www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 12:16:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3373474 alkalommal)
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #16724 Dátum: 2012 április 19, 20:21:42 »

Hello Urak!

Egy kérdést hadd tegyek fel a "szakiknak"! A Porsche 914-es 4 hengeres (80hp) (elméletileg type-4) motorja ugyanannyira type-4 mint amennyire a a 356-é type-1? Mi más benne mint a "mezei" type-4-ben hogy erősebb 1700ccm-vel mint a másik 2000ccm-vel?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #16723 Dátum: 2012 április 15, 19:12:13 »

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #16722 Dátum: 2012 április 15, 19:09:21 »

Menjetek ti utána! Grin Káplár Tibi a név, akihez el kell jutni, sajna telószámot nem tudok. Toma?
http://www.kaplartibor.atw.hu/
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #16721 Dátum: 2012 április 15, 19:07:44 »

Ennek utána mennél? Mi pénz meg ilyenek?
Menjetek ti utána! Grin Káplár Tibi a név, akihez el kell jutni, sajna telószámot nem tudok. Toma?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #16720 Dátum: 2012 április 15, 19:06:15 »

Gyári féknyereghez, vagy a Golféhoz ?
Szerintem ez rugalmas. Konkrétumot nem tudok, én magamnak vágatnék, mert nem a gyári, és golf nyerget akarom feltenni.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #16719 Dátum: 2012 április 15, 19:02:30 »

Tudtommal árulnak Nyíregyházán dobfékes csonkhoz féknyeregtartó konzolt. Roll Eyes
Ennek utána mennél? Mi pénz meg ilyenek?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16718 Dátum: 2012 április 15, 19:01:42 »

Tudtommal árulnak Nyíregyházán dobfékes csonkhoz féknyeregtartó konzolt. Roll Eyes

Gyári féknyereghez, vagy a Golféhoz ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #16717 Dátum: 2012 április 15, 19:00:10 »

Grin Grin Grin

Honnan jött a Golf ötlet ? Gyári túl gyenge, Porsche túl drága ?
Tudtommal árulnak Nyíregyházán dobfékes csonkhoz féknyeregtartó konzolt. Roll Eyes
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16716 Dátum: 2012 április 15, 18:59:20 »

Grin Grin Grin

Honnan jött a Golf ötlet ? Gyári túl gyenge, Porsche túl drága ?
ez volt otthon......

amugy gyári bogár tárcsa szett böven elég...... még ha hátul is van pláne

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16715 Dátum: 2012 április 15, 18:58:08 »

Müködik
képem nincs de van az a pénz amiért megcsinálom még 1x  Grin

 Grin Grin Grin

Honnan jött a Golf ötlet ? Gyári túl gyenge, Porsche túl drága ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16714 Dátum: 2012 április 15, 18:56:47 »

És ez működik a bogár főfékhengerrel ? Képed nincs véletlenül,hogy néz ki ez az egész felni nélkül ? 
Müködik
képem nincs de van az a pénz amiért megcsinálom még 1x  Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16713 Dátum: 2012 április 15, 18:53:13 »

nekem itt van egy szettem már készen



bogár dob levan esztergálva agynak.....
golf2 g60 280as féktárcsa ez meg fel az agyra
nyereghez egy konzolvan...dobfékes a csonk...
67es re szántam..majd a kübelre

És ez működik a bogár főfékhengerrel ? Képed nincs véletlenül,hogy néz ki ez az egész felni nélkül ? 

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16712 Dátum: 2012 április 15, 18:44:19 »

És akkor bogár tárcsa/dob más lyukkörrel,tengelycsonk, konzol a nyereghez ? Nem láttam a tulajt sajnos, pedig érdekes átalakítás.
nekem itt van egy szettem már készen



bogár dob levan esztergálva agynak.....
golf2 g60 280as féktárcsa ez meg fel az agyra
nyereghez egy konzolvan...dobfékes a csonk...
67es re szántam..majd a kübelre

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16711 Dátum: 2012 április 15, 18:17:16 »

Mennyibe kerülhet 2 ilyen hf?

