www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 13:21:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 219 220 221 222 223 [224] 225 226 227 228 229 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3388421 alkalommal)
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #13364 Dátum: 2011 Március 07, 15:55:19 »

bugmaster is megcsinálta, évekig használta is. Mondjuk már két éve áll az autója....  Roll Eyes (Mert vett egy TDi Audit.)
Mondjuk Bugmaster azért hagyta abba a k-jetes dolgot mert nem tudta beállítani soha... Ment ugyan de soha nem volt tökéletes legalábbis ő ezt mondta...
Nem elérhető syclone
Hozzászólások: 11

« Hozzászólás #13363 Dátum: 2011 Március 07, 15:52:46 »

Szerintem embere válogatja.
Volt itt fikázás Injektor ráépítésből is, egészen véletlenül én megcsináltam, persze nem keveset olvastam utána.
Lehet, hogy mázlim volt, de a motor beépítése után 2 héttel (mert csak hétvégén voltam az autó közelében heti egy napot) működött, és azóta is működik.
Biztos mindenkinek meg van a maga szintje, illetve makacssága (hogy mit és kitől fogad el tanácsként), ezért én inkább bíztatom az ilyen kezdeményezéseket, persze felhívva a figyelmet az esetleges buktatókra, mint letöröm a lendületet és jövök az én megmondtam dumával.
Lehet, hogy ezzel van akit megbántok, de ez a fejlődés útja, hogy új dolgokat próbálunk ki és tanulunk a hibáinkból és néha igen is kikell zárni a károgókat.
Nem tudom, hogy itt a fórumon hányan tudnak angolul, de a "the samba"-n, "volkszone"-on, "vwkd"-n rengeteg átalakítás olvasható, sok olyan is, ami a lebeszélők számára csoda számban menne.
Érdemes néha ezekre is odafigyelni, mielőtt kijelentjük, hogy nem lehetséges.
A tankönyvekbe lévő számolások nem mindig a valóságot tükrözik, sokszor tartalmaznak kitalált közelítő állandókat, ezért leginkább kiindulási alapnak használhatók, mint szentírásnak.

Én nem ismerem syclone fórumtársat, de nem abból indulok ki, hogy egy nulla műszaki érzékkel megáldott valaki.
Minden tiszteletem a pioníreké, stunt motorjának építését is végig izgulom, és várom már, hogy írja a folytatást!
http://www.youtube.com/watch?v=ICrVYK14_dA&feature=related
ez ami itt van 1300cm turbo tök egycerü
köszi a sok jo tanácsot a turboval kapcsolatban.
lehet a samba web oldalon megtaláltam a megoldást.
3000usd komplet motor van én is 500.000ft 600.000ft  gondoltam a motora ráforditást.
de még minden tanácsot elfogadok aki már probálkozot a turbo felrakásával.
remélem hamarosan elkészul idöm van mivel 4 évig épult a kocsi kasznija festés full felujitása,
köszönöm káplár tibi segitségét.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 07, 15:57:22 írta syclone »
Süni
« Hozzászólás #13362 Dátum: 2011 Március 07, 15:50:28 »

Volt itt fikázás Injektor ráépítésből is, egészen véletlenül én megcsináltam, persze nem keveset olvastam utána.
Lehet, hogy mázlim volt, de a motor beépítése után 2 héttel (mert csak hétvégén voltam az autó közelében heti egy napot) működött, és azóta is működik.
bugmaster is megcsinálta, évekig használta is. Mondjuk már két éve áll az autója....  Roll Eyes (Mert vett egy TDi Audit.)
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #13361 Dátum: 2011 Március 07, 15:46:45 »

ebböl kiindulva en sem alltam neki a befecskendezös temanak, holott mindent beszereztem. Most majd eladom .


[a csatolmányt egy admin törölte]

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13360 Dátum: 2011 Március 07, 15:31:42 »


Érdemes néha ezekre is odafigyelni, mielőtt kijelentjük, hogy nem lehetséges.



Szerintem nem mondta senki, hogy nem lehetséges, egyébként pedig teljesen egyetértek veled.

Én magam részéről a könnyebb végét fognám meg, én rendelnék egy komplett "under the bonnet" turbo készletet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #13359 Dátum: 2011 Március 07, 13:38:49 »

Miért ne lenne?

