www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 13:43:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 221 222 223 224 225 [226] 227 228 229 230 231 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3388555 alkalommal)
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #13284 Dátum: 2011 Március 01, 20:52:58 »

ingyen
ezer kösz.  Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13283 Dátum: 2011 Március 01, 20:49:58 »

ingyen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #13282 Dátum: 2011 Március 01, 20:48:10 »

van csak lusta fasz voltam---ára nincs ingyé feladom

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13281 Dátum: 2011 Március 01, 20:44:54 »

kösz
hengerfej tőcsavaromról van hír?
küldtem emilt fényképpel.
van csak lusta fasz voltam---ára nincs ingyé feladom

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #13280 Dátum: 2011 Március 01, 20:43:54 »

1.3 és 1.6 hengerfej között mi a legszembetűnőbb különbség??? persze a hengerátmérőn kívül.
hűtőbordák?szelepátmérő?
nem egyforma a meglévő két hengerfejem és tudni szeretném, hogy melyik milyen. vagy az egyik egy már átmunkált 1.3 vagy gyári 1.6 vagy passz...
(nem ismerem a hengerfejek jellegzetességeit és csak kettő van a polcon. Azok se egyformák.  Huh)
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #13279 Dátum: 2011 Március 01, 20:33:14 »

messzemég a vég Roll Eyes

vég??? Roll Eyes  Roll Eyes  Wink
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #13278 Dátum: 2011 Március 01, 20:27:11 »

jó döntés

kösz
hengerfej tőcsavaromról van hír?
küldtem emilt fényképpel.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13277 Dátum: 2011 Március 01, 19:28:19 »

tudom hogy off, de itt kérdezem hátha több válasz lesz.
-Off járgányba lehet kapni a gyári helyére szerelhető sport légszűrő.
Van-e valami pozitív hatása a sport szűrőnek a gyárihoz képest? tehát elérhető-e vele fogyasztás csökkenés?

-ha nagyobb teljesítményű gyújtótrafót szerelünk fel és nagyobb lesz a szikra intenzitása van-e pozitív hatása.

köszi.
 
Nem,nincs.Gyári.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #13276 Dátum: 2011 Március 01, 19:21:33 »

tudom hogy off, de itt kérdezem hátha több válasz lesz.
-Off járgányba lehet kapni a gyári helyére szerelhető sport légszűrő.
Van-e valami pozitív hatása a sport szűrőnek a gyárihoz képest? tehát elérhető-e vele fogyasztás csökkenés?

-ha nagyobb teljesítményű gyújtótrafót szerelünk fel és nagyobb lesz a szikra intenzitása van-e pozitív hatása.

köszi.
 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #13275 Dátum: 2011 Március 01, 15:09:38 »


kb. 1971-72 környékén a gyári 1.6-os motoroknak volt 32/35-ös szelepük, 041-es fej volt ez. Ilyen volt a typ3-asomon is.

Aztán a jobb nyomatékkarakterisztika és a kisebb repedési hajlam érdekében az 1.6-os busz motorokon is áttértek a 30/33 szelepre.

Á ezeket 90es évek végén vettem csak szar usa volt.

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #13274 Dátum: 2011 Március 01, 15:08:01 »

már akkor sem értettél hozzá  Grin és ez a helyzet csak rosszabbodott Wink

Köszi
én is szeretlek.


 Evil

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13273 Dátum: 2011 Március 01, 14:19:05 »

Sose mértem.
Fejbül kotortam úgy emlékeztem elbasztam elkúrtam béna vagyok stb
Igy most jó?
Ki is dobtam a 041 hfejeket vagy 10 éve.


 Evil
már akkor sem értettél hozzá  Grin és ez a helyzet csak rosszabbodott Wink

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13272 Dátum: 2011 Március 01, 14:15:38 »

  és akkor melyik gyári typ1 fejbe van 35öskipuf. szelep?


kb. 1971-72 környékén a gyári 1.6-os motoroknak volt 32/35-ös szelepük, 041-es fej volt ez. Ilyen volt a typ3-asomon is.

Aztán a jobb nyomatékkarakterisztika és a kisebb repedési hajlam érdekében az 1.6-os busz motorokon is áttértek a 30/33 szelepre.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #13271 Dátum: 2011 Március 01, 12:56:46 »

  és akkor melyik gyári typ1 fejbe van 35öskipuf. szelep?

Sose mértem.
Fejbül kotortam úgy emlékeztem elbasztam elkúrtam béna vagyok stb
Igy most jó?
Ki is dobtam a 041 hfejeket vagy 10 éve.


 Evil

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13270 Dátum: 2011 Március 01, 12:33:48 »

Csak a szivószelep nagyobb és bleifrei.
Ahnendorpnak jó neve van.
Eccer kurvarégen voltunk nála a Baditzzal.


