www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 03:43:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3371596 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15524 Dátum: 2011 Szeptember 30, 22:18:36 »

Nikasiloznak. Heroin áron.

ezt csinálják valahol úgy, hogy odabaszok egy hengert - jelen esetben a pöcsköszörűét -, hogy neszebazeg tegyetek rá nikasilt?
vagy jelen esetben nem lenne szerencsés megoldás?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15523 Dátum: 2011 Szeptember 30, 22:15:07 »

A pihe könnyű alumínium hengereken nagyon szép a nikasilos felület.

ezt csinálják valahol úgy, hogy odabaszok egy hengert - jelen esetben a pöcsköszörűét -, hogy neszebazeg tegyetek rá nikasilt?
vagy jelen esetben nem lenne szerencsés megoldás?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15522 Dátum: 2011 Szeptember 30, 21:24:03 »

Tudom, most le leszek b@szva, hogy tök jól használhatóak a rendesebben túrt bogár motorok is (én is ilyet használok...), de azért az átalakítások mindig hoznak apró, de néha észrevétlenül is bosszantó negatívumokat, mint a nehezen kivehető gyertyák, a króm légszűrőházon elpattanó ponthegesztés, a pancsolás a légszűrő olajzáskor, a motortérgumihoz túl közel futó csőkígyó, stb...
De ezeket a korabeli szetteket egyszerűen annyira átgondolták és nem hobbi, hanem napi használatú autókhoz gyártották, így tényleg szinte minden negatívumot mellőznek...

de semmilyen negatívumot nem akarunk amit magával hoz a szokásos bogár tuning:
Nem akarjuk, hogy jóval hangosabb legyen, nem akarunk gagyi taiwani légszűrőket, nem akarunk 4 torokkal és szivatóval szenvedni, nem akarjuk forgatni...

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15521 Dátum: 2011 Szeptember 30, 21:17:03 »

Csak neked a 35,5/32 szelepekkel.

az enyémen is ilyen van ugye?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15520 Dátum: 2011 Szeptember 30, 21:16:31 »

Mivel ez a motor abszolút nem a csúcsteljesítményről szól (hiszen akkor egész más alkatrészeket vettünk volna), hanem arról amiről az Oettinger motorok is szóltak akkoriban: A gyári bogár motorból készül egy olyan, amilyen a 60-as, 70-es években lett volna a bogár motor, ha sportautónak gyártották volna... Szóval minden picit jobb lesz, minden picit erősebb, de semmilyen negatívumot nem akarunk amit magával hoz a szokásos bogár tuning:
Nem akarjuk, hogy jóval hangosabb legyen, nem akarunk gagyi taiwani légszűrőket, nem akarunk 4 torokkal és szivatóval szenvedni, nem akarjuk forgatni... Szóval, 2 verzió van:

1. gyári tengely és akkor is kapunk egy bogár motort amit nem versenyre találtak ki, de a nagyobb hengerek, a jobb hengerfejek és a dupla karbik miatt egy teljesen széria jelleggel rendelkező, de az összes gyári motornál jóval erősebb motort kapunk. (Ez így akkoriban kerek 70 LE volt!! Ez nem hangzik túl soknak, de aki már ült tényleg 65 LE fölötti bogárban, az tudja, hogy nem szar...)

2. Kap egy 270 körüli tengelyt és akkor az még nem ront semmit az előbbi koncepción, mert a többi alkatrész nagyon jó.


Állati jó motor lesz, de ne rakjatok bele nagy tengelyt!  Max 276-ost.

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #15519 Dátum: 2011 Szeptember 30, 21:15:53 »


Szerintem ez 043-as fej.
az enyémen is ilyen van ugye?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15518 Dátum: 2011 Szeptember 30, 20:46:25 »

Viszont nekem megjöttek az Oettinger 1800 TSV cuccok:

A két hengerfej repedésmentes felújított darab. Átdolgozott égésterekkel és a 90-es Oettinger hengerekhez igazítva. Mindkettő szemcseszórva, új szelepekkel, új vezetőkkel, új ülékkel, új rugókkal, új ékekkel, új rugótányérokkal. Még a tőcsavarokat is újra felületkezelték.

A pihe könnyű alumínium hengereken nagyon szép a nikasilos felület. Természetesen a hengereket is szemcseszórták kívülről. A dugók, csapszegek, gyűrűk is nagyon szépek.

