www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 09:13:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3368141 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16364 Dátum: 2012 Február 27, 21:32:20 »

Elvileg nem drasztikusan szarok...
122 a főfúvóka amit az 1776 motor azért megszív a 30-as venturikon annyira, hogy elviselhetően működjön a motor, mégha nem is 100%-os
(Én szoktam 1776-hoz 32-es venturi és 130-135 főfúvókát használni, az elég jó, de pl. a Boxer Shop kis, 28-as venturit és hozzá 115-ös főfúvókát használ ezekhez a motorjaihoz, hogy könnyen állíthatóak és mindenhol erős hétköznapi motorok legyenek)

Alapjárati talán 50, féklevegő se beteg (talán 190), de amilyen tartományról beszélünk, ott pont a fő fúvóka dolgozik...

Próbából dobnék bele más fúvókákat, hogy látszódjon, milyen irányba kell elindulni, de ezt innen nehéz... Nincs egyértelmű recept... Mennie kell valaki olyannak az autóval, aki állítgatott már ilyen karbikat és az érezni fogja, hogy milyen jellegű a gond...

milyen fúvókák vannak benne?

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16363 Dátum: 2012 Február 27, 21:02:45 »



http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16362 Dátum: 2012 Február 27, 20:24:09 »

A szinkront beállítottuk. Akkor hétvégén indul a fúvóka játék (ha nem előbb :-)).

milyen fúvókák vannak benne?

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16361 Dátum: 2012 Február 27, 18:57:24 »

A szinkront beállítottuk. Akkor hétvégén indul a fúvóka játék (ha nem előbb :-)).

szinkron ilyesmi?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16360 Dátum: 2012 Február 27, 18:28:03 »

Nos, ma tudtam menni a kocsival. Jelenlegi állapot:
- az autó alul nagyon erős. Kb 1500-tól nagyot lép, kb 2700-2800-ig.
- 3000 felett elkezd a motor elfogyni, kicsit rángat, dadog, vagy csak eszetlenül szívó hangot ad, de lassan gyorsul
- 4500 fölé kín-keservesen megy, de sokat nem próbáltam.
Ha valaki járt már hasonló cipőben, ötleteket várnék.
Amúgy jelen állapotában mindennapos autózásra nagy élmény (már ha nem megyünk 3000 fölé :-)))). Az alapjárat picit magas (kb 1100), de azt könnyű korrigálni.
szinkron ilyesmi?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16359 Dátum: 2012 Február 27, 18:27:14 »

Nos, ma tudtam menni a kocsival. Jelenlegi állapot:
- az autó alul nagyon erős. Kb 1500-tól nagyot lép, kb 2700-2800-ig.
- 3000 felett elkezd a motor elfogyni, kicsit rángat, dadog, vagy csak eszetlenül szívó hangot ad, de lassan gyorsul
- 4500 fölé kín-keservesen megy, de sokat nem próbáltam.
Ha valaki járt már hasonló cipőben, ötleteket várnék.
Amúgy jelen állapotában mindennapos autózásra nagy élmény (már ha nem megyünk 3000 fölé :-)))). Az alapjárat picit magas (kb 1100), de azt könnyű korrigálni.
benzin és levegő fuvókával.... játszanék...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16358 Dátum: 2012 Február 27, 18:20:49 »

Nos, ma tudtam menni a kocsival. Jelenlegi állapot:
- az autó alul nagyon erős. Kb 1500-tól nagyot lép, kb 2700-2800-ig.
- 3000 felett elkezd a motor elfogyni, kicsit rángat, dadog, vagy csak eszetlenül szívó hangot ad, de lassan gyorsul
- 4500 fölé kín-keservesen megy, de sokat nem próbáltam.
Ha valaki járt már hasonló cipőben, ötleteket várnék.
Amúgy jelen állapotában mindennapos autózásra nagy élmény (már ha nem megyünk 3000 fölé :-)))). Az alapjárat picit magas (kb 1100), de azt könnyű korrigálni.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #16357 Dátum: 2012 Február 27, 18:10:49 »



1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16356 Dátum: 2012 Február 27, 17:13:41 »

[offtopic] csak egybe műanyagot árul.
offtopic]
hi hi Roll Eyes

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16355 Dátum: 2012 Február 27, 15:57:23 »


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16354 Dátum: 2012 Február 26, 15:48:24 »

Mind a 2 szelepfedélről kell szellőztetni a motort? Mintha úgy emlékszem, hogy csak az egyikről érdemes, de a jobb vagy a bal?
ha egy akkor jobb

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16353 Dátum: 2012 Február 26, 15:37:12 »

Mind a 2 szelepfedélről kell szellőztetni a motort? Mintha úgy emlékszem, hogy csak az egyikről érdemes, de a jobb vagy a bal?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16352 Dátum: 2012 Február 26, 11:43:39 »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16351 Dátum: 2012 Február 26, 11:13:44 »

A blokkban a visszavezetőcsatorna biztos, hogy tiszta? Nem kerülhetett oda mondjuk egy kis paszta?

