www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 15:58:11
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
188
189
190
191
192
[
193
]
194
195
196
197
198
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3377637 alkalommal)
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14604 Dátum:
2011 Július 26, 20:52:09 »
Idézetet írta: callook - 2011 Július 26, 20:47:41
Időközben dupla Weberesre alakítottam egy fórumos bogarat... Ez az autó ékes példája annak, amikor mindenki "bekiabál" úgy, hogy a motor állapotát, beállításait nem ismeri... Ugyanis mikor a tulaj panaszkodott, hogy a központi regiszter karbival nem megy túl jól a gép, akkor a válasz legtöbbször az volt: Tegyél fel 2 Webert...
Hát én feltettem és szörnyű volt... Nehezen indult, halovány gyenge volt... A következőket kellett tennem, hogy az autó szaladjon:
1. A szelephézagokat beállítani (2 kipufogószelep is kitámasztott!!)
2. A beégett és minimális hézaggal rendelkező megszakítót kicserélni és beállítani a hézagot.
3. A gyújtáselosztó bilincsét meghúzni
Ezek után az autó megtáltosodott... Feltételezem, a központi regiszter karbival is meglepően jól ment volna, ha kap egy szervizt (ki tudja a karbi is hogy volt beállítva?!)
Még hátra van a karbik készre állítása, a gyújtás beállítása, illetve az alapjárati szórványos túldúsulás okának kinyomozása... De már így is határozott gumicsíkot lehet rajzolni vele
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14603 Dátum:
2011 Július 26, 20:47:41 »
Időközben dupla Weberesre alakítottam egy fórumos bogarat... Ez az autó ékes példája annak, amikor mindenki "bekiabál" úgy, hogy a motor állapotát, beállításait nem ismeri... Ugyanis mikor a tulaj panaszkodott, hogy a központi regiszter karbival nem megy túl jól a gép, akkor a válasz legtöbbször az volt: Tegyél fel 2 Webert...
Hát én feltettem és szörnyű volt... Nehezen indult, halovány gyenge volt... A következőket kellett tennem, hogy az autó szaladjon:
1. A szelephézagokat beállítani (2 kipufogószelep is kitámasztott!!)
2. A beégett és minimális hézaggal rendelkező megszakítót kicserélni és beállítani a hézagot.
3. A gyújtáselosztó bilincsét meghúzni
Ezek után az autó megtáltosodott... Feltételezem, a központi regiszter karbival is meglepően jól ment volna, ha kap egy szervizt (ki tudja a karbi is hogy volt beállítva?!)
Még hátra van a karbik készre állítása, a gyújtás beállítása, illetve az alapjárati szórványos túldúsulás okának kinyomozása... De már így is határozott gumicsíkot lehet rajzolni vele
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14602 Dátum:
2011 Július 26, 20:37:16 »
Tegnap óta jár az oxyboxer... Tegnap még picit betegen ketyergett, de mára elcsendesedett, illetve a 7:0,5 szinkront 5:5-re állítva már gyönyörűen jár... A Cromo rudaknak köszönhetően a 0-ra állított "szelephézagok" melegen megnőnek 0,1-re. Hidegen mérve a szelephézagok nem nőtek 2 óra járatás után. Minden gyanús zörej, hang megszűnt, iszonyat szép hangja van... Csütörtökön bekerül az autóba és 2 hét intenzív teszt következik a 3500 km-es európai út előtt.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14601 Dátum:
2011 Július 26, 19:21:55 »
Shaun, 214 lóerős motorja már az osztrák bogárban, versenyre kész
Szerintem augusztus 28-án, Fertőszentmiklóson ott lesz
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14600 Dátum:
2011 Július 25, 22:19:07 »
Idézetet írta: Mákos - 2011 Július 25, 13:34:21
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14599 Dátum:
2011 Július 25, 13:34:21 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 25, 07:26:35
már vagy 10X irtam feltártam de mivel co gép javitodik igy áll,én ezen ahéten nem vagyok ezt is irtam szoljatok idébe!
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14598 Dátum:
2011 Július 25, 07:27:13 »
Idézetet írta: callook - 2011 Július 25, 06:55:23
Egyébként a te motorodnál nem a tengely adja azt a pluszt amivel jobb az összes itthoni 1,6-nál... Hanem az, hogy normálisan össze van rakva, értessz a motorszereléshez, jó a sűrítés, karburálás, stb... Ezek fontosabbak mint, hogy betoljunk egy nagy tengelyt...
nem értek én semmihez
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14597 Dátum:
2011 Július 25, 07:26:35 »
Idézetet írta: Mákos - 2011 Július 24, 23:31:13
És az enyémmel mi a helyzet ?
már vagy 10X irtam feltártam de mivel co gép javitodik igy áll,én ezen ahéten nem vagyok ezt is irtam szoljatok idébe!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14596 Dátum:
2011 Július 25, 06:55:23 »
Egyébként a te motorodnál nem a tengely adja azt a pluszt amivel jobb az összes itthoni 1,6-nál... Hanem az, hogy normálisan össze van rakva, értessz a motorszereléshez, jó a sűrítés, karburálás, stb... Ezek fontosabbak mint, hogy betoljunk egy nagy tengelyt...
