www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 13:18:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 220 221 222 223 224 [225] 226 227 228 229 230 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3388406 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13324 Dátum: 2011 Március 05, 13:35:38 »

lehet én vagyok naiv a neten látam hogy elég egycerü a feltétele és nagyon erös a kocsi.
mit csináljak a 1800cm ha nem érzem hogy erö izmok vannak bene?150 le amit i szeretnék hozni belöle
turbó és a 150le  szerintem felejtős ha nem akarsz milliókat áldozni rá  Undecided

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13323 Dátum: 2011 Március 05, 13:31:54 »

esteleg subaru boxer motor bele lehet tenni?
vagy valami boxert????
Mindent lehet, de minek?Jól értem van egy 1800 ccmes blockod.Funk nevű forumtársnak is az van.Amig Pécsett volt az az autó kifejezetten jól ment.Gondolom most is csak már nincs tapasztalat.Milyen tengely milyen karbi van az adott motorban .Mikor ki csinálta?Miből gondolod hogy 1,8? Bemondásra?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető syclone
Hozzászólások: 11

« Hozzászólás #13322 Dátum: 2011 Március 05, 13:26:32 »

Nem fogsz.Cserében lesz egy megbizhatatlan szarod amihez a következő utcáig is tréler kell.
esteleg subaru boxer motor bele lehet tenni?
vagy valami boxert????
nagyon befordultam 5 éve épitem a kocsit és a motor jöne utána felni futomu
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13321 Dátum: 2011 Március 05, 13:19:12 »

lehet én vagyok naiv a neten látam hogy elég egycerü a feltétele és nagyon erös a kocsi.
mit csináljak a 1800cm ha nem érzem hogy erö izmok vannak bene?150 le amit i szeretnék hozni belöle
Nem fogsz.Cserében lesz egy megbizhatatlan szarod amihez a következő utcáig is tréler kell.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető syclone
Hozzászólások: 11

« Hozzászólás #13320 Dátum: 2011 Március 05, 13:16:59 »

ezt én is megerősíteném Roll Eyes
lehet én vagyok naiv a neten látam hogy elég egycerü a feltétele és nagyon erös a kocsi.
mit csináljak a 1800cm ha nem érzem hogy erö izmok vannak bene?150 le amit i szeretnék hozni belöle
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13319 Dátum: 2011 Március 05, 13:09:34 »

Egy jó tanács: Felejsd el. Roll Eyes
ezt én is megerősíteném Roll Eyes

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13318 Dátum: 2011 Március 05, 13:03:26 »

igen 1800cm motorhoz keresek turbót meg aki segitene tanácsokal
Egy jó tanács: Felejsd el. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető syclone
Hozzászólások: 11

« Hozzászólás #13317 Dátum: 2011 Március 05, 12:45:16 »

bogárra?
igen 1800cm motorhoz keresek turbót meg aki segitene tanácsokal
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13316 Dátum: 2011 Március 05, 12:42:07 »

valakit nem tudtok aki segitene nekem felteni egy turbot????
bogárra?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #13315 Dátum: 2011 Március 05, 12:28:19 »

valakit nem tudtok aki segitene nekem felteni egy turbot????
Nem elérhető syclone
Hozzászólások: 11

« Hozzászólás #13314 Dátum: 2011 Március 05, 12:17:28 »

valakit nem tudtok aki segitene nekem felteni egy turbot????
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13313 Dátum: 2011 Március 05, 11:59:44 »

ugyhogy oda csak akkor megyek ha meghivot kapok uj Modell bemutatasra, vagy  ilyen Treningre :



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #13312 Dátum: 2011 Március 05, 09:57:22 »


Persze, hogy az övé, tudod, hogy zöldmániás, zöld a bogara, zöld a Porschéja, zöld a váltója...
ez isten bizony mind veletlen !
De meg a Volvom is zöld , es az is tök veletlen

 
nem ezt a zöld váltót akartam orfüvön lehányni a színe miatt? :-))
jaaaaaj ( de ez volt az )  Tongue

A seeger kiesése még nekem sem volt, de láttam fényképet és olyan mondta, aki 30 éve VW bogár és Porsche váltókat javít, tuningol és gyárt. (www.guardtransmission.com) Ajánlom egyébként figyelmedbe, mert a Boxsterhez is gyárt lamellás sper difit.