Így aktuális lehetne a múltkori sms.  Grin
nincs semmi különös a CT-s hengerfejben pont ugyan olyan szar mint a többi Undecided

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16710 Dátum: 2012 április 15, 14:55:48 »

golf 1 fék vagy g2


és opel astra felni


És akkor bogár tárcsa/dob más lyukkörrel,tengelycsonk, konzol a nyereghez ? Nem láttam a tulajt sajnos, pedig érdekes átalakítás.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16709 Dátum: 2012 április 15, 13:32:00 »

Tudja valaki, kié ez a gép ?

Milyen felnik/fékek  ezek ?

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
golf 1 fék vagy g2


és opel astra felni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16708 Dátum: 2012 április 15, 12:43:35 »

Tudja valaki, kié ez a gép ?

Milyen felnik/fékek  ezek ?




VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #16707 Dátum: 2012 április 15, 11:38:19 »

Mennyibe kerülhet 2 ilyen hf?

Így aktuális lehetne a múltkori sms.  Grin
* benne szokott lenni ilyesmiben, kérdezd őt!

Bácsi Győző
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16706 Dátum: 2012 április 15, 08:39:47 »

Így átalakítva, készen, elég heroin áron szoktak menni... Ráadásul egy ekkora motorra elég soványak ekkora szelepekkel... Nekem 400cm3-rel kisebb a motorom és nagyobbak a szelepeim, pedig még az enyém is elbírná, nagyobb lenne...
Az a gond, hogy mások az elvárások egy repülőgép motornál, mint egy bogár tuningmotornál

Mennyibe kerülhet 2 ilyen hf?

Így aktuális lehetne a múltkori sms.  Grin

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16705 Dátum: 2012 április 15, 08:33:31 »

Mennyibe kerülhet 2 ilyen hf?

Így aktuális lehetne a múltkori sms.  Grin
Azt írja, az öntési jelek alapján eredetileg CT-s motor hengerfejei. A "repülőgépmotorra készült" szerintem azt jelenti, hogy valamelyik olyan cég alakította át, amelyik bogár motor alapokra épített repülőgépmotorokat pl. Limbach. Sőt ezek a cégek készítettek anno repülőgépekbe Oxyboxer motorokat, használtak Nikasilos hengereket, stb...
Szóval tulajdonképpen egy átalakított typ1 hengerfej WBX tőcsavar furatokkal.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16704 Dátum: 2012 április 15, 08:26:31 »

Azt írja, az öntési jelek alapján eredetileg CT-s motor hengerfejei. A "repülőgépmotorra készült" szerintem azt jelenti, hogy valamelyik olyan cég alakította át, amelyik bogár motor alapokra épített repülőgépmotorokat pl. Limbach. Sőt ezek a cégek készítettek anno repülőgépekbe Oxyboxer motorokat, használtak Nikasilos hengereket, stb...
Szóval tulajdonképpen egy átalakított typ1 hengerfej WBX tőcsavar furatokkal.

huh ha concord-ból való fej akkor inkább nem kell Roll Eyes de a szívó portokat nézve nem lehet annyira komoly

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16703 Dátum: 2012 április 15, 00:54:17 »

Azt írja a gugli fordító, hogy repcsi motornak a hengerfeje átcsinázva a wbx tőcsavarjaira. Azt is írja, hogy kérésre  fúr bele még egy gyertyának helyet és gyújtást is tud hozzá adni.

Megint elindult a bogár az agyamban  Roll Eyes
huh ha concord-ból való fej akkor inkább nem kell Roll Eyes de a szívó portokat nézve nem lehet annyira komoly

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16702 Dátum: 2012 április 14, 16:00:48 »

Azt írja a gugli fordító, hogy repcsi motornak a hengerfeje átcsinázva a wbx tőcsavarjaira. Azt is írja, hogy kérésre  fúr bele még egy gyertyának helyet és gyújtást is tud hozzá adni.

