www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 01:35:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 [227] 228 229 230 231 232 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3390902 alkalommal)
Robpanzer
« Hozzászólás #13244 Dátum: 2011 Február 26, 19:57:25 »

Nekem a typ3-asomon kb. 8.8:1 volt a kompresszió viszony. Az 1500s modellnél gyárilag volt 8.5:1-hez.

Ha a 71 utáni hengerfejből a lépcsőt (ami körben van a szélénél) kiveszed, akkor kb. 8.2:1-re emelkedik a kompresszióviszony.

Gyárilag miért csinálták 7,5-es kompresszióval, ha kevés változtatással a 8,5-ös kompresszió is eléhető lett volna?  (Az akkori szar üzemanyagok miatt?)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13243 Dátum: 2011 Február 26, 19:48:12 »

1.6-os motornál mennyit lehet kimarni egy duplaszívós gyári hengerfejből anélkül, hogy az élettartama csökkenne? Kb mennyire lehet megnövelni a 7,5-es kompressziót?

Nekem a typ3-asomon kb. 8.8:1 volt a kompresszió viszony. Az 1500s modellnél gyárilag volt 8.5:1-hez.

Ha a 71 utáni hengerfejből a lépcsőt (ami körben van a szélénél) kiveszed, akkor kb. 8.2:1-re emelkedik a kompresszióviszony.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13242 Dátum: 2011 Február 26, 08:05:48 »

Ha gyári a vezérműtengelyed és jó a karburálás + gyújtás, akkor 8,5:1-re nyugodtan fel lehet menni a sűrítési viszonnyal... Hegyesebb tengellyel feljebb is viheted a sűrítési viszonyt, mert a mért valós kompressziód a megnövelt nyitási idők miatt alacsonyabb lesz, mint gyári tengelynél.
(Mert a sűrítési viszony amit számolsz, ami 1,6 bogárnál 7,5:1, és a kompresszió, amit mérsz, az 2 külön dolog.)

1.6-os motornál mennyit lehet kimarni egy duplaszívós gyári hengerfejből anélkül, hogy az élettartama csökkenne? Kb mennyire lehet megnövelni a 7,5-es kompressziót?

Robpanzer
« Hozzászólás #13241 Dátum: 2011 Február 25, 22:36:41 »

Mivel a sűrítési viszony egy henger esetében az adott henger űrtartalmának + az égéstér űrtartalmának + a dugattyúkiállásból adódó űrtartalom összegének és az égéstér űrtartalmának + a dugattyúkiállásból adódó űrtartalom összegének a hányadosa, ezért a sűrítési viszony nő ha:
-növeled a hengerűrtartalmat
-csőkkented az égéstér térfogatát (Másik hengerfej, vagy marás)
-csökkented a dugattyúkiállást (henger magasságát csökkented)


1.6-os motornál mennyit lehet kimarni egy duplaszívós gyári hengerfejből anélkül, hogy az élettartama csökkenne? Kb mennyire lehet megnövelni a 7,5-es kompressziót?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13240 Dátum: 2011 Február 25, 19:04:20 »

Mivel a sűrítési viszony egy henger esetében az adott henger űrtartalmának + az égéstér űrtartalmának + a dugattyúkiállásból adódó űrtartalom összegének és az égéstér űrtartalmának + a dugattyúkiállásból adódó űrtartalom összegének a hányadosa, ezért a sűrítési viszony nő ha:
-növeled a hengerűrtartalmat
-csőkkented az égéstér térfogatát (Másik hengerfej, vagy marás)
-csökkented a dugattyúkiállást (henger magasságát csökkented)

Kompressziót csak úgy lehet növelni, ha a hengerfejből leszedetek valamennyit?

Robpanzer
« Hozzászólás #13239 Dátum: 2011 Február 25, 16:59:27 »

Ha nem nyúlsz a kompresszióviszonyhoz, akkor nem is tudod kihasználni a magasabb oktánszámot, így értelmetlen. Más tészta, ha direkt etanolhoz építed a motorodat, vagy ha nagyon melegek a hengerfejeid, etanol arra is jó, mert alacsonyabb hőfokon ég el. Szerény véleményem szerint.

