www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 11:56:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 183 184 185 186 187 [188] 189 190 191 192 193 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3376994 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14804 Dátum: 2011 Augusztus 05, 08:15:47 »

Amíg nincs komoly teljesítmény, addig nincs probléma  Wink 30-40 LE-nél nem gond a kis olajfurat  Tongue

Nem lesz probléma azzal, hogy kisolajfuratos?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14803 Dátum: 2011 Augusztus 05, 02:38:28 »

Üresen? Vagy egyesben?

Ha negyedikben elforgott volna 6000-ig, akkor rövid váltóval is 180 körül ment volna. Ugye ekkorát még te sem mersz hazudni?
De abban is biztos vagyok, hogy harmadikban sem tudott 6000-ig forogni, mert az enyém most tud csak, sőt talán még nem is egészen 6000-ig és ekkor megy 140-et! (igaz ez hosszúváltó).

természetesen üresen.
hazudni meg nem szoktam :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #14802 Dátum: 2011 Augusztus 04, 23:15:28 »

Ha már könyvek, akkor:
1; How to Hotrod Volkswagen Engines (Paperback) By (author) Bill Fisher
2; 19th Revised edition of "How to Keep Your Volkswagen Alive" (Paperback) By (author) John Muir, By (author) Tosh Gregg
3; Aircooled Vw Engine Interchange Manual (Paperback) By (author) Keith Seume
4; Vw Beetle Performance Handbook (Paperback) By (author) Keith Seume
melyikeket érdemes megvenni?
1,3,4 nagyon jó, nem bántam meg hogy megvettem őket, minden egyes alkatrészről tételesen leírják hogy milyen jellegű motorba(soft, street, vagy race) milyen cuccokat érdemes rakni, először nagyon meglepődtem a részletességükön, persze örültem is neki, mivel nem építek naponta ilyen motorokat, elég jó támpontot adnak hogy merre érdemes elindulni, ha már eldöntötted hogy milyet szeretnél, és persze azt is leírják hogy nem mindig a legnagyobb a legjobb, bár nem árt ha képzed magad műszaki angolra vagy szerezz be egy jó szótárat Smiley, 2-est nem ismerem
Robpanzer
« Hozzászólás #14801 Dátum: 2011 Augusztus 04, 22:16:27 »

1,2-es kis olajfuratos a blokk. Alapméretes, "új" volt.
És ebbe van most:
-scat c25 tengely
-empi 1.25 himba
-30mm öntöttvas olajpumpa
-009 gyújtás
-Ngk vastag kábelszett
-bosch platina gyertyák
-gyári kipuff és gyári karbi.


Nem lesz probléma azzal, hogy kisolajfuratos?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14800 Dátum: 2011 Augusztus 04, 22:05:40 »

1.2-re 36-os weber?
vagy dellorto

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14799 Dátum: 2011 Augusztus 04, 22:05:14 »


Vagy csak papírok szerint 1.2? Grin
1,2-es kis olajfuratos a blokk. Alapméretes, "új" volt.
És ebbe van most:
-scat c25 tengely
-empi 1.25 himba
-30mm öntöttvas olajpumpa
-009 gyújtás
-Ngk vastag kábelszett
-bosch platina gyertyák
-gyári kipuff és gyári karbi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14798 Dátum: 2011 Augusztus 04, 21:59:53 »

Venni kell újat, vagy fiatal darabokat... Ha senki sem bízna bennük, akkor nem csinálnának tisztességes tuning motorokat... Azok a hengerfejek 40 év alatt repedtek meg... Azalatt a 40 év alatt ki tudja mi történt velük?! Hányszor volt elégtelen a hűtés? Hányszor erőltették őket hidegen? Mekkora előgyújtással, milyen karburálással mentek olykor?!


Nem bízom a gyári duplaszívós 32-36-os hengerfejekben. Eddig amiket ilyen szelepmérettel láttam mind repedt volt. Sztem nem bírják úgy mint a duplaszívós 32-30-asok.

