www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 23:55:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3370950 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15764 Dátum: 2011 Október 23, 15:37:51 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #15763 Dátum: 2011 Október 22, 20:27:46 »

Szerintem meg poénból. Benne volt már minden szar, két vezérmű, két lánc, maradt két elosztó, hát odaakasztották azokat is.
Esküszöm ezt akartam még odabiggyeszteni a végére.  Grin Grin Grin
Ha már állatság akkor legyen komoly.  Grin
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15762 Dátum: 2011 Október 22, 20:17:59 »

A hengerfej kiképzése miatt gondolom szebb/jobb a lángkép így, mint szimplával. Egy gyertyát gondolom nem lehetett elhelyezni ideálisan.

Szerintem meg poénból. Benne volt már minden szar, két vezérmű, két lánc, maradt két elosztó, hát odaakasztották azokat is.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #15761 Dátum: 2011 Október 22, 20:16:47 »

jó, de minek rá dupla gyújtás?
a repülőgépmotorokra szoktak ilyet tenni.
lehet, hogy egy repcsiből mentették ki?
A hengerfej kiképzése miatt gondolom szebb/jobb a lángkép így, mint szimplával. Egy gyertyát gondolom nem lehetett elhelyezni ideálisan.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15760 Dátum: 2011 Október 22, 18:54:44 »

jó, de minek rá dupla gyújtás?
a repülőgépmotorokra szoktak ilyet tenni.
lehet, hogy egy repcsiből mentették ki?

Igy keress rá: Fuhrmann Porsche 356

Ez egy igazi álom motor, csilliókért.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15759 Dátum: 2011 Október 22, 18:46:41 »

na most eldobom az arcom  Shocked Shocked
hoplá!
most kukkolom a linket.
beszabehu



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15758 Dátum: 2011 Október 22, 18:45:45 »

Egy dupla gyújtásos motort, és nem szeretném tudni az árát Grin
jó, de minek rá dupla gyújtás?
a repülőgépmotorokra szoktak ilyet tenni.
lehet, hogy egy repcsiből mentették ki?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #15757 Dátum: 2011 Október 22, 15:59:50 »

na most eldobom az arcom  Shocked Shocked

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15756 Dátum: 2011 Október 22, 15:13:11 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #15755 Dátum: 2011 Október 22, 14:51:56 »

valaki elmagyarázhatná, aki tudja, hogy pontosan mit is látunk a képen

<beszúrt kép törölve>
Porsche 356 carrer2 és 550 mocija volt gyárilag asszem 16 szelepes
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #15754 Dátum: 2011 Október 22, 14:45:03 »

Egy dupla gyújtásos motort, és nem szeretném tudni az árát Grin
Dehogynem...! Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #15753 Dátum: 2011 Október 22, 14:35:16 »

valaki elmagyarázhatná, aki tudja, hogy pontosan mit is látunk a képen

<beszúrt kép törölve>
Egy dupla gyújtásos motort, és nem szeretném tudni az árát Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #15752 Dátum: 2011 Október 22, 14:28:37 »

valaki elmagyarázhatná, aki tudja, hogy pontosan mit is látunk a képen


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15751 Dátum: 2011 Október 22, 07:32:34 »

csak teszteltem, hogy figyelsz e Smiley
sasolok, mint a sas :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #15750 Dátum: 2011 Október 22, 07:30:44 »

szép, csak ez hogyan kötődik a léghűtéseshez?
ez egy sor4-es akárminek a szívócsöve
csak teszteltem, hogy figyelsz e Smiley

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15749 Dátum: 2011 Október 22, 07:23:13 »

<beszúrt kép törölve>
szép, csak ez hogyan kötődik a léghűtéseshez?
ez egy sor4-es akárminek a szívócsöve



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #15748 Dátum: 2011 Október 22, 04:01:42 »


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #15747 Dátum: 2011 Október 20, 13:03:03 »

Sztem megegyezik ezzel: http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=22852955239&rub1=Engine&rub2=Valve%20Train%20%2F%20Cylinder%20Heads%2CCylinder%20Heads%2CType%2D1&artnr=16575a&pn=0&sort=0&all=
és ez olcsóbb.
Amerikából nagyon drága volna a posta? legolcsóbb, leglassabb...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15746 Dátum: 2011 Október 20, 12:55:17 »

http://www.ebay.de/itm/VW-Typ-1-KAFER-Karmann-MOTOR-044-Zylinderkopf-2-Kanal-/220812970834?pt=DE_Autoteile&hash=item33697a8b52#ht_1553wt_905

mit tud ez a hengerfej?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15745 Dátum: 2011 Október 19, 20:00:53 »

Hát ez az. Nekem valószínűleg az év 20-30 napján kell jónak lennie, mert hál'Istennek nem munkába járós autó lesz. Tehát tőlem aztán fogyaszthat picit többet, inkább menjen, bár szétpörgetni nem fogom (persze szívesen kipróbálnám gyorsulásin), de az sem ártana, ha rajtam kívül más is tudná vezetni. Ezért is kellene valahol középútra lelni.


