www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 23:56:42
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
159
160
161
162
163
[
164
]
165
166
167
168
169
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3370955 alkalommal)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15764 Dátum:
2011 Október 23, 15:37:51 »
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15763 Dátum:
2011 Október 22, 20:27:46 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Október 22, 20:17:59
Szerintem meg poénból. Benne volt már minden szar, két vezérmű, két lánc, maradt két elosztó, hát odaakasztották azokat is.
Esküszöm ezt akartam még odabiggyeszteni a végére.
Ha már állatság akkor legyen komoly.
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15762 Dátum:
2011 Október 22, 20:17:59 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Október 22, 20:16:47
A hengerfej kiképzése miatt gondolom szebb/jobb a lángkép így, mint szimplával. Egy gyertyát gondolom nem lehetett elhelyezni ideálisan.
Szerintem meg poénból. Benne volt már minden szar, két vezérmű, két lánc, maradt két elosztó, hát odaakasztották azokat is.
VW Beetle - the original since 1938
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15761 Dátum:
2011 Október 22, 20:16:47 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Október 22, 18:45:45
jó, de minek rá dupla gyújtás?
a repülőgépmotorokra szoktak ilyet tenni.
lehet, hogy egy repcsiből mentették ki?
A hengerfej kiképzése miatt gondolom szebb/jobb a lángkép így, mint szimplával. Egy gyertyát gondolom nem lehetett elhelyezni ideálisan.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15760 Dátum:
2011 Október 22, 18:54:44 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Október 22, 18:45:45
jó, de minek rá dupla gyújtás?
a repülőgépmotorokra szoktak ilyet tenni.
lehet, hogy egy repcsiből mentették ki?
Igy keress rá: Fuhrmann Porsche 356
Ez egy igazi álom motor, csilliókért.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15759 Dátum:
2011 Október 22, 18:46:41 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Október 22, 15:59:50
na most eldobom az arcom
hoplá!
most kukkolom a linket.
beszabehu
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15758 Dátum:
2011 Október 22, 18:45:45 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Október 22, 14:35:16
Egy dupla gyújtásos motort, és nem szeretném tudni az árát
jó, de minek rá dupla gyújtás?
a repülőgépmotorokra szoktak ilyet tenni.
lehet, hogy egy repcsiből mentették ki?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15757 Dátum:
2011 Október 22, 15:59:50 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Október 22, 15:13:11
na most eldobom az arcom
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15756 Dátum:
2011 Október 22, 15:13:11 »
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
csanad
Hozzászólások: 218
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15755 Dátum:
2011 Október 22, 14:51:56 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Október 22, 14:28:37
valaki elmagyarázhatná, aki tudja, hogy pontosan mit is látunk a képen
<beszúrt kép törölve>
Porsche 356 carrer2 és 550 mocija volt gyárilag asszem 16 szelepes
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15754 Dátum:
2011 Október 22, 14:45:03 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Október 22, 14:35:16
Egy dupla gyújtásos motort, és nem szeretném tudni az árát
Dehogynem...!
Bácsi Győző
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15753 Dátum:
2011 Október 22, 14:35:16 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Október 22, 14:28:37
valaki elmagyarázhatná, aki tudja, hogy pontosan mit is látunk a képen
<beszúrt kép törölve>
Egy dupla gyújtásos motort, és nem szeretném tudni az árát
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15752 Dátum:
2011 Október 22, 14:28:37 »
valaki elmagyarázhatná, aki tudja, hogy pontosan mit is látunk a képen
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15751 Dátum:
2011 Október 22, 07:32:34 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Október 22, 07:30:44
csak teszteltem, hogy figyelsz e
sasolok, mint a sas :-)
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15750 Dátum:
2011 Október 22, 07:30:44 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Október 22, 07:23:13
szép, csak ez hogyan kötődik a léghűtéseshez?
ez egy sor4-es akárminek a szívócsöve
csak teszteltem, hogy figyelsz e
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15749 Dátum:
2011 Október 22, 07:23:13 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Október 22, 04:01:42
<beszúrt kép törölve>
szép, csak ez hogyan kötődik a léghűtéseshez?
ez egy sor4-es akárminek a szívócsöve
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15748 Dátum:
2011 Október 22, 04:01:42 »
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15747 Dátum:
2011 Október 20, 13:03:03 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Október 20, 12:55:17
http://www.ebay.de/itm/VW-Typ-1-KAFER-Karmann-MOTOR-044-Zylinderkopf-2-Kanal-/220812970834?pt=DE_Autoteile&hash=item33697a8b52#ht_1553wt_905
mit tud ez a hengerfej?
Sztem megegyezik ezzel:
http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=22852955239&rub1=Engine&rub2=Valve%20Train%20%2F%20Cylinder%20Heads%2CCylinder%20Heads%2CType%2D1&artnr=16575a&pn=0&sort=0&all=
és ez olcsóbb.
Amerikából nagyon drága volna a posta? legolcsóbb, leglassabb...
