www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 16:06:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 257 258 259 260 261 [262] 263 264 265 266 267 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3400976 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11844 Dátum: 2010 November 14, 18:49:32 »

Gondolom nem foglalkozik könyvkereskedelemmel, de a boltban annyi lehet, hogy talán még el is adnak belőle  Wink

ha ő nem én igen Grin
van eladód?


Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11843 Dátum: 2010 November 14, 18:36:41 »


MatroX, nem veszel egy Haynes Manual-t? Minden kérdésedre benne van a válasz, sőt, még azokra is, amiket a jövő héten akarsz feltenni.
ha ő nem én igen Grin
van eladód?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11842 Dátum: 2010 November 14, 18:34:24 »

Főtengely gyári mérete mekkora??? (Átmérő) arra lennék kíváncsi hogy köszörülték már vagy sem. Vagy a csapágyaknál keresgéljek? Gyári csapágyméret? Thx


MatroX, nem veszel egy Haynes Manual-t? Minden kérdésedre benne van a válasz, sőt, még azokra is, amiket a jövő héten akarsz feltenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11841 Dátum: 2010 November 14, 18:21:18 »

Főtengely gyári mérete mekkora??? (Átmérő) arra lennék kíváncsi hogy köszörülték már vagy sem. Vagy a csapágyaknál keresgéljek? Gyári csapágyméret? Thx
mi van capágyra irva?
0.25:0.50?

fötengelyt mérd le mikroval

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #11840 Dátum: 2010 November 14, 18:20:55 »

Főtengely gyári mérete mekkora??? (Átmérő) arra lennék kíváncsi hogy köszörülték már vagy sem. Vagy a csapágyaknál keresgéljek? Gyári csapágyméret? Thx
Ha köszörülték akkor az egész mérettől tized és század eltérése van.

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11839 Dátum: 2010 November 14, 18:14:41 »

Főtengely gyári mérete mekkora??? (Átmérő) arra lennék kíváncsi hogy köszörülték már vagy sem. Vagy a csapágyaknál keresgéljek? Gyári csapágyméret? Thx

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #11838 Dátum: 2010 November 14, 17:52:35 »

Ennek is megvan az oka. Leginkább a környezetvédelem.
Azt azért nem hinném, városi gyorsításoknál az injektor nem éppen a környezet védelmében tolja ezerrel a benyát, sebességtsrtásnál már inkább takarékos

Bácsi Győző
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11837 Dátum: 2010 November 14, 14:45:25 »

Pontosan, de ehhez 3 dolog megéte szükséges, ami sajnos a duplakarbikra panaszkodók 90%-ánál hiányzik:
1 A motornál minden legyen rendben. (Ha szar a motor, ha nem jó a szelephézag, ha gond van a gyújtással, akkor hiába állitgatod a karbit)
2 A karbinál minden legyen rendben. (Ha hibás a karbi, ha falsot szív, ha valaki már állítgatta a benzinszintet, akkor hiába állítgatod a karbit)
3 Néhány eszköz kell a karbik beállításához és egy olyan illető aki ért hozzá. (A falra tudok mászni, amikor mérgelődnek, hogy nem lehet beállítan és amikor megkérdezed, hogy ki próbálta, meg, hogy mivel, akkor az a válasz, hogy én magam és szinkron-teszter nélkül...)

ezért viszem hozzád Smiley remélem matricát is nyomsz az ablakra Smiley
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11836 Dátum: 2010 November 14, 14:39:34 »

http://www.youtube.com/watch?v=Kcos6vrYvN8



Itt a második indítás, egy gyújtás és gyors szinkron után.  Figyeljétek meg, hogy hogy forog a motor, szinte rémisztő!
Nincs mobil fordszámmérőm, de 7000-ig lazán elforog, fülre úgy érzem. Nagyságrendekkel jobban,. mint előtte.
Az állványt is veszettül billenti, ha meghúzom a gázt majdnem felbillen.
a fehér bogár a lányod mászókája? Smiley
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11835 Dátum: 2010 November 14, 13:55:36 »

verseny autó kiállitáson drag kocsi ami 1500loerös(nitroval)

