www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 09:15:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3372832 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15604 Dátum: 2011 Október 10, 20:58:49 »

Karesz barátom 303-asában fordtíva vannak a sebességek és a motor is 2-3 cm-el hátrébb van téve.
Nem tudom milyen porscheból van a váltó, de az 5.-e rohadt hosszú. Asszem fejjel lefelé van az egész váltó. Talán. 10-en sok éve így van már és rengetegszer megjárta németországot és napi használatos is emellett, nem kicsit.

Ja és a kérdés, nem egyszerűbb ez a beépítés?

Fejjel lefelé nem lehet váltót berakni, kenés szempontjából nagyon nem mindegy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #15603 Dátum: 2011 Október 10, 20:58:00 »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15602 Dátum: 2011 Október 10, 20:38:55 »


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15601 Dátum: 2011 Október 10, 20:36:34 »


1303LS
« Hozzászólás #15600 Dátum: 2011 Október 10, 20:03:17 »

Mi tavaly építettünk be Porsche váltót bogárba. Az anyagköltsége a beépítésnek a váltó árán felül 500.000 Ft volt. Persze, megoldható házilag is, de ez az összeg mutatja, hogy nem kevés átalakítást kell elvégezni. Ehhez az összeghez hozzájött még a váltó ára, továbbá a beépítés után kiderült, hogy a felújítottként megvásárolt váltó nem felújított. Ezek után a váltó javításának (nem felújításának) anyagköltsége további 250.000 Ft-ba került. Itt jegyezném meg, hogy a 250.000 Ft értékű alkatrészek elfértek egy borítékban… Ehhez jött még a rengeteg munkaóra, mert ahogy Tati írta, a Porsche váltóknak alacsonyabban helyezkedik el a rudazatuk, így vagdosni kell az alagút alját. Össze kell hozni a kihajtásokat, mert nem stimmelnek a féltengely hosszok és az osztókörök sem. (Itt jön az is, hogy csak száraz féltengelyes bogarakba) lehet bepakolni a Porsche váltót, vagy az olajos alvázat át kell alakítani szárazra…). Aztán meg kell valósítani a váltófarok rögzítését, meg a kuplungharang rögzítését is, hiszen mások a felfogatási pontok, mint bogár váltónál… Végül jön a kulissza, amit ha nem alakítunk át, akkor nem működik a rendszer, mivel a Porsche váltó rudazata az alagút aljában megy, a bogáréval ellentétben, ami az alagút felső részében fut…
Szóval, a mi tavalyi munkánk anyagköltsége a munka végére 1.000.000 Ft-ba szaladt bele… A munkaigényéről pedig annyit, hogy minden feltétel adott volt, de így is több mint 30 alkalommal kellett be és kivenni a váltót, ebből 6 alkalommal már a motor is benn volt az autóban…

Karesz barátom 303-asában fordtíva vannak a sebességek és a motor is 2-3 cm-el hátrébb van téve.
Nem tudom milyen porscheból van a váltó, de az 5.-e rohadt hosszú. Asszem fejjel lefelé van az egész váltó. Talán. 10-en sok éve így van már és rengetegszer megjárta németországot és napi használatos is emellett, nem kicsit.

Ja és a kérdés, nem egyszerűbb ez a beépítés?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15599 Dátum: 2011 Október 10, 18:49:50 »

Ha esetleg kiváncsiak vagytok, talán idefér, és az is megismerkedhet vele aki nem olvassa a buszost Smiley

A végső döntésem a busz motorját illetően ez lett: 1972-es Porsche 914 (nem VW 411/412/T2b typ4) furat 90mm löket 66mm hengerűrtartalom 1679cc nyomaték 98@2700 teljesítmény (gyári hp@rpm 79@4900) de ez a kipuff + (d-jetronic helyett) iker dollertok (40) kb 90LE . Ahnendorp kipifogó, csp tömítések, könnyített lendkerék (szintén ahnendorp) - nem versenymotor de pont annyi ereje van ami nekem kelleni fog a T1-be hogy ne érezzem magam rosszul amögött a 3mm lemez mögött ami köztem és a külvilág (túlvilág) között lesz.