Robpanzer
« Hozzászólás #14797 Dátum: 2011 Augusztus 04, 21:37:26 »

1.2-re 36-os weber?


Vagy csak papírok szerint 1.2? Grin
Robpanzer
« Hozzászólás #14796 Dátum: 2011 Augusztus 04, 21:36:55 »

Ha minden hibátlan és jó a motorodban és egy tisztességes motort építesz, akkor segít a himbasor, de igazándiból csak olyan 4000 felett kezdi el a hatását kifejteni... Véleményem szerint ha nem himbasort tennél, hanem 32/36-os szelepekkel rendelkező hengerfejet, az többet jelentene...


Nem bízom a gyári duplaszívós 32-36-os hengerfejekben. Eddig amiket ilyen szelepmérettel láttam mind repedt volt. Sztem nem bírják úgy mint a duplaszívós 32-30-asok.
Robpanzer
« Hozzászólás #14795 Dátum: 2011 Augusztus 04, 21:30:51 »

az biztos.
büdös co szaga van, meg sokat eszik. Huh
Meg kellene nézni.
De már itthon vannak, a dupla szívós hengerfejek, már csak azt kellene tudni, hogy gyári állapotban tegyük fel, vagy meg kellene túrni? Cool
És milyen lenne solex 34-el? Vagy a dupla 36-os weberben gondolkodjak?
Annyi annyi lehetőség van Wink

1.2-re 36-os weber?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14794 Dátum: 2011 Augusztus 04, 21:16:40 »


Dupla weber hoz teljesítményt.
gondoltam.
még arra gondoltam, hogy henger csere után (az a szett amit te adtál)+ felkerül a hengerfej, lehet hogy egy darabig 34-es solex lesz rajta, még minden meg nem lesz a dupla karbi szetthez.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14793 Dátum: 2011 Augusztus 04, 21:12:13 »

az biztos.
büdös co szaga van, meg sokat eszik. Huh
Meg kellene nézni.
De már itthon vannak, a dupla szívós hengerfejek, már csak azt kellene tudni, hogy gyári állapotban tegyük fel, vagy meg kellene túrni? Cool
És milyen lenne solex 34-el? Vagy a dupla 36-os weberben gondolkodjak?
Annyi annyi lehetőség van Wink


Dupla weber hoz teljesítményt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14792 Dátum: 2011 Augusztus 04, 21:04:05 »

Meg gyári karbi, ami agyonb*ssza az egészet.  Roll Eyes
az biztos.
büdös co szaga van, meg sokat eszik. Huh
Meg kellene nézni.
De már itthon vannak, a dupla szívós hengerfejek, már csak azt kellene tudni, hogy gyári állapotban tegyük fel, vagy meg kellene túrni? Cool
És milyen lenne solex 34-el? Vagy a dupla 36-os weberben gondolkodjak?
Annyi annyi lehetőség van Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #14791 Dátum: 2011 Augusztus 04, 20:53:46 »

Lehet, hogy mégiscsak rá kellen tenned a Solex PHN-t....  Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14790 Dátum: 2011 Augusztus 04, 20:49:34 »

nekem az 1,2-be is van. Evil meg c25 tengely, meg öntöttvas olajpumpa 30mm-es Evil

Meg gyári karbi, ami agyonb*ssza az egészet.  Roll Eyes

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14789 Dátum: 2011 Augusztus 04, 20:48:04 »

Úgy gondolom, hogy picit módosított 1,6 motornál, ahol a karbi a szívócsöveivel már nem széria, ott érdemes lehet, illetve onnan felfele... De nyilván ez több dolog függvénye... Van ahol többet, van ahol kevesebbet hoz, de nagy csodára nem kell számítani... Felső tartományban segít.
Én széria karbis motorra nem raknám, viszont széria tengelyesre mehet...

nekem az 1,2-be is van. Evil meg c25 tengely, meg öntöttvas olajpumpa 30mm-es Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14788 Dátum: 2011 Augusztus 04, 20:46:56 »


 Szivató nélkül nekem nem jó.  Roll Eyes


Lehet, hogy mégiscsak rá kellen tenned a Solex PHN-t....  Roll Eyes

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14787 Dátum: 2011 Augusztus 04, 20:46:43 »

kb. erre gondoltam...

