www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 13:23:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 186 187 188 189 190 [191] 192 193 194 195 196 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3377170 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14684 Dátum: 2011 Július 31, 19:18:15 »

Örülök neki!  Wink

nah, nálam a kocsi, ég és föld a különbség, jól reagál gázadásra, előzés sem gond, 110-120 végig hazafelé, ha előzni kellett akkor innen is gyorsítás, baromi jó lett, ezer köszi callook!

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14683 Dátum: 2011 Július 31, 19:17:50 »

Pontosan! Ekkora valós teljesítmény ennyit tud! Az osztrákok jó vételt csináltak...

A 211 ló az 211 ló...

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14682 Dátum: 2011 Július 31, 18:59:31 »

nah, nálam a kocsi, ég és föld a különbség, jól reagál gázadásra, előzés sem gond, 110-120 végig hazafelé, ha előzni kellett akkor innen is gyorsítás, baromi jó lett, ezer köszi callook!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14681 Dátum: 2011 Július 30, 23:01:29 »

Remélem ezzel a motorral elszórakoznak még pár évig és nem járnak majd úgy mit tavaly a drágdéjen.
 
A 211 ló az 211 ló... Shaun is valami ilyen időket beszélt... De még ha turkálna a fejeken, amiken szeretett volna, akkor még durvább lenne szerinte...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14680 Dátum: 2011 Július 30, 22:49:00 »

Az nem szar.  Shocked


A 211 ló az 211 ló... Shaun is valami ilyen időket beszélt... De még ha turkálna a fejeken, amiken szeretett volna, akkor még durvább lenne szerinte...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14679 Dátum: 2011 Július 30, 22:45:57 »

Az nem szar.  Shocked

Drag Racing Trenćin

Shaun motorja most debütált osztrák szinekben, ment egy 11,7-et 400 m-en, mexx 8,9-et Evil

<beszúrt kép törölve>

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14678 Dátum: 2011 Július 30, 22:38:24 »

Drag Racing Trenćin

Shaun motorja most debütált osztrák szinekben, ment egy 11,7-et 400 m-en, mexx 8,9-et Evil


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14677 Dátum: 2011 Július 30, 10:39:15 »

http://cgi.ebay.de/VW-KAFER-Oettinger-TDE-2-Vergaser-Solex-32-PCI-/270776090141?pt=DE_Autoteile&hash=item3f0b833e1d

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #14676 Dátum: 2011 Július 30, 08:16:57 »

Senki?

Úszószintet tudsz vele mérni.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #14675 Dátum: 2011 Július 30, 07:42:18 »

semmi hátrányát nem érzem hogy beázna....menet közben szinte száraz marad minden....
Pont az ellenkező áramlás miatt. A szürke bogihoz alulra van kitámasztó, gazdája szerint, sokkal jobban hűt így.
Mivel a minél jobb hűtés volt az egyik vesszőparipája, kénytelen vagyok hinni neki. Ebben a bogárban nem kívül van szélzaj, hanem a turbinától, lobog is a hajam a szélvédőre fújt levegőtől rendesen! Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14674 Dátum: 2011 Július 30, 05:26:47 »

Senki?

Megjött a Solex/Kadron felújító készlet. Kérdés: mi a franckarika ez a kis mérőke?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14673 Dátum: 2011 Július 29, 22:21:37 »


Pont nem így van. Az autó mögött, a hátsó ablak alatt kisebb a nyomás, mint az autó alatt, így a légáramlás alulról felfelé fog menni és a meleg levegőt szívja be a motor hűtőventillátora.

Ez azért van így, mert amikor a tető vonala esni kezd az egy "virtuális" diffúzor, ahol hirtelen lecsökken a légsebesség és kisebb lesz a nyomás. Mellesleg örvények keletkeznek, de szinte egyáltalán nem csap oda be a menetszél az autó mögött kinyitott tetőhöz.

Az a lemez a kipufogó (pláne csőkígyó) felett hihetetlenül fontos.
érdekes
no majd lemérem olajhőfokban, ha lesz farlemezem
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #14672 Dátum: 2011 Július 29, 22:20:54 »

Leon a lemez hiányát külső olajhűtővel kompenzálja.  Wink

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14671 Dátum: 2011 Július 29, 22:05:12 »


Most sincs meg a lemez, már vagy 4 éve nincs meg. Ha ki van emelve a motortető, fent becsap a menetszél, alul meg ki is húzza.
Akkor van csak gáz, ha városban kell forró motorral tötyörögni... na akkor tuti hogy rossz, hogy nincs ott semmi lemez. De nem szoktam városban tötyörögni.


