www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 13:08:12
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
219
220
221
222
223
[
224
]
225
226
227
228
229
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3388329 alkalommal)
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13364 Dátum:
2011 Március 07, 15:55:19 »
Idézetet írta: Süni - 2011 Március 07, 15:50:28
bugmaster is megcsinálta, évekig használta is. Mondjuk már két éve áll az autója....
(Mert vett egy TDi Audit.)
Mondjuk Bugmaster azért hagyta abba a k-jetes dolgot mert nem tudta beállítani soha... Ment ugyan de soha nem volt tökéletes legalábbis ő ezt mondta...
syclone
Hozzászólások: 11
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13363 Dátum:
2011 Március 07, 15:52:46 »
Idézetet írta: Patrone - 2011 Március 07, 13:38:49
Szerintem embere válogatja.
Volt itt fikázás Injektor ráépítésből is, egészen véletlenül én megcsináltam, persze nem keveset olvastam utána.
Lehet, hogy mázlim volt, de a motor beépítése után 2 héttel (mert csak hétvégén voltam az autó közelében heti egy napot) működött, és azóta is működik.
Biztos mindenkinek meg van a maga szintje, illetve makacssága (hogy mit és kitől fogad el tanácsként), ezért én inkább bíztatom az ilyen kezdeményezéseket, persze felhívva a figyelmet az esetleges buktatókra, mint letöröm a lendületet és jövök az én megmondtam dumával.
Lehet, hogy ezzel van akit megbántok, de ez a fejlődés útja, hogy új dolgokat próbálunk ki és tanulunk a hibáinkból és néha igen is kikell zárni a károgókat.
Nem tudom, hogy itt a fórumon hányan tudnak angolul, de a "the samba"-n, "volkszone"-on, "vwkd"-n rengeteg átalakítás olvasható, sok olyan is, ami a lebeszélők számára csoda számban menne.
Érdemes néha ezekre is odafigyelni, mielőtt kijelentjük, hogy nem lehetséges.
A tankönyvekbe lévő számolások nem mindig a valóságot tükrözik, sokszor tartalmaznak kitalált közelítő állandókat, ezért leginkább kiindulási alapnak használhatók, mint szentírásnak.
Én nem ismerem syclone fórumtársat, de nem abból indulok ki, hogy egy nulla műszaki érzékkel megáldott valaki.
Minden tiszteletem a pioníreké, stunt motorjának építését is végig izgulom, és várom már, hogy írja a folytatást!
http://www.youtube.com/watch?v=ICrVYK14_dA&feature=related
ez ami itt van 1300cm turbo tök egycerü
köszi a sok jo tanácsot a turboval kapcsolatban.
lehet a samba web oldalon megtaláltam a megoldást.
3000usd komplet motor van én is 500.000ft 600.000ft gondoltam a motora ráforditást.
de még minden tanácsot elfogadok aki már probálkozot a turbo felrakásával.
remélem hamarosan elkészul idöm van mivel 4 évig épult a kocsi kasznija festés full felujitása,
köszönöm káplár tibi segitségét.
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Március 07, 15:57:22 írta syclone
»
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13362 Dátum:
2011 Március 07, 15:50:28 »
Idézetet írta: Patrone - 2011 Március 07, 13:38:49
Volt itt fikázás Injektor ráépítésből is, egészen véletlenül én megcsináltam, persze nem keveset olvastam utána.
Lehet, hogy mázlim volt, de a motor beépítése után 2 héttel (mert csak hétvégén voltam az autó közelében heti egy napot) működött, és azóta is működik.
bugmaster is megcsinálta, évekig használta is. Mondjuk már két éve áll az autója....
(Mert vett egy TDi Audit.)
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13361 Dátum:
2011 Március 07, 15:46:45 »
ebböl kiindulva en sem alltam neki a befecskendezös temanak, holott mindent beszereztem. Most majd eladom .
