www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 12:19:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3373497 alkalommal)
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #15324 Dátum: 2011 Szeptember 20, 20:35:40 »

<beszúrt kép törölve>


Ez igen.... ezt vétek felrakni autóra olyan szép  Grin

Apropó úgy néz ki van 2 darab hengerfejem űrhajóra ha valaki ilyesmire érez ingerenciát Cool Evil Evil

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #15323 Dátum: 2011 Szeptember 20, 15:20:40 »


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #15322 Dátum: 2011 Szeptember 20, 13:33:27 »

Ha az F -es mocin levő egyik hengerfejemre az van írva, hogy 37, a másikra meg hogy 41, az jó? Nem baj, hogy különböznek? Melyik HF mit tud?
Előre is köszönöm!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #15321 Dátum: 2011 Szeptember 20, 09:21:33 »

Még szerencse, hogy nem a méretem, mert elcsábulnék Smiley
http://www.ebay.com/itm/GENUINE-GENE-BERG-PIT-SHIRT-DRAG-RACING-VW-HOTROD-VERY-RARE-/230671547580?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item35b5187cbc#ht_500wt_949

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
1303LS
« Hozzászólás #15320 Dátum: 2011 Szeptember 19, 08:04:08 »

Nem szánt szándékkal, de hétvégén Shell FuelSave Euro 95 -el nyomtam teli a tankot, és mintha szerette volna a motor  Roll Eyes
Majd próbáljátok ki, hátha bejön másnak is. Bár 399,9 pengőt kértek egy liciért...
Enyémben is az van. Ugyanannyi mint a sima 95-ös. Illetve az már nincs.  Cheesy
A gyertyáimon tűzpiros lerakódást láttam a napokban mikor pucolgattam. SOsem láttam még ilyet.  Shocked
Most ez vagy a SFS benzin vagy az adalék (wins ólompótló) miatt van, de nem örültem neki.  Roll Eyes
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #15319 Dátum: 2011 Szeptember 19, 00:46:18 »

399,9 pengőt kértek egy liciért...
Hat elmentem ma egy kut mellett es ott 397 volt a sima 95os benzin.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #15318 Dátum: 2011 Szeptember 18, 23:06:59 »

Nem szánt szándékkal, de hétvégén Shell FuelSave Euro 95 -el nyomtam teli a tankot, és mintha szerette volna a motor  Roll Eyes
Majd próbáljátok ki, hátha bejön másnak is. Bár 399,9 pengőt kértek egy liciért...
Ez tudtommal a sima 95-ös átnevezve, egy fogyasztáscsökkentő adalékkal.

Meg is van: http://sajtokozlemeny.blog.hu/2011/09/06/csodat_tesz_a_csodabenzin
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15317 Dátum: 2011 Szeptember 18, 22:32:00 »

Nem szánt szándékkal, de hétvégén Shell FuelSave Euro 95 -el nyomtam teli a tankot, és mintha szerette volna a motor  Roll Eyes
Majd próbáljátok ki, hátha bejön másnak is. Bár 399,9 pengőt kértek egy liciért...
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #15316 Dátum: 2011 Szeptember 17, 19:30:15 »

csodálkoznék ha ez még nem bukkant volna itt fel Smiley

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?138015

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15315 Dátum: 2011 Szeptember 16, 09:34:38 »


Ott vannak az árak is, a két Solex 34 PCI szet, teljesen kompletten 712 EUR.

Ez nekem nagyon tetszik.

Egyébként ismerjük, a Riechert tuning "vintage speed speed" motorok az USA-ban is nagy népszerűségnek örvendenek.
Nekem is tecc, nem is kicsit, a legszebb mondjuk a dupla Zenit, csak ahhoz tényleg nem kapsz semmit, úh. 32PCI.
Már csak a szimplát vagy duplát kell eldönteni (szívócsőben)... Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15314 Dátum: 2011 Szeptember 16, 09:31:12 »

Őket ismeri valaki? Régóta a "szakmában" vannak, és jó retros szettek, csak nem tudom, mennyiért...
http://www.maehnz.de/riechertmotorentechnik/



Ott vannak az árak is, a két Solex 34 PCI szet, teljesen kompletten 712 EUR.