Stunt motorja egy szívó typ1. A legkijártabb út, ami a gyári vonalat követi túlméretezett alkatrészekkel. Sok-sok infoval és tapasztalattal is láthattad mennyi buktatója van.

Következő lépcső a typ4 (ott már van némi faragás), aztán jön a Callook-kór (oxyboxer) és ezek még mind "egyszerű" szívó motorok, nincs elektronika, semmi.

Turbónál minden borul, főleg, ha injektor is képbe kerül..

Azt meg végképp el szokta felejteni mindenki, hogy már egy 90-100 LE körüli motor is milyen átalakításokat követel váltó, futómű és kasztni téren. Ahhoz, hogy egy - autósportra alapjaiban alkalmatlan - bogárral lehessen "csapatni", kell egy olyan futómű és hajtáslánc ami szvsz minimum 2 milla. Ha ilyen van az autód alatt, akkor 90 LE-vel is nagyon gyors egy bogár.

Szerintem embere válogatja.
Volt itt fikázás Injektor ráépítésből is, egészen véletlenül én megcsináltam, persze nem keveset olvastam utána.
Lehet, hogy mázlim volt, de a motor beépítése után 2 héttel (mert csak hétvégén voltam az autó közelében heti egy napot) működött, és azóta is működik.
Biztos mindenkinek meg van a maga szintje, illetve makacssága (hogy mit és kitől fogad el tanácsként), ezért én inkább bíztatom az ilyen kezdeményezéseket, persze felhívva a figyelmet az esetleges buktatókra, mint letöröm a lendületet és jövök az én megmondtam dumával.
Lehet, hogy ezzel van akit megbántok, de ez a fejlődés útja, hogy új dolgokat próbálunk ki és tanulunk a hibáinkból és néha igen is kikell zárni a károgókat.
Nem tudom, hogy itt a fórumon hányan tudnak angolul, de a "the samba"-n, "volkszone"-on, "vwkd"-n rengeteg átalakítás olvasható, sok olyan is, ami a lebeszélők számára csoda számban menne.
Érdemes néha ezekre is odafigyelni, mielőtt kijelentjük, hogy nem lehetséges.
A tankönyvekbe lévő számolások nem mindig a valóságot tükrözik, sokszor tartalmaznak kitalált közelítő állandókat, ezért leginkább kiindulási alapnak használhatók, mint szentírásnak.

Én nem ismerem syclone fórumtársat, de nem abból indulok ki, hogy egy nulla műszaki érzékkel megáldott valaki.
Minden tiszteletem a pioníreké, stunt motorjának építését is végig izgulom, és várom már, hogy írja a folytatást!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13358 Dátum: 2011 Március 07, 11:56:07 »

A kép alapján emberünknek 302ese van vágva.Talán elöl tárcsa van fenn.
az van neki.

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13357 Dátum: 2011 Március 07, 11:22:33 »

a 4dobfék már egy 1,6-os motornak is komoly kihívásokat jelent!
A kép alapján emberünknek 302ese van vágva.Talán elöl tárcsa van fenn.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #13356 Dátum: 2011 Március 07, 11:01:13 »

Azt meg végképp el szokta felejteni mindenki, hogy már egy 90-100 LE körüli motor is milyen átalakításokat követel váltó, futómű és kasztni téren. Ahhoz, hogy egy - autósportra alapjaiban alkalmatlan - bogárral lehessen "csapatni", kell egy olyan futómű és hajtáslánc ami szvsz minimum 2 milla. Ha ilyen van az autód alatt, akkor 90 LE-vel is nagyon gyors egy bogár.
a 4dobfék már egy 1,6-os motornak is komoly kihívásokat jelent!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #13355 Dátum: 2011 Március 07, 10:41:29 »

Szerintem nehézségre nem lehet durvább, mint Stunt motorja. A turbó sem űrtechnika.

Miért ne lenne?

Stunt motorja egy szívó typ1. A legkijártabb út, ami a gyári vonalat követi túlméretezett alkatrészekkel. Sok-sok infoval és tapasztalattal is láthattad mennyi buktatója van.

Következő lépcső a typ4 (ott már van némi faragás), aztán jön a Callook-kór (oxyboxer) és ezek még mind "egyszerű" szívó motorok, nincs elektronika, semmi.

