www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 13:43:42
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
220
221
222
223
224
[
225
]
226
227
228
229
230
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3388559 alkalommal)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13324 Dátum:
2011 Március 05, 13:35:38 »
Idézetet írta: syclone - 2011 Március 05, 13:16:59
lehet én vagyok naiv a neten látam hogy elég egycerü a feltétele és nagyon erös a kocsi.
mit csináljak a 1800cm ha nem érzem hogy erö izmok vannak bene?150 le amit i szeretnék hozni belöle
turbó és a 150le szerintem felejtős ha nem akarsz milliókat áldozni rá
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13323 Dátum:
2011 Március 05, 13:31:54 »
Idézetet írta: syclone - 2011 Március 05, 13:26:32
esteleg subaru boxer motor bele lehet tenni?
vagy valami boxert????
Mindent lehet, de minek?Jól értem van egy 1800 ccmes blockod.Funk nevű forumtársnak is az van.Amig Pécsett volt az az autó kifejezetten jól ment.Gondolom most is csak már nincs tapasztalat.Milyen tengely milyen karbi van az adott motorban .Mikor ki csinálta?Miből gondolod hogy 1,8? Bemondásra?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
syclone
Hozzászólások: 11
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13322 Dátum:
2011 Március 05, 13:26:32 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Március 05, 13:19:12
Nem fogsz.Cserében lesz egy megbizhatatlan szarod amihez a következő utcáig is tréler kell.
esteleg subaru boxer motor bele lehet tenni?
vagy valami boxert????
nagyon befordultam 5 éve épitem a kocsit és a motor jöne utána felni futomu
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13321 Dátum:
2011 Március 05, 13:19:12 »
Idézetet írta: syclone - 2011 Március 05, 13:16:59
lehet én vagyok naiv a neten látam hogy elég egycerü a feltétele és nagyon erös a kocsi.
mit csináljak a 1800cm ha nem érzem hogy erö izmok vannak bene?150 le amit i szeretnék hozni belöle
Nem fogsz.Cserében lesz egy megbizhatatlan szarod amihez a következő utcáig is tréler kell.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
syclone
Hozzászólások: 11
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13320 Dátum:
2011 Március 05, 13:16:59 »
Idézetet írta: tati - 2011 Március 05, 13:09:34
ezt én is megerősíteném
lehet én vagyok naiv a neten látam hogy elég egycerü a feltétele és nagyon erös a kocsi.
mit csináljak a 1800cm ha nem érzem hogy erö izmok vannak bene?150 le amit i szeretnék hozni belöle
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13319 Dátum:
2011 Március 05, 13:09:34 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Március 05, 13:03:26
Egy jó tanács: Felejsd el.
ezt én is megerősíteném
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13318 Dátum:
2011 Március 05, 13:03:26 »
Idézetet írta: syclone - 2011 Március 05, 12:45:16
igen 1800cm motorhoz keresek turbót meg aki segitene tanácsokal
Egy jó tanács: Felejsd el.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
syclone
Hozzászólások: 11
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13317 Dátum:
2011 Március 05, 12:45:16 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Március 05, 12:42:07
bogárra?
igen 1800cm motorhoz keresek turbót meg aki segitene tanácsokal
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13316 Dátum:
2011 Március 05, 12:42:07 »
Idézetet írta: syclone - 2011 Március 05, 12:17:28
valakit nem tudtok aki segitene nekem felteni egy turbot????
bogárra?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13315 Dátum:
2011 Március 05, 12:28:19 »
Idézetet írta: syclone - 2011 Március 05, 12:17:28
valakit nem tudtok aki segitene nekem felteni egy turbot????
syclone
Hozzászólások: 11
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13314 Dátum:
2011 Március 05, 12:17:28 »
valakit nem tudtok aki segitene nekem felteni egy turbot????
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13313 Dátum:
2011 Március 05, 11:59:44 »
Idézetet írta: xoyox - 2011 Március 05, 09:57:22
ugyhogy oda csak akkor megyek ha meghivot kapok uj Modell bemutatasra, vagy ilyen Treningre :
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13312 Dátum:
2011 Március 05, 09:57:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 04, 19:38:23
Persze, hogy az övé, tudod, hogy zöldmániás, zöld a bogara, zöld a Porschéja, zöld a váltója...
ez isten bizony mind veletlen !
De meg a Volvom is zöld , es az is tök veletlen
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Március 04, 19:28:21
nem ezt a zöld váltót akartam orfüvön lehányni a színe miatt? :-))
jaaaaaj ( de ez volt az )
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 04, 16:20:37
A seeger kiesése még nekem sem volt, de láttam fényképet és olyan mondta, aki 30 éve VW bogár és Porsche váltókat javít, tuningol és gyárt. (
www.guardtransmission.com
) Ajánlom egyébként figyelmedbe, mert a Boxsterhez is gyárt lamellás sper difit.
