www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 14:44:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 279 280 281 282 283 [284] 285 286 287 288 289 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3404187 alkalommal)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10964 Dátum: 2010 Október 01, 19:18:27 »

Elmentem ma bemeretni a Ghiat! Nem lett rossz, de a szinkron nem az igazi Smiley))

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10963 Dátum: 2010 Október 01, 18:46:25 »



Rápróbáltm a karbikat is.




VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10962 Dátum: 2010 Október 01, 18:42:23 »

Na, ez az a motor amit mindenki szeretne... Tartós, jó a hétköznapokon is, jó gyorsulgatni is vele, pörgős is, nyomatékos is...


500e körüli összegből biztosan a Leon autójában lévő 1915 felé kacsintgatnék és nagyon megfogadnám callook tanácsát, hogy legyen üzembiztos az autó és mellette épüljön a "rendes" motor. 2 szezonba került, hogy nem ezt a sorrendet választottam Undecided

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #10961 Dátum: 2010 Október 01, 18:14:52 »

Smiley
Na, ez az a motor amit mindenki szeretne... Tartós, jó a hétköznapokon is, jó gyorsulgatni is vele, pörgős is, nyomatékos is...
Azt hiszem veszek egy lottót. Grin

Süni
« Hozzászólás #10960 Dátum: 2010 Október 01, 17:21:02 »

Inkább pörgős motort akarok , emellett legyen nyomatéka is ...
He?
Süni
« Hozzászólás #10959 Dátum: 2010 Október 01, 17:19:50 »

alfa motor már van bogárban.
alfa váltó? hmmm......
Mert az szerinted speres?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10958 Dátum: 2010 Október 01, 17:10:32 »

 Smiley
Na, ez az a motor amit mindenki szeretne... Tartós, jó a hétköznapokon is, jó gyorsulgatni is vele, pörgős is, nyomatékos is...

Ha ragaszkodsz az 1776, vagy 1915-höz és forgós motorokat szereted, akkor ahhoz kell vezérműtengely + jó hengerfej + 2 duplatorkú karbi + jó kipufogó... Ha ezek hiányoznak, akkor 4500 körül elfogy a motor...

Nem csinálod inkább azt, hogy a gyári motort rakod az autóba és közben elkezded építeni az erős motort? Mert akkor ha egy picit hozzáteszel a motorra szánt lóvéhoz, illetve van időd csinálni, gyüjtögetni a cuccokat, hiszen közben tudod élvezni az autót, akkor 500ezernél picivel többől már tudsz egy megbízható és ütős 1776, 1915-öt építeni...

Szerzel egy vékony pálcás motort. Megcsináltatod a gépmunkát (főtengely, blokk, hajtórudak, csapágyak, lendkerék, blokk felmarása a nagy HD-hoz) (60-80ezer). Veszel bele egy Engle W110 vagy W120 tengelyt (40ezer). Megveszed a 90,5 vagy 94 HD garnitúrát (80ezer). Kell még 2 jó hengerfej 40/36 szelepekkel (150-300ezer). Kipufogó ízlés kérdése, ha beéred a szokványos csőkígyos rendszerekkel, akkor 50ezer alatt is találsz, ha olyan szépet akarsz, mint Stunt új motorján lesz, akkor 200ezer sem elég... Egy dupla Weber vagy Dellorto szett rendezett állapotban, befúvókázva, tisztességes légszűrővel és rudazattal 120ezer. Kb ennyi, de még pár apróság kellhet: olajpumpa 10e, gyújtás xezer, extra nyomórudak 18ezer, kuplung xezer, egyéb apróságok.


Egy olyan motort szeretnék amit napi használatban is megálja a helyét és nem kell hetente kicserélni rajta valamit mert feladja a szolgálatot, ugyanakkor gyorsulni is jó lenne de nem hobbi szinten csak néha néha egyett Smiley Inkább pörgös motort akarok , emelett legyen nyomatéka is ezért gondoltam én valami nagyobb henger szettre.

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10957 Dátum: 2010 Október 01, 15:38:45 »

Holnap valaki?
Ha már erre tuti eljön az osztrák drag ghia?


