www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 19:45:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3370260 alkalommal)
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #15844 Dátum: 2011 November 14, 17:09:41 »

Ja az lesz.
Azt kellene tudnom, hogy mivel és hogyan tudnám elmosni a hengerfejet tisztára.
Eddig 2L benzin elmosogatása nem hozott látványos javulást. Evil


Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #15843 Dátum: 2011 November 14, 13:35:20 »

Ja az lesz.
Azt kellene tudnom, hogy mivel és hogyan tudnám elmosni a hengerfejet tisztára.
Eddig 2L benzin elmosogatása nem hozott látványos javulást. Evil

gyöngyszórás ha érdekel!

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #15842 Dátum: 2011 November 14, 11:24:02 »

SPG 78mm-es főtengelyről valaki?
Ár általában,vélemény..
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #15841 Dátum: 2011 November 14, 09:26:11 »

Ja az lesz.
Azt kellene tudnom, hogy mivel és hogyan tudnám elmosni a hengerfejet tisztára.
Eddig 2L benzin elmosogatása nem hozott látványos javulást. Evil
Nekem a brigeciol + gőzborotva csodákat művelt... De persze le lehet homokfúvatni is..

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #15840 Dátum: 2011 November 14, 08:06:09 »

Én is szépen elcsomagoltam egy dobozba őket és elraktam. A pénz amit kapok érte úgysem ér semmit, ha meg egyszer majd meggondolnám magam fájna értük kiadni.  Roll Eyes
Ja az lesz.
Azt kellene tudnom, hogy mivel és hogyan tudnám elmosni a hengerfejet tisztára.
Eddig 2L benzin elmosogatása nem hozott látványos javulást. Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #15839 Dátum: 2011 November 14, 07:09:10 »

Bolond vagyok.
Ott vannak az asztalon, se idő, se energia összerakni.
Mondjuk nem kér enni.


Én is szépen elcsomagoltam egy dobozba őket és elraktam. A pénz amit kapok érte úgysem ér semmit, ha meg egyszer majd meggondolnám magam fájna értük kiadni.  Roll Eyes
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15838 Dátum: 2011 November 13, 22:34:35 »

Bolond vagyok.
Ott vannak az asztalon, se idő, se energia összerakni.
Mondjuk nem kér enni.


Jó helyt vannak,majd nyáron összerakjuk, ha lesz időnk!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15837 Dátum: 2011 November 13, 22:21:25 »

Bolond vagyok.
Ott vannak az asztalon, se idő, se energia összerakni.
Mondjuk nem kér enni.


ad el Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #15836 Dátum: 2011 November 13, 22:08:21 »

Csak a szívócsonkok, weberek és a rudazat érdekes lehet számomra.

De ha jó, már meg van, miért adnád el, mikor erre vágytál?
Én a pdsit-kel vagyok így egyenlőre. Lehet felesleges volt. Még a rudazat lenne egy nagyobb falat. De megéri-e?
Bolond vagyok.
Ott vannak az asztalon, se idő, se energia összerakni.
Mondjuk nem kér enni.


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15835 Dátum: 2011 November 13, 21:55:39 »

1,3-ad duplaszívós hengerfejek nem repedtek.+szívócsonk+weber 36+rudazat.
Lehet eladom, vagy nem.
Magam se tudom
naaaa... l*f.szt
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15834 Dátum: 2011 November 13, 21:26:00 »

Jól láttam, hogy a weber karbinál ez a jelenség kisebb mértékben jelentkezett?

Nem hinném, legfeljebb úgy látszik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #15833 Dátum: 2011 November 13, 21:21:36 »

1,3-ad duplaszívós hengerfejek nem repedtek.+szívócsonk+weber 36+rudazat.
Lehet eladom, vagy nem.
Magam se tudom
Csak a szívócsonkok, weberek és a rudazat érdekes lehet számomra.

De ha jó, már meg van, miért adnád el, mikor erre vágytál?
Én a pdsit-kel vagyok így egyenlőre. Lehet felesleges volt. Még a rudazat lenne egy nagyobb falat. De megéri-e?

