www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 01:35:56
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
222
223
224
225
226
[
227
]
228
229
230
231
232
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3390902 alkalommal)
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13244 Dátum:
2011 Február 26, 19:57:25 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 26, 19:48:12
Nekem a typ3-asomon kb. 8.8:1 volt a kompresszió viszony. Az 1500s modellnél gyárilag volt 8.5:1-hez.
Ha a 71 utáni hengerfejből a lépcsőt (ami körben van a szélénél) kiveszed, akkor kb. 8.2:1-re emelkedik a kompresszióviszony.
Gyárilag miért csinálták 7,5-es kompresszióval, ha kevés változtatással a 8,5-ös kompresszió is eléhető lett volna? (Az akkori szar üzemanyagok miatt?)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13243 Dátum:
2011 Február 26, 19:48:12 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Február 25, 22:36:41
1.6-os motornál mennyit lehet kimarni egy duplaszívós gyári hengerfejből anélkül, hogy az élettartama csökkenne? Kb mennyire lehet megnövelni a 7,5-es kompressziót?
Nekem a typ3-asomon kb. 8.8:1 volt a kompresszió viszony. Az 1500s modellnél gyárilag volt 8.5:1-hez.
Ha a 71 utáni hengerfejből a lépcsőt (ami körben van a szélénél) kiveszed, akkor kb. 8.2:1-re emelkedik a kompresszióviszony.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13242 Dátum:
2011 Február 26, 08:05:48 »
Ha gyári a vezérműtengelyed és jó a karburálás + gyújtás, akkor 8,5:1-re nyugodtan fel lehet menni a sűrítési viszonnyal... Hegyesebb tengellyel feljebb is viheted a sűrítési viszonyt, mert a mért valós kompressziód a megnövelt nyitási idők miatt alacsonyabb lesz, mint gyári tengelynél.
(Mert a sűrítési viszony amit számolsz, ami 1,6 bogárnál 7,5:1, és a kompresszió, amit mérsz, az 2 külön dolog.)
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Február 25, 22:36:41
1.6-os motornál mennyit lehet kimarni egy duplaszívós gyári hengerfejből anélkül, hogy az élettartama csökkenne? Kb mennyire lehet megnövelni a 7,5-es kompressziót?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13241 Dátum:
2011 Február 25, 22:36:41 »
Idézetet írta: callook - 2011 Február 25, 19:04:20
Mivel a sűrítési viszony egy henger esetében az adott henger űrtartalmának + az égéstér űrtartalmának + a dugattyúkiállásból adódó űrtartalom összegének és az égéstér űrtartalmának + a dugattyúkiállásból adódó űrtartalom összegének a hányadosa, ezért a sűrítési viszony nő ha:
-növeled a hengerűrtartalmat
-csőkkented az égéstér térfogatát (Másik hengerfej, vagy marás)
-csökkented a dugattyúkiállást (henger magasságát csökkented)
1.6-os motornál mennyit lehet kimarni egy duplaszívós gyári hengerfejből anélkül, hogy az élettartama csökkenne? Kb mennyire lehet megnövelni a 7,5-es kompressziót?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13240 Dátum:
2011 Február 25, 19:04:20 »
Mivel a sűrítési viszony egy henger esetében az adott henger űrtartalmának + az égéstér űrtartalmának + a dugattyúkiállásból adódó űrtartalom összegének és az égéstér űrtartalmának + a dugattyúkiállásból adódó űrtartalom összegének a hányadosa, ezért a sűrítési viszony nő ha:
-növeled a hengerűrtartalmat
-csőkkented az égéstér térfogatát (Másik hengerfej, vagy marás)
-csökkented a dugattyúkiállást (henger magasságát csökkented)
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Február 25, 16:59:27
Kompressziót csak úgy lehet növelni, ha a hengerfejből leszedetek valamennyit?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13239 Dátum:
2011 Február 25, 16:59:27 »
Idézetet írta: somci - 2011 Február 25, 08:06:41
Ha nem nyúlsz a kompresszióviszonyhoz, akkor nem is tudod kihasználni a magasabb oktánszámot, így értelmetlen. Más tészta, ha direkt etanolhoz építed a motorodat, vagy ha nagyon melegek a hengerfejeid, etanol arra is jó, mert alacsonyabb hőfokon ég el. Szerény véleményem szerint.