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10956 Dátum: 2010 Október 01, 15:17:02 »

speeeeerrrrrrrr Grin Grin Grin Grin Grin

alfa motor már van bogárban.
alfa váltó? hmmm......



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10955 Dátum: 2010 Október 01, 14:09:54 »

...

mit lehet tenni, hogy sedrés közben ne az ívbelső, felemelkedő kereket forgassa feleslegesen?
...
speeeeerrrrrrrr Grin Grin Grin Grin Grin
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #10954 Dátum: 2010 Október 01, 13:32:24 »

De tényleg az lenne a legjobb, ha megírnád a célt, ahogy Stunt is mondta. Mert abból nem sokat tudunk meg, hogy nagy HD garnitúrát akarsz...
Lehet egy olyan motorra vágysz mint Gsattila és akkor már meg is van a recept. Lehet szeretnéd néha elforgatni, találkozókon egyet-egyet gyorsulni, akkor rögtön másik irányba kell elmenni... Stb...



Egy olyan motort szeretnék amit napi használatban is megálja a helyét és nem kell hetente kicserélni rajta valamit mert feladja a szolgálatot, ugyanakkor gyorsulni is jó lenne de nem hobbi szinten csak néha néha egyett Smiley Inkább pörgös motort akarok , emelett legyen nyomatéka is ezért gondoltam én valami nagyobb henger szettre.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Süni
« Hozzászólás #10953 Dátum: 2010 Október 01, 13:28:27 »

mit lehet tenni, hogy sedrés közben ne az ívbelső, felemelkedő kereket forgassa feleslegesen?
tudom, semmit....
Lehegeszteni a difit.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #10952 Dátum: 2010 Október 01, 13:23:38 »

nekem a tök széria 1.6 AD-s cucc elforgatja a 185-ös gumit.
ja de ha nem 5bára fújtatnád csak 2,5-re akkor is? Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10951 Dátum: 2010 Október 01, 13:10:28 »

De tényleg az lenne a legjobb, ha megírnád a célt, ahogy Stunt is mondta. Mert abból nem sokat tudunk meg, hogy nagy HD garnitúrát akarsz...
Lehet egy olyan motorra vágysz mint Gsattila és akkor már meg is van a recept. Lehet szeretnéd néha elforgatni, találkozókon egyet-egyet gyorsulni, akkor rögtön másik irányba kell elmenni... Stb...

nekem a tök széria 1.6 AD-s cucc elforgatja a 185-ös gumit.
inkább futóművet vagy diffit fejlesztenék.

mit lehet tenni, hogy sedrés közben ne az ívbelső, felemelkedő kereket forgassa feleslegesen?
tudom, semmit....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10950 Dátum: 2010 Október 01, 11:35:10 »

De tényleg az lenne a legjobb, ha megírnád a célt, ahogy Stunt is mondta. Mert abból nem sokat tudunk meg, hogy nagy HD garnitúrát akarsz...
Lehet egy olyan motorra vágysz mint Gsattila és akkor már meg is van a recept. Lehet szeretnéd néha elforgatni, találkozókon egyet-egyet gyorsulni, akkor rögtön másik irányba kell elmenni... Stb...


Értem. De ha meg veszek egy olyan vezérműtengelyt ami jó a nagy köbcentishez az jól fog muzsikálni 1.6-al is? Illetve főtengely meg a hajtókarok hogy fogják birni ezt az egészet? Hajtókarokat gondolom azért cserélni kell. Nincs rutinom egyátalán bogár motornál, robogót, cross motrokat raktam már össze de bogár motrot még nem ezért kérdezek ennyit. Smiley

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10949 Dátum: 2010 Október 01, 11:31:11 »

Az a probléma, hogy egy jó motornál minden alkatrésznek passzolnia kell a többihez. Ha azt az utat választjuk, hogy csinálunk egy alap motort és azt fejlesztgetjük a későbbiekben, akkor az eleve kompromisszumokat hoz magával, hiszen úgy kell megválasztanunk az alkatrészeket, hogy az első összeállítással is jól menjen, meg a végleges verzióval is... Így pl. bekerül egy olyan vezérműtengely a motorba, ami még használható gyári karbikkal és hengerfejekkel, viszont nem hozza a kívánt eredményt a dupla karbikkal és komoly hengerfejekkel.
Ezek a kompromisszumos megoldások adott esetben egy 1776, vagy 1915 motornál jobban kijönnek mint egy 1,6-nál... Az eredmény még az is lehet, hogy egy ilyen kompromisszumokkal megépített 1915 rosszabb lesz, mint egy kompromisszummentes és átgondolt 1.6...


