www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 21:44:13
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
264
265
266
267
268
[
269
]
270
271
272
273
274
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3401895 alkalommal)
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11564 Dátum:
2010 Október 28, 15:30:51 »
Szelepemelő tőke súlyának megválasztása mi alapján történik??? W110 tengely lenne a motorban, nagyobb szelepek a hengerfejben, (1915ccm -es hengerek), illetve gyári szeleprugó mennyire tolerálja a nagyobb erőket??? Dupla rugó szükséges lessz minden féle képpen??
Szelepemelő tőkét cseréni kell így is úgy is mert homorú a teteje. Szt még a gyári mert szétszedve nem volt soha ennyire. 85,3g a súlya amiket kiszedtem belőle.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11563 Dátum:
2010 Október 28, 09:43:37 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Október 28, 09:36:15
Olyan turbinaházról van szó ami 30Le stílusú de valójában egy külső olajhűtős ház.
http://shop.hoffmann-speedster.com/catalog/popup_image.php/pID/1976
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Október 28, 09:45:25 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11562 Dátum:
2010 Október 28, 09:38:54 »
A hengerfejek is fognak kapni elég levegőt?
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 28, 09:15:57
A régiek üresek voltak belülről, de már megjelent oylan kihelyezett olajhűtős, aminek a belső terelői korrektül megvannak. Ennek ellenére nem vagyok benen biztos, hogy van olyan jó, mint a gyári nagy, de nekem amúgy sem fog melegedni a motor....
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11561 Dátum:
2010 Október 28, 09:36:15 »
Olyan turbinaházról van szó ami 30Le stílusú de valójában egy külső olajhűtős ház.
Idézetet írta: tati - 2010 Október 28, 09:21:36
futni szarni egy helyre potyogtatni....
30lovas turbinaházat nagyobb meló átlakítani aluolajhűtősre mint a 44lovast körbe lemezelni .
neked megmaradt a gyári olajhűtőd is ?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11560 Dátum:
2010 Október 28, 09:23:46 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 28, 09:15:57
A régiek üresek voltak belülről, de már megjelent oylan kihelyezett olajhűtős, aminek a belső terelői korrektül megvannak. Ennek ellenére nem vagyok benen biztos, hogy van olyan jó, mint a gyári nagy, de nekem amúgy sem fog melegedni a motor....
1/ Ha ugyis mindent megmagyarazol, akkor minek kerdezel ??
2/ a kis Kutyahaz sokkal aranyosabb es jobban hozzafersz a karburatorokhoz ketoldalt
3/ Lehet fütescsövel es anelkül is kapni, asszem lehet hatso olajhütö hely nelkülit is kapni
4/ meg kerdes ?
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11559 Dátum:
2010 Október 28, 09:21:36 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 27, 22:11:02
Nem tudok dönteni. A 30-as jobban tetszik, jobban el is fér, de koncepcióban nem stimmel az autóval. Másrészt meg tudom, hogy használják újabb autókon is...
futni szarni egy helyre potyogtatni....
30lovas turbinaházat nagyobb meló átlakítani aluolajhűtősre mint a 44lovast körbe lemezelni .
neked megmaradt a gyári olajhűtőd is ?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11558 Dátum:
2010 Október 28, 09:21:17 »
Ezt én tudom, mert régebben gondolkodtam rajta én is, aztán a már leírt álláspontra jutottam.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 28, 09:15:57
A régiek üresek voltak belülről, de már megjelent oylan kihelyezett olajhűtős, aminek a belső terelői korrektül megvannak.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11557 Dátum:
2010 Október 28, 09:15:57 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Október 28, 08:36:48
Öncélú puccoskodás.
arról nem is beszélve, hogy régebben elégé lehúztad ezeket a házakat.