Megint elindult a bogár az agyamban  Roll Eyes

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16701 Dátum: 2012 április 14, 15:17:36 »

ezen milyen fejek vannak?  http://www.ebay.de/itm/Kafer-Motor-Luftgekuhlter-Wasserboxer-2-4l-WBX-/270952021445?_trksid=p4340.m1374&_trkparms=algo%3DPI.WATCH%26its%3DC%26itu%3DUCC%26otn%3D15%26ps%3D63%26clkid%3D7714546534869494228

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16700 Dátum: 2012 április 10, 22:33:53 »

  Weber dfev-nél 55-ös alapjárati fúvóka helyett 50-est, vagy 60-asat teszek be, akkor ez mennyit befolyásol? 55-ös fúvókát nem lehet kapni hozzá. (Papíron lehet, de az szar, már rendeltem és még a kialakítása sem olyan mint az eredetieké). Ha választani kell, akkor inkább 60-as vagy 50-as legyen? Esetleg valahol lehet kapni 1 db dörzsárat (nem szettet), amivel meg tudom csinálni az 50-est 55-ösre?

Elméletileg ilyen fúvókázás lenne a jó:

125 main jet in the 1. tortle

180 main jet in the 2.

160 air in 1.

180 air in 2.

45 idle in 1

55 idle in 2.

Szériaközeli 1.6 gyári tengely 1:25-ös himbák+009. A weber szívócsövén van rendes előmelegítő, ami müxik is rendesen.
  szerintem rakjál be 50est legalább alapjáraton nem fog bezabálni  és a gyorsító fúvóka legyen  rendesen kitisztítva ha van a karján rugó akkor azt megfeszíteni mert azzal simán át lehet hidalni az alapjárati és átmeneti rendszer közötti lukat  Roll Eyes

Robpanzer
« Hozzászólás #16699 Dátum: 2012 április 10, 21:45:29 »

  Weber dfev-nél 55-ös alapjárati fúvóka helyett 50-est, vagy 60-asat teszek be, akkor ez mennyit befolyásol? 55-ös fúvókát nem lehet kapni hozzá. (Papíron lehet, de az szar, már rendeltem és még a kialakítása sem olyan mint az eredetieké). Ha választani kell, akkor inkább 60-as vagy 50-as legyen? Esetleg valahol lehet kapni 1 db dörzsárat (nem szettet), amivel meg tudom csinálni az 50-est 55-ösre?

Elméletileg ilyen fúvókázás lenne a jó:

125 main jet in the 1. tortle

180 main jet in the 2.

160 air in 1.

180 air in 2.

45 idle in 1

55 idle in 2.

Szériaközeli 1.6 gyári tengely 1:25-ös himbák+009. A weber szívócsövén van rendes előmelegítő, ami müxik is rendesen.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16698 Dátum: 2012 április 10, 16:26:00 »

Ki, de ha 90 lovas typ1 motort szeretnék, akkor inkább 1776 vagy 1915 motort építenék... Azt nem kéne úgy kihegyezni...


type 1 1.6-os motorból is ki lehet hozni 90 lovat?

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #16697 Dátum: 2012 április 10, 09:01:47 »


type 1 1.6-os motorból is ki lehet hozni 90 lovat?
Ki.Három dolog kell hozzá:pénz, pénz, meg még egy kis pénz.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Robpanzer
« Hozzászólás #16696 Dátum: 2012 április 10, 08:08:45 »

Igen, azok a Porsche motorok nagyon jól mutatnak a bogárban és iszonyat tartós 90 LE-s motorok. Én is elfogadnám bogárban, de nem az ésszerűség, nem a költséghatékonyság miatt...

Sajnos ha tényleg talál az ember külföldön mondjuk 700ezerért egy jó állapotú de használt motort, akkor az míg hazaér, míg beépíted, míg kijavítod az egy-két apróbb hibát, akkor 1millióban lesz... És lesz egy használt "kitudjamilyenbelül" motorod... Azért ennyi pénzből egy minden porcikájában új és minőségi 1776-1915 motor építhető, amit csak be kell tolni a bogárba...