Nem, tiszta és egy kicsit meg is van nagyobbítva.

Ha az el lenne tömődve, akkor drámaian szórná az olajat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16350 Dátum: 2012 Február 26, 11:11:45 »

Nem gondolnám, hogy a blokk van elfúrva (egyébként Pomlényi Peti csinálta, meg még mást is rajta  Evil), amennyire lehet, ellenőriztem és az első olajvisszavezetés nem tizedmillimétereken múlik, nem is nagyon tudom, hogy lehetne annyira elfúrni, hogy ne működjön a labirint. Ott van egy szórótárcsa, egy furat, meg a labirint, semmi nincs illesztve.

Az szíjtárcsa alatti folyás a kis csapágyhézag, a nagy pumpa (30 mm), katergáz és a nagy fordulat együttes hatása. Ahogy nő a csapágyhézag, a folyás szépen megszűnik, illetve egyre nagyobb fordulat felé tolódik el, a gyakorlatban ez azt jelenti, hogy később tényleg csak padlógázas autópálya tempónál folyik.

Én még nem esnék neki a szimmeringes ékszíjtárcsának (ez az egyetlen jó megoldás, illetve tüneti kezelés), hanem várnék, hogy mit mutat, ha bent lesz a motor s használatban van.

A szimmeringes tárcsa berakáshoz csak a kipufogót kell levenni, a csőkígyót.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16349 Dátum: 2012 Február 26, 11:00:57 »

Ehhez ki kell venni a motort?

A legtisztább ha megveszed a szettet, akkor kb 15 perc az átalakítás...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16348 Dátum: 2012 Február 26, 10:24:46 »

Sajnos azt kell mondjam, hogy ilyen esetben általában nem a szíjtárcsa cseréje, illetve a szellőzés kiépítése a megoldás... Valószínűleg az van amit Maresz írt, vagy valami miatt valamikor megsérült a szíjtárcsánál a furat a blokkban. 3 motor volt eddig nálam ami ilyen tüneteket produkált (közte az én régi 1,6 motorom) Mindegyiknél kísérleteztem, végig vettem minden eshetőséget (visszavezető furat, kartergáz, szíjtárcsák), de végül a szimeringes szíjtárcsa oldotta meg a dolgot.

A kérdésedre, hogy megoldható-e a gyári tárcsa leesztergálásával az ügy, arra a válaszom az, hogy igen, de nem a szíjtárcsa a kényesebb része a dolognak, hanem maga a szimering. Ugyanis, ha leesztergálnád ékpályáig is a tárcsa agyát, akkor sincs elég hely az agy és a furat között, hogy elférjen bármilyen szimering is. Ezért úgy csinálják, hogy egy alumínium szimeringházat ragasztanak be a blokkba és a szimering gyakorlatilag a blokkon kívül van. Éppen ezért a szíjtárcsát is ki hozzák picit egy távtartó gyűrűvel és így a szettben természetesen van mégegy távtartó a felső tárcsához is. A legtisztább ha megveszed a szettet, akkor kb 15 perc az átalakítás...

Azért előtte tehetsz egy próbát másik tárcsával... Hátha...

Nem hagy nyugodni a probléma, hogy az ékszíjtárcsa alól terhelésen szökik az olaj.
Átolvasva kb 50 oldal szambát, a következőkre jutottam:
- az ékszíjtárcsa olajvisszavezetője nem megfelelő (jelenleg gyári van rajta)
- nem megfelelő a motor szellőzése - csináljunk kartergáz kivezetést 1600ccm felett a szelepfedelekre
- tegyünk szimmeringet a főtengely végére a tárcsa alá - speckó tárcsa kell, illetve szimmering
Első lépésként - ha sikerül - felteszek egy másik ékszíjtárcsát (ilyet). Ezzel az a baj, hogy beleér az olajpumpa nagyobb fedele miatt az alsó lemezkébe (ezt kiküszöbölöm alacsonyabb anyával). Mivel bentebb van az ékszíj, nem fog más síkban futni az ékszíj, mint a gyári tárcsával?
Ha ez nem sikerül, akkor továbblépek a szimmering irányba. Ehhez mindenképp csak speckó ékszíjtárcsa jó? A visszavezető csatornák leesztergálásával nem megoldható?
Csak végső esetben csinálnék kivezetést a szelepfedelekre.
Köszi a tanácsokat!