Ami pedig az ékhornyot illeti, én nem használok ékes rögzítésű 4. fokozatot, én olyan váltót használok, ahol a 4. is bordán van.
hatalmasan rabasznek a Boxsterrel, ha beszarna ... es hatalmasan nagy az eselyem ra hogy beszarik . . .a nemet pff.de forumon mas sincs mint ömlik a panasz, olyan cucc nincs ami ne szart volna be-szegenyeknek .
 eddig nekem egy feklampakapcsolo cserem volt, , es elöl a stabilizatort csereltem.
na es fektarcsat betetet, de ezek fillerek voltak
A Stabilizator ebayon 80 lett volna, a PZ ( Porsche Zentrumban ) szabadott 200-at fizetnem, igaz ott helyben a kezembe nyomtak Smiley)
ugyhogy oda csak akkor megyek ha meghivot kapok uj Modell bemutatasra, vagy  ilyen Treningre :


[a csatolmányt egy admin törölte]

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13311 Dátum: 2011 Március 04, 20:40:18 »

ez nincs is szétszedve Undecided
ez van szétszedve Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13310 Dátum: 2011 Március 04, 20:35:44 »

na figyeld ez mar megint kabit  kicsit fennt ül a magas lovon:))
azt hiszi mas meg sose latott szetszedett valtot , arrol meg nem ir / kabit / hogy a tengely vegen a ket ekkel mi is van ?? Ugyebar ezeket is kell pontositani
Seegerek  kieseseröl meg nem hallottam , de majd itt elövarazsoljak nektek . . . . Evil Evil
ez nincs is szétszedve Undecided

Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #13309 Dátum: 2011 Március 04, 19:40:11 »


Persze, hogy az övé, tudod, hogy zöldmániás, zöld a bogara, zöld a Porschéja, zöld a váltója...
csak a rumli miatt...  Cool

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13308 Dátum: 2011 Március 04, 19:38:23 »

ez tied?


Persze, hogy az övé, tudod, hogy zöldmániás, zöld a bogara, zöld a Porschéja, zöld a váltója...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #13307 Dátum: 2011 Március 04, 19:34:03 »

na figyeld ez mar megint kabit  kicsit fennt ül a magas lovon:))
azt hiszi mas meg sose latott szetszedett valtot , arrol meg nem ir / kabit / hogy a tengely vegen a ket ekkel mi is van ?? Ugyebar ezeket is kell pontositani
Seegerek  kieseseröl meg nem hallottam , de majd itt elövarazsoljak nektek . . . . Evil Evil
ez tied?

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13306 Dátum: 2011 Március 04, 19:28:21 »

na figyeld ez mar megint kabit  kicsit fennt ül a magas lovon:))
azt hiszi mas meg sose latott szetszedett valtot , arrol meg nem ir / kabit / hogy a tengely vegen a ket ekkel mi is van ?? Ugyebar ezeket is kell pontositani
Seegerek  kieseseröl meg nem hallottam , de majd itt elövarazsoljak nektek . . . . Evil Evil
nem ezt a zöld váltót akartam orfüvön lehányni a színe miatt? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13305 Dátum: 2011 Március 04, 16:20:37 »

na figyeld ez mar megint kabit  kicsit fennt ül a magas lovon:))
azt hiszi mas meg sose latott szetszedett valtot , arrol meg nem ir / kabit / hogy a tengely vegen a ket ekkel mi is van ?? Ugyebar ezeket is kell pontositani
Seegerek  kieseseröl meg nem hallottam , de majd itt elövarazsoljak nektek . . . . Evil Evil

A seeger kiesése még nekem sem volt, de láttam fényképet és olyan mondta, aki 30 éve VW bogár és Porsche váltókat javít, tuningol és gyárt. (www.guardtransmission.com) Ajánlom egyébként figyelmedbe, mert a Boxsterhez is gyárt lamellás sper difit.