Hát körübelül úgy 500e környékén állok vagyis ahogy számolok meglesz annyi. Az úgy nem jó kombináció hogy egy 1776-os henger szett vagy 1915-ös és majd arra pakolgatni szépen lassan tovább az idővel ahogy lesz rá keret? vagy az nem épp szerencsés? vagy ezeknek a nagyobb hengereknek már muszáj egyből dupla weber meg stb ami nagy költéséget húz maga után?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #10948 Dátum: 2010 Október 01, 11:18:51 »

Én pl. egy 90,5-ös szettet tettem fel AR-es blokkra, a többi dolog szinte alig változott. Így van egy nyomatékos autóm, ami nem megy többet 120-130-nál (hosszú váltóval) de elhúzza simán a lakókocsit. Normál üzemben 8,2 l/100 km a fogyasztása. Nagyjából ilyet is akartam, volt pl. Dell'Orto szettem, de végül is nem tettem fel.  (néha azért vágyom egy komolyabb motorra Smiley )


Hát körübelül úgy 500e környékén állok vagyis ahogy számolok meglesz annyi. Az úgy nem jó kombináció hogy egy 1776-os henger szett vagy 1915-ös és majd arra pakolgatni szépen lassan tovább az idővel ahogy lesz rá keret? vagy az nem épp szerencsés? vagy ezeknek a nagyobb hengereknek már muszáj egyből dupla weber meg stb ami nagy költéséget húz maga után?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10947 Dátum: 2010 Október 01, 09:36:28 »


Értem. De ha meg veszek egy olyan vezérműtengelyt ami jó a nagy köbcentishez az jól fog muzsikálni 1.6-al is? Illetve főtengely meg a hajtókarok hogy fogják birni ezt az egészet? Hajtókarokat gondolom azért cserélni kell. Nincs rutinom egyátalán bogár motornál, robogót, cross motrokat raktam már össze de bogár motrot még nem ezért kérdezek ennyit. Smiley

Ha 1.6-as motor akkor az 1.6 és csak akkor lesz nagyobb köbcentis, ha megint teljesen szétszeded. Akkor meg már tengelyt is cserélhetsz.

Az 1.6-os nem jó nagyobb tengellyel.
A hajtókarok elméletileg jók 120-130 lóerőig és 6000-7000 fordulatig.

Szerintem találj ki egy célt (használat, teljesítmény, stb.) és kérdezd meg a közönséget  Wink, hogy mit javasol. Így időt és pénzt is spórolhatsz, mert azért vannak már tapasztalatok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #10946 Dátum: 2010 Október 01, 09:21:07 »

Sajnos igen, a nagyobb köbcentihez másik tengely is illik, az meg már nem megy rendesen a gyári karbival, úgy értem, hogy szarul vezethető, nem azt értem ez alatt, hogy nem lesz 150 lóerős.
Bizonyos dolgokat lehet a végére hagyni, de van amit nem. Pl. érdemes a tengelyt jól megválasztani annak függvényében, hogy mi a cél, és akkor a blokkot már nem kell széthúzni többet.


Értem. De ha meg veszek egy olyan vezérműtengelyt ami jó a nagy köbcentishez az jól fog muzsikálni 1.6-al is? Illetve főtengely meg a hajtókarok hogy fogják birni ezt az egészet? Hajtókarokat gondolom azért cserélni kell. Nincs rutinom egyátalán bogár motornál, robogót, cross motrokat raktam már össze de bogár motrot még nem ezért kérdezek ennyit. Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10945 Dátum: 2010 Október 01, 09:05:07 »


Hát körübelül úgy 500e környékén állok vagyis ahogy számolok meglesz annyi. Az úgy nem jó kombináció hogy egy 1776-os henger szett vagy 1915-ös és majd arra pakolgatni szépen lassan tovább az idővel ahogy lesz rá keret? vagy az nem épp szerencsés? vagy ezeknek a nagyobb hengereknek már muszáj egyből dupla weber meg stb ami nagy költéséget húz maga után?

