www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 11:42:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3368698 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16844 Dátum: 2012 Június 10, 19:46:43 »

csütörtökön nekiálltam megcsinálni az új szelepemelőket,bekészítettem pár donort  :
szépen elhaladtam

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16843 Dátum: 2012 Június 10, 19:45:11 »

csütörtökön nekiálltam megcsinálni az új szelepemelőket,bekészítettem pár donort  :

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16842 Dátum: 2012 Június 08, 14:32:58 »

Nekem az van benne, eddig jó. Mondjuk kb 500 métert mentem a kocsival. :-)


De kellett a himbatengely alá távtartó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16841 Dátum: 2012 Június 06, 09:12:56 »

Ez az igazi 

nekem tűgörgős fordított himbák vannak amihez rövidebb kell. a hidrotőkés motorba is rövidebb van  ezért kellett szabni,  aztán mivel a himba beleért a rugótányérba kapott szelepkupakot amitől elment a himba geometria és beleér a nyomórúd a csőbe ami miatt alátétezni kell a himbasort ,amitől most rövid lett a nyomórúd  Jezusom ...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16840 Dátum: 2012 Június 06, 07:58:39 »

A gyári nyomórúd nem jó hozzá?
nekem tűgörgős fordított himbák vannak amihez rövidebb kell. a hidrotőkés motorba is rövidebb van  ezért kellett szabni,  aztán mivel a himba beleért a rugótányérba kapott szelepkupakot amitől elment a himba geometria és beleér a nyomórúd a csőbe ami miatt alátétezni kell a himbasort ,amitől most rövid lett a nyomórúd  Jezusom ...

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16839 Dátum: 2012 Június 06, 05:26:44 »

Nekem az van benne, eddig jó. Mondjuk kb 500 métert mentem a kocsival. :-)

A gyári nyomórúd nem jó hozzá?
Robpanzer
« Hozzászólás #16838 Dátum: 2012 Június 05, 22:45:06 »

1,25ös himbával televan a t..köm 3.garnitúra nyomórudat szabdalom  Undecided

A gyári nyomórúd nem jó hozzá?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16837 Dátum: 2012 Június 05, 22:12:35 »

Betettük az 1,25-ös himbákat, illetve kiszellőztetjük a szelepfedeleket.
Ami biztos, hogy hangosabb lett, de talán erősebb is (lehet, hogy csak a hangerő miatt :-))).
1,25ös himbával televan a t..köm 3.garnitúra nyomórudat szabdalom  Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16836 Dátum: 2012 Június 05, 22:11:14 »

Egy kis szelep. Ha a szűrőn valami miatt nem tudna átjutni az olaj (eltömődés), akkor kinyit és egy kis járaton keresztül, a szűrőt megkerülve átengedi az olajat.

Aha ami nekem van külsőszűrős puNpám abba nincs ilyen , viszont a nagy batár termosztátos olajhűtőkivezetésen meg van

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16835 Dátum: 2012 Június 05, 20:17:42 »

Egy kis szelep. Ha a szűrőn valami miatt nem tudna átjutni az olaj (eltömődés), akkor kinyit és egy kis járaton keresztül, a szűrőt megkerülve átengedi az olajat.


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16834 Dátum: 2012 Június 05, 16:54:57 »

Betettük az 1,25-ös himbákat, illetve kiszellőztetjük a szelepfedeleket.
Ami biztos, hogy hangosabb lett, de talán erősebb is (lehet, hogy csak a hangerő miatt :-))).
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16833 Dátum: 2012 Június 05, 13:56:53 »

ez a golyó meg rugó ez miez?
http://callook.freeblog.hu/files/2012/06/jdolaj.JPG

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16832 Dátum: 2012 Június 04, 22:19:49 »

szerintem ez sose lesz kész ,minden nap találok egy heti munkát Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16831 Dátum: 2012 Június 04, 22:18:23 »

holnap megyek venni most még kint van az új menetes pöts is amire rá lehet próbálni ! a gyári menetes csövet csőfogóval ki bírom tekerni a blokkból?
még szerencse hogy a német mérnökök tudták hogy amikor tuning motort fogok csinálni akkor kell majd a hely a ford skorpió olajtermosztátos hűtőkivezetésnek  Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16830 Dátum: 2012 Június 04, 22:14:49 »

Ráadásul öreg renyókban (daciában) 3/4-es collos, újabbakban M20x1.5-s. 54mm magas.
holnap megyek venni most még kint van az új menetes pöts is amire rá lehet próbálni ! a gyári menetes csövet csőfogóval ki bírom tekerni a blokkból?