Turbónál minden borul, főleg, ha injektor is képbe kerül..

Azt meg végképp el szokta felejteni mindenki, hogy már egy 90-100 LE körüli motor is milyen átalakításokat követel váltó, futómű és kasztni téren. Ahhoz, hogy egy - autósportra alapjaiban alkalmatlan - bogárral lehessen "csapatni", kell egy olyan futómű és hajtáslánc ami szvsz minimum 2 milla. Ha ilyen van az autód alatt, akkor 90 LE-vel is nagyon gyors egy bogár.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #13354 Dátum: 2011 Március 07, 10:31:54 »

Fiúk, sehol sem vagytok.  Ez ám a gyorsulás!  Grin

http://www.automotor.hu/hirek/amitol-hatast-dob-egy-zaporozsec-364132
én szeretnék egyszer egy ilyen gépet, a régebbit.
Van karcagon 1de nem eladó. van benne 1000km- bent áll a garázsban, ki se lehet hozni mert kert lett a garázs előtt

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13353 Dátum: 2011 Március 07, 10:18:47 »

nem kellett volna kiröhögnöd, akkoriban mindenki örült, ha vehetett egy akarmilyen autot !

Azzal a sokezer ( szaz-ezerrel  )  emberrel meg mit csinalsz , akik teged mind kiröhögnek, a te otromba takolmanyod miatt ??  Evil
mer az aztan egy borzalom , egy csufsag, egy megszegyenitese a Bogaras Tarsadalomnak, (most röhögök )
Ugyhogy nem szabad gunyolodni = az törtenelem volt.. Kommunista törtenelem egy epizodja  .
en meg egy kormanyvaltos Moskvicson tanultam  . . . .es milyen jo fütese volt, a hatalmas telben . . . .

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #13352 Dátum: 2011 Március 07, 10:12:45 »

nem kellett volna kiröhögnöd, akkoriban mindenki örült, ha vehetett egy akarmilyen autot !

Azzal a sokezer ( szaz-ezerrel  )  emberrel meg mit csinalsz , akik teged mind kiröhögnek, a te otromba takolmanyod miatt ??  Evil
mer az aztan egy borzalom , egy csufsag, egy megszegyenitese a Bogaras Tarsadalomnak, (most röhögök )
Ugyhogy nem szabad gunyolodni = az törtenelem volt.. Kommunista törtenelem egy epizodja  .
en meg egy kormanyvaltos Moskvicson tanultam  . . . .es milyen jo fütese volt, a hatalmas telben . . . .

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13351 Dátum: 2011 Március 07, 10:00:18 »

Fiúk, sehol sem vagytok.  Ez ám a gyorsulás!  Grin

http://www.automotor.hu/hirek/amitol-hatast-dob-egy-zaporozsec-364132

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #13350 Dátum: 2011 Március 07, 09:51:47 »

Fiúk, sehol sem vagytok.  Ez ám a gyorsulás!  Grin

http://www.automotor.hu/hirek/amitol-hatast-dob-egy-zaporozsec-364132
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13349 Dátum: 2011 Március 07, 08:37:22 »

Én nem a turbós 1.8-ra értettem hogy nem tudhat 150 lovat (az még többet is tud bőséggel) ...ha ezt turbó nélkül akarná elérni az nagy feladat lenne.... 1.8 szívó bogármotortól 150 ló...


Bármilyen szívó bogármotor 130-140 ló felett már minden egyes lóerőért nagy harc megy. Nagyon kis dolgok sokat számítanak és könnyen vesztesz 10-20 lóerőt apróságokon.

Az én motorom majdnem pontos mása (szerkezetileg) a más sokat emlegetett Glenn Ring első 2110-es motorjának, az tudott 160+ lóerőt KERÉKEN, az enyém meg fog tudni remélhetőleg szűk 130-at keréken, 150-et főtengelyen.

Az egyiket én raktam össze, a másikat Art Thraen, az Aircooled Engineeringtől, aki évente összerak 10-20 ilyen kaliberű motort.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13348 Dátum: 2011 Március 07, 08:32:16 »

Nagyon rendes tőled, hogy megengeded.  Wink Mindenki maga szerencséjének kovácsa. Szerintem nehézségre nem lehet durvább, mint Stunt motorja. A turbó sem űrtechnika.

