www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 11:56:58
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
136
137
138
139
140
[
141
]
142
143
144
145
146
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3373364 alkalommal)
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16684 Dátum:
2012 április 08, 14:04:07 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 április 08, 13:36:22
Bogarba valo beepitesnel mit kell modositani egy 356-os motoron? Vannak ezzel kapcsolatban tapasztalatok?
Szert tettél egyre?
Ne csigázd a közösséget!
http://sparkafer.blogspot.hu/
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16683 Dátum:
2012 április 08, 13:36:22 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 április 08, 09:27:29
Nyilván a név is, hiszen Porsche, valamint ez valóban különleges és értékesebb veterán. Ezt eleve sportkocsiba készült, nem egy faragott népautó motor.
A 356-os blokk egy mestermű a typ1-eshez képest. Az egyik 1.6 50 lóerő, a másik 1.6 90 lóerő ...és legalább oylan tartós.
Az ár egyébként nem a beépített anyagmennyiséget tükrözi, a Lila ruhás hölgy festmény előtt sem azon gondolkozol, hogy 5 gramm lila festék 300 Ft, vászon egy ezres, keret 5000, akkor mi kerül ebben ennyibe???
Bogarba valo beepitesnel mit kell modositani egy 356-os motoron? Vannak ezzel kapcsolatban tapasztalatok?
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16682 Dátum:
2012 április 08, 13:19:00 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 április 08, 09:27:29
Az ár egyébként nem a beépített anyagmennyiséget tükrözi, a Lila ruhás hölgy festmény előtt sem azon gondolkozol, hogy 5 gramm lila festék 300 Ft, vászon egy ezres, keret 5000, akkor mi kerül ebben ennyibe???
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16681 Dátum:
2012 április 08, 09:27:29 »
Idézetet írta: Dr.gonzo - 2012 április 07, 17:45:49
tényleg nem kukacoskodás,csak kíváncsiság,de kicsi agyam nem tudja bevenni,hogy ha reálisan nézzük,akkor mi kerül ezekben ennyibe???annyi,hogy ennyiért adják,aztán kész...?vagy mi???
Nyilván a név is, hiszen Porsche, valamint ez valóban különleges és értékesebb veterán. Ezt eleve sportkocsiba készült, nem egy faragott népautó motor.
A 356-os blokk egy mestermű a typ1-eshez képest. Az egyik 1.6 50 lóerő, a másik 1.6 90 lóerő ...és legalább oylan tartós.
Az ár egyébként nem a beépített anyagmennyiséget tükrözi, a Lila ruhás hölgy festmény előtt sem azon gondolkozol, hogy 5 gramm lila festék 300 Ft, vászon egy ezres, keret 5000, akkor mi kerül ebben ennyibe???
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089
The first rule of Fight Club is......
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16680 Dátum:
2012 április 07, 17:54:21 »
Idézetet írta: Mákos - 2012 április 07, 17:49:41
"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16679 Dátum:
2012 április 07, 17:49:41 »
Idézetet írta: Dr.gonzo - 2012 április 07, 17:45:49
tényleg nem kukacoskodás,csak kíváncsiság,de kicsi agyam nem tudja bevenni,hogy ha reálisan nézzük,akkor mi kerül ezekben ennyibe???annyi,hogy ennyiért adják,aztán kész...?vagy mi???
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16678 Dátum:
2012 április 07, 17:47:37 »
Idézetet írta: Dr.gonzo - 2012 április 07, 17:45:49
tényleg nem kukacoskodás,csak kíváncsiság,de kicsi agyam nem tudja bevenni,hogy ha reálisan nézzük,akkor mi kerül ezekben ennyibe???annyi,hogy ennyiért adják,aztán kész...?vagy mi???
Kisebb széria.Illetve a bünösők, szenvedjenek.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089
The first rule of Fight Club is......
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16677 Dátum:
2012 április 07, 17:45:49 »
Idézetet írta: callook - 2012 április 07, 14:06:31
Pont azt akartam írni amit a Varázsló... Valamit nagyon benéztél, mert a dupla vezérműves 356 motorok heroin áron mennek...
A sima 356 motorból is az általad leírt árkategóriában inkább gyengébb állapotú, vagy ha nagy szerencséd van, akkor egy közepes állapotú példányt kapsz...
