www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 09:01:21
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
145
146
147
148
149
[
150
]
151
152
153
154
155
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3368047 alkalommal)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16324 Dátum:
2012 Február 24, 19:10:14 »
Persze, jó lenne egy hosszú löketű 1,4 motor amit írtál, de Tatinak van igaza... Az ár/érték arány nem stimmelne... Azért a WBX főtengelyes játék nem olyan egyszerű:
A blokkban át kell marni az utolsó csapágy helyét
Meg kell venned a rohadt drága WBX csapágyszettet
A hengerek alá közdarab kell, mert 12mm a löketkülönbség
Szélesebb lesz a motor is, úgyhogy lehet gányolni a burkolólemezeket, átalakítani a kipufogót
Kuplung és lendkerék téma is plusz játék
És akkor ha jó motort akarsz, akkor ebbe is kell a jó tengely, ehhez is kell a jó hengerfej és karbi...
És természetesen ha utcai motort akarunk, illetve figyelembe vesszük a kis hengerűrtartalmat, akkor ez a motor nem nagyon lehet 70-80 LE-nél erősebb...
És azért nem kell azt hinni, hogy ez annyira egy csodamotor lenne. Jó lenne, érdekes lenne, de nem lenne annyival jobb egy jó 1,6 tuningnál, ami akár a feléből is kijönne...
Idézetet írta: Bill - 2012 Február 24, 18:43:24
maxi 1,2-ese? Érdekel a véleményük, főleg ha ezt használt alkatrészekből szereled össze. Én még azt is megkockáztatnám, hogy nyomatékosabb lenne egy hegyezett 1,6-nál, főleg alacsonyabb fordulaton. Bár ha olyan jó lenne, akkor biztos sokan csinálnák.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16323 Dátum:
2012 Február 24, 19:02:44 »
Idézetet írta: Bill - 2012 Február 24, 18:43:24
maxi 1,2-ese? Érdekel a véleményük, főleg ha ezt használt alkatrészekből szereled össze. Én még azt is megkockáztatnám, hogy nyomatékosabb lenne egy hegyezett 1,6-nál, főleg alacsonyabb fordulaton. Bár ha olyan jó lenne, akkor biztos sokan csinálnák.
de nem hegyezett egyhatról van szó, ami alul is ,felül meg pláne erősebb , félre értitek varázslót nem azt mondja hogy a kockamotor a csúcs és ha az van akkor nem kell se karbi se hengerfej se semmi ,hanem hogy ideálisabb lenne .... de a pénztárcánknak "ideálisabb" furatot növelni mint löketet dióhéjban .
maxi egyketteséről meg nem akarok véleményt mondani
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16322 Dátum:
2012 Február 24, 18:43:24 »
Idézetet írta: tati - 2012 Február 24, 18:24:19
egy rendesen összerakott gyári 1.6 az van közel 60lóerő egy adonyi kipufogóval meg dupla 36os weberrel meg több. és ez nem egyedi eset majd mingyá meglátod hogy maresz meg callook is rávágja hogy úgy-úgy ( varázsló meg úgy is leolt mert ő a különvélemény )
meg még ki is moderál
maxi 1,2-ese? Érdekel a véleményük, főleg ha ezt használt alkatrészekből szereled össze. Én még azt is megkockáztatnám, hogy nyomatékosabb lenne egy hegyezett 1,6-nál, főleg alacsonyabb fordulaton. Bár ha olyan jó lenne, akkor biztos sokan csinálnák.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16321 Dátum:
2012 Február 24, 18:24:19 »
Idézetet írta: sparkafer - 2012 Február 24, 18:08:29
recept titok?
egy rendesen összerakott gyári 1.6 az van közel 60lóerő egy adonyi kipufogóval meg dupla 36os weberrel meg több. és ez nem egyedi eset majd mingyá meglátod hogy maresz meg callook is rávágja hogy úgy-úgy ( varázsló meg úgy is leolt mert ő a különvélemény )
meg még ki is moderál
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16320 Dátum:
2012 Február 24, 18:08:29 »
Idézetet írta: tati - 2012 Február 24, 18:06:31
ennek az árnak a feléből egy 60-70lovas 1,6ost
recept titok?
http://sparkafer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16319 Dátum:
2012 Február 24, 18:06:31 »
Idézetet írta: Bill - 2012 Február 24, 16:40:44
Azon gondolkodom, hogy van ez a fránya vizes boxer, aminek a lökete 76 mm (ebay... topic), és van az a fránya 77 mm átmérőjű henger, ha ezt összeépíteném, akkor elég közel lennék a "kocka" motorhoz (kb. ez így 1415 cm
3
). Ha "okos" hengerfejjel és két dupla torkú Dellortoval vagy Weberrel, és egy passzoló vezértengellyel összeépíteném az egészet, akkor ez a moci mit tudna? Ha 70-80 LE-t és kb. ugyanennyi Nm-t ki lehetne hozni, az 1,2-ek sima járásával és szolid fogyasztással, akkor sok embernek nem kellene más.