Ez nekem nagyon tetszik.

Egyébként ismerjük, a Riechert tuning "vintage speed speed" motorok az USA-ban is nagy népszerűségnek örvendenek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15313 Dátum: 2011 Szeptember 16, 08:14:18 »

Őket ismeri valaki? Régóta a "szakmában" vannak, és jó retros szettek, csak nem tudom, mennyiért...
http://www.maehnz.de/riechertmotorentechnik/

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15312 Dátum: 2011 Szeptember 15, 22:18:27 »

Ha már itt vagytok, a duplatorkú karbik (pl. a szokásos Weberek - IDA, IDF) előnye hol jelentkezik egy szimplával (Solex 30PCIB vagy a kapható Kadron vagy Weber ICT) szemben? Mert ezt így leírva sehol nem láttam.
A fordulat számít? Tehát nagyobb tartományt tud rendesen kezelni megfelelő légsebességgel?
nekem  buszon ict van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15311 Dátum: 2011 Szeptember 15, 21:09:21 »


A fordulat számít? Tehát nagyobb tartományt tud rendesen kezelni megfelelő légsebességgel?


Nagyjából ez.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #15310 Dátum: 2011 Szeptember 15, 20:45:36 »

Szelepfedelet kell levenni.

Köszönöm.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15309 Dátum: 2011 Szeptember 15, 20:42:09 »

Ha már itt vagytok, a duplatorkú karbik (pl. a szokásos Weberek - IDA, IDF) előnye hol jelentkezik egy szimplával (Solex 30PCIB vagy a kapható Kadron vagy Weber ICT) szemben? Mert ezt így leírva sehol nem láttam.
A fordulat számít? Tehát nagyobb tartományt tud rendesen kezelni megfelelő légsebességgel?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15308 Dátum: 2011 Szeptember 15, 20:38:12 »

Szelepfedelet kell levenni.

Ez gondolom blokk megbontása nélkül nem látható.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15307 Dátum: 2011 Szeptember 15, 20:37:39 »

A jó motor lényege, hogy passzolnak a dolgok egymáshoz. Ha jól válogatod össze az alkatrészeket, akkor az egyes komponensek erősítik egymás "teljesítménynövelő hatását", de külön külön nem jelentenek akkora előnyt... Sőt, néha önmagában egy alkatrész cseréje csak ront a gyári motoron...

csak járatom az agyam, apránként úgyis beszerzem a cuccokat, csak fájna hónapokig nézni a polcon  Grin

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #15306 Dátum: 2011 Szeptember 15, 20:34:32 »


Nem az AB a kulcs, hanem 041 vagy 043-as a fej.  A 043-as a jó alap.
Ez gondolom blokk megbontása nélkül nem látható.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15305 Dátum: 2011 Szeptember 15, 20:31:19 »

Ezt azért egy gyári motorra picit pénzkidobásnak érzem... Nem arányos az befektetett pénz az eredménnyel (forgós 1,6nak kell ahhoz lennie, hogy ilyen fejet igényeljen...), viszont egy nagyobb motornál már megtérül az ára...

csak járatom az agyam, apránként úgyis beszerzem a cuccokat, csak fájna hónapokig nézni a polcon  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15304 Dátum: 2011 Szeptember 15, 20:27:03 »

Ezt azért egy gyári motorra picit pénzkidobásnak érzem... Nem arányos az befektetett pénz az eredménnyel (forgós 1,6nak kell ahhoz lennie, hogy ilyen fejet igényeljen...), viszont egy nagyobb motornál már megtérül az ára...

jah és egy ilyen fej mit csinál egy amúgy gyári motoron (dupla karbival)?

Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15303 Dátum: 2011 Szeptember 15, 20:19:53 »

jah és egy ilyen fej mit csinál egy amúgy gyári motoron (dupla karbival)?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15302 Dátum: 2011 Szeptember 15, 20:10:26 »

AB-s hengerfejeket mennyire lehet túrni. Egyáltalán érdemes, mondjuk egy 1.6 vagy 1776 motorra? Nem gyorsulós, inkább túrázós nyomatékos motorra.


Nem az AB a kulcs, hanem 041 vagy 043-as a fej.  A 043-as a jó alap.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #15301 Dátum: 2011 Szeptember 15, 19:58:25 »

AB-s hengerfejeket mennyire lehet túrni. Egyáltalán érdemes, mondjuk egy 1.6 vagy 1776 motorra? Nem gyorsulós, inkább túrázós nyomatékos motorra.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15300 Dátum: 2011 Szeptember 15, 19:51:02 »

Az a gond, hogy amit én vettem így boltban, annak a járatai megegyeztek a széria 1,6 járataival... Hiába nagy a szelep, még agyon kellett faragnom :-S

ez utóbbi árához hasonló itthoni boltban 35,5/40-es szelepekkel szerelt fej, nem tudom azon módosítottak e még valamit  Roll Eyes

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15299 Dátum: 2011 Szeptember 15, 19:49:31 »

Elég széles a skála attól függően, hogy mekkora és milyen forgós motorra kell... Mert nem mindegy, hogy 1,8 vagy 2,3 typ1 motor és az sem, hogy elég utcán 100 LE, vagy akarunk egy olyan motort ami 8200-nál lead 220-at...

Egy jó 1776-ra való jó hengerfej, olyan ami nem csak teljesítmény szempontjából, hanem tartósság tekintetében is is jó (hosszú gyertyamenet, nem repedésre hajlamos kialakítás), az ha a használt-új-német-amerikai piacot is figyelembe vesszük, szerintem 150ezer-200ezer/pár

De ez még nem a verseny kategória

mégis mit kóstálnak ezek a durva fejek?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 15, 19:51:32 írta callook »

Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15298 Dátum: 2011 Szeptember 15, 19:47:01 »


700 EUR felett 1200-ért láttunk Spaban keményen túrt fejeket.

Ez meg Steve Tims:

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1069091


ez utóbbi árához hasonló itthoni boltban 35,5/40-es szelepekkel szerelt fej, nem tudom azon módosítottak e még valamit  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15297 Dátum: 2011 Szeptember 15, 19:45:24 »

mégis mit kóstálnak ezek a durva fejek?


700 EUR felett 1200-ért láttunk Spaban keményen túrt fejeket.

Ez meg Steve Tims:

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1069091


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15296 Dátum: 2011 Szeptember 15, 19:41:32 »

mégis mit kóstálnak ezek a durva fejek?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15295 Dátum: 2011 Szeptember 15, 19:36:42 »

Más téma:

Készül apu új motorja amolyan veterános hozzáállással:
Már korábban megvettük Stunttól az Oettinger karbiszettet, ma meg elutaltam a foglalót az Oettinger Nikasilos HD garnitúrára és az egy pár Oettinger hengerfejre...

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15294 Dátum: 2011 Szeptember 15, 19:36:00 »

Írtam Greg Timsnek, akitől a hengerfejeimat vettem, hogy mi a véleménye egy 1776-os, W100-as tengelyes, de a stageII hengerfejes motorról. Szerinte mit tudna lóerőben? Érdemes-e ilyet csinálni?   Egyelőre még nem válaszolt, azonban tudom, hogy csinált 2110-es buszmotorkat W100-as tengellyel, stage I-es hengerfejjel (kevésbé túrt, de 37/42-es szelep) és azok tudtak 120 amerikai lóerőt és ezt kimondottan buszhoz csinálták.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15293 Dátum: 2011 Szeptember 15, 19:31:27 »




A hengerfej a kulcs.


