www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 09:03:03
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
161
162
163
164
165
[
166
]
167
168
169
170
171
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3372761 alkalommal)
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15684 Dátum:
2011 Október 17, 15:00:08 »
Idézetet írta: KIZS - 2011 Október 12, 20:52:06
Hosszú váltóval a széria motor is megfutja kettesben a 80-at.
Nem csak a vége hosszabb?
Bácsi Győző
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15683 Dátum:
2011 Október 17, 14:21:15 »
Megérkeztek a weberek is.
Egyszerűen gyönyörű ahogy össze van rakva a polírozott szívócsövekkel.
Még 1pár légszűrő meg egy kis turbina ház hiányzik.
Majd le fényképelem hogy gyönyörködjetek.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15682 Dátum:
2011 Október 13, 08:14:58 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Október 13, 06:57:15
Nem pont Neked kellett elmagyarázni a múltkor, hogy nevezd át a jpg-t xlsx-re?
Megint beteszem akkor.
télleg, ez is megvan.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15681 Dátum:
2011 Október 13, 06:57:15 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Október 12, 18:10:45
akkor fasztudja.
van valami táblázat, hogy milyen fordulaton milyen kerékkel milyen a fordulatszám?
mintha a thesambán lett volna ilyen.
Nem pont Neked kellett elmagyarázni a múltkor, hogy nevezd át a jpg-t xlsx-re?
Megint beteszem akkor.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15680 Dátum:
2011 Október 13, 06:23:58 »
Idézetet írta: gas - 2011 Október 12, 21:10:05
http://www.csp-shop.de/cshop/technik/getriebeberechnung5.php
kösziiiii!!
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15679 Dátum:
2011 Október 12, 21:47:28 »
Idézetet írta: KIZS - 2011 Október 12, 20:52:06
Hosszú váltóval a széria motor is megfutja kettesben a 80-at.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15678 Dátum:
2011 Október 12, 21:10:05 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Október 12, 18:10:45
akkor fasztudja.
van valami táblázat, hogy milyen fordulaton milyen kerékkel milyen a fordulatszám?
mintha a thesambán lett volna ilyen.
http://www.csp-shop.de/cshop/technik/getriebeberechnung5.php
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15677 Dátum:
2011 Október 12, 20:52:06 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Október 12, 18:10:45
akkor fasztudja.
van valami táblázat, hogy milyen fordulaton milyen kerékkel milyen a fordulatszám?
mintha a thesambán lett volna ilyen.
Hosszú váltóval a széria motor is megfutja kettesben a 80-at.
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15676 Dátum:
2011 Október 12, 20:33:59 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Október 12, 18:10:45
akkor fasztudja.
van valami táblázat, hogy milyen fordulaton milyen kerékkel milyen a fordulatszám?
mintha a thesambán lett volna ilyen.
én excelben megcsináltam magamnak (annak idején itt is közreadtam, Stunt jól megkritizálta
), sőt valamelyik fórumtársunk is közzétette a saját verzióját, nem is olyan rég
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Október 12, 21:11:40 írta Bill
»
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15675 Dátum:
2011 Október 12, 18:14:28 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Október 12, 18:11:13
g60-as felniről van képed?
Ami egy másik topicban megbújt a bogár mögött???? (BMW E30-on van)
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15674 Dátum:
2011 Október 12, 18:13:51 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Október 12, 18:10:45
akkor fasztudja.
van valami táblázat, hogy milyen fordulaton milyen kerékkel milyen a fordulatszám?
mintha a thesambán lett volna ilyen.
mondom le lett számolva....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15673 Dátum:
2011 Október 12, 18:11:13 »
Idézetet írta: StumRobi - 2011 Október 12, 18:09:54
Mert a Mesterek itt vannak belinkelem ide is:
g60-as felniről van képed?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15672 Dátum:
2011 Október 12, 18:10:45 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Október 12, 18:04:10
az váltó le lett számolva anno......és hosszú
akkor fasztudja.
van valami táblázat, hogy milyen fordulaton milyen kerékkel milyen a fordulatszám?