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #15832 Dátum: 2011 November 13, 20:54:40 »


Tanulságos video, de anélkül, hogy diszkutálnám az eredményeket, nézzétek meg 2.56-tól azt, hogy a bal oldali karbi felett (itt látható jobban) milyen "fuel stand off" azaz benzinfelhő keletkezik, mert a kis szelepes hengerfejet a nagy tengellyel (W120) próbálták kompenzálni így kicsalni a nagy teljesítményt. Ez a benzin szokta összekenni és kimosni a szűrőt és túldúsítani és agyonbaszni az alsó fordulati nyomatékot.

Ez a jelenség azért van, mert a nagy összenyitású tengely belenyitja a szelepet a felfelé jövő dugattyúba (kitolási ütem) a szívóütem előtt és a benzint kitolja a karbi fölé. Nagy fordulaton megszűnik, mert a töltete, mozgási energiája, stb. jobban kihasználja a tengelyt. Azt szokták mondani: "ráesik a motor a tengelyre".

Ha 110-es tengelyt használtak volna akkor vesztenek 5-10 lóerőt és nyernek alsó fordulati nyomatékot. Azt is nézzük meg, hogy a maximális nyomaték miylen magasan van, valamint milyen beszakadás van 3500 körül, ahol a hosszúváltós autó 110-120 között megy.

A mérés tulajdonképpen 3500-tól indul. (4:07-nél látható a görbe)
Jól láttam, hogy a weber karbinál ez a jelenség kisebb mértékben jelentkezett?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #15831 Dátum: 2011 November 13, 20:40:37 »

1,3-ad duplaszívós hengerfejek nem repedtek.+szívócsonk+weber 36+rudazat.
Lehet eladom, vagy nem.
Magam se tudom

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15830 Dátum: 2011 November 13, 15:36:23 »



Tanulságos video, de anélkül, hogy diszkutálnám az eredményeket, nézzétek meg 2.56-tól azt, hogy a bal oldali karbi felett (itt látható jobban) milyen "fuel stand off" azaz benzinfelhő keletkezik, mert a kis szelepes hengerfejet a nagy tengellyel (W120) próbálták kompenzálni így kicsalni a nagy teljesítményt. Ez a benzin szokta összekenni és kimosni a szűrőt és túldúsítani és agyonbaszni az alsó fordulati nyomatékot.

Ez a jelenség azért van, mert a nagy összenyitású tengely belenyitja a szelepet a felfelé jövő dugattyúba (kitolási ütem) a szívóütem előtt és a benzint kitolja a karbi fölé. Nagy fordulaton megszűnik, mert a töltete, mozgási energiája, stb. jobban kihasználja a tengelyt. Azt szokták mondani: "ráesik a motor a tengelyre".

Ha 110-es tengelyt használtak volna akkor vesztenek 5-10 lóerőt és nyernek alsó fordulati nyomatékot. Azt is nézzük meg, hogy a maximális nyomaték miylen magasan van, valamint milyen beszakadás van 3500 körül, ahol a hosszúváltós autó 110-120 között megy.

A mérés tulajdonképpen 3500-tól indul. (4:07-nél látható a görbe)
« Utoljára szerkesztve: 2011 November 13, 15:40:40 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15829 Dátum: 2011 November 13, 11:31:28 »

empi vs. weber

http://www.youtube.com/watch?v=WP3fOWaaQy4&feature=mfu_in_order&list=UL

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15828 Dátum: 2011 November 05, 16:42:10 »

afr (egyszerű müszer)
egy szonda hozzá


[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15827 Dátum: 2011 November 05, 16:40:17 »

na megvannak  a játékaim

a régi elkon co eladó,ezt nemrég ujitotam


[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #15826 Dátum: 2011 Október 31, 21:32:39 »

Ez igy kicsit "egyszeru" hozzaallasnak tunik ... ;-)
még nincs nálam és nem tudok mérni, csak agyalok a várható problémákon