Sajnos csodák nincsenek, ezek a motorok is 40 évesek, így amiket én láttam szétszedve, már mind felújításra érettek voltak... Szóval a piacon vagy használt 40 éves motorok vannak amikről nem lehet biztosra kijelenteni, hogy jó állapotú, vagy felújított példányok, amiket ha ilyen áron árulnak, akkor azokat nem újították fel tisztességesen, mivel
egy HD szett 300-350ezertől kezdődik.
A másik gond, hogy a Porsche motor beszarik, akkor a gatyád is rámegy a javítására... Haver vett már "felújított" Porsche váltót 130ezerért, aztán fos volt... Rendeltünk hozzá egy
hagyományos borítéknyi alkatrészt, ami 1000 Euróba került...
tényleg nem kukacoskodás,csak kíváncsiság,de kicsi agyam nem tudja bevenni,hogy ha reálisan nézzük,akkor mi kerül ezekben ennyibe???annyi,hogy ennyiért adják,aztán kész...?vagy mi???
"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16676 Dátum:
2012 április 07, 14:06:31 »
Pont azt akartam írni amit a Varázsló... Valamit nagyon benéztél, mert a dupla vezérműves 356 motorok heroin áron mennek...
A sima 356 motorból is az általad leírt árkategóriában inkább gyengébb állapotú, vagy ha nagy szerencséd van, akkor egy közepes állapotú példányt kapsz...
Sajnos csodák nincsenek, ezek a motorok is 40 évesek, így amiket én láttam szétszedve, már mind felújításra érettek voltak... Szóval a piacon vagy használt 40 éves motorok vannak amikről nem lehet biztosra kijelenteni, hogy jó állapotú, vagy felújított példányok, amiket ha ilyen áron árulnak, akkor azokat nem újították fel tisztességesen, mivel egy HD szett 300-350ezertől kezdődik.
A másik gond, hogy a Porsche motor beszarik, akkor a gatyád is rámegy a javítására... Haver vett már "felújított" Porsche váltót 130ezerért, aztán fos volt... Rendeltünk hozzá egy hagyományos borítéknyi alkatrészt, ami 1000 Euróba került...
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 április 06, 22:28:30
attól függ milyet veszel
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16675 Dátum:
2012 április 07, 11:06:24 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 április 06, 22:28:30
attól függ milyet veszel
A dupla gyújtásos és dupla vezérműtengelyes OHC 356-os motorból kb. 10 darab készült és én még 5 millió alatt soha nem láttam, de az ötmilliós egy rom volt.
Az egy extra különleges moci, nem tudom te mire gondolsz 600e Ft-ért, azért egy közepes állapotú sima 356-os motort kapsz, de ha arra rá kell költeni, a HD szett nem 300 EUR, hanem 3 szorosa.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16674 Dátum:
2012 április 06, 22:28:30 »
Idézetet írta: BlackP - 2012 április 06, 22:25:31
és egy olyan motor milyen állapotban van? ha széthullik párezer km után, akkor hiába volt "olcsó"
attól függ milyet veszel
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16673 Dátum:
2012 április 06, 22:25:31 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 április 06, 22:23:58
1.6-os ikervezműtengelyes Porsche 356-os motorokat árulnak 600-700 ezer Ft-ért Svájcban, Németországban jó állapotban. Nem érdemesebb inkább ilyen mocikat belerakni bogárba? Ha érdemes és technikailag nem nehéz, miért tuningolják mégis sokan a typ1-as motort akár 1 milláért? Ne érts félre nem üzletrontási szándékkal mondom, csak kíváncsiságból kérdezem. (Egyébként tény, hogy ennyiért amennyiért kínálod jó áron van)
és egy olyan motor milyen állapotban van? ha széthullik párezer km után, akkor hiába volt "olcsó"
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16672 Dátum:
2012 április 06, 22:23:58 »
Idézetet írta: tati - 2012 április 05, 21:04:39
ha valakit csiklandozna egy AS kódú as 41-es blokkon 1,6 ks hd szett 040 fejek erősített szimplarugók, 120engle tengely külső szűrős puNpa ,generátor, összes bádog szinterezve 36os weberek scat vagy engle rudazat, vákum nélküli elektronikusgyújtás a kipufogót még nem tudom...valószínű empi a motor néhány ezer km-t ment gyári 34es karbival majd szétbontottam de összes csapágy ,gyűrű, és persely új lesz benne összeszerelés előtt is megtekinthető . gyakorlatilag egy "Maresz álma motor"
kb 500eft -ért eladnám
1.6-os ikervezműtengelyes Porsche 356-os motorokat árulnak 600-700 ezer Ft-ért Svájcban, Németországban jó állapotban. Nem érdemesebb inkább ilyen mocikat belerakni bogárba? Ha érdemes és technikailag nem nehéz, miért tuningolják mégis sokan a typ1-as motort akár 1 milláért? Ne érts félre nem üzletrontási szándékkal mondom, csak kíváncsiságból kérdezem. (Egyébként tény, hogy ennyiért amennyiért kínálod jó áron van)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16671 Dátum:
2012 április 06, 17:49:15 »
Idézetet írta: callook - 2012 április 06, 14:34:00
30-as nem fog rontani alul semmit. Egyébként Maresz 32-es venturival használja az övét.