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16347 Dátum: 2012 Február 26, 09:44:09 »

Azt hogy lehet?
Blokkot össze rakva furnak 2 felet.....szerszám van a végén ami megvezti a "furot"
Vagy üt a szerszám,vagy tul nagy elötolással végzik(szakálmetál pl olyan rondát fur)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #16346 Dátum: 2012 Február 26, 09:38:40 »

Ilyen lett:
<beszúrt kép törölve>

A legelső indítás (előtte forgattuk gyertyák nélkül, hogy legyen benzin a karbikban és olaj a szükséges helyeken):
http://www.youtube.com/watch?v=Z7UI0HSeSCY&feature=youtu.be
Gratula!

1303LS
« Hozzászólás #16345 Dátum: 2012 Február 26, 09:28:26 »

-elvan furva a blokk
Azt hogy lehet?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16344 Dátum: 2012 Február 26, 08:52:45 »

Nem hagy nyugodni a probléma, hogy az ékszíjtárcsa alól terhelésen szökik az olaj.
Átolvasva kb 50 oldal szambát, a következőkre jutottam:
- az ékszíjtárcsa olajvisszavezetője nem megfelelő (jelenleg gyári van rajta)
- nem megfelelő a motor szellőzése - csináljunk kartergáz kivezetést 1600ccm felett a szelepfedelekre
- tegyünk szimmeringet a főtengely végére a tárcsa alá - speckó tárcsa kell, illetve szimmering
Első lépésként - ha sikerül - felteszek egy másik ékszíjtárcsát (ilyet). Ezzel az a baj, hogy beleér az olajpumpa nagyobb fedele miatt az alsó lemezkébe (ezt kiküszöbölöm alacsonyabb anyával). Mivel bentebb van az ékszíj, nem fog más síkban futni az ékszíj, mint a gyári tárcsával?
Ha ez nem sikerül, akkor továbblépek a szimmering irányba. Ehhez mindenképp csak speckó ékszíjtárcsa jó? A visszavezető csatornák leesztergálásával nem megoldható?
Csak végső esetben csinálnék kivezetést a szelepfedelekre.
Köszi a tanácsokat!
-elvan furva a blokk

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #16343 Dátum: 2012 Február 26, 07:57:29 »

Nem hagy nyugodni a probléma, hogy az ékszíjtárcsa alól terhelésen szökik az olaj.
Átolvasva kb 50 oldal szambát, a következőkre jutottam:
- az ékszíjtárcsa olajvisszavezetője nem megfelelő (jelenleg gyári van rajta)
- nem megfelelő a motor szellőzése - csináljunk kartergáz kivezetést 1600ccm felett a szelepfedelekre
- tegyünk szimmeringet a főtengely végére a tárcsa alá - speckó tárcsa kell, illetve szimmering
Első lépésként - ha sikerül - felteszek egy másik ékszíjtárcsát (ilyet). Ezzel az a baj, hogy beleér az olajpumpa nagyobb fedele miatt az alsó lemezkébe (ezt kiküszöbölöm alacsonyabb anyával). Mivel bentebb van az ékszíj, nem fog más síkban futni az ékszíj, mint a gyári tárcsával?
Ha ez nem sikerül, akkor továbblépek a szimmering irányba. Ehhez mindenképp csak speckó ékszíjtárcsa jó? A visszavezető csatornák leesztergálásával nem megoldható?
Csak végső esetben csinálnék kivezetést a szelepfedelekre.
Köszi a tanácsokat!
A blokkban a visszavezetőcsatorna biztos, hogy tiszta? Nem kerülhetett oda mondjuk egy kis paszta?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16342 Dátum: 2012 Február 26, 06:34:17 »

Nem hagy nyugodni a probléma, hogy az ékszíjtárcsa alól terhelésen szökik az olaj.
Átolvasva kb 50 oldal szambát, a következőkre jutottam:
- az ékszíjtárcsa olajvisszavezetője nem megfelelő (jelenleg gyári van rajta)
- nem megfelelő a motor szellőzése - csináljunk kartergáz kivezetést 1600ccm felett a szelepfedelekre
- tegyünk szimmeringet a főtengely végére a tárcsa alá - speckó tárcsa kell, illetve szimmering
Első lépésként - ha sikerül - felteszek egy másik ékszíjtárcsát (ilyet). Ezzel az a baj, hogy beleér az olajpumpa nagyobb fedele miatt az alsó lemezkébe (ezt kiküszöbölöm alacsonyabb anyával). Mivel bentebb van az ékszíj, nem fog más síkban futni az ékszíj, mint a gyári tárcsával?
Ha ez nem sikerül, akkor továbblépek a szimmering irányba. Ehhez mindenképp csak speckó ékszíjtárcsa jó? A visszavezető csatornák leesztergálásával nem megoldható?
Csak végső esetben csinálnék kivezetést a szelepfedelekre.
Köszi a tanácsokat!
« Utoljára szerkesztve: 2012 Február 26, 06:39:00 írta stonemen »
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #16341 Dátum: 2012 Február 25, 20:31:28 »