Video:
http://youtu.be/Qlkars_rCRY

Képek:

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>




Ez dellorto FRD, baby dell-nek is nevezik. 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15598 Dátum: 2011 Október 10, 17:26:58 »

Nem lesz ez rossz... :-)

Ha esetleg kiváncsiak vagytok, talán idefér, és az is megismerkedhet vele aki nem olvassa a buszost Smiley
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #15597 Dátum: 2011 Október 10, 15:40:38 »



VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #15596 Dátum: 2011 Október 10, 15:01:32 »

A végső döntésem

Legyen benne sok örömöd! Cool

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #15595 Dátum: 2011 Október 10, 14:59:12 »

Össze kell hozni a kihajtásokat, mert nem stimmelnek a féltengely hosszok és az osztókörök sem.

Miért? Nem úgy van, hogy a 90mm (bogár) és 100mm (porsche) vastagságú féltengelyek hosszra tök egyformák - > vaslengőkarnál csereszabatosak? Alu lengőkarnál szokás (hosszabb) T2 féltengelyeket használni. Porsche váltó-féltengely-fék szentháromságban mindkét végén 100mm-rel mindenki jóban van mindenkivel. vagy?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Október 10, 15:01:59 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #15594 Dátum: 2011 Október 10, 14:55:02 »

köszönöm a kimerítő válaszokat
hát marad a 4 gang Grin
talán nem volt felesleges "kitárgyalni" hátha más is dédelget(ett) hasonló álmokat Wink
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #15593 Dátum: 2011 Október 10, 14:51:20 »

Ha esetleg kiváncsiak vagytok, talán idefér, és az is megismerkedhet vele aki nem olvassa a buszost Smiley

A végső döntésem a busz motorját illetően ez lett: 1972-es Porsche 914 (nem VW 411/412/T2b typ4) furat 90mm löket 66mm hengerűrtartalom 1679cc nyomaték 98@2700 teljesítmény (gyári hp@rpm 79@4900) de ez a kipuff + (d-jetronic helyett) iker dollertok (40) kb 90LE . Ahnendorp kipifogó, csp tömítések, könnyített lendkerék (szintén ahnendorp) - nem versenymotor de pont annyi ereje van ami nekem kelleni fog a T1-be hogy ne érezzem magam rosszul amögött a 3mm lemez mögött ami köztem és a külvilág (túlvilág) között lesz.

Video:
http://youtu.be/Qlkars_rCRY

Képek:













Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #15592 Dátum: 2011 Október 10, 14:44:22 »


Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #15591 Dátum: 2011 Október 10, 14:04:12 »

Mi tavaly építettünk be Porsche váltót bogárba. Az anyagköltsége a beépítésnek a váltó árán felül 500.000 Ft volt. Persze, megoldható házilag is, de ez az összeg mutatja, hogy nem kevés átalakítást kell elvégezni. Ehhez az összeghez hozzájött még a váltó ára, továbbá a beépítés után kiderült, hogy a felújítottként megvásárolt váltó nem felújított. Ezek után a váltó javításának (nem felújításának) anyagköltsége további 250.000 Ft-ba került. Itt jegyezném meg, hogy a 250.000 Ft értékű alkatrészek elfértek egy borítékban… Ehhez jött még a rengeteg munkaóra, mert ahogy Tati írta, a Porsche váltóknak alacsonyabban helyezkedik el a rudazatuk, így vagdosni kell az alagút alját. Össze kell hozni a kihajtásokat, mert nem stimmelnek a féltengely hosszok és az osztókörök sem. (Itt jön az is, hogy csak száraz féltengelyes bogarakba) lehet bepakolni a Porsche váltót, vagy az olajos alvázat át kell alakítani szárazra…). Aztán meg kell valósítani a váltófarok rögzítését, meg a kuplungharang rögzítését is, hiszen mások a felfogatási pontok, mint bogár váltónál… Végül jön a kulissza, amit ha nem alakítunk át, akkor nem működik a rendszer, mivel a Porsche váltó rudazata az alagút aljában megy, a bogáréval ellentétben, ami az alagút felső részében fut…
Szóval, a mi tavalyi munkánk anyagköltsége a munka végére 1.000.000 Ft-ba szaladt bele… A munkaigényéről pedig annyit, hogy minden feltétel adott volt, de így is több mint 30 alkalommal kellett be és kivenni a váltót, ebből 6 alkalommal már a motor is benn volt az autóban…

Na, akkor ezt megéri megcsinálni.  Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15590 Dátum: 2011 Október 10, 13:55:30 »