igy van ,67es be volt 28as
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16670 Dátum:
2012 április 06, 14:34:00 »
30-as nem fog rontani alul semmit. Egyébként Maresz 32-es venturival használja az övét.
Idézetet írta: tati - 2012 április 05, 14:47:19
Maresz! te 1.6 motor 32-35 szelep,120engle,36os weber-be 28vagy 30 ventúrit raknál ? hoz-e annyit fent mint aminnyit ront lent a 30as ? vagy egyáltalán fent hoz e valamit ,nem versenyezni kéne hanem csak úgy ....
persze a többiek véleménye is érdekel, a tengely már benne van tehát csak a kérdésre kell válaszolni...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16669 Dátum:
2012 április 06, 10:05:52 »
Idézetet írta: tati - 2012 április 06, 07:29:56
a vizes 35-40-es szelepű gyári fejére
(bár még soha nem láttam ilyen alaktrészeket amit leírtam az mind fikció a valósággal való hasonlósága csak ritka véletlenek egybe esése lehet) megyek vissza kapálni
a 40/35 szelepes vizes hengerfejről érdemes tudni, hogy az égéstere szinte semmi - majdnem sík. a levegős fejekkel ellentétben a vizes motorban a dugattyú tetejében van kialakítva az égéstér + hely a szelepek nyitásának.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16668 Dátum:
2012 április 06, 09:04:49 »
Idézetet írta: maxi - 2012 április 06, 08:53:20
Most akkor árulod azt a motort ami a kocsidban van? Meg azt is amit most raktok össze?
.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16667 Dátum:
2012 április 06, 08:53:20 »
Idézetet írta: tati - 2012 április 06, 07:29:56
a vizes 35-40-es szelepű gyári fejére
(bár még soha nem láttam ilyen alaktrészeket amit leírtam az mind fikció a valósággal való hasonlósága csak ritka véletlenek egybe esése lehet) megyek vissza kapálni
Most akkor árulod azt a motort ami a kocsidban van? Meg azt is amit most raktok össze?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16666 Dátum:
2012 április 06, 07:29:56 »
Idézetet írta: Mákos - 2012 április 05, 23:36:26
2,5 literes motornál mire gondolsz gyári hengerfej alatt ?
a vizes 35-40-es szelepű gyári fejére
(bár még soha nem láttam ilyen alaktrészeket amit leírtam az mind fikció a valósággal való hasonlósága csak ritka véletlenek egybe esése lehet) megyek vissza kapálni
«
Utoljára szerkesztve: 2012 április 06, 07:52:59 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16665 Dátum:
2012 április 05, 23:36:26 »
Idézetet írta: tati - 2012 április 05, 21:20:41
hogy ki ne basszon az offolásért a góré ,konkrétan ma fogalmazódott meg hogy ennek a projektnek is mennie kell. esetleg a 120as tengely maradhat és tennék bele lájtosabbat . Ha még valaha fogok motort építeni az wbx blokk 76,4főtengely 120as tengey 101,5 henger és valami gyári megtákolt fej lesz ....