 Evil
  és akkor melyik gyári typ1 fejbe van 35öskipuf. szelep?

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #13269 Dátum: 2011 Március 01, 11:26:04 »

Egy ilyen hengerfej mennyivel másabb mint egy 044-es?? http://www.ahnendorp.com/VW-Kaefer-Typ-1-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Zylinderkoepfe-und-Zubehoer-44/Zylinderkoepfe-VW-Kaefer-Dopplelkanal-041--Satz.html Gondolok itt a szívócsatorna méreteire pl, vagy repedésre mennyire hajlamos??

Csak a szivószelep nagyobb és bleifrei.
Ahnendorpnak jó neve van.
Eccer kurvarégen voltunk nála a Baditzzal.


 Evil

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13268 Dátum: 2011 Március 01, 10:12:48 »

Melyik állat neve a legvidámabb?
???
Hát a JUHÉÉÉÉ!
W120+8db "interfész"
végre megjött  Cheesy  Cheesy  Cheesy  Cool
messzemég a vég Roll Eyes

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13267 Dátum: 2011 Február 28, 21:57:31 »

Melyik állat neve a legvidámabb?
???
Hát a JUHÉÉÉÉ!
W120+8db "interfész"
végre megjött  Cheesy  Cheesy  Cheesy  Cool
jó döntés

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #13266 Dátum: 2011 Február 28, 21:53:09 »

Melyik állat neve a legvidámabb?
???
Hát a JUHÉÉÉÉ!
W120+8db "interfész"
végre megjött  Cheesy  Cheesy  Cheesy  Cool

[a csatolmányt egy admin törölte]
Süni
« Hozzászólás #13265 Dátum: 2011 Február 28, 19:25:52 »

Az új légszűrőház betéttel együtt 8 rugó a Bakáts téren a dfav-re.
Akkor ahogy az új Jetta reklámban:  Van kérdés? Nincs kérdés!   Wink

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #13264 Dátum: 2011 Február 27, 22:39:15 »

Ha már a DGvalami karbik szóba kerültek, ezekből is láttam több félét, melyik progresszív ( regiszter Smiley ) karbikat szokták typ1-hez használni, meg mekkorák a különbségek ezek közt ? A duplakarbik márki lettek tárgyalva, de ezekről még nem volt annyi szó, ha jól emlékszem.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Robpanzer
« Hozzászólás #13263 Dátum: 2011 Február 27, 21:48:07 »

IDF-re vettem nemrég 9000.-ért a Bakáts téren, DCOE-re pedig Martonvásárban 10.000.- ért. Persze karburátoronként.

Az új légszűrőház betéttel együtt 8 rugó a Bakáts téren a dfav-re.
Süni
« Hozzászólás #13262 Dátum: 2011 Február 27, 21:23:00 »

Az olcsóbb gyártmányok mennyibe szoktak kerülni?
IDF-re vettem nemrég 9000.-ért a Bakáts téren, DCOE-re pedig Martonvásárban 10.000.- ért. Persze karburátoronként.
Robpanzer
« Hozzászólás #13261 Dátum: 2011 Február 27, 21:19:25 »

DGAV volt Fordokon, nem tudom mi a különbség. A betét függ attól is, hogy milyen gyártmány. Utoljára K&N szűrőt vettem DGAV-hez, 20.000.- volt kompletten, tisztítószettel.

Az olcsóbb gyártmányok mennyibe szoktak kerülni?
Süni
« Hozzászólás #13260 Dátum: 2011 Február 27, 20:16:53 »

Arról tudtok valamit, hogy lehet külön betétet kapni direktszűrőbe? A króm légszűrőház hibátlan, csak a betét cserés.Weber Dfav-hoz kéne. Ha lehet, hol a legolcsóbb? Kerestem Ford boltokban, mert eredetileg fordokon volt dfav karbi, de nem tudtak segíteni...
DGAV volt Fordokon, nem tudom mi a különbség. A betét függ attól is, hogy milyen gyártmány. Utoljára K&N szűrőt vettem DGAV-hez, 20.000.- volt kompletten, tisztítószettel.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13259 Dátum: 2011 Február 27, 15:12:02 »

Egy ilyen hengerfej mennyivel másabb mint egy 044-es?? http://www.ahnendorp.com/VW-Kaefer-Typ-1-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Zylinderkoepfe-und-Zubehoer-44/Zylinderkoepfe-VW-Kaefer-Dopplelkanal-041--Satz.html Gondolok itt a szívócsatorna méreteire pl, vagy repedésre mennyire hajlamos??
a 041 az olyan mint a gyári  csak nagy szelepek vannak benne nem hasonlítható a 044 hez mert a044 úgy van öntve hogy a szívócsövek összeérnek nincs közötte hűtés  sokkal nagyobb és jobb ívű járatok vannak és a kipufogó csatorna is jobb ívű mint a gyári bővítve Lips Sealed

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #13258 Dátum: 2011 Február 27, 14:47:09 »

Egy ilyen hengerfej mennyivel másabb mint egy 044-es?? http://www.ahnendorp.com/VW-Kaefer-Typ-1-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Zylinderkoepfe-und-Zubehoer-44/Zylinderkoepfe-VW-Kaefer-Dopplelkanal-041--Satz.html Gondolok itt a szívócsatorna méreteire pl, vagy repedésre mennyire hajlamos??