1db holley karbival volt szerelve mondjuk egy vödör nagyságú

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11834 Dátum: 2010 November 14, 13:49:37 »

Pontosan, de ehhez 3 dolog megéte szükséges, ami sajnos a duplakarbikra panaszkodók 90%-ánál hiányzik:
1 A motornál minden legyen rendben. (Ha szar a motor, ha nem jó a szelephézag, ha gond van a gyújtással, akkor hiába állitgatod a karbit)
2 A karbinál minden legyen rendben. (Ha hibás a karbi, ha falsot szív, ha valaki már állítgatta a benzinszintet, akkor hiába állítgatod a karbit)
3 Néhány eszköz kell a karbik beállításához és egy olyan illető aki ért hozzá. (A falra tudok mászni, amikor mérgelődnek, hogy nem lehet beállítan és amikor megkérdezed, hogy ki próbálta, meg, hogy mivel, akkor az a válasz, hogy én magam és szinkron-teszter nélkül...)


Az én két karbim teljesen szét volt szedve, felújítva, 1989-es weber italy gyártmány az öntési jelekből kiderül.

Összerakták, de a durva beállításokat is én csináltam rajta, asztalon. Ez abban merül ki, hogy a CO csavarokat 2 fordulatra kinyitod és a pillangószelepet kinyitom 3 tizedre, egyformán a két karbin.

Amikor ráteszem a motorra és beindítom, akkor szépen egy egyszerű szinkronműszerrel (1968-as Motometer, venturi elven működő, semmi extra) egybehozom a két oldalt, utána a CO csavarokat kezdem negyedfordulatonként becsavarni, amikor elkezd esni a fordulat vagy egyenetlenül járni, onnan visszatekerek fél fordulatot vagy 3/4-edet.


Ezt így leírni hosszabb volt, mint megcsinálni...és innen más a karbi szinte tökéletes, feltéve, hogy nagyjából jó a fúvókázása. Aztán jön a fúvókázás, ez már tényleg kicsit problémásabb (hosszabb) de egyszer kell jól megcsinálni, utána már nagyon nem kell eltérni tőle.

És nincs 3.5 bar-os benzinnyomás, nincs elektronika, nincs főtengely pozíció jeladó, nincs kábelcsatlakozó, nincs becsöpögő szelep. Ami hibája lehet, az könnyedén és olcsón javítható.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11833 Dátum: 2010 November 14, 13:41:58 »

Egyébként az egy tévhit, hogy nehézkes a Weber - Dellorto dolog.



Az én két karbim teljesen szét volt szedve, felújítva, 1989-es weber italy gyártmány az öntési jelekből kiderül.

Összerakták, de a durva beállításokat is én csináltam rajta, asztalon. Ez abban merül ki, hogy a CO csavarokat 2 fordulatra kinyitod és a pillangószelepet kinyitom 3 tizedre, egyformán a két karbin.

Amikor ráteszem a motorra és beindítom, akkor szépen egy egyszerű szinkronműszerrel (1968-as Motometer, venturi elven működő, semmi extra) egybehozom a két oldalt, utána a CO csavarokat kezdem negyedfordulatonként becsavarni, amikor elkezd esni a fordulat vagy egyenetlenül járni, onnan visszatekerek fél fordulatot vagy 3/4-edet.


Ezt így leírni hosszabb volt, mint megcsinálni...és innen más a karbi szinte tökéletes, feltéve, hogy nagyjából jó a fúvókázása. Aztán jön a fúvókázás, ez már tényleg kicsit problémásabb (hosszabb) de egyszer kell jól megcsinálni, utána már nagyon nem kell eltérni tőle.

