www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 14:18:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 187 188 189 190 191 [192] 193 194 195 196 197 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3377433 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14644 Dátum: 2011 Július 28, 20:35:17 »

Ezt bírom... Stunt leírja, hogy teljesen mindegy... Magyarul nem nyersz vele...
Erre visszakérdezel, hogy csak nyerhetek vele?



Azt kérdeztem, hogy netalántán ronthatok e rajta...
Héé mi bajotok van?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #14643 Dátum: 2011 Július 28, 19:39:27 »

Ezt bírom... Stunt leírja, hogy teljesen mindegy... Magyarul nem nyersz vele...
Erre visszakérdezel, hogy csak nyerhetek vele?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14642 Dátum: 2011 Július 28, 19:33:29 »

Ezt bírom... Stunt leírja, hogy teljesen mindegy... Magyarul nem nyersz vele...
Erre visszakérdezel, hogy csak nyerhetek vele?



Értem.
És ha mégis átalakítom?
Ronthatok ezzel rajta, vagy csak nyerhetek?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14641 Dátum: 2011 Július 28, 12:24:45 »

Valószínű nem a vezérmű tengelytől nyomatékos Smiley

Ez elég komoly.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14640 Dátum: 2011 Július 28, 11:42:01 »

Ez mozgatja a buszt. Typ4 alap, gyári főtengely, 104 mm-es henger dugó készlet (így lett 2.412 cm3), 44/40-es szelepek, 279 fokos vezérműtengely, elektronikus gyújtás, 2x Weber 40-es IDF, sport légszűrők, Empi kipu.

Ez elég komoly.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #14639 Dátum: 2011 Július 28, 11:11:53 »

Ez mozgatja a buszt. Typ4 alap, gyári főtengely, 104 mm-es henger dugó készlet (így lett 2.412 cm3), 44/40-es szelepek, 279 fokos vezérműtengely, elektronikus gyújtás, 2x Weber 40-es IDF, sport légszűrők, Empi kipu.
mindegy...Gyomán azért lealázlak Cool Cool Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #14638 Dátum: 2011 Július 28, 09:40:11 »

Ez mozgatja a buszt. Typ4 alap, gyári főtengely, 104 mm-es henger dugó készlet (így lett 2.412 cm3), 44/40-es szelepek, 279 fokos vezérműtengely, elektronikus gyújtás, 2x Weber 40-es IDF, sport légszűrők, Empi kipu.

jól hangzik, nem csodálom, hogy nyomatékos  Cool

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #14637 Dátum: 2011 Július 28, 03:10:01 »

írhatnál róla bővebben
Ez mozgatja a buszt. Typ4 alap, gyári főtengely, 104 mm-es henger dugó készlet (így lett 2.412 cm3), 44/40-es szelepek, 279 fokos vezérműtengely, elektronikus gyújtás, 2x Weber 40-es IDF, sport légszűrők, Empi kipu.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 28, 03:14:59 írta VW T2b »

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14636 Dátum: 2011 Július 28, 00:45:32 »

Ha 42-es venturid lenne és 37.5-ös szívószeleped, akkor lehet, hogy ez is számítana.
Így viszont szinte teljesen mindegy.
Értem.
És ha mégis átalakítom?
Ronthatok ezzel rajta, vagy csak nyerhetek?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14635 Dátum: 2011 Július 27, 22:32:27 »

Ha a nyomatékosságra hajtasz, jó választás lehet a 276-os. Nekem egy 279 fokos veztengely került a gépembe és meg vagyok elégedve vele. Roppant nyomatékos lett a kicsike és az alapjárat is szép, egyenletes 650/perc körüli. Persze nem sok eredeti cucc maradt a mociban, de a nyomatékosságra mentünk rá, nem a nagy fordulatszámra. Már túl vagyunk a 4.000 km-en és szépen kezd beérni. 35-től simán négyesben autózhatok, ugyanígy 90-nél visszaváltás nélkül, meglepően tempósan előzhetek.