Egyébként én személy szerint a hengerfejet látom a kulcsnak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15292 Dátum: 2011 Szeptember 15, 19:13:20 »

Egyébként én személy szerint a hengerfejet látom a kulcsnak. Egy bizonyos pont után nem tudjuk kihagyni a jó hengerfejet, mert bekorlátoz... Ez volt a gond tavaly az én motoromnál is: 4400-nál már megvolt a 100 LE, amit tartott is 5600-ig... Ennyit tudott a fej...

Sokáig nem tudtam, hogy a nagy amerikai tunerek autói miért mennek olyan jó időket 400 méteren... A fej miatt...
Már rengetegszer hoztam fel példának Ron Aronson munkábajárós bogarát, ami 1640 ccm-rel és W110 tengellyel 14.1-et tudott 400 méteren... Miért? Mert akkoriban ő volt a hengerfej guru... Ugyanez a motor amikor 1,8-as lett, de maradt a W110 tengely, akkor széria váltóval, utcai gumikkal 13,86-ot futott... És ezek mocsok jó idők...
« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 15, 19:29:53 írta callook »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15291 Dátum: 2011 Szeptember 15, 19:01:07 »

Én is picit beleugatok a dologba, mert épp ilyen kedvem van  Tongue

Az tetszik a legjobban, hogy mindenki mondja a véleményét, hogy szerinte mi lenne a jó, de igazándiból senki sem kérdezte meg BlackP-t, hogy egész pontosan mik az igényei...
Mert egy 1776 ccm-es motorra nem csak 1 jó recept van, hanem rengeteg... Minden az igényektől függ...

Pl. a Beetle Factory 1776-os motorjában 324 fokos tengely van, az Oettinger 1770-ben meg széria... Nem lehet azt mondani, hogy ez a jó, vagy az a jó, a Beetle Factorynál sem ostobák és Oettinger úr is értette a dolgát, egyszerűen más volt a cél...

Minden ettől függ. Itt van példának 2 komoly cég 1776 motorjának az összehasonlítása:
Udo Becker 296-os tengelyt használ 39/33 szelepekkel. A Tafel 282-es tengelyt és 36/32 szelepeket.
A teljesítménye a két motornak 2000f/percnél (Ez egy tipikusan olyan fordulat, ahol hétköznapokon gyakran autózunk):
Udo Becker: 13 LE
Tafel: 41 LE
5000 f/percnél (Ez tényleg már a forgatás kategóriája):
Udo Becker: 108 LE
Tafel: 100 LE

Efelett a Tafel motor már nem megy 100 LE fölé, de még tud forogni. A Becker motor teljesítménye eléri a 128 LE-t, de csak 6400-as fordulaton.

Látszik, hogy mindkét motor jó, de másnak készült... A Becker motorral is lehet utcán autózni és jó is, de biztos, hogy élvezetesebb a Tafellel... A Tafel motorral is lehet gyorsulni, messze nem olyan jó mint a Becker motor...

Kinek mi kell...

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15290 Dátum: 2011 Szeptember 15, 14:54:50 »

egy tényleg jó mihez? 2110cc-hez, vagy 1776-hoz? most amit látok az eddigi tapasztalatok alapján az egy 1776cc-s w120as tengelyes alap lesz, a fejen meg meglátjuk ki mit tud csinálni a rendberakáson kívül
Na, erre céloztam. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15289 Dátum: 2011 Szeptember 15, 14:39:55 »

2) Egy tényleg jó fej párban mondjuk 800 EUR. Egy tengely sokkal kevesebb. De ehhez is kéne valamilyen tengely.
egy tényleg jó mihez? 2110cc-hez, vagy 1776-hoz? most amit látok az eddigi tapasztalatok alapján az egy 1776cc-s w120as tengelyes alap lesz, a fejen meg meglátjuk ki mit tud csinálni a rendberakáson kívül