És nincs 3.5 bar-os benzinnyomás, nincs elektronika, nincs főtengely pozíció jeladó, nincs kábelcsatlakozó, nincs becsöpögő szelep. Ami hibája lehet, az könnyedén és olcsón javítható.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #11832 Dátum: 2010 November 14, 13:37:46 »

Ezzel nem azt akarod mondani, hogy különben karburátorosok lennének Shocked  Grin A versenysportban pont nem játszik a káros anyag és mégis injektorokat használnak.
Egy jó injektorral a legjobb karburátor sem veszi fel a versenyt.
Sajnos már igenis szerepet játszik a versenysportban a környezetvédelem. Azt meg még nem hallottad, hogy a közúton használt technológiákat a versenysportban tesztelik?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11831 Dátum: 2010 November 14, 13:29:22 »

1/4 mérföldnél azért van még létjogosultsága a karbiknak, mert ott annyira nem érvényesülnek az injektor előnyei... Nincsenek nagyon átmeneti üzemek, stb... A pillangószelep végig nyitva, a benzin meg a beszívott levegővel arányosan ömlik a hengerfejekbe... Ami lényeges, az a nagy keresztmetszet, amit 2 48-as IDA tökéletesen megvalósít.
Egyéb versenyeken, már többet számítanak az injektor előnyös tulajdonságai.

Nem tudom mikor kezdték el használni bogarakhoz de akkor kb. olyan lehetett ezek alkalmazása mint most egy injektoré. A mostani sport(os) autók mind injektorosak.
 Azt elismerem, hogy egy klasszikus motorépítéshez csakis karburátor jöhet szóba, azt viszont nem tudom felfogni, hogy egy kifejezetten versenycélokra épített bogárban miért van karburátor, ha nem a nosztalgia rally volt a cél, hanem a legjobb 1/4-es idő.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11830 Dátum: 2010 November 14, 13:24:18 »

Én azért nem használok injektort, mert egy tisztességes pl. CB performance szettre nincs pénzem, illetve nem lenne annyival jobb a moci, mint amennyivel drágább a dupla webereknél...
Az meg, hogy valami autóról áttutymákolom a befecsit, az legalább annyi hibalehetőséget és nyüglődést hoz magával, mint a karbi...

Egyébként az egy tévhit, hogy nehézkes a Weber - Dellorto dolog. Ha értessz hozzá és nem tákolt a cucc, akkor egyszerű és nagyon jól hangolható.
(De amíg az megy, hogy hoznak hozzám egy duplakarbis autót, hogy nem bírják beállítani, közben meg a 4 toroknál 4 különböző fúvóka van, addig ne csodálkozzunk, hogy "nehéz beállítani"... Vagy szidjuk a Webereket, közben meg azért durrog a motor, mert az elektronikus gyújtáshoz trabi trafót párosítottak...)

Meg aztán a duplakarbinak kultusza is van a bogaraknál. Megveszed hozzá a szívócsövet, rudazatot, légszűrőt és elfér minden. Ki van találva. Míg ráfaragok egy befecsit, hogy az tisztességes legyen, addig elhagyom a tökömet...
Kivéve ha persze megvenném a kész befecsi szettet bogárra annyi pénzért amiből 3 bogárra teszek tisztességes karbiszettet

innnyektort azt miért nem szeretitek?
egyszerűbb baszogatni, mint egy ilyen dupla vébert.
és pontosabb is.

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #11829 Dátum: 2010 November 14, 13:18:25 »

Ennek is megvan az oka. Leginkább a környezetvédelem.

