www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 20:06:04
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
347
348
349
350
351
[
352
]
353
354
355
356
357
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3401759 alkalommal)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8244 Dátum:
2010 Január 24, 20:06:34 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Január 24, 19:25:46
senki?? eléggé fontos lenne..
na meg is van
7.21440.53.0
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8243 Dátum:
2010 Január 24, 20:02:17 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Január 24, 19:25:46
senki?? eléggé fontos lenne..
kimegyek megkeresem a dobozát, remélem azon lesz valami szám, de nekem be van építve a tank alá, nem látható helyen. pill
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8242 Dátum:
2010 Január 24, 19:48:59 »
Maresz!
Novemberben volt szó róla, hogy van valami embered, aki gyárt neked váltóba dolgokat. Akkor említetted, hogy gyárt(?) erősített oldal deklit.
Van valami fejlemény?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8241 Dátum:
2010 Január 24, 19:25:46 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Január 23, 19:03:08
segítsetek plíz, mi a pierburg ac száma, amit bogárhoz is szoktak használni? 7.21440.51.0 ?
senki?? eléggé fontos lenne..
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8240 Dátum:
2010 Január 24, 14:13:17 »
Szeko váltó (8000$ kéz alól)
Typ4 OHC 2666cm3
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Január 24, 14:19:46 írta Süsü
»
GNX-967
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8239 Dátum:
2010 Január 23, 19:03:08 »
segítsetek plíz, mi a pierburg ac száma, amit bogárhoz is szoktak használni? 7.21440.51.0 ?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8238 Dátum:
2010 Január 20, 07:34:06 »
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8237 Dátum:
2010 Január 19, 21:59:50 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Január 19, 21:05:46
Első túlméretes, jó főtengelyed van!
Minden alap
fötengely és blokk is elsö tul méretre kerül!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8236 Dátum:
2010 Január 19, 21:05:46 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Január 19, 21:03:24
hajtókar
Első túlméretes, jó főtengelyed van!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8235 Dátum:
2010 Január 19, 21:03:24 »
Idézetet írta: vetart - 2010 Január 19, 20:49:24
Látom, az alsó zárjegyes, a felső karton Ukrajnából csempészett árjegy nélküli, lehet, hogy hamis is! Ülni fogsz vazze!
Az alsó szvsz gyűrűgarnitúra, a felső milyen csapágy?
hajtókar
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8234 Dátum:
2010 Január 19, 20:49:24 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Január 19, 19:41:26
megjött pár cuc
<beszúrt kép törölve>
Látom, az alsó zárjegyes, a felső karton Ukrajnából csempészett árjegy nélküli, lehet, hogy hamis is! Ülni fogsz vazze!
Az alsó szvsz gyűrűgarnitúra, a felső milyen csapágy?
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8233 Dátum:
2010 Január 19, 19:41:26 »
megjött pár cuc
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
ABU
Hozzászólások: 1063
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8232 Dátum:
2010 Január 19, 11:29:39 »
Ez is vw typ 1 csak már vagy tudnak valamit ,vagy megromlott a levegö;D
[a csatolmányt egy admin törölte]
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8231 Dátum:
2010 Január 19, 11:14:13 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Január 18, 14:31:56
egy széria központi karbival ez lehetséges?
Ezek a gyári karbi belsejét kimarják, nagyobb, talán 40-es pillangószelepet tesznek bele, és a venturi azt hiszem 28-as lesz. Szóval ez egy gyárinak kinéző, de nagyobb karbi. Azért csinálják így, hogy ne legyen feltűnő a szerveknek. (TÜV!!)
Egyébként pedig 2200 ccm-ből a 110 lóerő nem sok, látszik, hogy a karbi visszafogja keményen.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Typ117
Hozzászólások: 18493
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8230 Dátum:
2010 Január 19, 00:00:41 »
Idézetet írta: brez - 2010 Január 18, 20:35:53
Viszont lelóg valami 5 cm-t ami egy ültetett verdánál.....
Rosszul emlkeztem 36mm-t lóg le.
hát ezaz, ezt elég könnyű lehet letépni.. és akkor a blokk is bánhatja..
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8229 Dátum:
2010 Január 18, 20:35:53 »
Idézetet írta: Typ117 - 2010 Január 18, 19:00:04
mi ez a felső?
