www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 15:53:21
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
149
150
151
152
153
[
154
]
155
156
157
158
159
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3369452 alkalommal)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16164 Dátum:
2012 Február 05, 20:47:43 »
Idézetet írta: callook - 2012 Február 05, 20:42:25
Ahogy Maresz mondja, ahhoz is kell szívócső... Sokkal olcsóbb nem lesz, de cserébe egy erősen kompromisszumos valamit kapunk...
Tuning motort így nem lehet építeni... A széria karbis tuning motorok meg szörnyűek számomra... De szerintem Maresz is utálja őket mint a sz@rt...
egy fos konkrétan
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16163 Dátum:
2012 Február 05, 20:42:25 »
Ahogy Maresz mondja, ahhoz is kell szívócső... Sokkal olcsóbb nem lesz, de cserébe egy erősen kompromisszumos valamit kapunk...
Tuning motort így nem lehet építeni... A széria karbis tuning motorok meg szörnyűek számomra... De szerintem Maresz is utálja őket mint a sz@rt...
Idézetet írta: tati - 2012 Február 05, 18:06:16
szerintem ennek semmi értelme
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16162 Dátum:
2012 Február 05, 20:40:00 »
Ha jól be van lőve a karbi, akkor tud erősebb lenni a teljes tartományban.
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Február 05, 17:57:36
A két darab EMPI ICT karburátorral és a szimplaszívós HF-el milyen eséllyel lesz erősebb a motor 2000 fordulat környékén.
Semmi esetre sem akarok pörgős motort. A felső tartományok egyáltalán nem érdekelnek.
Vagy semmi javulást nem tudok kicsikarni a gyárihoz képest?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16161 Dátum:
2012 Február 05, 18:06:16 »
Idézetet írta: dilikutya - 2012 Február 05, 17:49:08
Van két DRLA36 a polcon, csak pénzem nincs a szívócsonkokra, a karbirudazatra meg a légszűrőkre.
Ha csak az egyiket használnám fel valamelyest csökkennek igaz a költségek, de jön megint a kérdés: 1db DRLA-val jó lesz?
szerintem ennek semmi értelme
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Sompi
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16160 Dátum:
2012 Február 05, 18:05:46 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Február 05, 17:52:24
ahoz 1db hoz is kell szivócsonk....
pl ilyen...
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16159 Dátum:
2012 Február 05, 17:57:36 »
A két darab EMPI ICT karburátorral és a szimplaszívós HF-el milyen eséllyel lesz erősebb a motor 2000 fordulat környékén.
Semmi esetre sem akarok pörgős motort. A felső tartományok egyáltalán nem érdekelnek.
Vagy semmi javulást nem tudok kicsikarni a gyárihoz képest?
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16158 Dátum:
2012 Február 05, 17:53:52 »
Idézetet írta: dilikutya - 2012 Február 05, 17:49:08
Van két DRLA36 a polcon, csak pénzem nincs a szívócsonkokra, a karbirudazatra meg a légszűrőkre.
Ha csak az egyiket használnám fel valamelyest csökkennek igaz a költségek, de jön megint a kérdés: 1db DRLA-val jó lesz?
Itt van tati, írj neki, kicsi pénzért csinál neked szívócsövet
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16157 Dátum:
2012 Február 05, 17:52:24 »
Idézetet írta: dilikutya - 2012 Február 05, 17:49:08
Van két DRLA36 a polcon, csak pénzem nincs a szívócsonkokra, a karbirudazatra meg a légszűrőkre.
Ha csak az egyiket használnám fel valamelyest csökkennek igaz a költségek, de jön megint a kérdés: 1db DRLA-val jó lesz?
ahoz 1db hoz is kell szivócsonk....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16156 Dátum:
2012 Február 05, 17:49:08 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Február 05, 17:39:01
Teljesen szar lesz, gyenge és még sokat is fog fogyasztani. Alapjárat is nehezen lesz beállítható, de azért lesz. Szarul reagál majd a CO csavarra (a pict2 CO csavaros egyáltalán?)
Ahol a tengely kezdene "menni", ott a karbi kis 23 mm-es venturija megfogja a levegőt....
Van két DRLA36 a polcon, csak pénzem nincs a szívócsonkokra, a karbirudazatra meg a légszűrőkre.