Sajnos igen, a nagyobb köbcentihez másik tengely is illik, az meg már nem megy rendesen a gyári karbival, úgy értem, hogy szarul vezethető, nem azt értem ez alatt, hogy nem lesz 150 lóerős.
Bizonyos dolgokat lehet a végére hagyni, de van amit nem. Pl. érdemes a tengelyt jól megválasztani annak függvényében, hogy mi a cél, és akkor a blokkot már nem kell széthúzni többet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #10944 Dátum: 2010 Október 01, 08:54:41 »

Az előbbivel nem elkeseríteni akartalak, csak emlékszem, hogy akkoriban nekem is ezek voltak a terveim, de végül alább adtam, és egy nagyon light 1,6 tuning motorral kezdtem.

Ha tudnánk pontosan, hogy mennyit szánsz rá, akkor jobban tudnánk segíteni, de én a helyedben csinálnék egy jó és megbízható 1,6 tuning motort. Ezt olyan szintűre csinálnám, amennyi pénzem van, aztán folyamatosan fejleszthető lenne.

Ha 300e Ft akkor: széria 1,6 full felújítva + minimális lendkerék átdolgozás + széria fej picit megtúrva + sűrítési viszony megemelve + kipufogó.

Ha van egy picit több lóvé, akkor elindulhatsz két irányba:
1. Megcsinálod az előbbieket + központi Weber szett 60-70e körül, vagy 2 dupla Weber 100-120 körül. (Ezt később még himbasorral megfejelheted 40e)
2. Megcsinálod az előbbieket, de már beépítessz egy nem túl hegyes vezérműtengelyt 45ezer, amivel felkészülsz arra, hogy a későbbiekben lesz Webered..

Ha van 500e Ft a zsebedben, akkor a kettőt kombinálva csinálsz egy jó 1,6 motort 70-80 LE-vel...

Ha van 800e Ft a zsebedben, akkor jöheznek az 1776-1915 motorok hasonló cuccokkal...



Hát körübelül úgy 500e környékén állok vagyis ahogy számolok meglesz annyi. Az úgy nem jó kombináció hogy egy 1776-os henger szett vagy 1915-ös és majd arra pakolgatni szépen lassan tovább az idővel ahogy lesz rá keret? vagy az nem épp szerencsés? vagy ezeknek a nagyobb hengereknek már muszáj egyből dupla weber meg stb ami nagy költéséget húz maga után?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10943 Dátum: 2010 Október 01, 07:57:31 »

Az előbbivel nem elkeseríteni akartalak, csak emlékszem, hogy akkoriban nekem is ezek voltak a terveim, de végül alább adtam, és egy nagyon light 1,6 tuning motorral kezdtem.

Ha tudnánk pontosan, hogy mennyit szánsz rá, akkor jobban tudnánk segíteni, de én a helyedben csinálnék egy jó és megbízható 1,6 tuning motort. Ezt olyan szintűre csinálnám, amennyi pénzem van, aztán folyamatosan fejleszthető lenne.

Ha 300e Ft akkor: széria 1,6 full felújítva + minimális lendkerék átdolgozás + széria fej picit megtúrva + sűrítési viszony megemelve + kipufogó.

Ha van egy picit több lóvé, akkor elindulhatsz két irányba:
1. Megcsinálod az előbbieket + központi Weber szett 60-70e körül, vagy 2 dupla Weber 100-120 körül. (Ezt később még himbasorral megfejelheted 40e)
2. Megcsinálod az előbbieket, de már beépítessz egy nem túl hegyes vezérműtengelyt 45ezer, amivel felkészülsz arra, hogy a későbbiekben lesz Webered..

Ha van 500e Ft a zsebedben, akkor a kettőt kombinálva csinálsz egy jó 1,6 motort 70-80 LE-vel...

Ha van 800e Ft a zsebedben, akkor jöheznek az 1776-1915 motorok hasonló cuccokkal...

