www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 15:37:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 282 283 284 285 286 [287] 288 289 290 291 292 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3404293 alkalommal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #10844 Dátum: 2010 Szeptember 21, 19:29:35 »

Ha valaki kedvet kapott a köböléshez, akkor vannak eladó plexi-tárcsa szettjeim, amiket a hengerfej folyadékkal való feltöltése előtt kell az égéstérre helyezni, hogy a tárcsán lévő furaton keresztül töltsük fel az égésteret, ezáltal megakadályozva azt, hogy a folyadék (pl. olaj) "púposodjon", így pontosabb eredményt kapunk.
A szett 4 tárcsából ál: 1db 77-es furathoz (1200-1300), 1db 85,5 furathoz (1600 és ha nem extra túrt a fej, akkor 1641, 1678-hoz is jó), 1 db 90,5 furathoz, ami használható a 92 furathoz is, illetve 1 db 94 furathoz.
A szett ára 1500 Ft. Több garnitúra van.
1szetett tegyél nekem félre.
köszi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10843 Dátum: 2010 Szeptember 21, 19:08:59 »

Ha valaki kedvet kapott a köböléshez, akkor vannak eladó plexi-tárcsa szettjeim, amiket a hengerfej folyadékkal való feltöltése előtt kell az égéstérre helyezni, hogy a tárcsán lévő furaton keresztül töltsük fel az égésteret, ezáltal megakadályozva azt, hogy a folyadék (pl. olaj) "púposodjon", így pontosabb eredményt kapunk.
A szett 4 tárcsából ál: 1db 77-es furathoz (1200-1300), 1db 85,5 furathoz (1600 és ha nem extra túrt a fej, akkor 1641, 1678-hoz is jó), 1 db 90,5 furathoz, ami használható a 92 furathoz is, illetve 1 db 94 furathoz.
A szett ára 1500 Ft. Több garnitúra van.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #10842 Dátum: 2010 Szeptember 21, 07:31:24 »

esetleg ernst kipuffogó ugyanennyiért? :-))
priv megy.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10841 Dátum: 2010 Szeptember 21, 06:54:14 »

Nagy szállítású olajpumpa eladó.
Egyszer volt beépítve egy indítás idejéig.
10ezer.

esetleg ernst kipuffogó ugyanennyiért? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #10840 Dátum: 2010 Szeptember 20, 22:26:05 »

Nagy szállítású olajpumpa eladó.
Egyszer volt beépítve egy indítás idejéig.
10ezer.



"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10839 Dátum: 2010 Szeptember 20, 21:39:26 »

Mégis, mire lehet számítani fordulat terén, Fiúk?


A fordulatot (ha a karbi rendben van) úgy lehet csinálni, hogy vagy van egy kibaszott jó hengerfejed és akkor nem kell túl nagy tengely, vagy nagy tengely és akkor elforog rosszabb hengerfejjel is (mert hosszan vannak nyitva a kis szelepek), és minél nagyobb a lökettérfogat annál jobban igényli a jó fejet és a nagy tengely, hiszen sok levegőt kell átpumpálni a fejen egy munkaütem alatt.

Ha átlagos hengerfejed van a 2.4-es 294-es tengellyel valahol 5000-5600 között hozza majd a max teljesítményt, szerintem. Ha gyári a fej akkor még 5000-ig sem fog menni. Pont úgy nem, ahogy az enyém sem. Egyelőre!!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10838 Dátum: 2010 Szeptember 20, 21:35:24 »


A 2.4-es nem lesz egy nagy fordulatbajnok a 294-essel, én nem aggódnék.
Mégis, mire lehet számítani fordulat terén, Fiúk?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10837 Dátum: 2010 Szeptember 20, 21:33:16 »

Az.


A 2.4-es nem lesz egy nagy fordulatbajnok a 294-essel, én nem aggódnék.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10836 Dátum: 2010 Szeptember 20, 21:30:17 »

Tied 2,4 lesz? Mert nagy hengerűrtartalomnál nem olyan durva az a 294 fok... Nem forog majd azzal úgy, mint egy 1,6 1,8 2,0....

Az.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10835 Dátum: 2010 Szeptember 20, 21:26:33 »

Tied 2,4 lesz? Mert nagy hengerűrtartalomnál nem olyan durva az a 294 fok... Nem forog majd azzal úgy, mint egy 1,6 1,8 2,0....

Maradna a gyári himbasor Tongue viszont 294 körüli a veztengely.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10834 Dátum: 2010 Szeptember 20, 21:01:34 »

Illetve lehet venni különböző vastagságú hézagolókat a rugók alá, hogy be lehessen állítani a rugó gyártója által előírt pontos beépítési magasságot.