Ezekhez még itthon van a Stunttól vásárolt Oettinger karbi szett, egy régi raktárkészletből előkerült garnitúra gyári új hajtórúd és az újkora óta a családunkban szolgáló 1302-es eredeti blokkja vonalba fúrva a köszörült főtengellyel...

Hamarosan minden adott lesz apu öreges tuning gépéhez  Evil




Állati jó motor lesz, de ne rakjatok bele nagy tengelyt!  Max 276-ost.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15517 Dátum: 2011 Szeptember 30, 20:23:41 »

Viszont nekem megjöttek az Oettinger 1800 TSV cuccok:

A két hengerfej repedésmentes felújított darab. Átdolgozott égésterekkel és a 90-es Oettinger hengerekhez igazítva. Mindkettő szemcseszórva, új szelepekkel, új vezetőkkel, új ülékkel, új rugókkal, új ékekkel, új rugótányérokkal. Még a tőcsavarokat is újra felületkezelték.

A pihe könnyű alumínium hengereken nagyon szép a nikasilos felület. Természetesen a hengereket is szemcseszórták kívülről. A dugók, csapszegek, gyűrűk is nagyon szépek.

Ezekhez még itthon van a Stunttól vásárolt Oettinger karbi szett, egy régi raktárkészletből előkerült garnitúra gyári új hajtórúd és az újkora óta a családunkban szolgáló 1302-es eredeti blokkja vonalba fúrva a köszörült főtengellyel...

Hamarosan minden adott lesz apu öreges tuning gépéhez  Evil


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15516 Dátum: 2011 Szeptember 30, 20:13:29 »

Igen! Ez vagy régóta, vagy másodszor van fenn az ebay-en... Elsőre rácsodálkoztam az árára, aztán én is arra jutottam, hogy ezek 043-as fejek... Bár, attól még nem is rossz az ár, mert nagyszelepes erős fejek...


Szerintem ez 043-as fej.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15515 Dátum: 2011 Szeptember 30, 15:43:15 »



Szerintem ez 043-as fej.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15514 Dátum: 2011 Szeptember 30, 09:06:57 »


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15513 Dátum: 2011 Szeptember 30, 08:57:49 »


Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15512 Dátum: 2011 Szeptember 30, 08:40:38 »


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15511 Dátum: 2011 Szeptember 29, 23:59:49 »

komolyan mondom ezeknek elmentek otthonról   Roll Eyes http://www.ebay.de/itm/Porsche-Style-Kuhlung-System-VW-Kafer-240mm-Version-B-/160657880755?pt=DE_Autoteile&hash=item2567f4b6b3

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15510 Dátum: 2011 Szeptember 29, 23:46:47 »

bátraké a szerencse ill. a szopás http://www.ebay.de/itm/Zylinderkopfe-VW-Kafer-Typ-1-044-Tuning-1-Paar-Formel-V-/160658347672?pt=DE_Autoteile&hash=item2567fbd698

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #15509 Dátum: 2011 Szeptember 28, 09:37:40 »

két karbi+szívócsövek+légszűrők+rudazat kb100+szerelés. fej még kérdéses, valószínű amit stunt javasolt
Ok, köszi.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15508 Dátum: 2011 Szeptember 28, 09:36:22 »

mennyire jöttek ki így a karbik? Fejet mennyiért találtál és milyet?
két karbi+szívócsövek+légszűrők+rudazat kb100+szerelés. fej még kérdéses, valószínű amit stunt javasolt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15507 Dátum: 2011 Szeptember 28, 09:30:30 »

weber és dellorto a téma Grin
Proti Solexet kérdezett, egyébként az elvek ugyanazok. (Sokat kell szopni Smiley )

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #15506 Dátum: 2011 Szeptember 28, 09:23:49 »

én itthon találtam jó karbikat, a többi hozzávalót is itthon vettem meg, a fej meg ha minden jól megy amerikából lesz
mennyire jöttek ki így a karbik? Fejet mennyiért találtál és milyet?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #15505 Dátum: 2011 Szeptember 28, 09:23:12 »

azmiaz? Custom Speed Parts?
http://shop.hoffmann-speedster.com/catalog/index.php/cPath/395_1732_1756/sort/3a/page/7
Karbi:
http://shop.hoffmann-speedster.com/catalog/index.php/cPath/395_1732_1754/sort/3a/page/1
« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 28, 09:25:15 írta Mr.Horsepower »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #15504 Dátum: 2011 Szeptember 28, 09:11:27 »