A régiek üresek voltak belülről, de már megjelent oylan kihelyezett olajhűtős, aminek a belső terelői korrektül megvannak. Ennek ellenére nem vagyok benen biztos, hogy van olyan jó, mint a gyári nagy, de nekem amúgy sem fog melegedni a motor....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11556 Dátum:
2010 Október 28, 09:13:32 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 27, 22:11:02
Nem tudok dönteni. A 30-as jobban tetszik, jobban el is fér, de koncepcióban nem stimmel az autóval. Másrészt meg tudom, hogy használják újabb autókon is...
A feltett kérdésedre adott válaszokat már ismered. De mi lett volna, ha csak egyszerűen belerakod az autódba és már csak a fényképeket teszed ki a blogodra? Mindenki áradozna, hogy milyen fain, meg milyen jó, meg én is ilyet csinálok.
Szerintem ez a te döntésed, ha mások véleménye alapján építed a vasat, hát akkor...
Kibicnek semmi sem drága.
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11555 Dátum:
2010 Október 28, 08:36:48 »
Öncélú puccoskodás.
Minden másban törekedtél a gyárias kinézetre, itt meg beraknál egy oda nem illő valamit. Ez olyan mint melegítő nadrághoz a makkos cipő.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 27, 22:11:02
Nem tudok dönteni. A 30-as jobban tetszik, jobban el is fér, de koncepcióban nem stimmel az autóval. Másrészt meg tudom, hogy használják újabb autókon is...
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11554 Dátum:
2010 Október 27, 23:14:35 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2010 Október 27, 23:07:35
Porke turbina a
psssszt
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11553 Dátum:
2010 Október 27, 23:07:35 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 27, 22:13:49
és ha tök másfélét tennél rá? - pl:
Porke turbina a
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11552 Dátum:
2010 Október 27, 22:48:24 »
Idézetet írta: Süni - 2010 Október 27, 22:26:03
A saját koncepciójának.
szerk: csak a barnában nem mutat jól...
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Október 27, 23:53:41 írta somci
»
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11551 Dátum:
2010 Október 27, 22:32:25 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 27, 22:11:02
Nem tudok dönteni. A 30-as jobban tetszik, jobban el is fér, de koncepcióban nem stimmel az autóval. Másrészt meg tudom, hogy használják újabb autókon is...
Sztem, ha már kompromisszumot kötöttél a fűtésdobokkal -akkor belefér a 30Le kerek turbinaház..
de nézz bele képtárba
http://kep.tar.hu/vwoodoo/50547228?o=0#2
.. anno kigyűjtöttem párat, találni benne ízléses 30ast
nekem is az volt, egy másik rudazattal biztos "jobb" képet mutatna..
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Október 27, 23:04:32 írta vwoodoo
»
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11550 Dátum:
2010 Október 27, 22:26:03 »
Idézetet írta: somci - 2010 Október 27, 22:21:47
Ácsi Milán!
Most akkor egy stílusnak építed az autódat, vagy magadnak?
A saját koncepciójának.
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11549 Dátum:
2010 Október 27, 22:21:47 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 27, 22:11:02
Nem tudok dönteni.
A 30-as jobban tetszik, jobban el is fér, de koncepcióban nem stimmel az autóval.
Másrészt meg tudom, hogy használják újabb autókon is...
Ácsi Milán!
Most akkor egy stílusnak építed az autódat, vagy magadnak? Szerintem szarni mindenkire, és élvezkedni saját részre a kocsiban. Ha meg annyira bántana, nem hagyna nyugodni, és úgyis átszerelnéd az egyik álmatlan éjszakádon...
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11548 Dátum:
2010 Október 27, 22:13:49 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 27, 22:11:02
Nem tudok dönteni. A 30-as jobban tetszik, jobban el is fér, de koncepcióban nem stimmel az autóval. Másrészt meg tudom, hogy használják újabb autókon is...
és ha tök másfélét tennél rá?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11547 Dátum:
2010 Október 27, 22:11:02 »
Idézetet írta: somci - 2010 Október 27, 22:06:48
Ha csak optikai szempont miatt cserélnéd, akkor oda nem kell konszenzus, ha műszaki, akkor megértem...