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15746 Dátum:
2011 Október 20, 12:55:17 »
http://www.ebay.de/itm/VW-Typ-1-KAFER-Karmann-MOTOR-044-Zylinderkopf-2-Kanal-/220812970834?pt=DE_Autoteile&hash=item33697a8b52#ht_1553wt_905
mit tud ez a hengerfej?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15745 Dátum:
2011 Október 19, 20:00:53 »
Idézetet írta: Forest - 2011 Október 19, 15:20:50
Hát ez az. Nekem valószínűleg az év 20-30 napján kell jónak lennie, mert hál'Istennek nem munkába járós autó lesz. Tehát tőlem aztán fogyaszthat picit többet, inkább menjen, bár szétpörgetni nem fogom (persze szívesen kipróbálnám gyorsulásin), de az sem ártana, ha rajtam kívül más is tudná vezetni. Ezért is kellene valahol középútra lelni.
Azért a Maresz motorjait a nagy tengellyel is lehet vezetni, ettől ne félj.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15744 Dátum:
2011 Október 19, 19:52:12 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Október 19, 19:51:01
Szerintem a tönkretett porscheról bontotta.
nem bontottam felujitoztam meg lelkett vertem bele
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15743 Dátum:
2011 Október 19, 19:51:01 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Október 19, 19:48:57
Szinkron állítás gondolom elég macerás. Ezt milyen vasra szokták rakni??? Valami hathengeres boxer motorra???
Szerintem a tönkretett porscheról bontotta.
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15742 Dátum:
2011 Október 19, 19:48:57 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Október 19, 19:42:11
mai matatás
Szinkron állítás gondolom elég macerás. Ezt milyen vasra szokták rakni??? Valami hathengeres boxer motorra???
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15741 Dátum:
2011 Október 19, 19:42:11 »
mai matatás
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15740 Dátum:
2011 Október 19, 15:20:50 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Október 19, 14:45:45
Mindenki máshogy csinálja a motort, a nagy tengellyel általában tovább és jobban pörög (bár ez sok egyéb dolog fügvénye is), nyilvánvalóan a gyorsulási versenyeken jobb lesz, de az év másik 360 napján rosszabb.
Kinek mi a fontos. Senkit nem akarok semmire rábeszélni.
Hát ez az. Nekem valószínűleg az év 20-30 napján kell jónak lennie, mert hál'Istennek nem munkába járós autó lesz. Tehát tőlem aztán fogyaszthat picit többet, inkább menjen, bár szétpörgetni nem fogom (persze szívesen kipróbálnám gyorsulásin), de az sem ártana, ha rajtam kívül más is tudná vezetni. Ezért is kellene valahol középútra lelni.
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15739 Dátum:
2011 Október 19, 14:45:45 »
Idézetet írta: Forest - 2011 Október 19, 09:49:55
Köszönöm az építő hozzászólást. Egyelőre gyűjtögetem az infot, valószínűleg még pár hónap, mire indul az építkezés. (bár a kasztnimunka is úgy volt, hogy csak most ugrok neki, aztán tessék, mindjárt kész...
)
Mindenki máshogy csinálja a motort, a nagy tengellyel általában tovább és jobban pörög (bár ez sok egyéb dolog fügvénye is), nyilvánvalóan a gyorsulási versenyeken jobb lesz, de az év másik 360 napján rosszabb.
Kinek mi a fontos. Senkit nem akarok semmire rábeszélni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15738 Dátum:
2011 Október 19, 14:17:09 »
Gondolom drag bogárba. Norvégok vagy sédek.
Ez a régi autója.
http://www.youtube.com/user/vwbalage#p/u/10/s_t534Q1xsk
Idézetet írta: MatroX - 2011 Október 19, 14:00:40
:oJézusom.... Ezt mibe rakják? Melyik ország?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15737 Dátum:
2011 Október 19, 14:00:40 »
Idézetet írta: Balage - 2011 Október 19, 11:18:03
Betegek
"The 2276 baby baron did really good in the dyno today, now converted to E-85 and Motec! Everything worked great, did 15 pulls.
With 40psi of boost we got 790hp and 742nm of torque at 7500rpm, with power and torque still going straight up.Should be good for another 1000rpm,looking at around 840hp at 8000rpm.."
:oJézusom.... Ezt mibe rakják? Melyik ország?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15736 Dátum:
2011 Október 19, 11:18:03 »
Betegek
"The 2276 baby baron did really good in the dyno today, now converted to E-85 and Motec! Everything worked great, did 15 pulls.
With 40psi of boost we got 790hp and 742nm of torque at 7500rpm, with power and torque still going straight up.Should be good for another 1000rpm,looking at around 840hp at 8000rpm.."
[a csatolmányt egy admin törölte]
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15735 Dátum:
2011 Október 19, 09:49:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Október 19, 08:45:33
Alfa valóban 1.8, de van benne egy 270 körüli tengely, azért alul is van elég nagy szívóoldali légsebesség, mert nincs nagy összenyitású tengely. Ha nincs elég légsebesség, akkor szar a porlasztás és nyomatékszegény a motor. Ráadásul nehezen is állítható jól be a karbi.