[a csatolmányt egy admin törölte]
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13360 Dátum:
2011 Március 07, 15:31:42 »
Idézetet írta: Patrone - 2011 Március 07, 13:38:49
Érdemes néha ezekre is odafigyelni, mielőtt kijelentjük, hogy nem lehetséges.
Szerintem nem mondta senki, hogy nem lehetséges, egyébként pedig teljesen egyetértek veled.
Én magam részéről a könnyebb végét fognám meg, én rendelnék egy komplett "under the bonnet" turbo készletet.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Patrone
Hozzászólások: 485
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13359 Dátum:
2011 Március 07, 13:38:49 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2011 Március 07, 10:41:29
Miért ne lenne?
Stunt motorja egy szívó typ1. A legkijártabb út, ami a gyári vonalat követi túlméretezett alkatrészekkel. Sok-sok infoval és tapasztalattal is láthattad mennyi buktatója van.
Következő lépcső a typ4 (ott már van némi faragás), aztán jön a Callook-kór (oxyboxer) és ezek még mind "egyszerű" szívó motorok, nincs elektronika, semmi.
Turbónál minden borul, főleg, ha injektor is képbe kerül..
Azt meg végképp el szokta felejteni mindenki, hogy már egy 90-100 LE körüli motor is milyen átalakításokat követel váltó, futómű és kasztni téren. Ahhoz, hogy egy - autósportra alapjaiban alkalmatlan - bogárral lehessen "csapatni", kell egy olyan futómű és hajtáslánc ami szvsz minimum 2 milla. Ha ilyen van az autód alatt, akkor 90 LE-vel is nagyon gyors egy bogár.
Szerintem embere válogatja.
Volt itt fikázás Injektor ráépítésből is, egészen véletlenül én megcsináltam, persze nem keveset olvastam utána.
Lehet, hogy mázlim volt, de a motor beépítése után 2 héttel (mert csak hétvégén voltam az autó közelében heti egy napot) működött, és azóta is működik.
Biztos mindenkinek meg van a maga szintje, illetve makacssága (hogy mit és kitől fogad el tanácsként), ezért én inkább bíztatom az ilyen kezdeményezéseket, persze felhívva a figyelmet az esetleges buktatókra, mint letöröm a lendületet és jövök az én megmondtam dumával.
Lehet, hogy ezzel van akit megbántok, de ez a fejlődés útja, hogy új dolgokat próbálunk ki és tanulunk a hibáinkból és néha igen is kikell zárni a károgókat.
Nem tudom, hogy itt a fórumon hányan tudnak angolul, de a "the samba"-n, "volkszone"-on, "vwkd"-n rengeteg átalakítás olvasható, sok olyan is, ami a lebeszélők számára csoda számban menne.
Érdemes néha ezekre is odafigyelni, mielőtt kijelentjük, hogy nem lehetséges.
A tankönyvekbe lévő számolások nem mindig a valóságot tükrözik, sokszor tartalmaznak kitalált közelítő állandókat, ezért leginkább kiindulási alapnak használhatók, mint szentírásnak.
Én nem ismerem syclone fórumtársat, de nem abból indulok ki, hogy egy nulla műszaki érzékkel megáldott valaki.
Minden tiszteletem a pioníreké, stunt motorjának építését is végig izgulom, és várom már, hogy írja a folytatást!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13358 Dátum:
2011 Március 07, 11:56:07 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Március 07, 11:22:33
A kép alapján emberünknek 302ese van vágva.Talán elöl tárcsa van fenn.
az van neki.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13357 Dátum:
2011 Március 07, 11:22:33 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Március 07, 11:01:13
a 4dobfék már egy 1,6-os motornak is komoly kihívásokat jelent!