Olyannak kell lennie, ahogyan neked tetszik! Ezt itt olvastam ezen a fórumon, az is lehet, hogy éppen tőled
Nem tudok dönteni. A 30-as jobban tetszik, jobban el is fér, de koncepcióban nem stimmel az autóval. Másrészt meg tudom, hogy használják újabb autókon is...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11546 Dátum:
2010 Október 27, 22:06:48 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 27, 21:40:33
Ez lenne a másik, de nincs kedvem faragni, hegesztetni.... És nem lehet kapni újban.
Ha csak optikai szempont miatt cserélnéd, akkor oda nem kell konszenzus, ha műszaki, akkor megértem...
Olyannak kell lennie, ahogyan neked tetszik! Ezt itt olvastam ezen a fórumon, az is lehet, hogy éppen tőled
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11545 Dátum:
2010 Október 27, 22:04:34 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 27, 22:02:00
Kicsit el vagy tájolva, mert a nagy és a kis olajhűtős több dologban különbözik, pl. a belső kiképzésük teljesen más és 15 mm-rel eltér a vastagságuk is. Tehát más ventillátor is kell bele.
Még jó hogy másét árúlja
Amúgy ha kell neked akkor a tied.!
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11544 Dátum:
2010 Október 27, 22:02:00 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 27, 21:53:13
Maxinak van eladó (a claas motoron volt), azt csak homokolni kell és festeni!
Bár kis olajhűtős, de játszva megcsinálod nagy(külső)olajhűtősre, ha nem kurvaszép akkor se baj, mert nem látszik hátul.
Kicsit el vagy tájolva, mert a nagy és a kis olajhűtős több dologban különbözik, pl. a belső kiképzésük teljesen más és 15 mm-rel eltér a vastagságuk is. Tehát más ventillátor is kell bele.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11543 Dátum:
2010 Október 27, 22:00:23 »
hááát mondjuk a hátulját jobb lenne kompletten cserélni, de mi a biztosíték, hogy marha pontosan fog illeszkedni a turbinához
http://images.thesamba.com/vw/classifieds/pix/medium/2475910.jpg
najo hagyjuk, ennyit nem ér az egész...
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11542 Dátum:
2010 Október 27, 21:55:31 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 27, 21:53:13
Maxinak van eladó (a claas motoron volt), azt csak homokolni kell és festeni!
Bár kis olajhűtős, de játszva megcsinálod nagy(külső)olajhűtősre, ha nem kurvaszép akkor se baj, mert nem látszik hátul.
Én ezt nem tudom elképzelni. A hajtókar se látszik, mégis azzal álmodott...
Nekem annyira nem gáz a kicsi, ha nem gány, vagy lila...
http://hapsi96.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11541 Dátum:
2010 Október 27, 21:54:50 »
ez az
http://img4.tar.hu/makai11/size2/88040004.jpg
http://img4.tar.hu/makai11/size2/88039966.jpg
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11540 Dátum:
2010 Október 27, 21:53:13 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 27, 21:40:33
Ez lenne a másik, de nincs kedvem faragni, hegesztetni.... És nem lehet kapni újban.
Maxinak van eladó (a claas motoron volt), azt csak homokolni kell és festeni!
Bár kis olajhűtős, de játszva megcsinálod nagy(külső)olajhűtősre, ha nem kurvaszép akkor se baj, mert nem látszik hátul.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11539 Dátum:
2010 Október 27, 21:40:33 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Október 27, 21:31:36
Tegyél rá fűtéscsatorna nélküli nagyot.
Ez lenne a másik, de nincs kedvem faragni, hegesztetni.... És nem lehet kapni újban.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11538 Dátum:
2010 Október 27, 21:39:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 27, 21:29:23
Mit gondoltok ( a közönséget kérdezném
), hogy gáz a 30 lovas kis ventillátorház az én autómban?
Nekem jobban tetszik, mint a nagy, de bizonytalan vagyok.
Ha neked jobban tetszik használd...nekem is egyébként.
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11537 Dátum:
2010 Október 27, 21:35:09 »
az
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 27, 21:29:23
Mit gondoltok ( a közönséget kérdezném
), hogy gáz a 30 lovas kis ventillátorház az én autómban?
