www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 10:28:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3373161 alkalommal)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #15484 Dátum: 2011 Szeptember 27, 20:38:57 »

52/140/180 de egy mm-rel kisebb benzinszint és 36 mm-es venturi.

Most kicsit elakadtam, mert bizonyos részek javulnak, de néhol már-már túl szegény a keverék teljes gázon gyorsításnál - így az autó nem is a legerősebb, kicsit érződik is, ha padlózom, azonban összeségében jobb vezetni, nem fuldoklik, egyenletesebb és valószínű jobban is fogyasztana nem csak 3000-en, hanem más fordulatokon is.


Fogalmam sincs, hogy teljes gázas gyorsításkor miért billeg ennyire az afr, néha elszegényedik, majd bedúsul.... erre keresem most a választ.


A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15483 Dátum: 2011 Szeptember 27, 20:37:51 »


4000 felett tökéletes, alul pedig hullámzik: jó majd elszegényedik, majd megint jó.
Amit te mondasz teljes tartományt tenne tönkre, főleg felül.


Azt hiszem keverőcső probléma lesz.

""A puha tartóbakokra nem gondoltál még?" Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #15482 Dátum: 2011 Szeptember 27, 20:35:15 »


4000 felett tökéletes, alul pedig hullámzik: jó majd elszegényedik, majd megint jó.
Amit te mondasz teljes tartományt tenne tönkre, főleg felül.


Azt hiszem keverőcső probléma lesz.
Vagy belibeg a szelep. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15481 Dátum: 2011 Szeptember 27, 20:29:25 »

Nagyobb tűszelep és nagyobb teljesítményű üzemanyagszivattyú  Huh Huh


4000 felett tökéletes, alul pedig hullámzik: jó majd elszegényedik, majd megint jó.
Amit te mondasz teljes tartományt tenne tönkre, főleg felül.


Azt hiszem keverőcső probléma lesz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető laza
Hozzászólások: 76


« Hozzászólás #15480 Dátum: 2011 Szeptember 27, 20:07:16 »

52/140/180 de egy mm-rel kisebb benzinszint és 36 mm-es venturi.

Most kicsit elakadtam, mert bizonyos részek javulnak, de néhol már-már túl szegény a keverék teljes gázon gyorsításnál - így az autó nem is a legerősebb, kicsit érződik is, ha padlózom, azonban összeségében jobb vezetni, nem fuldoklik, egyenletesebb és valószínű jobban is fogyasztana nem csak 3000-en, hanem más fordulatokon is.


Fogalmam sincs, hogy teljes gázas gyorsításkor miért billeg ennyire az afr, néha elszegényedik, majd bedúsul.... erre keresem most a választ.

Nagyobb tűszelep és nagyobb teljesítményű üzemanyagszivattyú  Huh Huh
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15479 Dátum: 2011 Szeptember 27, 20:00:42 »

A puha tartóbakokra nem gondoltál még?
???????????? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15478 Dátum: 2011 Szeptember 27, 19:51:49 »

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh  Jezusom ...  Grin 
A puha tartóbakokra nem gondoltál még?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15477 Dátum: 2011 Szeptember 27, 19:50:18 »


Fogalmam sincs, hogy teljes gázas gyorsításkor miért billeg ennyire az afr, néha elszegényedik, majd bedúsul.... erre keresem most a választ.
A puha tartóbakokra nem gondoltál még?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15476 Dátum: 2011 Szeptember 27, 19:25:53 »


Teljes gázon kisebb a vákuum, mint részterhelésen. A fals levegő szívás a fojtószelep alatt szokott problémát okozni, ott meg totál nyitott szelepnél, kis fordulaton szinte alig van vákuum.
kéne már rá egy rendes gyújtás Roll Eyes

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #15475 Dátum: 2011 Szeptember 27, 17:00:16 »



Kicsit tartok tőle, hogy a kipufogó lesz a "hibás".

ha eladó lesz, megveszem Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15474 Dátum: 2011 Szeptember 27, 16:53:02 »

Féklevegő túlszegényít? Azaz nem szépek az átmenetek.
(? Inkább kérdés...)


Próbáltam már kisebbet, nagyobbat, de a hullámokat nem simítja.

Kicsit tartok tőle, hogy a kipufogó lesz a "hibás".

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15473 Dátum: 2011 Szeptember 27, 16:41:03 »

52/140/180 de egy mm-rel kisebb benzinszint és 36 mm-es venturi.
Féklevegő túlszegényít? Azaz nem szépek az átmenetek.
(? Inkább kérdés...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15472 Dátum: 2011 Szeptember 27, 16:12:46 »

Valahol egy kis fals levegő? Teljes gázon van már vákuum.



Teljes gázon kisebb a vákuum, mint részterhelésen. A fals levegő szívás a fojtószelep alatt szokott problémát okozni, ott meg totál nyitott szelepnél, kis fordulaton szinte alig van vákuum.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15471 Dátum: 2011 Szeptember 27, 15:54:29 »

Valahol egy kis fals levegő? Teljes gázon van már vákuum.

