www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 19:51:18
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
157
158
159
160
161
[
162
]
163
164
165
166
167
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3370281 alkalommal)
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15844 Dátum:
2011 November 14, 17:09:41 »
Idézetet írta: maxi - 2011 November 14, 08:06:09
Ja az lesz.
Azt kellene tudnom, hogy mivel és hogyan tudnám elmosni a hengerfejet tisztára.
Eddig 2L benzin elmosogatása nem hozott látványos javulást.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15843 Dátum:
2011 November 14, 13:35:20 »
Idézetet írta: maxi - 2011 November 14, 08:06:09
Ja az lesz.
Azt kellene tudnom, hogy mivel és hogyan tudnám elmosni a hengerfejet tisztára.
Eddig 2L benzin elmosogatása nem hozott látványos javulást.
gyöngyszórás ha érdekel!
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
nagybub
Hozzászólások: 155
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15842 Dátum:
2011 November 14, 11:24:02 »
SPG 78mm-es főtengelyről valaki?
Ár általában,vélemény..
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15841 Dátum:
2011 November 14, 09:26:11 »
Idézetet írta: maxi - 2011 November 14, 08:06:09
Ja az lesz.
Azt kellene tudnom, hogy mivel és hogyan tudnám elmosni a hengerfejet tisztára.
Eddig 2L benzin elmosogatása nem hozott látványos javulást.
Nekem a brigeciol + gőzborotva csodákat művelt... De persze le lehet homokfúvatni is..
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15840 Dátum:
2011 November 14, 08:06:09 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 November 14, 07:09:10
Én is szépen elcsomagoltam egy dobozba őket és elraktam. A pénz amit kapok érte úgysem ér semmit, ha meg egyszer majd meggondolnám magam fájna értük kiadni.
Ja az lesz.
Azt kellene tudnom, hogy mivel és hogyan tudnám elmosni a hengerfejet tisztára.
Eddig 2L benzin elmosogatása nem hozott látványos javulást.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15839 Dátum:
2011 November 14, 07:09:10 »
Idézetet írta: maxi - 2011 November 13, 22:08:21
Bolond vagyok.
Ott vannak az asztalon, se idő, se energia összerakni.
Mondjuk nem kér enni.
Én is szépen elcsomagoltam egy dobozba őket és elraktam. A pénz amit kapok érte úgysem ér semmit, ha meg egyszer majd meggondolnám magam fájna értük kiadni.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15838 Dátum:
2011 November 13, 22:34:35 »
Idézetet írta: maxi - 2011 November 13, 22:08:21
Bolond vagyok.
Ott vannak az asztalon, se idő, se energia összerakni.
Mondjuk nem kér enni.
Jó helyt vannak,majd nyáron összerakjuk, ha lesz időnk!
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15837 Dátum:
2011 November 13, 22:21:25 »
Idézetet írta: maxi - 2011 November 13, 22:08:21
Bolond vagyok.
Ott vannak az asztalon, se idő, se energia összerakni.
Mondjuk nem kér enni.
ad el
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15836 Dátum:
2011 November 13, 22:08:21 »
Idézetet írta: sparkafer - 2011 November 13, 21:21:36
Csak a szívócsonkok, weberek és a rudazat érdekes lehet számomra.
De ha jó, már meg van, miért adnád el, mikor erre vágytál?
Én a pdsit-kel vagyok így egyenlőre. Lehet felesleges volt. Még a rudazat lenne egy nagyobb falat. De megéri-e?
Bolond vagyok.
Ott vannak az asztalon, se idő, se energia összerakni.
Mondjuk nem kér enni.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15835 Dátum:
2011 November 13, 21:55:39 »
Idézetet írta: maxi - 2011 November 13, 20:40:37
1,3-ad duplaszívós hengerfejek nem repedtek.+szívócsonk+weber 36+rudazat.
Lehet eladom, vagy nem.
Magam se tudom
naaaa... l*f.szt
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15834 Dátum:
2011 November 13, 21:26:00 »
Idézetet írta: abes - 2011 November 13, 20:54:40
Jól láttam, hogy a weber karbinál ez a jelenség kisebb mértékben jelentkezett?
Nem hinném, legfeljebb úgy látszik.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15833 Dátum:
2011 November 13, 21:21:36 »
Idézetet írta: maxi - 2011 November 13, 20:40:37
1,3-ad duplaszívós hengerfejek nem repedtek.+szívócsonk+weber 36+rudazat.
Lehet eladom, vagy nem.