Ha csak az egyiket használnám fel valamelyest csökkennek igaz a költségek, de jön megint a kérdés: 1db DRLA-val jó lesz?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16155 Dátum:
2012 Február 05, 17:39:01 »
Idézetet írta: dilikutya - 2012 Február 05, 17:34:50
1.6 + W120 mit szól a gyári 30PICT-2-höz?
Szeretni fogja a motor ezt a karbit? Alapjáratokkal (hidegen melegen) mennyi bajom lesz?
Szóval mennyire szivatom meg magam???
Teljesen szar lesz, gyenge és még sokat is fog fogyasztani. Alapjárat is nehezen lesz beállítható, de azért lesz. Szarul reagál majd a CO csavarra (a pict2 CO csavaros egyáltalán?)
Ahol a tengely kezdene "menni", ott a karbi kis 23 mm-es venturija megfogja a levegőt....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
dilikutya
Hozzászólások: 154
Haladavas...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16154 Dátum:
2012 Február 05, 17:34:50 »
1.6 + W120 mit szól a gyári 30PICT-2-höz?
Szeretni fogja a motor ezt a karbit? Alapjáratokkal (hidegen melegen) mennyi bajom lesz?
Szóval mennyire szivatom meg magam???
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16153 Dátum:
2012 Február 05, 09:20:16 »
Idézetet írta: wcsabesz - 2012 Február 05, 09:05:06
Bocs nem tudom hová írjam.
Van egy "ismerősömnek" egy 1,6-os kabrió bogara.
Azt mondja nekem, hogy városban 15 litert eszik, országúton normál 8-10 liter.
Sokkalom a 15 litert.
Valami ötletetek?
köszi
télen, padlógáz-padlófék üzemmódban és rövid utakon járva a városban biztos több is lehet.. szóval lehet hogy csak sofőr függő.
esetleg szelephézag állítás + karbi + gyújtásállítás nem árthat. fontos hogy az előmelegítő meg a termosztát működjön pl stb..
vagy egy kis tömítetlenség a benzinbetöltőnél és minden bal kanyarban csöpög a benzin menetközben ha úgy használják.. nehéz lenne ennyi infóból eltalálni
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Február 05, 09:22:00 írta Typ117
»
wcsabesz
Hozzászólások: 93
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16152 Dátum:
2012 Február 05, 09:05:06 »
Bocs nem tudom hová írjam.
Van egy "ismerősömnek" egy 1,6-os kabrió bogara.
Azt mondja nekem, hogy városban 15 litert eszik, országúton normál 8-10 liter.
Sokkalom a 15 litert.
Valami ötletetek?
köszi
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16151 Dátum:
2012 Február 03, 16:01:56 »
Idézetet írta: te_o - 2012 Február 02, 19:54:39
Én arra gondoltam egyébként (lentiek mellett) hogy a széria typ1 főtengely - legalábbis a források, illetve akár itthoni legendák szerint - hajlamos eltörni. Ez fokozottan igaz fordulaton, mert ugyan eléggé rövidke, de a gyártásnál nem is gondoltak arra, hogy a kritikus tartományt bármikor elérheti. Ergo a megmunkálás is ennek megfelelő, az edzés, az anyagminőség....
Szóval a törésveszéllyel mi a helyzet?
(Egyébként egy 1200 -es pl. soha nem forog 4000 fölé, eleve úgy van a gyári solex karburálva a hatalmas féklevegővel. És ez gondolom nem véletlen.).
Szerintem meg egyáltalán nem jellemző a törés. 150 lóerőig a gyári főtengely és a hajtórudakat simán beépítik, pedig ehhez már azért kell még nagy lökettérfogatnál is 5500-6000-es fordulat.
A gyári német főtengelyek nagyon jók, mindenki előnyben részíti a vadi új, kínai gyártmányokkal szemben.
Szerintem a törés nem akut probléma, inkább a blokk-csapágycsészék beverődése nagy fordulaton.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16150 Dátum:
2012 Február 02, 20:04:09 »
Idézetet írta: te_o - 2012 Február 02, 19:54:39
Én arra gondoltam egyébként (lentiek mellett) hogy a széria typ1 főtengely - legalábbis a források, illetve akár itthoni legendák szerint - hajlamos eltörni. Ez fokozottan igaz fordulaton, mert ugyan eléggé rövidke, de a gyártásnál nem is gondoltak arra, hogy a kritikus tartományt bármikor elérheti. Ergo a megmunkálás is ennek megfelelő, az edzés, az anyagminőség....