Ahhoz, hogy a turbós jó hatékonyságú legyen (nem hatsáfok, hanem pl. magas literteljesítményű) sok dolognak össze kell jönni. Én azért linkeltem be a lowbugget-et, mert azok régóta építenek turbóst.

A turbósnál (ha jót akarsz) kell speciális tengely kis összenyitásokkal, jól megválasztott kompresszióviszony, aztán jöhetnek a finomságok, mint égéstér formája, tüzelőanyag rendszer kialakítása, a turbó kenése és az egész elhelyezése és (szép) kialakítása.

Én is azt mondom, hogy meg lehet itthon is csinálni, biztos meg is tudja, de szerintem több szívás lesz vele, mint az én nagyobb löketű, de amúgy semmi extra motoromnál.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #13347 Dátum: 2011 Március 07, 07:49:50 »

Oké csinálja.Aztán a végén jöhet, az én megmondtam. ;)Egy jó turbos motorhoz csak három dolog kell,de abból sok.Pénz pénz meg egy kis pénz.Szerintem van már itthon is tapasztalat.Kérdezzd esetlegesen Bogara_zo forumtársat.
Nagyon rendes tőled, hogy megengeded.  Wink Mindenki maga szerencséjének kovácsa. Szerintem nehézségre nem lehet durvább, mint Stunt motorja. A turbó sem űrtechnika.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13346 Dátum: 2011 Március 07, 05:57:13 »

Azért mert nekünk (Magyaroknak) nincs tapasztalata turbóval, nem kell elvenni a vállalkozók kedvét.
Sokszor olvastam már itt a fórumon, hogy valaki megmondja a frankót, mert fél belevágni, hinti az igét, hogy úgysem jön össze, aztán hírtelen változás, mindent elfelejtünk, mintha nem is mi mondtuk volna és már építjük is a fasza tuning motort. Szívunk velük egy-két hete, hónapot, a szerencsétlenebbek éveket, de aztán végül sikerül, ha van kitartás. Persze nem árt utána olvasni, már tapasztalttal beszélni, levelezni, vagy külföldi szak fórumon belefolyni a dolgokba, az orbitális szívás elkerülésének az érdekében.

Szerintem kitartás és remélem Syclone lesz az első, aki megmutat nekünk egy tartós turbós 1,8-as Type 1 boxer-t.  Wink

Ja és nem gondolom, hogy egy 1,8-as turbós nem tudhat 150-en lovat brutál nyomatékkal, ha egy szívó 1,9-es program szerint (ugyan nem padon leméretve) tud 120-130-at.
Oké csinálja.Aztán a végén jöhet, az én megmondtam. ;)Egy jó turbos motorhoz csak három dolog kell,de abból sok.Pénz pénz meg egy kis pénz.Szerintem van már itthon is tapasztalat.Kérdezzd esetlegesen Bogara_zo forumtársat.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 07, 06:38:55 írta Mr.Horsepower »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #13345 Dátum: 2011 Március 06, 23:50:08 »

Azért mert nekünk (Magyaroknak) nincs tapasztalata turbóval, nem kell elvenni a vállalkozók kedvét.
Sokszor olvastam már itt a fórumon, hogy valaki megmondja a frankót, mert fél belevágni, hinti az igét, hogy úgysem jön össze, aztán hírtelen változás, mindent elfelejtünk, mintha nem is mi mondtuk volna és már építjük is a fasza tuning motort. Szívunk velük egy-két hete, hónapot, a szerencsétlenebbek éveket, de aztán végül sikerül, ha van kitartás. Persze nem árt utána olvasni, már tapasztalttal beszélni, levelezni, vagy külföldi szak fórumon belefolyni a dolgokba, az orbitális szívás elkerülésének az érdekében.