Fáin!

nagyon szépen zenél  a motor..... Cool

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16340 Dátum: 2012 Február 25, 20:27:02 »

Fáin!

Amikor igazán varázsol:
http://youtu.be/VegC9pn7Vck
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16339 Dátum: 2012 Február 25, 20:21:52 »

Amikor igazán varázsol:
http://youtu.be/VegC9pn7Vck
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #16338 Dátum: 2012 Február 25, 20:19:35 »

A legelső indítás (előtte forgattuk gyertyák nélkül, hogy legyen benzin a karbikban és olaj a szükséges helyeken):
Zsir Grin Grin Grin
(Ahogy gumibacsi is mondta a vegen: az index meg belever a karterba, allitani kell rajta ;-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16337 Dátum: 2012 Február 25, 20:14:21 »

Ilyen lett:


A legelső indítás (előtte forgattuk gyertyák nélkül, hogy legyen benzin a karbikban és olaj a szükséges helyeken):
http://www.youtube.com/watch?v=Z7UI0HSeSCY&feature=youtu.be
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16336 Dátum: 2012 Február 25, 09:00:10 »

Akkoriban volt értelme, mert a gyári szimplaszívós hengerfejeknél és 1db karbinál sokkal jobb volt. De ez abban az időben volt, amikor a bogarakban a legerősebb gyári motor 30 LE volt... Idővel a VW is duplaszívós fejeket kezdett használni és sok apróságot változtatott a motorjain, így megjelentek a gyári motorok 34, 40, 44, 50 LE-vel.
Ezek alapján azt mondom, ha manapság valaki tuningolni akar, akkor eleve a már gyárilag 50LE motorból kell kiindulni, mert az módosítások nélkül tud annyit mint egy költséges 1,2 Vintage Speed motor.
Emellett én nagy rajongója vagyok ezeknek a Retro tuning motoroknak és úgy gondolom, ha valaki ilyet épít (Okrasa, TDE, Speedwell, stb, illetve replikáik) akkor azt azért teszi és én is azért tenném, mert egy nagyon jó kis korabeli, autentikus extra. Pl. ugyanúgy kb. 50 LE egy széria 1,6, illetve egy Okrasa 1,2, de az nem kérdés, hogy melyik mutat jobban egy ovál motorfedele alatt.
Ahogy Janek mondta egyszer amikor arról beszélgettünk, hogy néha szeretnék a nagy motorom helyett egy vintage speed motort ő meg a TDE replikája helyett néha egy igazi izmos motora vágyik, hogy "el kell dönteni, hogy retrózni, vagy tuningolni akarunk..."
Illetve azért itt nem lehet csak lóerőkről beszélni! Ahogy Varázsló is írta egész más a karaktere egy piszkált, duplakarbis 1,2 motornak mint egy gyári 1,6-nak, hiába hasonló a teljesítménye. Mint ahogy egész más karektere van a Varázsló valamikori Cal lookerében lévő szimplaszívós 2 karbis 1,6 motornak és egy gyári duplaszívós 1,6-nak is, pedig szerintem a legnagyobb teljesítményük az kb egyező.


Egy széria 30LE-s motoron ha meghagyjuk a gyári tengelyt,és felteszünk rá két OKRASA 7.5:1 kompressziójú hengerfejet,és két Solex32PBIC karbit,akkor kb hány lóerős motort kapunk?Olyan 50LE körül,mint egy széria 1.6-os?
Van értelme így feltenni egy motorra a két fejet és a két karbit,vagy mást is kéne csinálni?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16335 Dátum: 2012 Február 24, 22:03:53 »

Amit leírtam,azok a korabeli felpiszkált OKRASA motorok tartozékai.
Vagy csináltak azokkal mást is?


SAE lóerőt mértek rajta, ezek általában amerikai mérések, DIN lóerőben közelebb volt a 40-hez.

