www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 19:55:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 347 348 349 350 351 [352] 353 354 355 356 357 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3401690 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8244 Dátum: 2010 Január 24, 20:06:34 »

senki?? eléggé fontos lenne.. Roll Eyes
na meg is van
7.21440.53.0
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8243 Dátum: 2010 Január 24, 20:02:17 »

senki?? eléggé fontos lenne.. Roll Eyes
kimegyek megkeresem a dobozát, remélem azon lesz valami szám, de nekem be van építve a tank alá, nem látható helyen. pill
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8242 Dátum: 2010 Január 24, 19:48:59 »

Maresz!

Novemberben volt szó róla, hogy van valami embered, aki gyárt neked váltóba dolgokat. Akkor említetted, hogy gyárt(?) erősített oldal deklit.

Van valami fejlemény?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #8241 Dátum: 2010 Január 24, 19:25:46 »

segítsetek plíz, mi a pierburg ac száma, amit bogárhoz is szoktak használni? 7.21440.51.0 ?

senki?? eléggé fontos lenne.. Roll Eyes

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #8240 Dátum: 2010 Január 24, 14:13:17 »

 Shocked
Szeko váltó (8000$ kéz alól)
Typ4 OHC 2666cm3

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 24, 14:19:46 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #8239 Dátum: 2010 Január 23, 19:03:08 »

segítsetek plíz, mi a pierburg ac száma, amit bogárhoz is szoktak használni? 7.21440.51.0 ?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8238 Dátum: 2010 Január 20, 07:34:06 »


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8237 Dátum: 2010 Január 19, 21:59:50 »

Első túlméretes, jó főtengelyed van!
Minden alap
fötengely és blokk is elsö tul méretre kerül! Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8236 Dátum: 2010 Január 19, 21:05:46 »

hajtókar

Első túlméretes, jó főtengelyed van!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8235 Dátum: 2010 Január 19, 21:03:24 »

Látom, az alsó zárjegyes, a felső karton Ukrajnából csempészett árjegy nélküli, lehet, hogy hamis is! Ülni fogsz vazze! Grin

Az alsó szvsz gyűrűgarnitúra, a felső milyen csapágy?
hajtókar

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #8234 Dátum: 2010 Január 19, 20:49:24 »

megjött pár cuc
<beszúrt kép törölve>
Látom, az alsó zárjegyes, a felső karton Ukrajnából csempészett árjegy nélküli, lehet, hogy hamis is! Ülni fogsz vazze! Grin

Az alsó szvsz gyűrűgarnitúra, a felső milyen csapágy?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8233 Dátum: 2010 Január 19, 19:41:26 »

megjött pár cuc

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #8232 Dátum: 2010 Január 19, 11:29:39 »

Ez is vw typ 1 csak már vagy tudnak valamit ,vagy megromlott a levegö;D Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8231 Dátum: 2010 Január 19, 11:14:13 »

egy széria központi karbival ez lehetséges?


Ezek a gyári karbi belsejét kimarják, nagyobb, talán 40-es pillangószelepet tesznek bele, és a venturi azt hiszem 28-as lesz. Szóval ez egy gyárinak kinéző, de nagyobb karbi. Azért csinálják így, hogy ne legyen feltűnő a szerveknek. (TÜV!!)

Egyébként pedig 2200 ccm-ből a 110 lóerő nem sok, látszik, hogy a karbi visszafogja keményen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #8230 Dátum: 2010 Január 19, 00:00:41 »


Viszont lelóg valami 5 cm-t ami egy ültetett verdánál.....
Rosszul emlkeztem 36mm-t lóg le.
hát ezaz, ezt elég könnyű lehet letépni.. és akkor a blokk is bánhatja..
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #8229 Dátum: 2010 Január 18, 20:35:53 »

mi ez a felső?
így növeli meg az olajteknőt?  Shocked
Úgy néz ki.... Ott van a toldó elem is a pumpa szívó ágához, hogy lentebbről a hűtött olajat szíjja (ha jól gondolom)...
Viszont lelóg valami 5 cm-t ami egy ültetett verdánál.....
Rosszul emlkeztem 36mm-t lóg le.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 18, 20:39:09 írta brez »

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #8228 Dátum: 2010 Január 18, 20:26:48 »


De az előmelegítő luxus Smiley

Mekkorára reszelhették a fúvókákat ebben ?  Grin

ez meg :



142 PS / 104 kW bei 6300 U/min

1584 cm3 Typ 1 - Gruppe A

Mi lehet belül ?  Shocked

Közben megtaláltam ,legalábbis hasonlót:

Motor Typ1, 1584 ccm , Gehäuse innen poliert, geschmiedete 69 Kurbelwelle,
Schmiede-Kolben mit Ventiltaschen, Nockenwelle 328 ° , Zylinderköpfe komplett umgebaut:
Einlaß 40 mm, Auslaß 35,5 mm, Verdichtung 11:1, Weber 48 IDF, Auspuff 1´ 5/8 Drag-Race,
Leistung: 147 PS / 6430min.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 18, 20:35:07 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #8227 Dátum: 2010 Január 18, 19:00:04 »

Árulnak érdekes/jó dolgokat:
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
mi ez a felső?
így növeli meg az olajteknőt?  Shocked
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #8226 Dátum: 2010 Január 18, 16:37:52 »

Árulnak érdekes/jó dolgokat:


Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #8225 Dátum: 2010 Január 18, 14:45:38 »

egy széria központi karbival ez lehetséges?
kereken igen.
talán Roll Eyes

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #8224 Dátum: 2010 Január 18, 14:31:56 »

egy széria központi karbival ez lehetséges?
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8223 Dátum: 2010 Január 18, 13:04:01 »

Ennyi pénzed még neked sincs, hogy felújítsd  Evil Smiley

ez igy van:)
de ha lenne se raknek a Ghaba typ1en kivul mast:)

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8222 Dátum: 2010 Január 18, 12:46:53 »

http://www.youtube.com/watch?v=ltoPU6Hc2oc

228 Nm!!  Shocked Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8221 Dátum: 2010 Január 18, 12:36:34 »

Ennyi pénzed még neked sincs, hogy felújítsd  Evil Smiley



Jaja, sajnos az alkatrészek nem typ1 árban mozognak....  Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #8220 Dátum: 2010 Január 18, 12:00:50 »

Ennyi pénzed még neked sincs, hogy felújítsd  Evil Smiley

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #8219 Dátum: 2010 Január 17, 21:12:00 »

Ghia-ba jól mutatna! Cheesy

Hathengeres Porsche boxert,a B.Zsolti épített a kék Karmannjába.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8218 Dátum: 2010 Január 17, 20:40:52 »

http://racing-bazar.hu/alkatresz/komplett_motor/porsche_motor

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8217 Dátum: 2010 Január 16, 18:37:00 »

na elkezdödött a motor projetkt
67es be! kis verseny kocsit akarok csinálni motort

motort szétszedtem
Ar as 41es alapméretes bontatalan motor(régi 1300as mocim amivel gyorsultam)
természetes kopás látszik illetve  támcsapágy kezdet megfordulni kiverödni!

megkapja a megturt hengerfejet
1,6mahle hd kobelsmidt gyürüvel(kevset futott de kap gyürüt)
uj 30mm szivattyú
uj tökék

w120 Evil

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #8216 Dátum: 2010 Január 12, 21:15:24 »

Üdv emberek.
Hogy kell bekötni a belsőfeszültségszabályzós generátort? A B+ ról megy a lámpakapcsolóra és az akkumlátorra kábel, a D+ ról meg a visszajelzőlámpára? Ennyi?

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8215 Dátum: 2010 Január 12, 16:36:19 »

A múltkorába linkeltem be a www.vw1303.at -t ott a typ1-et átalakították ohc-ra porsche 911es hengerfejekkel... 2666cm3as typ4es, 5sebességes szeko váltó stb... Rengeteg képpel minden részletesen bemutatva. Wink

Ezt még nem is láttam.

Hát nem játszanak a színekkel.....  Undecided Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8214 Dátum: 2010 Január 12, 16:30:20 »

A Gombose van nalad?
<beszúrt kép törölve>



Nem azt szereltük, de nem is 74-es hanem 76-os. De majdnem.   Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8213 Dátum: 2010 Január 12, 08:02:26 »



Ez egy 1974-es, diamant silber 911S, 2.7-es motorral. 3 éve készül, de ha egyszer meglesz, eszméletlen szép lesz, mert aki csinálja, nem tud félmunkát végezni. Most például a blokkot gyöngyszóratta, hogy eredeti színű (és tisztaságú) legyen.

A Gombose van nalad?


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #8212 Dátum: 2010 Január 11, 23:13:29 »

pl:

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #8211 Dátum: 2010 Január 11, 23:06:27 »

A múltkorába linkeltem be a www.vw1303.at -t ott a typ1-et átalakították ohc-ra porsche 911es hengerfejekkel... 2666cm3as typ4es, 5sebességes szeko váltó stb... Rengeteg képpel minden részletesen bemutatva. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 11, 23:08:26 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #8210 Dátum: 2010 Január 11, 23:05:39 »


És nem is kell a múlt idő. Most is nyomatják. www.oettinger.de
igen igen
hihetetlen 50-es évektöl napjainkig Shocked

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8209 Dátum: 2010 Január 11, 22:49:14 »

Szinte nincs olyan VW amit nem tuningoltak  Grin



És nem is kell a múlt idő. Most is nyomatják. www.oettinger.de

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #8208 Dátum: 2010 Január 11, 22:45:03 »

azt hittem ő(ők) csak régebben tevékenykedtek ebben a "szakágban"
Szinte nincs olyan VW amit nem tuningoltak  Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8207 Dátum: 2010 Január 11, 22:43:57 »

az Oettinger az a typ1-ből készült(készített) tuning motor?


Typ4-ből is, de azokat nem ismerem. Az újabb typ1-ből volt a TSV1800 és TSV2000, ez utóbbi volt a nicasil hengeres. Teljesítményben nem volt nagy durranás (85LE), de a 175 Nm-es max nyomatéka már 2500-nál volt és 4200-nél 85 lóerőt adott le.
0-100 km/h 12 s
Vmax 155 km/h

Régi typ1-ből, a 30 lovasból csinált 50 lovasat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #8206 Dátum: 2010 Január 11, 22:41:31 »

typ4-böl is Wink
főtengelyemet neki köszönhetem Grin
azt hittem ő(ők) csak régebben tevékenykedtek ebben a "szakágban"

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #8205 Dátum: 2010 Január 11, 22:39:13 »

az Oettinger az a typ1-ből készült(készített) tuning motor?
typ4-böl is Wink
főtengelyemet neki köszönhetem Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Oldalak: 1 ... 347 348 349 350 351 [352] 353 354 355 356 357 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.