Azért a Maresz motorjait a nagy tengellyel is lehet vezetni, ettől ne félj.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15744 Dátum: 2011 Október 19, 19:52:12 »

Szerintem a tönkretett porscheról bontotta.  Evil
nem bontottam felujitoztam meg lelkett vertem bele


[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #15743 Dátum: 2011 Október 19, 19:51:01 »

Szinkron állítás gondolom elég macerás. Ezt milyen vasra szokták rakni??? Valami hathengeres boxer motorra???
Szerintem a tönkretett porscheról bontotta.  Evil
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #15742 Dátum: 2011 Október 19, 19:48:57 »

mai matatás

Szinkron állítás gondolom elég macerás. Ezt milyen vasra szokták rakni??? Valami hathengeres boxer motorra???

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15741 Dátum: 2011 Október 19, 19:42:11 »

mai matatás

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #15740 Dátum: 2011 Október 19, 15:20:50 »

Mindenki máshogy csinálja a motort, a nagy tengellyel általában tovább  és jobban pörög (bár ez sok egyéb dolog fügvénye is), nyilvánvalóan a gyorsulási versenyeken jobb lesz, de az év másik 360 napján rosszabb.

Kinek mi a fontos. Senkit nem akarok semmire rábeszélni.
Hát ez az. Nekem valószínűleg az év 20-30 napján kell jónak lennie, mert hál'Istennek nem munkába járós autó lesz. Tehát tőlem aztán fogyaszthat picit többet, inkább menjen, bár szétpörgetni nem fogom (persze szívesen kipróbálnám gyorsulásin), de az sem ártana, ha rajtam kívül más is tudná vezetni. Ezért is kellene valahol középútra lelni.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15739 Dátum: 2011 Október 19, 14:45:45 »

Köszönöm az építő hozzászólást. Egyelőre gyűjtögetem az infot, valószínűleg még pár hónap, mire indul az építkezés. (bár a kasztnimunka is úgy volt, hogy csak most ugrok neki, aztán tessék, mindjárt kész... Evil)

Mindenki máshogy csinálja a motort, a nagy tengellyel általában tovább  és jobban pörög (bár ez sok egyéb dolog fügvénye is), nyilvánvalóan a gyorsulási versenyeken jobb lesz, de az év másik 360 napján rosszabb.

Kinek mi a fontos. Senkit nem akarok semmire rábeszélni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15738 Dátum: 2011 Október 19, 14:17:09 »

Gondolom drag bogárba. Norvégok vagy sédek.
Ez a régi autója.

http://www.youtube.com/user/vwbalage#p/u/10/s_t534Q1xsk
  Shocked Shocked Shocked :oJézusom....  Ezt mibe rakják? Melyik ország?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #15737 Dátum: 2011 Október 19, 14:00:40 »

Betegek  Shocked

"The 2276 baby baron did really good in the dyno today, now converted to E-85 and Motec! Everything worked great, did 15 pulls.
With 40psi of boost we got 790hp and 742nm of torque at 7500rpm, with power and torque still going straight up.Should be good for another 1000rpm,looking at around 840hp at 8000rpm.."


  Shocked Shocked Shocked :oJézusom....  Ezt mibe rakják? Melyik ország?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15736 Dátum: 2011 Október 19, 11:18:03 »

Betegek  Shocked

"The 2276 baby baron did really good in the dyno today, now converted to E-85 and Motec! Everything worked great, did 15 pulls.
With 40psi of boost we got 790hp and 742nm of torque at 7500rpm, with power and torque still going straight up.Should be good for another 1000rpm,looking at around 840hp at 8000rpm.."


[a csatolmányt egy admin törölte]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #15735 Dátum: 2011 Október 19, 09:49:55 »

Alfa valóban 1.8, de van benne egy 270 körüli tengely, azért alul is van elég nagy szívóoldali légsebesség, mert nincs nagy összenyitású tengely. Ha nincs elég légsebesség, akkor szar a porlasztás és nyomatékszegény a motor. Ráadásul nehezen is állítható jól be a karbi.