Nekem jobban tetszik, mint a nagy, de bizonytalan vagyok.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11536 Dátum:
2010 Október 27, 21:33:25 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 27, 21:29:23
Mit gondoltok ( a közönséget kérdezném
), hogy gáz a 30 lovas kis ventillátorház az én autómban?
Nekem jobban tetszik, mint a nagy, de bizonytalan vagyok.
A nagy szebb, jobbat mutat szerintem
de ez szubjektív.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11535 Dátum:
2010 Október 27, 21:32:00 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 27, 21:29:23
Mit gondoltok ( a közönséget kérdezném
), hogy gáz a 30 lovas kis ventillátorház az én autómban?
Nekem jobban tetszik, mint a nagy, de bizonytalan vagyok.
30 lovas style.... szerintem jó
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11534 Dátum:
2010 Október 27, 21:31:36 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 27, 21:29:23
Mit gondoltok ( a közönséget kérdezném
), hogy gáz a 30 lovas kis ventillátorház az én autómban?
Nekem jobban tetszik, mint a nagy, de bizonytalan vagyok.
Sztem az csak a callookerekbe illik.
Tegyél rá fűtéscsatorna nélküli nagyot.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11533 Dátum:
2010 Október 27, 21:29:23 »
Mit gondoltok ( a közönséget kérdezném
), hogy gáz a 30 lovas kis ventillátorház az én autómban?
Nekem jobban tetszik, mint a nagy, de bizonytalan vagyok.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11532 Dátum:
2010 Október 27, 21:03:44 »
Idézetet írta: sparkafer - 2010 Október 27, 20:57:08
Látná nálam mi van a pincében.
A zseni átlátja a káoszt!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11531 Dátum:
2010 Október 27, 20:57:08 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2010 Október 27, 18:25:16
Na, Tati, megkaptad Te is a magadét!
Látná nálam mi van a pincében.
A zseni átlátja a káoszt!
http://sparkafer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11530 Dátum:
2010 Október 27, 20:34:18 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2010 Október 27, 18:25:16
Na, Tati, megkaptad Te is a magadét!
csak irigykedik a szerencsétlen
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11529 Dátum:
2010 Október 27, 18:36:55 »
http://oettingertsv.blogspot.com/2010/10/hengerfejek-mar-fent-vannak.html
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11528 Dátum:
2010 Október 27, 18:25:16 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 Október 27, 14:51:31
uristen ember, micsoda kupleraj-rendetlenseg van azon a munkaasztalon !
HOgy lehet ott egyaltalan dolgozni ? ne legy ra büszke ! Ami ott keszül az is "olyan" lehet csak !
Na, Tati, megkaptad Te is a magadét!
Bácsi Győző
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11527 Dátum:
2010 Október 27, 14:52:46 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 27, 09:00:22
Te te mire hajtasz, 200 lóerőre?
amire Te ! Es ö is csak almodozik...Veled együtt
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11526 Dátum:
2010 Október 27, 14:51:31 »
Idézetet írta: tati - 2010 Október 26, 20:28:21
Na ma feltákoltam a kipufogót én is . 55centis 70mm átmenő rozsdamentes dob. Meglepően csendes lett
szépnek nem szép, de egy 3centis csíkon kívül nem látszik belőle semmi még alulról sem, úgy be van gyömöszölve a hátsó lökhárítóba
a tanulság hogy lehet RELATÍV rövid és csendes kipufogót csinálni nagy motorra is
uristen ember, micsoda kupleraj-rendetlenseg van azon a munkaasztalon !
HOgy lehet ott egyaltalan dolgozni ? ne legy ra büszke ! Ami ott keszül az is "olyan" lehet csak !
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11525 Dátum:
2010 Október 27, 10:59:37 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 27, 09:00:22
De te mire hajtasz, 200 lóerőre?
Oldalak:
1
...
264
265
266
267
268
[
269
]
270
271
272
273
274
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...