Pont nem így van. Az autó mögött, a hátsó ablak alatt kisebb a nyomás, mint az autó alatt, így a légáramlás alulról felfelé fog menni és a meleg levegőt szívja be a motor hűtőventillátora.

Ez azért van így, mert amikor a tető vonala esni kezd az egy "virtuális" diffúzor, ahol hirtelen lecsökken a légsebesség és kisebb lesz a nyomás. Mellesleg örvények keletkeznek, de szinte egyáltalán nem csap oda be a menetszél az autó mögött kinyitott tetőhöz.

Az a lemez a kipufogó (pláne csőkígyó) felett hihetetlenül fontos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14670 Dátum: 2011 Július 29, 21:54:44 »

Nem nagyon éri a víz a szűrőt, egy kis víz meg nem baj.


Neked nagyobb baj volt, amikor a hátsó lemezed nem volt meg. Az gáz, akkor 30 fokkal melegebb a motortér.
Dehogynem! Nekem volt, hogy nem takartam le, és nagy zuhé után a légszűrő alsó pereme teli volt vízzel, épp csak nem folyt bele a torokba!!
Szóval le kell fedni! Kocsimosáskor is mindig bezacskózom.

Most sincs meg a lemez, már vagy 4 éve nincs meg. Ha ki van emelve a motortető, fent becsap a menetszél, alul meg ki is húzza.
Akkor van csak gáz, ha városban kell forró motorral tötyörögni... na akkor tuti hogy rossz, hogy nincs ott semmi lemez. De nem szoktam városban tötyörögni.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14669 Dátum: 2011 Július 29, 21:35:29 »

Évek óta használom a motortető kiemelőt, nyáron nekem nélkülözhetetlen.
Beázásról annyit, hogy ha direktszűrőd van, akkor azt le kell takarni (én mindig zacskóztam, ha esett és kint volt - csak ne felejtsd el levenni),
amúgy a többi dolgot nem károsítja egy kis víz.

Nem nagyon éri a víz a szűrőt, egy kis víz meg nem baj.


Neked nagyobb baj volt, amikor a hátsó lemezed nem volt meg. Az gáz, akkor 30 fokkal melegebb a motortér.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14668 Dátum: 2011 Július 29, 21:22:24 »

félig off: a motortér kiemelőnek milyen pozitív és negatív hatása van a motorra?
Évek óta használom a motortető kiemelőt, nyáron nekem nélkülözhetetlen.
Beázásról annyit, hogy ha direktszűrőd van, akkor azt le kell takarni (én mindig zacskóztam, ha esett és kint volt - csak ne felejtsd el levenni),
amúgy a többi dolgot nem károsítja egy kis víz.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14667 Dátum: 2011 Július 29, 20:03:44 »

+jobban hűl (bár ha minden OK a motorban akkor a termosztát majd jól ellene dolgozik.  Evil ), hidegebb levegőt szívhat a motor ami versenyhelyzetben nagyon fontos.  Grin
-beázik.  Grin
semmi hátrányát nem érzem hogy beázna....menet közben szinte száraz marad minden....
1303LS
« Hozzászólás #14666 Dátum: 2011 Július 29, 19:54:41 »

félig off: a motortér kiemelőnek milyen pozitív és negatív hatása van a motorra?
+jobban hűl (bár ha minden OK a motorban akkor a termosztát majd jól ellene dolgozik.  Evil ), hidegebb levegőt szívhat a motor ami versenyhelyzetben nagyon fontos.  Grin
-beázik.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14665 Dátum: 2011 Július 29, 19:51:22 »

félig off: a motortér kiemelőnek milyen pozitív és negatív hatása van a motorra?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #14664 Dátum: 2011 Július 29, 19:46:47 »

milyen karburátorok vannak rajta?
Stunt szerint ICT koppintás EMPI, vadonat újak.
Alapjárat gyönyörű, pöccre indul hidegen melegen, megy mint a veszedelem bár felül valamiért (talán a fos légszűrők miatt) elfogy.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14663 Dátum: 2011 Július 29, 19:41:42 »

Ma mentem a kocsival elég sokat, városon belül és próbálgattam. Az az érzésem, hogy ez a légszűrő alacsonyabb fordulaton a légáramlásba is bezavar.
Van olyan fordulat/ pedálállás párosítás ahol visszatüsszög mintha keveset kapna, de ha előtte ráspriccelek, vagy közben piciket pumpálok akkor is ugyanazt csinálja tehát keveset nem kap. Én úgy tartanám egészségesnek, ha a karbi előtt lenne egy kis puffer, de így nincs semmi azok a szarok annyira természetellenesen rálapulnak a torokra. Aztán lehet, hogy csak az utálat miatt gondolom így és simán csak eldugult valamelyik főfúvókája.  Grin

milyen karburátorok vannak rajta?
1303LS
« Hozzászólás #14662 Dátum: 2011 Július 29, 19:37:41 »