Magam se tudom
Csak a szívócsonkok, weberek és a rudazat érdekes lehet számomra.
De ha jó, már meg van, miért adnád el, mikor erre vágytál?
Én a pdsit-kel vagyok így egyenlőre. Lehet felesleges volt. Még a rudazat lenne egy nagyobb falat. De megéri-e?
http://sparkafer.blogspot.hu/
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15832 Dátum:
2011 November 13, 20:54:40 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 November 13, 15:36:23
Tanulságos video, de anélkül, hogy diszkutálnám az eredményeket, nézzétek meg 2.56-tól azt, hogy a bal oldali karbi felett (itt látható jobban) milyen "fuel stand off" azaz benzinfelhő keletkezik, mert a kis szelepes hengerfejet a nagy tengellyel (W120) próbálták kompenzálni így kicsalni a nagy teljesítményt. Ez a benzin szokta összekenni és kimosni a szűrőt és túldúsítani és agyonbaszni az alsó fordulati nyomatékot.
Ez a jelenség azért van, mert a nagy összenyitású tengely belenyitja a szelepet a felfelé jövő dugattyúba (kitolási ütem) a szívóütem előtt és a benzint kitolja a karbi fölé. Nagy fordulaton megszűnik, mert a töltete, mozgási energiája, stb. jobban kihasználja a tengelyt. Azt szokták mondani: "ráesik a motor a tengelyre".
Ha 110-es tengelyt használtak volna akkor vesztenek 5-10 lóerőt és nyernek alsó fordulati nyomatékot. Azt is nézzük meg, hogy a maximális nyomaték miylen magasan van, valamint milyen beszakadás van 3500 körül, ahol a hosszúváltós autó 110-120 között megy.
A mérés tulajdonképpen 3500-tól indul. (4:07-nél látható a görbe)
Jól láttam, hogy a weber karbinál ez a jelenség kisebb mértékben jelentkezett?
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15831 Dátum:
2011 November 13, 20:40:37 »
1,3-ad duplaszívós hengerfejek nem repedtek.+szívócsonk+weber 36+rudazat.
Lehet eladom, vagy nem.
Magam se tudom
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15830 Dátum:
2011 November 13, 15:36:23 »
Idézetet írta: Balage - 2011 November 13, 11:31:28
empi vs. weber
http://www.youtube.com/watch?v=WP3fOWaaQy4&feature=mfu_in_order&list=UL
Tanulságos video, de anélkül, hogy diszkutálnám az eredményeket, nézzétek meg 2.56-tól azt, hogy a bal oldali karbi felett (itt látható jobban) milyen "fuel stand off" azaz benzinfelhő keletkezik, mert a kis szelepes hengerfejet a nagy tengellyel (W120) próbálták kompenzálni így kicsalni a nagy teljesítményt. Ez a benzin szokta összekenni és kimosni a szűrőt és túldúsítani és agyonbaszni az alsó fordulati nyomatékot.
Ez a jelenség azért van, mert a nagy összenyitású tengely belenyitja a szelepet a felfelé jövő dugattyúba (kitolási ütem) a szívóütem előtt és a benzint kitolja a karbi fölé. Nagy fordulaton megszűnik, mert a töltete, mozgási energiája, stb. jobban kihasználja a tengelyt. Azt szokták mondani: "ráesik a motor a tengelyre".
Ha 110-es tengelyt használtak volna akkor vesztenek 5-10 lóerőt és nyernek alsó fordulati nyomatékot. Azt is nézzük meg, hogy a maximális nyomaték miylen magasan van, valamint milyen beszakadás van 3500 körül, ahol a hosszúváltós autó 110-120 között megy.
A mérés tulajdonképpen 3500-tól indul. (4:07-nél látható a görbe)
«
Utoljára szerkesztve: 2011 November 13, 15:40:40 írta Stuntmanus
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15829 Dátum:
2011 November 13, 11:31:28 »
empi vs. weber
http://www.youtube.com/watch?v=WP3fOWaaQy4&feature=mfu_in_order&list=UL
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15828 Dátum:
2011 November 05, 16:42:10 »
afr (egyszerű müszer)
egy szonda hozzá
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15827 Dátum:
2011 November 05, 16:40:17 »
na megvannak a játékaim
a régi elkon co eladó,ezt nemrég ujitotam
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15826 Dátum:
2011 Október 31, 21:32:39 »
Idézetet írta: Protheus - 2011 Október 31, 16:40:20
Ez igy kicsit "egyszeru" hozzaallasnak tunik ... ;-)
még nincs nálam és nem tudok mérni, csak agyalok a várható problémákon
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15825 Dátum:
2011 Október 31, 18:43:30 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Október 31, 18:11:32
t2 a ba jobb oldalt nyulványba
Igy már értem.