Kompressziót csak úgy lehet növelni, ha a hengerfejből leszedetek valamennyit?
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13238 Dátum:
2011 Február 25, 08:06:41 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Február 24, 19:38:01
Sziasztok!
Szerintetek érdemes etanolt tankolni tuningmotorba a magasabb oktánszám miatt?
Ha nem nyúlsz a kompresszióviszonyhoz, akkor nem is tudod kihasználni a magasabb oktánszámot, így értelmetlen. Más tészta, ha direkt etanolhoz építed a motorodat, vagy ha nagyon melegek a hengerfejeid, etanol arra is jó, mert alacsonyabb hőfokon ég el. Szerény véleményem szerint.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13237 Dátum:
2011 Február 24, 22:30:22 »
Nem
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Február 24, 19:38:01
Sziasztok!
Szerintetek érdemes etanolt tankolni tuningmotorba a magasabb oktánszám miatt?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13236 Dátum:
2011 Február 24, 19:43:33 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Február 24, 19:38:01
Sziasztok!
Szerintetek érdemes etanolt tankolni tuningmotorba a magasabb oktánszám miatt?
szerintem nem érdemes mert elég lesz a benzinnel megtalálni a tökéletes karburálást ,utána megint végig kéne szopni az etanollal is . ha váltogatod akkor végkép szopó, de lehet versenymotort is etanolhoz építeni
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13235 Dátum:
2011 Február 24, 19:38:01 »
Sziasztok!
Szerintetek érdemes etanolt tankolni tuningmotorba a magasabb oktánszám miatt?
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13234 Dátum:
2011 Február 23, 01:02:33 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 22, 22:53:13
Valami jó főtengelyt, mondjuk Scat vagy CB Performance.
Ha a löketed marad 69-es akkor azért nem fogsz könnyedén 150 lóerő fölé menni.
72-es löketig vagy 78-as löketig speciális hajtórudakkal nem kell kimerni a blokkból, a 82-eshez már kell, akármilyen hajtórudat használsz. És akkor a vezérműtengelyből is kell.
Köszönöm a segítséget!!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13233 Dátum:
2011 Február 22, 22:53:13 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Február 21, 23:32:15
Köszönöm....
és ha a célzott teljesítmény tartomány már 150 ló fölé esik milyen főtengelyt érdemes venni és milyen csapágyazással? akkor a hajtókarok meg maradhatnak az bírni fogja vagy akkor már érdemes azt is cserélni?
És még egy kérdés! Ha akarok játszani a lökethosszal akkor a blokkból ki kell marni hogy a hajtókatok ne érjenek bele? és előfordulhat hogy a vezérmű tengely bütykei összeérnek a főtengellyel?
Valami jó főtengelyt, mondjuk Scat vagy CB Performance.
Ha a löketed marad 69-es akkor azért nem fogsz könnyedén 150 lóerő fölé menni.
72-es löketig vagy 78-as löketig speciális hajtórudakkal nem kell kimerni a blokkból, a 82-eshez már kell, akármilyen hajtórudat használsz. És akkor a vezérműtengelyből is kell.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13232 Dátum:
2011 Február 22, 08:06:54 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Február 21, 23:32:15
Köszönöm....
és ha a célzott teljesítmény tartomány már 150 ló fölé esik milyen főtengelyt érdemes venni és milyen csapágyazással? akkor a hajtókarok meg maradhatnak az bírni fogja vagy akkor már érdemes azt is cserélni?
És még egy kérdés!