Nem kell hosszabb szelep. A gyári azért blokkol elég hamar, mert a 2 végén sűrűbb a menet. Az erősítetteknél ritkább a menet, ezért nyomhatóak össze jobban. A Rugótányért duplarugónál cserélni kell, illetve bizonyos esetekben marni kell a hengerfejet a szelepvezető körül.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10833 Dátum: 2010 Szeptember 20, 20:59:12 »

Nem kell hosszabb szelep. A gyári azért blokkol elég hamar, mert a 2 végén sűrűbb a menet. Az erősítetteknél ritkább a menet, ezért nyomhatóak össze jobban. A Rugótányért duplarugónál cserélni kell, illetve bizonyos esetekben marni kell a hengerfejet a szelepvezető körül.

De ehhez nem kell hosszabb szelep? Vagy akkor más rugótányér kel hozzá?
Csak laikusként kérdezem.

Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #10832 Dátum: 2010 Szeptember 20, 20:54:45 »

A másik dolog, amire nem figyelnek a szeleprugó kiválasztásakor, az a tengely emelésének illetve a rugó méreteinek összepárosítása. Pl.:

A gyári rugó beépítési magassága: 39,6 mm
A blokkolási magassága (amikor összeül): 25,8 mm

A 2 magasság különbsége:39,6-25,8: 13,8 mm

Egy Engle W120 tengely emelése: 10,083 mm
Ha ehhez hozzáteszünk egy 1:1,25 himbasort, akkor az emelés a szelepnél: 1,25*10,083= 12,6

Tehát a tengely emeli a szelepet 12,6 mm-rel, a rugó pedig maximum 13,8 mm-t enged. Csupán 1,2 mm-rel (+szelephézag) marad el a himba attól, hogy koppig nyomja a rugót. Ha emellé párosul egy kis fordulat és a rugonk sem elég erős, akkor fordulaton problémák lehetnek.
Adott emeléshez, ha nem elég erős a rugó, akkor "illik" olyan rugót választani, hogy teljes szelepnyitásnál is maradjon 3-4mm tartalékunk a rugó blokkolása előtt.

Pl. a SCAT duplarugó amit a DDD-n vettem 22,4 mm blokkolási magassággal rendelkezik, így marad 4,6 mm tartalékom teljes szelepnyitásnál, ráadásul erős is, ami azt jelenti, hogy elég neki 1,9 mm tartalék teljes szelepnyitásnál...

De ehhez nem kell hosszabb szelep? Vagy akkor más rugótányér kel hozzá?
Csak laikusként kérdezem.

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10831 Dátum: 2010 Szeptember 20, 20:42:30 »

Nem muszáj. Motorfüggő. Meg a typ4 mintha eleve erősebb lenne...

Maradna a gyári himbasor Tongue viszont 294 körüli a veztengely.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #10830 Dátum: 2010 Szeptember 20, 20:38:51 »

Ok! Ha 1 hetet még kibír a dolog, akkor küldöm... Ez van az autómban, hétvégén gyorsulás, aztán szedem ki... 5000 km-t tettem bele...


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10829 Dátum: 2010 Szeptember 20, 20:38:06 »

Nem muszáj. Motorfüggő. Meg a typ4 mintha eleve erősebb lenne...

Most már én is kezdek aggódni a typ4 miatt...

Muszáj ez az erősített rugó? Huh

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10828 Dátum: 2010 Szeptember 20, 20:37:07 »

Ok! Ha 1 hetet még kibír a dolog, akkor küldöm... Ez van az autómban, hétvégén gyorsulás, aztán szedem ki... 5000 km-t tettem bele...

Kérem.5000

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10827 Dátum: 2010 Szeptember 20, 20:34:49 »

Most már én is kezdek aggódni a typ4 miatt...

Muszáj ez az erősített rugó? Huh
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #10826 Dátum: 2010 Szeptember 20, 20:25:44 »

Ha valaki nem túl forgós motort épít, akkor van egy garnitúra szimpla erősített szeleprugóm:

SCAT

Beépítési magasság: 39.6mm
Blokkolási magasság: 21.7mm
Rugóerő 39.6mm-nél: 53kg
Rugóerő 25.4mm-nél: 98kg

6500 Ft


Kérem.5000
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 20, 20:27:22 írta Mr.Horsepower »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10825 Dátum: 2010 Szeptember 20, 20:24:54 »

Ha valaki nem túl forgós motort épít, akkor van egy garnitúra szimpla erősített szeleprugóm:

SCAT

Beépítési magasság: 39.6mm
Blokkolási magasság: 21.7mm
Rugóerő 39.6mm-nél: 53kg
Rugóerő 25.4mm-nél: 98kg

6500 Ft


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10824 Dátum: 2010 Szeptember 20, 20:19:29 »

Én CSP-nél vettem. Ez a leggyengébb duplarugó. SCAT. 39 Euro

Vagy az itthoni bogárboltok...

hol tudok dupla szeleprugót venni?
mennyibe fáj kb?

Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #10823 Dátum: 2010 Szeptember 20, 20:01:33 »

hol tudok dupla szeleprugót venni?
mennyibe fáj kb?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10822 Dátum: 2010 Szeptember 20, 18:38:18 »

A másik dolog, amire nem figyelnek a szeleprugó kiválasztásakor, az a tengely emelésének illetve a rugó méreteinek összepárosítása. Pl.:

A gyári rugó beépítési magassága: 39,6 mm
A blokkolási magassága (amikor összeül): 25,8 mm

A 2 magasság különbsége:39,6-25,8: 13,8 mm

Egy Engle W120 tengely emelése: 10,083 mm
Ha ehhez hozzáteszünk egy 1:1,25 himbasort, akkor az emelés a szelepnél: 1,25*10,083= 12,6

Tehát a tengely emeli a szelepet 12,6 mm-rel, a rugó pedig maximum 13,8 mm-t enged. Csupán 1,2 mm-rel (+szelephézag) marad el a himba attól, hogy koppig nyomja a rugót. Ha emellé párosul egy kis fordulat és a rugonk sem elég erős, akkor fordulaton problémák lehetnek.
Adott emeléshez, ha nem elég erős a rugó, akkor "illik" olyan rugót választani, hogy teljes szelepnyitásnál is maradjon 3-4mm tartalékunk a rugó blokkolása előtt.

Pl. a SCAT duplarugó amit a DDD-n vettem 22,4 mm blokkolási magassággal rendelkezik, így marad 4,6 mm tartalékom teljes szelepnyitásnál, ráadásul erős is, ami azt jelenti, hogy elég neki 1,9 mm tartalék teljes szelepnyitásnál...

Kell bele a dupla, meg a chromoly nyomórúd is!! Nekem az 1967-hez 294 tengellyel kevés a sima erősített. Belebeg...
Az inkább elbassza a dolgokat ha belebeg (Szelepülék, tőkék, tengely), tengelynek elvileg nem lehet baja dupla rugótól.

« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 20, 18:41:31 írta callook »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10821 Dátum: 2010 Szeptember 20, 16:13:12 »

Egyébként most kimondottan figyeltünk azokra az autókra, amiken 40-es karbi volt és nem 48-as... 40-es Weberekkek 13.5-ig lementek...
Másik jó eredmény az 1641 henger-dugóval és w120 tengellyel szerelt full utcai bogár, korlátos lökösökkel, bambusz polccal stb. és 14.7 idővel... Pedig az alig nagyobb mint egy 1,6

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10820 Dátum: 2010 Szeptember 20, 16:10:31 »

Egyébként a teljesítményt behazudhatta, vagy rosszul emlékezhetett, de az időt láttuk..

De ez nem az igazán jól megy kategória volt ott, meg nyilván Kaliforniában sem... A jó utcaiak mentek 12-t, a versenymotorok meg 9-11 körül...
Csak épp az volt az érdekes, hogy ez egy rendszámos viseltes bogi volt, amire a tulaj a verseny után már rakta is fel az utcai gumit. Annyit mondott, hogy a motor nagyon régen készült és került bele az autóba...
A másik érdekesség, hogy semmi puccparádé nem volt. Se IDA48, se MSD. Még a rudazat is házi kókány volt csőből és laposvasból.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10819 Dátum: 2010 Szeptember 20, 16:09:14 »

De ez nem az igazán jól megy kategória volt ott, meg nyilván Kaliforniában sem... A jó utcaiak mentek 12-t, a versenymotorok meg 9-11 körül...
Csak épp az volt az érdekes, hogy ez egy rendszámos viseltes bogi volt, amire a tulaj a verseny után már rakta is fel az utcai gumit. Annyit mondott, hogy a motor nagyon régen készült és került bele az autóba...
A másik érdekesség, hogy semmi puccparádé nem volt. Se IDA48, se MSD. Még a rudazat is házi kókány volt csőből és laposvasból.

nyugodj meg, a papper is szétborítja, egy évben többször is... Shaun megmondta, amelyik motor igazán jól megy, az 1-2 verseny, max egy szezon..

