www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 10:29:12
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
166
167
168
169
170
[
171
]
172
173
174
175
176
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3373165 alkalommal)
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15484 Dátum:
2011 Szeptember 27, 20:38:57 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 27, 15:43:17
52/140/180 de egy mm-rel kisebb benzinszint és 36 mm-es venturi.
Most kicsit elakadtam, mert bizonyos részek javulnak, de néhol már-már túl szegény a keverék teljes gázon gyorsításnál - így az autó nem is a legerősebb, kicsit érződik is, ha padlózom, azonban összeségében jobb vezetni, nem fuldoklik, egyenletesebb és valószínű jobban is fogyasztana nem csak 3000-en, hanem más fordulatokon is.
Fogalmam sincs, hogy teljes gázas gyorsításkor miért billeg ennyire az afr, néha elszegényedik, majd bedúsul.... erre keresem most a választ.
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15483 Dátum:
2011 Szeptember 27, 20:37:51 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 27, 20:29:25
4000 felett tökéletes, alul pedig hullámzik: jó majd elszegényedik, majd megint jó.
Amit te mondasz teljes tartományt tenne tönkre, főleg felül.
Azt hiszem keverőcső probléma lesz.
""A puha tartóbakokra nem gondoltál még?"
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15482 Dátum:
2011 Szeptember 27, 20:35:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 27, 20:29:25
4000 felett tökéletes, alul pedig hullámzik: jó majd elszegényedik, majd megint jó.
Amit te mondasz teljes tartományt tenne tönkre, főleg felül.
Azt hiszem keverőcső probléma lesz.
Vagy belibeg a szelep.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15481 Dátum:
2011 Szeptember 27, 20:29:25 »
Idézetet írta: laza - 2011 Szeptember 27, 20:07:16
Nagyobb tűszelep és nagyobb teljesítményű üzemanyagszivattyú
4000 felett tökéletes, alul pedig hullámzik: jó majd elszegényedik, majd megint jó.
Amit te mondasz teljes tartományt tenne tönkre, főleg felül.
Azt hiszem keverőcső probléma lesz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
laza
Hozzászólások: 76
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15480 Dátum:
2011 Szeptember 27, 20:07:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 27, 15:43:17
52/140/180 de egy mm-rel kisebb benzinszint és 36 mm-es venturi.
Most kicsit elakadtam, mert bizonyos részek javulnak, de néhol már-már túl szegény a keverék teljes gázon gyorsításnál - így az autó nem is a legerősebb, kicsit érződik is, ha padlózom, azonban összeségében jobb vezetni, nem fuldoklik, egyenletesebb és valószínű jobban is fogyasztana nem csak 3000-en, hanem más fordulatokon is.
Fogalmam sincs, hogy teljes gázas gyorsításkor miért billeg ennyire az afr, néha elszegényedik, majd bedúsul.... erre keresem most a választ.
Nagyobb tűszelep és nagyobb teljesítményű üzemanyagszivattyú
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15479 Dátum:
2011 Szeptember 27, 20:00:42 »
Idézetet írta: slavia919 - 2011 Szeptember 27, 19:50:18
A puha tartóbakokra nem gondoltál még?
????????????
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15478 Dátum:
2011 Szeptember 27, 19:51:49 »
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
Idézetet írta: slavia919 - 2011 Szeptember 27, 19:50:18
A puha tartóbakokra nem gondoltál még?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15477 Dátum:
2011 Szeptember 27, 19:50:18 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 27, 15:43:17
Fogalmam sincs, hogy teljes gázas gyorsításkor miért billeg ennyire az afr, néha elszegényedik, majd bedúsul.... erre keresem most a választ.
A puha tartóbakokra nem gondoltál még?