Ha már így befűzted az oktatófilmet, akkor elmondom, hogy a 2110-es motormban először 276-os tengely volt és azzal jártam és mérettem meg, majd hengerfejet cseréltem és kapott egy 298-as tengelyt és MINDENHOL erősebb és nyomatékosabb lett. Alul is. Először 176 Nm volt a maximum, utána meg 199Nm. És nem az égben,. hanem 3500-as fordulation, előtte meg 2800-on. De 2800-on is több volt utóbb a 298-as tengellyel, mint előtte a 276-ossal.  A hengerfejen a lényeg.

A tengely valóban számít, de nem egy gyógyszer, amit bekapunk és megjavul a motor. 276-os tengellyel is van nyomatékszegény motor és 314-essel is lehet nyomatékos.

És én is elég tempósan előzgetek.  Wink Wink Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14634 Dátum: 2011 Július 27, 22:28:03 »

Esetleg a blokk nyílását felbővíteni?



És a hengerfejcsavarokat 8-asra cserélni persellyel, hogy elférjen a henger. Ez az 1776-oshoz nem kell, de az 1915-öshöz igen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14633 Dátum: 2011 Július 27, 21:47:29 »

Esetleg a blokk nyílását felbővíteni?

1915es henger dugó szet felrakásához a hengerfej marásán kivül kell még valamit mokkolni?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #14632 Dátum: 2011 Július 27, 21:43:09 »

1915es henger dugó szet felrakásához a hengerfej marásán kivül kell még valamit mokkolni?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14631 Dátum: 2011 Július 27, 21:28:36 »

Ha a nyomatékosságra hajtasz, jó választás lehet a 276-os. Nekem egy 279 fokos veztengely került a gépembe és meg vagyok elégedve vele. Roppant nyomatékos lett a kicsike és az alapjárat is szép, egyenletes 650/perc körüli. Persze nem sok eredeti cucc maradt a mociban, de a nyomatékosságra mentünk rá, nem a nagy fordulatszámra. Már túl vagyunk a 4.000 km-en és szépen kezd beérni. 35-től simán négyesben autózhatok, ugyanígy 90-nél visszaváltás nélkül, meglepően tempósan előzhetek.
írhatnál róla bővebben
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #14630 Dátum: 2011 Július 27, 15:15:38 »

A Bill Fischer könyvben is ott van a konkrét példa, 1.5-ös motorral 85 lóerőig felmennek gyári tengellyel. A bogár gyári tengelye olyan 250 fok körüli.
A Porsche 911 s 2.7-esben 276 fokos tengely van. Csak éppen nagy szelepek.

A hengerfejen múlik minden. A rossz hengerfejeket kicsit lehet tupírozni egy sportos tengellyel, mert a szelepeket tovább tartja nyitva, de csúnyán odab*sz az alsó fordulatszám tartománynak.

Agyalok egy 100 lóerő körüli motoron az én alkatrészeimből, amiben valami gyenge tengely van, de ezek a hengerfejek, amik most a motoromon vannak.
Azt gondolom, hogy ha egy C25-ös tengelyt (276 fok) tennék ehhez a hengerfejhez és egy 32-es venturi körüli karbit akkor lenne 100-120 lóerő közötti a motorom és gazdaságos, nyomatékos gép lenne.
Buszokba szoktak ilyeneket tenni.
Ha a nyomatékosságra hajtasz, jó választás lehet a 276-os. Nekem egy 279 fokos veztengely került a gépembe és meg vagyok elégedve vele. Roppant nyomatékos lett a kicsike és az alapjárat is szép, egyenletes 650/perc körüli. Persze nem sok eredeti cucc maradt a mociban, de a nyomatékosságra mentünk rá, nem a nagy fordulatszámra. Már túl vagyunk a 4.000 km-en és szépen kezd beérni. 35-től simán négyesben autózhatok, ugyanígy 90-nél visszaváltás nélkül, meglepően tempósan előzhetek.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #14629 Dátum: 2011 Július 27, 14:13:06 »


Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14628 Dátum: 2011 Július 27, 11:39:24 »

Itt jól látszik miről is van szó:
<beszúrt kép törölve>


Ha 42-es venturid lenne és 37.5-ös szívószeleped, akkor lehet, hogy ez is számítana.
Így viszont szinte teljesen mindegy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14627 Dátum: 2011 Július 27, 11:29:35 »

Itt jól látszik miről is van szó:

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14626 Dátum: 2011 Július 27, 11:27:25 »

Most nézem, hogy a kicsi- és a nagy csőkígyóval is árulják együtt ezt a dobot.
Lehet tényleg csak a tömeggyártás (hogy mindkettőre jó legyen) miatt csinálták ilyenre...
Továbbra is kérdés, hogy érdemes e továbbgondolni, és megszüntetni azt a beszűkülést?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14625 Dátum: 2011 Július 27, 11:21:42 »

Azért szűkül be a tied annyira, mert ez a dob valójában az utcai csőkígyóra való, aminek eleve kisebb a csőátmérője és nem nyúlik ki annyira a hátfal alól…
A te csőkígyódra olyan dob lenne az igazi, mint amilyen nekem is, illetve Briperynek van:

http://www.thenetbugs.com/netbugs.de/nbregistercar.php?q_cid=11602&q_item=&q_back=q_item=|q_item_op=AND|q_type=|q_yearf=|q_yeart=|q_style=|q_uid=1726|q_country=|q_location=|q_order=6|submit.x=18|submit.y=11

Ez a dob pont úgy áll a „verseny” csőkígyóval (ami neked is van) a kasztnihoz képest, mint a te dobod egy utcai csőkígyóval (ami pl. Maresznak van)…

Shaun motorjára talán csak rádobták, hogy míg állítgatják ne süketüljenek meg…


Értem. Szóval csak optikailag zavaró a dolog.
Bár képzeld, a dobon a tartófül meg pont ott van, ahol a kasztni faroknyúlványa! Szerintem árulják ezt így együtt is.
(Bementem az autós boltba, hogy tegyen elém néhány kipuff felfüggesztő gumit... érdekes módon a lada dob felfüggesztő gumiszalag-kampókkal tökéletesen odaillik!! Esztétikus is, bár úgysem látszik, jó erős, így most már nem a tőcsavarok tartják a dob súlyát.)
 
Ha átgondoljátok, akkor ez a beszűkülés okozhat negatív hatást?
Érdemes lenne átalakítani úgy ahogy leírtam? Bentebb is lenne a dob a kasztni alatt, meg véleményem szerint jobb lenne áramlástanilag is.
Én még olyan kipuffrendszert nem láttam, ami így összeszűkült volna, aztán meg ennyire kitágul. De lehet ebbe is van valami okosság Huh
Csak azért nem akarnám feleslegesen szétbaszni....

(Amúgy érezhetően jobb lett mint a kadronnal volt... csak hangja nincs...)

Shaun-féle motoron a mérés alatt is ez a szett volt fent:
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14624 Dátum: 2011 Július 27, 07:49:47 »

Azért szűkül be a tied annyira, mert ez a dob valójában az utcai csőkígyóra való, aminek eleve kisebb a csőátmérője és nem nyúlik ki annyira a hátfal alól…
A te csőkígyódra olyan dob lenne az igazi, mint amilyen nekem is, illetve Briperynek van:

http://www.thenetbugs.com/netbugs.de/nbregistercar.php?q_cid=11602&q_item=&q_back=q_item=|q_item_op=AND|q_type=|q_yearf=|q_yeart=|q_style=|q_uid=1726|q_country=|q_location=|q_order=6|submit.x=18|submit.y=11

Ez a dob pont úgy áll a „verseny” csőkígyóval (ami neked is van) a kasztnihoz képest, mint a te dobod egy utcai csőkígyóval (ami pl. Maresznak van)…

