www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 09:51:38
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
164
165
166
167
168
[
169
]
170
171
172
173
174
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3372941 alkalommal)
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15564 Dátum:
2011 Október 08, 16:58:47 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2011 Október 07, 09:44:17
tavaly Spaban oda is csapta a falnak....
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15563 Dátum:
2011 Október 08, 16:22:50 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2011 Október 07, 09:44:17
irigy smile
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15562 Dátum:
2011 Október 07, 09:44:17 »
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15561 Dátum:
2011 Október 06, 16:55:26 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Október 06, 16:48:41
Ez már azért kissé túlzásnak érzem. Az ember nagyon szeretheti a bogarat és a bogarazást, ez iszonyat munka és iszonyat pénz, akár melyik részén vagy a világnak.
Közelebb áll a szoborhoz, mint az autóhoz, az biztos...sajnálnám használni kategória. A mérnöki munka (főleg a futóműben) és a részletek kidolgozása minden esetre dícséretes. 2003-ban már Turbós Germanlookere volt a tagnak, veszélyes állatfaj az ilyen, főleg, ha pénze is van hozzá
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15560 Dátum:
2011 Október 06, 16:48:41 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2011 Október 06, 11:58:44
a motorjáról még nincsenek képek, de a technika megér egy misét
http://www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=10501
Ez már azért kissé túlzásnak érzem. Az ember nagyon szeretheti a bogarat és a bogarazást, ez iszonyat munka és iszonyat pénz, akár melyik részén vagy a világnak.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15559 Dátum:
2011 Október 06, 15:35:51 »
Idézetet írta: Mákos - 2011 Október 06, 12:22:22
Regelni kéne...
a 2-3. oldalra beszúrt képek látszanak így is (igaz, hogy a lényeg kevésbé)
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15558 Dátum:
2011 Október 06, 12:29:50 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Október 06, 05:47:01
<beszúrt kép törölve>
Ez egy hűtőbordák nélküli CNC-zett drag fej. Viszont sem a kipufogó csatornák szögét, sem egyéb geometriai változást nem csináltak rajta, hacsak nem a Street Eliminator szívócsöveket és azok szögét vesszük.
Persze nem azt mondom, hogy szar, de korlátozottan használható, a Jeff Denham fej pedig egy másik motorkoncepció része, több hengerfej csavar, más szögű szívó és kipufogó csatornák és egy teljesen áttervezett fej. És sorozatgyártott!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15557 Dátum:
2011 Október 06, 12:22:22 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2011 Október 06, 11:58:44
a motorjáról még nincsenek képek, de a technika megér egy misét
http://www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=10501
kis info hozzá:
The engine will be a autocraft fuel injected 2332 turbo. Heads are superflows with a water jacket (so I can up the boost on the street). A huge holset turbo sitting behind me where the back seat used to be. Should be good for a whole lump of hp. Gearbox is a Porsche 915 (just had a Quaife lsd fitted so that I can steer the car on the back wheels)...ha ha.
Wheels are cargraphics 8.5 x 18 front 225/30s and 10 x 18s rear 265/35s. Wings are 4cm oversize Kerchers fronts and 6cm Remmele carbons on the rear.
Bumpers and running boards are both widened Remmele items that meet the arches perfect (although we had to cut and shut the rear wings to get the perfect fit).
All the body prep and fitting together was done by myself and it took forever but my labour's cheap. The paint inside and underneath is as good as on top. The paint is absolutly stunning. It flips about in certain lights.
Thanks to Dan Simpson and the lads for the lift of the body onto the chassis.
Regelni kéne...
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15556 Dátum:
2011 Október 06, 12:21:24 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Október 06, 05:47:01
<beszúrt kép törölve>
HBZMG
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15555 Dátum:
2011 Október 06, 11:58:44 »
a motorjáról még nincsenek képek, de a technika megér egy misét
http://www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=10501
kis info hozzá:
The engine will be a autocraft fuel injected 2332 turbo. Heads are superflows with a water jacket (so I can up the boost on the street). A huge holset turbo sitting behind me where the back seat used to be. Should be good for a whole lump of hp. Gearbox is a Porsche 915 (just had a Quaife lsd fitted so that I can steer the car on the back wheels)...ha ha.
Wheels are cargraphics 8.5 x 18 front 225/30s and 10 x 18s rear 265/35s. Wings are 4cm oversize Kerchers fronts and 6cm Remmele carbons on the rear.
Bumpers and running boards are both widened Remmele items that meet the arches perfect (although we had to cut and shut the rear wings to get the perfect fit).
All the body prep and fitting together was done by myself and it took forever but my labour's cheap. The paint inside and underneath is as good as on top. The paint is absolutly stunning. It flips about in certain lights.
Thanks to Dan Simpson and the lads for the lift of the body onto the chassis.
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Október 06, 12:01:08 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15554 Dátum:
2011 Október 06, 05:47:01 »
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
GeRGelu:
Hozzászólások: 1019
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15553 Dátum:
2011 Október 05, 21:59:12 »
Idézetet írta: gsattila - 2011 Október 05, 19:38:31
Itt kezdődik az alkotás. A többi csak LEGO.
