www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 01:37:25
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
223
224
225
226
227
[
228
]
229
230
231
232
233
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3390914 alkalommal)
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13204 Dátum:
2011 Február 17, 14:56:22 »
Idézetet írta: xoyox - 2011 Február 17, 14:51:40
tuttam, hogy valami effelet fogsz benyomatni
ha 10,000.- juroert odaadna is 1000 x meggondolnam, mert igaz hogy extra , es szep, es elfogadnam, de fogadok ugyanannyiba, hogy minden rajta illegalis.
Igy ervenytelen. Semmi nincs letypisaltatva, es igy fejbelöves megvenni .
USA ban egal, de itt nem megy .
Lavinat is ezek miatt adtam el
Költözz haza, használd itt...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13203 Dátum:
2011 Február 17, 14:51:40 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Február 17, 11:59:17
Papa, nyúlj a zsebedbe, ne szarozz, csapd ki a 25000 dollárt, végre lenne egy normális autód, normális technikával
tuttam, hogy valami effelet fogsz benyomatni
ha 10,000.- juroert odaadna is 1000 x meggondolnam, mert igaz hogy extra , es szep, es elfogadnam, de fogadok ugyanannyiba, hogy minden rajta illegalis.
Igy ervenytelen. Semmi nincs letypisaltatva, es igy fejbelöves megvenni .
USA ban egal, de itt nem megy .
Lavinat is ezek miatt adtam el
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13202 Dátum:
2011 Február 17, 11:59:17 »
Idézetet írta: xoyox - 2011 Február 17, 11:53:42
hmmm
mar tegnap is nezegettem, es gondolkodtam, de mar abba kell hagyni a z örökös vasarlast
amit erte adnek,az egesz autoert ugy ahogy van, ( itteni ertek, es arban, amiket a Bugneten is hirdetnek ) az nekik nem elfogadhatoak, ugyhogy lemondtam.
egy evvel ezelött rabuktam volna
Papa, nyúlj a zsebedbe, ne szarozz, csapd ki a 25000 dollárt, végre lenne egy normális autód, normális technikával
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13201 Dátum:
2011 Február 17, 11:53:42 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Február 17, 09:24:37
http://elitevwclub.blog.hu/2011/02/17/oval_bug_and_performance_parts_urgently_for_sale
<beszúrt kép törölve>
hmmm
mar tegnap is nezegettem, es gondolkodtam, de mar abba kell hagyni a z örökös vasarlast
amit erte adnek,az egesz autoert ugy ahogy van, ( itteni ertek, es arban, amiket a Bugneten is hirdetnek ) az nekik nem elfogadhatoak, ugyhogy lemondtam.
egy evvel ezelött rabuktam volna
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13200 Dátum:
2011 Február 17, 09:24:37 »
http://elitevwclub.blog.hu/2011/02/17/oval_bug_and_performance_parts_urgently_for_sale
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13199 Dátum:
2011 Február 15, 23:41:50 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2011 Február 15, 13:49:54
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13198 Dátum:
2011 Február 15, 18:39:00 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Február 15, 18:34:48
szerintem odaírtam elé....$
Bocá.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13197 Dátum:
2011 Február 15, 18:34:48 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Február 15, 18:14:06
szerintem odaírtam elé....$
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13196 Dátum:
2011 Február 15, 18:33:34 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Február 15, 18:28:51
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13195 Dátum:
2011 Február 15, 18:25:56 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Február 15, 18:24:36
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13194 Dátum:
2011 Február 15, 18:21:21 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Február 15, 18:14:06
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13193 Dátum:
2011 Február 15, 18:14:06 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Február 15, 18:02:08
annyi
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13192 Dátum:
2011 Február 15, 18:02:08 »
Idézetet írta: xoyox - 2011 Február 15, 12:31:47
mi az hogy 13 K ?? $ 13,000.- ? vagy
Mi a K ????????????????
annyi
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13191 Dátum:
2011 Február 15, 14:36:21 »
Idézetet írta: tati - 2011 Február 15, 14:18:34
nem hangos ez egy kicsit
A turbo visszafogja a hangot.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13190 Dátum:
2011 Február 15, 14:18:34 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2011 Február 15, 13:49:54
nem hangos ez egy kicsit
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13189 Dátum:
2011 Február 15, 13:54:07 »
Idézetet írta: abes - 2011 Február 15, 11:39:54
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13188 Dátum:
2011 Február 15, 13:49:54 »
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13187 Dátum:
2011 Február 15, 12:49:58 »
Idézetet írta: Balage - 2011 Február 15, 12:41:21
az.