Ezzel nem azt akarod mondani, hogy különben karburátorosok lennének Shocked  Grin A versenysportban pont nem játszik a káros anyag és mégis injektorokat használnak.
Egy jó injektorral a legjobb karburátor sem veszi fel a versenyt.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Süni
« Hozzászólás #11828 Dátum: 2010 November 14, 13:10:55 »

A mostani sport(os) autók mind injektorosak.
Ennek is megvan az oka. Leginkább a környezetvédelem.
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11827 Dátum: 2010 November 14, 13:01:14 »

Szerintem nem jobban mint alfa karbival, elektromos gyújtással, stb. Bogár gyári motorral akkor vagy tök mindegy és lehet minden benne szerintem.
Felújításkor sem lángal hegesztenek meg öreg festékkel festenek, hanem modern technológiákkal, akkor meg a motornál ezt miért ne lehetne használlni, szóval ez nem öli meg a "bogarasságot" jobban mint minden más gyakran használt eljárás. Más kérdés, hogy kinek mi a kedvére való én az injektorra szavaznák, mondjuk nem régi kacatokra mint az említett K meg L de újabbra, modernebbre.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #11826 Dátum: 2010 November 14, 13:00:39 »


A Weber nem "alfa karbi", hanem Alfa Romeo-ra is szerelték, meg Lancia Stratosra, meg még egy csomó, 70-es évekbeli sport(os) autóra.
Nekem jobban illik a Bogárhoz, mint egy injektor, pláne egy Motronic. Ez az én véleményem.

Az meg már mi, hogy nem öreg festékkel festenek? Meg nem lánggal hegesztenek? De az autó olyan lesz (hasonló), mint anno újkorában volt, nem lesz rajta egy Bosch Monojet meg lambda szonda....

Szerintem ez olyan dolog mint a cd játszó helyet egy precíz hagyományos hanglemez lejátszó amit szépen behangolsz (bár nem tuningolok, és csak egy tisztes felújítást szeretnék csinálni) és jobb mint a cd vagy légálláb jobb vele foglalkozni
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #11825 Dátum: 2010 November 14, 12:57:34 »


Az meg már mi, hogy nem öreg festékkel festenek? Meg nem lánggal hegesztenek? De az autó olyan lesz (hasonló), mint anno újkorában volt, nem lesz rajta egy Bosch Monojet meg lambda szonda....

Szerintem pontosan érted mire gondoltam.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #11824 Dátum: 2010 November 14, 12:56:06 »


A Weber nem "alfa karbi", hanem Alfa Romeo-ra is szerelték, meg Lancia Stratosra, meg még egy csomó, 70-es évekbeli sport(os) autóra.
Nekem jobban illik a Bogárhoz, mint egy injektor, pláne egy Motronic. Ez az én véleményem.

 Nem tudom mikor kezdték el használni bogarakhoz de akkor kb. olyan lehetett ezek alkalmazása mint most egy injektoré. A mostani sport(os) autók mind injektorosak.
 Azt elismerem, hogy egy klasszikus motorépítéshez csakis karburátor jöhet szóba, azt viszont nem tudom felfogni, hogy egy kifejezetten versenycélokra épített bogárban miért van karburátor, ha nem a nosztalgia rally volt a cél, hanem a legjobb 1/4-es idő.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11823 Dátum: 2010 November 14, 12:51:05 »

Szerintem nem jobban mint alfa karbival, elektromos gyújtással, stb. Bogár gyári motorral akkor vagy tök mindegy és lehet minden benne szerintem.
Felújításkor sem lángal hegesztenek meg öreg festékkel festenek, hanem modern technológiákkal, akkor meg a motornál ezt miért ne lehetne használlni, szóval ez nem öli meg a "bogarasságot" jobban mint minden más gyakran használt eljárás. Más kérdés, hogy kinek mi a kedvére való én az injektorra szavaznák, mondjuk nem régi kacatokra mint az említett K meg L de újabbra, modernebbre.


A Weber nem "alfa karbi", hanem Alfa Romeo-ra is szerelték, meg Lancia Stratosra, meg még egy csomó, 70-es évekbeli sport(os) autóra.
Nekem jobban illik a Bogárhoz, mint egy injektor, pláne egy Motronic. Ez az én véleményem.