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15288 Dátum: 2011 Szeptember 15, 13:10:40 »

ezt nem értem. korábban kérdeztem ki mit ajánl, mit szedjek össze. tengelyem sincs, de veszek. nagy hd szett sincs, de veszek. hf sincs, de veszek. mi a gond? jelenleg az igényeimnek megfelelő felépítést keresem, nem azt, hogy mi jön ki 20ft-ból
Bocs, tényleg nem beszólás volt, csak...
1) Maresz csinált jó referenciákat
2) Egy tényleg jó fej párban mondjuk 800 EUR. Egy tengely sokkal kevesebb. De ehhez is kéne valamilyen tengely.
3) Nem is igazán van itthon olyan autó, ahol a HF irányába mentek el, nagyobb a rizikó
4) Mivel a fejben az okosság, így mellé is könnyebben lősz
...
Ha itthon olyan szinten túrnák a typ1 fejeket, mint a Ladát, nem lenne kérdés szerintem - de nem.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15287 Dátum: 2011 Szeptember 15, 12:55:13 »

Ha Maresszel csináltatod, akkor azt tetetném bele, amit ő mond. Smiley
(Már csak azért is, mert egy nagy tengely kb. pótolja a kurvadrága profi HF -et. (Legalábbis, nekem eddig ez jött le kb. Maresz, Stunt, Berg pappa meg hasonlók irományaiból). Viszont ahhoz kelleni fog a nagywéber is.)


Van egy nagy különbség: a nagyon turkált fej és kis tengely alul csak mérsékelten rossz a nagy szívócsatorna keresztmetszet miatt, a nagy tengely meg alul sajnos elég rossz a nagy összenyitások miatt.

A kurvadrága profi hengerfejet semmi nem pótolja és semmivel nem helyettesíthető.  SAJNOS!! 150 lóerő felett senkinek nincs olcsó hengerfeje.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #15286 Dátum: 2011 Szeptember 15, 12:52:52 »

ezt nem értem. korábban kérdeztem ki mit ajánl, mit szedjek össze. tengelyem sincs, de veszek. nagy hd szett sincs, de veszek. hf sincs, de veszek. mi a gond? jelenleg az igényeimnek megfelelő felépítést keresem, nem azt, hogy mi jön ki 20ft-ból
Esetleg nézz be ide: http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=652346
Tudtommal itt a legolcsóbb a HF, és azt olvastam, megbízhatóak. Wink
A posta mondjuk biztosan kurva drága... Embarrassed
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15285 Dátum: 2011 Szeptember 15, 12:50:59 »

36os weber elég abba is lehet rakni 32 es vemturit

én magamnak
turkált hengerfej
120as tengely(1,7nél nem is annyira érezhetö alul mint 1,6 nál)
1776
én ezt preferálom



stunt lehet 100 110es tengelynél maradna



ebben is az a kombo van amit akarok



Nem hülyeség 120-as tengelyt tenni az 1.6 -osba sem, mert tovább pörgethető, hiszen a tovább nyitva tartó szelepeknél nagy fordulaton jobb lesz a töltéscsere, csak alul veszít a motor valamennyit, mert ott meg a hosszú nyitva tartás nem előnyös.

Maresz 120-as tengelyes motorjai már bizonyítottak.

Kérdés, az, hogy a nagy fordulaton a hengerfej csatornái bekorlátoznak-e, mert akkor a 120-as tengellyel hiába forogna, nem fog, csak alul lesz gyenge.

Én nem vagyok nagytengely párti, én azt gondolom, hogy jó hengerfejjel közepes tengellyel is nagyon jó és erős motort lehet csinálni.
A hengerfej a kulcs.


Ahogy nő a löketérfogat, úgy igényel nagyobb tengelyt, ezért van az, hogy egy 2000-es motorban egy 298-as (W120) tengely kb. olyan, mint 1.6-osban a 276-os (W100).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.