A 32-30 szelepekhez igen, érdemes, szerintem, azonban van egy szint, ami már nem hoz jobb áramlást, hiába emeljük a szelepeket magasabbra.

Az is igaz, hogy a himbasor általában 3800 felett számít, ahogy a már sokat emlegetett Bill Fisher könyvben is szépen látszik a "bolt on power" diagramon.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14786 Dátum: 2011 Augusztus 04, 20:45:51 »

Ha minden hibátlan és jó a motorodban és egy tisztességes motort építesz, akkor segít a himbasor, de igazándiból csak olyan 4000 felett kezdi el a hatását kifejteni... Véleményem szerint ha nem himbasort tennél, hanem 32/36-os szelepekkel rendelkező hengerfejet, az többet jelentene...

Nekem egy központi dfev lesz rajta duplaszívós hengerfejjel 32-30-as szelepekkel (szívó, kipuf járatok polírozva)+009-es gyújtás tirisztoros vezérléssel+empi gt 2-es kipuf. 1.6-os motor.

Erre érdemes szerinted?  kb 55-60 lovat szeretnék így kihozni belőle.


1303LS
« Hozzászólás #14785 Dátum: 2011 Augusztus 04, 20:44:51 »

Azért nem írtam rá semmit, mert nem tudom. Nekem 60-as volt benne, de kicsit sok volt. Viszont enm rángatott sehol. Nem tudom, meg kelllene tudni, hogy mitől rángat, hogyan lehet a karakterét módosítani, esetleg nagyobb levegő fúvókával, stb.

Nem értek az ICT-hez, nem foglalkoztam vele, nekem egyből jó volt, szerencsém volt.
Köszi.
Lehet, hogy az lesz, hogy bemelegedve szépen fog menni. Sajnos így még nem volt esélyem próbálni. Csak rövid távokat mentem vele. Viszont azt már sejtem, hogy szarul nem fogyaszt.
Ha minden összejön akkor holnap gyomára sok minden kiderül. Húzom a bódét is.  Cheesy
Viszont ha ez így jó akkor meg kell oldanom rá a szivatót. Szivató nélkül nekem nem jó.  Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14784 Dátum: 2011 Augusztus 04, 20:42:31 »

Nekem egy központi dfev lesz rajta duplaszívós hengerfejjel 32-30-as szelepekkel (szívó, kipuf járatok polírozva)+009-es gyújtás tirisztoros vezérléssel+empi gt 2-es kipuf. 1.6-os motor.

Erre érdemes szerinted?  kb 55-60 lovat szeretnék így kihozni belőle.


A 32-30 szelepekhez igen, érdemes, szerintem, azonban van egy szint, ami már nem hoz jobb áramlást, hiába emeljük a szelepeket magasabbra.

Az is igaz, hogy a himbasor általában 3800 felett számít, ahogy a már sokat emlegetett Bill Fisher könyvben is szépen látszik a "bolt on power" diagramon.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14783 Dátum: 2011 Augusztus 04, 20:36:23 »

eddig a sajátommal is azt tapasztalom, hogy 4000 fölé nem nagyon forog és érzésre értelme sincs, 1.6, 2db 36-os idf

Nekem óra szerint 115-öt ment hármasban. Normál méretű gumival elöl, 1,6, rövid váltó, széria karbi + tengely. Ez több, mint 5000 lenne. Ha mondjuk csal az óra, és csak 100 lenne valójában ( nem mértem még gps-szel ), akkor is 4500.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Robpanzer
« Hozzászólás #14782 Dátum: 2011 Augusztus 04, 20:34:46 »

Én a széria 1,6 + dupla Weberes motoromra anno rátettem és érezni lehetett a különbséget... De ehhez az is kell, hogy a himbageometria jó legyen és így érvényesüljön az áttétel...