Ma mentem a kocsival elég sokat, városon belül és próbálgattam. Az az érzésem, hogy ez a légszűrő alacsonyabb fordulaton a légáramlásba is bezavar.
Van olyan fordulat/ pedálállás párosítás ahol visszatüsszög mintha keveset kapna, de ha előtte ráspriccelek, vagy közben piciket pumpálok akkor is ugyanazt csinálja tehát keveset nem kap. Én úgy tartanám egészségesnek, ha a karbi előtt lenne egy kis puffer, de így nincs semmi azok a szarok annyira természetellenesen rálapulnak a torokra. Aztán lehet, hogy csak az utálat miatt gondolom így és simán csak eldugult valamelyik főfúvókája.  Grin
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #14661 Dátum: 2011 Július 29, 18:52:42 »

Urak, ez a topik a motortuningról szól. A pálinka szerelmet éljétek ki a szójatok idében, buszosban, mittomén. :-)))
Megjött a Solex/Kadron felújító készlet. Kérdés: mi a franckarika ez a kis mérőke?
<beszúrt kép törölve>
derékszög  Grin

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14660 Dátum: 2011 Július 29, 18:19:11 »

Urak, ez a topik a motortuningról szól. A pálinka szerelmet éljétek ki a szójatok idében, buszosban, mittomén. :-)))
Megjött a Solex/Kadron felújító készlet. Kérdés: mi a franckarika ez a kis mérőke?
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #14659 Dátum: 2011 Július 29, 15:26:02 »

azér a pálinkáér nem kár! Roll Eyes  amit Tiszaörsön kinyitottál Békéscsabán is érezni lehetett, kegyetlenebb mint fukusima Grin
Nem szagolgatni kell, hanem inni, de sebaj, idővel majd csak megtanulod. Cool

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14658 Dátum: 2011 Július 29, 13:20:37 »

Tiszaörsre vittem normálisat, de addigra..... Grin
na hogy arról ne is beszéjjünk    Roll Eyes

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #14657 Dátum: 2011 Július 29, 13:13:41 »

azér a pálinkáér nem kár! Roll Eyes  amit Tiszaörsön kinyitottál Békéscsabán is érezni lehetett, kegyetlenebb mint fukusima Grin
Roll Eyes Roll Eyes  Grin Grin Grin Grin
kemény menet az biztos....

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14656 Dátum: 2011 Július 29, 13:09:57 »

azér a pálinkáér nem kár! Roll Eyes  amit Tiszaörsön kinyitottál Békéscsabán is érezni lehetett, kegyetlenebb mint fukusima Grin
Tiszaörsre vittem normálisat, de addigra..... Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14655 Dátum: 2011 Július 29, 13:06:55 »

Nem bánom, jó nekem az ezüstérem is Wink. Amúgy meg rég kinőttem a visszakettőpadlógáz stílusból és a páleszre is gondolnom kell, nehogy kilötyögjön. Evil
azér a pálinkáér nem kár! Roll Eyes  amit Tiszaörsön kinyitottál Békéscsabán is érezni lehetett, kegyetlenebb mint fukusima Grin

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #14654 Dátum: 2011 Július 29, 09:41:50 »

mindegy...Gyomán azért lealázlak Cool Cool Wink
Nem bánom, jó nekem az ezüstérem is Wink. Amúgy meg rég kinőttem a visszakettőpadlógáz stílusból és a páleszre is gondolnom kell, nehogy kilötyögjön. Evil

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14653 Dátum: 2011 Július 28, 21:55:12 »

Köszönöm az igen kimerítő válaszokat! 
Már látom, hogy nem ennek kell a következő lépésnek lennie.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14652 Dátum: 2011 Július 28, 21:32:08 »


Hasonló dolog ez is mint ahogy a 40-es karbi alá sem pont jó a 48-as szívócsonk... Pedig sztem itt szinte mindenkinek olyan van!




Nekem nem olyan van, nekem 40-es van, de sem én, sem az amerikai mesterek nem tudják mérve bizonyítani, hogy jobb lenne.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14651 Dátum: 2011 Július 28, 21:30:29 »

Rontani nem ront a dolog! Arra figyelj ha ilyenbe fogsz, hogy a csavarfejek elférjenek a vastagabb csőátmérő mellett!
Stunt azért mondta, hogy nem segít a dolog semmit, mert a motorodnál nem az a szűk keresztmetszet... Ez a kipufogórendszer eleve nyitottabb a te és az én motoromra is mint kéne... Gyakorlatilag nem fog vissza a motoron semmit.