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 24, 23:00:42
az tény 100% nem használja ki de 2 azonos paraméterű motornál kifog jönni melyik forog el jobban....akár 1 váltást megsporolva....
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14595 Dátum:
2011 Július 25, 06:51:28 »
Meg enyémtől is nem egyszer kapott ki Hégráth Peti autója... W110 vs széria tengely...
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 24, 22:59:36
ha nincs kihasználva
akkor
anno hégráth peti kocsija szög ugyan a volt mint enyim w110
enyim w120
és 1kocsinál többet kapott akkor kihasználtság holvan??nem 1x mentünk...többször 1,5 kocsi meg volt.......
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14594 Dátum:
2011 Július 24, 23:41:13 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Július 24, 23:35:15
Vagy aminek nitro-metán az üzemanyaga
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14593 Dátum:
2011 Július 24, 23:35:15 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Július 24, 23:34:24
ezt hívják köznyelven nitrónak ?
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14592 Dátum:
2011 Július 24, 23:34:24 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Július 24, 23:32:59
dinitrogén-oxid befecskendező
ezt hívják köznyelven nitrónak ?
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14591 Dátum:
2011 Július 24, 23:32:59 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Július 24, 23:27:29
ezmeg he ?
<beszúrt kép törölve>
dinitrogén-oxid befecskendező
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14590 Dátum:
2011 Július 24, 23:31:13 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 24, 23:01:15
Maresz 1hét szabin lesz
kocsuid letakarva ne ázzon el.....
És az enyémmel mi a helyzet ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14589 Dátum:
2011 Július 24, 23:27:29 »
ezmeg he ?
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14588 Dátum:
2011 Július 24, 23:04:32 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 24, 23:01:15
Maresz 1hét szabin lesz
kocsuid letakarva ne ázzon el.....
Okok, Leon meg 10 nap szabin
(aug 1-10)
Szuper, köszönöm!
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14587 Dátum:
2011 Július 24, 23:01:15 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Július 24, 23:00:00
Ideje lenne nekem is kicserélni a 28-as venturikat
..............
Maresz! Mi a helyzet?
Maresz 1hét szabin lesz
kocsuid letakarva ne ázzon el.....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14586 Dátum:
2011 Július 24, 23:00:42 »
az tény 100% nem használja ki de 2 azonos paraméterű motornál kifog jönni melyik forog el jobban....akár 1 váltást megsporolva....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14585 Dátum:
2011 Július 24, 23:00:00 »
Ideje lenne nekem is kicserélni a 28-as venturikat
..............
Maresz! Mi a helyzet?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14584 Dátum:
2011 Július 24, 22:59:36 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Július 24, 22:44:35
Távolabb lehet dobni?
ha nincs kihasználva
akkor
anno hégráth peti kocsija szög ugyan a volt mint enyim w110
enyim w120
és 1kocsinál többet kapott akkor kihasználtság holvan??nem 1x mentünk...többször 1,5 kocsi meg volt.......
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14583 Dátum:
2011 Július 24, 22:55:14 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 24, 22:54:20
azt csonkába méretted nem?
Havassynál Budaörsön.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14582 Dátum:
2011 Július 24, 22:54:20 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 24, 22:53:30
Mit szeretnél kérdezni?
azt csonkába méretted nem?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14581 Dátum:
2011 Július 24, 22:53:30 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 24, 22:48:13
amikor leon jobbat ment központi webber ez az?
Mit szeretnél kérdezni?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14580 Dátum:
2011 Július 24, 22:52:43 »
A Bill Fischer könyvben is ott van a konkrét példa, 1.5-ös motorral 85 lóerőig felmennek gyári tengellyel. A bogár gyári tengelye olyan 250 fok körüli.
A Porsche 911 s 2.7-esben 276 fokos tengely van. Csak éppen nagy szelepek.
A hengerfejen múlik minden. A rossz hengerfejeket kicsit lehet tupírozni egy sportos tengellyel, mert a szelepeket tovább tartja nyitva, de csúnyán odab*sz az alsó fordulatszám tartománynak.
Agyalok egy 100 lóerő körüli motoron az én alkatrészeimből, amiben valami gyenge tengely van, de ezek a hengerfejek, amik most a motoromon vannak.
Azt gondolom, hogy ha egy C25-ös tengelyt (276 fok) tennék ehhez a hengerfejhez és egy 32-es venturi körüli karbit akkor lenne 100-120 lóerő közötti a motorom és gazdaságos, nyomatékos gép lenne.
Buszokba szoktak ilyeneket tenni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14579 Dátum:
2011 Július 24, 22:48:13 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 24, 22:41:31
Dehogy. hagyjátok ezt a tengely őrületet, a Maresz motorja sem tudja kihasználni a W120-as tengelyt, pontosan így menne (alul még jobban is) egy W110-essel.