Süni
« Hozzászólás #16829 Dátum: 2012 Június 04, 11:14:06 »

A Renault-nak van lapos szűrője.
Ráadásul öreg renyókban (daciában) 3/4-es collos, újabbakban M20x1.5-s. 54mm magas.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16828 Dátum: 2012 Június 04, 08:07:41 »

Alapkérdés, de a hidrotőket az miért jobb? Csak amiatt, hogy később nem kell szarozni a szelephézaggal?
nem jobb, gyárilag ez volt benne és sokba került volna a könnyített crommolybdén ,gondoltam a mérnökök csak tuggyák jó az oda . nem akarom szétszedni amotort, brazil vagy mexikói injektoros motorba is az van mégsem akarja kiszedni senki... egyébként igen nem kell szelephézagot állítani

Robpanzer
« Hozzászólás #16827 Dátum: 2012 Június 03, 22:35:36 »

Alapkérdés, de a hidrotőket az miért jobb? Csak amiatt, hogy később nem kell szarozni a szelephézaggal?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16826 Dátum: 2012 Június 03, 17:14:18 »

Cseréld ki azokat a szarokat sima tőkékre és örülj! CT-s motornál úgyis elég csak a hengerfejeket lehúzni hozzá...
A szomszédok is megnyugodnak, hogy nem a garázsban szarozol, hanem közlekedsz vele...

még egy kicsit szivatom magam Roll Eyes

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16825 Dátum: 2012 Június 03, 16:37:53 »

Cseréld ki azokat a szarokat sima tőkékre és örülj! CT-s motornál úgyis elég csak a hengerfejeket lehúzni hozzá...
A szomszédok is megnyugodnak, hogy nem a garázsban szarozol, hanem közlekedsz vele...

bassza meg leeresztenek a hidrotőkék beindításkor úgy kelepel mint a gólya a qrva annyát  ... a geci szomszédok meg szóltak már hogy mi a faszt brűgetem a motort  Roll Eyes

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #16824 Dátum: 2012 Június 03, 14:57:59 »

milett az oxiboxer motoroddal?
milyen pincurka olajszűrőt vegyek a gyári kivezetésre ezért hívtalak telefonon?
Ez 5 cm magas, ugyan más motor, de mi is szopódtunk stunttal a mérettel.
https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=6&prdsl=1698&ktlg_lang=1&ktlg_01_mrksl=37&ktlg_01_mdrsl=6&ktlg_01_modsl=5&ktlg_01_fzkat=&ktlg_01_fzart=1&ktlg_subpage=0&gobackToPage=1

Találtam anno collosban is.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16823 Dátum: 2012 Június 03, 13:48:40 »

1641 ccm-es motor 95LE-vel...
Mit nem ér a jó kis BAS hengerfej pár... Hiába 276 fokos csak a tengely, ekkora motornál ezekkel a fejekkel tud 95 lovat a motor:

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?150804

(A mérési jegyzőkönyvön lévő végsebesség ne tévesszen meg senkit, nem csak 4. fokozatban lehet mérni...)


És mennyire pörög! Közben még teljesítményt is ad le, ez a nagy szó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16822 Dátum: 2012 Június 02, 21:38:29 »

bassza meg leeresztenek a hidrotőkék beindításkor úgy kelepel mint a gólya a qrva annyát  ... a geci szomszédok meg szóltak már hogy mi a faszt brűgetem a motort  Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16821 Dátum: 2012 Június 02, 21:34:03 »

Oxyval minden OK.

A Renault-nak van lapos szűrője. Most nem emlékszem, hogy milyen menet volt a WBX-nél, mert ha metrikus, akkor ez a szűrő:

http://www.ebay.de/itm/O142-Olfilter-RENAULT-LAGUNA-I-II-MASTER-II-RAPID-SCENIC-TRAFIC-THALIA-SUPER-5-/260973423626?pt=DE_Autoteile&hash=item3cc33a6c0a

viszont ha colos, abból is a Renaultnak van, csak valami régi típusnak...

Én simán előadtam az igényeimet az autósboltban...

már mint hogy árultad az oxit Huh

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16820 Dátum: 2012 Június 02, 21:32:00 »

Oxyval minden OK.

A Renault-nak van lapos szűrője. Most nem emlékszem, hogy milyen menet volt a WBX-nél, mert ha metrikus, akkor ez a szűrő:

http://www.ebay.de/itm/O142-Olfilter-RENAULT-LAGUNA-I-II-MASTER-II-RAPID-SCENIC-TRAFIC-THALIA-SUPER-5-/260973423626?pt=DE_Autoteile&hash=item3cc33a6c0a

viszont ha colos, abból is a Renaultnak van, csak valami régi típusnak...