Vélemények?
ennyi munkából és pénzből 100lóerős tartós jó fogyasztású motort is lehet csinálni vagy ennek az árnak a feléből egy 60-70lovas 1,6ost
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16318 Dátum:
2012 Február 24, 16:40:44 »
Azon gondolkodom, hogy van ez a fránya vizes boxer, aminek a lökete 76 mm (ebay... topic), és van az a fránya 77 mm átmérőjű henger, ha ezt összeépíteném, akkor elég közel lennék a "kocka" motorhoz (kb. ez így 1415 cm
3
). Ha "okos" hengerfejjel és két dupla torkú Dellortoval vagy Weberrel, és egy passzoló vezértengellyel összeépíteném az egészet, akkor ez a moci mit tudna? Ha 70-80 LE-t és kb. ugyanennyi Nm-t ki lehetne hozni, az 1,2-ek sima járásával és szolid fogyasztással, akkor sok embernek nem kellene más.
Vélemények?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16317 Dátum:
2012 Február 22, 19:15:00 »
Mi az, hogy gyári hiba?
Idézetet írta: sparkafer - 2012 Február 22, 12:20:37
De mintha úgy emlékeznék, hogy ott egy gyári hiba is volt valamelyik karbival. Zolit is megtréfálta úgy emkékszem.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16316 Dátum:
2012 Február 22, 19:10:10 »
Ott konkrétan több dolog sántított...
Azok a karbik egyébként Martonvásáron estek át egy átfogó felújításon, ugyanakkor értetlenül álltam a dolgok előtt... A Martonvásáriak nagyon régen benne vannak a dologban, el lehet mondani, hogy bogárhoz nem értenek annyira, de hihetetlen rutinjuk, tapasztalatuk van. Sok karbi volt a kezemben, ami náluk esett át felújításon, mind szép, precíz munka volt. VW1966 esetében nem tudom mi történt, nem tudom, hogy hozzá nyúlt-e valaki a felújítás után, de amiket tapasztaltam:
1. A gyorsító rudazatjainak a végére csak rá voltak kapatva az anyák, de azok is fordítva
2. A gyorsító rudazatján lévő hüvelyek hiányoztak
3. Az egyik fúvóka törött volt
4. Az úszóházban volt egy 1,5 cm hosszú ág
5. A tűszelep tömítőalátétje nagyobb volt és el volt gyűrve
6. A tengelycsapágyak zárólemezei hiányoztak
Nem tudom, hogy ezek a hibák hogy keletkeztek, de ilyen hibákat Martonvásáriaktól nehezen tudok elképzelni.
Egyébként tényleg nagy tapasztalattal rendelkező szakemberek. Nekem egy negatív tapasztalatom volt velük: Mindenki hibázhat, nincs is ezzel gond... Viszont ha ők egyszer véletlenül hibáznak, azt nem ismerik el...
Idézetet írta: sparkafer - 2012 Február 22, 12:20:37
De mintha úgy emlékeznék, hogy ott egy gyári hiba is volt valamelyik karbival. Zolit is megtréfálta úgy emkékszem.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16315 Dátum:
2012 Február 22, 18:52:20 »
Minőségi felújítás lehet
Idézetet írta: csanad - 2012 Február 21, 22:14:05
Köszi a segítséget. A helyzet az, hogy frissen felújított karbikról van szó és csak 2 co csavarban hibádzik. az egyik hiányzik, másik meg azt hiszem, hogy egy weberé, de majd csinálok róluk fotót.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16314 Dátum:
2012 Február 22, 12:20:37 »
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Február 21, 23:06:05
hm...nekem is szelepet állítottak
amíg meleg volt indult....de otthon már nem ...
...nem véletlenül fogja tavasszal szezon előtt callook átnézni idén is a kocsit.