Mi csináltunk spórolós 356 motor felújítást, ami a tulaj kérésére csak szétszedésből, csapágycseréből, gyűrűzésből, karbifelújításból, tömítéscseréből és összeszerelésből állt. Na ennek a munkának az anyagköltsége több volt mint egy tisztességes bogár 1,6 motor felújítása gépmunkával, új HD garnitúrával stb... Pl. csak a 8 utángyártott harmonikacső 45ezer Ft volt...  Undecided

A beépítésről bogárba sajnos nincsenek tapasztalataim, de arra emlékszem, hogy a bogárváltós, bogárönindítós "próbapadunkra" nem tudtuk felszerelni és nem tudtuk róla indítani, így biztos kell ott valamit variálni. Továbbá az is biztos, hogy a motor és kasztni közti lemezelést is meg kell oldani, mert azért az a motor csak messziről hasonlít a bogár motorra...

Hengerfej téma: Egy pár olyan typ1 hengerfej, ami már nagyon komoly typ1 motort sem korlátoz, azt újban lehet kapni 800-1000 Euroért... Ha nem csúcs hengerfejre hajtunk, akkor is lehet egy pár 39/36 szelepes új hengerfejet venni 400 Euroért, ami kis munkával tökéletesen kielégítő egy jó 1,6 tuning motorra... Ezzel szemben egy pár felújított 356 hengerfej (olyan műhelyben felújított ahol értenek hozzá) 1600 Euro ha küldesz cseredarabot... (Tudom, mert cseréltünk már hengerfejeket 356 motoron) De igazándiból mindegy is, mert a 356 motor annyira más mint a typ1 moci, hogy tulajdonképpen semmi sem használható belőle bogár motorhoz... (talán valamelyik évjárat hajtórúdjai, de sok tetejét annak sem látom, mert a bogáré is megbirkózik 150 LE-vel, de H-profilú CroMo hajtórudakat is kapni kb. 300 Euróért...)



type 1 1.6-os motorból is ki lehet hozni 90 lovat?
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #16695 Dátum: 2012 április 09, 22:36:34 »

... Én is elfogadnám bogárban, de nem az ésszerűség, nem a költséghatékonyság miatt...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16694 Dátum: 2012 április 09, 21:11:10 »

Igen, azok a Porsche motorok nagyon jól mutatnak a bogárban és iszonyat tartós 90 LE-s motorok. Én is elfogadnám bogárban, de nem az ésszerűség, nem a költséghatékonyság miatt...

Sajnos ha tényleg talál az ember külföldön mondjuk 700ezerért egy jó állapotú de használt motort, akkor az míg hazaér, míg beépíted, míg kijavítod az egy-két apróbb hibát, akkor 1millióban lesz... És lesz egy használt "kitudjamilyenbelül" motorod... Azért ennyi pénzből egy minden porcikájában új és minőségi 1776-1915 motor építhető, amit csak be kell tolni a bogárba...

Mi csináltunk spórolós 356 motor felújítást, ami a tulaj kérésére csak szétszedésből, csapágycseréből, gyűrűzésből, karbifelújításból, tömítéscseréből és összeszerelésből állt. Na ennek a munkának az anyagköltsége több volt mint egy tisztességes bogár 1,6 motor felújítása gépmunkával, új HD garnitúrával stb... Pl. csak a 8 utángyártott harmonikacső 45ezer Ft volt...  Undecided

A beépítésről bogárba sajnos nincsenek tapasztalataim, de arra emlékszem, hogy a bogárváltós, bogárönindítós "próbapadunkra" nem tudtuk felszerelni és nem tudtuk róla indítani, így biztos kell ott valamit variálni. Továbbá az is biztos, hogy a motor és kasztni közti lemezelést is meg kell oldani, mert azért az a motor csak messziről hasonlít a bogár motorra...