Ami pedig az ékhornyot illeti, én nem használok ékes rögzítésű 4. fokozatot, én olyan váltót használok, ahol a 4. is bordán van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #13304 Dátum: 2011 Március 04, 14:47:43 »

(csak hogy tanuljatok, ne csak a fingfűrészelés menjen)
na figyeld ez mar megint kabit  kicsit fennt ül a magas lovon:))
azt hiszi mas meg sose latott szetszedett valtot , arrol meg nem ir / kabit / hogy a tengely vegen a ket ekkel mi is van ?? Ugyebar ezeket is kell pontositani
Seegerek  kieseseröl meg nem hallottam , de majd itt elövarazsoljak nektek . . . . Evil Evil

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 04, 14:55:18 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13303 Dátum: 2011 Március 04, 12:56:44 »

...a másik probléma az olajos féltengelyes difivel (csak hogy tanuljatok, ne csak a fingfűrészelés menjen), hogy a kihajtás "poharai", amibe a féltengyl megy bele a bolygókerekekhez csak úgy kb nyomódnak, itt semmilyen foghézag beállításra nincs lehetőség. Ez 40-50 lóerőnél még teljesen jó, ha nem kopott, akkor 80 lóerőnél is jó, de ahogy kopik, úgy nő a foghézag, a fogak alkotója deformálódik és egyre nagyobb erővel nyomja a bolygókerék a poharakat kifelé. Hála a németeknek a difi ház baromira erős, de a poharakat fogó seeger nem annyira és néha kipattan.
Erre két megoldás van, egyik a seeger alatt lévő vastag alátét már méretűre készítése és a pohár/ bolygókerék pontos kihézagolása, a másik a paraszt technika, amikor a seeger hornya mellé beszúrunk még egy seeger hornyot és két seegerrel biztosítjuk.
Aztán a 30 lovas motor főtengely hézagolójával a seeger és a nagy alátét KÖZÖTT is lehet hézagolni, de ez erős motornál nem annyira jó, mert minden gyorsításkor eszi a hézagolókat.

Ami nekem most van benne váltó, az szépen meg van csinálva ilyen tekintetben is. Most kap két CNC megmunkált erősített oldalfalat, ismét kihézagolom...és eladásra kerül(t).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13302 Dátum: 2011 Március 04, 12:48:59 »

Evvel kapcsolatban akartam is kérdezni, hogy létezik itthon olyan vállalkozás, aki megfelelő minőségben, megfelelő áron gyárt váltófogaskereket?
(Csak nem speres lesz a váltód?)

www.gearbox.hu - voltam náluk, letettem a hajamat, hogy micsoda professzionális forgácsolóüzemük van.

Egyébként igen, 40% sper + Torsen. Jelenleg a futómű átalakításon agyalok, nem akarok többet olajos féltengelyt, hányok már tőle, IRS-re, száraz féltengelyesre alakítom.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13301 Dátum: 2011 Március 04, 12:16:24 »

A motor adott, a váltón dolgozom.
subaru automata  Evil

Havonta? Roll Eyes Grin
mekkora egy gusztustalan állat vagy!
hetente :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
« Hozzászólás #13300 Dátum: 2011 Március 04, 12:11:50 »

A motor adott, a váltón dolgozom.
Evvel kapcsolatban akartam is kérdezni, hogy létezik itthon olyan vállalkozás, aki megfelelő minőségben, megfelelő áron gyárt váltófogaskereket?
(Csak nem speres lesz a váltód?)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13299 Dátum: 2011 Március 04, 12:10:22 »

Mégis Subaru motor?  Grin

A motor adott, a váltón dolgozom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #13298 Dátum: 2011 Március 04, 12:08:58 »

Most azonban egy nagyobb dobásra készülök, de ez egyelőre titok.  Roll Eyes
Mégis Subaru motor?  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13297 Dátum: 2011 Március 04, 12:05:48 »

csodálom, hogy a te váltód még bírja.
amikor kizs-nek volt erősített bogara, úgy cserélte a váltókat, mint más az alsógatyáját.


Mert az én váltóm meg van csinálva, vannak bizonyos dolgok, amelyeket meg kell csinálni, mert különben szétakad.
Ja, és nem egy 100 éves szétkopott váltó van benne, hanem egy full felújított, új csapágyakkal és pontosan kihézagolt.

A kihézagolás nagyon fontos, mert ez határozza meg, a kúp és tányérkerék fogak kapcsolódási mélységét. Minél nagyobb a foghézag, annál jobban hajlamos az egész difit balra tolni és szétakad, fog törik. Ezért fontos, hogy erősített fedelet használjunk, mert az oldalfedél flexibilitása is a foghézagot növeli, így erősíti a szétesés esélyét.  Wink

Nekem a kapható 3 gyári fedél fajta közül a legerősebb van fent (->1968-ig gyártott), a difi foghézagolása meg majdnem nullás, éppencsak, hogy nem búg melegen. A 3. és negyedik fokozatom hegesztett, a féltengely kihajtás "pohara" meg nem a 17 hanem a 15 fogú, erősebb.