A kép alapján emberünknek 302ese van vágva.Talán elöl tárcsa van fenn.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13356 Dátum:
2011 Március 07, 11:01:13 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2011 Március 07, 10:41:29
Azt meg végképp el szokta felejteni mindenki, hogy már egy 90-100 LE körüli motor is milyen átalakításokat követel váltó, futómű és kasztni téren. Ahhoz, hogy egy - autósportra alapjaiban alkalmatlan - bogárral lehessen "csapatni", kell egy olyan futómű és hajtáslánc ami szvsz minimum 2 milla. Ha ilyen van az autód alatt, akkor 90 LE-vel is nagyon gyors egy bogár.
a 4dobfék már egy 1,6-os motornak is komoly kihívásokat jelent!
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13355 Dátum:
2011 Március 07, 10:41:29 »
Idézetet írta: Patrone - 2011 Március 07, 07:49:50
Szerintem nehézségre nem lehet durvább, mint Stunt motorja. A turbó sem űrtechnika.
Miért ne lenne?
Stunt motorja egy szívó typ1. A legkijártabb út, ami a gyári vonalat követi túlméretezett alkatrészekkel. Sok-sok infoval és tapasztalattal is láthattad mennyi buktatója van.
Következő lépcső a typ4 (ott már van némi faragás), aztán jön a Callook-kór (oxyboxer) és ezek még mind "egyszerű" szívó motorok, nincs elektronika, semmi.
Turbónál minden borul, főleg, ha injektor is képbe kerül..
Azt meg végképp el szokta felejteni mindenki, hogy már egy 90-100 LE körüli motor is milyen átalakításokat követel váltó, futómű és kasztni téren. Ahhoz, hogy egy - autósportra alapjaiban alkalmatlan - bogárral lehessen "csapatni", kell egy olyan futómű és hajtáslánc ami szvsz minimum 2 milla. Ha ilyen van az autód alatt, akkor 90 LE-vel is nagyon gyors egy bogár.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13354 Dátum:
2011 Március 07, 10:31:54 »
Idézetet írta: gsattila - 2011 Március 07, 09:51:47
Fiúk, sehol sem vagytok. Ez ám a gyorsulás!
http://www.automotor.hu/hirek/amitol-hatast-dob-egy-zaporozsec-364132
én szeretnék egyszer egy ilyen gépet, a régebbit.
Van karcagon 1de nem eladó. van benne 1000km- bent áll a garázsban, ki se lehet hozni mert kert lett a garázs előtt
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13353 Dátum:
2011 Március 07, 10:18:47 »
Idézetet írta: xoyox - 2011 Március 07, 10:12:45
nem kellett volna kiröhögnöd, akkoriban mindenki örült, ha vehetett egy akarmilyen autot !
Azzal a sokezer ( szaz-ezerrel ) emberrel meg mit csinalsz , akik teged mind kiröhögnek, a te otromba takolmanyod miatt ??
mer az aztan egy borzalom , egy csufsag, egy megszegyenitese a Bogaras Tarsadalomnak, (most röhögök )
Ugyhogy nem szabad gunyolodni = az törtenelem volt.. Kommunista törtenelem egy epizodja .
en meg egy kormanyvaltos Moskvicson tanultam . . . .es milyen jo fütese volt, a hatalmas telben . . . .
www.tatinson.hu
www.kck.hu
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13352 Dátum:
2011 Március 07, 10:12:45 »
Idézetet írta: tati - 2011 Március 07, 10:00:18
nem kellett volna kiröhögnöd, akkoriban mindenki örült, ha vehetett egy akarmilyen autot !
Azzal a sokezer ( szaz-ezerrel ) emberrel meg mit csinalsz , akik teged mind kiröhögnek, a te otromba takolmanyod miatt ??
mer az aztan egy borzalom , egy csufsag, egy megszegyenitese a Bogaras Tarsadalomnak, (most röhögök )
Ugyhogy nem szabad gunyolodni = az törtenelem volt.. Kommunista törtenelem egy epizodja .
en meg egy kormanyvaltos Moskvicson tanultam . . . .es milyen jo fütese volt, a hatalmas telben . . . .