Nem gyorsulásra akarnám, vagyis legyen benne erő ha a helyzet kívánja de nem az egekbe húzni hanem még egészséges határok között szeretnék autózni. Anyagi dolgok egyenlőre úgy néz ki rendben vannak de majd csak akkor döbbenek rá ha kész tények elé kerülök. Dupla weber karbira gondoltam igen vagy valami hasonló kategória.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10942 Dátum: 2010 Október 01, 07:44:18 »

Valahogy úgy. 300 nagyon alsó hangon egy széria 1,6-ra való felújítás, amin készül egy-két okosítás... Vagy közel ennyiből összerakható egy semmi tuning csak nagyobb HD garnitúrás motor.
De ezt azért én nagyon lecsontozott árnak gondolom... Semmi extra hengerfej, semmi Weber, stb...
Ha feljebb megy az ember, akkor az egyik dolog hozza a másikat magával. Pl. Ha veszel egy hegyesebb vezérműtengelyt, akkor az bár jól néz ki a katalógusokban, hogy 25ezer Ft, de kell hozzá másik vezérműtengely-kerék, csavarok, esetlek nyomórudak, esetleg szeleprugók, és máris ott vagy 25 helyett 70ezernél és csak egy tengelyről beszélünk... Aztán jön az, hogy hiába a nagy tengely, kell hozzá hengerfej... Na itt már százezres tételről beszélünk... Aztán a sok apróság: kuplung, olajhűtés, stb...
A sok apróság észrevétlenül megdobja a költségeket. Annyira észrevétlenül, hogy én mindent írtam a motorom építésénél, az utolsó csavarig, fúvókáig. Miután befejeztem arra tippeltem, hogy olyan 700ezerből megúsztam, hiszen úgy vadásztam össze hozzá az alkatrészeket 1,5 év alatt... Pl. a 90,5*82 HD garnitúrám 35ezer Ft volt csak stb... A lényeg az, hogy megnéztem a feljegyzéseimet és az a 700ezer valójában 1,2M...

Olyan 300 körül kezdődik a játék, úgy kalkulálj. És akkor alig csináltál valamit, de lesz egy jó, és kb. 60-65 LE körüli motorod.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10941 Dátum: 2010 Október 01, 07:31:07 »

Ott a pont! Ha tuningolsz, ha hengerűrtartalmat növelsz, akkor nem mérvadó, hogy jó állapotú a motor, kell a komplett gépmunka... Van, hogy egy széria 1,3-nál jónak tűnő főtengely-blokk, szinte alig észlelhető kopását-beverődését az új nagyobb HD garnitúrával szerelt motor rögtön megindítja...

ha nagyobb köbcentiben gondolkozol akkor gépmunka alap szoval h nem log stb itt nem lényeg.....attol függ mire akaraod használni????kocsizni,gyorsuélni?
mennyit szánzs rá?weber?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #10940 Dátum: 2010 Szeptember 30, 21:52:23 »

Olyan 300 körül kezdődik a játék, úgy kalkulálj. És akkor alig csináltál valamit, de lesz egy jó, és kb. 60-65 LE körüli motorod.

Nem gyorsulásra akarnám, vagyis legyen benne erő ha a helyzet kívánja de nem az egekbe húzni hanem még egészséges határok között szeretnék autózni. Anyagi dolgok egyenlőre úgy néz ki rendben vannak de majd csak akkor döbbenek rá ha kész tények elé kerülök. Dupla weber karbira gondoltam igen vagy valami hasonló kategória.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #10939 Dátum: 2010 Szeptember 30, 21:47:30 »

ha nagyobb köbcentiben gondolkozol akkor gépmunka alap szoval h nem log stb itt nem lényeg.....attol függ mire akaraod használni????kocsizni,gyorsuélni?
mennyit szánzs rá?weber?

Nem gyorsulásra akarnám, vagyis legyen benne erő ha a helyzet kívánja de nem az egekbe húzni hanem még egészséges határok között szeretnék autózni. Anyagi dolgok egyenlőre úgy néz ki rendben vannak de majd csak akkor döbbenek rá ha kész tények elé kerülök. Dupla weber karbira gondoltam igen vagy valami hasonló kategória.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10938 Dátum: 2010 Szeptember 30, 21:43:15 »

Lennének nagy kérdéseim tudom hogy nem könnyű meg sok a variáció meg egyéb de azért megkérdezem hátha valamelyikőtök mond valamit rá.