Shaun motorjára talán csak rádobták, hogy míg állítgatják ne süketüljenek meg…


Jó kipuff  Cheesy
Bár én gondolkozok rajta, hogy tovább kellene okosítani, mert nem értem, hogy miért szűkül annyira össze a csőkígyó torkolatánál, és utána miért öblösödik ki annyira a dobnál a cső. Visszább kellene vágni annyit mind a kettőből, hogy a torok átmérője akkora legyen mint a dob előtti cső átmérője. Ahogy nézem, visszalehet annyira vágni a csőkígyót is, hosszan van összehegesztve.
Bár ha a Shaun féle motoron sem gáz így, és ők is ezt választották, akkor meg van az oka lehet annak a szűkítésnek. Vélemény?
Látszik itt  a képen is.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14623 Dátum: 2011 Július 27, 06:09:26 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14622 Dátum: 2011 Július 26, 23:48:19 »



VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #14621 Dátum: 2011 Július 26, 23:31:07 »

Igen, fojtás. Folyt = folyik múltideje.
1303LS
« Hozzászólás #14620 Dátum: 2011 Július 26, 23:28:11 »

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14619 Dátum: 2011 Július 26, 23:23:29 »

Grin Grin Grin B+

Én meg már vagy fél órája azon gondolkodom, mi folyhatott ki a szűrőből!  Grin Grin Grin


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Süni
« Hozzászólás #14618 Dátum: 2011 Július 26, 23:15:56 »

 Grin Grin Grin B+

Én meg már vagy fél órája azon gondolkodom, mi folyhatott ki a szűrőből!  Grin Grin Grin
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14617 Dátum: 2011 Július 26, 23:12:18 »


Igen, fojtás. Folyt = folyik múltideje.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #14616 Dátum: 2011 Július 26, 23:02:04 »

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14615 Dátum: 2011 Július 26, 22:59:33 »


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #14614 Dátum: 2011 Július 26, 22:36:35 »

Meg kel nézni, lehet a két torok távolsága, nagysága és helyzete ugyan az, vagy hasonló.
Amúgy meg miért nem jó a direkt szűrő? Stunté annak idején elég esztétikus volt, és el is fért.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 26, 23:26:28 írta 1303LS »
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14613 Dátum: 2011 Július 26, 22:33:19 »

De ez hogy megy rá az EMPIkre?
Meg kel nézni, lehet a két torok távolsága, nagysága és helyzete ugyan az, vagy hasonló.
Amúgy meg miért nem jó a direkt szűrő? Stunté annak idején elég esztétikus volt, és el is fért.
1303LS
« Hozzászólás #14612 Dátum: 2011 Július 26, 22:31:28 »

Lehet, hogy az EMPI az csak a gyári 32-34 PDSIT koppintása. Őszintn megmondom még közel nem is hajoltam hozzájuk.
1303LS
« Hozzászólás #14611 Dátum: 2011 Július 26, 22:29:51 »

De ez hogy megy rá az EMPIkre?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14610 Dátum: 2011 Július 26, 22:25:11 »

Milyen légszűrőmegoldásokat lehet betenni egy typ3 motorterébe két empi egytortú karburátorra?
Most ilyen lapos "tuninglégszűrő van rajta, az is alig fér el, de ettől hányok, de nagyon nagyon. Sőt lehet, hogy nagy fordulaton folyt is. Bár még csak egyszer kétszer forgattam el a motort olyan sokáig.
1303LS
« Hozzászólás #14609 Dátum: 2011 Július 26, 22:16:49 »

Milyen légszűrőmegoldásokat lehet betenni egy typ3 motorterébe két empi egytortú karburátorra?
Most ilyen lapos "tuninglégszűrő van rajta, az is alig fér el, de ettől hányok, de nagyon nagyon. Sőt lehet, hogy nagy fordulaton fojt is. Bár még csak egyszer kétszer forgattam el a motort olyan sokáig.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 26, 23:26:49 írta 1303LS »
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14608 Dátum: 2011 Július 26, 22:09:47 »

