www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 21:54:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 264 265 266 267 268 [269] 270 271 272 273 274 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3401950 alkalommal)
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11564 Dátum: 2010 Október 28, 15:30:51 »

Szelepemelő tőke súlyának megválasztása mi alapján történik??? W110 tengely lenne a motorban, nagyobb szelepek a hengerfejben, (1915ccm -es hengerek), illetve gyári szeleprugó mennyire tolerálja a nagyobb erőket??? Dupla rugó szükséges lessz minden féle képpen??


Szelepemelő tőkét cseréni kell így is úgy is mert homorú a teteje. Szt még a gyári mert szétszedve nem volt soha ennyire. 85,3g a súlya amiket kiszedtem belőle.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11563 Dátum: 2010 Október 28, 09:43:37 »

Olyan turbinaházról van szó ami 30Le stílusú de valójában egy külső olajhűtős ház.

 
Kiss  http://shop.hoffmann-speedster.com/catalog/popup_image.php/pID/1976
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 28, 09:45:25 írta tati »

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #11562 Dátum: 2010 Október 28, 09:38:54 »

A hengerfejek is fognak kapni elég levegőt? 


A régiek üresek voltak belülről, de már megjelent oylan kihelyezett olajhűtős, aminek a belső terelői korrektül megvannak. Ennek ellenére nem vagyok benen biztos, hogy van olyan jó, mint a gyári nagy, de nekem amúgy sem fog melegedni a motor....  Tongue
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11561 Dátum: 2010 Október 28, 09:36:15 »

Olyan turbinaházról van szó ami 30Le stílusú de valójában egy külső olajhűtős ház.

 
futni szarni egy helyre potyogtatni....
30lovas turbinaházat nagyobb meló átlakítani aluolajhűtősre mint a 44lovast körbe lemezelni .
neked megmaradt a gyári olajhűtőd is ?


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #11560 Dátum: 2010 Október 28, 09:23:46 »


A régiek üresek voltak belülről, de már megjelent oylan kihelyezett olajhűtős, aminek a belső terelői korrektül megvannak. Ennek ellenére nem vagyok benen biztos, hogy van olyan jó, mint a gyári nagy, de nekem amúgy sem fog melegedni a motor....  Tongue
1/ Ha ugyis mindent megmagyarazol, akkor minek kerdezel ??
2/ a kis Kutyahaz sokkal aranyosabb es jobban hozzafersz a karburatorokhoz ketoldalt
3/ Lehet fütescsövel es anelkül is kapni, asszem lehet hatso olajhütö hely nelkülit is kapni
4/ meg kerdes ?  Evil

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11559 Dátum: 2010 Október 28, 09:21:36 »


Nem tudok dönteni. A 30-as jobban tetszik, jobban el is fér, de koncepcióban nem stimmel az autóval. Másrészt meg tudom, hogy használják újabb autókon is...
futni szarni egy helyre potyogtatni....
30lovas turbinaházat nagyobb meló átlakítani aluolajhűtősre mint a 44lovast körbe lemezelni .
neked megmaradt a gyári olajhűtőd is ?

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11558 Dátum: 2010 Október 28, 09:21:17 »

Ezt én tudom, mert régebben gondolkodtam rajta én is, aztán a már leírt álláspontra jutottam.


A régiek üresek voltak belülről, de már megjelent oylan kihelyezett olajhűtős, aminek a belső terelői korrektül megvannak.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11557 Dátum: 2010 Október 28, 09:15:57 »

Öncélú puccoskodás.  Evil

arról nem is beszélve, hogy régebben elégé lehúztad ezeket a házakat.  Wink



A régiek üresek voltak belülről, de már megjelent oylan kihelyezett olajhűtős, aminek a belső terelői korrektül megvannak. Ennek ellenére nem vagyok benen biztos, hogy van olyan jó, mint a gyári nagy, de nekem amúgy sem fog melegedni a motor....  Tongue

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #11556 Dátum: 2010 Október 28, 09:13:32 »


Nem tudok dönteni. A 30-as jobban tetszik, jobban el is fér, de koncepcióban nem stimmel az autóval. Másrészt meg tudom, hogy használják újabb autókon is...
A feltett kérdésedre adott válaszokat már ismered. De mi lett volna, ha csak egyszerűen belerakod az autódba és már csak a fényképeket teszed ki a blogodra? Mindenki áradozna, hogy milyen fain, meg milyen jó, meg én is ilyet csinálok.

Szerintem ez a te döntésed, ha mások véleménye alapján építed a vasat, hát akkor...

Kibicnek semmi sem drága.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11555 Dátum: 2010 Október 28, 08:36:48 »

Öncélú puccoskodás.  Evil

Minden másban törekedtél a gyárias kinézetre, itt meg beraknál egy oda nem illő valamit. Ez olyan mint melegítő nadrághoz a makkos cipő.