De mintha úgy emlékeznék, hogy ott egy gyári hiba is volt valamelyik karbival. Zolit is megtréfálta úgy emkékszem.
http://sparkafer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16313 Dátum:
2012 Február 22, 11:59:58 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Február 22, 11:51:55
Rövid idő alatt nem lehet csodákat tenni.
csodát rövid idő alatt is lehet attól csoda
. hosszú idő alatt pedig meg lehet javítani beállítani stb
nektek ez utóbbi szokott jobban menni
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16312 Dátum:
2012 Február 22, 11:51:55 »
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Február 21, 23:06:05
hm...nekem is szelepet állítottak
amíg meleg volt indult....de otthon már nem ...
...nem véletlenül fogja tavasszal szezon előtt callook átnézni idén is a kocsit.
Rövid idő alatt nem lehet csodákat tenni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16311 Dátum:
2012 Február 21, 23:06:05 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Február 21, 22:39:39
számomra sem sor motorba jobbak......
Bézs 67 es bogárba 1776 ra szelelepet állitottak és elvan repedve a hengerfej nem jó nem lehet emiatt befuvokázni....jó dusra fuvokázták szarul indult és ment.....
levettük fejet semmi baja.....majd befuvokáztuk és hibátlan errő ennyit
hm...nekem is szelepet állítottak
amíg meleg volt indult....de otthon már nem ...
...nem véletlenül fogja tavasszal szezon előtt callook átnézni idén is a kocsit.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16310 Dátum:
2012 Február 21, 22:39:39 »
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Február 21, 21:22:53
számomra nem akkora istenek.... legalábbis bogár témában
számomra sem sor motorba jobbak......
Bézs 67 es bogárba 1776 ra szelelepet állitottak és elvan repedve a hengerfej nem jó nem lehet emiatt befuvokázni....jó dusra fuvokázták szarul indult és ment.....
levettük fejet semmi baja.....majd befuvokáztuk és hibátlan errő ennyit
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
csanad
Hozzászólások: 218
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16309 Dátum:
2012 Február 21, 22:14:05 »
Idézetet írta: callook - 2012 Február 21, 20:33:02
Most látom, CO-csavar kell
Az itthon nehéz ügy... Szerintem rendelj kintről a kettővel lejjebb ajánlott helyről...
Mi a baja? Vagy hiányzik?
Köszi a segítséget. A helyzet az, hogy frissen felújított karbikról van szó és csak 2 co csavarban hibádzik. az egyik hiányzik, másik meg azt hiszem, hogy egy weberé, de majd csinálok róluk fotót.
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16308 Dátum:
2012 Február 21, 21:22:53 »
Idézetet írta: Blacksheep - 2012 Február 21, 20:51:46
http://stipistop.com/blog/2009/01/01/a-martonvasari-weber-isten/
Az oldal végén van kontakt, szerintem nekik tuti van alkatrész is. Próbát megér.
edit
http://www.weberservice.hu/
találtam honlapot
számomra nem akkora istenek.... legalábbis bogár témában
Blacksheep
Hozzászólások: 575
low n' slow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16307 Dátum:
2012 Február 21, 20:51:46 »
Idézetet írta: csanad - 2012 Február 21, 18:17:33
Itthon ki, honnan szokott Weber, Dell'orto karbikhoz alkatrészt venni?
http://stipistop.com/blog/2009/01/01/a-martonvasari-weber-isten/
Az oldal végén van kontakt, szerintem nekik tuti van alkatrész is. Próbát megér.
edit
http://www.weberservice.hu/
találtam honlapot
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Február 21, 20:54:49 írta Blacksheep
»
'65 1200 De Luxe "Built not Bought"
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16306 Dátum:
2012 Február 21, 20:33:02 »
Most látom, CO-csavar kell
Az itthon nehéz ügy... Szerintem rendelj kintről a kettővel lejjebb ajánlott helyről...
Mi a baja? Vagy hiányzik?
Idézetet írta: csanad - 2012 Február 21, 18:17:33
Itthon ki, honnan szokott Weber, Dell'orto karbikhoz alkatrészt venni?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16305 Dátum:
2012 Február 21, 20:02:32 »
Illetve a
http://www.hegyalja.hu/
az olaszautós bolt. Tőlük régebben jól lehetett vásárolni cuccokat, de ők már nem foglalkoznak kiskereskedelemmel, hanem a hozzájuk tartozó A-Z autósbolt.