Hengerfej téma: Egy pár olyan typ1 hengerfej, ami már nagyon komoly typ1 motort sem korlátoz, azt újban lehet kapni 800-1000 Euroért... Ha nem csúcs hengerfejre hajtunk, akkor is lehet egy pár 39/36 szelepes új hengerfejet venni 400 Euroért, ami kis munkával tökéletesen kielégítő egy jó 1,6 tuning motorra... Ezzel szemben egy pár felújított 356 hengerfej (olyan műhelyben felújított ahol értenek hozzá) 1600 Euro ha küldesz cseredarabot... (Tudom, mert cseréltünk már hengerfejeket 356 motoron) De igazándiból mindegy is, mert a 356 motor annyira más mint a typ1 moci, hogy tulajdonképpen semmi sem használható belőle bogár motorhoz... (talán valamelyik évjárat hajtórúdjai, de sok tetejét annak sem látom, mert a bogáré is megbirkózik 150 LE-vel, de H-profilú CroMo hajtórudakat is kapni kb. 300 Euróért...)


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16693 Dátum: 2012 április 09, 17:05:06 »

Esetleg  a hengerfejeket fel lehetne hasznalni egy 1.6-os 356-os motorrol egy type 1 1.6-os motorhoz? Ahogy hallottam a type1 egyik "gyenge" pontja hengerfej. Mi a velemenyetek?

Nem, mert nagyon más.

Viszont vannak jó typ1 fejek is, és nem drágábbak, mint a 356-os fej.
Los banditos, Los panchito (CB performance), Steve Tims, DRD, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #16692 Dátum: 2012 április 09, 16:21:34 »

Esetleg  a hengerfejeket fel lehetne hasznalni egy 1.6-os 356-os motorrol egy type 1 1.6-os motorhoz? Ahogy hallottam a type1 egyik "gyenge" pontja hengerfej. Mi a velemenyetek?
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #16691 Dátum: 2012 április 09, 15:45:43 »

hüm  akkor maradunk  a subaru motornál Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16690 Dátum: 2012 április 09, 15:36:48 »

mi szkúzi  Roll Eyes

Szabatos fordításban annyi, hogy be lehet tenni a motort, de pár dolgot alakítani/vágni kell. Nagyobb HF-ek miatt körülötte nagyobb helyre van szükség. Lendkeréktől  függően(6/12V) szükség lehet más önindítóra. A gáz rudazatot meg kell buherálni, a motor körüli terelőlemezeket meg kell csinálni, nem tuti, hogy befér hebrákolás nélkül. Évjárattól függően szükség lehet porsche "stílusú" (talán fajta, nem vagyok tisztában az alkatrészekkel) kuplungra, nyomólapra, és passzoló váltóra. És a lényeg, hogy ha valami beszarik, a határ a csillagos ég.
A kommentelő saját motorja fasza volt, élvezte, kicsit tuningolva volt magasabb kompresszióval, verseny vezérműtengellyel, turkált fejekkel. Azonban drága volt fenntartani a nagy oktánszámú benzin és ólomadalék miatt. Mint az alap bogármotorokban, ebben sincs ellensúlyozva a főtengely, így nem illik 5500, de inkább 5000 fölé pörgetni.

Ha valamit félrefordítottam, bocsi, nem vagyok fordító
hüm  akkor maradunk  a subaru motornál Roll Eyes

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #16689 Dátum: 2012 április 09, 11:48:06 »

ha már ilyen sok irka-firkát beidézel akkor legalább fordítsd le ! hogy az olyan parasztok mint én is értsék Kiss
mi szkúzi  Roll Eyes

Szabatos fordításban annyi, hogy be lehet tenni a motort, de pár dolgot alakítani/vágni kell. Nagyobb HF-ek miatt körülötte nagyobb helyre van szükség. Lendkeréktől  függően(6/12V) szükség lehet más önindítóra. A gáz rudazatot meg kell buherálni, a motor körüli terelőlemezeket meg kell csinálni, nem tuti, hogy befér hebrákolás nélkül. Évjárattól függően szükség lehet porsche "stílusú" (talán fajta, nem vagyok tisztában az alkatrészekkel) kuplungra, nyomólapra, és passzoló váltóra. És a lényeg, hogy ha valami beszarik, a határ a csillagos ég.
A kommentelő saját motorja fasza volt, élvezte, kicsit tuningolva volt magasabb kompresszióval, verseny vezérműtengellyel, turkált fejekkel. Azonban drága volt fenntartani a nagy oktánszámú benzin és ólomadalék miatt. Mint az alap bogármotorokban, ebben sincs ellensúlyozva a főtengely, így nem illik 5500, de inkább 5000 fölé pörgetni.

