www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 18:37:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 260 261 262 263 264 [265] 266 267 268 269 270 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3401316 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11724 Dátum: 2010 November 09, 19:48:22 »

http://www.youtube.com/watch?v=Ue7r5tnkI1Q&feature=related


Ez sem 1200-es....  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11723 Dátum: 2010 November 09, 19:35:30 »

http://www.youtube.com/watch?v=JI9v2xc6mMA&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=yLFx2V5qs0s&feature=related


DRD Racing heads, Darren Gurrola.


Nem kispálya.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11722 Dátum: 2010 November 09, 18:41:45 »


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #11721 Dátum: 2010 November 09, 18:41:18 »



VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #11720 Dátum: 2010 November 09, 18:40:01 »

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11719 Dátum: 2010 November 09, 18:10:13 »

most miért?..ez is utcai gép...
<beszúrt kép törölve>

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11718 Dátum: 2010 November 09, 18:02:14 »

És szívatnák az audisbmwésmercis arcokat... Grin


Azt egyszerűbb bogárral is lehet 100-140-ig...

Most van nálam egy Megane RS. Mértem egy csomó negyedmérföldet, de egyszerűen se kipörgésgátlóval, se anélkül nem tudtam 15.4 alá menni vele. Ez nagyjából Callook ideje negyedmérföldön. A bogár rajtnál jól betapad és megindul ezt a 225 lóerős nehéz elsőkerekes fost meg alig lehet jól megindítani, azonnal forog a kerék...ha meg belép a kipörgésgátló akkor oda az egész, mert túl sokáig elveszi a gázt.

Azért megy rendesen, szinte hihetetlen, hogy egy ilyen autót az utcai bogarai az Autobahn Scrapersnek agyonütnek.


Alig várom, hogy a sajátomat kipróbáljam, hogy mit fog tudni....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #11717 Dátum: 2010 November 09, 17:58:46 »

És szívatnák az audisbmwésmercis arcokat... Grin
Félhetnek azok amugy is.  Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #11716 Dátum: 2010 November 09, 17:56:23 »

Bárcsak ilyenek gurulnának nálunk az utcán...  Wink

És szívatnák az audisbmwésmercis arcokat... Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11715 Dátum: 2010 November 09, 17:50:00 »

Bárcsak ilyenek gurulnának nálunk az utcán...  Wink

most miért?..ez is utcai gép...
<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #11714 Dátum: 2010 November 09, 17:27:00 »

Gyanítom amit példának írtál, az nem a finom utcai kategória

most miért?..ez is utcai gép...

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11713 Dátum: 2010 November 09, 15:35:42 »

Jaja, itt valami gond van a matekban... Elvileg nem érhet bele...

ez nem érhet bele Undecided

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11712 Dátum: 2010 November 09, 15:34:31 »

Utcai motorról beszéltem és átlag typ1 hengerfejről... Annál nem csinálnék még 10:1-et sem...
Gyanítom amit példának írtál, az nem a finom utcai kategória, nem szériaközeli hengerfejek, stb...
Egyébként hegyesebb vezérműtengelynél picit lehet feljebb menni a sürítési viszonnyal, mert a hosszú szelepnyitások miatt a mért kompressziód nem lesz olyan magas...



arra mit lepsz hogy van 12,4:1-hez valo sürites is Smiley)) es igy van 304 LE a 7580 Fordulaton Smiley
Typ-4 moci . . .2864 ccm
ezzel ket labra allhatsz es nem lesz egen földön senki (kiveve ezt a faszit ) aki teged beelözne
/ a varazslo be sem ülne a rozzanataba ha ezt meglatna menni Smiley)) /
1/8 Mile = 6,75 sec,  160 Km/h


Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #11711 Dátum: 2010 November 09, 15:05:27 »

