www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 14:09:29
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
331
332
333
334
335
[
336
]
337
338
339
340
341
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3404072 alkalommal)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8884 Dátum:
2010 Március 25, 10:36:40 »
Az meg elég abszurd dolog, hogy neki akarsz állni a Weberek szétbombázásának, úgy, hogy még nem voltak tisztességesen beállítva.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8883 Dátum:
2010 Március 25, 10:33:40 »
Mondjuk az is érdekes, hogy fecskendővel a torkokba spriccelve beindul, ha meg rápumpálsz, akkor nem... Hiszen a torkokba a gyorsítók szépen spriccelnek pumpáláskor... Nézted már, hogy történik-e bespriccelés gázadáskor? Nézted, hogy hidegindítás előtt mekkora a benzinszint az úszókban? Illetve többször találkoztam olyan esettel is, hogy az egyik torok lelazult, mert a szívócső talpánál az anya felfekvő felülete nem volt párhuzamos...
Idézetet írta: callook - 2010 Március 25, 10:28:23
Ha neki akarsz állni magad, akkor azért első körben vegyél egy jó szinkrontesztert, CO-műszert és a gyújtásállításhoz sem baj, ha van cuccod. Amikor ősszel összefutottunk Nagycenken, akkor az egyik oldali karbid forró volt, a másik oldali meg hideg... Nem pici eltérés volt hőfokban... Ez annyit jelent, hogy az egyik oldal jóval dúsabb a másiknál. Én úgy kezdeném, hogy szelephézag ellenőrzés (Hiába mondja bárki, hogy jó, le kell ellenőrizni), zárásszög és előgyújtás ellenőrzés (Hiába állították be tavaly), aztán szinkronteszterrel a 2 oldalt összehozni. Utána jöhet a CO-állítás hengerenként. Ez egy külön tészta, ha hengerenként tudsz CO-t mérni, vagy akár leömlő hőmérsékletet, akkor egyszerűen lehet állítani. Ha ez a lehetőség nincsen, akkor is van egy módszer, csak kell egy nagyon pontos fordulatszámmérő és sok idő:
Be kell állítani az alapjárati fordulatot mondjuk 800-ra. Ezután az egyik torok CO-csavarján el kell kezdeni kifelé tekerni 1/4 fordulatonként egészen addig, míg az alapjárat emelkedik, hiszen a legideálisabb benzin-levegő keveréknél lesz a fordulat a legmagasabb. Amikor elértük ezt az ideális állapotot, akkor jöhet egy másik torok. Ha a kitekerésre csökken az alapjárat, akkor befele tekerjük a CO-csavart, szintén addig, amíg az alapjárat a legmagasabb lesz. Természetesen közben mindig korrigálni kell az alapjáratot.
Ez csak amolyan kényszermegoldás, írtó időigényes és közel sem olyan pontos, mintha CO-t mérnél hengerenként, na és igen pontos fordulatszámmérő kell hozzá. Én egyszer állítottam így, akkor egy méréshatár-váltós műszert használtam és 1500-as méréshatárban.
Duplakarbinál mindegyik beállítási fázis után érezhető változás történik, de ha egyet kihagysz, pl szar a két oldal közti szinkron, akkor hiába állítasz CO-t...
Másik tévhit, hogy az ugyanannyira kitekert CO-csavar ugyanolyan CO-értéket eredményez. Én minden Webert, Dellortot felszereléskor 2,5-3 fordulatra kitekert CO-csavarral teszek fel, de utána CO-mérésnél nem egyedi eset, hogy pl. az egyik hengernél 6-os, amásiknál, meg 0,5-ös CO-t mérek...