így növeli meg az olajteknőt?
Úgy néz ki.... Ott van a toldó elem is a pumpa szívó ágához, hogy lentebbről a hűtött olajat szíjja (ha jól gondolom)...
Viszont lelóg valami 5 cm-t ami egy ültetett verdánál.....
Rosszul emlkeztem 36mm-t lóg le.
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Január 18, 20:39:09 írta brez
»
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8228 Dátum:
2010 Január 18, 20:26:48 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Január 18, 12:46:53
http://www.youtube.com/watch?v=ltoPU6Hc2oc
228 Nm!!
De az előmelegítő luxus
Mekkorára reszelhették a fúvókákat ebben ?
ez meg :
142 PS / 104 kW bei 6300 U/min
1584 cm3 Typ 1 - Gruppe A
Mi lehet belül ?
Közben megtaláltam ,legalábbis hasonlót:
Motor Typ1, 1584 ccm , Gehäuse innen poliert, geschmiedete 69 Kurbelwelle,
Schmiede-Kolben mit Ventiltaschen, Nockenwelle 328 ° , Zylinderköpfe komplett umgebaut:
Einlaß 40 mm, Auslaß 35,5 mm, Verdichtung 11:1, Weber 48 IDF, Auspuff 1´ 5/8 Drag-Race,
Leistung: 147 PS / 6430min.
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Január 18, 20:35:07 írta Mákos
»
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Typ117
Hozzászólások: 18493
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8227 Dátum:
2010 Január 18, 19:00:04 »
Idézetet írta: brez - 2010 Január 18, 16:37:52
Árulnak érdekes/jó dolgokat:
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
mi ez a felső?
így növeli meg az olajteknőt?
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8226 Dátum:
2010 Január 18, 16:37:52 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Január 18, 12:46:53
http://www.youtube.com/watch?v=ltoPU6Hc2oc
228 Nm!!
Árulnak érdekes/jó dolgokat:
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8225 Dátum:
2010 Január 18, 14:45:38 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Január 18, 14:31:56
egy széria központi karbival ez lehetséges?
kereken igen.
talán
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8224 Dátum:
2010 Január 18, 14:31:56 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Január 18, 12:46:53
http://www.youtube.com/watch?v=ltoPU6Hc2oc
228 Nm!!
egy széria központi karbival ez lehetséges?
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8223 Dátum:
2010 Január 18, 13:04:01 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 Január 18, 12:00:50
Ennyi pénzed még neked sincs, hogy felújítsd
ez igy van:)
de ha lenne se raknek a Ghaba typ1en kivul mast:)
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8222 Dátum:
2010 Január 18, 12:46:53 »
http://www.youtube.com/watch?v=ltoPU6Hc2oc
228 Nm!!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8221 Dátum:
2010 Január 18, 12:36:34 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 Január 18, 12:00:50
Ennyi pénzed még neked sincs, hogy felújítsd
Jaja, sajnos az alkatrészek nem typ1 árban mozognak....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8220 Dátum:
2010 Január 18, 12:00:50 »
Ennyi pénzed még neked sincs, hogy felújítsd
Idézetet írta: Aircult - 2010 Január 17, 20:40:52
http://racing-bazar.hu/alkatresz/komplett_motor/porsche_motor
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8219 Dátum:
2010 Január 17, 21:12:00 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Január 17, 20:40:52
http://racing-bazar.hu/alkatresz/komplett_motor/porsche_motor
Ghia-ba jól mutatna!
Hathengeres Porsche boxert,a B.Zsolti épített a kék Karmannjába.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8218 Dátum:
2010 Január 17, 20:40:52 »
http://racing-bazar.hu/alkatresz/komplett_motor/porsche_motor
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8217 Dátum:
2010 Január 16, 18:37:00 »
na elkezdödött a motor projetkt
67es be! kis verseny kocsit akarok csinálni motort
motort szétszedtem
Ar as 41es alapméretes bontatalan motor(régi 1300as mocim amivel gyorsultam)
természetes kopás látszik illetve támcsapágy kezdet megfordulni kiverödni!
megkapja a megturt hengerfejet
1,6mahle hd kobelsmidt gyürüvel(kevset futott de kap gyürüt)
uj 30mm szivattyú
uj tökék
w120
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8216 Dátum:
2010 Január 12, 21:15:24 »
Üdv emberek.