Értelmes sűrítési viszonnyal a szelepek nem érhetnek bele egy utcai 1915 motornál a dugattyútetőbe. Valahol nagyon elmentetek a sűríttéssel, akkor pedig melegedés lesz, nem tudtok rendes előgyújtást adni, stb... Mellesleg a sűrítési viszony emelése egy bizonyos érték fölé már csak minimális növekedést hoz a teljesítményben... Nincs értelme...
arra mit lepsz hogy van 12,4:1-hez valo sürites is Smiley)) es igy van 304 LE a 7580 Fordulaton Smiley
Typ-4 moci . . .2864 ccm
ezzel ket labra allhatsz es nem lesz egen földön senki (kiveve ezt a faszit ) aki teged beelözne
/ a varazslo be sem ülne a rozzanataba ha ezt meglatna menni Smiley)) /
1/8 Mile = 6,75 sec,  160 Km/h
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 09, 15:07:38 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11710 Dátum: 2010 November 09, 14:05:09 »

Átszámolom a dolgokat még egyszer! Köszönöm a segítséget...
A kompresszió gyűrűt kiesztergáltuk...a dugattyú kiállásom pedig 2.12mm!
ez nem érhet bele Undecided

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11709 Dátum: 2010 November 09, 14:04:21 »

Átszámolom a dolgokat még egyszer! Köszönöm a segítséget...
A kompresszió gyűrűt kiesztergáltuk...a dugattyú kiállásom pedig 2.12mm!


Az sok, a dugattyú kiállást általában 1.9-1.0 közé szokták beállítani, nekem 1.3 körül van, Leon 1915-ösén 1.7-1.8.
0.05" -ra szoktak játszani a tuningmotorosok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #11708 Dátum: 2010 November 09, 13:38:26 »

Átszámolom a dolgokat még egyszer! Köszönöm a segítséget...
A kompresszió gyűrűt kiesztergáltuk...a dugattyú kiállásom pedig 2.12mm!
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 09, 13:43:08 írta reitim »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11707 Dátum: 2010 November 09, 13:06:53 »

itt nem lehetne elvezetni?

Kicsit macerásabb a lemezelés miatt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11706 Dátum: 2010 November 09, 13:06:17 »

talán a szerencsétlen oetingeres gyerek mondta Roll Eyes hogy csak az egyik hengerfejből elég elvezetni a kartergázt (mert a másikat televeri olajjal....)  ez igaz?


A menetirány szerinti jobb oldalit kell szellőztetni. Meg a forgattyúházat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #11705 Dátum: 2010 November 09, 11:23:56 »

Kihúzod a blokkból a tőcsavarokat ekkora sűrítéssel.

A kompresszióm 10.3:1!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11704 Dátum: 2010 November 09, 10:08:41 »

De lehet, hogy a dugattyú is magasabb kicsit. Mindent össze kell próbálni. Megjegyzem egyes blokkokon nincs az a kis "lépcső" a henger talpánál, hanem csak egy simított, de szintbeni felület van. Ilyen pl. az AR-es blokk, mint az enyém.

 Persze az is kell, hogy a kartergázt jól elvezessük, különben 5000 fordulat felett úgyis folyni fog.
itt nem lehetne elvezetni?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11703 Dátum: 2010 November 09, 10:02:53 »

De lehet, hogy a dugattyú is magasabb kicsit. Mindent össze kell próbálni. Megjegyzem egyes blokkokon nincs az a kis "lépcső" a henger talpánál, hanem csak egy simított, de szintbeni felület van. Ilyen pl. az AR-es blokk, mint az enyém.

A tömítésen nem kell aggódni, valami jóféle szilikonpasztáva (RTV) kell bekenni és kész. Persze az is kell, hogy a kartergázt jól elvezessük, különben 5000 fordulat felett úgyis folyni fog.
talán a szerencsétlen oetingeres gyerek mondta Roll Eyes hogy csak az egyik hengerfejből elég elvezetni a kartergázt (mert a másikat televeri olajjal....)  ez igaz?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11702 Dátum: 2010 November 09, 09:48:09 »

erre gondoltam de közben ha jól mértem a 94es henger 1,5mm-rel magasabb mint a régi 85ös volt. Akkor azt tövig le kell marni?