Egy ilyen alkotásért mennyi zöldhasút kell leszurkolni?
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15552 Dátum:
2011 Október 05, 19:38:31 »
Itt kezdődik az alkotás. A többi csak LEGO.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Október 05, 17:31:15
http://www.4inbore.com/Parts.html
Jeff Denham cége. Az a motor ODABASZ!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15551 Dátum:
2011 Október 05, 17:31:15 »
http://www.4inbore.com/Parts.html
Jeff Denham cége. Az a motor ODABASZ!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15550 Dátum:
2011 Október 04, 20:16:11 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Október 04, 19:35:28
CALLOOK HOL VAGY????
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15549 Dátum:
2011 Október 04, 20:12:50 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Október 04, 19:35:28
CALLOOK HOL VAGY????
Szerintem Sopronban...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15548 Dátum:
2011 Október 04, 19:35:28 »
CALLOOK HOL VAGY????
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15547 Dátum:
2011 Október 02, 20:58:13 »
Idézetet írta: tati - 2011 Október 02, 20:55:09
kiscsillag tudom
azokat csináltatok mert a rémálom1915ct-n 36os dellortók lesznek
Akkor jó! Esetleg alapjárati 50-es vagy 48-as?
Lehet az enyém is 130-as, majd dörzsárazok! és fizetek is!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15546 Dátum:
2011 Október 02, 20:55:09 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Október 02, 20:50:56
Én dellorto-t használok, nem webert....
kiscsillag tudom
azokat csináltatok mert a rémálom1915ct-n 36os dellortók lesznek
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15545 Dátum:
2011 Október 02, 20:50:56 »
Idézetet írta: tati - 2011 Október 02, 19:52:29
kedden csináltatok neked,akkor csinálják nekem is a 130-asokat
Én dellorto-t használok, nem webert....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15544 Dátum:
2011 Október 02, 19:52:29 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Október 02, 16:12:04
Kár, hogy nincs 135-ösöm....
kedden csináltatok neked,akkor csinálják nekem is a 130-asokat
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15543 Dátum:
2011 Október 02, 19:12:40 »
Idézetet írta: callook - 2011 Október 02, 19:08:49
Apu pont tegnap jutott a végére annak a 924-es Porschénak, ami már 2-3 éve itt volt nálunk. Motorfelújítás volt rajta és a nem működő, szétbuherált K-jet javítása. Én ebben a munkában nem voltam hajlandó apunak segíteni, mert f@szságnak tartottam, hogy bevállalta egy döglött K-jet javítását. Aztán egyre jobban állt össze a dolog, de tegnapra jutott el odáig, hogy tökéletes lett mindenféle szempontból.
De rohadt sok munkát, pénzt, energiát kellett befektetni, hogy jó legyen, és le kellett selejtezni vagy egy tucat szopóálarcot... Volt egy olyan pont is, amikor apu elhatározta, hogy megveszi a tulajtól és rádob 2 fekvő Webert...
mikor vihetem a Golfot? csak az alapjárat ingadozik kicsit ....
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15542 Dátum:
2011 Október 02, 19:08:49 »
Apu pont tegnap jutott a végére annak a 924-es Porschénak, ami már 2-3 éve itt volt nálunk. Motorfelújítás volt rajta és a nem működő, szétbuherált K-jet javítása. Én ebben a munkában nem voltam hajlandó apunak segíteni, mert f@szságnak tartottam, hogy bevállalta egy döglött K-jet javítását. Aztán egyre jobban állt össze a dolog, de tegnapra jutott el odáig, hogy tökéletes lett mindenféle szempontból.
De rohadt sok munkát, pénzt, energiát kellett befektetni, hogy jó legyen, és le kellett selejtezni vagy egy tucat szopóálarcot... Volt egy olyan pont is, amikor apu elhatározta, hogy megveszi a tulajtól és rádob 2 fekvő Webert...
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Október 02, 17:23:51
Én szeretem ezeket a karbikat. Sokkal több tudás van ezekben, mint egy befecskendezőben.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15541 Dátum:
2011 Október 02, 18:46:57 »
szép
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15540 Dátum:
2011 Október 02, 17:29:09 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Október 02, 17:23:51
Én szeretem ezeket a karbikat. Sokkal több tudás van ezekben, mint egy befecskendezőben.
az egyik egy pontosan tizedmillire gyártott ikea asztalláb, a másik meg egy mikelandzseló által faragott.
találd ki, hogy melyik melyik :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15539 Dátum:
2011 Október 02, 17:23:51 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Október 02, 17:19:45
Én szeretem ezeket a karbikat. Sokkal több tudás van ezekben, mint egy befecskendezőben.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15538 Dátum:
2011 Október 02, 17:19:45 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Október 02, 14:06:13
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/10/most-lett-eleg.html
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15537 Dátum:
2011 Október 02, 16:12:04 »
Idézetet írta: callook - 2011 Október 02, 16:06:30
Már kiszereltem az enyémből a 32-eseket. Holnap megy postán kölcsönbe.