mintha a thesambán lett volna ilyen.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15671 Dátum:
2011 Október 12, 18:09:54 »
Mert a Mesterek itt vannak belinkelem ide is:
Stunt figyelmébe:
Ember nem szarozik holmi kulcskereséssel:
http://videa.hu/videok/jarmuvek/szijcsere-auto-gyors-veteran-uDju2u9D8I83BCbz
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15670 Dátum:
2011 Október 12, 18:04:10 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Október 12, 18:03:13
ha az az a váltó, ami most ulrichban van, akkor megnyugtatlak, hogy ez egy sima rövid váltó.
nem ao-s, hanem a0-s.
kábé fél éve homályosított fel a varázsló erről létező anomáliáról.
az váltó le lett számolva anno......és hosszú
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15669 Dátum:
2011 Október 12, 18:03:13 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Október 12, 15:00:22
Volt bent nekem hosszú váltóm, simán elviszi a motor (1200 -m volt)
ha az az a váltó, ami most ulrichban van, akkor megnyugtatlak, hogy ez egy sima rövid váltó.
nem ao-s, hanem a0-s.
kábé fél éve homályosított fel a varázsló erről létező anomáliáról.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15668 Dátum:
2011 Október 12, 16:46:21 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Október 12, 15:00:22
Tipikusan az ötös váltóknak nem hosszabb a vége, mint egy bogár négyes.
Volt bent nekem hosszú váltóm, simán elviszi a motor (1200 -m volt), legfeljebb többször szúrsz hármast, meg hármasban végig tudsz előzni anélkül, hogy váltanod kéne.
A porsche váltó nem ilyen, ott valóban hosszabb az 5.
Én pont az ellenkezőjét tapasztaltam gyenge motor + hosszú váltónál: hol sok, hol kevés, de sehol nem jó. Ahol a váltónak értelme lenne, ott a motor nem forog. Előzni nehézkes, nagyobb utazóhoz nincs ereje. Erős motorhoz biztos hosszút raknék.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15667 Dátum:
2011 Október 12, 16:38:52 »
Idézetet írta: KIZS - 2011 Október 12, 16:10:44
Bárki ki tudja próbálni a hosszú váltót, csak ballonosabb gumit tegyen hátra
kb. 205/80 -asat...
VW Beetle - the original since 1938
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15666 Dátum:
2011 Október 12, 16:10:44 »
Bárki ki tudja próbálni a hosszú váltót, csak ballonosabb gumit tegyen hátra
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15665 Dátum:
2011 Október 12, 15:57:46 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Október 12, 14:45:42
Sopron-Vecsés utat.
Siklós-Vecsés útat.
Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089
The first rule of Fight Club is......
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15664 Dátum:
2011 Október 12, 15:43:21 »
egyszer én is raktam hosszú váltót a buszba az 1.6 hoz....a cseheknél a hegyekben (de amúgy is)olyan xar volt a hűtés hogy csak na......
"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15663 Dátum:
2011 Október 12, 15:00:22 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Október 12, 14:36:14
nem tudom milyen áttételekkel megy az 5 sebességes váltó, attól függ kinek miért jobb. ha az utolsó fokozat kb olyan, mint a 4 sebességesé, akkor gyorsításnál jöhet jobban, ha meg hosszabb a vége, akkor nyilván nagyobb a végsebesség. ki nem kapcsolná az 5.et 110-nél?
Tipikusan az ötös váltóknak nem hosszabb a vége, mint egy bogár négyes. (Ez a mai autóknál is így van, mindet kb. arra tervezik, h. 100 körül forog 3000 -et.) A bogár rövidje is aránylag hosszú váltó, csak maga a motor karakterisztikája olyan, hogy nem szeret forogni (főleg a gyári). De igaza van valahol stuntnak, hogy lehet, hogy többet ér, ha megszokja az ember a hangját, és nyugodtan tolja neki 110-120 -szal.
Volt bent nekem hosszú váltóm, simán elviszi a motor (1200 -m volt), legfeljebb többször szúrsz hármast, meg hármasban végig tudsz előzni anélkül, hogy váltanod kéne. A tapasztalatok fényében azt mondom, gyári motorhoz nem érdemes vele töcskölni, mert a szűk fordulatszám-tartomány miatt nem sokat ér, kb. 5-10 km/h -t lehet vele nyerni maximum, nem lesz jelentősen csendesebb tőle. Egy rövid váltóval is simán bírja a motor a gyári végét, 110 -zel meg bármilyen jó állapotú bogár kimegy a világból. Fogyasztás sem lenne jobb, mert jobban függ a sebességtől (menetellenállástól), mint a fordulattól.