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #13257 Dátum: 2011 Február 27, 12:44:15 »

Arról tudtok valamit, hogy lehet külön betétet kapni direktszűrőbe? A króm légszűrőház hibátlan, csak a betét cserés.Weber Dfav-hoz kéne. Ha lehet, hol a legolcsóbb? Kerestem Ford boltokban, mert eredetileg fordokon volt dfav karbi, de nem tudtak segíteni...
Robpanzer
« Hozzászólás #13256 Dátum: 2011 Február 27, 12:22:23 »

Budaörs, Iparos utca.

Köszi
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13255 Dátum: 2011 Február 27, 12:17:18 »

Melyik gépműhelyükbe vitted?

Budaörs, Iparos utca.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #13254 Dátum: 2011 Február 27, 12:11:37 »

Nekem anno a szakál metál vette kis a lépcsőt a hengerfejből, valami 2000 Ft-ért.

Nem egy nagy etwas.

Melyik gépműhelyükbe vitted?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13253 Dátum: 2011 Február 27, 11:59:27 »

Tudsz valakit aki ért hozzá és Budapesten dolgozik?

Nekem anno a szakál metál vette kis a lépcsőt a hengerfejből, valami 2000 Ft-ért.

Nem egy nagy etwas.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #13252 Dátum: 2011 Február 27, 11:58:12 »

Vidd el olyanhoz aki ért hozzá!  Wink Bárki aki a motorok működésével tisztában van, az tudja, hogy onnan kell kivenni, ahol a hengerre felfekszik a hengerfej...
Szóval a képen ott kéne egy lépcsőnek lennie körben, ahol a hengernek van a bemarás a hengerfejbe.


Tudsz valakit aki ért hozzá és Budapesten dolgozik?
Elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #13251 Dátum: 2011 Február 27, 09:28:48 »

és hol kelene lennie? Smiley
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13250 Dátum: 2011 Február 27, 09:20:38 »

Vidd el olyanhoz aki ért hozzá!  Wink Bárki aki a motorok működésével tisztában van, az tudja, hogy onnan kell kivenni, ahol a hengerre felfekszik a hengerfej...
Szóval a képen ott kéne egy lépcsőnek lennie körben, ahol a hengernek van a bemarás a hengerfejbe.

és hol kelene lennie? Smiley

Robpanzer
« Hozzászólás #13249 Dátum: 2011 Február 26, 23:55:03 »

Ahogy látom, már sehol Smiley

és hol kelene lennie? Smiley
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #13248 Dátum: 2011 Február 26, 23:29:25 »

Ezen a képen hol van ez a rész?

Ahogy látom, már sehol Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13247 Dátum: 2011 Február 26, 23:08:27 »

Több oka volt, elsősorban emissziós normák miatt, meg a gyár mindent túlméretezett akkoriban.

Olyat akartak, ami örökre megy mosóbenzinnel (86-os oktánszám) is.

a vw később is ragaszkodott ezekhez a faszságokhoz.
a harmatgyenge, iszákos 1.6-os motort kurvára sokáig gyártásban tartották, mert az jó. (nem a boxerről, hanem a soros vizesről regélek)
és tényleg jó



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Robpanzer
« Hozzászólás #13246 Dátum: 2011 Február 26, 22:26:38 »

Nekem a typ3-asomon kb. 8.8:1 volt a kompresszió viszony. Az 1500s modellnél gyárilag volt 8.5:1-hez.

Ha a 71 utáni hengerfejből a lépcsőt (ami körben van a szélénél) kiveszed, akkor kb. 8.2:1-re emelkedik a kompresszióviszony.

Ezen a képen hol van ez a rész?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13245 Dátum: 2011 Február 26, 19:59:07 »

Gyárilag miért csinálták 7,5-es kompresszióval, ha kevés változtatással a 8,5-ös kompresszió is eléhető lett volna?  (Az akkori szar üzemanyagok miatt?)

Több oka volt, elsősorban emissziós normák miatt, meg a gyár mindent túlméretezett akkoriban.

Olyat akartak, ami örökre megy mosóbenzinnel (86-os oktánszám) is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 221 222 223 224 225 [226] 227 228 229 230 231 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.