Már az asztalon vannak szétszedve a karbik. Éppen a netet túrom, hogy mit javasolnak gyári benzinszintnek.
Ha itt lesz a 32-es, akkor 52/140/205 fúvókákkal próbálkozom elsőnek. Kár, hogy nincs 135-ösöm....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15536 Dátum:
2011 Október 02, 16:06:30 »
Már kiszereltem az enyémből a 32-eseket. Holnap megy postán kölcsönbe.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Október 02, 14:06:13
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/10/most-lett-eleg.html
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15535 Dátum:
2011 Október 02, 14:06:13 »
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/10/most-lett-eleg.html
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15534 Dátum:
2011 Október 02, 08:32:41 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Október 02, 07:50:17
És tényleg. Fel sem tételeztem.
Bácsi Győző
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15533 Dátum:
2011 Október 02, 07:50:17 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2011 Október 01, 19:48:41
Bogarat is javítanak minőségi alkatrésszel, az még nem bűn, ha a korral haladva újhodik meg...
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15532 Dátum:
2011 Október 01, 19:48:41 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Október 01, 17:28:58
Ez egy 50-es évek végi bicikli. Simán elketyerészne persellyel is.
<beszúrt kép törölve>
Bogarat is javítanak minőségi alkatrésszel, az még nem bűn, ha a korral haladva újhodik meg...
Bácsi Győző
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15531 Dátum:
2011 Október 01, 17:28:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Október 01, 17:20:43
Az acélperselyezés és a Nicasil aluhenger nem összehasonlítható. Egyik a kannás bor, másik meg a villányi cabernet savignon.
A nicasil egy alumínium felületi réteg, amelyet a nikkel és silicium részecskék tesznek csúszóssá és kopásállóvá. A súrlódása majdnem fele, mint a acélhengeren a gyűrűnek és a kenése is könnyebb (de leginkább szintetikus olajat igényel a 2T motorokban). Másik nagy előnye, hogy olyan illesztése érhető el az alu hengeren az alu dugattyúnak, ami alu dugattyú acél hengeren soha, mert amikor melegedne és nem egyformán tágulna akkor megszorulna.
A Nicasil rétegű (az elnevezés a Mahle szabadalma) hengerek az egyik legkirályabb dolgok, amik az utóbbi 30 évben kitaláltak, beleértve a TiNi vagy a DLC rétegezést/bevonatolást is az acél alkatrészeken.
Ez egy 50-es évek végi bicikli. Simán elketyerészne persellyel is.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15530 Dátum:
2011 Október 01, 17:20:43 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Október 01, 16:43:21
25-30 között van egy új henger. Nem sokkal kevesebbet mondtak az acélperselyezésre.
Az acélperselyezés és a Nicasil aluhenger nem összehasonlítható. Egyik a kannás bor, másik meg a villányi cabernet savignon.
A nicasil egy alumínium felületi réteg, amelyet a nikkel és silicium részecskék tesznek csúszóssá és kopásállóvá. A súrlódása majdnem fele, mint a acélhengeren a gyűrűnek és a kenése is könnyebb (de leginkább szintetikus olajat igényel a 2T motorokban). Másik nagy előnye, hogy olyan illesztése érhető el az alu hengeren az alu dugattyúnak, ami alu dugattyú acél hengeren soha, mert amikor melegedne és nem egyformán tágulna akkor megszorulna.
A Nicasil rétegű (az elnevezés a Mahle szabadalma) hengerek az egyik legkirályabb dolgok, amik az utóbbi 30 évben kitaláltak, beleértve a TiNi vagy a DLC rétegezést/bevonatolást is az acél alkatrészeken.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15529 Dátum:
2011 Október 01, 16:43:21 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Október 01, 16:36:26
25-30 között van egy új henger. Nem sokkal kevesebbet mondtak az acélperselyezésre.
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15528 Dátum:
2011 Október 01, 16:36:26 »
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15527 Dátum:
2011 Október 01, 08:14:05 »
Fogalmam sincs mennyi, én még nem csináltattam, csak anno motoros korszakomból emlékszem, hogy többször volt téma...
Egy kérdést megér:
http://omegamotor.hu/index.php/nicasil-bevonat-felujitas.html
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Október 01, 07:07:18
OFF NSU hengerem mennyi lehet? 50ccm
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15526 Dátum:
2011 Október 01, 07:07:18 »
Idézetet írta: callook - 2011 Szeptember 30, 22:18:36
Nikasiloznak. Heroin áron.
OFF NSU hengerem mennyi lehet? 50ccm
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15525 Dátum:
2011 Szeptember 30, 22:30:29 »
Idézetet írta: callook - 2011 Szeptember 30, 22:18:36
Nikasiloznak. Heroin áron.
szóval nem 1-2 ezer ft-os kategória, akkor ne is mondd tovább!
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak:
1
...
164
165
166
167
168
[
169
]
170
171
172
173
174
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...