De lehet, hogy a dugattyú is magasabb kicsit. Mindent össze kell próbálni. Megjegyzem egyes blokkokon nincs az a kis "lépcső" a henger talpánál, hanem csak egy simított, de szintbeni felület van. Ilyen pl. az AR-es blokk, mint az enyém.

A tömítésen nem kell aggódni, valami jóféle szilikonpasztáva (RTV) kell bekenni és kész. Persze az is kell, hogy a kartergázt jól elvezessük, különben 5000 fordulat felett úgyis folyni fog.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11701 Dátum: 2010 November 09, 09:43:47 »

  első dolog a dugattyú kiállás, addig amég azt nem tudod, hogy lehet kompressziót számolni? Roll Eyes és ahogy nézem ha kimarják a blokkba a 94es henger helyét  nem marad meg az a kis váll amire a henger  válla felfexik illetve olyan kevés hogy azon nem tömít, különösen a pálcáknál
erre gondoltam de közben ha jól mértem a 94es henger 1,5mm-rel magasabb mint a régi 85ös volt. Akkor azt tövig le kell marni?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11700 Dátum: 2010 November 09, 09:31:00 »


Szerintem is ez van. A szelep szinte teljesen megrőleges a dugattyútetőre, tehát mindegy, hogy 35-ös vagy 42-es a szelep, nem megy közelebb a dugattyúhoz. A 294-es tengely az talán a w120-es, az egy 1.25-ös himbával csak akkor ér bele, ha annyira lapos az égéstér, hogy a hengerfej utolsó hűtőbordája is le van marva. Még akkor is ha a komp. csökkentő lépcsőt is kimarták (akkor már a felöntésre a henger majdnem ráül a hengerfej alján) de még akkor sem szokott beleérni. Valami el van számolva SZERINTEM.
Össze kell rakni és megnézni, átforgatni, gyurma próbát csinálni.
  első dolog a dugattyú kiállás, addig amég azt nem tudod, hogy lehet kompressziót számolni? Roll Eyes és ahogy nézem ha kimarják a blokkba a 94es henger helyét  nem marad meg az a kis váll amire a henger  válla felfexik illetve olyan kevés hogy azon nem tömít, különösen a pálcáknál

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11699 Dátum: 2010 November 09, 09:15:05 »

De még az is lehet, hogy hiba csúszott a számításba és nem is ér bele.
 


Szerintem is ez van. A szelep szinte teljesen megrőleges a dugattyútetőre, tehát mindegy, hogy 35-ös vagy 42-es a szelep, nem megy közelebb a dugattyúhoz. A 294-es tengely az talán a w120-es, az egy 1.25-ös himbával csak akkor ér bele, ha annyira lapos az égéstér, hogy a hengerfej utolsó hűtőbordája is le van marva. Még akkor is ha a komp. csökkentő lépcsőt is kimarták (akkor már a felöntésre a henger majdnem ráül a hengerfej alján) de még akkor sem szokott beleérni. Valami el van számolva SZERINTEM.
Össze kell rakni és megnézni, átforgatni, gyurma próbát csinálni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11698 Dátum: 2010 November 09, 09:10:38 »

Amikor a fejeket felmartátok a 94-es hengerekhez, akkor a kompressziócsökkentő-gyűrűt meghagytátok, vagy b@sztatok rá és kimartátok? Nekem maradt a gyűrű + 1,45 a dugattyúkiállásom.
Ne csináljunk már úgy tuning motort, hogy nem számoljuk ki a sürítési viszonyt! (1 henger űrtartalma + égéstér űrtartalma + a dugattyúkiállásból adódó ürtartalom)/(égéstér űrtartalma + dugattyúkiállásból adódó űrtartalom)
Dugattyúkiállás: a dugattyútető felső holtpontbeli távolsága a henger tetejétől.