Kompressziót csak úgy lehet növelni, ha a hengerfejből leszedetek valamennyit?
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #13238 Dátum: 2011 Február 25, 08:06:41 »

Sziasztok!
Szerintetek érdemes etanolt tankolni tuningmotorba a magasabb oktánszám miatt?
Ha nem nyúlsz a kompresszióviszonyhoz, akkor nem is tudod kihasználni a magasabb oktánszámot, így értelmetlen. Más tészta, ha direkt etanolhoz építed a motorodat, vagy ha nagyon melegek a hengerfejeid, etanol arra is jó, mert alacsonyabb hőfokon ég el. Szerény véleményem szerint.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13237 Dátum: 2011 Február 24, 22:30:22 »

Nem

Sziasztok!
Szerintetek érdemes etanolt tankolni tuningmotorba a magasabb oktánszám miatt?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13236 Dátum: 2011 Február 24, 19:43:33 »

Sziasztok!
Szerintetek érdemes etanolt tankolni tuningmotorba a magasabb oktánszám miatt?
szerintem nem érdemes mert elég lesz a benzinnel megtalálni a tökéletes karburálást ,utána megint végig kéne szopni az etanollal is . ha váltogatod akkor végkép szopó, de lehet versenymotort is etanolhoz építeni Wink Wink

Robpanzer
« Hozzászólás #13235 Dátum: 2011 Február 24, 19:38:01 »

Sziasztok!
Szerintetek érdemes etanolt tankolni tuningmotorba a magasabb oktánszám miatt?
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #13234 Dátum: 2011 Február 23, 01:02:33 »


Valami jó főtengelyt, mondjuk Scat vagy CB Performance.
Ha a löketed marad 69-es akkor azért nem fogsz könnyedén 150 lóerő fölé menni.
72-es löketig vagy 78-as löketig speciális hajtórudakkal nem kell kimerni a blokkból, a 82-eshez már kell, akármilyen hajtórudat használsz. És akkor a vezérműtengelyből is kell.
Köszönöm a segítséget!!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13233 Dátum: 2011 Február 22, 22:53:13 »

Köszönöm....
és ha a célzott teljesítmény tartomány már 150 ló fölé esik milyen főtengelyt érdemes venni és milyen csapágyazással? akkor a hajtókarok meg maradhatnak az bírni fogja vagy akkor már érdemes azt is cserélni?
És még egy kérdés! Ha akarok játszani a lökethosszal akkor a blokkból ki kell marni hogy a hajtókatok ne érjenek bele? és előfordulhat hogy a vezérmű tengely bütykei összeérnek a főtengellyel?


Valami jó főtengelyt, mondjuk Scat vagy CB Performance.
Ha a löketed marad 69-es akkor azért nem fogsz könnyedén 150 lóerő fölé menni.
72-es löketig vagy 78-as löketig speciális hajtórudakkal nem kell kimerni a blokkból, a 82-eshez már kell, akármilyen hajtórudat használsz. És akkor a vezérműtengelyből is kell.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13232 Dátum: 2011 Február 22, 08:06:54 »

Köszönöm....
és ha a célzott teljesítmény tartomány már 150 ló fölé esik milyen főtengelyt érdemes venni és milyen csapágyazással? akkor a hajtókarok meg maradhatnak az bírni fogja vagy akkor már érdemes azt is cserélni?
És még egy kérdés! Ha akarok játszani a lökethosszal akkor a blokkból ki kell marni hogy a hajtókatok ne érjenek bele? és előfordulhat hogy a vezérmű tengely bütykei összeérnek a főtengellyel?
mind annak fügvénye milyen löket hossz de általába igen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #13231 Dátum: 2011 Február 21, 23:32:15 »

A főtengely sokkal jobb, mint az ellensúlyozott, csili-vili kínai szarok, és általában azt mondják, hogy 7000 fordulatig és 150 lóerőig jó.

A hajtórúd érdekesebb kérdés. Annak a leggyengébb része a csavar, amit minden meghúzás nyújt és gyengít, valamint a sok év üzem alatt fáradt is.
Sajnos a rúd is fárad, nem csak a csavarok, így sajnos előfordulhatnak olyan balesetek, mint Maresznak volt.