Ha akarok játszani a lökethosszal akkor a blokkból ki kell marni hogy a hajtókatok ne érjenek bele? és előfordulhat hogy a vezérmű tengely bütykei összeérnek a főtengellyel?
mind annak fügvénye milyen löket hossz de általába igen
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13231 Dátum:
2011 Február 21, 23:32:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 21, 22:45:27
A főtengely sokkal jobb, mint az ellensúlyozott, csili-vili kínai szarok, és általában azt mondják, hogy 7000 fordulatig és 150 lóerőig jó.
A hajtórúd érdekesebb kérdés. Annak a leggyengébb része a csavar, amit minden meghúzás nyújt és gyengít, valamint a sok év üzem alatt fáradt is.
Sajnos a rúd is fárad, nem csak a csavarok, így sajnos előfordulhatnak olyan balesetek, mint Maresznak volt.
Ez a probléma a rúddal, egyébként annyira erős, hogy a felújított (ellenőrzött, röntgenezett) rudakat 200 lóerő körüli motorban is használják. És ha megnézed, nagyon sok cég árulja felújítva, kicsit leköszörülve az alját tuning, hosszabb löketű motorba is.
Köszönöm....
és ha a célzott teljesítmény tartomány már 150 ló fölé esik milyen főtengelyt érdemes venni és milyen csapágyazással? akkor a hajtókarok meg maradhatnak az bírni fogja vagy akkor már érdemes azt is cserélni?
És még egy kérdés! Ha akarok játszani a lökethosszal akkor a blokkból ki kell marni hogy a hajtókatok ne érjenek bele? és előfordulhat hogy a vezérmű tengely bütykei összeérnek a főtengellyel?
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Február 21, 23:38:01 írta reitim
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13230 Dátum:
2011 Február 21, 22:45:27 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Február 21, 22:26:29
Sziasztok!
Kérdés!
A gyári főtengely és hajtókarok meddig bírják a terhelést?Mikor érdemes cserélni? Mert kezdek tartani tőle hogy már a motoromhoz kevés lesz...
A főtengely sokkal jobb, mint az ellensúlyozott, csili-vili kínai szarok, és általában azt mondják, hogy 7000 fordulatig és 150 lóerőig jó.
A hajtórúd érdekesebb kérdés. Annak a leggyengébb része a csavar, amit minden meghúzás nyújt és gyengít, valamint a sok év üzem alatt fáradt is.
Sajnos a rúd is fárad, nem csak a csavarok, így sajnos előfordulhatnak olyan balesetek, mint Maresznak volt.
Ez a probléma a rúddal, egyébként annyira erős, hogy a felújított (ellenőrzött, röntgenezett) rudakat 200 lóerő körüli motorban is használják. És ha megnézed, nagyon sok cég árulja felújítva, kicsit leköszörülve az alját tuning, hosszabb löketű motorba is.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13229 Dátum:
2011 Február 21, 22:28:50 »
Idézetet írta: dilikutya - 2011 Február 21, 22:20:04
Köszi.
Beszerezhető hozzá a csavar? Mennyire aranyozott az ára?
2000 a 3db kb amikor veszed a tengelxt akkor kérhető
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13228 Dátum:
2011 Február 21, 22:26:29 »
Sziasztok!
Kérdés!
A gyári főtengely és hajtókarok meddig bírják a terhelést?Mikor érdemes cserélni? Mert kezdek tartani tőle hogy már a motoromhoz kevés lesz...
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Február 21, 22:32:36 írta reitim
»
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13227 Dátum:
2011 Február 21, 22:20:04 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 21, 22:09:18
A Scat-hez adnak, az Engle-hez nem.
Vigyázz, mert nem metrikusak a menetek a tengelyben.
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 21, 22:05:04
nem adnak,igen van menet
Köszi.