Ha valamit félrefordítottam, bocsi, nem vagyok fordító
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 09, 11:49:44 írta somci »
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #16688 Dátum: 2012 április 09, 10:20:56 »

ha már ilyen sok irka-firkát beidézel akkor legalább fordítsd le ! hogy az olyan parasztok mint én is értsék Kiss

They will bolt up. BUT you will need to make a few ...
"Ők fog csavar fel. DE te fog szukseg csinalni egy keves ..." ... ;-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16687 Dátum: 2012 április 09, 10:16:46 »


They will bolt up. BUT you will need to make a few mods to the chassis. The heads are bigger and will require you to cut the metal area out. Also the flywheel on mine is for a 6 volt, requiring the 6v starter. The throttle linkage needs modification. Engine tins will need to be created, mine didn't fit in the Bug engine bay. Depending on what year your Bug is, you will need to get the "Porsche" style clutch/pressure plate with the matching tranny.
Just remember, if anything breaks, since it a Porsche, it WILL cost much more than VW parts. My 356 engine ran great and I had lots of fun with it. It was also modified quite a bit with high compression, 3/4 race cam, heads were ported and a few other things. It was expensive to run since if needed lead for the brass valve seats and high octane gas.
Like the original bug engines, the cranks weren't counterbalanced so you shouldn't rev them above 5500-rpms, more like 5000.

Just my .02
-Justin

forrás:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=489707&highlight=mods+356

továbbá kipufogót is kell faragni, ahogy olvasgatom...

A másik, amit mondanak, hogy a Super90-es motor csak "bruttó" 90 ló, egy jó 1776-os motorral bőven jobban jár az ember olcsóbban.
ha már ilyen sok irka-firkát beidézel akkor legalább fordítsd le ! hogy az olyan parasztok mint én is értsék Kiss
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 09, 10:19:05 írta tati »

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #16686 Dátum: 2012 április 08, 14:37:10 »

Bogarba valo beepitesnel mit kell modositani egy 356-os motoron?  Vannak ezzel kapcsolatban tapasztalatok?

They will bolt up. BUT you will need to make a few mods to the chassis. The heads are bigger and will require you to cut the metal area out. Also the flywheel on mine is for a 6 volt, requiring the 6v starter. The throttle linkage needs modification. Engine tins will need to be created, mine didn't fit in the Bug engine bay. Depending on what year your Bug is, you will need to get the "Porsche" style clutch/pressure plate with the matching tranny.
Just remember, if anything breaks, since it a Porsche, it WILL cost much more than VW parts. My 356 engine ran great and I had lots of fun with it. It was also modified quite a bit with high compression, 3/4 race cam, heads were ported and a few other things. It was expensive to run since if needed lead for the brass valve seats and high octane gas.
Like the original bug engines, the cranks weren't counterbalanced so you shouldn't rev them above 5500-rpms, more like 5000.

Just my .02
-Justin

forrás:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=489707&highlight=mods+356

továbbá kipufogót is kell faragni, ahogy olvasgatom...

A másik, amit mondanak, hogy a Super90-es motor csak "bruttó" 90 ló, egy jó 1776-os motorral bőven jobban jár az ember olcsóbban.
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 08, 14:46:00 írta somci »
Robpanzer
« Hozzászólás #16685 Dátum: 2012 április 08, 14:18:17 »

Szert tettél egyre?
Ne csigázd a közösséget! Grin

Meg nem.  Cheesy
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.