Hogy kell bekötni a belsőfeszültségszabályzós generátort? A B+ ról megy a lámpakapcsolóra és az akkumlátorra kábel, a D+ ról meg a visszajelzőlámpára? Ennyi?
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8215 Dátum:
2010 Január 12, 16:36:19 »
Idézetet írta: Süsü - 2010 Január 11, 23:06:27
A múltkorába linkeltem be a
www.vw1303.at
-t ott a typ1-et átalakították ohc-ra porsche 911es hengerfejekkel... 2666cm3as typ4es, 5sebességes szeko váltó stb... Rengeteg képpel minden részletesen bemutatva.
Ezt még nem is láttam.
Hát nem játszanak a színekkel.....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8214 Dátum:
2010 Január 12, 16:30:20 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Január 12, 08:02:26
A Gombose van nalad?
<beszúrt kép törölve>
Nem azt szereltük, de nem is 74-es hanem 76-os. De majdnem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8213 Dátum:
2010 Január 12, 08:02:26 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Január 11, 22:10:50
Ez egy 1974-es, diamant silber 911S, 2.7-es motorral. 3 éve készül, de ha egyszer meglesz, eszméletlen szép lesz, mert aki csinálja, nem tud félmunkát végezni. Most például a blokkot gyöngyszóratta, hogy eredeti színű (és tisztaságú) legyen.
A Gombose van nalad?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8212 Dátum:
2010 Január 11, 23:13:29 »
pl:
[a csatolmányt egy admin törölte]
GNX-967
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8211 Dátum:
2010 Január 11, 23:06:27 »
A múltkorába linkeltem be a
www.vw1303.at
-t ott a typ1-et átalakították ohc-ra porsche 911es hengerfejekkel... 2666cm3as typ4es, 5sebességes szeko váltó stb... Rengeteg képpel minden részletesen bemutatva.
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Január 11, 23:08:26 írta Süsü
»
GNX-967
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8210 Dátum:
2010 Január 11, 23:05:39 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Január 11, 22:49:14
És nem is kell a múlt idő. Most is nyomatják.
www.oettinger.de
igen igen
hihetetlen 50-es évektöl napjainkig
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8209 Dátum:
2010 Január 11, 22:49:14 »
Idézetet írta: vwboxer - 2010 Január 11, 22:45:03
Szinte nincs olyan VW amit nem tuningoltak
És nem is kell a múlt idő. Most is nyomatják.
www.oettinger.de
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8208 Dátum:
2010 Január 11, 22:45:03 »
Idézetet írta: gas - 2010 Január 11, 22:41:31
azt hittem ő(ők) csak régebben tevékenykedtek ebben a "szakágban"
Szinte nincs olyan VW amit nem tuningoltak
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8207 Dátum:
2010 Január 11, 22:43:57 »
Idézetet írta: gas - 2010 Január 11, 22:32:43
az Oettinger az a typ1-ből készült(készített) tuning motor?
Typ4-ből is, de azokat nem ismerem. Az újabb typ1-ből volt a TSV1800 és TSV2000, ez utóbbi volt a nicasil hengeres. Teljesítményben nem volt nagy durranás (85LE), de a 175 Nm-es max nyomatéka már 2500-nál volt és 4200-nél 85 lóerőt adott le.
0-100 km/h 12 s
Vmax 155 km/h
Régi typ1-ből, a 30 lovasból csinált 50 lovasat.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8206 Dátum:
2010 Január 11, 22:41:31 »
Idézetet írta: vwboxer - 2010 Január 11, 22:39:13
typ4-böl is
főtengelyemet neki köszönhetem
azt hittem ő(ők) csak régebben tevékenykedtek ebben a "szakágban"
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8205 Dátum:
2010 Január 11, 22:39:13 »
Idézetet írta: gas - 2010 Január 11, 22:32:43
az Oettinger az a typ1-ből készült(készített) tuning motor?
typ4-böl is
főtengelyemet neki köszönhetem
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Oldalak:
1
...
347
348
349
350
351
[
352
]
353
354
355
356
357
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...