Ezekkel az átalakításokkal már jól bírja a teljesítményt, de az is kell hozzá, hogy ne legyen az ember állat és rugóval csillapított nem szinter tárcsát használjon.


Most azonban egy nagyobb dobásra készülök, de ez egyelőre titok.  Roll Eyes

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13296 Dátum: 2011 Március 04, 11:53:43 »

csodálom, hogy a te váltód még bírja.
amikor kizs-nek volt erősített bogara, úgy cserélte a váltókat, mint más az alsógatyáját.
Havonta? Roll Eyes Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13295 Dátum: 2011 Március 04, 11:52:57 »

Erre kíváncsi lennék, hogy mi történt, mi ment szét.

csodálom, hogy a te váltód még bírja.
amikor kizs-nek volt erősített bogara, úgy cserélte a váltókat, mint más az alsógatyáját.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13294 Dátum: 2011 Március 04, 09:14:26 »


Csak ropira tört a váltom ma este hazafelé


Erre kíváncsi lennék, hogy mi történt, mi ment szét.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #13293 Dátum: 2011 Március 03, 23:16:11 »

Szépen szedi a pacskert... Grin
Nincs rá panasz....  Grin
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #13292 Dátum: 2011 Március 03, 23:15:05 »

70 km/h-ról 3.gangba padló vs 1.9 pöckölt tdi....
http://www.youtube.com/watch?v=yeVID_zMVdg
Csak ropira tört a váltom ma este hazafelé
Szépen szedi a pacskert... Grin

Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #13291 Dátum: 2011 Március 03, 23:01:46 »

70 km/h-ról 3.gangba padló vs 1.9 pöckölt tdi....
http://www.youtube.com/watch?v=yeVID_zMVdg
Csak ropira tört a váltom ma este hazafelé
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #13290 Dátum: 2011 Március 02, 23:30:22 »


Keress rá a totalbike.hu-n az Olcsó tuning a rossz levegőszűrő cikkre. Ott leírtam mindent amit tudni érdemes róla.
Diszizdöbiginningavabjútifölfrencsipp... Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Süni
« Hozzászólás #13289 Dátum: 2011 Március 02, 19:15:09 »


Keress rá a totalbike.hu-n az Olcsó tuning a rossz levegőszűrő cikkre. Ott leírtam mindent amit tudni érdemes róla.

http://totalbike.hu/magazin/2010/04/30/olcso_tuning_a_rossz_levegoszuro/
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #13288 Dátum: 2011 Március 02, 17:15:25 »


Keress rá a totalbike.hu-n az Olcsó tuning a rossz levegőszűrő cikkre. Ott leírtam mindent amit tudni érdemes róla.
en nem talaltam sehol

arrol meselj mi van az ujonnan összerakott motorral ? Mar m,egy ? Kiprobaltad ?

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13287 Dátum: 2011 Március 02, 15:39:43 »

tudom hogy off, de itt kérdezem hátha több válasz lesz.
-Off járgányba lehet kapni a gyári helyére szerelhető sport légszűrő.
Van-e valami pozitív hatása a sport szűrőnek a gyárihoz képest? tehát elérhető-e vele fogyasztás csökkenés?

-ha nagyobb teljesítményű gyújtótrafót szerelünk fel és nagyobb lesz a szikra intenzitása van-e pozitív hatása.

köszi.
 


Keress rá a totalbike.hu-n az Olcsó tuning a rossz levegőszűrő cikkre. Ott leírtam mindent amit tudni érdemes róla.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #13286 Dátum: 2011 Március 01, 21:04:33 »

1.3 és 1.6 hengerfej között mi a legszembetűnőbb különbség??? persze a hengerátmérőn kívül.
hűtőbordák?szelepátmérő?
nem egyforma a meglévő két hengerfejem és tudni szeretném, hogy melyik milyen. vagy az egyik egy már átmunkált 1.3 vagy gyári 1.6 vagy passz...
(nem ismerem a hengerfejek jellegzetességeit és csak kettő van a polcon. Azok se egyformák.  Huh)

1,3-nál kisebb  hengerátmérő.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #13285 Dátum: 2011 Március 01, 20:59:25 »

ingyen
nemenyimé.  Grin

Oldalak: 1 ... 220 221 222 223 224 [225] 226 227 228 229 230 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.