www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 09:39:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3372903 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #15564 Dátum: 2011 Október 08, 16:58:47 »



tavaly Spaban oda is csapta a falnak....
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15563 Dátum: 2011 Október 08, 16:22:50 »


irigy smile
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #15562 Dátum: 2011 Október 07, 09:44:17 »


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #15561 Dátum: 2011 Október 06, 16:55:26 »

Ez már azért kissé túlzásnak érzem. Az ember nagyon szeretheti a bogarat és a bogarazást, ez iszonyat munka és iszonyat pénz, akár melyik részén vagy a világnak.

Közelebb áll a szoborhoz, mint az autóhoz, az biztos...sajnálnám használni kategória. A mérnöki munka (főleg a futóműben) és a részletek kidolgozása minden esetre dícséretes. 2003-ban már Turbós Germanlookere volt a tagnak, veszélyes állatfaj az ilyen, főleg, ha pénze is van hozzá  Cool

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15560 Dátum: 2011 Október 06, 16:48:41 »

a motorjáról még nincsenek képek, de a technika megér egy misét

http://www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=10501



Ez már azért kissé túlzásnak érzem. Az ember nagyon szeretheti a bogarat és a bogarazást, ez iszonyat munka és iszonyat pénz, akár melyik részén vagy a világnak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #15559 Dátum: 2011 Október 06, 15:35:51 »

Regelni kéne...

a 2-3. oldalra beszúrt képek látszanak így is (igaz, hogy a lényeg kevésbé)

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15558 Dátum: 2011 Október 06, 12:29:50 »

<beszúrt kép törölve>


Ez egy hűtőbordák nélküli CNC-zett drag fej. Viszont sem a kipufogó csatornák szögét, sem egyéb geometriai változást nem csináltak rajta, hacsak nem a Street Eliminator szívócsöveket és azok szögét vesszük.

Persze nem azt mondom, hogy szar, de korlátozottan használható, a Jeff Denham fej pedig egy másik motorkoncepció része, több hengerfej csavar, más szögű szívó és kipufogó csatornák és egy teljesen áttervezett fej. És sorozatgyártott!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #15557 Dátum: 2011 Október 06, 12:22:22 »

a motorjáról még nincsenek képek, de a technika megér egy misét

http://www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=10501

kis info hozzá:
The engine will be a autocraft fuel injected 2332 turbo. Heads are superflows with a water jacket (so I can up the boost on the street). A huge holset turbo sitting behind me where the back seat used to be. Should be good for a whole lump of hp. Gearbox is a Porsche 915 (just had a Quaife lsd fitted so that I can steer the car on the back wheels)...ha ha.
Wheels are cargraphics 8.5 x 18 front 225/30s and 10 x 18s rear 265/35s. Wings are 4cm oversize Kerchers fronts and 6cm Remmele carbons on the rear.
Bumpers and running boards are both widened Remmele items that meet the arches perfect (although we had to cut and shut the rear wings to get the perfect fit).
All the body prep and fitting together was done by myself and it took forever but my labour's cheap. The paint inside and underneath is as good as on top. The paint is absolutly stunning. It flips about in certain lights.
Thanks to Dan Simpson and the lads for the lift of the body onto the chassis.


Regelni kéne...

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Süni
« Hozzászólás #15556 Dátum: 2011 Október 06, 12:21:24 »

<beszúrt kép törölve>
HBZMG  Shocked
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #15555 Dátum: 2011 Október 06, 11:58:44 »

a motorjáról még nincsenek képek, de a technika megér egy misét

http://www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=10501

kis info hozzá:
The engine will be a autocraft fuel injected 2332 turbo. Heads are superflows with a water jacket (so I can up the boost on the street). A huge holset turbo sitting behind me where the back seat used to be. Should be good for a whole lump of hp. Gearbox is a Porsche 915 (just had a Quaife lsd fitted so that I can steer the car on the back wheels)...ha ha.
Wheels are cargraphics 8.5 x 18 front 225/30s and 10 x 18s rear 265/35s. Wings are 4cm oversize Kerchers fronts and 6cm Remmele carbons on the rear.
Bumpers and running boards are both widened Remmele items that meet the arches perfect (although we had to cut and shut the rear wings to get the perfect fit).
All the body prep and fitting together was done by myself and it took forever but my labour's cheap. The paint inside and underneath is as good as on top. The paint is absolutly stunning. It flips about in certain lights.
Thanks to Dan Simpson and the lads for the lift of the body onto the chassis.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Október 06, 12:01:08 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #15554 Dátum: 2011 Október 06, 05:47:01 »


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #15553 Dátum: 2011 Október 05, 21:59:12 »

Itt kezdődik az alkotás. A többi csak LEGO.