Szóval a törésveszéllyel mi a helyzet?
(Egyébként egy 1200 -es pl. soha nem forog 4000 fölé, eleve úgy van a gyári solex karburálva a hatalmas féklevegővel. És ez gondolom nem véletlen.).
forog 4000 fole meg masodikban is.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16149 Dátum:
2012 Február 02, 19:54:39 »
Idézetet írta: callook - 2012 Február 02, 18:25:00
Én arra gondoltam egyébként (lentiek mellett) hogy a széria typ1 főtengely - legalábbis a források, illetve akár itthoni legendák szerint - hajlamos eltörni. Ez fokozottan igaz fordulaton, mert ugyan eléggé rövidke, de a gyártásnál nem is gondoltak arra, hogy a kritikus tartományt bármikor elérheti. Ergo a megmunkálás is ennek megfelelő, az edzés, az anyagminőség....
Szóval a törésveszéllyel mi a helyzet?
(Egyébként egy 1200 -es pl. soha nem forog 4000 fölé, eleve úgy van a gyári solex karburálva a hatalmas féklevegővel. És ez gondolom nem véletlen.).
VW Beetle - the original since 1938
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16148 Dátum:
2012 Február 02, 18:25:00 »
Itt két dolgot kell megkülönböztetni a "mekkora fordulatot bírnak" alatt. Van aki ezt úgy érti, hogy mekkora az a fordulat aminél még nem repül ki a blokkból a főtengely, és van aki úgy érti, hogy mi az a határ ami felett üzemeltetve drasztikusan lecsökken az élettartam.
Az első variációra valóban az a válasz, hogy gond nélkül bírnak 6000 fölött forogni, de szerintem te konkrétan a második variációra vagy kíváncsi.
Azzal kezdeném, hogy a gyári, leszabályzós rotor nem hiába szabályoz le 4500-nál... Az egyértelmű, hogy a fordulatszám növelésével az élettartam csökken, de itt nem lehet tisztán a főtengelyről beszélni, hanem a főtengely-csapágy-blokk hármas élettartamáról van szó. Az elmondható, hogy a typ1 motor élettartama nem csökken drasztikusan addig, amíg nem használjuk folyamatosan 5000 f/perc felett.
Gene Berg csinált egy tesztet amiben egy széria alapú tuningmotort 6500-as leszabályzással használt hajtva. Így 4000 km futásteljesítmény után nagyon komoly elhasználódást tapasztalt. Utána megcsinálta a tesztet 7200-as max fordulattal, így 1500 km-ig bírta a motor. Szóval azért ezeket nem erre találták ki, de feltételezem, hogy ehhez az eredményhez nagyon kapott ez a két motor, mert az én 1,6 motorom ugyan 6000-nél nem szeretett többet forogni, de gyakran rúgva olyan 20-30ezer km után sikerült lenulláznom (Azt azért hozzá kell tenni, hogy egy olyan szinten felújított motor, ha nem kap olyan gyilkolást mint az enyém kapott tőlem, akkor pont tízszeresét bírja ki...)
Ezzel a 4500-5500-as határral egyébként a legtöbb komoly tuner a tengerentúlon és Németeknél is egyetért. De jelzem, ez nem azt jelenti, hogy behal a motor, hanem egyszerűen csökken az élettartam... Illetve nem azt kell érteni, hogy egyszer-egyszer 6000-ig elforgatva nem bír ki egy évet...
Meg azért az sem mindegy, hogy a motor többi része hogyan van kialakítva (sűrítési viszony, olajrendszer, stb)...
Idézetet írta: te_o - 2012 Február 02, 08:38:35
A gyári főtengelyek kb. mekkora fordulatot bírnak ép elmével? Gondolok arra, hogy régi tuner könyvekben pl. javasolják a cserét, ha 4000 fölé megyünk, ilyesmi... Meg mondjuk Judsonhoz sem ajánlják, hogy a gyári fordulat fölé menjünk.
Illetve van-e különbség ebből a szempontból a régi (pl. 30 lovas) és az új D-s, F-es motorok között?
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Február 02, 18:26:53 írta callook
»
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16147 Dátum:
2012 Február 02, 16:34:34 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2012 Február 02, 16:31:56
Laikusként:
Biztosan van valami határ, ha másért nem, a hosszú löket miatt, rosszul gondolom?