Melyikek azok a henger szettek amik beváltak akár márka akár köbcenti? (1.6-tól nagyobbat szeretnék, AR motorkódú blokkom van , AS41-es) Mi kíván még cserét? Vezérműtengelyt is gondolom cserélni kellene de arról még elképzelésem sincs. Karburátort duplát szeretnék rá ahogy a pénzem engedi. Hengerfej igényel átalakítás vagy értelmetlen úgy építgetni hogy az marad gyári állapotában?   Vagy csak pár mondat hogy mere induljak el ezen a hosszú úton. Smiley

Motorblokkom ilyen állapotban van. Kb 4-5 éve nem volt indítva. Legutoljára amikor használtam semmi baja nem volt teljesen jól működött, semmi zörej,csörgés. Főtengely nem lóg!

<beszúrt kép törölve>



ha nagyobb köbcentiben gondolkozol akkor gépmunka alap szoval h nem log stb itt nem lényeg.....attol függ mire akaraod használni????kocsizni,gyorsuélni?
mennyit szánzs rá?weber?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #10937 Dátum: 2010 Szeptember 30, 21:27:48 »

Lennének nagy kérdéseim tudom hogy nem könnyű meg sok a variáció meg egyéb de azért megkérdezem hátha valamelyikőtök mond valamit rá.

Melyikek azok a henger szettek amik beváltak akár márka akár köbcenti? (1.6-tól nagyobbat szeretnék, AR motorkódú blokkom van , AS41-es) Mi kíván még cserét? Vezérműtengelyt is gondolom cserélni kellene de arról még elképzelésem sincs. Karburátort duplát szeretnék rá ahogy a pénzem engedi. Hengerfej igényel átalakítás vagy értelmetlen úgy építgetni hogy az marad gyári állapotában?   Vagy csak pár mondat hogy mere induljak el ezen a hosszú úton. Smiley

Motorblokkom ilyen állapotban van. Kb 4-5 éve nem volt indítva. Legutoljára amikor használtam semmi baja nem volt teljesen jól működött, semmi zörej,csörgés. Főtengely nem lóg!





Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10936 Dátum: 2010 Szeptember 30, 19:27:11 »

A hengerfejben mit jelent az a szám ami a szelepfedél alatt van?


Az a cikkszáma. Utal sok mindenre, a modellre és a változatra is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #10935 Dátum: 2010 Szeptember 30, 18:48:54 »

A számodra már nem jó fejjel mi a terved?
Közben elolvastam az alkatrészesben. Undecided

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #10934 Dátum: 2010 Szeptember 30, 18:47:06 »

Szétszedtem ma a motormat. Történtt egy kis baleset is (lásd alkatrészes topik), de amúgy a motor angyöon szép belülről is. A szűrő meteszi a hatását, semmi kosz nincs a motorban, hengerek csodálatosak.

Rápróbáltm a karbikat is.

Ezek a CSP szívócsövek nagyon szépek, és nagyon pontosak. Az egyiket pont annnyira hozza ki, mint a másikat viszi beljebb, így annyi a különbség a kettő között, hogy a középen fordító rudazat mindkét rúdja pontosan párhuzamosan megy a tubinaházzal.

A szívócsöveken sokat kell faragnom, hogy a hengerfejhez passzoljon.
A számodra már nem jó fejjel mi a terved?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #10933 Dátum: 2010 Szeptember 30, 18:45:04 »

A hengerfejben mit jelent az a szám ami a szelepfedél alatt van?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10932 Dátum: 2010 Szeptember 30, 18:25:52 »

Szétszedtem ma a motormat. Történtt egy kis baleset is (lásd alkatrészes topik), de amúgy a motor angyöon szép belülről is. A szűrő meteszi a hatását, semmi kosz nincs a motorban, hengerek csodálatosak.

Rápróbáltm a karbikat is.

Ezek a CSP szívócsövek nagyon szépek, és nagyon pontosak. Az egyiket pont annnyira hozza ki, mint a másikat viszi beljebb, így annyi a különbség a kettő között, hogy a középen fordító rudazat mindkét rúdja pontosan párhuzamosan megy a tubinaházzal.