Mondom, ezek a konkrét tapasztalataim, nekem volt bent hosszú váltó gyári motorral, elbírja a motor, csak nem éri meg. Ha elforog a motor 4000 fölé vígan, akkor megéri (1,6 vagy tuning motor).
VW Beetle - the original since 1938
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15662 Dátum:
2011 Október 12, 15:00:01 »
Idézetet írta: Balage - 2011 Október 12, 14:54:36
A berg5 váltók ilyenek. Az 5. fokozat = gyári 4. (talán hosszú) fokozattal. Ezt leginkább olyan autókba használják, amik lábon mennek gyorsulni.
Nekem van egy elméletem az "olcsó" hosszú váltóra. Valaki ki is próbálhatná
.
A T2 4. fokozata egy sima rövid váltóba. Ez kb egy sima hosszú váltóval egyenértékű lesz 4. fokozatban, viszont kicsit nyomatékosabb. (R) (TM)
de ez gyorsulás közben is jó, mert kevésbé esik vissza a fordulatszám váltásnál
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15661 Dátum:
2011 Október 12, 14:54:36 »
A berg5 váltók ilyenek. Az 5. fokozat = gyári 4. (talán hosszú) fokozattal. Ezt leginkább olyan autókba használják, amik lábon mennek gyorsulni.
Nekem van egy elméletem az "olcsó" hosszú váltóra. Valaki ki is próbálhatná
.
A T2 4. fokozata egy sima rövid váltóba. Ez kb egy sima hosszú váltóval egyenértékű lesz 4. fokozatban, viszont kicsit nyomatékosabb. (R) (TM)
Idézetet írta: BlackP link
=topic=192.msg701567#msg701567 date=1318422974
nem tudom milyen áttételekkel megy az 5 sebességes váltó, attól függ kinek miért jobb. ha az utolsó fokozat kb olyan, mint a 4 sebességesé, akkor gyorsításnál jöhet jobban,
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Október 12, 14:57:31 írta Balage
»
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15660 Dátum:
2011 Október 12, 14:45:42 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Október 12, 14:36:14
nem tudom milyen áttételekkel megy az 5 sebességes váltó, attól függ kinek miért jobb. ha az utolsó fokozat kb olyan, mint a 4 sebességesé, akkor gyorsításnál jöhet jobban, ha meg hosszabb a vége, akkor nyilván nagyobb a végsebesség. ki nem kapcsolná az 5.et 110-nél?
Erről jut eszembe.
Van nekem egy AT-s váltóm. Ha valakit érdekel kölcsönbe szívesen odaadom mondjuk egy meghatározott időre.
Lehet, hogy elmegy tőle a kedve és akkor visszaadja, hogy "na ezt is kipróbáltam"
Ami nekem jó a dologban, hogy nem tudom az előéletét és így lepróbálhatjuk élesben.
Az enyémbe lusta vagyok már ki-be rakosgatni.
Szegény Porsche a múlt héten nem tudott mit kezdeni vele, mert a bizonytalanság miatt hülyeség lett volna bevállalni a Sopron-Vecsés utat.
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15659 Dátum:
2011 Október 12, 14:36:14 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Október 12, 14:33:59
Kérdés, hogy minek.
Illetve 1000 vagy 10000 bogarasból mennyinek van valójában szüksége 5 sebességre, vagy hosszúnál hosszabb váltóra.
nem tudom milyen áttételekkel megy az 5 sebességes váltó, attól függ kinek miért jobb. ha az utolsó fokozat kb olyan, mint a 4 sebességesé, akkor gyorsításnál jöhet jobban, ha meg hosszabb a vége, akkor nyilván nagyobb a végsebesség. ki nem kapcsolná az 5.et 110-nél?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15658 Dátum:
2011 Október 12, 14:33:59 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Október 12, 14:21:50
elég baráti ár
Kérdés, hogy minek.
Illetve 1000 vagy 10000 bogarasból mennyinek van valójában szüksége 5 sebességre, vagy hosszúnál hosszabb váltóra.