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Március 25, 10:38:04 írta callook
»
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8882 Dátum:
2010 Március 25, 10:28:23 »
Ha neki akarsz állni magad, akkor azért első körben vegyél egy jó szinkrontesztert, CO-műszert és a gyújtásállításhoz sem baj, ha van cuccod. Amikor ősszel összefutottunk Nagycenken, akkor az egyik oldali karbid forró volt, a másik oldali meg hideg... Nem pici eltérés volt hőfokban... Ez annyit jelent, hogy az egyik oldal jóval dúsabb a másiknál. Én úgy kezdeném, hogy szelephézag ellenőrzés (Hiába mondja bárki, hogy jó, le kell ellenőrizni), zárásszög és előgyújtás ellenőrzés (Hiába állították be tavaly), aztán szinkronteszterrel a 2 oldalt összehozni. Utána jöhet a CO-állítás hengerenként. Ez egy külön tészta, ha hengerenként tudsz CO-t mérni, vagy akár leömlő hőmérsékletet, akkor egyszerűen lehet állítani. Ha ez a lehetőség nincsen, akkor is van egy módszer, csak kell egy nagyon pontos fordulatszámmérő és sok idő:
Be kell állítani az alapjárati fordulatot mondjuk 800-ra. Ezután az egyik torok CO-csavarján el kell kezdeni kifelé tekerni 1/4 fordulatonként egészen addig, míg az alapjárat emelkedik, hiszen a legideálisabb benzin-levegő keveréknél lesz a fordulat a legmagasabb. Amikor elértük ezt az ideális állapotot, akkor jöhet egy másik torok. Ha a kitekerésre csökken az alapjárat, akkor befele tekerjük a CO-csavart, szintén addig, amíg az alapjárat a legmagasabb lesz. Természetesen közben mindig korrigálni kell az alapjáratot.
Ez csak amolyan kényszermegoldás, írtó időigényes és közel sem olyan pontos, mintha CO-t mérnél hengerenként, na és igen pontos fordulatszámmérő kell hozzá. Én egyszer állítottam így, akkor egy méréshatár-váltós műszert használtam és 1500-as méréshatárban.
Duplakarbinál mindegyik beállítási fázis után érezhető változás történik, de ha egyet kihagysz, pl szar a két oldal közti szinkron, akkor hiába állítasz CO-t...
Másik tévhit, hogy az ugyanannyira kitekert CO-csavar ugyanolyan CO-értéket eredményez. Én minden Webert, Dellortot felszereléskor 2,5-3 fordulatra kitekert CO-csavarral teszek fel, de utána CO-mérésnél nem egyedi eset, hogy pl. az egyik hengernél 6-os, amásiknál, meg 0,5-ös CO-t mérek...
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Március 25, 00:17:00
Emberek kezdek belefáradni hogy nem jó a motorom soha. Nagyon nehezen indult el eddig is, most már szinte sehogy se. Itt nem ért hozzá senki, pedig már hetek óta próbálok felhajtani valami szerelőt. Belefáradtam. Mivel nem hiszem el, hogy nem lehet beállítani nekiállok magam! Mindig is nehezen indult de most nagyon rossz. Ennél szarabb nem lesz már / jelenleg napi első indítás 10-15perc szenvedés és/vagy légszűrő leszedés torkokba benzin spriccelés kéthengerezés. Ha beindul, akkor megy rendesen (bár nincs viszonyítási alapom csak az 1200es öreg motor). Viszont áll pár órát, akkor nehezen vagy nem indul.
http://www.racetep.com/weber/40IDF70.pdf
Itt a rajza ennek szaros Webernek! Hol álljak neki?? Inkább szétszedem megnézem magam, de most már legyen valami!
AC jó, gyújtás jó, trafó új, gyertya új....a rohadt weberekkel lesz valami, amitől nem indul
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8881 Dátum:
2010 Március 25, 09:41:02 »
Idézetet írta: Zoli - 2010 Március 25, 09:10:39
szivató működik rendesen?
nem szív falsot?
szerintem nincs is szivató
egyáltalán weber párról van szó?
Alapjárat mikortól van? és az hibátlan fékezésnél is? és öt percet is tud magában járni ? kéthengerezés lehet attól hogy 2henger bezabál és attól is hogy alapjáraton nem kap kaját és a másik kettőnek kell odáig felhúznia hogy bírjon beindulni és dolgozni csak akkor fog ha minden ideális neki .....
jó szórakozás én nagyon élveztem ......