A 110-es tengely 286 fokos, nagyobb összenyitással, ezért alul alacsony lesz a légsebesség a torokban, ehhez a 32 mm-es venturi túl nagy.
Ez nem azt jelenti, hogy nem használható, vagy nem lehet vele közlekedni, de egy 1776-os motor lehetne jobb és nyomatékosabb is 2500-as fordulatig mindössze annak az árán, hogy nem fog 6500-ig forogni, csak 5500-ig.
Callook és az én motoromban van 32 mm-es venturi.
Ez az én véleményem, de sokféle motorkoncepció létezik. Én azt szeretem, amikor az alsó és közepes tartományban (ahol 90%-ban használom) erős és takarékos. Én 4500 fölé ritkán forgatom, ezért is gondolkodom a saját motorm esetében is kisebb tengelyben (W110, C25 stb.), mint a 296-os. (W120, C45 és társaik)
Köszönöm az építő hozzászólást. Egyelőre gyűjtögetem az infot, valószínűleg még pár hónap, mire indul az építkezés. (bár a kasztnimunka is úgy volt, hogy csak most ugrok neki, aztán tessék, mindjárt kész...
)
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15734 Dátum:
2011 Október 19, 08:45:33 »
Idézetet írta: Forest - 2011 Október 18, 21:21:25
voltam Maresznál, lehet, 1776ccm lesz.. Abba mar nem nagy. Az alfa is 1.8.
Alfa valóban 1.8, de van benne egy 270 körüli tengely, azért alul is van elég nagy szívóoldali légsebesség, mert nincs nagy összenyitású tengely. Ha nincs elég légsebesség, akkor szar a porlasztás és nyomatékszegény a motor. Ráadásul nehezen is állítható jól be a karbi.
A 110-es tengely 286 fokos, nagyobb összenyitással, ezért alul alacsony lesz a légsebesség a torokban, ehhez a 32 mm-es venturi túl nagy.
Ez nem azt jelenti, hogy nem használható, vagy nem lehet vele közlekedni, de egy 1776-os motor lehetne jobb és nyomatékosabb is 2500-as fordulatig mindössze annak az árán, hogy nem fog 6500-ig forogni, csak 5500-ig.
Callook és az én motoromban van 32 mm-es venturi.
Ez az én véleményem, de sokféle motorkoncepció létezik. Én azt szeretem, amikor az alsó és közepes tartományban (ahol 90%-ban használom) erős és takarékos. Én 4500 fölé ritkán forgatom, ezért is gondolkodom a saját motorm esetében is kisebb tengelyben (W110, C25 stb.), mint a 296-os. (W120, C45 és társaik)
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Október 19, 08:47:58 írta Stuntmanus
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15733 Dátum:
2011 Október 19, 07:50:35 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Október 18, 22:31:31
amig elnem viszik:)
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15732 Dátum:
2011 Október 19, 06:59:32 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Október 18, 22:37:08
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15731 Dátum:
2011 Október 18, 23:07:57 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Október 18, 22:11:07
ha tudna valaki komplett zár szettet akkor kicserélném.
1. ha nincs gyujtaskapcsolod:
- maresz arul keszletet gyujtaskapcsoloval egyutt 12 kHUFer',
2. ha van gyujtaskapcsolod es van hozza kulcsod:
- 'csanad' forumtars atlamellazza az ajto+motorterzaradat a gyujtaskapcsolodhoz, 7 kHUFer'.
3. ha van gyujtaskapcsolod de nincs hozza kulcsod:
- a gyujtaskapcsolod oldalan levo neiman kod alapjan siman gyartanak neked uj kulcsot
nekem is kapcsolorol ment a minap a bogaram, de csak 2 napig, mert utana gyorsan megcsinaltam...
Buzi, aki fékez! :-)))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15730 Dátum:
2011 Október 18, 22:37:08 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Október 18, 22:31:31
amig elnem viszik:)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15729 Dátum:
2011 Október 18, 22:31:31 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Október 18, 22:15:54
amig elnem viszik:)
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15728 Dátum:
2011 Október 18, 22:24:59 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Október 18, 22:14:24
hirdetem kb 2hete
kormányzár is működik?
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15727 Dátum:
2011 Október 18, 22:15:54 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Október 18, 22:14:24
hirdetem kb 2hete
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15726 Dátum:
2011 Október 18, 22:14:24 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Október 18, 22:11:07
1. nem troli gomb de mindegy. és nincs szétfúrva miatta a műszerfal.
2. ha tudna valaki komplett zár szettet akkor kicserélném.
hirdetem kb 2hete
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15725 Dátum:
2011 Október 18, 22:11:07 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Október 18, 22:08:26
kihagytad hogy(troli)gombra indul mint az új Audik
1. nem troli gomb de mindegy. és nincs szétfúrva miatta a műszerfal.
2. ha tudna valaki komplett zár szettet akkor kicserélném.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak:
1
...
159
160
161
162
163
[
164
]
165
166
167
168
169
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...