gyakorlatilag ez a motor tuning nélkül is lenne 100+ lóerő és nem kell fosni hogy lerepül a főtengely végéről a lendkerék, mint egyeseknek ,nem mintha célozni akarnék valakire
ráadásul ha erre akasztunk valamit modjuk egy pöti turbót akkor bármit lever mint vak a poharat
2,5 literes motornál mire gondolsz gyári hengerfej alatt ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16664 Dátum:
2012 április 05, 21:20:41 »
Idézetet írta: BlackP - 2012 április 05, 21:07:56
f@szér nem korábban? -.-
hogy ki ne basszon az offolásért a góré ,konkrétan ma fogalmazódott meg hogy ennek a projektnek is mennie kell. esetleg a 120as tengely maradhat és tennék bele lájtosabbat . Ha még valaha fogok motort építeni az wbx blokk 76,4főtengely 120as tengey 101,5 henger és valami gyári megtákolt fej lesz ....
gyakorlatilag ez a motor tuning nélkül is lenne 100+ lóerő és nem kell fosni hogy lerepül a főtengely végéről a lendkerék, mint egyeseknek ,nem mintha célozni akarnék valakire
ráadásul ha erre akasztunk valamit modjuk egy pöti turbót akkor bármit lever mint vak a poharat
«
Utoljára szerkesztve: 2012 április 05, 21:34:25 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16663 Dátum:
2012 április 05, 21:07:56 »
Idézetet írta: tati - 2012 április 05, 21:04:39
ha valakit csiklandozna egy AS kódú as 41-es blokkon 1,6 ks hd szett 040 fejek erősített szimplarugók, 120engle tengely külső szűrős puNpa ,generátor, összes bádog szinterezve 36os weberek scat vagy engle rudazat, vákum nélküli elektronikusgyújtás a kipufogót még nem tudom...valószínű empi a motor néhány ezer km-t ment gyári 34es karbival majd szétbontottam de összes csapágy ,gyűrű, és persely új lesz benne összeszerelés előtt is megtekinthető . gyakorlatilag egy "Maresz álma motor"
kb 500eft -ért eladnám
f@szér nem korábban? -.-
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16662 Dátum:
2012 április 05, 21:04:39 »
ha valakit csiklandozna egy AS kódú as 41-es blokkon 1,6 ks hd szett 040 fejek erősített szimplarugók, 120engle tengely külső szűrős puNpa ,generátor, összes bádog szinterezve 36os weberek scat vagy engle rudazat, vákum nélküli elektronikusgyújtás a kipufogót még nem tudom...valószínű empi a motor néhány ezer km-t ment gyári 34es karbival majd szétbontottam de összes csapágy ,gyűrű, és persely új lesz benne összeszerelés előtt is megtekinthető . gyakorlatilag egy "Maresz álma motor"
kb 500eft -ért eladnám
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16661 Dátum:
2012 április 05, 20:44:05 »
Idézetet írta: tati - 2012 április 05, 14:47:19
Maresz! te 1.6 motor 32-35 szelep,120engle,36os weber-be 28vagy 30 ventúrit raknál ? hoz-e annyit fent mint aminnyit ront lent a 30as ? vagy egyáltalán fent hoz e valamit ,nem versenyezni kéne hanem csak úgy ....
persze a többiek véleménye is érdekel, a tengely már benne van tehát csak a kérdésre kell válaszolni...
30-ast.
Régen a 28-ast tettem volna, de ma már a 30-ast.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
somci
Hozzászólások: 402
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16660 Dátum:
2012 április 05, 20:41:45 »
http://www.actionimport.com/Tech_Files/cam_information.htm
fasza kis oldal vezérműtengelyek adataival, hátha érdekel valakit
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16659 Dátum:
2012 április 05, 14:47:19 »
Maresz! te 1.6 motor 32-35 szelep,120engle,36os weber-be 28vagy 30 ventúrit raknál ? hoz-e annyit fent mint aminnyit ront lent a 30as ? vagy egyáltalán fent hoz e valamit ,nem versenyezni kéne hanem csak úgy ....
persze a többiek véleménye is érdekel, a tengely már benne van tehát csak a kérdésre kell válaszolni...
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Süni
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16658 Dátum:
2012 április 03, 10:53:11 »
Idézetet írta: maxi - 2012 április 03, 10:47:19
És hogy veszi el a gyújtást?
Erre még nem jöttem rá.
Letesteli. Mint a pitbike-okon, meg a fűnyírókon. (sztem)
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16657 Dátum:
2012 április 03, 10:47:19 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 április 03, 10:30:25
Igen.