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8880 Dátum:
2010 Március 25, 09:10:39 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Március 25, 00:45:48
igen
szivató működik rendesen?
nem szív falsot?
http://hapsi96.blogspot.hu/
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8879 Dátum:
2010 Március 25, 08:18:58 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Március 25, 00:17:00
Emberek kezdek belefáradni hogy nem jó a motorom soha.
nekem a bogár széria karbu csinálta ugyanezt, mikor az úszóház eresztett, mert az a csavar, ahol a főfúvókáért benyúlsz alátétje szar volt már, és ott elcsöpögött a benya és addíg kellett forgatni a motort míg fel nem termelődött megint.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8878 Dátum:
2010 Március 25, 00:45:48 »
Idézetet írta: Zoli - 2010 Március 25, 00:35:58
Ha beindul, utána megy?
igen
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8877 Dátum:
2010 Március 25, 00:35:58 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Március 25, 00:17:00
Emberek kezdek belefáradni hogy nem jó a motorom soha. Nagyon nehezen indult el eddig is, most már szinte sehogy se. Itt nem ért hozzá senki, pedig már hetek óta próbálok felhajtani valami szerelőt. Belefáradtam. Mivel nem hiszem el, hogy nem lehet beállítani nekiállok magam! Mindig is nehezen indult de most nagyon rossz. Ennél szarabb nem lesz már / jelenleg napi első indítás 10-15perc szenvedés és/vagy légszűrő leszedés torkokba benzin spriccelés kéthengerezés. Ha beindul, akkor megy rendesen (bár nincs viszonyítási alapom csak az 1200es öreg motor). Viszont áll pár órát, akkor nehezen vagy nem indul.
http://www.racetep.com/weber/40IDF70.pdf
Itt a rajza ennek szaros Webernek! Hol álljak neki?? Inkább szétszedem megnézem magam, de most már legyen valami!
AC jó, gyújtás jó, trafó új, gyertya új....a rohadt weberekkel lesz valami, amitől nem indul
Ha beindul, utána megy?
http://hapsi96.blogspot.hu/
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8876 Dátum:
2010 Március 25, 00:17:00 »
Emberek kezdek belefáradni hogy nem jó a motorom soha. Nagyon nehezen indult el eddig is, most már szinte sehogy se. Itt nem ért hozzá senki, pedig már hetek óta próbálok felhajtani valami szerelőt. Belefáradtam. Mivel nem hiszem el, hogy nem lehet beállítani nekiállok magam! Mindig is nehezen indult de most nagyon rossz. Ennél szarabb nem lesz már / jelenleg napi első indítás 10-15perc szenvedés és/vagy légszűrő leszedés torkokba benzin spriccelés kéthengerezés. Ha beindul, akkor megy rendesen (bár nincs viszonyítási alapom csak az 1200es öreg motor). Viszont áll pár órát, akkor nehezen vagy nem indul.
http://www.racetep.com/weber/40IDF70.pdf
Itt a rajza ennek szaros Webernek! Hol álljak neki?? Inkább szétszedem megnézem magam, de most már legyen valami!
AC jó, gyújtás jó, trafó új, gyertya új....a rohadt weberekkel lesz valami, amitől nem indul
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8875 Dátum:
2010 Március 23, 20:36:50 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Március 23, 18:05:54
76mm. egy csapágyfészket kell alakítani kicsit és és mehet bele.
köszi
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8874 Dátum:
2010 Március 23, 18:05:54 »
76mm. egy csapágyfészket kell alakítani kicsit és és mehet bele.
Idézetet írta: tati - 2010 Március 23, 18:04:04
ha már hülyeségeknél tartunk! hogy is volt az okosság vagy 100oldallal visszáb
a 2.1 vizesboxer főtengelyét lehet typ1 blokkba bele piszkálni és az 69löket helyett 70-mennyi ?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8873 Dátum:
2010 Március 23, 18:04:04 »
ha már hülyeségeknél tartunk! hogy is volt az okosság vagy 100oldallal visszáb
a 2.1 vizesboxer főtengelyét lehet typ1 blokkba bele piszkálni és az 69löket helyett 70-mennyi ?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8872 Dátum:
2010 Március 22, 21:53:16 »
Idézetet írta: callook - 2010 Március 19, 09:53:20
Stuntnak majd kikerekednek a szemei, amikor a főtengely miatt szétfaragott pöcsöm typ1 motorja félbe reped.