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13351 Dátum:
2011 Március 07, 10:00:18 »
Idézetet írta: gsattila - 2011 Március 07, 09:51:47
Fiúk, sehol sem vagytok. Ez ám a gyorsulás!
http://www.automotor.hu/hirek/amitol-hatast-dob-egy-zaporozsec-364132
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13350 Dátum:
2011 Március 07, 09:51:47 »
Fiúk, sehol sem vagytok. Ez ám a gyorsulás!
http://www.automotor.hu/hirek/amitol-hatast-dob-egy-zaporozsec-364132
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13349 Dátum:
2011 Március 07, 08:37:22 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Március 06, 23:50:08
Én nem a turbós 1.8-ra értettem hogy nem tudhat 150 lovat (az még többet is tud bőséggel) ...ha ezt turbó nélkül akarná elérni az nagy feladat lenne.... 1.8 szívó bogármotortól 150 ló...
Bármilyen szívó bogármotor 130-140 ló felett már minden egyes lóerőért nagy harc megy. Nagyon kis dolgok sokat számítanak és könnyen vesztesz 10-20 lóerőt apróságokon.
Az én motorom majdnem pontos mása (szerkezetileg) a más sokat emlegetett Glenn Ring első 2110-es motorjának, az tudott 160+ lóerőt KERÉKEN, az enyém meg fog tudni remélhetőleg szűk 130-at keréken, 150-et főtengelyen.
Az egyiket én raktam össze, a másikat Art Thraen, az Aircooled Engineeringtől, aki évente összerak 10-20 ilyen kaliberű motort.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13348 Dátum:
2011 Március 07, 08:32:16 »
Idézetet írta: Patrone - 2011 Március 07, 07:49:50
Nagyon rendes tőled, hogy megengeded.
Mindenki maga szerencséjének kovácsa. Szerintem nehézségre nem lehet durvább, mint Stunt motorja. A turbó sem űrtechnika.
Ahhoz, hogy a turbós jó hatékonyságú legyen (nem hatsáfok, hanem pl. magas literteljesítményű) sok dolognak össze kell jönni. Én azért linkeltem be a lowbugget-et, mert azok régóta építenek turbóst.
A turbósnál (ha jót akarsz) kell speciális tengely kis összenyitásokkal, jól megválasztott kompresszióviszony, aztán jöhetnek a finomságok, mint égéstér formája, tüzelőanyag rendszer kialakítása, a turbó kenése és az egész elhelyezése és (szép) kialakítása.
Én is azt mondom, hogy meg lehet itthon is csinálni, biztos meg is tudja, de szerintem több szívás lesz vele, mint az én nagyobb löketű, de amúgy semmi extra motoromnál.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Patrone
Hozzászólások: 485
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13347 Dátum:
2011 Március 07, 07:49:50 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Március 07, 05:57:13
Oké csinálja.Aztán a végén jöhet, az én megmondtam. ;)Egy jó turbos motorhoz csak három dolog kell,de abból sok.Pénz pénz meg egy kis pénz.Szerintem van már itthon is tapasztalat.Kérdezzd esetlegesen Bogara_zo forumtársat.
Nagyon rendes tőled, hogy megengeded.
Mindenki maga szerencséjének kovácsa. Szerintem nehézségre nem lehet durvább, mint Stunt motorja. A turbó sem űrtechnika.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13346 Dátum:
2011 Március 07, 05:57:13 »
Idézetet írta: Patrone - 2011 Március 06, 23:28:24
Azért mert nekünk (Magyaroknak) nincs tapasztalata turbóval, nem kell elvenni a vállalkozók kedvét.