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15657 Dátum:
2011 Október 12, 14:21:50 »
Idézetet írta: bushi - 2011 Október 12, 12:26:38
Tessék 5 sebesség:
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?139393
<beszúrt kép törölve>
elég baráti ár
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
bushi
Hozzászólások: 2415
-=BUS(H)MAN=-
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15656 Dátum:
2011 Október 12, 12:26:38 »
Tessék 5 sebesség:
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?139393
VW Transporter T1 (1965)
VW Lupo 1.2 TDi Triptronic (2000)
http://www.facebook.com/istvan.busak
http://hu.linkedin.com/in/istvanbusak
http://foursquare.com/bushiur
http://twitter.com/bushiur
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15655 Dátum:
2011 Október 12, 12:26:32 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Október 12, 12:16:48
t3 5gang
Épp akartam mondani, hogy a buszomban is balra lent van az egyes. Meg 924 Porschekban is ott szokott lenni.
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15654 Dátum:
2011 Október 12, 12:17:53 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Október 12, 12:16:57
vagy iFA
Idézetet írta: Maresz - 2011 Október 12, 12:16:48
t3 5gang
Egyiket sem vezettem sose.... (Meg nem is akarok később sem.
)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15653 Dátum:
2011 Október 12, 12:16:57 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Október 12, 12:16:48
t3 5gang
vagy iFA
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15652 Dátum:
2011 Október 12, 12:16:48 »
Idézetet írta: Süni - 2011 Október 12, 10:18:56
Vannak ilyen váltók, főleg BMW-ben, és Mercedesben. Az 1-es nem fent, hanem lent van. Lényege, hogy a 2-es, és a 3-as egy síkban legyen, így csapatásnál gyorsabban tudsz váltani.
t3 5gang
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15651 Dátum:
2011 Október 12, 10:24:49 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2011 Október 12, 10:15:46
ha annyi a furcsasága, hogy bal lent van az 1. fokozat, akkor az normális a 901-es "dog-leg" váltóknál. Meg lehetne nézni vmikor/vhol az autót? vezetted már, hogy milyen? mekkora motorral van összerakva?
Nem csak ennyi, valahogy jobbra fent kezd és vissza balfel, mint a trabant. Asszem.
VOlt már rajta valami 1.8 körül is, de most knyszerűségből egy új 1.3F-el jár.
Persze, biztos szívesen megmutatja. Vecsésen van.
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15650 Dátum:
2011 Október 12, 10:18:56 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Október 11, 20:25:28
Lehet, hogy csak a kulissza része van fejjel lefelé és megmókolva? Nem tudom.
Az biztos, hogy többszázezret elment már így.
Vannak ilyen váltók, főleg BMW-ben, és Mercedesben. Az 1-es nem fent, hanem lent van. Lényege, hogy a 2-es, és a 3-as egy síkban legyen, így csapatásnál gyorsabban tudsz váltani.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15649 Dátum:
2011 Október 12, 10:15:46 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Október 11, 20:25:28
Lehet, hogy csak a kulissza része van fejjel lefelé és megmókolva? Nem tudom.
Az biztos, hogy többszázezret elment már így.
ha annyi a furcsasága, hogy bal lent van az 1. fokozat, akkor az normális a 901-es "dog-leg" váltóknál. Meg lehetne nézni vmikor/vhol az autót? vezetted már, hogy milyen? mekkora motorral van összerakva?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15648 Dátum:
2011 Október 12, 06:36:46 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Október 11, 21:03:30
motor egyben ugy tudom adok számot ha kell...én kimaradnék belöle
Számot kérnék légyszi privátban. Köszi
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15647 Dátum:
2011 Október 11, 22:31:58 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Október 11, 22:17:36
egy jó mexikoi d
72.08-tól,nagy olajfuratos,növelt kompressziójú,kúpos dugós,D1-es.Ez a motor került később a mexikóiakba is.Úgyhogy a német 1.2-es is jó,csak 1972 utáni legyen.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15646 Dátum:
2011 Október 11, 22:17:36 »
Idézetet írta: péter - 2011 Október 11, 21:20:20
Akkor marad az építés. Csak kellene egy jó alap motor.
Ha épitesz akkor az alap egy jó mexikoi d,vagy ab ar 1300as
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
péter
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15645 Dátum:
2011 Október 11, 21:20:20 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Október 11, 21:16:58
ez nem egy kényelmes tura motor erre én is azt mondom
Akkor marad az építés. Csak kellene egy jó alap motor.
Oldalak:
1
...
161
162
163
164
165
[
166
]
167
168
169
170
171
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...