Ez a probléma a rúddal, egyébként annyira erős, hogy a felújított (ellenőrzött, röntgenezett) rudakat 200 lóerő körüli motorban is használják. És ha megnézed, nagyon sok cég árulja felújítva, kicsit leköszörülve az alját tuning, hosszabb löketű motorba is.
Köszönöm....
és ha a célzott teljesítmény tartomány már 150 ló fölé esik milyen főtengelyt érdemes venni és milyen csapágyazással? akkor a hajtókarok meg maradhatnak az bírni fogja vagy akkor már érdemes azt is cserélni?
És még egy kérdés! Ha akarok játszani a lökethosszal akkor a blokkból ki kell marni hogy a hajtókatok ne érjenek bele? és előfordulhat hogy a vezérmű tengely bütykei összeérnek a főtengellyel?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 21, 23:38:01 írta reitim »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13230 Dátum: 2011 Február 21, 22:45:27 »

Sziasztok!
Kérdés!
A gyári főtengely és hajtókarok meddig bírják a terhelést?Mikor érdemes cserélni? Mert kezdek tartani tőle hogy már a motoromhoz kevés lesz...

A főtengely sokkal jobb, mint az ellensúlyozott, csili-vili kínai szarok, és általában azt mondják, hogy 7000 fordulatig és 150 lóerőig jó.

A hajtórúd érdekesebb kérdés. Annak a leggyengébb része a csavar, amit minden meghúzás nyújt és gyengít, valamint a sok év üzem alatt fáradt is.
Sajnos a rúd is fárad, nem csak a csavarok, így sajnos előfordulhatnak olyan balesetek, mint Maresznak volt.

Ez a probléma a rúddal, egyébként annyira erős, hogy a felújított (ellenőrzött, röntgenezett) rudakat 200 lóerő körüli motorban is használják. És ha megnézed, nagyon sok cég árulja felújítva, kicsit leköszörülve az alját tuning, hosszabb löketű motorba is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13229 Dátum: 2011 Február 21, 22:28:50 »

Köszi.
Beszerezhető hozzá a csavar? Mennyire aranyozott az ára?
2000 a 3db kb amikor veszed a tengelxt akkor kérhető

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #13228 Dátum: 2011 Február 21, 22:26:29 »

Sziasztok!
Kérdés!
A gyári főtengely és hajtókarok meddig bírják a terhelést?Mikor érdemes cserélni? Mert kezdek tartani tőle hogy már a motoromhoz kevés lesz...
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 21, 22:32:36 írta reitim »
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #13227 Dátum: 2011 Február 21, 22:20:04 »

A Scat-hez adnak, az Engle-hez nem.

Vigyázz, mert nem metrikusak a menetek a tengelyben.

nem adnak,igen van menet

Köszi.
Beszerezhető hozzá a csavar? Mennyire aranyozott az ára?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13226 Dátum: 2011 Február 21, 22:09:18 »

engle (W120) vezérműtengelynek, a fogaskerék felőli peremében van menet a fogaskerék rögzítő csavaroknak? Illetve innen jön a második kérdés, a csomagolásban adnak csavarokat a fogaskerék rögzítéséhez?

A Scat-hez adnak, az Engle-hez nem.

Vigyázz, mert nem metrikusak a menetek a tengelyben.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13225 Dátum: 2011 Február 21, 22:05:04 »

engle (W120) vezérműtengelynek, a fogaskerék felőli peremében van menet a fogaskerék rögzítő csavaroknak? Illetve innen jön a második kérdés, a csomagolásban adnak csavarokat a fogaskerék rögzítéséhez?
nem adnak,igen van menet

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #13224 Dátum: 2011 Február 21, 21:59:38 »

engle (W120) vezérműtengelynek, a fogaskerék felőli peremében van menet a fogaskerék rögzítő csavaroknak? Illetve innen jön a második kérdés, a csomagolásban adnak csavarokat a fogaskerék rögzítéséhez?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #13223 Dátum: 2011 Február 21, 21:08:33 »

ok rendben, tudod, hogy én vágom mi a szitu  Wink
csak gondoltam segítek
Vaze, elfelejtettem 4-kor sms-t küldeni! Ezúton pótolnám. Grin

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #13222 Dátum: 2011 Február 21, 21:03:33 »

ok rendben, tudod, hogy én vágom mi a szitu  Wink
csak gondoltam segítek
TUDOM Wink
lesz kis időm össze állítok egy kis reklám dumát Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13221 Dátum: 2011 Február 21, 20:38:48 »

nem szeretem a mesélést

aki ilyent szeretne az tudja miről van szó és menyit ér

DE SZERETETTEL VÁROM A KÉRDÉSEKET:TEL.06 70 38 98 619 és vwboxer1@gmail.com

de látom már zsolti vázolta a tényeket
ok rendben, tudod, hogy én vágom mi a szitu  Wink
csak gondoltam segítek