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #15825 Dátum: 2011 Október 31, 18:43:30 »

t2 a ba jobb oldalt nyulványba
Igy már értem.
Kösz!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15824 Dátum: 2011 Október 31, 18:41:16 »

Én mindig fordítva gondolkozom, nem úgy, hogy mekkora lenne a sűrítés ha ekkora, vagy akkora dugattyúkiállást állítanék be, hanem:
Kitalálom, hogy az adott motornak mekkora sűrítési viszonyt szeretnék, majd megmérem az égéstér űrtartalmát, majd a mért értékből és a hengerűrtartalomból kiszámolom a dugattyúkiállást...



Ez így van, ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy úgy kell játszani, hogy az ideális dugattyúkiállás nagyjából 1-1.5 mm között legyen.
A 2 mm-t már soknak mondják, mert nagyon melegíti a henger felső részét, 0.75 alatt meg fordulaton már problémák lehetnek.

Ha kiszámoljuk a dugattyúkiállást és az adott cél kompresszióviszonyhoz túl nagy, akkor kicsit csökkenteni kell az égéstér térfogatát, ha kicsi, akkor pedig növelni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15823 Dátum: 2011 Október 31, 18:11:32 »

Ezen hol van az alvázszám?
t2 a ba jobb oldalt nyulványba

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15822 Dátum: 2011 Október 31, 17:47:23 »

Én mindig fordítva gondolkozom, nem úgy, hogy mekkora lenne a sűrítés ha ekkora, vagy akkora dugattyúkiállást állítanék be, hanem:
Kitalálom, hogy az adott motornak mekkora sűrítési viszonyt szeretnék, majd megmérem az égéstér űrtartalmát, majd a mért értékből és a hengerűrtartalomból kiszámolom a dugattyúkiállást...

így logikáztam én is, de majd mérek.......
Mekkora dugattyú kiállást lenne érdemes állítani?
Ha ugyan akkorát hagyok mint az 1.2-es hengereknek van, mennyit változtat a sűrítésen, gondolom sokat nem de..,
ha jól emlékszem1vagy 1.2 mm vot a 1.6-os motorom, de ott a hengerből lett lemarva ...
 

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #15821 Dátum: 2011 Október 31, 16:41:09 »

<beszúrt kép törölve>
Ezen hol van az alvázszám?

Tóth Zoltán
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #15820 Dátum: 2011 Október 31, 16:40:20 »

Ha ugyan akkorát hagyok mint az 1.2-es hengereknek van, mennyit változtat a sűrítésen, gondolom sokat nem de..,
Ez igy kicsit "egyszeru" hozzaallasnak tunik ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #15819 Dátum: 2011 Október 31, 15:12:25 »

Én ilyen esetben mindig mérek. (Amikor nem passzol a főtengely löketéhez a HD garnitúra) Még akkor is, ha netről, innen-onnan van info, mert ki tudja azokat ki szülte meg...
Pl. volt, hogy beszéltem bogár motorokat építő gépészmérnökkel, aki azt mondta, hogy több évtizedes bogártuning tapasztalatai alapján ő minden typ1 motornál hengerfejtől és hengerűrtartalomtól függetlenül 1 mm dugattyúkiállást állít be... Mert az a jó szerinte... Pedig azzal a dugattyúkiállással a felhasznált alkatrészek függvényében a sűrítés 7,5-13:1 között bármi lehet... Szóval mérj!
Meg elvileg a 2 főtengely löketkülönbségének felét kell leesztergálni a henger felfekfő felületéből, azaz 2,5 milivel kell alacsonyabbnak lenniük, de az a biztos, ha mérsz  Wink

így logikáztam én is, de majd mérek.......
Mekkora dugattyú kiállást lenne érdemes állítani?
Ha ugyan akkorát hagyok mint az 1.2-es hengereknek van, mennyit változtat a sűrítésen, gondolom sokat nem de..,
ha jól emlékszem1vagy 1.2 mm vot a 1.6-os motorom, de ott a hengerből lett lemarva ...
 