Én már 1,5 éve megmondtam neki, hogy hosszú löketű motort kell (fog) csinálni... Eddig tudott ellenállni a dolognak... Fél éve mondogatom neki az IDA48-at, most még pöcsöl a 40-es Solexekkel, de előbb-utóbb leüt az ebay-en egy pár nagy Webert... Aztán azután már csak hónapok kérdése, hogy megcsörrenjen a telefonom, hogy: "Zoli, nem tudsz eladó WBX blokkot?"
Meg a nagy tengelyt se feledd! Legalább 324-est, hogy 3000-es fordulat alatt olyan erős legyen, mint egy szétkopott 1200-es.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8871 Dátum:
2010 Március 20, 12:31:58 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Március 19, 19:08:39
és addigra a tiéd pont eladó lesz
Tiédről ne is beszéljünk, lassan olyan lesz mint "Urlich"..
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8870 Dátum:
2010 Március 19, 19:08:39 »
Idézetet írta: callook - 2010 Március 19, 09:53:20
Stuntnak majd kikerekednek a szemei, amikor a főtengely miatt szétfaragott pöcsöm typ1 motorja félbe reped.
Én már 1,5 éve megmondtam neki, hogy hosszú löketű motort kell (fog) csinálni... Eddig tudott ellenállni a dolognak... Fél éve mondogatom neki az IDA48-at, most még pöcsöl a 40-es Solexekkel, de előbb-utóbb leüt az ebay-en egy pár nagy Webert... Aztán azután már csak hónapok kérdése, hogy megcsörrenjen a telefonom, hogy: "Zoli, nem tudsz eladó WBX blokkot?"
és addigra a tiéd pont eladó lesz
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8869 Dátum:
2010 Március 19, 13:16:45 »
Idézetet írta: callook - 2010 Március 19, 09:53:20
Stuntnak majd kikerekednek a szemei, amikor a főtengely miatt szétfaragott pöcsöm typ1 motorja félbe reped.
Én már 1,5 éve megmondtam neki, hogy hosszú löketű motort kell (fog) csinálni... Eddig tudott ellenállni a dolognak... Fél éve mondogatom neki az IDA48-at, most még pöcsöl a 40-es Solexekkel, de előbb-utóbb leüt az ebay-en egy pár nagy Webert... Aztán azután már csak hónapok kérdése, hogy megcsörrenjen a telefonom, hogy: "Zoli, nem tudsz eladó WBX blokkot?"
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8868 Dátum:
2010 Március 19, 09:53:20 »
Stuntnak majd kikerekednek a szemei, amikor a főtengely miatt szétfaragott pöcsöm typ1 motorja félbe reped.
Én már 1,5 éve megmondtam neki, hogy hosszú löketű motort kell (fog) csinálni... Eddig tudott ellenállni a dolognak... Fél éve mondogatom neki az IDA48-at, most még pöcsöl a 40-es Solexekkel, de előbb-utóbb leüt az ebay-en egy pár nagy Webert... Aztán azután már csak hónapok kérdése, hogy megcsörrenjen a telefonom, hogy: "Zoli, nem tudsz eladó WBX blokkot?"
Idézetet írta: tati - 2010 Március 19, 07:54:12
Stunt szerint: mióta bezárt a lipót, egyre több érdekességet csinálnak
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8867 Dátum:
2010 Március 19, 07:54:12 »
Idézetet írta: ABU - 2010 Március 19, 07:22:02
calloknak gratula nem sokan csináltak olyan mocit a földhátán mint ő
Stunt szerint: mióta bezárt a lipót, egyre több érdekességet csinálnak
www.tatinson.hu
www.kck.hu
ABU
Hozzászólások: 1063
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8866 Dátum:
2010 Március 19, 07:22:02 »
Idézetet írta: tati - 2010 Március 18, 20:20:56
ezt biztos tapasztalatból mondod
VAN akinek megy hallomásból is:
calloknak gratula nem sokan csináltak olyan mocit a földhátán mint ő
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Március 19, 07:27:00 írta ABU
»
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8865 Dátum:
2010 Március 18, 22:11:11 »
Ugyan, kínlódás!? Laza szórakozás volt az egész...