Beszerezhető hozzá a csavar? Mennyire aranyozott az ára?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13226 Dátum:
2011 Február 21, 22:09:18 »
Idézetet írta: dilikutya - 2011 Február 21, 21:59:38
engle (W120) vezérműtengelynek, a fogaskerék felőli peremében van menet a fogaskerék rögzítő csavaroknak? Illetve innen jön a második kérdés, a csomagolásban adnak csavarokat a fogaskerék rögzítéséhez?
A Scat-hez adnak, az Engle-hez nem.
Vigyázz, mert nem metrikusak a menetek a tengelyben.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13225 Dátum:
2011 Február 21, 22:05:04 »
Idézetet írta: dilikutya - 2011 Február 21, 21:59:38
engle (W120) vezérműtengelynek, a fogaskerék felőli peremében van menet a fogaskerék rögzítő csavaroknak? Illetve innen jön a második kérdés, a csomagolásban adnak csavarokat a fogaskerék rögzítéséhez?
nem adnak,igen van menet
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13224 Dátum:
2011 Február 21, 21:59:38 »
engle (W120) vezérműtengelynek, a fogaskerék felőli peremében van menet a fogaskerék rögzítő csavaroknak? Illetve innen jön a második kérdés, a csomagolásban adnak csavarokat a fogaskerék rögzítéséhez?
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13223 Dátum:
2011 Február 21, 21:08:33 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Február 21, 20:38:48
ok rendben, tudod, hogy én vágom mi a szitu
csak gondoltam segítek
Vaze, elfelejtettem 4-kor sms-t küldeni! Ezúton pótolnám.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13222 Dátum:
2011 Február 21, 21:03:33 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Február 21, 20:38:48
ok rendben, tudod, hogy én vágom mi a szitu
csak gondoltam segítek
TUDOM
lesz kis időm össze állítok egy kis reklám dumát
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13221 Dátum:
2011 Február 21, 20:38:48 »
Idézetet írta: vwboxer - 2011 Február 21, 20:28:56
nem szeretem a mesélést
aki ilyent szeretne az tudja miről van szó és menyit ér
DE SZERETETTEL VÁROM A KÉRDÉSEKET:TEL.06 70 38 98 619 és
vwboxer1@gmail.com
de látom már zsolti vázolta a tényeket
ok rendben, tudod, hogy én vágom mi a szitu
csak gondoltam segítek
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13220 Dátum:
2011 Február 21, 20:28:56 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Február 21, 19:09:23
én annyit tennék hozzá, hogy egy kicsit ha részletesebb alkatrész lajstrom lenne az is nagyban segítene
abban a motorban benne van ez a pénz ! sőt !
de ha csak azt írom, hogy kurvakomoly bogármotor, vagy azt hogy ilyenolyan hf, ilyenolyan szelepek, ilyenbolyan főtengely stb.. , akkor mindjárt nincs ugázás, max pénztárca nézegetés meg kussolás
nem szeretem a mesélést
aki ilyent szeretne az tudja miről van szó és menyit ér
DE SZERETETTEL VÁROM A KÉRDÉSEKET:TEL.06 70 38 98 619 és
vwboxer1@gmail.com
de látom már zsolti vázolta a tényeket
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13219 Dátum:
2011 Február 21, 20:07:30 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Február 21, 19:19:24
Az a legnagyobb probléma hogy nekem is megvan minden csak 2 db hengerfej hiányzik már. 1914 ccm az enyém is és belepakoltam már ebbe a pénzt nem birok el még egy ekkora összeget jelen pillanatban.
A SE fej nem kispálya, ahhoz kell egy jó tengely is meg két IDA.
A Laci 44-ese is necces hozzá, de 40-esekkel nevetségesebb lenne, mint az én motorom a 40-esekkel.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
PORSCHE
Hozzászólások: 2851
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13218 Dátum:
2011 Február 21, 19:27:15 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Február 21, 19:13:51
Egyetertek
Gondolom hogy ha lesz egy kis idelye Lacának le is fogja írni mi van benne. De megmondom őszintém el kell nekem is gondolkodtam miket is vettem bele!! 2 éve volt mikor össze állt, előtte 2 évég gyűjtöttem össze az alkatrészeket!! Tényleg mindenből a legjobbat vettem!! A blokkot Pécsett a Vörös Laci rakta össze!!