Az meg már mi, hogy nem öreg festékkel festenek? Meg nem lánggal hegesztenek? De az autó olyan lesz (hasonló), mint anno újkorában volt, nem lesz rajta egy Bosch Monojet meg lambda szonda....
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 14, 12:54:01 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #11822 Dátum: 2010 November 14, 12:40:28 »

Mondjuk ezzel a sok elektronikával, meg (el-)állítható értékkel lehet, pont elveszti a lényegét maga a bogár Undecided

Szerintem nem jobban mint alfa karbival, elektromos gyújtással, stb. Bogár gyári motorral akkor vagy tök mindegy és lehet minden benne szerintem.
Felújításkor sem lángal hegesztenek meg öreg festékkel festenek, hanem modern technológiákkal, akkor meg a motornál ezt miért ne lehetne használlni, szóval ez nem öli meg a "bogarasságot" jobban mint minden más gyakran használt eljárás. Más kérdés, hogy kinek mi a kedvére való én az injektorra szavaznák, mondjuk nem régi kacatokra mint az említett K meg L de újabbra, modernebbre.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11821 Dátum: 2010 November 14, 12:30:34 »

http://www.youtube.com/watch?v=Kcos6vrYvN8



Itt a második indítás, egy gyújtás és gyors szinkron után.  Figyeljétek meg, hogy hogy forog a motor, szinte rémisztő!
Nincs mobil fordszámmérőm, de 7000-ig lazán elforog, fülre úgy érzem. Nagyságrendekkel jobban,. mint előtte.
Az állványt is veszettül billenti, ha meghúzom a gázt majdnem felbillen.
Nagyon baba  Wink Látom kesztyűs kézzel bánsz vele  Evil
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #11820 Dátum: 2010 November 14, 12:27:51 »

http://www.youtube.com/watch?v=Kcos6vrYvN8



Itt a második indítás, egy gyújtás és gyors szinkron után.  Figyeljétek meg, hogy hogy forog a motor, szinte rémisztő!
Nincs mobil fordszámmérőm, de 7000-ig lazán elforog, fülre úgy érzem. Nagyságrendekkel jobban,. mint előtte.
Az állványt is veszettül billenti, ha meghúzom a gázt majdnem felbillen.
király!   a benzin meddig elég? Cheesy
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11819 Dátum: 2010 November 14, 12:21:16 »

Sok hűhó, semmiért.
Egyrészről nem vagyok benen biztos, hogy egy IDA nem jobb ezerszer, másrészről meg nem is kevés meló meg átalakítás, aztán számomra az összképbe sem illik bele, most egy injektor, holnap egy Subaru motor...meg egy BMW kasztni...és milyen jó kis "bogaras" vagyok.
Na jó, de a csávó eleve turbót akart a bogarára, és tett is(, ami mondjuk szét is cseszte belül a motort, mert nem volt kellőképpen felkészítve rá), szerinted ilyen esetben is hülyeség? Mondjuk ezzel a sok elektronikával, meg (el-)állítható értékkel lehet, pont elveszti a lényegét maga a bogár Undecided
Videót a halandók nevében köszönöm!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11818 Dátum: 2010 November 14, 12:02:19 »

http://www.youtube.com/watch?v=Kcos6vrYvN8



Itt a második indítás, egy gyújtás és gyors szinkron után.  Figyeljétek meg, hogy hogy forog a motor, szinte rémisztő!
Nincs mobil fordszámmérőm, de 7000-ig lazán elforog, fülre úgy érzem. Nagyságrendekkel jobban,. mint előtte.
Az állványt is veszettül billenti, ha meghúzom a gázt majdnem felbillen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11817 Dátum: 2010 November 14, 11:59:17 »

Itt egy érdekes/szép építés: http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=23&t=128778
Okosok mondanának róla véleményt?


Sok hűhó, semmiért.
Egyrészről nem vagyok benen biztos, hogy egy IDA nem jobb ezerszer, másrészről meg nem is kevés meló meg átalakítás, aztán számomra az összképbe sem illik bele, most egy injektor, holnap egy Subaru motor...meg egy BMW kasztni...és milyen jó kis "bogaras" vagyok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11816 Dátum: 2010 November 14, 11:55:01 »

innnyektort azt miért nem szeretitek?
egyszerűbb baszogatni, mint egy ilyen dupla vébert.
és pontosabb is.