Egy ilyen alkotásért mennyi zöldhasút kell leszurkolni?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15552 Dátum: 2011 Október 05, 19:38:31 »

Itt kezdődik az alkotás. A többi csak LEGO.

http://www.4inbore.com/Parts.html

Jeff Denham cége.  Az a motor ODABASZ! 
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15551 Dátum: 2011 Október 05, 17:31:15 »

http://www.4inbore.com/Parts.html

Jeff Denham cége.  Az a motor ODABASZ! 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15550 Dátum: 2011 Október 04, 20:16:11 »


CALLOOK HOL VAGY????

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #15549 Dátum: 2011 Október 04, 20:12:50 »

CALLOOK HOL VAGY????

Szerintem Sopronban... Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #15548 Dátum: 2011 Október 04, 19:35:28 »

CALLOOK HOL VAGY????

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15547 Dátum: 2011 Október 02, 20:58:13 »

kiscsillag tudom  Kiss azokat csináltatok mert a rémálom1915ct-n 36os dellortók lesznek
 Grin

Akkor jó! Esetleg alapjárati 50-es vagy 48-as?
Lehet az enyém is 130-as, majd dörzsárazok!  és fizetek is!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15546 Dátum: 2011 Október 02, 20:55:09 »

Én dellorto-t használok, nem webert....
kiscsillag tudom  Kiss azokat csináltatok mert a rémálom1915ct-n 36os dellortók lesznek
 Grin

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15545 Dátum: 2011 Október 02, 20:50:56 »

kedden csináltatok neked,akkor csinálják nekem is a 130-asokat Wink

Én dellorto-t használok, nem webert....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15544 Dátum: 2011 Október 02, 19:52:29 »




 Kár, hogy nincs 135-ösöm....
kedden csináltatok neked,akkor csinálják nekem is a 130-asokat Wink

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #15543 Dátum: 2011 Október 02, 19:12:40 »

Apu pont tegnap jutott a végére annak a 924-es Porschénak, ami már 2-3 éve itt volt nálunk. Motorfelújítás volt rajta és a nem működő, szétbuherált K-jet javítása. Én ebben a munkában nem voltam hajlandó apunak segíteni, mert f@szságnak tartottam, hogy bevállalta egy döglött K-jet javítását. Aztán egyre jobban állt össze a dolog, de tegnapra jutott el odáig, hogy tökéletes lett mindenféle szempontból.
De rohadt sok munkát, pénzt, energiát kellett befektetni, hogy jó legyen, és le kellett selejtezni vagy egy tucat szopóálarcot... Volt egy olyan pont is, amikor apu elhatározta, hogy megveszi a tulajtól és rádob 2 fekvő Webert...

mikor vihetem a Golfot? csak az alapjárat ingadozik kicsit .... Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15542 Dátum: 2011 Október 02, 19:08:49 »

Apu pont tegnap jutott a végére annak a 924-es Porschénak, ami már 2-3 éve itt volt nálunk. Motorfelújítás volt rajta és a nem működő, szétbuherált K-jet javítása. Én ebben a munkában nem voltam hajlandó apunak segíteni, mert f@szságnak tartottam, hogy bevállalta egy döglött K-jet javítását. Aztán egyre jobban állt össze a dolog, de tegnapra jutott el odáig, hogy tökéletes lett mindenféle szempontból.
De rohadt sok munkát, pénzt, energiát kellett befektetni, hogy jó legyen, és le kellett selejtezni vagy egy tucat szopóálarcot... Volt egy olyan pont is, amikor apu elhatározta, hogy megveszi a tulajtól és rádob 2 fekvő Webert...

Én szeretem ezeket a karbikat. Sokkal több tudás van ezekben, mint egy befecskendezőben.

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #15541 Dátum: 2011 Október 02, 18:46:57 »



szép

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15540 Dátum: 2011 Október 02, 17:29:09 »

Én szeretem ezeket a karbikat. Sokkal több tudás van ezekben, mint egy befecskendezőben.
az egyik egy pontosan tizedmillire gyártott ikea asztalláb, a másik meg egy mikelandzseló által faragott.
találd ki, hogy melyik melyik :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15539 Dátum: 2011 Október 02, 17:23:51 »


Én szeretem ezeket a karbikat. Sokkal több tudás van ezekben, mint egy befecskendezőben.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15538 Dátum: 2011 Október 02, 17:19:45 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15537 Dátum: 2011 Október 02, 16:12:04 »

Már kiszereltem az enyémből a 32-eseket. Holnap megy postán kölcsönbe.