1200 is érdekel...
(pl. a how to soup up... c. műben is utalnak rá - azok pl. a régi 30 lovas motorokat túrták)
VW Beetle - the original since 1938
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16146 Dátum:
2012 Február 02, 16:31:56 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Február 02, 09:19:00
szerintem azért 6000felett is kell tudni....böven
Laikusként:
Biztosan van valami határ, ha másért nem, a hosszú löket miatt, rosszul gondolom?
Bácsi Győző
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16145 Dátum:
2012 Február 02, 09:19:00 »
Idézetet írta: te_o - 2012 Február 02, 08:38:35
A gyári főtengelyek kb. mekkora fordulatot bírnak ép elmével? Gondolok arra, hogy régi tuner könyvekben pl. javasolják a cserét, ha 4000 fölé megyünk, ilyesmi... Meg mondjuk Judsonhoz sem ajánlják, hogy a gyári fordulat fölé menjünk.
Illetve van-e különbség ebből a szempontból a régi (pl. 30 lovas) és az új D-s, F-es motorok között?
szerintem azért 6000felett is kell tudni....böven
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16144 Dátum:
2012 Február 02, 08:38:35 »
A gyári főtengelyek kb. mekkora fordulatot bírnak ép elmével? Gondolok arra, hogy régi tuner könyvekben pl. javasolják a cserét, ha 4000 fölé megyünk, ilyesmi... Meg mondjuk Judsonhoz sem ajánlják, hogy a gyári fordulat fölé menjünk.
Illetve van-e különbség ebből a szempontból a régi (pl. 30 lovas) és az új D-s, F-es motorok között?
VW Beetle - the original since 1938
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16143 Dátum:
2012 Február 01, 17:04:31 »
Le tudnám írni, hogy miért f@szság, de az eleve szétk.rt tuning topikot nem akarom még azzal is meggyalázni, hogy egy megfelelő műszaki alapokat mellőző kitalációt taglalgassunk, miközben értelmes dolgok meg nem kerülnek ide... Igazat adok Stuntnak, nem elég a másik 52 topik, még ezt is f@szkodásra kell használni...
Idézetet írta: csanad - 2012 Január 31, 21:04:53
Múltkor valaki bogár turbosításról beszélt és mondta, hogy nehéz átalakítani a karbit hozzá. Azon gondolkoztam, hogyha két torok lenne az egyiken a karbi a másikon a turbó, akkor végülis a karbi szívott maradna a turbó meg jól elenne ott szárazon. Elnézést a móricka rajzért
Ha valami óltári gagyi ötlet, akkor a lebaszást privátban kérem
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16142 Dátum:
2012 Január 28, 19:23:54 »
Hogy ne süllyedjen el ez a topik és hasznos dolgok kerüljenek bele, bepötyögöm a H-hajtórudakhoz tartozó ARP csavarok meghúzásának módját, amit Stunt osztott meg velem:
A csavar fején megtalálható, hogy milyen csavarról van szó (ARP 8740 CRO-MO, vagy ARP 2000 CRO-MO)
Ha ARP 8740-es a csavar és 3/8" a kulcsnyílás, 5/16" a menet, akkor 36 Nm a meghúzási nyomaték.
Ha ARP 8740-es a csavar és 7/16" a kulcsnyílás, 3/8" a menet, akkor 42 Nm a meghúzási nyomaték.
Ha ARP 2000-es a csavar és 3/8" a kulcsnyílás, 5/16" a menet, akkor 38 Nm a meghúzási nyomaték.
Ha ARP 2000-es a csavar és 7/16" a kulcsnyílás, 3/8" a menet, akkor 46 Nm a meghúzási nyomaték.
Ezeknek a csavaroknak sokszögű fejük van amikhez nem metrikus, hanem colos crova fejre van szükség. Normálisabb szerszámboltokban kapható.