Milyen injektort? CB Performance Megasquirt? Vagy berheljünk rá egy mexikói ACD fost, ami sehogy sem ad elég benzint? Vagy egy L Jetronikot légmennyiségmérővel meg főtengely pozíció jeladóval? Vagy egy eleve szar K jetronikot elromló bemelegedésszabályzóval?


Nem olyan egyszerű az, ahogy  a rendszergazdák elképzelik a monitor mögött.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11815 Dátum: 2010 November 14, 11:48:09 »

innnyektor
Itt egy érdekes/szép építés: http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=23&t=128778
Okosok mondanának róla véleményt?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11814 Dátum: 2010 November 14, 11:27:42 »

Nem, az enyém más fajta karbi.
Ja, asztem cserélhető rajta, akkor mind1. Fúrd meg, dugózd le.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11813 Dátum: 2010 November 14, 11:22:06 »

Az egyik a CO-csavar, az amelyik az összesen hozzáférhető. ezen kívűl van egy csavar, amivel a pillangószelep megkerülőágát tudod nyitni-zárni, így finom-szinkront csinálni... Ez némelyiken gyárilag beállítva és ledugózva... A 3. nem jut eszembe... Meg már ittam is...

innnyektort azt miért nem szeretitek?
egyszerűbb baszogatni, mint egy ilyen dupla vébert.
és pontosabb is.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11812 Dátum: 2010 November 14, 10:33:53 »

A 3. meg most úgy rémlik, hogy egy sima ledugózás.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11811 Dátum: 2010 November 14, 00:04:03 »

Az egyik a CO-csavar, az amelyik az összesen hozzáférhető. ezen kívűl van egy csavar, amivel a pillangószelep megkerülőágát tudod nyitni-zárni, így finom-szinkront csinálni... Ez némelyiken gyárilag beállítva és ledugózva... A 3. nem jut eszembe... Meg már ittam is...

mi az a sok csavar a karbi talpán?
nekem csak 1 db van (36 weber)


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11810 Dátum: 2010 November 13, 23:08:21 »

Csak hogy ez cserélhető rajta, szimpla csonkosra nem?
De úgy is jó, ahogy te mondod.

Nem, az enyém más fajta karbi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11809 Dátum: 2010 November 13, 22:54:27 »

Csak hogy ez cserélhető rajta, szimpla csonkosra nem?
De úgy is jó, ahogy te mondod.
nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11808 Dátum: 2010 November 13, 22:47:55 »

Majd meglátom, lehet, hogy kihúzom a csonkot, metszek bele egy menetet és lezárom csavarral.
Egyelőre a benzin is ejtőtartájból megy és ha észrevetted levegőszűrő sincs rajta....  Tongue
Csak hogy ez cserélhető rajta, szimpla csonkosra nem?
De úgy is jó, ahogy te mondod.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11807 Dátum: 2010 November 13, 22:36:16 »

Enyémek ilyenek=>
Nem basztatni akarlak májsztró, de az a ledugózás a csonkon...

Majd meglátom, lehet, hogy kihúzom a csonkot, metszek bele egy menetet és lezárom csavarral.
Egyelőre a benzin is ejtőtartályból megy és ha észrevetted levegőszűrő sincs rajta....  Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 13, 23:07:08 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11806 Dátum: 2010 November 13, 22:34:30 »

és a 2 deklibe fog visszamenni?

Van egy dobozom, a tűzfalon lesz, oda fognak bemenni és a légszűrőkbe vissza.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #11805 Dátum: 2010 November 13, 21:06:49 »

Enyémek ilyenek=>
Nem basztatni akarlak májsztró, de az a ledugózás a csonkon...
mi az a sok csavar a karbi talpán?
nekem csak 1 db van (36 weber)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 257 258 259 260 261 [262] 263 264 265 266 267 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.172 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.