Ide írom, azért használnak mágneses gyújtásokat (vertex, magneto, stb.) a drag motoroknál, mert a gyújtás energiáját az osztófej előállítja így nem kell akkumulátor és nem kell kábelezés, jelentős súlyt megspórolnak.
Utcai autókban nincs ekkora jelentősége.
És hogy veszi el a gyújtást?
Erre még nem jöttem rá.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16656 Dátum:
2012 április 03, 10:30:25 »
Idézetet írta: maxi - 2012 április 03, 09:44:02
privet olvastad?
Igen.
Ide írom, azért használnak mágneses gyújtásokat (vertex, magneto, stb.) a drag motoroknál, mert a gyújtás energiáját az osztófej előállítja így nem kell akkumulátor és nem kell kábelezés, jelentős súlyt megspórolnak.
Utcai autókban nincs ekkora jelentősége.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16655 Dátum:
2012 április 03, 09:44:02 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 április 03, 09:21:32
A cromo tengelyekhez szokás tűgörgőn futó himbát illeszteni, pláne az 1.4-es áttételűhöz, ahol a rúdnál állítod a hézagot és a rúdon nem jut olaj a tengelyhez.
privet olvastad?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16654 Dátum:
2012 április 03, 09:21:32 »
Idézetet írta: maxi - 2012 április 03, 08:50:56
Hogy mi? Tűgörgős szelephimba? Az meg hogy?
A cromo tengelyekhez szokás tűgörgőn futó himbát illeszteni, pláne az 1.4-es áttételűhöz, ahol a rúdnál állítod a hézagot és a rúdon nem jut olaj a tengelyhez.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16653 Dátum:
2012 április 03, 08:50:56 »
Idézetet írta: tati - 2012 április 02, 20:21:32
kell egy 71előtti vez.tengelyhez való 30milis olajszivattyú és kupakok a szelepvégekre aztán lehet indítani. Úgynéz ki csak sikerült összehozni a tűgörgős szelephimbát a hidrotőkével bár elfogyasztottunk pár szelepemelő pálcát , jó hogy nem kezdtem neki egyedül mert a fém ujrahasznosító telepen végezte volna .
Hogy mi? Tűgörgős szelephimba? Az meg hogy?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16652 Dátum:
2012 április 03, 07:57:55 »
Idézetet írta: callook - 2012 április 02, 23:25:09
Bogárba a bogár motort lehet berakni faragás nélkül. Minden máshoz kell faragni.
Akkor inkább úgy kérdezem, hogy milyen változtatások szükségesek?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16651 Dátum:
2012 április 02, 23:25:09 »
Bogárba a bogár motort lehet berakni faragás nélkül. Minden máshoz kell faragni.
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 április 02, 22:23:30
A Porsche 356-os 1600 ccm-es motorját be lehet rakni bogárba, AN-es váltóhoz faragás nélkül?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16650 Dátum:
2012 április 02, 22:23:30 »
A Porsche 356-os 1600 ccm-es motorját be lehet rakni bogárba, AN-es váltóhoz faragás nélkül?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16649 Dátum:
2012 április 02, 20:21:32 »
Idézetet írta: stonemen - 2012 április 02, 16:24:09
Pöfög már?
kell egy 71előtti vez.tengelyhez való 30milis olajszivattyú és kupakok a szelepvégekre aztán lehet indítani. Úgynéz ki csak sikerült összehozni a tűgörgős szelephimbát a hidrotőkével bár elfogyasztottunk pár szelepemelő pálcát , jó hogy nem kezdtem neki egyedül mert a fém ujrahasznosító telepen végezte volna .
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16648 Dátum:
2012 április 02, 16:45:11 »
Idézetet írta: Balage - 2012 április 02, 16:35:51
max föttög
Soxor nyoc negyvennyoc HÉTEZER.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16647 Dátum:
2012 április 02, 16:35:51 »
max föttög
Idézetet írta: stonemen - 2012 április 02, 16:24:09
Pöfög már?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16646 Dátum:
2012 április 02, 16:24:09 »
Pöfög már?
Idézetet írta: tati - 2012 április 02, 14:47:01
sajna a bogárébresztő kimaradt de nem hiába ! a varázsló varázsolt nekem :
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16645 Dátum:
2012 április 02, 14:47:01 »
sajna a bogárébresztő kimaradt de nem hiába ! a varázsló varázsolt nekem :
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
136
137
138
139
140
[
141
]
142
143
144
145
146
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...