A fent leírt meghúzási nyomatékok akkor érvényesek, ha a fej alatt bezsírozzuk a csavart, a menetet pedig olajozzuk, vagy menetrögzítőzzük. Ne szárazon húzzuk meg!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
nagybub
Hozzászólások: 155
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16141 Dátum:
2012 Január 27, 14:50:49 »
Köszönöm.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16140 Dátum:
2012 Január 26, 15:14:59 »
Nem építhető be typ1 motorba. De ha be lehetne, akkor sem látom sok értelmét. A leghosszabb löketű typ4 főtengellyel is csak minimális löket növekedést lehetne elérni (typ1 69mm, typ4 71mm). Emellett a typ4 főtengely jóval nehezebb is a typ1-hez képest. A lendkerék rögzítése masszívabb, mert nem 4 stift, hanem 5 csavar fog a tengely végén, viszont csak nagy kuplungos lendkerekek vannak hozzá tömegesen, ami plusz munka a váltóval való összeépítésnél. Egy határozott előnye van, hogy erősebb a typ1 főtengelynél, viszont annál a teljesítménynél, ahol ez számít, ott már nem a főtengely a kritikus pont...
Idézetet írta: nagybub - 2012 Január 26, 13:39:53
Typ 4-es főtengely mennyire építhető be bogárblokkba?
csak hogy okosodjak...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
nagybub
Hozzászólások: 155
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16139 Dátum:
2012 Január 26, 13:39:53 »
Typ 4-es főtengely mennyire építhető be bogárblokkba?
csak hogy okosodjak...
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16138 Dátum:
2012 Január 26, 10:22:55 »
Váltó rögzítésre keresek valami megoldást.
Lehetőleg olyat amihez nem kell kivenni a motort.
Ha lenne kép illusztrációnak még jobb lenne.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16137 Dátum:
2012 Január 25, 23:48:39 »
Ilyen volt valamikor, de egyrészt így ronda, másrészt elakadt volna garázsbejárón.
http://www.mofoco.com/item/EMPI_3414_Gt_Chrome_Tip_Vw_Bug_Engine_Exhaust_Muffler/332/c81
ez van még hozzá
http://www.mofoco.com/item/EMPI_3357_8_Heater_Box_J_tubes_Vw_Bug_Ghia_Exhaust_/331/c81
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16136 Dátum:
2012 Január 25, 21:40:34 »
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Január 25, 21:06:19
felkerült az új rendszer
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
GeRGelu:
Hozzászólások: 1019
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16135 Dátum:
2012 Január 25, 21:37:19 »
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Január 25, 21:06:19
felkerült az új rendszer
Milyen típus?
Elfér a külső szűrős olajpumpa mellett?
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16134 Dátum:
2012 Január 25, 21:06:19 »
felkerült az új rendszer
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16133 Dátum:
2012 Január 24, 19:08:12 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Január 24, 14:42:41
Már ha a váltó a téma. a váltókúpnál lévő bakom megint szakadt. Most vagy az utángyártott gagyi vagy nem tudok vezetni
A kérdés milyen bakot kellene használni ami bírja is?
És a váltót pluszban nem lehet még valahogy lerögzíteni?
uretán bak
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16132 Dátum:
2012 Január 24, 19:07:53 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Január 24, 14:42:20
Azt így nem lehet megmondani, mert ezek általában öreg kuplungok, aminek a rugója, tárcsája már sok csatából jött ki győztesen. A 180-as alapvetően a kisebb motorokhoz készült, de a gyár nem módosított, még a 44 lovas motornál is ezt használta, azonban az 1.6-os motornál már eggyel továbbléptek. Ebből arra következtetek, hogy ott már ők is úgy érezték, hogy a 180-as kimerült, eljutott a végére. Nyilván a gyártó véghelyzeteket számol, én azt mondom, hogy a
jó
180-as kuplung simán megbirkózik az
átlagos
1600-as motorral.
Továbbá van egy olyan szemlélet, hogy a határhelyzetre méretezett kuplung megvédi a váltót és a féltegelyeket, amert amikor durván ráengeded akkor tud egy kicsit megcsúszni, tompítani, ellenben egy szinterkuplung egy stage2-es szerkezettel megfog, mint az állat és szétb@ssza a váltót, féltengelyeket, váltóbakokat.
gyári 200as van kevlár tárcsával volt....versenyt is birta sokat kellet rugdalni..
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16131 Dátum:
2012 Január 24, 14:49:47 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Január 24, 14:46:41
Ha nincs semmi extra kipufogód, akkor a motor alatt, hátul keresztül kell vinni egy zártszelvényt, amit két oldalon a lökhárító tartókhoz rögzítesz két menetes 8-as szárral.