Fogalmam sincs, hogy teljes gázas gyorsításkor miért billeg ennyire az afr, néha elszegényedik, majd bedúsul.... erre keresem most a választ.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15470 Dátum: 2011 Szeptember 27, 15:43:17 »

52/140/180 de egy mm-rel kisebb benzinszint és 36 mm-es venturi.

Most kicsit elakadtam, mert bizonyos részek javulnak, de néhol már-már túl szegény a keverék teljes gázon gyorsításnál - így az autó nem is a legerősebb, kicsit érződik is, ha padlózom, azonban összeségében jobb vezetni, nem fuldoklik, egyenletesebb és valószínű jobban is fogyasztana nem csak 3000-en, hanem más fordulatokon is.


Fogalmam sincs, hogy teljes gázas gyorsításkor miért billeg ennyire az afr, néha elszegényedik, majd bedúsul.... erre keresem most a választ.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #15469 Dátum: 2011 Szeptember 27, 15:39:03 »

Szabályzás- és méréstechnikában gyakran használják az indítójelre (is) a triggel kifejezést.
Egyébként a trigger (indító, elkezdő) szóból van, csak kicsit magyarítva.  Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15468 Dátum: 2011 Szeptember 27, 15:37:32 »

triggeli... szép szó, és még azt mondod nem vagy kockafejű Grin

Szabályzás- és méréstechnikában gyakran használják az indítójelre (is) a triggel kifejezést.
Egyébként a trigger (indító, elkezdő) szóból van, csak kicsit magyarítva.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15467 Dátum: 2011 Szeptember 27, 14:53:46 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #15466 Dátum: 2011 Szeptember 27, 14:11:27 »

szvsz a triggerelés elektrotechnikai szakkifejezés nem számtech.

nekem egyre megy Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Sompi
« Hozzászólás #15465 Dátum: 2011 Szeptember 27, 14:10:02 »

ja, mert a Fuchs az számítógépes kifejezés Grin Grin

szvsz a triggerelés elektrotechnikai szakkifejezés nem számtech.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #15464 Dátum: 2011 Szeptember 27, 13:48:00 »

Te sem azt írod, hogy Róka felnid van... Roll Eyes Evil

ja, mert a Fuchs az számítógépes kifejezés Grin Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #15463 Dátum: 2011 Szeptember 27, 13:47:20 »

triggeli... szép szó, és még azt mondod nem vagy kockafejű Grin

Te sem azt írod, hogy Róka felnid van... Roll Eyes Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #15462 Dátum: 2011 Szeptember 27, 13:43:50 »

Mellettem a laptop, elindítom, elindulok és beloggolja az egész utat addig, míg le nem állítom. De lehet úgy is, hogy mondjuk a fordulat triggeli, pl. 1200-nál indul és 7000-nél megáll. Nem színeztem, elindítom, megyek, megállok, leálítom, elmentem.

triggeli... szép szó, és még azt mondod nem vagy kockafejű Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15461 Dátum: 2011 Szeptember 27, 12:46:25 »

Gyújtásra indul és nézed az órát menet közben mikor milyen fordulaton nyomtad?

Mellettem a laptop, elindítom, elindulok és beloggolja az egész utat addig, míg le nem állítom. De lehet úgy is, hogy mondjuk a fordulat triggeli, pl. 1200-nál indul és 7000-nél megáll. Nem színeztem, elindítom, megyek, megállok, leálítom, elmentem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #15460 Dátum: 2011 Szeptember 27, 12:12:18 »

Most a fúvókák 52/140/180, tehát drasztikusan (52/148/205) kisebbek, mégis az AFR még mindig magas.
Az autó jobban megy és csendesebb is.  Közeledünk az optimálishoz.
Gyújtásra indul és nézed az órát menet közben mikor milyen fordulaton nyomtad?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15459 Dátum: 2011 Szeptember 27, 12:02:42 »

Most a fúvókák 52/140/180, tehát drasztikusan (52/148/205) kisebbek, mégis az AFR még mindig magas.
Az autó jobban megy és csendesebb is.  Közeledünk az optimálishoz.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15458 Dátum: 2011 Szeptember 27, 09:24:28 »

11.899-et konkrétan Evil
<beszúrt kép törölve>

Ez nagyon jó idő még úgy is, hogy tudjuk, hogy az autó nem nehéz.

Ez utcai autóban is 13.XX idő lenne, szerintem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #15457 Dátum: 2011 Szeptember 27, 00:31:01 »

te tatabányán sem rugtad..... Grin
Örülök, hogy végre jó a kuplungom (illetve még teszt fázisnak mondom). Ja és lehet röhögni, de én félek ilyen helyeken gyorsulgatni.....dobfék, meg túl közeli nézők miatt.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15456 Dátum: 2011 Szeptember 26, 23:12:59 »

Nem lehet, hogy a kis 1.6-oshoz fölöslegesen nagyok voltak/nem voltak optimálisak (mondjuk mérési hibahatáron belül vannak így is...), de egy 2 literes mocin más a helyzet erősen?