Sokszor olvastam már itt a fórumon, hogy valaki megmondja a frankót, mert fél belevágni, hinti az igét, hogy úgysem jön össze, aztán hírtelen változás, mindent elfelejtünk, mintha nem is mi mondtuk volna és már építjük is a fasza tuning motort. Szívunk velük egy-két hete, hónapot, a szerencsétlenebbek éveket, de aztán végül sikerül, ha van kitartás. Persze nem árt utána olvasni, már tapasztalttal beszélni, levelezni, vagy külföldi szak fórumon belefolyni a dolgokba, az orbitális szívás elkerülésének az érdekében.
Szerintem kitartás
és remélem Syclone lesz az első, aki megmutat nekünk egy tartós turbós 1,8-as Type 1 boxer-t.
Ja és nem gondolom, hogy egy 1,8-as turbós nem tudhat 150-en lovat brutál nyomatékkal, ha egy szívó 1,9-es program szerint (ugyan nem padon leméretve) tud 120-130-at.
Oké csinálja.Aztán a végén jöhet, az én megmondtam. ;)Egy jó turbos motorhoz csak három dolog kell,de abból sok.Pénz pénz meg egy kis pénz.Szerintem van már itthon is tapasztalat.Kérdezzd esetlegesen Bogara_zo forumtársat.
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Március 07, 06:38:55 írta Mr.Horsepower
»
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13345 Dátum:
2011 Március 06, 23:50:08 »
Idézetet írta: Patrone - 2011 Március 06, 23:28:24
Azért mert nekünk (Magyaroknak) nincs tapasztalata turbóval, nem kell elvenni a vállalkozók kedvét.
Sokszor olvastam már itt a fórumon, hogy valaki megmondja a frankót, mert fél belevágni, hinti az igét, hogy úgysem jön össze, aztán hírtelen változás, mindent elfelejtünk, mintha nem is mi mondtuk volna és már építjük is a fasza tuning motort. Szívunk velük egy-két hete, hónapot, a szerencsétlenebbek éveket, de aztán végül sikerül, ha van kitartás. Persze nem árt utána olvasni, már tapasztalttal beszélni, levelezni, vagy külföldi szak fórumon belefolyni a dolgokba, az orbitális szívás elkerülésének az érdekében.
Szerintem kitartás
és remélem Syclone lesz az első, aki megmutat nekünk egy tartós turbós 1,8-as Type 1 boxer-t.
Ja és nem gondolom, hogy egy 1,8-as turbós nem tudhat 150-en lovat brutál nyomatékkal, ha egy szívó 1,9-es program szerint (ugyan nem padon leméretve) tud 120-130-at.
Én nem a turbós 1.8-ra értettem hogy nem tudhat 150 lovat (az még többet is tud bőséggel) ...ha ezt turbó nélkül akarná elérni az nagy feladat lenne.... 1.8 szívó bogármotortól 150 ló...
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Március 06, 23:52:03 írta reitim
»
Patrone
Hozzászólások: 485
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13344 Dátum:
2011 Március 06, 23:28:24 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Március 05, 13:19:12
Nem fogsz.Cserében lesz egy megbizhatatlan szarod amihez a következő utcáig is tréler kell.
Azért mert nekünk (Magyaroknak) nincs tapasztalata turbóval, nem kell elvenni a vállalkozók kedvét.
Sokszor olvastam már itt a fórumon, hogy valaki megmondja a frankót, mert fél belevágni, hinti az igét, hogy úgysem jön össze, aztán hírtelen változás, mindent elfelejtünk, mintha nem is mi mondtuk volna és már építjük is a fasza tuning motort. Szívunk velük egy-két hete, hónapot, a szerencsétlenebbek éveket, de aztán végül sikerül, ha van kitartás. Persze nem árt utána olvasni, már tapasztalttal beszélni, levelezni, vagy külföldi szak fórumon belefolyni a dolgokba, az orbitális szívás elkerülésének az érdekében.
Szerintem kitartás
és remélem Syclone lesz az első, aki megmutat nekünk egy tartós turbós 1,8-as Type 1 boxer-t.