A szívócsöveken sokat kell faragnom, hogy a hengerfejhez passzoljon.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10931 Dátum: 2010 Szeptember 29, 20:57:59 »

ha az idő is úgy akarja Mexx érkezik a hétvégén és megnézhetjük mit tud a verda...

http://www.timeslip.hu/forum.php?thread=4
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10930 Dátum: 2010 Szeptember 29, 19:11:20 »

Hát éppen ez benne a lényeg!! Azt hitte a srác, hogy itt 50 Euro egy komplett motor-fék-futómű szervíz...

de ezt az 50 eurot nem ertem, hiszen ez az összeg max egy ebed . . .

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #10929 Dátum: 2010 Szeptember 29, 15:52:28 »

Az se rossz... De ez az osztrák legalább jól fizet. Azt mondta, mindent csináljak meg az autón: motor, karbik, gyújtás, fékek, futómű, stb... Azt mondta, mégha 50Euroba is kerül, csináljak meg mindent  Huh  Grin
de ezt az 50 eurot nem ertem, hiszen ez az összeg max egy ebed . . .
500 keves ...
5000 sok...
na es azert van Austriaban is ember aki a Lacika vagy a Szeki motorjat vagy an en motoromat is összerakta  . . .annakidejen a dugattyualjazatanak az olaj-spritz-hütesevel együtt . . .nem kene azonnal Sopronba menni Smiley))
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 29, 15:54:37 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #10928 Dátum: 2010 Szeptember 29, 15:51:22 »

mindig mondom hogy túl vagytok fizetve ott a nyugati végen Roll Eyes
ott a civilizatio Smiley) ezt meg kell fizetni !

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10927 Dátum: 2010 Szeptember 29, 13:43:20 »

Mai Weber IDF szerelés egy osztrák 1835 motoron:

Szétszerelés után a következőket állapítottam meg:
3 db főfúvóka 135-ös, 1 db 130-as...
2 db alapjárati fúvóka 50-es, 2 db 60-as...
Benzinszint egyik karbiban 4mm-rel a beállítási érték alatt, másiknál 3mm-rel felette...
Úszóházban 3-5mm vastagon vízkő...
Vákuumcsonk ledugózása: cső + sziloplaszt
Pillangótengelyre a gázkar nem csavarozva, hanem hegesztve...

És ez már a 3. olyan karbipárom, amit úgy hoznak ide, hogy jók, megy vele az autó, csak be kell állítani... Persze a csodálkozás megy, hogy miért nem megy úgy az autó mint kéne... Volt már olyan is, hogy egy pár karbiban 2-féle keverőcső és 3-féle főfúvoka volt... Azokat úgy hozták ide, hogy jók, csak nagyobb karbi kéne, hogy jobban menjen...

ez pont ellentmond a külföldi "mítosznak". nyilván sokat jelent a tapasztalat meg az a plusz 30 év rutin, de ott is akad kókler. Jó minőséget csak a neves tuning cégektől várhatsz, heroin áron, gyakorta éves előjegyzéssel. (remmele-re pl. panaszkodnak, hogy a webshopos alkatrészek is 6-12 hónap alatt jutnak el a vevőhöz, motorépítésről nem is beszélve...)
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 29, 13:45:29 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10926 Dátum: 2010 Szeptember 29, 10:46:18 »

Az se rossz... De ez az osztrák legalább jól fizet. Azt mondta, mindent csináljak meg az autón: motor, karbik, gyújtás, fékek, futómű, stb... Azt mondta, mégha 50Euroba is kerül, csináljak meg mindent  Huh  Grin


mindig mondom hogy túl vagytok fizetve ott a nyugati végen Roll Eyes

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #10925 Dátum: 2010 Szeptember 29, 06:53:52 »

Az se rossz... De ez az osztrák legalább jól fizet. Azt mondta, mindent csináljak meg az autón: motor, karbik, gyújtás, fékek, futómű, stb... Azt mondta, mégha 50Euroba is kerül, csináljak meg mindent  Huh  Grin

egy igazi úr volt :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 279 280 281 282 283 [284] 285 286 287 288 289 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.145 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.