Mi tavaly építettünk be Porsche váltót bogárba. Az anyagköltsége a beépítésnek a váltó árán felül 500.000 Ft volt. Persze, megoldható házilag is, de ez az összeg mutatja, hogy nem kevés átalakítást kell elvégezni. Ehhez az összeghez hozzájött még a váltó ára, továbbá a beépítés után kiderült, hogy a felújítottként megvásárolt váltó nem felújított. Ezek után a váltó javításának (nem felújításának) anyagköltsége további 250.000 Ft-ba került. Itt jegyezném meg, hogy a 250.000 Ft értékű alkatrészek elfértek egy borítékban… Ehhez jött még a rengeteg munkaóra, mert ahogy Tati írta, a Porsche váltóknak alacsonyabban helyezkedik el a rudazatuk, így vagdosni kell az alagút alját. Össze kell hozni a kihajtásokat, mert nem stimmelnek a féltengely hosszok és az osztókörök sem. (Itt jön az is, hogy csak száraz féltengelyes bogarakba) lehet bepakolni a Porsche váltót, vagy az olajos alvázat át kell alakítani szárazra…). Aztán meg kell valósítani a váltófarok rögzítését, meg a kuplungharang rögzítését is, hiszen mások a felfogatási pontok, mint bogár váltónál… Végül jön a kulissza, amit ha nem alakítunk át, akkor nem működik a rendszer, mivel a Porsche váltó rudazata az alagút aljában megy, a bogáréval ellentétben, ami az alagút felső részében fut…
Szóval, a mi tavalyi munkánk anyagköltsége a munka végére 1.000.000 Ft-ba szaladt bele… A munkaigényéről pedig annyit, hogy minden feltétel adott volt, de így is több mint 30 alkalommal kellett be és kivenni a váltót, ebből 6 alkalommal már a motor is benn volt az autóban…

köszönöm lemondok a tervről....
aszittem Grin
csak váltó ki-váltó be az eksön(én kis naiv) Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15589 Dátum: 2011 Október 10, 13:44:11 »

azért talán a semminél picit több,
talán kitolgható a "még nemrázódik szét" fordulatszámhatár
 ezzel esetleg az utazó is "akár" 120km/h  lehet Roll Eyes

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #15588 Dátum: 2011 Október 10, 13:29:08 »

ezeknek a grammolás centírozás hókuszpókuszoknak semmi értelme a hengerfej mókolásnak pedig elég kikaparni a félcenti vastag koxot esetleg szelepvezetőt cserélni és szelepet becsiszolni
egy jól összerakott 1,6os motorral  8literes átlagfogyasztással van 110km/h utazód

azért talán a semminél picit több,
talán kitolgható a "még nemrázódik szét" fordulatszámhatár
 ezzel esetleg az utazó is "akár" 120km/h  lehet Roll Eyes
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #15587 Dátum: 2011 Október 10, 13:24:43 »

nem hallottam martonpapper porsche váltójáról ....
 de nincs értelme 
azért mert szét kell vágni az alváz központi gerendát, átalakítani a váltórudazatot,bakokat venni tartókat felhekmányolni..... kuplung kötél kinyomócsapágy önindító,ez se jön ki egy százasból....   még  a féltengely kihajtás sem jó mindegyiknél... 
köszönöm lemondok a tervről....
aszittem Grin
csak váltó ki-váltó be az eksön(én kis naiv) Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15586 Dátum: 2011 Október 10, 13:10:04 »

de ez akkor meg nem motortuning, hanem szinte szmb
  őőő kifelejtettem hogy feltétlen pirosra kell festeni a szelepfedeleket és akkor meg de.... Kiss

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #15585 Dátum: 2011 Október 10, 12:51:15 »

e

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #15584 Dátum: 2011 Október 10, 12:32:44 »

ezeknek a grammolás centírozás hókuszpókuszoknak semmi értelme a hengerfej mókolásnak pedig elég kikaparni a félcenti vastag koxot esetleg szelepvezetőt cserélni és szelepet becsiszolni
egy jól összerakott 1,6os motorral  8literes átlagfogyasztással van 110km/h utazód

...

de ez akkor meg nem motortuning, hanem szinte szmb
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15583 Dátum: 2011 Október 10, 12:32:36 »

e

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15582 Dátum: 2011 Október 10, 12:25:05 »

e
« Utoljára szerkesztve: 2011 Október 10, 12:28:05 írta tati »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15581 Dátum: 2011 Október 10, 12:23:55 »

én sem, de érdekelne.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #15580 Dátum: 2011 Október 10, 12:22:35 »

nem hallottam martonpapper porsche váltójáról ....