De nem vagyok benne a témában, nem értek hozzá, inkább csak a 70-es évek Oettingereihez.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16334 Dátum: 2012 Február 24, 21:37:28 »

Smiley

Ez egy jó motor lesz. ;-)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #16333 Dátum: 2012 Február 24, 21:34:55 »


Szerintem ahhoz, hogy 50 lóerő legyen mást is kellene csinálni. Én 40-re saccolnám kb., de nem lesz olyan, mint egy F-es motor. Más lesz a karaktere.
Amit leírtam,azok a korabeli felpiszkált OKRASA motorok tartozékai.
Vagy csináltak azokkal mást is?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16332 Dátum: 2012 Február 24, 21:25:24 »

Egy széria 30LE-s motoron ha meghagyjuk a gyári tengelyt,és felteszünk rá két OKRASA 7.5:1 kompressziójú hengerfejet,és két Solex32PBIC karbit,akkor kb hány lóerős motort kapunk?Olyan 50LE körül,mint egy széria 1.6-os?
Van értelme így feltenni egy motorra a két fejet és a két karbit,vagy mást is kéne csinálni?


Szerintem ahhoz, hogy 50 lóerő legyen mást is kellene csinálni. Én 40-re saccolnám kb., de nem lesz olyan, mint egy F-es motor. Más lesz a karaktere.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #16331 Dátum: 2012 Február 24, 21:13:40 »

Ennyi hozzászólást nem lesz könnyű törölni...
Mi a Varázslóval inkább motort építettünk ma, ha lesz kedve, tesz be képet. :-)
1776, kicsit okosított gyári hengerfej, W100, IDF40, kb 8,5 kompresszió, CSP Supercompetition.
Tavasszal megy padra, 90 körülre saccoljuk.

Kíváncsi vagyok...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #16330 Dátum: 2012 Február 24, 21:11:54 »


jól megépített vintage speed 1200-esek 47-50 lóerősek. Ezekben a motorokban nagy tengely van, jól megtúrt szimplaszívós két karbival, néha két dupla karbival.

Egy széria 30LE-s motoron ha meghagyjuk a gyári tengelyt,és felteszünk rá két OKRASA 7.5:1 kompressziójú hengerfejet,és két Solex32PBIC karbit,akkor kb hány lóerős motort kapunk?Olyan 50LE körül,mint egy széria 1.6-os?
Van értelme így feltenni egy motorra a két fejet és a két karbit,vagy mást is kéne csinálni?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16329 Dátum: 2012 Február 24, 20:53:05 »

Ennyi hozzászólást nem lesz könnyű törölni...
Mi a Varázslóval inkább motort építettünk ma, ha lesz kedve, tesz be képet. :-)
1776, kicsit okosított gyári hengerfej, W100, IDF40, kb 8,5 kompresszió, CSP Supercompetition.
Tavasszal megy padra, 90 körülre saccoljuk.

Ez egy jó motor lesz. ;-)

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16328 Dátum: 2012 Február 24, 20:51:28 »

Ahhoz, hogy az 1.2-es motor 60 lóerő legyen, nagyon kell a fordulat. A nagy fordulat pedig csak nagy tengellyel és nagyon megtúrt hengerfejjel valósítható meg, még 1.2-es esetében is.

Én SOHA nem mondtam, hogy Maxi motorja 60 lóerős, én azt mondtam, hogy a túrt hengerfejes, jól megépített vintage speed 1200-esek 47-50 lóerősek. Ezekben a motorokban nagy tengely van, jól megtúrt szimplaszívós két karbival, néha két dupla karbival.

Meg lehet csinálni az 1200-as 60 lóerősre, de ahhoz túrt duplaszívós fej kell és weber IDF-ek és vagy 300-as tengely, ami egy 1.2-eben nagyjából oylan, mint az 1.6-osban a 314-322 fokos.




Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16327 Dátum: 2012 Február 24, 20:12:52 »

inditas volt? Video?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16326 Dátum: 2012 Február 24, 20:11:48 »

Ennyi hozzászólást nem lesz könnyű törölni...
Mi a Varázslóval inkább motort építettünk ma, ha lesz kedve, tesz be képet. :-)
1776, kicsit okosított gyári hengerfej, W100, IDF40, kb 8,5 kompresszió, CSP Supercompetition.
Tavasszal megy padra, 90 körülre saccoljuk.
inditas volt? Video?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16325 Dátum: 2012 Február 24, 20:02:20 »

Ennyi hozzászólást nem lesz könnyű törölni...
Mi a Varázslóval inkább motort építettünk ma, ha lesz kedve, tesz be képet. :-)
1776, kicsit okosított gyári hengerfej, W100, IDF40, kb 8,5 kompresszió, CSP Supercompetition.
Tavasszal megy padra, 90 körülre saccoljuk.
Oldalak: 1 ... 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.