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10818 Dátum: 2010 Szeptember 20, 15:28:25 »

mi vigyorgunk ha egy szezont kibír sztészdés nélkül a csodamotor, emberünk meg 80-as évek óta racsingol vele? tényleg ennyire le lennénk maradva? Roll Eyes

nyugodj meg, a papper is szétborítja, egy évben többször is... Shaun megmondta, amelyik motor igazán jól megy, az 1-2 verseny, max egy szezon..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10817 Dátum: 2010 Szeptember 20, 15:12:24 »

Riechert szívócső.

ez milyen ez? van kép?

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #10816 Dátum: 2010 Szeptember 20, 14:59:58 »

Akkoriban még lelkiismeretesen szerelték össze a motort... 

mi vigyorgunk ha egy szezont kibír sztészdés nélkül a csodamotor, emberünk meg 80-as évek óta racsingol vele? tényleg ennyire le lennénk maradva? Roll Eyes
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10815 Dátum: 2010 Szeptember 20, 14:55:56 »

Ha ott lettél volna még ennyire sem értenéd. Úgy ment mint az állat!

mi vigyorgunk ha egy szezont kibír sztészdés nélkül a csodamotor, emberünk meg 80-as évek óta racsingol vele? tényleg ennyire le lennénk maradva? Roll Eyes

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10814 Dátum: 2010 Szeptember 20, 14:50:37 »

akkor nem értem

Ha ott lettél volna még ennyire sem értenéd. Úgy ment mint az állat!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10813 Dátum: 2010 Szeptember 20, 14:50:02 »

és mitől 161 ló? mennyit forog?


Nem volt nálunk egy zseb mérőpad, csak az öreggel tudtunk beszélni, aki azt sem tudta milyen tengely van benne, mert a 80-as években készült.
Forgott rendesen én kb. 7000-re tippelném, nagyon jól ment!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10812 Dátum: 2010 Szeptember 20, 14:49:12 »

Széria, futómű széria, motortérben semmi nem látszott, csak a két IDF meg Riechert szívócső.
Belseje is széria.

akkor nem értem

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10811 Dátum: 2010 Szeptember 20, 14:46:47 »

az is durva, hogy ilyen motort épít ennyi ccm-ből
na de ennyi idősen ilyen reflexekkel...
írjatok már bővebben az egész napról, titkolóztok itt  Tongue
nem a bácsika építette a motort.
egyébként meg teljesen jó reakcióidőkkel rajtolt, nem váltott félre stb.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #10810 Dátum: 2010 Szeptember 20, 14:42:21 »

Széria, futómű széria, motortérben semmi nem látszott, csak a két IDF meg Riechert szívócső.
Belseje is széria.
és mitől 161 ló? mennyit forog?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #10809 Dátum: 2010 Szeptember 20, 14:37:31 »

Magyarország (egyik) legyorsabb bogara lehetne.

1776 ccm 40 IDF 13.7 s ET on 1/4 mile

Vezette egy 70 éves papper.


az is durva, hogy ilyen motort épít ennyi ccm-ből
na de ennyi idősen ilyen reflexekkel...
írjatok már bővebben az egész napról, titkolóztok itt  Tongue
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10808 Dátum: 2010 Szeptember 20, 14:36:08 »

váltó?

Széria, futómű széria, motortérben semmi nem látszott, csak a két IDF meg Riechert szívócső.
Belseje is széria.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10807 Dátum: 2010 Szeptember 20, 14:35:09 »

Magyarország (egyik) legyorsabb bogara lehetne.

1776 ccm 40 IDF 13.7 s ET on 1/4 mile

Vezette egy 70 éves papper.

váltó?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10806 Dátum: 2010 Szeptember 20, 14:32:41 »

Magyarország (egyik) legyorsabb bogara lehetne.

1776 ccm 40 IDF 13.7 s ET on 1/4 mile

Vezette egy 70 éves papper.



[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10805 Dátum: 2010 Szeptember 20, 11:10:06 »

Ha nagyobb löketű főtengelyt teszek a motorba, akkor cserélni kel a haltórudakat is, de más dugót is kell venni, más a 69-es,74-es, 76-os(wbx), 78,4-es és 82-es lökethosszú főtengelyhez tartozó 94-es furatú dugattyú, vagy a hd garnitúra maradhat?


Hajtórúd maradhat, de laposabb, ún. B-s dugó kell, hogy a motor szélessége ne változzon.
Minden lökethosszhoz másik dugó van. Na, jó nem mindenhez, de a legtöbbhoz, ahol meg nincs, ott ügyeskedni kell, ami során a blokk szélessége változik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 282 283 284 285 286 [287] 288 289 290 291 292 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.