Meg különben is, ki a tököm szórakozik a gyári teherautó dugókkal...
Idézetet írta: tati - 2010 Március 18, 08:19:28
szegény callook meg mit össze kínlódott
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8864 Dátum:
2010 Március 18, 20:41:03 »
Idézetet írta: tati - 2010 Március 18, 20:20:56
ezt biztos tapasztalatból mondod
ha azt nézed volt már vizes kocsim is (nem vagyok rá büszke
)
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8863 Dátum:
2010 Március 18, 20:20:56 »
Idézetet írta: slavia919 - 2010 Március 18, 19:53:21
Szerintem meg vizes. Így nem baró.
ezt biztos tapasztalatból mondod
www.tatinson.hu
www.kck.hu
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8862 Dátum:
2010 Március 18, 19:53:21 »
Idézetet írta: ESZ-764 - 2010 Március 18, 19:52:16
Ez egy 2.1-es WBX moci melynek a hűtőjét egy bogi turbinaházban helyezték el , sztem baró
Szerintem meg vizes. Így nem baró.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8861 Dátum:
2010 Március 18, 19:52:16 »
Idézetet írta: slavia919 - 2010 Március 18, 19:43:47
Micsoda? az übergáz venti a centrifugálturbina helyett? vagy a kompresszor?
ű
Nemszóltam, így még übergázabb.
Ez egy 2.1-es WBX moci melynek a hűtőjét egy bogi turbinaházban helyezték el , sztem baró
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Március 18, 19:54:38 írta ESZ-764
»
www.talizmansport.hu
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8860 Dátum:
2010 Március 18, 19:43:47 »
Idézetet írta: ESZ-764 - 2010 Március 18, 07:58:44
Ez de mekkora ötlet
Micsoda? az übergáz venti a centrifugálturbina helyett? vagy a kompresszor?
ű
Nemszóltam, így még übergázabb.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8859 Dátum:
2010 Március 18, 08:21:50 »
Idézetet írta: tati - 2010 Március 18, 08:19:28
szegény callook meg mit össze kínlódott
Én is előtte álltam , de sajna anyagi okokból leállt a projekt.
www.talizmansport.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8858 Dátum:
2010 Március 18, 08:19:28 »
Idézetet írta: ESZ-764 - 2010 Március 18, 07:58:44
Ez de mekkora ötlet
szegény callook meg mit össze kínlódott
www.tatinson.hu
www.kck.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8857 Dátum:
2010 Március 18, 07:58:44 »
Ez de mekkora ötlet
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.talizmansport.hu
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8856 Dátum:
2010 Március 17, 17:22:18 »
Idézetet írta: wob974 - 2010 Március 16, 12:56:42
http://zalaihirlap.hu/cimlapon/20100312_aszfaltra_termett_bogar
very 90-es évek közepe/vége syle. akkoriban nekem is nagyon tetszett volna.
1963 VW1200 DeLuxe
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8855 Dátum:
2010 Március 17, 13:53:41 »
Idézetet írta: callook - 2010 Március 17, 09:41:20
Azt már lesz@rom, örülök, hogy rögtön nem hullott szét... Ha beb@szik, akkor szétszedem, aztán átpakolom az egészet egy typ1 blokkba... Annál nem lehet nagyot tévedni, ezért használják a puhapöcsüek
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8854 Dátum:
2010 Március 17, 09:45:15 »
Idézetet írta: callook - 2010 Március 17, 09:41:20
Azt már lesz@rom, örülök, hogy rögtön nem hullott szét... Ha beb@szik, akkor szétszedem, aztán átpakolom az egészet egy typ1 blokkba... Annál nem lehet nagyot tévedni, ezért használják a puhapöcsüek
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8853 Dátum:
2010 Március 17, 09:41:20 »
Azt már lesz@rom, örülök, hogy rögtön nem hullott szét... Ha beb@szik, akkor szétszedem, aztán átpakolom az egészet egy typ1 blokkba... Annál nem lehet nagyot tévedni, ezért használják a puhapöcsüek
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Március 16, 22:05:22
Majd terhelésen szétugrik. Ami késik, nem múlik.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8852 Dátum:
2010 Március 16, 22:07:40 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Március 16, 10:20:10
odaadtam valakinek, aki lehet megvenné, csak megnézi, hogy elfér-e neki..ez volt 3 hete..úh egyelőre nem tudok róla több képet csinálni. lassan majd visszaszerzem... mi érdekel bővebben?