Ami pedig az ékhornyot illeti, én nem használok ékes rögzítésű 4. fokozatot, én olyan váltót használok, ahol a 4. is bordán van.
hatalmasan rabasznek a Boxsterrel, ha beszarna ... es hatalmasan nagy az eselyem ra hogy beszarik . . .a nemet pff.de forumon mas sincs mint ömlik a panasz, olyan cucc nincs ami ne szart volna be-szegenyeknek .
eddig nekem egy feklampakapcsolo cserem volt, , es elöl a stabilizatort csereltem.
na es fektarcsat betetet, de ezek fillerek voltak
A Stabilizator ebayon 80 lett volna, a PZ ( Porsche Zentrumban ) szabadott 200-at fizetnem, igaz ott helyben a kezembe nyomtak
)
ugyhogy oda csak akkor megyek ha meghivot kapok uj Modell bemutatasra, vagy ilyen Treningre :
[a csatolmányt egy admin törölte]
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13311 Dátum:
2011 Március 04, 20:40:18 »
Idézetet írta: tati - 2011 Március 04, 20:35:44
ez nincs is szétszedve
ez van szétszedve
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13310 Dátum:
2011 Március 04, 20:35:44 »
Idézetet írta: xoyox - 2011 Március 04, 14:47:43
na figyeld ez mar megint kabit kicsit fennt ül a magas lovon:))
azt hiszi mas meg sose latott szetszedett valtot , arrol meg nem ir / kabit / hogy a tengely vegen a ket ekkel mi is van ?? Ugyebar ezeket is kell pontositani
Seegerek kieseseröl meg nem hallottam , de majd itt elövarazsoljak nektek . . . .
ez nincs is szétszedve
www.tatinson.hu
www.kck.hu
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13309 Dátum:
2011 Március 04, 19:40:11 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 04, 19:38:23
Persze, hogy az övé, tudod, hogy zöldmániás, zöld a bogara, zöld a Porschéja, zöld a váltója...
csak a rumli miatt...
új számom van:20 592 5434
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13308 Dátum:
2011 Március 04, 19:38:23 »
Idézetet írta: drflexes - 2011 Március 04, 19:34:03
ez tied?
Persze, hogy az övé, tudod, hogy zöldmániás, zöld a bogara, zöld a Porschéja, zöld a váltója...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13307 Dátum:
2011 Március 04, 19:34:03 »
Idézetet írta: xoyox - 2011 Március 04, 14:47:43
na figyeld ez mar megint kabit kicsit fennt ül a magas lovon:))
azt hiszi mas meg sose latott szetszedett valtot , arrol meg nem ir / kabit / hogy a tengely vegen a ket ekkel mi is van ?? Ugyebar ezeket is kell pontositani
Seegerek kieseseröl meg nem hallottam , de majd itt elövarazsoljak nektek . . . .
ez tied?
új számom van:20 592 5434
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13306 Dátum:
2011 Március 04, 19:28:21 »
Idézetet írta: xoyox - 2011 Március 04, 14:47:43
na figyeld ez mar megint kabit kicsit fennt ül a magas lovon:))
azt hiszi mas meg sose latott szetszedett valtot , arrol meg nem ir / kabit / hogy a tengely vegen a ket ekkel mi is van ?? Ugyebar ezeket is kell pontositani
Seegerek kieseseröl meg nem hallottam , de majd itt elövarazsoljak nektek . . . .
nem ezt a zöld váltót akartam orfüvön lehányni a színe miatt? :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13305 Dátum:
2011 Március 04, 16:20:37 »
Idézetet írta: xoyox - 2011 Március 04, 14:47:43
na figyeld ez mar megint kabit kicsit fennt ül a magas lovon:))
azt hiszi mas meg sose latott szetszedett valtot , arrol meg nem ir / kabit / hogy a tengely vegen a ket ekkel mi is van ?? Ugyebar ezeket is kell pontositani
Seegerek kieseseröl meg nem hallottam , de majd itt elövarazsoljak nektek . . . .
A seeger kiesése még nekem sem volt, de láttam fényképet és olyan mondta, aki 30 éve VW bogár és Porsche váltókat javít, tuningol és gyárt. (
www.guardtransmission.com
) Ajánlom egyébként figyelmedbe, mert a Boxsterhez is gyárt lamellás sper difit.