Ja és nem gondolom, hogy egy 1,8-as turbós nem tudhat 150-en lovat brutál nyomatékkal, ha egy szívó 1,9-es program szerint (ugyan nem padon leméretve) tud 120-130-at.
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13343 Dátum:
2011 Március 06, 16:53:05 »
Idézetet írta: tati - 2011 Március 06, 16:39:03
ettől valahogy nem lett kedvem semmihez.
inkább ez:http://www.youtube.com/watch?v=enr7eNbvqE0
Igaz TE nyertél
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13342 Dátum:
2011 Március 06, 16:39:03 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Március 06, 16:05:36
http://www.youtube.com/watch?v=EBBhVVzEzmo&feature=player_embedded
Egy kis kedvcsináló:D
ettől valahogy nem lett kedvem semmihez.
inkább ez:http://www.youtube.com/watch?v=enr7eNbvqE0
www.tatinson.hu
www.kck.hu
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13341 Dátum:
2011 Március 06, 16:05:36 »
http://www.youtube.com/watch?v=EBBhVVzEzmo&feature=player_embedded
Egy kis kedvcsináló:D
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13340 Dátum:
2011 Március 06, 13:47:12 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Március 06, 13:12:45
Van ez a gyorsulásmérő baromság nem ismerem csak az egyik haverom mondta hogy mérjük már le az enyémet mutat minden adatot gyorsulási értéket... 0-100...0-160.... mennyi az 1/8-mérföld 1/4 mérföld... minden időt kimutat... a márkáját nem tudom megkérdem...
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13339 Dátum:
2011 Március 06, 13:12:45 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 05, 21:42:50
Mivel mértétek? Ezek nagyon jó idők.
Van ez a gyorsulásmérő baromság nem ismerem csak az egyik barátom mondta hogy mérjük már le az enyémet mutat minden adatot gyorsulási értéket... 0-100...0-160.... mennyi az 1/8-mérföld 1/4 mérföld... minden időt kimutat... a márkáját nem tudom megkérdem...
Mérés előtt bele kell táplálni az autó súlyát gumi méreteket még egy kismillió adatot és azt mondják hogy elég reális értéket tud produkálni...
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Március 06, 14:42:30 írta reitim
»
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13338 Dátum:
2011 Március 05, 23:28:48 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Március 05, 21:41:09
Kihagytad a hengerfejet, a legfontosabb alkatrészt.
te már csak tudod.
már felszálltál egyszer erre a szopórollerre :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13337 Dátum:
2011 Március 05, 21:42:50 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Március 05, 17:07:31
1/4 mérföldet 14.855-14.682 között ment.. szar gumival nem beállított karbikkal...
Mivel mértétek? Ezek nagyon jó idők.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13336 Dátum:
2011 Március 05, 21:41:09 »
Idézetet írta: tati - 2011 Március 05, 13:39:03
1776os motor dupla weber jó kipufogó 110-120tenely ezek elég jók ahhoz hogy jót lehessen autózni az tuti!
Kihagytad a hengerfejet, a legfontosabb alkatrészt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13335 Dátum:
2011 Március 05, 21:39:22 »
Idézetet írta: syclone - 2011 Március 05, 12:45:16
igen 1800cm motorhoz keresek turbót meg aki segitene tanácsokal
http://www.lowbugget.com/1600t.html
Itthon csak legendák vannak.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13334 Dátum:
2011 Március 05, 17:07:31 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Március 05, 17:05:13
le lett méretve?
sajnos még padon nem... G-tech-es vagy mi a fenés gyorsulásmérő baromsággal lett mérve padra még nem tudtam vinni szándékomban állt csak mivel tegnap előtt elreccsent a váltom így elég nehéz padon méretni
1/4 mérföldet 14.855-14.682 között ment.. szar gumival nem beállított karbikkal...