Az én 1600-os motorom 2 lóerővel volt gyengébb W100-nak megfelelő tengellyel a meleg typ3-as motorterében. Akkor hol a nagy előny?
amikor leon jobbat ment központi webber ez az?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14578 Dátum:
2011 Július 24, 22:44:35 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 24, 22:41:31
Dehogy. hagyjátok ezt a tengely őrületet, a Maresz motorja sem tudja kihasználni a W120-as tengelyt, pontosan így menne (alul még jobban is) egy W110-essel.
Az én 1600-os motorom 2 lóerővel volt gyengébb W100-nak megfelelő tengellyel a meleg typ3-as motorterében. Akkor hol a nagy előny?
Távolabb lehet dobni?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14577 Dátum:
2011 Július 24, 22:41:31 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Július 24, 22:35:20
ha lenne akkora tengelyem, jobban is menne...
Dehogy. hagyjátok ezt a tengely őrületet, a Maresz motorja sem tudja kihasználni a W120-as tengelyt, pontosan így menne (alul még jobban is) egy W110-essel.
Az én 1600-os motorom 2 lóerővel volt gyengébb W100-nak megfelelő tengellyel a meleg typ3-as motorterében. Akkor hol a nagy előny?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14576 Dátum:
2011 Július 24, 22:35:20 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 24, 22:34:31
nem is ment jól.....papiron jobban kéne menned mint az enyim ment
ha lenne akkora tengelyem, jobban is menne...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14575 Dátum:
2011 Július 24, 22:35:14 »
Ezzel egyetértek...
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 24, 22:27:22
én lehet csak 32 v 30ast raknék....kicsi tengely miatt......
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14574 Dátum:
2011 Július 24, 22:34:31 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Július 24, 22:31:04
mondom,eddig is 34es volt... de most majd a más fúvókákkal meglátjuk...
nem is ment jól.....papiron jobban kéne menned mint az enyim ment
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14573 Dátum:
2011 Július 24, 22:34:21 »
De 30 volt, nagyon enyhén dús volt, de szabályosan minden fordulaton... Utána betettem a 32-es venturit, de fúvókák maradtak. (elvileg a kisebb légsebesség miatt a nagyobb venturi pont ellensúlyozhatta az enyhén dús keveréket) Érezhetően jobb lett, csak az őszi hidegben egy picit tüsszögött. Illetve jobb lett a negyed mérföldes idő is.
De ezt a fúvóka témát már párszor úgyis átrágtuk telefonon
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 24, 22:21:55
Az nem 30-as volt?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14572 Dátum:
2011 Július 24, 22:31:04 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 24, 22:29:59
.....
nekem 28 30volt.......32 vel kicsit buta volt lent
mondom,eddig is 34es volt... de most majd a más fúvókákkal meglátjuk...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14571 Dátum:
2011 Július 24, 22:29:59 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Július 24, 22:28:26
az majd télen lesz nagyobb...
Szeky először most is 36os venturit akart rakni bele
.....
nekem 28 30volt.......32 vel kicsit buta volt lent
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14570 Dátum:
2011 Július 24, 22:28:26 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Július 24, 22:27:22
én lehet csak 32 v 30ast raknék....kicsi tengely miatt......
az majd télen lesz nagyobb...
Szeky először most is 36os venturit akart rakni bele
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14569 Dátum:
2011 Július 24, 22:27:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 24, 22:22:40
Nem lesz túl nagy a 34-es venturi az 1776-nak?
én lehet csak 32 v 30ast raknék....kicsi tengely miatt......
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14568 Dátum:
2011 Július 24, 22:23:14 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 24, 22:22:40
Nem lesz túl nagy a 34-es venturi az 1776-nak?
eddig is az volt benne, azon nem változtatunk
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14567 Dátum:
2011 Július 24, 22:22:40 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Július 24, 22:21:01
Jövő héten megyek én is a fúvókákért Martonvásárra.
venturi: 34
alapjárati: 60
fő: 145
féklevegő: 180
Nem lesz túl nagy a 34-es venturi az 1776-nak?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14566 Dátum:
2011 Július 24, 22:21:55 »
Idézetet írta: callook - 2011 Július 24, 22:20:12
Én alapnak azt a fúvókázást tudom venni, ami a 32-es venturival volt és padon mindenhol tökéletes volt a lambda. Én ettől a fúvókázástól térek el picit a 34-es venturi miatt, aztán majd meglátjuk... Az első próbakör sok mindent megmutat majd...
Az nem 30-as volt?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14565 Dátum:
2011 Július 24, 22:21:01 »
Idézetet írta: callook - 2011 Július 24, 22:00:06
Az elgondolás a következő:
venturi: 34
alapjárati: 52
fő: 148
féklevegő: 190
Ez az alap, aztán meglátjuk... A 32-es venturival nekem az 52 alapjárati, 140 fő és 180 levegő volt a tökéletes 6 fok alap előgyújtással és 009-es elosztóval...
Meglátjuk, meg azt is, hogy az emelt sűrítési viszony mennyire kavar be gyújtás ügyben...
Jövő héten megyek én is a fúvókákért Martonvásárra.
venturi: 34
alapjárati: 60
fő: 145
féklevegő: 180
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak:
1
...
188
189
190
191
192
[
193
]
194
195
196
197
198
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...