Az érdekelne hogy hogyan lett kialakítva a közdarab meg a fogaskerekek, hogy frankó legyen minden a második olajpumpában is.
Ha typ1hez jó, akkor lehet, hogy jó lenne egy második olajkörhöz, amit lehet a turbóhoz használni. Bár ez még csak terv, de nem lehet elég korán kezdeni a gondolkozást.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8851 Dátum:
2010 Március 16, 22:05:22 »
Idézetet írta: callook - 2010 Március 15, 16:12:37
Nagyon kultúráltan szól alapjáraton és fordulaton is. Szépen bemelegedett 90 fokra, az olajnyomás, alapjárat végig rendben volt. Eddig semmi rendellenes. Azért pár liter benzint már megetettem vele.
Majd terhelésen szétugrik. Ami késik, nem múlik.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8850 Dátum:
2010 Március 16, 12:59:38 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Március 16, 12:58:14
g60 felni?
Az milyen is mindig elnyomja az ékszij cserélős videó.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8849 Dátum:
2010 Március 16, 12:58:14 »
Idézetet írta: wob974 - 2010 Március 16, 12:56:42
http://zalaihirlap.hu/cimlapon/20100312_aszfaltra_termett_bogar
g60 felni?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8848 Dátum:
2010 Március 16, 12:56:42 »
http://zalaihirlap.hu/cimlapon/20100312_aszfaltra_termett_bogar
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8847 Dátum:
2010 Március 16, 11:53:11 »
Keresek.
-Szűrős vagy nem szűrős DE NAGYOBB SZÁLLÍTÁSÚ olajpumpát.
- és 1,7L +olajteknőt
S.O.S Mert mennék a géppel!!
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8846 Dátum:
2010 Március 16, 10:20:10 »
Idézetet írta: dilikutya - 2010 Március 15, 23:09:54
Jobban körbe tudnád fényképezni, mert érdekelne egy két megoldás róla.
Kösz előre is.
odaadtam valakinek, aki lehet megvenné, csak megnézi, hogy elfér-e neki..ez volt 3 hete..úh egyelőre nem tudok róla több képet csinálni. lassan majd visszaszerzem... mi érdekel bővebben?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Razor Edge
Hozzászólások: 37
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #8845 Dátum:
2010 Március 16, 05:14:33 »
Idézetet írta: callook - 2010 Március 15, 16:12:37
Ma volt egy kis időm, ugyhogy ismét feldobtam a váltót, önindítót, vezetékeket, benzincsövet az új motoromra, hogy egy picit még járassam és a beállításokkal is mókoljak. (Legutóbb csak kb 15 percet járt és csak gyújtást lőttük be, meg a botrányos karbiszinkronon valamelyest javítottunk.)
Most első körben a szinkront 100%-ra beállítottam, utána meg CO műszerrel mértem leömlőnként az alapjárati CO értéket, és beállítottam azt torkonként. (Ezzel el lehet játszani, mert ha egy toroknál tekerünk a CO-csavaron, akkor változik az alapjárat és ezáltal az összes leömlőnél mért CO-érték, ezért jópárszor kell mérni és folyamatosan állítani az alapjárati keveréken és az alapjáraton egyaránt.)
Miután végeztem a beállításokkal, felszereltem a dobot is. Nagyon kultúráltan szól alapjáraton és fordulaton is. Szépen bemelegedett 90 fokra, az olajnyomás, alapjárat végig rendben volt. Eddig semmi rendellenes. Azért pár liter benzint már megetettem vele.
Gratula ! Őrülők hogy kezd össze állni .
http://www.abucars.hu/
Oldalak:
1
...
331
332
333
334
335
[
336
]
337
338
339
340
341
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...