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15476 Dátum:
2011 Szeptember 27, 19:25:53 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 27, 16:12:46
Teljes gázon kisebb a vákuum, mint részterhelésen. A fals levegő szívás a fojtószelep alatt szokott problémát okozni, ott meg totál nyitott szelepnél, kis fordulaton szinte alig van vákuum.
kéne már rá egy rendes gyújtás
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15475 Dátum:
2011 Szeptember 27, 17:00:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 27, 16:53:02
Kicsit tartok tőle, hogy a kipufogó lesz a "hibás".
ha eladó lesz, megveszem
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15474 Dátum:
2011 Szeptember 27, 16:53:02 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Szeptember 27, 16:41:03
Féklevegő túlszegényít? Azaz nem szépek az átmenetek.
(? Inkább kérdés...)
Próbáltam már kisebbet, nagyobbat, de a hullámokat nem simítja.
Kicsit tartok tőle, hogy a kipufogó lesz a "hibás".
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15473 Dátum:
2011 Szeptember 27, 16:41:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 27, 15:43:17
52/140/180 de egy mm-rel kisebb benzinszint és 36 mm-es venturi.
Féklevegő túlszegényít? Azaz nem szépek az átmenetek.
(? Inkább kérdés...)
VW Beetle - the original since 1938
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15472 Dátum:
2011 Szeptember 27, 16:12:46 »
Idézetet írta: gsattila - 2011 Szeptember 27, 15:54:29
Valahol egy kis fals levegő? Teljes gázon van már vákuum.
Teljes gázon kisebb a vákuum, mint részterhelésen. A fals levegő szívás a fojtószelep alatt szokott problémát okozni, ott meg totál nyitott szelepnél, kis fordulaton szinte alig van vákuum.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15471 Dátum:
2011 Szeptember 27, 15:54:29 »
Valahol egy kis fals levegő? Teljes gázon van már vákuum.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 27, 15:43:17
Fogalmam sincs, hogy teljes gázas gyorsításkor miért billeg ennyire az afr, néha elszegényedik, majd bedúsul.... erre keresem most a választ.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15470 Dátum:
2011 Szeptember 27, 15:43:17 »
52/140/180 de egy mm-rel kisebb benzinszint és 36 mm-es venturi.
Most kicsit elakadtam, mert bizonyos részek javulnak, de néhol már-már túl szegény a keverék teljes gázon gyorsításnál - így az autó nem is a legerősebb, kicsit érződik is, ha padlózom, azonban összeségében jobb vezetni, nem fuldoklik, egyenletesebb és valószínű jobban is fogyasztana nem csak 3000-en, hanem más fordulatokon is.
Fogalmam sincs, hogy teljes gázas gyorsításkor miért billeg ennyire az afr, néha elszegényedik, majd bedúsul.... erre keresem most a választ.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15469 Dátum:
2011 Szeptember 27, 15:39:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 27, 15:37:32
Szabályzás- és méréstechnikában gyakran használják az indítójelre (is) a triggel kifejezést.
Egyébként a trigger (indító, elkezdő) szóból van, csak kicsit magyarítva.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15468 Dátum:
2011 Szeptember 27, 15:37:32 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 27, 13:43:50
triggeli... szép szó, és még azt mondod nem vagy kockafejű
Szabályzás- és méréstechnikában gyakran használják az indítójelre (is) a triggel kifejezést.
Egyébként a trigger (indító, elkezdő) szóból van, csak kicsit magyarítva.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15467 Dátum:
2011 Szeptember 27, 14:53:46 »
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15466 Dátum:
2011 Szeptember 27, 14:11:27 »
Idézetet írta: Sompi - 2011 Szeptember 27, 14:10:02
szvsz a triggerelés elektrotechnikai szakkifejezés nem számtech.
nekem egyre megy
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15465 Dátum:
2011 Szeptember 27, 14:10:02 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 27, 13:48:00
ja, mert a Fuchs az számítógépes kifejezés
szvsz a triggerelés elektrotechnikai szakkifejezés nem számtech.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15464 Dátum:
2011 Szeptember 27, 13:48:00 »
Idézetet írta: TBK001 - 2011 Szeptember 27, 13:47:20
Te sem azt írod, hogy Róka felnid van...