Nekem egy központi dfev lesz rajta duplaszívós hengerfejjel 32-30-as szelepekkel (szívó, kipuf járatok polírozva)+009-es gyújtás tirisztoros vezérléssel+empi gt 2-es kipuf. 1.6-os motor.

Erre érdemes szerinted?  kb 55-60 lovat szeretnék így kihozni belőle.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 04, 20:38:13 írta Robpanzer »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14781 Dátum: 2011 Augusztus 04, 20:28:34 »

Én a széria 1,6 + dupla Weberes motoromra anno rátettem és érezni lehetett a különbséget... De ehhez az is kell, hogy a himbageometria jó legyen és így érvényesüljön az áttétel...

Úgy gondolom, hogy picit módosított 1,6 motornál, ahol a karbi a szívócsöveivel már nem széria, ott érdemes lehet, illetve onnan felfele... De nyilván ez több dolog függvénye... Van ahol többet, van ahol kevesebbet hoz, de nagy csodára nem kell számítani... Felső tartományban segít.
Én széria karbis motorra nem raknám, viszont széria tengelyesre mehet...


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14780 Dátum: 2011 Augusztus 04, 20:26:20 »

Úgy gondolom, hogy picit módosított 1,6 motornál, ahol a karbi a szívócsöveivel már nem széria, ott érdemes lehet, illetve onnan felfele... De nyilván ez több dolog függvénye... Van ahol többet, van ahol kevesebbet hoz, de nagy csodára nem kell számítani... Felső tartományban segít.
Én széria karbis motorra nem raknám, viszont széria tengelyesre mehet...

Megkérdezem így, lehet, hogy tegnap hülyén fogalmaztam. Grin  Milyen esetben érdemes a gyári himbasort módosítottra 1.25:1 cserélni? 

Robpanzer
« Hozzászólás #14779 Dátum: 2011 Augusztus 04, 20:17:46 »

Megkérdezem így, lehet, hogy tegnap hülyén fogalmaztam. Grin  Milyen esetben érdemes a gyári himbasort módosítottra 1.25:1 cserélni? 
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14778 Dátum: 2011 Augusztus 04, 20:00:03 »

a sima, tök mezei bogármotorom (na jó, busz, AD-s kódú) 6000-ig elforgott.
Qzma le is fényképelte.

Üresen? Vagy egyesben?

Ha negyedikben elforgott volna 6000-ig, akkor rövid váltóval is 180 körül ment volna. Ugye ekkorát még te sem mersz hazudni?
De abban is biztos vagyok, hogy harmadikban sem tudott 6000-ig forogni, mert az enyém most tud csak, sőt talán még nem is egészen 6000-ig és ekkor megy 140-et! (igaz ez hosszúváltó).


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14777 Dátum: 2011 Augusztus 04, 19:50:38 »


Fúvókaméretekre mit mondasz? 60-as alap nem kéne neki inkább?

Azért nem írtam rá semmit, mert nem tudom. Nekem 60-as volt benne, de kicsit sok volt. Viszont enm rángatott sehol. Nem tudom, meg kelllene tudni, hogy mitől rángat, hogyan lehet a karakterét módosítani, esetleg nagyobb levegő fúvókával, stb.

Nem értek az ICT-hez, nem foglalkoztam vele, nekem egyből jó volt, szerencsém volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14776 Dátum: 2011 Augusztus 04, 19:48:32 »

Valószínűleg igen. Talán a tüzet jobban venné, de 4000-nél a HF ugyanúgy bekorlátozna.
Inkább extrahosszú váltót pattintanék mellé, nyomaték elbírja.