Szerintem kitartás és remélem Syclone lesz az első, aki megmutat nekünk egy tartós turbós 1,8-as Type 1 boxer-t.  Wink

Ja és nem gondolom, hogy egy 1,8-as turbós nem tudhat 150-en lovat brutál nyomatékkal, ha egy szívó 1,9-es program szerint (ugyan nem padon leméretve) tud 120-130-at.
Én nem a turbós 1.8-ra értettem hogy nem tudhat 150 lovat (az még többet is tud bőséggel) ...ha ezt turbó nélkül akarná elérni az nagy feladat lenne.... 1.8 szívó bogármotortól 150 ló...
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 06, 23:52:03 írta reitim »
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #13344 Dátum: 2011 Március 06, 23:28:24 »

Nem fogsz.Cserében lesz egy megbizhatatlan szarod amihez a következő utcáig is tréler kell.
Azért mert nekünk (Magyaroknak) nincs tapasztalata turbóval, nem kell elvenni a vállalkozók kedvét.
Sokszor olvastam már itt a fórumon, hogy valaki megmondja a frankót, mert fél belevágni, hinti az igét, hogy úgysem jön össze, aztán hírtelen változás, mindent elfelejtünk, mintha nem is mi mondtuk volna és már építjük is a fasza tuning motort. Szívunk velük egy-két hete, hónapot, a szerencsétlenebbek éveket, de aztán végül sikerül, ha van kitartás. Persze nem árt utána olvasni, már tapasztalttal beszélni, levelezni, vagy külföldi szak fórumon belefolyni a dolgokba, az orbitális szívás elkerülésének az érdekében.

Szerintem kitartás és remélem Syclone lesz az első, aki megmutat nekünk egy tartós turbós 1,8-as Type 1 boxer-t.  Wink

Ja és nem gondolom, hogy egy 1,8-as turbós nem tudhat 150-en lovat brutál nyomatékkal, ha egy szívó 1,9-es program szerint (ugyan nem padon leméretve) tud 120-130-at.
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #13343 Dátum: 2011 Március 06, 16:53:05 »

ettől valahogy nem lett kedvem semmihez.
inkább ez:http://www.youtube.com/watch?v=enr7eNbvqE0
Igaz TE nyertél Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13342 Dátum: 2011 Március 06, 16:39:03 »

ettől valahogy nem lett kedvem semmihez.
inkább ez:http://www.youtube.com/watch?v=enr7eNbvqE0

Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #13341 Dátum: 2011 Március 06, 16:05:36 »

http://www.youtube.com/watch?v=EBBhVVzEzmo&feature=player_embedded
Egy kis kedvcsináló:D
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #13340 Dátum: 2011 Március 06, 13:47:12 »

Van ez a gyorsulásmérő baromság nem ismerem csak az egyik haverom mondta hogy mérjük már le az enyémet mutat minden adatot gyorsulási értéket... 0-100...0-160.... mennyi az 1/8-mérföld 1/4 mérföld... minden időt kimutat... a márkáját nem tudom megkérdem...



VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #13339 Dátum: 2011 Március 06, 13:12:45 »


Mivel mértétek? Ezek nagyon jó idők.
Van ez a gyorsulásmérő baromság nem ismerem csak az egyik barátom mondta hogy mérjük már le az enyémet mutat minden adatot gyorsulási értéket... 0-100...0-160.... mennyi az 1/8-mérföld 1/4 mérföld... minden időt kimutat... a márkáját nem tudom megkérdem...
Mérés előtt bele kell táplálni az autó súlyát gumi méreteket még egy kismillió adatot és azt mondják hogy elég reális értéket tud produkálni...
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 06, 14:42:30 írta reitim »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13338 Dátum: 2011 Március 05, 23:28:48 »

Kihagytad a hengerfejet, a legfontosabb alkatrészt.

te már csak tudod.
már felszálltál egyszer erre a szopórollerre :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13337 Dátum: 2011 Március 05, 21:42:50 »


1/4 mérföldet 14.855-14.682 között ment.. szar gumival nem beállított karbikkal...


Mivel mértétek? Ezek nagyon jó idők.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13336 Dátum: 2011 Március 05, 21:41:09 »

1776os motor dupla weber jó kipufogó 110-120tenely ezek elég jók ahhoz  hogy jót lehessen autózni az tuti!