ja, mert a Fuchs az számítógépes kifejezés
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15463 Dátum:
2011 Szeptember 27, 13:47:20 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 27, 13:43:50
triggeli... szép szó, és még azt mondod nem vagy kockafejű
Te sem azt írod, hogy Róka felnid van...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15462 Dátum:
2011 Szeptember 27, 13:43:50 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 27, 12:46:25
Mellettem a laptop, elindítom, elindulok és beloggolja az egész utat addig, míg le nem állítom. De lehet úgy is, hogy mondjuk a fordulat triggeli, pl. 1200-nál indul és 7000-nél megáll. Nem színeztem, elindítom, megyek, megállok, leálítom, elmentem.
triggeli... szép szó, és még azt mondod nem vagy kockafejű
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15461 Dátum:
2011 Szeptember 27, 12:46:25 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Szeptember 27, 12:12:18
Gyújtásra indul és nézed az órát menet közben mikor milyen fordulaton nyomtad?
Mellettem a laptop, elindítom, elindulok és beloggolja az egész utat addig, míg le nem állítom. De lehet úgy is, hogy mondjuk a fordulat triggeli, pl. 1200-nál indul és 7000-nél megáll. Nem színeztem, elindítom, megyek, megállok, leálítom, elmentem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15460 Dátum:
2011 Szeptember 27, 12:12:18 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 27, 12:02:42
Most a fúvókák 52/140/180, tehát drasztikusan (52/148/205) kisebbek, mégis az AFR még mindig magas.
Az autó jobban megy és csendesebb is. Közeledünk az optimálishoz.
Gyújtásra indul és nézed az órát menet közben mikor milyen fordulaton nyomtad?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15459 Dátum:
2011 Szeptember 27, 12:02:42 »
Most a fúvókák 52/140/180, tehát drasztikusan (52/148/205) kisebbek, mégis az AFR még mindig magas.
Az autó jobban megy és csendesebb is. Közeledünk az optimálishoz.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15458 Dátum:
2011 Szeptember 27, 09:24:28 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 26, 23:05:06
11.899-et konkrétan
<beszúrt kép törölve>
Ez nagyon jó idő még úgy is, hogy tudjuk, hogy az autó nem nehéz.
Ez utcai autóban is 13.XX idő lenne, szerintem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15457 Dátum:
2011 Szeptember 27, 00:31:01 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Szeptember 26, 22:39:33
te tatabányán sem rugtad.....
Örülök, hogy végre jó a kuplungom (illetve még teszt fázisnak mondom). Ja és lehet röhögni, de én félek ilyen helyeken gyorsulgatni.....dobfék, meg túl közeli nézők miatt.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15456 Dátum:
2011 Szeptember 26, 23:12:59 »
Idézetet írta: somci - 2011 Szeptember 26, 23:07:11
Nem lehet, hogy a kis 1.6-oshoz fölöslegesen nagyok voltak/nem voltak optimálisak (mondjuk mérési hibahatáron belül vannak így is...), de egy 2 literes mocin más a helyzet erősen?
Mindig a kombó számít, nem egy-egy nagyon tuti alkatrész, beszórva.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15455 Dátum:
2011 Szeptember 26, 23:07:11 »
Idézetet írta: callook - 2011 Szeptember 26, 22:12:43
Én tavaly még erősen nézegettem az IDA-kat...
Nem lehet, hogy a kis 1.6-oshoz fölöslegesen nagyok voltak/nem voltak optimálisak (mondjuk mérési hibahatáron belül vannak így is...), de egy 2 literes mocin más a helyzet erősen?