Én is nagy nyomatékbolond voltam, de hiába a nagy nyomaték, ha hamar elfogy a motor. nem tudsz hozzá jó bogárváltót találni, építeni, sehogy.
4 fokozatban hogy csinálsz extrahosszú váltót? Nagyon lesznek a lépcsők.

Higgyetek nekem, egy jól összeválogatott motor kombó ezerszer jobb, mint ezek a stump puller jellegű, nagyon megindul és el is fogy azonnal nyomatékgyárak. Ilyen volt az első 2110-esem is, kimondhatatlanul jobb, amikor a kettes elnyúlik 100-ig, ott tolsz egy harmadikat és 140-nél teszel negyediket. Mindez úgy, hogy a motor 2000-től simán terhelhető! Kár, hogy hangos és szomjas.  Undecided

Szerintem egy 2110-es motorra 34-es központi karbit rakni nagy baromság, csak egyetlen egy magyarázat lehet rá, a gyári kinézet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14775 Dátum: 2011 Augusztus 04, 18:16:50 »

boldog szülinapot stunt, callok, martinka , stb.....   Grin Grin Grin Grin


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14774 Dátum: 2011 Augusztus 04, 17:55:05 »

jó de jó ember rakta össze Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14773 Dátum: 2011 Augusztus 04, 17:51:22 »

a sima, tök mezei bogármotorom (na jó, busz, AD-s kódú) 6000-ig elforgott.
Qzma le is fényképelte.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #14772 Dátum: 2011 Augusztus 04, 16:53:49 »


A könyvben szereplő korabeli árak nagyon érdekesek.   Cool

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #14771 Dátum: 2011 Augusztus 04, 16:52:03 »

Könyvek és oldspeed: "Souping the Volkswagen", 1959
Ha kell valakinek feltolthetem. http://oldspeed.ch/pages/ForSale/04-037.htm

http://data.hu/get/4100481/konyvA4.pdf

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14770 Dátum: 2011 Augusztus 04, 16:50:12 »

a sima, tök mezei bogármotorom (na jó, busz, AD-s kódú) 6000-ig elforgott.
Qzma le is fényképelte.
és minek?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14769 Dátum: 2011 Augusztus 04, 16:48:13 »

a sima, tök mezei bogármotorom (na jó, busz, AD-s kódú) 6000-ig elforgott.
Qzma le is fényképelte.
De te nem vagy ember.
(Hanem egy kis... tudod mi Wink )

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14768 Dátum: 2011 Augusztus 04, 16:46:49 »

eddig a sajátommal is azt tapasztalom, hogy 4000 fölé nem nagyon forog és érzésre értelme sincs, 1.6, 2db 36-os idf

a sima, tök mezei bogármotorom (na jó, busz, AD-s kódú) 6000-ig elforgott.
Qzma le is fényképelte.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14767 Dátum: 2011 Augusztus 04, 16:01:57 »

Akkor lehet, hogy már nyúlt a bowdened... Én 1.-be mentem vele hatezres fordulattal  Huh

lehet, hogy elforogna odáig, csak nem éreztem úgy, hogy van értelme, de hétvégén lehet, hogy letesztelem  Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14766 Dátum: 2011 Augusztus 04, 13:30:10 »

 

Könyvek és oldspeed: "Souping the Volkswagen", 1959
Ha kell valakinek feltolthetem. http://oldspeed.ch/pages/ForSale/04-037.htm
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14765 Dátum: 2011 Augusztus 04, 12:31:52 »

Akkor lehet, hogy már nyúlt a bowdened... Én 1.-be mentem vele hatezres fordulattal  Huh

fiatalság -bolondság Roll Eyes

Oldalak: 1 ... 183 184 185 186 187 [188] 189 190 191 192 193 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.