én sem, de érdekelne.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15579 Dátum: 2011 Október 10, 12:14:17 »

köszi megnéztem habár ellentmondásos néhol Grin


2.) 1.3-as bogárba 1.6 os typ 3-as motorhoz (széria busz karbival)34 pict3?
van-e értelme?

és ha nincs miért nincs Grin

a motor teljes felújításon esik át főtengely  centírozva lendkerék centírozva könyítve hajtókarok-dugatyúk grammolva ilyesmi
hengerfejekkel még nincs foglalkozva, mit érdemes "soft" lehetőségek mellett?

cél egy magasabb utazósebességű nemnagyfogyasztású "jól" gyorsuló motor
hétköznapi célra Tongue
ezeknek a grammolás centírozás hókuszpókuszoknak semmi értelme a hengerfej mókolásnak pedig elég kikaparni a félcenti vastag koxot esetleg szelepvezetőt cserélni és szelepet becsiszolni
egy jól összerakott 1,6os motorral  8literes átlagfogyasztással van 110km/h utazód

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15578 Dátum: 2011 Október 10, 12:03:01 »

köszi megnéztem habár ellentmondásos néhol Grin

van-e értelme?

és ha nincs miért nincs Grin

nem hallottam martonpapper porsche váltójáról ....
 de nincs értelme 
azért mert szét kell vágni az alváz központi gerendát, átalakítani a váltórudazatot,bakokat venni tartókat felhekmányolni..... kuplung kötél kinyomócsapágy önindító,ez se jön ki egy százasból....   még  a féltengely kihajtás sem jó mindegyiknél... 
« Utoljára szerkesztve: 2011 Október 10, 12:06:40 írta tati »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15577 Dátum: 2011 Október 10, 11:55:33 »

Én nem látom értelmét. Biztos ezek a váltók soha nem mennek tönkre, de mi van ha igen?

de igen tönkre mennek 30-40 év alatt és egy komplett motorfelújítással (ár-ilag)megegyezik a rendbetétele Undecided

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #15576 Dátum: 2011 Október 10, 11:52:20 »

az érdekelne
1.)vajon a Marton-féle a porche váltók ilyenek-e
2.) 1.3-as bogárba 1.6 os typ 3-as motorhoz (széria busz karbival)34 pict3?
van-e értelme?

és ha nincs miért nincs Grin

a motor teljes felújításon esik át főtengely  centírozva lendkerék centírozva könyítve hajtókarok-dugatyúk grammolva ilyesmi
hengerfejekkel még nincs foglalkozva, mit érdemes "soft" lehetőségek mellett?

cél egy magasabb utazósebességű nemnagyfogyasztású "jól" gyorsuló motor
hétköznapi célra Tongue
Én nem látom értelmét. Biztos ezek a váltók soha nem mennek tönkre, de mi van ha igen?
Egy typ3 váltó is jó kompromisszum, gumiméret növelése a hátsó tengelyen.

"cél egy magasabb utazósebességű" - ettől függ minden, mik az elvárások/elvárásaid
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #15575 Dátum: 2011 Október 10, 11:37:01 »

Váltókról és áttételekről a Váci Bogarasok Klubja honlapján találsz adatot, vbk.at.hu  oldalon, majd a baloldali függőleges oszlopot tudod görgetni és ott van sok más mellett a "Sebváltó típusok", ezt megnyitva csemegézhetsz.  Wink
köszi megnéztem habár ellentmondásos néhol Grin

Az egyes motorokhoz a következő kombinációkat javaslom:

1.6l-Motor 4-fokozatú 72/11-től készített széria váltóval
1.6l-Motor 5-fokozatú Porsche G50-es váltóval
Typ 4-Motor 4-fokozatú 72/11-től készített széria váltóval
Typ 4-Motor 5-fokozatú Porsche G50-es váltóval
Porsche sebességváltó   
Egy nagyon jó választás lehet a Porsche "extra hosszú" 5 sebességes G50-es váltója. További Porsche váltók adatait is meg lehet nézni az alábbi táblázatban. A 901-est 1965 -1968, a 911/01-est 1969-1971 és a 915/03-ast 1972-1973-ig alkalmazták. A 915/44-est 1976-ban szerelték a 911S-be és a 915/62-est pedig 1978-1983 építették be. A VW motorokkal és felépítménnyel való összeépítés csak a keresztlengőkaros modelleknél lehetséges. A G50-es váltót nagy méretei miatt sajnos nem ajánlatos VW-motorokkal összeépíteni.


az érdekelne
1.)vajon a Marton-féle a porche váltók ilyenek-e
2.) 1.3-as bogárba 1.6 os typ 3-as motorhoz (széria busz karbival)34 pict3?
van-e értelme?