Idézetet írta: callook - 2012 Február 21, 19:59:19
Felújítókészlet egyszerű, mert ezekkel a karbikkal szerelték a régi Alfákat. Én simán szoktam Unixban venni hozzá. Abban van: tömítések, o-gyűrűk, tömítőalátétek, szűrő, tűszelep, membrán. (A meat and doria szettben a tűszelep elég gyenge, gyakran átereszt)
Ami a készletben nincsen benn az nem is nagyon kell... Elvileg a felújító készlet alkatrészein kívül ami kophat (csapágyazás), az a Dellortokban nagyon bírja... Míg Weberből találkoztam pár csapágyazásra szorulóval, addig Dellortonál ilyet még nem láttam...
Ha extra alkatrész kell:
http://www.dellorto.com/
Fúvókákat én dörzsárazni szoktam, venturikat meg esztergálni...
Bontott cuccom akad ez+az, de inkább Weberhez...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16304 Dátum:
2012 Február 21, 19:59:19 »
Felújítókészlet egyszerű, mert ezekkel a karbikkal szerelték a régi Alfákat. Én simán szoktam Unixban venni hozzá. Abban van: tömítések, o-gyűrűk, tömítőalátétek, szűrő, tűszelep, membrán. (A meat and doria szettben a tűszelep elég gyenge, gyakran átereszt)
Ami a készletben nincsen benn az nem is nagyon kell... Elvileg a felújító készlet alkatrészein kívül ami kophat (csapágyazás), az a Dellortokban nagyon bírja... Míg Weberből találkoztam pár csapágyazásra szorulóval, addig Dellortonál ilyet még nem láttam...
Ha extra alkatrész kell:
http://www.dellorto.com/
Fúvókákat én dörzsárazni szoktam, venturikat meg esztergálni...
Bontott cuccom akad ez+az, de inkább Weberhez...
Idézetet írta: csanad - 2012 Február 21, 18:17:33
Itthon ki, honnan szokott Weber, Dell'orto karbikhoz alkatrészt venni?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16303 Dátum:
2012 Február 21, 19:24:55 »
Callook a Te embered.
Idézetet írta: csanad - 2012 Február 21, 18:17:33
Itthon ki, honnan szokott Weber, Dell'orto karbikhoz alkatrészt venni?
csanad
Hozzászólások: 218
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16302 Dátum:
2012 Február 21, 18:17:33 »
Itthon ki, honnan szokott Weber, Dell'orto karbikhoz alkatrészt venni?
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16301 Dátum:
2012 Február 21, 16:16:30 »
Before:
After:
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16300 Dátum:
2012 Február 21, 11:28:54 »
Idézetet írta: stonemen - 2012 Február 20, 19:50:08
Ma callook segítségével előkészítettük a két IDF40-et. Köszi a segítséget!
Kapott 30-as venturikat, kiegyenesítettük a gyorsító tengelyét.
Itthon kivágtam a tömítést a megfelelő helyeken, felraktam a rudazathoz való végeket a tengely végére (itt kellett kicsit reszelni, jól jött a dremmel :-)), beállítottam mindkét úszószintet (min-max).
Holnap karburátor tisztítóban megfürdetem a fúvókákat, kitisztítom az úszóházat, az egészet átmosom, átfújom, majd az új alkatrészekkel összerakom.
Várom már az indítást nagyon! :-)
Jó neked. Csak lakna közelebb hozzánk vagy 300 km-rel Callook sporttárs. Felénk nem igazán vágja ezt a témakört senki (vagy én nem tudok a létezéséről). Segíthetne már valaki beállítani a Weberjeimet.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16299 Dátum:
2012 Február 20, 20:32:59 »
Idézetet írta: Jano - 2012 Február 20, 20:13:15
Láttam hogy létezik ültetett futóműhöz gömbfej ennek a használata mindenképp ajánlott?elöl a két alsó gömbfej cserés lesz és érdekelne hogy mi a különbség az ültetett és nem ültetett gömbfej közt.
Üdvw,
Az ültetett jobban ki tud fordulni, amire szükség is van, ha ültetőmaggal ültetsz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Jano
Hozzászólások: 29
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16298 Dátum:
2012 Február 20, 20:13:15 »
Láttam hogy létezik ültetett futóműhöz gömbfej ennek a használata mindenképp ajánlott?elöl a két alsó gömbfej cserés lesz és érdekelne hogy mi a különbség az ültetett és nem ültetett gömbfej közt.