K= kiló
http://hapsi96.blogspot.hu/
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13186 Dátum:
2011 Február 15, 12:43:47 »
Buzi, aki fékez! :-)))
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13185 Dátum:
2011 Február 15, 12:41:21 »
az.
K= kiló
Idézetet írta: xoyox - 2011 Február 15, 12:31:47
mi az hogy 13 K ?? $ 13,000.- ? vagy
Mi a K ????????????????
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13184 Dátum:
2011 Február 15, 12:31:47 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Február 13, 19:50:25
Költözik haza.
Ováljával $25K (Fuchsokkal, 4 tárcsafékkel stb stb)
Ovál nélkül $13K
mi az hogy 13 K ?? $ 13,000.- ? vagy
Mi a K ????????????????
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13183 Dátum:
2011 Február 15, 11:39:54 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Február 14, 18:30:41
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13182 Dátum:
2011 Február 15, 11:37:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 11, 17:05:08
Van erre egy jobb megoldás, egy amerikai ims (intermediate shaft, köztes tengely) retrofit kit.
http://www.lnengineering.com/ims.html
A benne található videót az a Jake Raby kommentálja, akivel mi is leveleztünk szeleptőke kopás ügyben.
Ebben a kitben van újfajta csapágy, meg minden ami kell. Ilyet kellene szerezni, mielőtt ledarálódnak a golyók a csapágyban. (pittinges kopás)
Akarod, hogy írjak nekik mailt? Mert gondolom németül nem annyira királyok.
http://www.youtube.com/watch?v=kUt7EVqGJFk&feature=related
Ez a szerszám összenyomja a biztosítót és a középső tengely segítségével kihúzza a csapágyat. 159 USD, a kit meg 595 USD.
Igen halal pontosan ez az a szerszam es Problema amit irtam,
The IMS retrofit kit is $519 for the single-row IMS and $595 for the dual-row IMS. Kits include the new bearing support, flange, bearing, retaining ring, and set of new OE Porsche microencapsulated bolts.
de en ugy erzem, a kivetelnel a csapagyban levö gyürü, elbaszhatja a Motorblokkban levö hornyot, vagy kitepi magat az anyagot . . .
Ezen tul sokszor eltörik a közepsö tengely mert ott ha megnezed van egy Gummigyürü, aminek van kihagyva egy horony ott törik, es e-miatt nem tudod kihuzni . . . / a Foton ez is jol latszik , ahol a ket egymas mellett levö tengely van Fotozva/ .mert a menetes elsö resz is kijön siman . .
Viszont az megint egy jo ötlet hogy atdugsz a csapagylukon egy "anyat " amibe becsavarod a csavart, es ezzel kihuzod a csapagyat
)
Esetleg--magat a szerszamot en is el tudom kerni a PZ-bol, (Porsche Zentrum), vagy csinalnek egyet.
Sajna ez a Konstruktios hiba meg a z uj Cayman-ok -nal is megvan 7 Modellt epitettek ezzel a blokkal...Es pont az is benne van amire esetleg gondoltam volna . egy Carr. S4 ....
Meg nincs baj nalam, de elöre spekulalok, . A Spanyol faszi amit kitalalt egy kurva jo ötlet, ha nalam baj lesz en ezt vennem .
Ne irj, majd ha kell akkor felvesszük velük a kapcsolatot.
de kösz
Varj meg valami:
Hogy lehet, hogyez a szerszam összenyomja a biztositot ?? Hiszen benne van a Csapagy hornyaban !?? es gondolom a Blokkban is van horony . . . nem ??
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Február 15, 11:42:09 írta xoyox
»
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13181 Dátum:
2011 Február 14, 18:30:41 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 14, 17:05:27
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13180 Dátum:
2011 Február 14, 17:05:27 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Február 13, 20:24:58
aztakurva.
biztos megéri az árát az utolsó fillérig, de az átlag paraszt (pölö én) ennyiből 3 autót vesz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13179 Dátum:
2011 Február 13, 20:55:51 »
Nagyon sajnálom.
Sokan nem látták még, hogy mire képes egy ilyen autó.
Idézetet írta: Bripery - 2011 Február 13, 20:04:14
nem tervezett fordulat
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13178 Dátum:
2011 Február 13, 20:49:01 »
Idézetet írta: Balage - 2011 Február 13, 20:47:03
meg vonóhorog teniszlabdával.
