www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:31:59
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
228
229
230
231
232
[
233
]
234
235
236
237
238
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3390087 alkalommal)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13004 Dátum:
2011 Február 02, 16:27:09 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 02, 16:02:18
Csak címszavakban, mert nem érek rá:
No pain, no gain.
De a 144 lóerő és a 198 Nm azért magáért beszél.
uh! szorítunk !
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13003 Dátum:
2011 Február 02, 16:25:24 »
jajjbazmeg...
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13002 Dátum:
2011 Február 02, 16:09:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 02, 16:02:18
Csak címszavakban, mert nem érek rá:
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13001 Dátum:
2011 Február 02, 16:02:18 »
Csak címszavakban, mert nem érek rá:
Voltam teljesítmény mérésen, valami 4400-tól bekorlátoz kicsit, talán a kis venturi, vagy nem kap elég benzint, de a lényeg, hogy a motor mindenhol erősebb, mint a korábbi koncepció és 143.8 lóerős 5350-es fordulaton, valamint 198 Nm van 3800-nál. 4000-es fordulaton már van 110 lóerő.
A mérőember is azt mondta, hogy a karbin kell finomítani és 150-155 lóerős lesz, az könnyedén benne van.
Eddig a jó hír, a véres rémdráma pedig az, hogy kettőt kellett mérni, mert az elsőnél 4000-es fordulaton megcsúszott a kerék, a második mérésnél meg valami elbaszódott a mérés végén 6500-as fordulaton, mintha leszakadt volna a lendkerék, felugrott a fordulat 8000-re, ordított egyet, majd koppanás, kattogás, nagy füst és leállt. Újra nem indult, kopogott, egy darabig átforgott, hazavontattuk, itthon már át sem forgott a motor, áll, mint a szög.
Valami leszakadt, szétment, egyelőre ennyit tudok. Elég nagy a baj.
Nem vagyok elkeseredve, már előkészítettem kivételhez, remélem a főtengely és a hengerfejek megúszták...esetleg még a hajtórudak, a többi nem érdekel, megcsinálom, újra karburálom és 150 lóerő felett leszek.
No pain, no gain.
De a 144 lóerő és a 198 Nm azért magáért beszél.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13000 Dátum:
2011 Február 02, 12:50:14 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 02, 09:56:34
dobot leveszed majd az alaplapot 4 csavarral,majd magad mellé nyulsz és porschét felrakod 4 csavarral
oda találták ki
az a baj, hogy az ET miatt nem játszik módosító, nekem meg 5x112 kéne..kéne látnom egy ilyet élőben, átfurkálható-e stb. de sztem maradok a Te verziódnál, első tárcsa & hidrós kézi és visszhall
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Február 02, 12:51:52 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12999 Dátum:
2011 Február 02, 10:28:21 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Február 02, 10:05:08
"Van mindenhol, hegyekben áll."
ebben gondolom van irónia.
mosolyra derítesz
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12998 Dátum:
2011 Február 02, 10:20:39 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 02, 10:17:03
de akkor porsche krékben gondolkozzhatsz csak
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12997 Dátum:
2011 Február 02, 10:17:03 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Február 02, 10:05:08
"Van mindenhol, hegyekben áll."
ebben gondolom van irónia.
de akkor porsche krékben gondolkozzhatsz csak
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12996 Dátum:
2011 Február 02, 10:16:36 »
Idézetet írta: Balage - 2011 Február 02, 10:02:55
Porsche 924 turbo, 944 összes hátsó féket.
Van mindenhol, hegyekben áll.
jaja én is kidobtam most 4db ot nem fértem el
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
noel-68
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12995 Dátum:
2011 Február 02, 10:13:55 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Február 02, 10:05:08
"Van mindenhol, hegyekben áll."
ebben gondolom van irónia.
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12994 Dátum:
2011 Február 02, 10:07:14 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Február 02, 09:58:43
na menj már bazze
akkor pontosan mit is keresünk bontóba.
?
tessék:
Idézetet írta: gsattila - 2011 Február 02, 07:54:26
Eladó a futóművem fékekkel, aki nyafog, viheti
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12993 Dátum:
2011 Február 02, 10:05:08 »
Idézetet írta: Balage - 2011 Február 02, 10:02:55
Porsche 924 turbo, 944 összes hátsó féket.
Van mindenhol, hegyekben áll.
"Van mindenhol, hegyekben áll."
ebben gondolom van irónia.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12992 Dátum:
2011 Február 02, 10:02:55 »
Porsche 924 turbo, 944 összes hátsó féket.