Üdvw,
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16297 Dátum:
2012 Február 20, 19:50:08 »
Ma callook segítségével előkészítettük a két IDF40-et. Köszi a segítséget!
Kapott 30-as venturikat, kiegyenesítettük a gyorsító tengelyét.
Itthon kivágtam a tömítést a megfelelő helyeken, felraktam a rudazathoz való végeket a tengely végére (itt kellett kicsit reszelni, jól jött a dremmel :-)), beállítottam mindkét úszószintet (min-max).
Holnap karburátor tisztítóban megfürdetem a fúvókákat, kitisztítom az úszóházat, az egészet átmosom, átfújom, majd az új alkatrészekkel összerakom.
Várom már az indítást nagyon! :-)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16296 Dátum:
2012 Február 19, 18:23:43 »
Ez meg egy széria 1,6 + 2 Dellorto DRLA36 idő a leghosszabb váltóval
http://www.timeslip.hu/versenyfutam.php?id=85166
11mp a 0-100 és kb 60 LE-ről beszélünk... Szóval a több mint kétszer ennyivel megy 8 mp
Idézetet írta: sleepAIR - 2012 Február 19, 17:27:28
Ti el bírjátok képzelni, hogy max. 130 LE-vel 8mp alatti 0-100 idők valósak? értem én, hogy könnyű bogár, rövidváltó..de akkor is túl jónak tűnik.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16295 Dátum:
2012 Február 19, 18:17:03 »
Pedig de...
Ha itt megnézed az A3 kategóriában az időimet:
http://www.westdragrace.com/wp-content/uploads/2011/03/kvalifikacioslista3.pdf
9,6 az 1/8 mérföld amikor 115km/h a sebességem, de ami beszédesebb és elmondja, hogy mennyire ugrik a bogár az a 60 lábas idő... Az egész kategóriában a legjobb... Hosszú váltóval, utcai gumikkal és azt se feledjük ezt a motort elsőre csak 100lóerőre mérték...
Szóval lazán megy 130 lovas bogárral a 8mp 0-100
Idézetet írta: sleepAIR - 2012 Február 19, 17:27:28
Ti el bírjátok képzelni, hogy max. 130 LE-vel 8mp alatti 0-100 idők valósak? értem én, hogy könnyű bogár, rövidváltó..de akkor is túl jónak tűnik.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16294 Dátum:
2012 Február 19, 17:44:50 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2012 Február 19, 17:27:28
Ti el bírjátok képzelni, hogy max. 130 LE-vel 8mp alatti 0-100 idők valósak? értem én, hogy könnyű bogár, rövidváltó..de akkor is túl jónak tűnik.
A saját mérésem (Android aDyno) szerint a piros autóm 7.2 alatt százon volt és 140-ig jobban ment, mint a 225 lovas Megane RS. A megane utána érte csak utol. 148 LE vs 225 LE
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16293 Dátum:
2012 Február 19, 17:35:17 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2012 Február 19, 17:27:28
Ti el bírjátok képzelni, hogy max. 130 LE-vel 8mp alatti 0-100 idők valósak? értem én, hogy könnyű bogár, rövidváltó..de akkor is túl jónak tűnik.
1,6 200 m ig fogja vr6 corrádot
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16292 Dátum:
2012 Február 19, 17:27:28 »
Idézetet írta: callook - 2012 Február 19, 15:27:02
Becker Beetle Factory RMB
Teljesítmény: 128@6360 109@5350 130,5@5630
0-100: 7,9 8,4 7,3
váltó: AH 1200-as AT
tömeg: 829 815 853
Ti el bírjátok képzelni, hogy max. 130 LE-vel 8mp alatti 0-100 idők valósak? értem én, hogy könnyű bogár, rövidváltó..de akkor is túl jónak tűnik.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16291 Dátum:
2012 Február 19, 15:42:58 »
Idézetet írta: MatroX - 2012 Február 19, 15:30:23
Nem gondolkodsz egy újabb mérésen így kicsit jobban beállítva??? vagy előbb okosítasz még egy kicsit????
Természetesen mérni fogok. Talán tavasszal.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16290 Dátum:
2012 Február 19, 15:37:21 »
Mind a 3 motor Weber 40 IDF-fel van szerelve
Idézetet írta: Balage - 2012 Február 19, 15:35:54
Az első kettő milyen karbival van?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16289 Dátum:
2012 Február 19, 15:35:54 »
Az első kettő milyen karbival van?