Köbölés, mi? Mindig csak a varázs szavak!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11697 Dátum: 2010 November 09, 09:08:25 »

Hengertalpak alá van réz hézagoló.


Az nem réz, hanem acél. A réz összenyomódna, azt a hengerfejhez szokták.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11696 Dátum: 2010 November 09, 09:06:22 »

De még az is lehet, hogy hiba csúszott a számításba és nem is ér bele.
 
Értelmes sűrítési viszonnyal a szelepek nem érhetnek bele egy utcai 1915 motornál a dugattyútetőbe. Valahol nagyon elmentetek a sűríttéssel, akkor pedig melegedés lesz, nem tudtok rendes előgyújtást adni, stb... Mellesleg a sűrítési viszony emelése egy bizonyos érték fölé már csak minimális növekedést hoz a teljesítményben... Nincs értelme...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11695 Dátum: 2010 November 09, 08:59:29 »

Értelmes sűrítési viszonnyal a szelepek nem érhetnek bele egy utcai 1915 motornál a dugattyútetőbe. Valahol nagyon elmentetek a sűríttéssel, akkor pedig melegedés lesz, nem tudtok rendes előgyújtást adni, stb... Mellesleg a sűrítési viszony emelése egy bizonyos érték fölé már csak minimális növekedést hoz a teljesítményben... Nincs értelme...

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11694 Dátum: 2010 November 09, 08:55:49 »

Szelepvezetőt nem kell, de lehet rövidebbre cserélni, hogy a szívócsatornában nagyobb legyen a keresztmetszet. Illetve lehet kúposra csinálni a csatornában lévő részét.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11693 Dátum: 2010 November 09, 08:53:52 »

Amikor a fejeket felmartátok a 94-es hengerekhez, akkor a kompressziócsökkentő-gyűrűt meghagytátok, vagy b@sztatok rá és kimartátok? Nekem maradt a gyűrű + 1,45 a dugattyúkiállásom.
Ne csináljunk már úgy tuning motort, hogy nem számoljuk ki a sürítési viszonyt! (1 henger űrtartalma + égéstér űrtartalma + a dugattyúkiállásból adódó ürtartalom)/(égéstér űrtartalma + dugattyúkiállásból adódó űrtartalom)
Dugattyúkiállás: a dugattyútető felső holtpontbeli távolsága a henger tetejétől.

Ez számolt sürítési voszony, vagy mért (valós) kompresszió? Nem mindegy... Ha sürítési viszony, akkor sok!! Gene Berg szerint utcai typ1-nél 8,2-8,7:1 az ideális, de 9,25:1 fölé semmiképp sem mennék. Ez léghűtéses motor!! A vizes WBX fejjel mentek el 10:1-ig...


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11692 Dátum: 2010 November 09, 08:48:10 »

Ez számolt sürítési voszony, vagy mért (valós) kompresszió? Nem mindegy... Ha sürítési viszony, akkor sok!! Gene Berg szerint utcai typ1-nél 8,2-8,7:1 az ideális, de 9,25:1 fölé semmiképp sem mennék. Ez léghűtéses motor!! A vizes WBX fejjel mentek el 10:1-ig...

A kompresszióm 10.3:1! 295ös tengely és nekem is 1:1.25ös himba! Mi a dugattyúkiállás? Baromi nagy a szelep...
Még lenne egy kérdésem... Szelep vezetőt kel cserélni rövidebbre? ha a dupla rugónak leesztergáltatom körülötte az anyagot?
Callook hogy haladnak a hengerfejeid?

Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #11691 Dátum: 2010 November 09, 07:56:10 »

??? Mekkora sürítési viszonyt állítottatok be? Nekem a viszonylag negy emelésű tengellyel + 1,25 himbával sem ér bele, igaz csak 8,7:1 a sürítésem, de még 10:1-nél sem érne bele...
Mérjél égéstér űrtartalmat! Mennyi a dugattyúkiállásod? Aztán mondunk valamit...

A kompresszióm 10.3:1! 295ös tengely és nekem is 1:1.25ös himba! Mi a dugattyúkiállás? Baromi nagy a szelep...
Még lenne egy kérdésem... Szelep vezetőt kel cserélni rövidebbre? ha a dupla rugónak leesztergáltatom körülötte az anyagot?
Callook hogy haladnak a hengerfejeid?
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 09, 08:11:38 írta reitim »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11690 Dátum: 2010 November 09, 07:46:51 »

??? Mekkora sürítési viszonyt állítottatok be? Nekem a viszonylag negy emelésű tengellyel + 1,25 himbával sem ér bele, igaz csak 8,7:1 a sürítésem, de még 10:1-nél sem érne bele...
Mérjél égéstér űrtartalmat! Mennyi a dugattyúkiállásod? Aztán mondunk valamit...

Sziasztok!
Matekoltam egy kicsit és kiderült hogy a nagy szelepem teljes benyitásnál a növelt kompresszió miatt bele fog érni a dugattyúba!
Kinél érdemes megcsinálni a szelepzsákokat? Hogy lehet azt kimérni hogy mennyit hol hogyan kell kivenni a dugóbol?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #11689 Dátum: 2010 November 09, 07:19:30 »

Az a baj hogy majdnem 2mm üt bele... Még ugye hagyni kell elvileg 1-1.5mm a szelep és a dugó között... Tongue ennyit lehetne hézagolni?

Kompressziócsökkentő gyűrűt hallottam, sőt láttam is. Rézből van. Olyan a szerkezete, mint annak a tömítésnek, amit a szimpla szívócsonk és a hengerfej közé kell tenni.
Aztán lehet , hogy hülyeségeket beszélek. Grin

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #11688 Dátum: 2010 November 09, 01:18:43 »

Az a baj hogy majdnem 2mm üt bele... Még ugye hagyni kell elvileg 1-1.5mm a szelep és a dugó között... Tongue ennyit lehetne hézagolni?

Nem tudom, max mennyit lehet. Kérdezd meg Stuntot, Martint vagy Callookot

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #11687 Dátum: 2010 November 08, 23:17:16 »

Hengertalpak alá van réz hézagoló.
Az a baj hogy majdnem 2mm üt bele... Még ugye hagyni kell elvileg 1-1.5mm a szelep és a dugó között... Tongue ennyit lehetne hézagolni?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #11686 Dátum: 2010 November 08, 23:09:25 »

Sziasztok!
Matekoltam egy kicsit és kiderült hogy a nagy szelepem teljes benyitásnál a növelt kompresszió miatt bele fog érni a dugattyúba!
Kinél érdemes megcsinálni a szelepzsákokat? Hogy lehet azt kimérni hogy mennyit hol hogyan kell kivenni a dugóbol?
Hengertalpak alá van réz hézagoló.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11685 Dátum: 2010 November 08, 22:49:00 »

Sziasztok!
Matekoltam egy kicsit és kiderült hogy a nagy szelepem teljes benyitásnál a növelt kompresszió miatt bele fog érni a dugattyúba!
Kinél érdemes megcsinálni a szelepzsákokat? Hogy lehet azt kimérni hogy mennyit hol hogyan kell kivenni a dugóbol?
hát ez nem nagypolski dugó, nemtom hogy viseli ha a dugótetőt elvékonyítják Roll Eyes lehet nem matekolni kell hanem összepróbálni, hengerfejet feltenni  szeleprugó nélkül és mérni  Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 08, 22:52:20 írta tati »

Oldalak: 1 ... 260 261 262 263 264 [265] 266 267 268 269 270 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.217 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.