Van mindenhol, hegyekben áll.
Idézetet írta: maxi - 2011 Február 02, 09:58:43
na menj már bazze
akkor pontosan mit is keresünk bontóba.
?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12991 Dátum:
2011 Február 02, 09:58:43 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 02, 09:56:34
dobot leveszed majd az alaplapot 4 csavarral,majd magad mellé nyulsz és porschét felrakod 4 csavarral
oda találták ki
na menj már bazze
akkor pontosan mit is keresünk bontóba.
?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12990 Dátum:
2011 Február 02, 09:56:34 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2011 Február 02, 09:53:22
kép, link, leírás?
dobot leveszed majd az alaplapot 4 csavarral,majd magad mellé nyulsz és porschét felrakod 4 csavarral
oda találták ki
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12989 Dátum:
2011 Február 02, 09:53:22 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 02, 09:49:13
de simán
kép, link, leírás?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12988 Dátum:
2011 Február 02, 09:52:45 »
Idézetet írta: Bill - 2011 Február 02, 09:44:09
én meg golf gti (de az is lehet, hogy valami audié) hátsó nyereggel próbálkozom, az tárcsás és bovdenes a kéziféke beépített dobfék nélkül, de ez lehet majd változik
nekem ez volt az autóm alatt, meg most Melákén. Untig elég volt. Elöl gyári bogár, hátul golf és a kézifék is hibátlanul működött.
Csak az 4x100 volt, új kerék 5 lukas, muszáj volt matekolni..ha már lúd..szeretem a fix nyereg látványát, és kíváncsi vagyok, hogy össze tudjuk-e rakni. Szopóálarcot elővettem.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12987 Dátum:
2011 Február 02, 09:49:13 »
Idézetet írta: Balage - 2011 Február 02, 09:44:14
A porsche (944) hátsó fékét olajosra is fel lehet szerelni szerintem.
Vagy nem?
de simán
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12986 Dátum:
2011 Február 02, 09:44:14 »
A porsche (944) hátsó fékét olajosra is fel lehet szerelni szerintem.
Vagy nem?
Idézetet írta: bogara_zo - 2011 Február 02, 09:38:58
Aki IRS-zik, az jól járt, rakjon fel egy porschét, abban bent van a kézifék is.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12985 Dátum:
2011 Február 02, 09:44:09 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2011 Február 02, 09:38:58
a féknek elég sokat utánaolvastam kinti fórumokon. a súlyelosztás miatt csak a porschéval érdemes hasonlítgatni, semmi más autó féke nem ...
én meg golf gti (de az is lehet, hogy valami audié) hátsó nyereggel próbálkozom, az tárcsás és bovdenes a kéziféke beépített dobfék nélkül, de ez lehet majd változik
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12984 Dátum:
2011 Február 02, 09:38:58 »
Fékekkel játszom én is újra (pedig bőven elég volt az eddigi 4 tárcsám is). Elég sokat utánaolvastam kinti fórumokon, a súlyelosztás miatt csak a porschéval érdemes hasonlítgatni, semmi más autó féke nem passzol rá egy az egyben..satunál 50-50% kell legyen a fékerő eloszlás, ez bogáron csak úgy érhető el, hogy hátul (majdnem) ugyanakkora tárcsa és nyereg van, mint elöl.
Aki száraz hátul, az jól járt, rakjon fel egy porschét, abban benne van a kézifék is.
Aki olajos, az agyalhat. Egy ismerősöm most rakta össze hasonlóan Mareszhoz, bogár első tárcsa hátra, de ő belematekolta a merci dobfék-es kézifékét, mert elfér benne..de nagy játék.
Ha akar az ember gyereke kéziféket, akkor 3 megoldás van:
- merci/porsche egyedi hekkelés, így marad bovdenes
- hidrós kézi
- külön nyereg a kéziféknek, ami bovdenes (igen, így 2 nyereg lesz a hátsó tárcsán, de sok versenyautón látni, nekem bejön
) -> ezzel annyi gondom van, hogy 28mm-es hűtött tárcsához nem találok ilyen hátsó nyerget
egyelőre gyűjtögetek:
+ az első tárcsa már rajta van a tengelycsonkon
van még ilyen a polcon:
ami hiányzik még:
- konzol a nyeregnek (CNC)
- fékcsövek
- munkahenger (az jó játék lesz)
de legalább a kerék alatt elfér
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Február 02, 09:49:32 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12983 Dátum:
2011 Február 02, 07:54:26 »
Eladó a futóművem fékekkel, aki nyafog, viheti
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12982 Dátum:
2011 Február 02, 07:24:39 »
Idézetet írta: brez - 2011 Február 01, 21:31:44
Fékkel kapcsolatban, emlegetett múltkor valaki typ3 féket hátra. Ez miben különbözik a bogárétól?