96 audi 80 cabrio Pedálos bogi Pedálos moszkvics
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13217 Dátum:
2011 Február 21, 19:19:24 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Február 21, 18:55:55
Az egy par zsir uj street eliminator hengerfej, nem hiszem hogy megvenned:)) Vagyis jobban jarsz ha megveszed az egesz motort. A motorban zsir uj minden!! Nem felujitott, nem jo allapotu, hanem zsir uj!!
Az a legnagyobb probléma hogy nekem is megvan minden csak 2 db hengerfej hiányzik már. 1914 ccm az enyém is és belepakoltam már ebbe a pénzt nem birok el még egy ekkora összeget jelen pillanatban.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13216 Dátum:
2011 Február 21, 19:13:51 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Február 21, 19:09:23
én annyit tennék hozzá, hogy egy kicsit ha részletesebb alkatrész lajstrom lenne az is nagyban segítene
abban a motorban benne van ez a pénz ! sőt !
de ha csak azt írom, hogy kurvakomoly bogármotor, vagy azt hogy ilyenolyan hf, ilyenolyan szelepek, ilyenbolyan főtengely stb.. , akkor mindjárt nincs ugázás, max pénztárca nézegetés meg kussolás
Egyetertek
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13215 Dátum:
2011 Február 21, 19:09:23 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Február 21, 19:03:26
A partvonalról ugatok a kényelmes karosszékből, de ha ennyiért árulnék motort, tuti mellé tennék egy mérési jegyzőkönyvet is.
én annyit tennék hozzá, hogy egy kicsit ha részletesebb alkatrész lajstrom lenne az is nagyban segítene
abban a motorban benne van ez a pénz ! sőt !
de ha csak azt írom, hogy kurvakomoly bogármotor, vagy azt hogy ilyenolyan hf, ilyenolyan szelepek, ilyenbolyan főtengely stb.. , akkor mindjárt nincs ugázás, max pénztárca nézegetés meg kussolás
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13214 Dátum:
2011 Február 21, 19:04:57 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Február 21, 19:03:26
A partvonalról ugatok a kényelmes karosszékből, de ha ennyiért árulnék motort, tuti mellé tennék egy mérési jegyzőkönyvet is.
És akkor uj lenne?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13213 Dátum:
2011 Február 21, 19:03:26 »
A partvonalról ugatok a kényelmes karosszékből, de ha ennyiért árulnék motort, tuti mellé tennék egy mérési jegyzőkönyvet is.
Idézetet írta: PORSCHE - 2011 Február 21, 19:02:05
Ez így van!! A két hengerfejet Amerikából hozattam!! Ezt már nem lehet ennyiből kihozni!! Ezelőtt két éve volt ennyibe nekem!! A Laca nem is kér sokat érte!! Persze relatív kinek mi a sok!!
PORSCHE
Hozzászólások: 2851
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13212 Dátum:
2011 Február 21, 19:02:05 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Február 21, 18:55:55
Az egy par zsir uj street eliminator hengerfej, nem hiszem hogy megvenned:)) Vagyis jobban jarsz ha megveszed az egesz motort. A motorban zsir uj minden!! Nem felujitott, nem jo allapotu, hanem zsir uj!!
Ez így van!! A két hengerfejet Amerikából hozattam!! Ezt már nem lehet ennyiből kihozni!! Ezelőtt két éve volt ennyibe nekem!! A Laca nem is kér sokat érte!! Persze relatív kinek mi a sok!!