Nem tudok dönteni. A 30-as jobban tetszik, jobban el is fér, de koncepcióban nem stimmel az autóval. Másrészt meg tudom, hogy használják újabb autókon is...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11554 Dátum: 2010 Október 27, 23:14:35 »

pusmogas Porke turbina a
psssszt  Wink
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #11553 Dátum: 2010 Október 27, 23:07:35 »

és ha tök másfélét tennél rá? - pl: Huh
pusmogas Porke turbina a
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11552 Dátum: 2010 Október 27, 22:48:24 »

A saját koncepciójának.  Cool
szerk: csak a barnában nem mutat jól...
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 27, 23:53:41 írta somci »
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #11551 Dátum: 2010 Október 27, 22:32:25 »


Nem tudok dönteni. A 30-as jobban tetszik, jobban el is fér, de koncepcióban nem stimmel az autóval. Másrészt meg tudom, hogy használják újabb autókon is...
Sztem, ha már kompromisszumot kötöttél a fűtésdobokkal -akkor belefér a 30Le kerek turbinaház..
de nézz bele képtárbahttp://kep.tar.hu/vwoodoo/50547228?o=0#2.. anno kigyűjtöttem párat, találni benne ízléses 30ast Wink

nekem is az volt, egy másik rudazattal biztos "jobb" képet mutatna..


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 27, 23:04:32 írta vwoodoo »
Süni
« Hozzászólás #11550 Dátum: 2010 Október 27, 22:26:03 »

Ácsi Milán!
Most akkor egy stílusnak építed az autódat, vagy magadnak?
A saját koncepciójának.  Cool
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11549 Dátum: 2010 Október 27, 22:21:47 »


Nem tudok dönteni. A 30-as jobban tetszik, jobban el is fér, de koncepcióban nem stimmel az autóval. Másrészt meg tudom, hogy használják újabb autókon is...
Ácsi Milán!
Most akkor egy stílusnak építed az autódat, vagy magadnak? Szerintem szarni mindenkire, és élvezkedni saját részre a kocsiban. Ha meg annyira bántana, nem hagyna nyugodni, és úgyis átszerelnéd az egyik álmatlan éjszakádon... Roll Eyes
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11548 Dátum: 2010 Október 27, 22:13:49 »


Nem tudok dönteni. A 30-as jobban tetszik, jobban el is fér, de koncepcióban nem stimmel az autóval. Másrészt meg tudom, hogy használják újabb autókon is...
és ha tök másfélét tennél rá?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11547 Dátum: 2010 Október 27, 22:11:02 »

Ha csak optikai szempont miatt cserélnéd, akkor oda nem kell konszenzus, ha műszaki, akkor megértem...
Olyannak kell lennie, ahogyan neked tetszik! Ezt itt olvastam ezen a fórumon, az is lehet, hogy éppen tőled Wink


Nem tudok dönteni. A 30-as jobban tetszik, jobban el is fér, de koncepcióban nem stimmel az autóval. Másrészt meg tudom, hogy használják újabb autókon is...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11546 Dátum: 2010 Október 27, 22:06:48 »

Ez lenne a másik, de nincs kedvem faragni, hegesztetni.... És nem lehet kapni újban.
Ha csak optikai szempont miatt cserélnéd, akkor oda nem kell konszenzus, ha műszaki, akkor megértem...
Olyannak kell lennie, ahogyan neked tetszik! Ezt itt olvastam ezen a fórumon, az is lehet, hogy éppen tőled Wink
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11545 Dátum: 2010 Október 27, 22:04:34 »


Kicsit el vagy tájolva, mert a nagy és a kis olajhűtős több dologban különbözik, pl. a belső kiképzésük teljesen más és 15 mm-rel eltér a vastagságuk is. Tehát más ventillátor is kell bele.
Még jó hogy másét árúlja Grin
Amúgy ha kell neked akkor a tied.!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11544 Dátum: 2010 Október 27, 22:02:00 »

Maxinak van eladó (a claas motoron volt), azt csak homokolni kell és festeni!
Bár kis olajhűtős, de játszva megcsinálod nagy(külső)olajhűtősre, ha nem kurvaszép akkor se baj, mert nem látszik hátul.


Kicsit el vagy tájolva, mert a nagy és a kis olajhűtős több dologban különbözik, pl. a belső kiképzésük teljesen más és 15 mm-rel eltér a vastagságuk is. Tehát más ventillátor is kell bele.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11543 Dátum: 2010 Október 27, 22:00:23 »

hááát mondjuk a hátulját jobb lenne kompletten cserélni, de mi a biztosíték, hogy marha pontosan fog illeszkedni a turbinához   Roll Eyes
http://images.thesamba.com/vw/classifieds/pix/medium/2475910.jpg
najo hagyjuk, ennyit nem ér az egész...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #11542 Dátum: 2010 Október 27, 21:55:31 »

Maxinak van eladó (a claas motoron volt), azt csak homokolni kell és festeni!
Bár kis olajhűtős, de játszva megcsinálod nagy(külső)olajhűtősre, ha nem kurvaszép akkor se baj, mert nem látszik hátul.
Én ezt nem tudom elképzelni. A hajtókar se látszik, mégis azzal álmodott... Tongue
Nekem annyira nem gáz a kicsi, ha nem gány, vagy lila...