Mindig a kombó számít, nem egy-egy nagyon tuti alkatrész, beszórva.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #15455 Dátum: 2011 Szeptember 26, 23:07:11 »

Én tavaly még erősen nézegettem az IDA-kat...
Nem lehet, hogy a kis 1.6-oshoz fölöslegesen nagyok voltak/nem voltak optimálisak (mondjuk mérési hibahatáron belül vannak így is...), de egy 2 literes mocin más a helyzet erősen?
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #15454 Dátum: 2011 Szeptember 26, 23:05:06 »

Shaun motorja, amit árult jól mehetett Evil
<beszúrt kép törölve>

11.899-et konkrétan Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15453 Dátum: 2011 Szeptember 26, 22:39:33 »

Ha ment volna még egy futamot, esküszöm szétrúgom a végre működő kuplungom és ráverek egy autót.....nekem is 16.2 mondogatott, de itt nem volt olyan terminál, hogy beütöm rendszámot kiírja az idejét.
te tatabányán sem rugtad..... Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #15452 Dátum: 2011 Szeptember 26, 22:37:53 »

Azért volt a legjobb ideje egészséges 18,8  Wink Csak nálam bekamuzta a 16,2-t, úgy ahogy a gépátvételnél az 1300 ccm-t  Wink

Ha ment volna még egy futamot, esküszöm szétrúgom a végre működő kuplungom és ráverek egy autót.....nekem is 16.2 mondogatott, de itt nem volt olyan terminál, hogy beütöm rendszámot kiírja az idejét.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15451 Dátum: 2011 Szeptember 26, 22:31:08 »

Nem bírnék elég hálás lenni!!  Wink

Írok a jesszuskának, hogy karácsonyra azt vigyen neked  Tongue Tongue Tongue  Wink

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15450 Dátum: 2011 Szeptember 26, 22:28:41 »

Kvalifikációs lista Rába ringről:

http://www.westdragrace.com/wp-content/uploads/2011/03/kvalifikacioslista3.pdf

Nem nagy szám a kis utcai bogaram ideje, de azt jól mutatják a mérések, hogy a farmotoros bogár nagyon jól meg tud indulni, mert az egész A3 kategóriában enyém a legjobb 60 lábas idő...  Evil

Pedig nem is Yokohama C-drive gumit használok  Tongue
Írok a jesszuskának, hogy karácsonyra azt vigyen neked  Tongue Tongue Tongue  Wink
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15449 Dátum: 2011 Szeptember 26, 22:23:04 »

Azért volt a legjobb ideje egészséges 18,8  Wink Csak nálam bekamuzta a 16,2-t, úgy ahogy a gépátvételnél az 1300 ccm-t  Wink

34-es karbival nehéz a 16.2 is, szerintem.

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #15448 Dátum: 2011 Szeptember 26, 22:20:32 »

34-es karbival nehéz a 16.2 is, szerintem.
fogyaszt vagy 15-t a kocsi úgy tudom
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #15447 Dátum: 2011 Szeptember 26, 22:18:35 »

34-es karbival nehéz a 16.2 is, szerintem.
ha megnézitek egyik futamon se ment 18 alatti időt.....szerintem elnézte a papírt Cheesy
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15446 Dátum: 2011 Szeptember 26, 22:12:43 »

Én tavaly még erősen nézegettem az IDA-kat, mert azért mégiscsak IDA... Meg Cal lookerre az kell  Wink
De rájöttem, hogy egy 296 fokos tengellyel és 36/40 szelepekkel rendelkező utcai motorom van... Mert azt akartam... Akkor mi a tökömnek rakjak majdnem tízszeres áron rá IDA karbikat?! Puccoskodjak mint te az egyenes fogazású fogaskerékkel?!  Tongue

Egyébként, hogy sikerült leállítanom magamat, abban az is segített, hogy az általam sokat emlegetett Ron Fleming motoron anno 1970-ben csináltak egy tesztet. (Ez az az 1641ccm-es motor, amivel 14 körüli időket mentek 1/4 mérföldön és én állandóan emlegetem  Roll Eyes )
Padra tették a motort és különböző karbikkal teljesítményt mértek. A legnagyobb teljesítményt nem a 48 IDA-val és 35-ös venturival mérték, hanem 38 DCNL karbikkal, amikben 30-as venturik voltak ... Ezzel tudott az 1641-es motor W110 tengellyel, 40/34 szelepekkel kerek 110 LE-t... A IDA karbikkal 109-et...


Azt mondták sokan, hogy IDA kell, nem azt, hogy nagy venturi.

De be fogom próbálni a 36-ost, van műszer, legalább okosodom.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15445 Dátum: 2011 Szeptember 26, 22:01:03 »



34-es karbival nehéz a 16.2 is, szerintem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.