óbazz, tegnap voltunk a teszkóban és valamit elfelejtettem.
most már tudom, teniszlabdát akartam.
kössssz.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13177 Dátum:
2011 Február 13, 20:47:03 »
meg vonóhorog teniszlabdával.
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Február 13, 20:45:21
nincs rendes hátsó ülés meg csomagtartó.
dugja fel magának :-))
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13176 Dátum:
2011 Február 13, 20:45:21 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Február 13, 20:32:55
nincs rendes hátsó ülés meg csomagtartó.
dugja fel magának :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13175 Dátum:
2011 Február 13, 20:36:29 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Február 13, 20:32:55
Csúnya is, gyenge is (már nem ez a legerősebb széria autó), drága is, deficites a gyártása, pár év múlva nem lesz hozzá alkatrész, kéne a f@sznak.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13174 Dátum:
2011 Február 13, 20:32:55 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Február 13, 20:24:58
aztakurva.
biztos megéri az árát az utolsó fillérig, de az átlag paraszt (pölö én) ennyiből 3 autót vesz.
akkor lacházán sem fogjuk látni, hogy mit lép?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13173 Dátum:
2011 Február 13, 20:32:37 »
Idézetet írta: somci - 2011 Február 13, 20:03:29
Tudom, hogy semmi közöm hozzá, de megérte akkor ide szállíttatni Amerikából ezt a motort? Vagy ez egy nem tervezett fordulat volt, vagy tényleg semmi közöm hozzá
Válság van.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13172 Dátum:
2011 Február 13, 20:26:31 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Február 13, 20:24:58
aztakurva.
biztos megéri az árát az utolsó fillérig, de az átlag paraszt (pölö én) ennyiből 3 autót vesz.
akkor lacházán sem fogjuk látni, hogy mit lép?
hát ha csak valaki meg nem veszi itthon...
Ha nem, akkor viszi haza...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13171 Dátum:
2011 Február 13, 20:24:58 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Február 13, 19:50:25
Költözik haza.
Ováljával $25K (Fuchsokkal, 4 tárcsafékkel stb stb)
Ovál nélkül $13K
aztakurva.
biztos megéri az árát az utolsó fillérig, de az átlag paraszt (pölö én) ennyiből 3 autót vesz.
akkor lacházán sem fogjuk látni, hogy mit lép?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13170 Dátum:
2011 Február 13, 20:04:14 »
Idézetet írta: somci - 2011 Február 13, 20:03:29
Tudom, hogy semmi közöm hozzá, de megérte akkor ide szállíttatni Amerikából ezt a motort? Vagy ez egy nem tervezett fordulat volt, vagy tényleg semmi közöm hozzá
nem tervezett fordulat
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13169 Dátum:
2011 Február 13, 20:03:29 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Február 13, 19:50:25
Költözik haza.
Ováljával $25K (Fuchsokkal, 4 tárcsafékkel stb stb)
Ovál nélkül $13K
Tudom, hogy semmi közöm hozzá, de megérte akkor ide szállíttatni Amerikából ezt a motort? Vagy ez egy nem tervezett fordulat volt, vagy tényleg semmi közöm hozzá
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13168 Dátum:
2011 Február 13, 19:50:25 »
Idézetet írta: somci - 2011 Február 13, 19:47:52
Nem írtál árat
Amúgy hogyhogy ilyen hamar megvál tőle?
Költözik haza.
Ováljával $25K (Fuchsokkal, 4 tárcsafékkel stb stb)
Ovál nélkül $13K
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13167 Dátum:
2011 Február 13, 19:47:52 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Február 13, 19:43:26
Na, itt a remek alkalom, ha valaki valóban akar egy jó motort, mindenféle sallanggal, RANCHO pro-street váltóval
Eladó:
Bug Pack-DEE Engineering
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Nem írtál árat
Amúgy hogyhogy ilyen hamar megvál tőle?
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13166 Dátum:
2011 Február 13, 19:43:26 »
Na, itt a remek alkalom, ha valaki valóban akar egy jó motort, mindenféle sallanggal, RANCHO pro-street váltóval
Eladó:
Bug Pack-DEE Engineering
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13165 Dátum:
2011 Február 13, 19:26:40 »
Idézetet írta: slavia919 - 2011 Február 13, 18:53:23
Az biztosss!
Oldalak:
1
...
223
224
225
226
227
[
228
]
229
230
231
232
233
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...