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11541 Dátum: 2010 Október 27, 21:54:50 »

ez az
http://img4.tar.hu/makai11/size2/88040004.jpg
http://img4.tar.hu/makai11/size2/88039966.jpg
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11540 Dátum: 2010 Október 27, 21:53:13 »


Ez lenne a másik, de nincs kedvem faragni, hegesztetni.... És nem lehet kapni újban.
Maxinak van eladó (a claas motoron volt), azt csak homokolni kell és festeni!
Bár kis olajhűtős, de játszva megcsinálod nagy(külső)olajhűtősre, ha nem kurvaszép akkor se baj, mert nem látszik hátul.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11539 Dátum: 2010 Október 27, 21:40:33 »

Tegyél rá fűtéscsatorna nélküli nagyot.


Ez lenne a másik, de nincs kedvem faragni, hegesztetni.... És nem lehet kapni újban.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #11538 Dátum: 2010 Október 27, 21:39:42 »

Mit gondoltok ( a közönséget kérdezném  Wink), hogy gáz a 30 lovas kis ventillátorház az én autómban?

Nekem jobban tetszik, mint a nagy, de bizonytalan vagyok.

Ha neked jobban tetszik használd...nekem is egyébként.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11537 Dátum: 2010 Október 27, 21:35:09 »

az

Mit gondoltok ( a közönséget kérdezném  Wink), hogy gáz a 30 lovas kis ventillátorház az én autómban?

Nekem jobban tetszik, mint a nagy, de bizonytalan vagyok.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11536 Dátum: 2010 Október 27, 21:33:25 »

Mit gondoltok ( a közönséget kérdezném  Wink), hogy gáz a 30 lovas kis ventillátorház az én autómban?

Nekem jobban tetszik, mint a nagy, de bizonytalan vagyok.

A nagy szebb, jobbat mutat szerintem Smiley de ez szubjektív.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11535 Dátum: 2010 Október 27, 21:32:00 »

Mit gondoltok ( a közönséget kérdezném  Wink), hogy gáz a 30 lovas kis ventillátorház az én autómban?

Nekem jobban tetszik, mint a nagy, de bizonytalan vagyok.
30 lovas style.... szerintem jó

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11534 Dátum: 2010 Október 27, 21:31:36 »

Mit gondoltok ( a közönséget kérdezném  Wink), hogy gáz a 30 lovas kis ventillátorház az én autómban?

Nekem jobban tetszik, mint a nagy, de bizonytalan vagyok.
Sztem az csak a callookerekbe illik.
Tegyél rá fűtéscsatorna nélküli nagyot.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11533 Dátum: 2010 Október 27, 21:29:23 »

Mit gondoltok ( a közönséget kérdezném  Wink), hogy gáz a 30 lovas kis ventillátorház az én autómban?

Nekem jobban tetszik, mint a nagy, de bizonytalan vagyok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11532 Dátum: 2010 Október 27, 21:03:44 »

Látná nálam mi van a pincében.
A zseni átlátja a káoszt! Grin

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #11531 Dátum: 2010 Október 27, 20:57:08 »

Na, Tati, megkaptad Te is a magadét! Wink
Látná nálam mi van a pincében.
A zseni átlátja a káoszt! Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11530 Dátum: 2010 Október 27, 20:34:18 »

Na, Tati, megkaptad Te is a magadét! Wink
csak irigykedik a szerencsétlen  Wink

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11529 Dátum: 2010 Október 27, 18:36:55 »

http://oettingertsv.blogspot.com/2010/10/hengerfejek-mar-fent-vannak.html

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #11528 Dátum: 2010 Október 27, 18:25:16 »

uristen ember, micsoda kupleraj-rendetlenseg van azon a munkaasztalon !

HOgy lehet ott egyaltalan dolgozni ? ne legy ra büszke ! Ami ott keszül az is "olyan" lehet csak !
Na, Tati, megkaptad Te is a magadét! Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #11527 Dátum: 2010 Október 27, 14:52:46 »

Te te mire hajtasz, 200 lóerőre?
amire Te ! Es ö is csak almodozik...Veled együtt Smiley

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #11526 Dátum: 2010 Október 27, 14:51:31 »

Na ma feltákoltam  a kipufogót  én is . 55centis 70mm átmenő rozsdamentes dob. Meglepően csendes lett  szépnek nem szép, de egy 3centis csíkon kívül nem látszik belőle semmi még alulról sem, úgy be van gyömöszölve a hátsó lökhárítóba Roll Eyes a tanulság hogy lehet  RELATÍV  rövid és csendes kipufogót csinálni nagy motorra is Wink
uristen ember, micsoda kupleraj-rendetlenseg van azon a munkaasztalon !

HOgy lehet ott egyaltalan dolgozni ? ne legy ra büszke ! Ami ott keszül az is "olyan" lehet csak !

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11525 Dátum: 2010 Október 27, 10:59:37 »

De te mire hajtasz, 200 lóerőre?
Oldalak: 1 ... 264 265 266 267 268 [269] 270 271 272 273 274 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.