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Március 05, 17:11:04 írta reitim
»
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13333 Dátum:
2011 Március 05, 17:05:13 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Március 05, 16:58:58
Ahhoz hogy az 1.8 typ1-es mociból 150 lovat hozz ki isteni csoda kéne... Vagy egy olyan hengerfej és olyan vezérmű tengely és olyan alkatrészek ami annyiba kerül mintha összeépítettél volna 3 motort...
Nekem az 1.9 es mocim van kb 120-130 ló körül és már nagyon sokba van(túl sokba)...
le lett méretve?
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13332 Dátum:
2011 Március 05, 16:58:58 »
Ahhoz hogy az 1.8 typ1-es mociból 150 lovat hozz ki isteni csoda kéne... Vagy egy olyan hengerfej és olyan vezérmű tengely és olyan alkatrészek ami annyiba kerül mintha összeépítettél volna 3 motort...
Nekem az 1.9 es mocim van kb 120-130 ló körül és már nagyon sokba van(túl sokba)...
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Március 05, 17:01:06 írta reitim
»
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13331 Dátum:
2011 Március 05, 14:02:13 »
Szerintem a helyes sorrend: kaszni fék futómű aztán motor.Gyorsan menni mindenki tud.Tulélni na az a nem egyszerű játék.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13330 Dátum:
2011 Március 05, 13:51:47 »
Idézetet írta: syclone - 2011 Március 05, 13:36:24
Káplár Tibor ujitota fel az egész autot nyiregyházán..motor darabokra szedve...tuti 1800cm külön olajhutésel volt.
de én azt szeretném ha keresztbe kasba lehetne vele autozni...ezért olyan bogarat szereték mi izmos
egy jó 1.8 bogármotorral elég jót lehet autózni keresztbe kasba
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13329 Dátum:
2011 Március 05, 13:50:27 »
Jány koromban bennem is felmerült az ötlet...
http://www.lowbugget.com/1600t.html
Vedd meg, szereld fel.
Sokkal jobb nem lesz, de legalább szétszívathatod magad vele
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13328 Dátum:
2011 Március 05, 13:42:01 »
Idézetet írta: syclone - 2011 Március 05, 13:36:24
Káplár Tibor ujitota fel az egész autot nyiregyházán..motor darabokra szedve...tuti 1800cm külön olajhutésel volt.
de én azt szeretném ha keresztbe kasba lehetne vele autozni...ezért olyan bogarat szereték mi izmos
ha sok pénzed van, mindent lehet
millió alatt ne is tervezz izmos motort
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13327 Dátum:
2011 Március 05, 13:39:03 »
Idézetet írta: syclone - 2011 Március 05, 13:36:24
Káplár Tibor ujitota fel az egész autot nyiregyházán..motor darabokra szedve...tuti 1800cm külön olajhutésel volt.
de én azt szeretném ha keresztbe kasba lehetne vele autozni...ezért olyan bogarat szereték mi izmos
1776os motor dupla weber jó kipufogó 110-120tenely ezek elég jók ahhoz hogy jót lehessen autózni az tuti!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
syclone
Hozzászólások: 11
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13326 Dátum:
2011 Március 05, 13:36:24 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Március 05, 13:31:54
Mindent lehet, de minek?Jól értem van egy 1800 ccmes blockod.Funk nevű forumtársnak is az van.Amig Pécsett volt az az autó kifejezetten jól ment.Gondolom most is csak már nincs tapasztalat.Milyen tengely milyen karbi van az adott motorban .Mikor ki csinálta?Miből gondolod hogy 1,8? Bemondásra?
Káplár Tibor ujitota fel az egész autot nyiregyházán..motor darabokra szedve...tuti 1800cm külön olajhutésel volt.
de én azt szeretném ha keresztbe kasba lehetne vele autozni...ezért olyan bogarat szereték mi izmos
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13325 Dátum:
2011 Március 05, 13:36:04 »
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Oldalak:
1
...
219
220
221
222
223
[
224
]
225
226
227
228
229
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...