Tanult soproni kolléga megmondta a frankót. Tessék!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14650 Dátum: 2011 Július 28, 21:30:02 »

Minden tiszteletem a mesteré, de valahogy csak motoszkál bennem, hogy az úgy nem fájin  Roll Eyes


Általánosságban elmondhatjuk, hogy ha kicsit növeljük a kipufogó fojtéását, akkor a töltéscserét kicsit korlátozza, akkor általában a motor alsó viselkedését, alsó nyomatékát növeli. Ha viszont nyitjuk a kipufogót, akkor a felső tartomány és a maximális teljesítmény növekszik. Ennek az aránya, nagyon függ a motortól, a motor paramétereitől. Akkor érünk el nagy növekményt, ha megtaláljuk a "bottle neck"-et, a korlátorzó tényezőt és azt szüntetjük meg. Ekkor javulhat a töltéscserén és elméletileg mindenhol nőhet a teljesítmény, még alul is nő a nyomaték.
Ez a szűk keresztmetszet a bogárnál általában a hengerfej, mert az egy nagyon elbaszott konstrukció, illetve nagyon nem a teljesítményre van orientálva, még 40/35-ös szelepekkel sem. Ez bekorlátoz, ahogy neked bekorlátoz már a 28-as venturi is, tehát a kipufogón ez a fojtás csökkentés hiába valósul meg (mert akkor azért jobb lesz áramlástanilag a kipufogó), semmit nem érzékelsz belőle.

Egy egyszerű példával, ez olyan, mintha egy biciklin elkezdenéd a kerékcsapágy golyókat polírozni és fényesíteni, hogy kisebb legyen az ellenállása, de lapos terepgumi lenne a keréken. Használhat? Talán. Érdemes? Nem.

Megpróbálhatod, elcseszhetsz vele pár órát, nyugodt lesz a lelked, de nem nyersz vele teljesítményt.

Én ezt gondolom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14649 Dátum: 2011 Július 28, 21:24:31 »

Rontani nem ront a dolog! Arra figyelj ha ilyenbe fogsz, hogy a csavarfejek elférjenek a vastagabb csőátmérő mellett!
Stunt azért mondta, hogy nem segít a dolog semmit, mert a motorodnál nem az a szűk keresztmetszet... Ez a kipufogórendszer eleve nyitottabb a te és az én motoromra is mint kéne... Gyakorlatilag nem fog vissza a motoron semmit.

Azt kérdeztem, hogy netalántán ronthatok e rajta...
Héé mi bajotok van?

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #14648 Dátum: 2011 Július 28, 21:19:25 »

Minden tiszteletem a mesteré, de valahogy csak motoszkál bennem, hogy az úgy nem fájin  Roll Eyes
Hasonló dolog ez is mint ahogy a 40-es karbi alá sem pont jó a 48-as szívócsonk... Pedig sztem itt szinte mindenkinek olyan van!
Működik vele a motor az biztos... de?
Bár továbbra is igaz, hogy én "nem értek a lovakhoz", és közülünk pedig itt kb csak ő tanult aerodinamikát.
Szóval májsztró ha van egy kis affinitásod és időd, fejtsd már ki, hogy miért nem oly lényeges paraméter ez.  Wink
ez a része nem inkább áramlástan?  Huh

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14647 Dátum: 2011 Július 28, 21:12:25 »

Elhangzott a válasz csak figyelmetlen vagy.

Minden tiszteletem a mesteré, de valahogy csak motoszkál bennem, hogy az úgy nem fájin  Roll Eyes
Hasonló dolog ez is mint ahogy a 40-es karbi alá sem pont jó a 48-as szívócsonk... Pedig sztem itt szinte mindenkinek olyan van!
Működik vele a motor az biztos... de?
Bár továbbra is igaz, hogy én "nem értek a lovakhoz", és közülünk pedig itt kb csak ő tanult aerodinamikát.
Szóval májsztró ha van egy kis affinitásod és időd, fejtsd már ki, hogy miért nem oly lényeges paraméter ez.  Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #14646 Dátum: 2011 Július 28, 20:41:45 »

Azt kérdeztem, hogy netalántán ronthatok e rajta...
Héé mi bajotok van?
Elhangzott a válasz csak figyelmetlen vagy.

Így viszont szinte teljesen mindegy.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14645 Dátum: 2011 Július 28, 20:39:46 »

Pontatlanul fogalmazol Smiley  Nem adtál esélyt a "semmi nem változik" lehetőségnek.

Azt kérdeztem, hogy netalántán ronthatok e rajta...
Héé mi bajotok van?
Oldalak: 1 ... 186 187 188 189 190 [191] 192 193 194 195 196 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.