Nekem volt bent a 303-asomban hátul és a Stunt említette problémát teljesen kiküszöbölte.
Bár akkor valami elmebeteg gumiméret volt a kocsin elől és hátul is. Valami 215 körül. Régi szép idők.
Ja elől tárcsafék, bár úgy emlékszem akkor annyira nem zavart az elől erősebb fékhatás. Lehet, hogy tárcsánál már jobban kiszámolták Hanziék a fékerőelosztást.
Ja, typ3 nagyobb átmérő és asszem szélesebb pofa is.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12981 Dátum:
2011 Február 02, 06:54:33 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Február 01, 21:55:07
az megy gázadásra is nem?
nekem csak az orrát tologatja gázadásra.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
batorit
Hozzászólások: 1642
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12980 Dátum:
2011 Február 01, 22:45:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 01, 21:35:48
Kíváncsi leszek rá, mert most is azt gondolom, hogy nem a dobfék méretével, vagy melegedésével van a baj, hanem nem jut elég fékerő a hátsó tengelyre.
A munkahengerek méretével sokat lehet javítani (rontani) a féken.
Aki nem lép egyszerre......
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12979 Dátum:
2011 Február 01, 22:13:20 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 01, 22:09:43
Művészúr.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12978 Dátum:
2011 Február 01, 22:11:20 »
Szakadok!
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12977 Dátum:
2011 Február 01, 22:10:40 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 01, 22:07:00
lefujtam rücsivel h valami konturja legyen?
Ne kelljen már a poént megmagyarázni!
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12976 Dátum:
2011 Február 01, 22:10:37 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 01, 22:09:43
Művészúr.
hb grafitt nem volt csak rücsi pisztoly
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12975 Dátum:
2011 Február 01, 22:09:43 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 01, 22:07:00
valami konturja legyen
Művészúr.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12974 Dátum:
2011 Február 01, 22:07:00 »
Idézetet írta: tazoli49 - 2011 Február 01, 22:05:23
És a küszöb miért fekete?
lefujtam rücsivel h valami konturja legyen?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12973 Dátum:
2011 Február 01, 22:05:23 »
Idézetet írta: Bill - 2011 Február 01, 21:59:42
Lehet, hogy hülye a kérdés, de műszakin mit szólnak hozzá?
És a küszöb miért fekete?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12972 Dátum:
2011 Február 01, 22:03:56 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 01, 22:00:20
Szerinted?
amikor kérdezik már látom:
-elöl hátul dob rásegitö nélkül?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12971 Dátum:
2011 Február 01, 22:03:10 »
Idézetet írta: Süni - 2011 Február 01, 22:00:09
Álló karost jobban szeretem. Itt sok idő, míg a kormánytól leér a kezem a karig.
forgatható állóra is,nem akarom rántgatni sürün
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12970 Dátum:
2011 Február 01, 22:00:42 »
Idézetet írta: Bill - 2011 Február 01, 21:59:42
Lehet, hogy hülye a kérdés, de műszakin mit szólnak hozzá?
Kötél általi főbelövés, azonnal.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12969 Dátum:
2011 Február 01, 22:00:20 »
Idézetet írta: Bill - 2011 Február 01, 21:59:42
Lehet, hogy hülye a kérdés, de műszakin mit szólnak hozzá?
Szerinted?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12968 Dátum:
2011 Február 01, 22:00:09 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 01, 21:56:49
itt a kép
Álló karost jobban szeretem. Itt sok idő, míg a kormánytól leér a kezem a karig.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12967 Dátum:
2011 Február 01, 21:59:42 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 01, 21:56:49
itt a kép
Lehet, hogy hülye a kérdés, de műszakin mit szólnak hozzá?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12966 Dátum:
2011 Február 01, 21:58:48 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Február 01, 21:55:07
az megy gázadásra is nem?
Féktávon nem lehet gázzal kormányozni....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12965 Dátum:
2011 Február 01, 21:57:56 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 01, 21:53:14
De. Meg fékerő elosztója is van. Meg fékrásegítő.
akkor meg kell keresnem a "hüje" bmwés haveromat
Oldalak:
1
...
228
229
230
231
232
[
233
]
234
235
236
237
238
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...