Ami pedig az ékhornyot illeti, én nem használok ékes rögzítésű 4. fokozatot, én olyan váltót használok, ahol a 4. is bordán van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13304 Dátum:
2011 Március 04, 14:47:43 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 04, 12:56:44
(csak hogy
tanuljatok,
ne csak a fingfűrészelés menjen)
na figyeld ez mar megint kabit kicsit fennt ül a magas lovon:))
azt hiszi mas meg sose latott szetszedett valtot , arrol meg nem ir / kabit / hogy a tengely vegen a ket ekkel mi is van ?? Ugyebar ezeket is kell pontositani
Seegerek kieseseröl meg nem hallottam , de majd itt elövarazsoljak nektek . . . .
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Március 04, 14:55:18 írta xoyox
»
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13303 Dátum:
2011 Március 04, 12:56:44 »
...a másik probléma az olajos féltengelyes difivel (csak hogy tanuljatok, ne csak a fingfűrészelés menjen), hogy a kihajtás "poharai", amibe a féltengyl megy bele a bolygókerekekhez csak úgy kb nyomódnak, itt semmilyen foghézag beállításra nincs lehetőség. Ez 40-50 lóerőnél még teljesen jó, ha nem kopott, akkor 80 lóerőnél is jó, de ahogy kopik, úgy nő a foghézag, a fogak alkotója deformálódik és egyre nagyobb erővel nyomja a bolygókerék a poharakat kifelé. Hála a németeknek a difi ház baromira erős, de a poharakat fogó seeger nem annyira és néha kipattan.
Erre két megoldás van, egyik a seeger alatt lévő vastag alátét már méretűre készítése és a pohár/ bolygókerék pontos kihézagolása, a másik a paraszt technika, amikor a seeger hornya mellé beszúrunk még egy seeger hornyot és két seegerrel biztosítjuk.
Aztán a 30 lovas motor főtengely hézagolójával a seeger és a nagy alátét KÖZÖTT is lehet hézagolni, de ez erős motornál nem annyira jó, mert minden gyorsításkor eszi a hézagolókat.
Ami nekem most van benne váltó, az szépen meg van csinálva ilyen tekintetben is. Most kap két CNC megmunkált erősített oldalfalat, ismét kihézagolom...és eladásra kerül(t).
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13302 Dátum:
2011 Március 04, 12:48:59 »
Idézetet írta: Süni - 2011 Március 04, 12:11:50
Evvel kapcsolatban akartam is kérdezni, hogy létezik itthon olyan vállalkozás, aki megfelelő minőségben, megfelelő áron gyárt váltófogaskereket?
(Csak nem speres lesz a váltód?)
www.gearbox.hu
- voltam náluk, letettem a hajamat, hogy micsoda professzionális forgácsolóüzemük van.
Egyébként igen, 40% sper + Torsen. Jelenleg a futómű átalakításon agyalok, nem akarok többet olajos féltengelyt, hányok már tőle, IRS-re, száraz féltengelyesre alakítom.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13301 Dátum:
2011 Március 04, 12:16:24 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 04, 12:10:22
A motor adott, a váltón dolgozom.
subaru automata
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Március 04, 11:53:43
Havonta?
mekkora egy gusztustalan állat vagy!
hetente :-)))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13300 Dátum:
2011 Március 04, 12:11:50 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 04, 12:10:22
A motor adott, a váltón dolgozom.
Evvel kapcsolatban akartam is kérdezni, hogy létezik itthon olyan vállalkozás, aki megfelelő minőségben, megfelelő áron gyárt váltófogaskereket?
(Csak nem speres lesz a váltód?)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13299 Dátum:
2011 Március 04, 12:10:22 »
Idézetet írta: Süni - 2011 Március 04, 12:08:58
Mégis Subaru motor?
A motor adott, a váltón dolgozom.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13298 Dátum:
2011 Március 04, 12:08:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 04, 12:05:48
Most azonban egy nagyobb dobásra készülök, de ez egyelőre titok.
Mégis Subaru motor?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13297 Dátum:
2011 Március 04, 12:05:48 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Március 04, 11:52:57
csodálom, hogy a te váltód még bírja.
amikor kizs-nek volt erősített bogara, úgy cserélte a váltókat, mint más az alsógatyáját.
Mert az én váltóm meg van csinálva, vannak bizonyos dolgok, amelyeket meg kell csinálni, mert különben szétakad.
Ja, és nem egy 100 éves szétkopott váltó van benne, hanem egy full felújított, új csapágyakkal és pontosan kihézagolt.
A kihézagolás nagyon fontos, mert ez határozza meg, a kúp és tányérkerék fogak kapcsolódási mélységét. Minél nagyobb a foghézag, annál jobban hajlamos az egész difit balra tolni és szétakad, fog törik. Ezért fontos, hogy erősített fedelet használjunk, mert az oldalfedél flexibilitása is a foghézagot növeli, így erősíti a szétesés esélyét.