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15818 Dátum: 2011 Október 31, 13:56:56 »

Én ilyen esetben mindig mérek. (Amikor nem passzol a főtengely löketéhez a HD garnitúra) Még akkor is, ha netről, innen-onnan van info, mert ki tudja azokat ki szülte meg...
Pl. volt, hogy beszéltem bogár motorokat építő gépészmérnökkel, aki azt mondta, hogy több évtizedes bogártuning tapasztalatai alapján ő minden typ1 motornál hengerfejtől és hengerűrtartalomtól függetlenül 1 mm dugattyúkiállást állít be... Mert az a jó szerinte... Pedig azzal a dugattyúkiállással a felhasznált alkatrészek függvényében a sűrítés 7,5-13:1 között bármi lehet... Szóval mérj!
Meg elvileg a 2 főtengely löketkülönbségének felét kell leesztergálni a henger felfekfő felületéből, azaz 2,5 milivel kell alacsonyabbnak lenniük, de az a biztos, ha mérsz  Wink

Üdv!
Van egy alap 1.2-es motor, erre gépmunka után, kerülne 1.6-os hd szet.
A főtengely marad a hajtórudakat cserélem a nagyobb dugattyúcsapszeg miatt, de gondolom a hengereket hozzá kell alakítani a megváltozott mérthez.(?)
Van ehhez valami méret, tapasztalat, gyakorlat,....., vagy mérjem ki?

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #15817 Dátum: 2011 Október 31, 11:15:02 »

<beszúrt kép törölve>
Szép!
Adatokat is lehet tudni róla?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #15816 Dátum: 2011 Október 31, 11:12:53 »

Üdv!
Van egy alap 1.2-es motor, erre gépmunka után, kerülne 1.6-os hd szet.
A főtengely marad a hajtórudakat cserélem a nagyobb dugattyúcsapszeg miatt, de gondolom a hengereket hozzá kell alakítani a megváltozott mérthez.(?)
Van ehhez valami méret, tapasztalat, gyakorlat,....., vagy mérjem ki?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15815 Dátum: 2011 Október 31, 07:58:46 »


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15814 Dátum: 2011 Október 30, 17:09:33 »

jaja
Ő

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15813 Dátum: 2011 Október 29, 23:17:43 »

A képen az az érdekes, hogy mindkét fél osztott középső csapágy stiftelve van, így nem állhat a blokkban.

A vezérműtengelyt a hajtórúd törte el, az is biztos.
jaja

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
« Hozzászólás #15812 Dátum: 2011 Október 29, 22:54:20 »

Intercooler.
Aha. Érdekes, de célratörő megoldás. Tetszik!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15811 Dátum: 2011 Október 29, 22:53:40 »

Mi az a sok rézcső?

Intercooler.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #15810 Dátum: 2011 Október 29, 22:52:26 »

Mi az a sok rézcső?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15809 Dátum: 2011 Október 29, 22:51:31 »




Ez jó, csak nem fér be a fedél alá.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15808 Dátum: 2011 Október 29, 22:49:02 »

Grin

A képen az az érdekes, hogy mindkét fél osztott középső csapágy stiftelve van, így nem állhat a blokkban.

A vezérműtengelyt a hajtórúd törte el, az is biztos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15807 Dátum: 2011 Október 29, 22:11:51 »

Ez hol van? Nem Pécs?
Hatvan

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #15806 Dátum: 2011 Október 29, 22:10:12 »

Ez hol van? Nem Pécs?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #15805 Dátum: 2011 Október 29, 20:54:19 »

Erre most inkább nem mondok semmit, az egy nagyon jó kocsi volt.  Undecided
Én is rohadtul ledöbbentem amikor megláttam, annyit hozzá, hogy 1300-s sárvédőt akarták felerőszakolni rá és nem értették, hogy miért nem megy fel...

Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.