Kösz!
Tóth Zoltán
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15824 Dátum:
2011 Október 31, 18:41:16 »
Idézetet írta: callook - 2011 Október 31, 17:47:23
Én mindig fordítva gondolkozom, nem úgy, hogy mekkora lenne a sűrítés ha ekkora, vagy akkora dugattyúkiállást állítanék be, hanem:
Kitalálom, hogy az adott motornak mekkora sűrítési viszonyt szeretnék, majd megmérem az égéstér űrtartalmát, majd a mért értékből és a hengerűrtartalomból kiszámolom a dugattyúkiállást...
Ez így van, ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy úgy kell játszani, hogy az ideális dugattyúkiállás nagyjából 1-1.5 mm között legyen.
A 2 mm-t már soknak mondják, mert nagyon melegíti a henger felső részét, 0.75 alatt meg fordulaton már problémák lehetnek.
Ha kiszámoljuk a dugattyúkiállást és az adott cél kompresszióviszonyhoz túl nagy, akkor kicsit csökkenteni kell az égéstér térfogatát, ha kicsi, akkor pedig növelni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15823 Dátum:
2011 Október 31, 18:11:32 »
Idézetet írta: Vagabond - 2011 Október 31, 16:41:09
Ezen hol van az alvázszám?
t2 a ba jobb oldalt nyulványba
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15822 Dátum:
2011 Október 31, 17:47:23 »
Én mindig fordítva gondolkozom, nem úgy, hogy mekkora lenne a sűrítés ha ekkora, vagy akkora dugattyúkiállást állítanék be, hanem:
Kitalálom, hogy az adott motornak mekkora sűrítési viszonyt szeretnék, majd megmérem az égéstér űrtartalmát, majd a mért értékből és a hengerűrtartalomból kiszámolom a dugattyúkiállást...
Idézetet írta: gas - 2011 Október 31, 15:12:25
így logikáztam én is, de majd mérek.......
Mekkora dugattyú kiállást lenne érdemes állítani?
Ha ugyan akkorát hagyok mint az 1.2-es hengereknek van, mennyit változtat a sűrítésen, gondolom sokat nem de..,
ha jól emlékszem1vagy 1.2 mm vot a 1.6-os motorom, de ott a hengerből lett lemarva ...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15821 Dátum:
2011 Október 31, 16:41:09 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Október 31, 07:58:46
<beszúrt kép törölve>
Ezen hol van az alvázszám?
Tóth Zoltán
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15820 Dátum:
2011 Október 31, 16:40:20 »
Idézetet írta: gas - 2011 Október 31, 15:12:25
Ha ugyan akkorát hagyok mint az 1.2-es hengereknek van, mennyit változtat a sűrítésen, gondolom sokat nem de..,
Ez igy kicsit "egyszeru" hozzaallasnak tunik ... ;-)
Buzi, aki fékez! :-)))
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15819 Dátum:
2011 Október 31, 15:12:25 »
Idézetet írta: callook - 2011 Október 31, 13:56:56
Én ilyen esetben mindig mérek. (Amikor nem passzol a főtengely löketéhez a HD garnitúra) Még akkor is, ha netről, innen-onnan van info, mert ki tudja azokat ki szülte meg...
Pl. volt, hogy beszéltem bogár motorokat építő gépészmérnökkel, aki azt mondta, hogy több évtizedes bogártuning tapasztalatai alapján ő minden typ1 motornál hengerfejtől és hengerűrtartalomtól függetlenül 1 mm dugattyúkiállást állít be... Mert az a jó szerinte... Pedig azzal a dugattyúkiállással a felhasznált alkatrészek függvényében a sűrítés 7,5-13:1 között bármi lehet... Szóval mérj!
Meg elvileg a 2 főtengely löketkülönbségének felét kell leesztergálni a henger felfekfő felületéből,
azaz 2,5 milivel kell alacsonyabbnak lenniük, de az a biztos, ha mérsz
így logikáztam én is, de majd mérek.......
Mekkora dugattyú kiállást lenne érdemes állítani?
Ha ugyan akkorát hagyok mint az 1.2-es hengereknek van, mennyit változtat a sűrítésen, gondolom sokat nem de..,
ha jól emlékszem1vagy 1.2 mm vot a 1.6-os motorom, de ott a hengerből lett lemarva ...