Kihagytad a hengerfejet, a legfontosabb alkatrészt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13335 Dátum: 2011 Március 05, 21:39:22 »

igen 1800cm motorhoz keresek turbót meg aki segitene tanácsokal


http://www.lowbugget.com/1600t.html


Itthon csak legendák vannak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #13334 Dátum: 2011 Március 05, 17:07:31 »

le lett méretve?
sajnos még padon nem... G-tech-es vagy mi a fenés gyorsulásmérő baromsággal lett mérve padra még nem tudtam vinni szándékomban állt csak mivel tegnap előtt elreccsent a váltom így elég nehéz padon méretni
Cheesy
1/4 mérföldet 14.855-14.682 között ment.. szar gumival nem beállított karbikkal...
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 05, 17:11:04 írta reitim »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13333 Dátum: 2011 Március 05, 17:05:13 »

Ahhoz hogy az 1.8 typ1-es mociból 150 lovat hozz ki isteni csoda kéne... Vagy egy olyan hengerfej és olyan vezérmű tengely és olyan alkatrészek ami annyiba kerül mintha összeépítettél volna 3 motort...
Nekem az 1.9 es mocim van kb 120-130 ló körül és már nagyon sokba van(túl sokba)...
le lett méretve?
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #13332 Dátum: 2011 Március 05, 16:58:58 »

Ahhoz hogy az 1.8 typ1-es mociból 150 lovat hozz ki isteni csoda kéne... Vagy egy olyan hengerfej és olyan vezérmű tengely és olyan alkatrészek ami annyiba kerül mintha összeépítettél volna 3 motort...
Nekem az 1.9 es mocim van kb 120-130 ló körül és már nagyon sokba van(túl sokba)...
« Utoljára szerkesztve: 2011 Március 05, 17:01:06 írta reitim »
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13331 Dátum: 2011 Március 05, 14:02:13 »

Szerintem a helyes sorrend: kaszni fék futómű aztán motor.Gyorsan menni mindenki tud.Tulélni na az a nem egyszerű játék.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13330 Dátum: 2011 Március 05, 13:51:47 »

Káplár Tibor ujitota fel az egész autot nyiregyházán..motor darabokra szedve...tuti 1800cm külön olajhutésel volt.
de én azt szeretném ha keresztbe kasba lehetne vele autozni...ezért olyan bogarat szereték mi izmos
egy jó 1.8 bogármotorral elég jót lehet autózni keresztbe kasba
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #13329 Dátum: 2011 Március 05, 13:50:27 »

Jány koromban bennem is felmerült az ötlet...
http://www.lowbugget.com/1600t.html
Vedd meg, szereld fel.
Sokkal jobb nem lesz, de legalább szétszívathatod magad vele  Wink
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #13328 Dátum: 2011 Március 05, 13:42:01 »

Káplár Tibor ujitota fel az egész autot nyiregyházán..motor darabokra szedve...tuti 1800cm külön olajhutésel volt.
de én azt szeretném ha keresztbe kasba lehetne vele autozni...ezért olyan bogarat szereték mi izmos
ha sok pénzed van, mindent lehet
millió alatt ne is tervezz izmos motort
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13327 Dátum: 2011 Március 05, 13:39:03 »

Káplár Tibor ujitota fel az egész autot nyiregyházán..motor darabokra szedve...tuti 1800cm külön olajhutésel volt.
de én azt szeretném ha keresztbe kasba lehetne vele autozni...ezért olyan bogarat szereték mi izmos
1776os motor dupla weber jó kipufogó 110-120tenely ezek elég jók ahhoz  hogy jót lehessen autózni az tuti!

Nem elérhető syclone
Hozzászólások: 11

« Hozzászólás #13326 Dátum: 2011 Március 05, 13:36:24 »

Mindent lehet, de minek?Jól értem van egy 1800 ccmes blockod.Funk nevű forumtársnak is az van.Amig Pécsett volt az az autó kifejezetten jól ment.Gondolom most is csak már nincs tapasztalat.Milyen tengely milyen karbi van az adott motorban .Mikor ki csinálta?Miből gondolod hogy 1,8? Bemondásra?

Káplár Tibor ujitota fel az egész autot nyiregyházán..motor darabokra szedve...tuti 1800cm külön olajhutésel volt.
de én azt szeretném ha keresztbe kasba lehetne vele autozni...ezért olyan bogarat szereték mi izmos
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #13325 Dátum: 2011 Március 05, 13:36:04 »


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 219 220 221 222 223 [224] 225 226 227 228 229 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.