CSP? Vagy túl nyilvánvaló?
azmiaz? Custom Speed Parts?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15503 Dátum: 2011 Szeptember 28, 08:46:41 »

Kicsit okoskodok, legyen off.
weber és dellorto a téma Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15502 Dátum: 2011 Szeptember 28, 08:38:51 »

Valaki? Biztos rendeltetek már kintről, de honnan?
CSP? Vagy túl nyilvánvaló?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15501 Dátum: 2011 Szeptember 28, 08:38:16 »

Kosz Maresz!
Solexben is van ilyen?
Kicsit okoskodok, legyen off.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15500 Dátum: 2011 Szeptember 28, 08:32:02 »

Valaki? Biztos rendeltetek már kintről, de honnan?
én itthon találtam jó karbikat, a többi hozzávalót is itthon vettem meg, a fej meg ha minden jól megy amerikából lesz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #15499 Dátum: 2011 Szeptember 28, 08:22:01 »

Valaki? Biztos rendeltetek már kintről, de honnan?
Hengerfej hoffman speedster esetleg

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #15498 Dátum: 2011 Szeptember 28, 08:11:42 »

Tudnátok egy megbízható és nem elszállt beszerzési forrást mondani hengerfejekhez és dual weber karbikhoz (lehetőleg ne amerikából)? Köszi!
Valaki? Biztos rendeltetek már kintről, de honnan?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #15497 Dátum: 2011 Szeptember 28, 07:44:58 »


« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 28, 07:47:53 írta Bripery »

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15496 Dátum: 2011 Szeptember 27, 23:12:54 »

Kosz Maresz!
Solexben is van ilyen?
levegö fuvoka alja hasonló...egyben keverö csö is...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #15495 Dátum: 2011 Szeptember 27, 23:10:10 »

karbiban felül
Kosz Maresz!
Solexben is van ilyen?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15494 Dátum: 2011 Szeptember 27, 23:02:36 »

Nekem, mint a temaban felmuveltnek valaki elmondana, hogy mi az a keverocso ? Lattam Stunt blogjan azokat a szep kis lyukas furulyakat, biztos szep hangjuk van :-) De ezek hol vannak? Mekkorak es mire valok? Meg sosem lattam ilyet.
karbiban felül minden torokra 1 jut
cirka akkora mint az ikeás ceruza amit mindeki zsebre tesz. ez keveri meg benzint és levegöt.
Más furat méret kialakitása van igy van több féle

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #15493 Dátum: 2011 Szeptember 27, 22:59:44 »

Általánosságban elmondható, hogy a keverőcsövek közepe alatt a benzinfuratok vannak
Nekem, mint a temaban felmuveltnek valaki elmondana, hogy mi az a keverocso ? Lattam Stunt blogjan azokat a szep kis lyukas furulyakat, biztos szep hangjuk van :-) De ezek hol vannak? Mekkorak es mire valok? Meg sosem lattam ilyet.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #15492 Dátum: 2011 Szeptember 27, 22:58:29 »

Tudnátok egy megbízható és nem elszállt beszerzési forrást mondani hengerfejekhez és dual weber karbikhoz (lehetőleg ne amerikából)? Köszi!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #15491 Dátum: 2011 Szeptember 27, 22:20:39 »

lehet, hogy nem véletlenül találták ki a szabályozott keverékképzést.
a sok gyári mérnöknek is tele lehetett a fasza a karburátorokkal. :-))
és akkor hol marad a kísérletezés és saját munka öröme Cheesy

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #15490 Dátum: 2011 Szeptember 27, 22:18:39 »

na ennek az eredményét megvárom, pont ezen törtem a fejem, hogy megmókolom az f57-es keverőcsövet, hogy alul is jobb legyen Grin

