelstahl Cup Auspuff,
Trockensumpfschmierung, Kolbenboden Spritzölkühlung


und alles mit TÜV.



Nem szarral gurítanak.   www.boxergasse.com



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7966 Dátum: 2009 December 22, 19:02:03 »

http://www.youtube.com/watch?v=FXLxYQxci7k

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7965 Dátum: 2009 December 19, 10:21:49 »

nekem elég rém hogy 4x kell beindítani Roll Eyes
min-10be szivató és elektromos ac nélkül??? szerintem nem Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 353 354 355 356 357 [358] 359 360 361 362 363 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.