A 110-es tengely 286 fokos, nagyobb összenyitással, ezért alul alacsony lesz a légsebesség a torokban, ehhez a 32 mm-es venturi túl nagy.
Ez nem azt jelenti, hogy nem használható, vagy nem lehet vele közlekedni, de egy 1776-os motor lehetne jobb és nyomatékosabb is 2500-as fordulatig mindössze annak az árán, hogy nem fog 6500-ig forogni, csak 5500-ig.

Callook és az én motoromban van 32 mm-es venturi.

Ez az én véleményem, de sokféle motorkoncepció létezik. Én azt szeretem, amikor az alsó és közepes tartományban (ahol 90%-ban használom) erős és takarékos. Én 4500 fölé ritkán forgatom, ezért is gondolkodom a saját motorm esetében is kisebb tengelyben (W110, C25 stb.), mint a 296-os. (W120, C45 és társaik)
Köszönöm az építő hozzászólást. Egyelőre gyűjtögetem az infot, valószínűleg még pár hónap, mire indul az építkezés. (bár a kasztnimunka is úgy volt, hogy csak most ugrok neki, aztán tessék, mindjárt kész... Evil)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15734 Dátum: 2011 Október 19, 08:45:33 »

voltam Maresznál, lehet, 1776ccm lesz.. Abba mar nem nagy. Az alfa is 1.8.

Alfa valóban 1.8, de van benne egy 270 körüli tengely, azért alul is van elég nagy szívóoldali légsebesség, mert nincs nagy összenyitású tengely. Ha nincs elég légsebesség, akkor szar a porlasztás és nyomatékszegény a motor. Ráadásul nehezen is állítható jól be a karbi.

A 110-es tengely 286 fokos, nagyobb összenyitással, ezért alul alacsony lesz a légsebesség a torokban, ehhez a 32 mm-es venturi túl nagy.
Ez nem azt jelenti, hogy nem használható, vagy nem lehet vele közlekedni, de egy 1776-os motor lehetne jobb és nyomatékosabb is 2500-as fordulatig mindössze annak az árán, hogy nem fog 6500-ig forogni, csak 5500-ig.

Callook és az én motoromban van 32 mm-es venturi.

Ez az én véleményem, de sokféle motorkoncepció létezik. Én azt szeretem, amikor az alsó és közepes tartományban (ahol 90%-ban használom) erős és takarékos. Én 4500 fölé ritkán forgatom, ezért is gondolkodom a saját motorm esetében is kisebb tengelyben (W110, C25 stb.), mint a 296-os. (W120, C45 és társaik)
« Utoljára szerkesztve: 2011 Október 19, 08:47:58 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #15733 Dátum: 2011 Október 19, 07:50:35 »

amig elnem viszik:)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15732 Dátum: 2011 Október 19, 06:59:32 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #15731 Dátum: 2011 Október 18, 23:07:57 »

ha tudna valaki komplett zár szettet akkor kicserélném.
1. ha nincs gyujtaskapcsolod:
- maresz arul keszletet gyujtaskapcsoloval egyutt 12 kHUFer',
2. ha van gyujtaskapcsolod es van hozza kulcsod:
- 'csanad' forumtars atlamellazza az ajto+motorterzaradat a gyujtaskapcsolodhoz, 7 kHUFer'.
3. ha van gyujtaskapcsolod de nincs hozza kulcsod:
- a gyujtaskapcsolod oldalan levo neiman kod alapjan siman gyartanak neked uj kulcsot

nekem is kapcsolorol ment a minap a bogaram, de csak 2 napig, mert utana gyorsan megcsinaltam...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15730 Dátum: 2011 Október 18, 22:37:08 »

amig elnem viszik:)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15729 Dátum: 2011 Október 18, 22:31:31 »

amig elnem viszik:)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #15728 Dátum: 2011 Október 18, 22:24:59 »

hirdetem kb 2hete
kormányzár is működik?  Wink
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #15727 Dátum: 2011 Október 18, 22:15:54 »

hirdetem kb 2hete

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15726 Dátum: 2011 Október 18, 22:14:24 »

1. nem troli gomb de mindegy. és nincs szétfúrva miatta a műszerfal.
2. ha tudna valaki komplett zár szettet akkor kicserélném.
hirdetem kb 2hete

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #15725 Dátum: 2011 Október 18, 22:11:07 »

kihagytad hogy(troli)gombra indul mint az új Audik  Wink
1. nem troli gomb de mindegy. és nincs szétfúrva miatta a műszerfal.
2. ha tudna valaki komplett zár szettet akkor kicserélném.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak: 1 ... 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.