Shaun, 214 lóerős motorja már az osztrák bogárban, versenyre kész Evil
Szerintem augusztus 28-án, Fertőszentmiklóson ott lesz Evil Evil
<beszúrt kép törölve>
Jó kipuff  Cheesy
Bár én gondolkozok rajta, hogy tovább kellene okosítani, mert nem értem, hogy miért szűkül annyira össze a csőkígyó torkolatánál, és utána miért öblösödik ki annyira a dobnál a cső. Visszább kellene vágni annyit mind a kettőből, hogy a torok átmérője akkora legyen mint a dob előtti cső átmérője. Ahogy nézem, visszalehet annyira vágni a csőkígyót is, hosszan van összehegesztve.
Bár ha a Shaun féle motoron sem gáz így, és ők is ezt választották, akkor meg van az oka lehet annak a szűkítésnek. Vélemény?
Látszik itt  a képen is.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14607 Dátum: 2011 Július 26, 22:06:13 »

Hiába mondom, hogy vegyetek jó gumikat a kocsira...  Evil
1.2-nél nem volt ilyen problémám  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14606 Dátum: 2011 Július 26, 22:05:19 »

Időközben dupla Weberesre alakítottam egy fórumos bogarat... Ez az autó ékes példája annak, amikor mindenki "bekiabál" úgy, hogy a motor állapotát, beállításait nem ismeri... Ugyanis mikor a tulaj panaszkodott, hogy a központi regiszter karbival nem megy túl jól a gép, akkor a válasz legtöbbször az volt: Tegyél fel 2 Webert...
Hát én feltettem és szörnyű volt... Nehezen indult, halovány gyenge volt... A következőket kellett tennem, hogy az autó szaladjon:
1. A szelephézagokat beállítani (2 kipufogószelep is kitámasztott!!)
2. A beégett és minimális hézaggal rendelkező megszakítót kicserélni és beállítani a hézagot.
3. A gyújtáselosztó bilincsét meghúzni

Ezek után az autó megtáltosodott... Feltételezem, a központi regiszter karbival is meglepően jól ment volna, ha kap egy szervizt (ki tudja a karbi is hogy volt beállítva?!)

Még hátra van a karbik készre állítása, a gyújtás beállítása, illetve az alapjárati szórványos túldúsulás okának kinyomozása... De már így is határozott gumicsíkot lehet rajzolni vele  Wink
Hiába mondom, hogy vegyetek jó gumikat a kocsira...  Evil
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #14605 Dátum: 2011 Július 26, 22:01:37 »

Időközben dupla Weberesre alakítottam egy fórumos bogarat... Ez az autó ékes példája annak, amikor mindenki "bekiabál" úgy, hogy a motor állapotát, beállításait nem ismeri... Ugyanis mikor a tulaj panaszkodott, hogy a központi regiszter karbival nem megy túl jól a gép, akkor a válasz legtöbbször az volt: Tegyél fel 2 Webert...
Hát én feltettem és szörnyű volt... Nehezen indult, halovány gyenge volt... A következőket kellett tennem, hogy az autó szaladjon:
1. A szelephézagokat beállítani (2 kipufogószelep is kitámasztott!!)
2. A beégett és minimális hézaggal rendelkező megszakítót kicserélni és beállítani a hézagot.
3. A gyújtáselosztó bilincsét meghúzni

Ezek után az autó megtáltosodott... Feltételezem, a központi regiszter karbival is meglepően jól ment volna, ha kap egy szervizt (ki tudja a karbi is hogy volt beállítva?!)

Még hátra van a karbik készre állítása, a gyújtás beállítása, illetve az alapjárati szórványos túldúsulás okának kinyomozása... De már így is határozott gumicsíkot lehet rajzolni vele  Wink
Ez nagyon jól hangzik. Örül a tulajdonos most biztos!

Oldalak: 1 ... 187 188 189 190 191 [192] 193 194 195 196 197 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.