96 audi 80 cabrio Pedálos bogi Pedálos moszkvics
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13211 Dátum:
2011 Február 21, 18:55:55 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Február 21, 18:49:59
Hengerfejre vevő lennék!! Ha netán a nagy érdeklődés hatására megbontanád
Az egy par zsir uj street eliminator hengerfej, nem hiszem hogy megvenned:)) Vagyis jobban jarsz ha megveszed az egesz motort. A motorban zsir uj minden!! Nem felujitott, nem jo allapotu, hanem zsir uj!!
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13210 Dátum:
2011 Február 21, 18:49:59 »
Idézetet írta: vwboxer - 2011 Február 19, 20:38:36
Eladó lett az új 1.9 motorom kompletten
új 37,5 44 hengerfej ,44weber,króm burkolatok stb.
többit szóban
ára:1000000Ft
Hengerfejre vevő lennék!! Ha netán a nagy érdeklődés hatására megbontanád
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13209 Dátum:
2011 Február 21, 18:23:59 »
Idézetet írta: vwboxer - 2011 Február 19, 20:38:36
Eladó lett az új 1.9 motorom kompletten
új 37,5 44 hengerfej ,44weber,króm burkolatok stb.
többit szóban
ára:1000000Ft
egy millio ?
sok sikert
))
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13208 Dátum:
2011 Február 19, 20:38:36 »
Eladó lett az új 1.9 motorom kompletten
új 37,5 44 hengerfej ,44weber,króm burkolatok stb.
többit szóban
ára:1000000Ft
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13207 Dátum:
2011 Február 19, 10:07:47 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 18, 20:05:17
A spanyol jobb, mert masszív és duplasoros. Viszont az nem megoldás a kihúzásra, csak a csere alkatrészre. De meggyőzőbb...és sajnos sokkal drágább. Két csapágy, egymástól távolabb jobban bírja az erőhatásokat, mint a speciális, nitridált szuper amerikai csapágy, szerintem.
jaja OK
a kihuzas egy masik kave,
en a csapagyat kerdeztem, en is a Spanyolt tartom stabilabbnak, sajnos kurva draga de legalabb lezetik.#Es örülök, hogy valaki törte a fejet egy megoldasra
a pff.de forumra is beraktam a temat kerdeztem mi a velemeny de a sok tökkelütött, --tömött hülye-- csak legyintett
Inkab fizetik a 15,000 jurot egy uj motorert . . .
A Kihuzasra majd elkerem a serviztöl a szerszamot---ha szükseg lenne ra --- de remelem soha .
en az a typus vagyok, aki mindenböl azonnal egy tartalek alkatreszt beszerez...hatha kell...
OK ksöz en is igy gondoltam, dragabb de legalabb stabilabb
csövaz
Marz-tol en is berreghetek a Zöldsegemmel
)) levizsgazott , es a TÜV is sikerült a Hackmesser kerekekkel
)
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13206 Dátum:
2011 Február 18, 20:05:17 »
Idézetet írta: xoyox - 2011 Február 18, 12:51:26
Varazslo
melyiket tartod jobbnak ?
1/
http://www.insaroims.com/galeria.php-€
1600.-
2/ avagy az amerikai megoldast amit te is belinkeltel ?( Most nem keresem elö )---$ 595.- asszem ennyit kert
A spanyol jobb, mert masszív és duplasoros. Viszont az nem megoldás a kihúzásra, csak a csere alkatrészre. De meggyőzőbb...és sajnos sokkal drágább. Két csapágy, egymástól távolabb jobban bírja az erőhatásokat, mint a speciális, nitridált szuper amerikai csapágy, szerintem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13205 Dátum:
2011 Február 18, 12:51:26 »
Varazslo
melyiket tartod jobbnak ?
1/
http://www.insaroims.com/galeria.php-€
1600.-
2/ avagy az amerikai megoldast amit te is belinkeltel ?( Most nem keresem elö )---$ 595.- asszem ennyit kert
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Oldalak:
1
...
222
223
224
225
226
[
227
]
228
229
230
231
232
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...