és ha nincs miért nincs Grin

a motor teljes felújításon esik át főtengely  centírozva lendkerék centírozva könyítve hajtókarok-dugatyúk grammolva ilyesmi
hengerfejekkel még nincs foglalkozva, mit érdemes "soft" lehetőségek mellett?

cél egy magasabb utazósebességű nemnagyfogyasztású "jól" gyorsuló motor
hétköznapi célra Tongue
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #15574 Dátum: 2011 Október 10, 09:27:53 »

volt szó Marton papa féle porsche válóról
ez extrahosszú váltó, vagy netánn 5 gangos, vagy miféle lehet?
ha áttételkülömbség van, tudja valaki mi a különbség ,számokban?

Váltókról és áttételekről a Váci Bogarasok Klubja honlapján találsz adatot, vbk.at.hu  oldalon, majd a baloldali függőleges oszlopot tudod görgetni és ott van sok más mellett a "Sebváltó típusok", ezt megnyitva csemegézhetsz.  Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #15573 Dátum: 2011 Október 10, 00:18:00 »

Üdv mindenkinek!
Első videón befecskendezős setup van, ami hasonlít a duplaweberre, de a nyomott weberekhez fog kelleni turbós keverőcső (?)(emulsion tube - http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=520)
A gyárihoz hasonló lehet, hogy ilyen: http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=3&t=118340
A mexikóiak általában nem az igényes megoldásaikról híresek, szériaközeli karbikat szoktak feltenni a motorjaikra, amik nem is teljesítenek annyira jól.
Nyomott, gyárihoz hasonló karbi a Renault R5 gt turbo-ról való Solex 32 DIS (http://www.gt-turbo-spares.co.uk/cart/index.php?cmd=category&cat_id=14)
Szívott karbihoz speckó karbonbélésű turbó kell, mégis ezt tartják az egyszerűbb/igénytelenebbnek a nyomotthoz képest...
Olvasgasd a http://www.shoptalkforums.com/viewforum.php?f=3 fórumot, ha érdekel a téma Wink
Illetve szerezz be egy ilyen könyvet: http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=523251

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #15572 Dátum: 2011 Október 09, 18:08:15 »

volt szó Marton papa féle porsche válóról
ez extrahosszú váltó, vagy netánn 5 gangos, vagy miféle lehet?
ha áttételkülömbség van, tudja valaki mi a külömnbség ,számokban?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #15571 Dátum: 2011 Október 09, 17:27:13 »

Üdv mindenkinek!
Láttam több videón duplakarbis turbós szetteket ezek speckó karbik vagy sem.....
Az idf-ek bírnák a turbót nyomatva?
Láttam dcnf-t átszívó rendszeren, de gyári karbit is nyomatva
PL.:http://www.youtube.com/watch?v=gl3jqeiPeSE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=gnS2z2fGsSk&feature=related
ez nem biztos, hogy gyári de nagyon hasonlít rá
http://www.youtube.com/watch?v=ICrVYK14_dA&feature=related
« Utoljára szerkesztve: 2011 Október 09, 17:39:25 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15570 Dátum: 2011 Október 08, 21:51:33 »

és a 92-höz? vagy csak a 85.5 felettiekhez általában át kell?
elvileg azt még kiadja,nem árt

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #15569 Dátum: 2011 Október 08, 21:49:21 »

94mm is de ahhoz töcsavarokat át kell perselyezni.

és a 92-höz? vagy csak a 85.5 felettiekhez általában át kell?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15568 Dátum: 2011 Október 08, 21:37:55 »

as 41 van rajta. mekkora HD szett fér el?
94mm is de ahhoz töcsavarokat át kell perselyezni.

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #15567 Dátum: 2011 Október 08, 21:35:22 »

lehet,teljesen jó,de as 21 és as 41 ötvény szám számit föleg
as 41 van rajta. mekkora HD szett fér el?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15566 Dátum: 2011 Október 08, 21:34:30 »

Az AB-s motor mennyire jó alap tuninghoz? Most 1,6-os HD van rajta. Lehet ennél nagyobbat feltenni?
lehet,teljesen jó,de as 21 és as 41 ötvény szám számit föleg

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #15565 Dátum: 2011 Október 08, 21:28:51 »

Az AB-s motor mennyire jó alap tuninghoz? Most 1,6-os HD van rajta. Lehet ennél nagyobbat feltenni?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.163 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.