Ha ez a olajpumpa alatti felöntés alatt 5 mm-re megy el, akkor soha többet nem kell orrbakot cserélned.
Ez a legegyszerűbb, de a váltót is oda lehet hiltiszalagozni az alváz villához, de az gagyi és állandóan elmozdul meglazul, stb.
Nincs valami kép erről?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16130 Dátum:
2012 Január 24, 14:46:41 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Január 24, 14:42:41
Már ha a váltó a téma. a váltókúpnál lévő bakom megint szakadt. Most vagy az utángyártott gagyi vagy nem tudok vezetni
A kérdés milyen bakot kellene használni ami bírja is?
És a váltót pluszban nem lehet még valahogy lerögzíteni?
Ha nincs semmi extra kipufogód, akkor a motor alatt, hátul keresztül kell vinni egy zártszelvényt, amit két oldalon a lökhárító tartókhoz rögzítesz két menetes 8-as szárral.
Ha ez a olajpumpa alatti felöntés alatt 5 mm-re megy el, akkor soha többet nem kell orrbakot cserélned.
Ez a legegyszerűbb, de a váltót is oda lehet hiltiszalagozni az alváz villához, de az gagyi és állandóan elmozdul meglazul, stb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16129 Dátum:
2012 Január 24, 14:42:41 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Január 24, 14:11:44
Megjelöltem azokat a helyeket, ahol mindenképpen kell köszörülni.
A többi nem lényeges, illetve ott nem ér bele.
Már ha a váltó a téma. a váltókúpnál lévő bakom megint szakadt. Most vagy az utángyártott gagyi vagy nem tudok vezetni
A kérdés milyen bakot kellene használni ami bírja is?
És a váltót pluszban nem lehet még valahogy lerögzíteni?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16128 Dátum:
2012 Január 24, 14:42:20 »
Idézetet írta: BlackP - 2012 Január 24, 14:35:27
180as hány lóerőt bír? mondjuk nem gyorsuláson, hanem átlag használatnál?
Azt így nem lehet megmondani, mert ezek általában öreg kuplungok, aminek a rugója, tárcsája már sok csatából jött ki győztesen. A 180-as alapvetően a kisebb motorokhoz készült, de a gyár nem módosított, még a 44 lovas motornál is ezt használta, azonban az 1.6-os motornál már eggyel továbbléptek. Ebből arra következtetek, hogy ott már ők is úgy érezték, hogy a 180-as kimerült, eljutott a végére. Nyilván a gyártó véghelyzeteket számol, én azt mondom, hogy a
jó
180-as kuplung simán megbirkózik az
átlagos
1600-as motorral.
Továbbá van egy olyan szemlélet, hogy a határhelyzetre méretezett kuplung megvédi a váltót és a féltegelyeket, amert amikor durván ráengeded akkor tud egy kicsit megcsúszni, tompítani, ellenben egy szinterkuplung egy stage2-es szerkezettel megfog, mint az állat és szétb@ssza a váltót, féltengelyeket, váltóbakokat.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16127 Dátum:
2012 Január 24, 14:35:27 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Január 24, 14:08:59
Itt van pár kép, hogy hol kell a 68 előtti váltóházat kicsit megreszelni, hogy a 215-ös lendkerékhez tartozó kuplung elférjen.
Megjegyzem, hogy széria 200-as kuplunggal sok 100 lóerő körüli bogár fut, a Kennedy stage1-es 200 mm-es kuplungot (ami nekem van) pedig 160 lóerőig és 240 Nm-ig ajánlják.
180as hány lóerőt bír? mondjuk nem gyorsuláson, hanem átlag használatnál?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16126 Dátum:
2012 Január 24, 14:11:44 »
Megjelöltem azokat a helyeket, ahol mindenképpen kell köszörülni.
A többi nem lényeges, illetve ott nem ér bele.
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16125 Dátum:
2012 Január 24, 14:08:59 »
Itt van pár kép, hogy hol kell a 68 előtti váltóházat kicsit megreszelni, hogy a 215-ös lendkerékhez tartozó kuplung elférjen.
Megjegyzem, hogy széria 200-as kuplunggal sok 100 lóerő körüli bogár fut, a Kennedy stage1-es 200 mm-es kuplungot (ami nekem van) pedig 160 lóerőig és 240 Nm-ig ajánlják.
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
149
150
151
152
153
[
154
]
155
156
157
158
159
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...