Már az asztalon vannak szétszedve a karbik. Éppen a netet túrom, hogy mit javasolnak gyári benzinszintnek.

Ha itt lesz a 32-es, akkor 52/140/205 fúvókákkal próbálkozom elsőnek. Kár, hogy nincs 135-ösöm....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15536 Dátum: 2011 Október 02, 16:06:30 »

Már kiszereltem az enyémből a 32-eseket. Holnap megy postán kölcsönbe.


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15535 Dátum: 2011 Október 02, 14:06:13 »

http://oettingertsv.blogspot.com/2011/10/most-lett-eleg.html

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #15534 Dátum: 2011 Október 02, 08:32:41 »

És tényleg. Fel sem tételeztem. Shocked

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #15533 Dátum: 2011 Október 02, 07:50:17 »

Bogarat is javítanak minőségi alkatrésszel, az még nem bűn, ha a korral haladva újhodik meg...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #15532 Dátum: 2011 Október 01, 19:48:41 »

Ez egy 50-es évek végi bicikli. Simán elketyerészne persellyel is.  Cheesy
<beszúrt kép törölve>

Bogarat is javítanak minőségi alkatrésszel, az még nem bűn, ha a korral haladva újhodik meg...

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #15531 Dátum: 2011 Október 01, 17:28:58 »

Az acélperselyezés és a Nicasil aluhenger nem összehasonlítható. Egyik a kannás bor, másik meg a villányi cabernet savignon.

A nicasil egy alumínium felületi réteg, amelyet a nikkel és silicium részecskék tesznek csúszóssá és kopásállóvá.  A súrlódása majdnem fele, mint a acélhengeren a gyűrűnek és a kenése is könnyebb (de leginkább szintetikus olajat igényel a 2T motorokban). Másik nagy előnye, hogy olyan illesztése érhető el az alu hengeren az alu dugattyúnak, ami alu dugattyú acél hengeren soha, mert amikor melegedne és nem egyformán tágulna akkor megszorulna.

A Nicasil rétegű (az elnevezés a Mahle szabadalma) hengerek az egyik legkirályabb dolgok, amik az utóbbi 30 évben kitaláltak, beleértve a TiNi vagy a DLC rétegezést/bevonatolást is az acél alkatrészeken.
Ez egy 50-es évek végi bicikli. Simán elketyerészne persellyel is.  Cheesy

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15530 Dátum: 2011 Október 01, 17:20:43 »

25-30 között van egy új henger. Nem sokkal kevesebbet mondtak az acélperselyezésre.

Az acélperselyezés és a Nicasil aluhenger nem összehasonlítható. Egyik a kannás bor, másik meg a villányi cabernet savignon.

A nicasil egy alumínium felületi réteg, amelyet a nikkel és silicium részecskék tesznek csúszóssá és kopásállóvá.  A súrlódása majdnem fele, mint a acélhengeren a gyűrűnek és a kenése is könnyebb (de leginkább szintetikus olajat igényel a 2T motorokban). Másik nagy előnye, hogy olyan illesztése érhető el az alu hengeren az alu dugattyúnak, ami alu dugattyú acél hengeren soha, mert amikor melegedne és nem egyformán tágulna akkor megszorulna.

A Nicasil rétegű (az elnevezés a Mahle szabadalma) hengerek az egyik legkirályabb dolgok, amik az utóbbi 30 évben kitaláltak, beleértve a TiNi vagy a DLC rétegezést/bevonatolást is az acél alkatrészeken.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #15529 Dátum: 2011 Október 01, 16:43:21 »

25-30 között van egy új henger. Nem sokkal kevesebbet mondtak az acélperselyezésre.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15528 Dátum: 2011 Október 01, 16:36:26 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15527 Dátum: 2011 Október 01, 08:14:05 »

Fogalmam sincs mennyi, én még nem csináltattam, csak anno motoros korszakomból emlékszem, hogy többször volt téma...
Egy kérdést megér: http://omegamotor.hu/index.php/nicasil-bevonat-felujitas.html

OFF NSU hengerem mennyi lehet? 50ccm

1303LS
« Hozzászólás #15526 Dátum: 2011 Október 01, 07:07:18 »

Nikasiloznak. Heroin áron.

OFF NSU hengerem mennyi lehet? 50ccm
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15525 Dátum: 2011 Szeptember 30, 22:30:29 »

Nikasiloznak. Heroin áron.
szóval nem 1-2 ezer ft-os kategória, akkor ne is mondd tovább!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.177 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.