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #13220 Dátum: 2011 Február 21, 20:28:56 »

én annyit tennék hozzá, hogy egy kicsit ha részletesebb alkatrész lajstrom lenne az is nagyban segítene
abban a motorban benne van ez a pénz ! sőt !
de ha csak azt írom, hogy kurvakomoly bogármotor, vagy azt hogy ilyenolyan hf, ilyenolyan szelepek, ilyenbolyan főtengely stb.. , akkor mindjárt nincs ugázás, max pénztárca nézegetés meg kussolás   Wink
nem szeretem a mesélést

aki ilyent szeretne az tudja miről van szó és menyit ér

DE SZERETETTEL VÁROM A KÉRDÉSEKET:TEL.06 70 38 98 619 és vwboxer1@gmail.com

de látom már zsolti vázolta a tényeket

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13219 Dátum: 2011 Február 21, 20:07:30 »

Az a legnagyobb probléma hogy nekem is megvan minden csak 2 db hengerfej hiányzik már. 1914 ccm az enyém is és belepakoltam már ebbe a pénzt nem birok el még egy ekkora összeget jelen pillanatban.



A SE fej nem kispálya, ahhoz kell egy jó tengely is meg két IDA.
A Laci 44-ese is necces hozzá, de 40-esekkel nevetségesebb lenne, mint az én motorom a 40-esekkel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #13218 Dátum: 2011 Február 21, 19:27:15 »

Egyetertek
Gondolom hogy ha lesz egy kis idelye Lacának le is fogja írni mi van benne. De megmondom őszintém el kell nekem is gondolkodtam miket is vettem bele!! 2 éve volt mikor össze állt, előtte 2 évég gyűjtöttem össze az alkatrészeket!! Tényleg mindenből a legjobbat vettem!! A blokkot Pécsett a Vörös Laci rakta össze!!

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #13217 Dátum: 2011 Február 21, 19:19:24 »


Az egy par zsir uj street eliminator hengerfej, nem hiszem hogy megvenned:)) Vagyis jobban jarsz ha megveszed az egesz motort. A motorban zsir uj minden!! Nem felujitott, nem jo allapotu, hanem zsir uj!!

Az a legnagyobb probléma hogy nekem is megvan minden csak 2 db hengerfej hiányzik már. 1914 ccm az enyém is és belepakoltam már ebbe a pénzt nem birok el még egy ekkora összeget jelen pillanatban.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #13216 Dátum: 2011 Február 21, 19:13:51 »

én annyit tennék hozzá, hogy egy kicsit ha részletesebb alkatrész lajstrom lenne az is nagyban segítene
abban a motorban benne van ez a pénz ! sőt !
de ha csak azt írom, hogy kurvakomoly bogármotor, vagy azt hogy ilyenolyan hf, ilyenolyan szelepek, ilyenbolyan főtengely stb.. , akkor mindjárt nincs ugázás, max pénztárca nézegetés meg kussolás   Wink

Egyetertek

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13215 Dátum: 2011 Február 21, 19:09:23 »

A partvonalról ugatok a kényelmes karosszékből, de ha ennyiért árulnék motort, tuti mellé tennék egy mérési jegyzőkönyvet is.

én annyit tennék hozzá, hogy egy kicsit ha részletesebb alkatrész lajstrom lenne az is nagyban segítene
abban a motorban benne van ez a pénz ! sőt !
de ha csak azt írom, hogy kurvakomoly bogármotor, vagy azt hogy ilyenolyan hf, ilyenolyan szelepek, ilyenbolyan főtengely stb.. , akkor mindjárt nincs ugázás, max pénztárca nézegetés meg kussolás   Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13214 Dátum: 2011 Február 21, 19:04:57 »

A partvonalról ugatok a kényelmes karosszékből, de ha ennyiért árulnék motort, tuti mellé tennék egy mérési jegyzőkönyvet is.

És akkor uj lenne? Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #13213 Dátum: 2011 Február 21, 19:03:26 »

A partvonalról ugatok a kényelmes karosszékből, de ha ennyiért árulnék motort, tuti mellé tennék egy mérési jegyzőkönyvet is.