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15489 Dátum: 2011 Szeptember 27, 21:43:28 »

nem rég kísérleteztem a keverőcsövekkel, azonos fúvókák csak a keverő csövet cseréltem, mintha teljesen más motor lett volna a két különböző keverőcsővel
nincsenek műszereim, csak fülre-szagra-szemre gyertyaszínre állítgattam

lehet, hogy nem véletlenül találták ki a szabályozott keverékképzést.
a sok gyári mérnöknek is tele lehetett a fasza a karburátorokkal. :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15488 Dátum: 2011 Szeptember 27, 21:36:36 »

http://oettingertsv.blogspot.com/2011/09/keverocsovek-keverese.html

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15487 Dátum: 2011 Szeptember 27, 21:19:07 »

nem rég kísérleteztem a keverőcsövekkel, azonos fúvókák csak a keverő csövet cseréltem, mintha teljesen más motor lett volna a két különböző keverőcsővel
nincsenek műszereim, csak fülre-szagra-szemre gyertyaszínre állítgattam
47/125/180 7.5-8l körül fogyaszt
az f50-el szinte 1000-es fordulattól terhelhető de csak 3500-4000-ig pörög intenzíven utána csak lomhán mászik a fordulat 4500-4700-ig
az f57-el 1500-alatt kicsit rántva indul el de kb. 2/3 idő alatt kiforog 5000-ig és keréken elforgatható 5500-ig
az f50-nél nagy levegőfúvókákkal elértem azt, hogy fent is jó legyen de nem forgott soha olyan intenzíven mint az f57-el és 5300-5500 volt a vége és 8.5-9 körül fogyasztott
az f57-nél pedig "arányaiban" nagyobb benzinfúvókával lett kezes alul, de kicsit mintha így meg dús lenne minden tartományban, és most 8-8.5 l-t fogyaszt
érdekes volt számomra, hogy a gyári (145benya, 235levegő) fúvókakészlettel is hibátlanul működött, de alapvetően azzal is lomhábban pörög ki
a két keverő cső annyiban különbözik, hogy az alsó két furat sor nagyobb az f50-en
tudom, hogy ez egy elég mezítlábas tesz és az én motorom csak 1.6 és 29-es a venturim de gondoltam érdekesség ként leírom


Általánosságban elmondható, hogy a keverőcsövek közepe alatt a benzinfuratok vannak, ott minél több a furat, annál dúsabb a keverék főleg 3000 fordulat felett, felül pedig (benzinszint felett) a levegő furatok vannak. Ott minél nagyobb és több a furat, úgy kezd el hamarabb beindulni a teljesítményrendszer az alapjárati rendszer után, tehát alul dúsítja kb. 2000-3000 között, mint nekem most.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15486 Dátum: 2011 Szeptember 27, 21:15:16 »



Egy kölcsön műszer van nálam, de motort padon kell.

agomotors.hu

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #15485 Dátum: 2011 Szeptember 27, 21:03:30 »


4000 felett tökéletes, alul pedig hullámzik: jó majd elszegényedik, majd megint jó.
Amit te mondasz teljes tartományt tenne tönkre, főleg felül.


Azt hiszem keverőcső probléma lesz.
nem rég kísérleteztem a keverőcsövekkel, azonos fúvókák csak a keverő csövet cseréltem, mintha teljesen más motor lett volna a két különböző keverőcsővel
nincsenek műszereim, csak fülre-szagra-szemre gyertyaszínre állítgattam
47/125/180 7.5-8l körül fogyaszt
az f50-el szinte 1000-es fordulattól terhelhető de csak 3500-4000-ig pörög intenzíven utána csak lomhán mászik a fordulat 4500-4700-ig
az f57-el 1500-alatt kicsit rántva indul el de kb. 2/3 idő alatt kiforog 5000-ig és keréken elforgatható 5500-ig
az f50-nél nagy levegőfúvókákkal elértem azt, hogy fent is jó legyen de nem forgott soha olyan intenzíven mint az f57-el és 5300-5500 volt a vége és 8.5-9 körül fogyasztott
az f57-nél pedig "arányaiban" nagyobb benzinfúvókával lett kezes alul, de kicsit mintha így meg dús lenne minden tartományban, és most 8-8.5 l-t fogyaszt
érdekes volt számomra, hogy a gyári (145benya, 235levegő) fúvókakészlettel is hibátlanul működött, de alapvetően azzal is lomhábban pörög ki
a két keverő cső annyiban különbözik, hogy az alsó két furat sor nagyobb az f50-en
tudom, hogy ez egy elég mezítlábas tesz és az én motorom csak 1.6 és 29-es a venturim de gondoltam érdekesség ként leírom
« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 27, 21:12:32 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.