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15818 Dátum:
2011 Október 31, 13:56:56 »
Én ilyen esetben mindig mérek. (Amikor nem passzol a főtengely löketéhez a HD garnitúra) Még akkor is, ha netről, innen-onnan van info, mert ki tudja azokat ki szülte meg...
Pl. volt, hogy beszéltem bogár motorokat építő gépészmérnökkel, aki azt mondta, hogy több évtizedes bogártuning tapasztalatai alapján ő minden typ1 motornál hengerfejtől és hengerűrtartalomtól függetlenül 1 mm dugattyúkiállást állít be... Mert az a jó szerinte... Pedig azzal a dugattyúkiállással a felhasznált alkatrészek függvényében a sűrítés 7,5-13:1 között bármi lehet... Szóval mérj!
Meg elvileg a 2 főtengely löketkülönbségének felét kell leesztergálni a henger felfekfő felületéből, azaz 2,5 milivel kell alacsonyabbnak lenniük, de az a biztos, ha mérsz
Idézetet írta: gas - 2011 Október 31, 11:12:53
Üdv!
Van egy alap 1.2-es motor, erre gépmunka után, kerülne 1.6-os hd szet.
A főtengely marad a hajtórudakat cserélem a nagyobb dugattyúcsapszeg miatt, de gondolom a hengereket hozzá kell alakítani a megváltozott mérthez.(?)
Van ehhez valami méret, tapasztalat, gyakorlat,....., vagy mérjem ki?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15817 Dátum:
2011 Október 31, 11:15:02 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Október 31, 07:58:46
<beszúrt kép törölve>
Szép!
Adatokat is lehet tudni róla?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15816 Dátum:
2011 Október 31, 11:12:53 »
Üdv!
Van egy alap 1.2-es motor, erre gépmunka után, kerülne 1.6-os hd szet.
A főtengely marad a hajtórudakat cserélem a nagyobb dugattyúcsapszeg miatt, de gondolom a hengereket hozzá kell alakítani a megváltozott mérthez.(?)
Van ehhez valami méret, tapasztalat, gyakorlat,....., vagy mérjem ki?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15815 Dátum:
2011 Október 31, 07:58:46 »
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15814 Dátum:
2011 Október 30, 17:09:33 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Október 29, 23:17:43
jaja
Ő
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15813 Dátum:
2011 Október 29, 23:17:43 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Október 29, 22:49:02
A képen az az érdekes, hogy mindkét fél osztott középső csapágy stiftelve van, így nem állhat a blokkban.
A vezérműtengelyt a hajtórúd törte el, az is biztos.
jaja
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15812 Dátum:
2011 Október 29, 22:54:20 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Október 29, 22:53:40
Intercooler.
Aha. Érdekes, de célratörő megoldás. Tetszik!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15811 Dátum:
2011 Október 29, 22:53:40 »
Idézetet írta: Süni - 2011 Október 29, 22:52:26
Mi az a sok rézcső?
Intercooler.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15810 Dátum:
2011 Október 29, 22:52:26 »
Idézetet írta: Mákos - 2011 Október 28, 19:59:32
Mi az a sok rézcső?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15809 Dátum:
2011 Október 29, 22:51:31 »
Idézetet írta: Balage - 2011 Október 29, 18:03:13
Ez jó, csak nem fér be a fedél alá.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15808 Dátum:
2011 Október 29, 22:49:02 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Október 28, 19:19:37
A képen az az érdekes, hogy mindkét fél osztott középső csapágy stiftelve van, így nem állhat a blokkban.
A vezérműtengelyt a hajtórúd törte el, az is biztos.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15807 Dátum:
2011 Október 29, 22:11:51 »
Idézetet írta: vetart - 2011 Október 29, 22:10:12
Ez hol van? Nem Pécs?
Hatvan
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15806 Dátum:
2011 Október 29, 22:10:12 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Október 28, 18:56:15
http://www.youtube.com/watch?v=CBJnylhFsFE
Ez hol van? Nem Pécs?
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15805 Dátum:
2011 Október 29, 20:54:19 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Október 29, 20:46:01
Erre most inkább nem mondok semmit, az egy nagyon jó kocsi volt.
Én is rohadtul ledöbbentem amikor megláttam, annyit hozzá, hogy 1300-s sárvédőt akarták felerőszakolni rá és nem értették, hogy miért nem megy fel...
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Oldalak:
1
...
157
158
159
160
161
[
162
]
163
164
165
166
167
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...