Ez így van!! A két hengerfejet Amerikából hozattam!! Ezt már nem lehet ennyiből kihozni!! Ezelőtt két éve volt ennyibe nekem!! A Laca nem is kér sokat érte!! Persze relatív kinek mi a sok!!
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #13212 Dátum: 2011 Február 21, 19:02:05 »


Az egy par zsir uj street eliminator hengerfej, nem hiszem hogy megvenned:)) Vagyis jobban jarsz ha megveszed az egesz motort. A motorban zsir uj minden!! Nem felujitott, nem jo allapotu, hanem zsir uj!!
Ez így van!! A két hengerfejet Amerikából hozattam!! Ezt már nem lehet ennyiből kihozni!! Ezelőtt két éve volt ennyibe nekem!! A Laca nem is kér sokat érte!! Persze relatív kinek mi a sok!!

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #13211 Dátum: 2011 Február 21, 18:55:55 »

Hengerfejre vevő lennék!! Ha netán a nagy érdeklődés hatására megbontanád Smiley

Az egy par zsir uj street eliminator hengerfej, nem hiszem hogy megvenned:)) Vagyis jobban jarsz ha megveszed az egesz motort. A motorban zsir uj minden!! Nem felujitott, nem jo allapotu, hanem zsir uj!!

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #13210 Dátum: 2011 Február 21, 18:49:59 »

Eladó lett az új 1.9 motorom kompletten

új 37,5 44 hengerfej ,44weber,króm burkolatok stb.

többit szóban Wink

ára:1000000Ft

Hengerfejre vevő lennék!! Ha netán a nagy érdeklődés hatására megbontanád Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #13209 Dátum: 2011 Február 21, 18:23:59 »

Eladó lett az új 1.9 motorom kompletten

új 37,5 44 hengerfej ,44weber,króm burkolatok stb.

többit szóban Wink

ára:1000000Ft
egy millio ?
sok sikert Smiley))

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #13208 Dátum: 2011 Február 19, 20:38:36 »

Eladó lett az új 1.9 motorom kompletten

új 37,5 44 hengerfej ,44weber,króm burkolatok stb.

többit szóban Wink

ára:1000000Ft

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #13207 Dátum: 2011 Február 19, 10:07:47 »



A spanyol jobb, mert masszív és duplasoros. Viszont az nem megoldás a kihúzásra, csak a csere alkatrészre. De meggyőzőbb...és sajnos sokkal drágább. Két csapágy, egymástól távolabb jobban bírja az erőhatásokat, mint a speciális, nitridált szuper amerikai csapágy, szerintem.
jaja OK
a kihuzas egy masik kave,

 en a csapagyat kerdeztem, en is a Spanyolt tartom stabilabbnak, sajnos kurva draga de legalabb lezetik.#Es örülök, hogy valaki törte a fejet egy megoldasra
a pff.de forumra is beraktam a temat kerdeztem mi a velemeny de a sok tökkelütött, --tömött  hülye-- csak legyintett
Inkab fizetik a 15,000 jurot egy uj motorert . . .
A Kihuzasra majd elkerem a serviztöl a szerszamot---ha szükseg lenne ra --- de remelem soha .

en az a typus vagyok, aki mindenböl azonnal egy tartalek alkatreszt beszerez...hatha kell...

OK ksöz en is igy gondoltam, dragabb de legalabb stabilabb

csövaz
Marz-tol en is berreghetek a Zöldsegemmel Smiley)) levizsgazott , es a TÜV is sikerült a Hackmesser kerekekkel Smiley)


hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13206 Dátum: 2011 Február 18, 20:05:17 »

Varazslo

melyiket tartod jobbnak ?

1/ http://www.insaroims.com/galeria.php-€ 1600.-

2/ avagy az amerikai megoldast amit te is belinkeltel ?( Most nem keresem elö )---$ 595.- asszem ennyit kert


A spanyol jobb, mert masszív és duplasoros. Viszont az nem megoldás a kihúzásra, csak a csere alkatrészre. De meggyőzőbb...és sajnos sokkal drágább. Két csapágy, egymástól távolabb jobban bírja az erőhatásokat, mint a speciális, nitridált szuper amerikai csapágy, szerintem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #13205 Dátum: 2011 Február 18, 12:51:26 »

Varazslo

melyiket tartod jobbnak ?

1/ http://www.insaroims.com/galeria.php-€ 1600.-

2/ avagy az amerikai megoldast amit te is belinkeltel ?( Most nem keresem elö )---$ 595.- asszem ennyit kert

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 [227] 228 229 230 231 232 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.