Nekem a kapható 3 gyári fedél fajta közül a legerősebb van fent (->1968-ig gyártott), a difi foghézagolása meg majdnem nullás, éppencsak, hogy nem búg melegen. A 3. és negyedik fokozatom hegesztett, a féltengely kihajtás "pohara" meg nem a 17 hanem a 15 fogú, erősebb.
Ezekkel az átalakításokkal már jól bírja a teljesítményt, de az is kell hozzá, hogy ne legyen az ember állat és rugóval csillapított nem szinter tárcsát használjon.
Most azonban egy nagyobb dobásra készülök, de ez egyelőre titok.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13296 Dátum:
2011 Március 04, 11:53:43 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Március 04, 11:52:57
csodálom, hogy a te váltód még bírja.
amikor kizs-nek volt erősített bogara, úgy cserélte a váltókat, mint más az alsógatyáját.
Havonta?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13295 Dátum:
2011 Március 04, 11:52:57 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 04, 09:14:26
Erre kíváncsi lennék, hogy mi történt, mi ment szét.
csodálom, hogy a te váltód még bírja.
amikor kizs-nek volt erősített bogara, úgy cserélte a váltókat, mint más az alsógatyáját.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13294 Dátum:
2011 Március 04, 09:14:26 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Március 03, 23:01:46
Csak ropira tört a váltom ma este hazafelé
Erre kíváncsi lennék, hogy mi történt, mi ment szét.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13293 Dátum:
2011 Március 03, 23:16:11 »
Idézetet írta: brez - 2011 Március 03, 23:15:05
Szépen szedi a pacskert...
Nincs rá panasz....
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13292 Dátum:
2011 Március 03, 23:15:05 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Március 03, 23:01:46
70 km/h-ról 3.gangba padló vs 1.9 pöckölt tdi....
http://www.youtube.com/watch?v=yeVID_zMVdg
Csak ropira tört a váltom ma este hazafelé
Szépen szedi a pacskert...
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13291 Dátum:
2011 Március 03, 23:01:46 »
70 km/h-ról 3.gangba padló vs 1.9 pöckölt tdi....
http://www.youtube.com/watch?v=yeVID_zMVdg
Csak ropira tört a váltom ma este hazafelé
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13290 Dátum:
2011 Március 02, 23:30:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 02, 15:39:43
Keress rá a totalbike.hu-n az Olcsó tuning a rossz levegőszűrő cikkre. Ott leírtam mindent amit tudni érdemes róla.
Diszizdöbiginningavabjútifölfrencsipp...
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13289 Dátum:
2011 Március 02, 19:15:09 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 02, 15:39:43
Keress rá a totalbike.hu-n az Olcsó tuning a rossz levegőszűrő cikkre. Ott leírtam mindent amit tudni érdemes róla.
http://totalbike.hu/magazin/2010/04/30/olcso_tuning_a_rossz_levegoszuro/
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13288 Dátum:
2011 Március 02, 17:15:25 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 02, 15:39:43
Keress rá a totalbike.hu-n az Olcsó tuning a rossz levegőszűrő cikkre. Ott leírtam mindent amit tudni érdemes róla.
en nem talaltam sehol
arrol meselj mi van az ujonnan összerakott motorral ? Mar m,egy ? Kiprobaltad ?
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13287 Dátum:
2011 Március 02, 15:39:43 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Március 01, 19:21:33
tudom hogy off, de itt kérdezem hátha több válasz lesz.
-Off járgányba lehet kapni a gyári helyére szerelhető sport légszűrő.
Van-e valami pozitív hatása a sport szűrőnek a gyárihoz képest? tehát elérhető-e vele fogyasztás csökkenés?
-ha nagyobb teljesítményű gyújtótrafót szerelünk fel és nagyobb lesz a szikra intenzitása van-e pozitív hatása.
köszi.
Keress rá a totalbike.hu-n az Olcsó tuning a rossz levegőszűrő cikkre. Ott leírtam mindent amit tudni érdemes róla.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13286 Dátum:
2011 Március 01, 21:04:33 »
Idézetet írta: dilikutya - 2011 Március 01, 20:43:54
1.3 és 1.6 hengerfej között mi a legszembetűnőbb különbség??? persze a hengerátmérőn kívül.
hűtőbordák?szelepátmérő?
nem egyforma a meglévő két hengerfejem és tudni szeretném, hogy melyik milyen. vagy az egyik egy már átmunkált 1.3 vagy gyári 1.6 vagy passz...
(nem ismerem a hengerfejek jellegzetességeit és csak kettő van a polcon. Azok se egyformák.
)
1,3-nál kisebb hengerátmérő.
http://sparkafer.blogspot.hu/
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13285 Dátum:
2011 Március 01, 20:59:25 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Március 01, 20:49:58
ingyen
nemenyimé.
http://hapsi96.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
220
221
222
223
224
[
225
]
226
227
228
229
230
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...