Idézetet írta: callook - 2012 Február 19, 15:27:02
Udo Becker:
90,5/69 = 1776 ccm
39/33 szelepek
296 fokos tengely
Beetle Factory:
90,5/69 = 1776 ccm
35,5/32 szelepek
324 fokos tengely
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16288 Dátum:
2012 Február 19, 15:30:23 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Február 19, 15:20:23
Ehhez képest az én 2110-esem:
2500-nál 70 LE
5500-nál 138 LE
2500-nál 170 Nm
4500-nál 198 Nm
6000-nél 160 Nm
Ez nem olyan nagy különbség, viszont az enyémen még tudtam azóta javítani (fúvókázás, karbi venturi) és van is még egy-két dolog a tarsolyban...
Ezek a jó furat löket arányú strokerek nagyon jók tudnak lenni.
Nem gondolkodsz egy újabb mérésen így kicsit jobban beállítva??? vagy előbb okosítasz még egy kicsit????
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16287 Dátum:
2012 Február 19, 15:27:02 »
Udo Becker:
90,5/69 = 1776 ccm
39/33 szelepek
296 fokos tengely
Beetle Factory:
90,5/69 = 1776 ccm
35,5/32 szelepek
324 fokos tengely
RMB
85,5/78 = 1791 ccm
35,5/32 szelepek
309 fokos tengely
Becker Beetle Factory RMB
Teljesítmény: 128@6360 109@5350 130,5@5630
nyomaték: 159@5060 155@4250 173@4680
0-60: 3,3 3,4 2,9
0-80: 5,1 5,5 4,5
0-100: 7,9 8,4 7,3
0-120: 11,1 12,1 10,2
0-140: 16 18,1 14,9
0-160: 23,9 29,7 22,2
60-80@3.: 3 2,8 2,9
60-100@3.: 6 5,5 5,7
60-120@3.: 9,2 9,1 8,7
400m: 15,9 15,4 15,3
váltó: AH 1200-as AT
tömeg: 829 815 853
Idézetet írta: callook - 2012 Február 19, 15:06:56
Ilyesmi motorja van az R.M.B.-nek:
85,5 gyári furat és 78-as löket (1791 ccm)
Gyári hengerfej 35,5/32 szelepekkel (Valószínűleg ezt a fejet ellensúlyozva 309 fokos RMB tengely)
A motor 2500-nál már 60 LE és 5500-nál 130 LE
A forgatónyomatéka 2500-nál 150 Nm ami 4500-nál felmegy 175 Nm-re, de még 6000-nél is tartja a 150 Nm-t
Minden mért gyorsulásban veri a többi műhely klasszikus 1776 motorjait.
Aput győzködtem anno egy ilyen jó utcai motor építéséről...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16286 Dátum:
2012 Február 19, 15:22:40 »
Idézetet írta: callook - 2012 Február 19, 15:06:56
(Valószínűleg ezt a fejet ellensúlyozva 309 fokos RMB tengely)
Hiába a nagy tengely, ennek van azért nyomatéka alul is. Persze tudjuk, hogy a tengelynél a "duration" csak egy adat, a valós fokolása (pl. szelephézaggal mérve) lehet, hogy szelídebb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16285 Dátum:
2012 Február 19, 15:20:23 »
Idézetet írta: callook - 2012 Február 19, 15:06:56
Ilyesmi motorja van az R.M.B.-nek:
85,5 gyári furat és 78-as löket (1791 ccm)
Gyári hengerfej 35,5/32 szelepekkel (Valószínűleg ezt a fejet ellensúlyozva 309 fokos RMB tengely)
A motor 2500-nál már 60 LE és 5500-nál 130 LE
A forgatónyomatéka 2500-nál 150 Nm ami 4500-nál felmegy 175 Nm-re, de még 6000-nél is tartja a 150 Nm-t
Minden mért gyorsulásban veri a többi műhely klasszikus 1776 motorjait.
Aput győzködtem anno egy ilyen jó utcai motor építéséről...
Ehhez képest az én 2110-esem:
2500-nál 70 LE
5500-nál 138 LE
2500-nál 170 Nm
4500-nál 198 Nm
6000-nél 160 Nm
Ez nem olyan nagy különbség, viszont az enyémen még tudtam azóta javítani (fúvókázás, karbi venturi) és van is még egy-két dolog a tarsolyban...
Ezek a jó furat löket arányú strokerek nagyon jók tudnak lenni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
145
146
147
148
149
[
150
]
151
152
153
154
155
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...