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15454 Dátum:
2011 Szeptember 26, 23:05:06 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 25, 10:49:37
Shaun motorja, amit árult jól mehetett
<beszúrt kép törölve>
11.899-et konkrétan
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15453 Dátum:
2011 Szeptember 26, 22:39:33 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Szeptember 26, 22:37:53
Ha ment volna még egy futamot, esküszöm szétrúgom a végre működő kuplungom és ráverek egy autót.....nekem is 16.2 mondogatott, de itt nem volt olyan terminál, hogy beütöm rendszámot kiírja az idejét.
te tatabányán sem rugtad.....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15452 Dátum:
2011 Szeptember 26, 22:37:53 »
Idézetet írta: callook - 2011 Szeptember 26, 22:23:04
Azért volt a legjobb ideje egészséges 18,8
Csak nálam bekamuzta a 16,2-t, úgy ahogy a gépátvételnél az 1300 ccm-t
Ha ment volna még egy futamot, esküszöm szétrúgom a végre működő kuplungom és ráverek egy autót.....nekem is 16.2 mondogatott, de itt nem volt olyan terminál, hogy beütöm rendszámot kiírja az idejét.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15451 Dátum:
2011 Szeptember 26, 22:31:08 »
Nem bírnék elég hálás lenni!!
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Szeptember 26, 22:28:41
Írok a jesszuskának, hogy karácsonyra azt vigyen neked
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15450 Dátum:
2011 Szeptember 26, 22:28:41 »
Idézetet írta: callook - 2011 Szeptember 26, 20:53:23
Kvalifikációs lista Rába ringről:
http://www.westdragrace.com/wp-content/uploads/2011/03/kvalifikacioslista3.pdf
Nem nagy szám a kis utcai bogaram ideje, de azt jól mutatják a mérések, hogy a farmotoros bogár nagyon jól meg tud indulni, mert az egész A3 kategóriában enyém a legjobb 60 lábas idő...
Pedig nem is Yokohama C-drive gumit használok
Írok a jesszuskának, hogy karácsonyra azt vigyen neked
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15449 Dátum:
2011 Szeptember 26, 22:23:04 »
Azért volt a legjobb ideje egészséges 18,8
Csak nálam bekamuzta a 16,2-t, úgy ahogy a gépátvételnél az 1300 ccm-t
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 26, 22:01:03
34-es karbival nehéz a 16.2 is, szerintem.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15448 Dátum:
2011 Szeptember 26, 22:20:32 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 26, 22:01:03
34-es karbival nehéz a 16.2 is, szerintem.
fogyaszt vagy 15-t a kocsi úgy tudom
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15447 Dátum:
2011 Szeptember 26, 22:18:35 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 26, 22:01:03
34-es karbival nehéz a 16.2 is, szerintem.
ha megnézitek egyik futamon se ment 18 alatti időt.....szerintem elnézte a papírt
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15446 Dátum:
2011 Szeptember 26, 22:12:43 »
Én tavaly még erősen nézegettem az IDA-kat, mert azért mégiscsak IDA... Meg Cal lookerre az kell
De rájöttem, hogy egy 296 fokos tengellyel és 36/40 szelepekkel rendelkező utcai motorom van... Mert azt akartam... Akkor mi a tökömnek rakjak majdnem tízszeres áron rá IDA karbikat?! Puccoskodjak mint te az egyenes fogazású fogaskerékkel?!
Egyébként, hogy sikerült leállítanom magamat, abban az is segített, hogy az általam sokat emlegetett Ron Fleming motoron anno 1970-ben csináltak egy tesztet. (Ez az az 1641ccm-es motor, amivel 14 körüli időket mentek 1/4 mérföldön és én állandóan emlegetem
)
Padra tették a motort és különböző karbikkal teljesítményt mértek. A legnagyobb teljesítményt nem a 48 IDA-val és 35-ös venturival mérték, hanem 38 DCNL karbikkal, amikben 30-as venturik voltak ... Ezzel tudott az 1641-es motor W110 tengellyel, 40/34 szelepekkel kerek 110 LE-t... A IDA karbikkal 109-et...
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 26, 21:59:41
Azt mondták sokan, hogy IDA kell, nem azt, hogy nagy venturi.
De be fogom próbálni a 36-ost, van műszer, legalább okosodom.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15445 Dátum:
2011 Szeptember 26, 22:01:03 »
Idézetet írta: callook - 2011 Szeptember 26, 21:58:33
34-es karbival nehéz a 16.2 is, szerintem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
166
167
168
169
170
[
171
]
172
173
174
175
176
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...