Én simán előadtam az igényeimet az autósboltban...

milett az oxiboxer motoroddal?
milyen pincurka olajszűrőt vegyek a gyári kivezetésre ezért hívtalak telefonon?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16819 Dátum: 2012 Június 02, 20:31:16 »

1641 ccm-es motor 95LE-vel...
Mit nem ér a jó kis BAS hengerfej pár... Hiába 276 fokos csak a tengely, ekkora motornál ezekkel a fejekkel tud 95 lovat a motor:

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?150804

(A mérési jegyzőkönyvön lévő végsebesség ne tévesszen meg senkit, nem csak 4. fokozatban lehet mérni...)
milett az oxiboxer motoroddal?
milyen pincurka olajszűrőt vegyek a gyári kivezetésre ezért hívtalak telefonon?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16818 Dátum: 2012 Június 02, 10:42:49 »

1641 ccm-es motor 95LE-vel...
Mit nem ér a jó kis BAS hengerfej pár... Hiába 276 fokos csak a tengely, ekkora motornál ezekkel a fejekkel tud 95 lovat a motor:

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?150804

(A mérési jegyzőkönyvön lévő végsebesség ne tévesszen meg senkit, nem csak 4. fokozatban lehet mérni...)

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16817 Dátum: 2012 Június 01, 14:45:11 »

jó túra, jó képek

http://www.germanlook.org/germantrip/germantrip-edition-3-mai2012/

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16816 Dátum: 2012 Május 30, 22:07:31 »

de most olyan lett a himba geometria hogy hozzáér a szelepemelő rúd a csőhöz Undecided


http://csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=26264666278&rub1=Engine&rub2=Valve%20Train%20%2F%20Cylinder%20Heads%2CPush%20Rod%20Tubes&artnr=12597a&pn=0&sort=0&all=


Nekem is ilyen kellett.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16815 Dátum: 2012 Május 30, 21:57:18 »

A feltekert vezeték-köteg végén a generátor mellett az valami műszer ? Ja, mega kipuff az hogy készült ?
gyári rozsdamentes pipers valami amerikaji cucc Roll Eyes

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16814 Dátum: 2012 Május 30, 21:50:53 »

2. kép, hőfok mérő?


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16813 Dátum: 2012 Május 30, 21:50:10 »

A feltekert vezeték-köteg végén a generátor mellett az valami műszer ?
2. kép, hőfok mérő?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16812 Dátum: 2012 Május 30, 21:49:29 »

tegnap berecsent első forgatásra , nagyon disznó lesz csak kelepel még kicsit , meg kellett volna fogadni az öreg enzó ferrari tanácsát ő mondta hogy amég él ferrariba nem lesz hidrotőke (de már nem él)
most hogy egyáltalán nincs még rajta olajhűtő 1perc járás után 70fokos az olaj

A feltekert vezeték-köteg végén a generátor mellett az valami műszer ? Ja, mega kipuff az hogy készült ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16811 Dátum: 2012 Május 30, 21:46:36 »

na ! ma járattam az 1915öst kicsit ráállítottam a szelepcsavarokra így elhalgatott a szelepkopogás de most olyan lett a himba geometria hogy hozzáér a szelepemelő rúd a csőhöz Undecided
szép az alapjárat , "veszi a tüzet" de a karbiból fröcskölt ki a benzin minél nagyobb a fordulat annál jobban pedig fúvókák venturik mindennek jó kell legyen.... aztán kihúztam a furulyákat a kipufogóból  Roll Eyes atyaúristen! olyan sárkánydisznó lett hogy majd beszartam !  Grin  már alig várom hogy bekerüljön a helyére 

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16810 Dátum: 2012 Május 30, 21:38:06 »

Ez most lehet, hogy n00b kérdés, de a kipufogó fojtásának lehet hatása a szívócsővákuumra ?  Csak mert a kifújásokat megszüntettem, és kellett állítani az előgyújtáson, hogy ne torpanjon gázadásra.
lehet  de csak nagy kipufogó különbségnél egy pici kifújásnál nem , és a karburálásra is hatással van .

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16809 Dátum: 2012 Május 29, 20:59:07 »

Ez most lehet, hogy n00b kérdés, de a kipufogó fojtásának lehet hatása a szívócsővákuumra ?  Csak mert a kifújásokat megszüntettem, és kellett állítani az előgyújtáson, hogy ne torpanjon gázadásra.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16808 Dátum: 2012 Május 29, 11:27:59 »

A kutyaház a turbinaház elején levő kuckó, amiben az olajhűtő lakik.



VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16807 Dátum: 2012 Május 29, 10:51:22 »

A kutyaház a turbinaház elején levő kuckó, amiben az olajhűtő lakik.

Ezt a kutyaházat hogy alkottad ? Vagy készen kapható ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16806 Dátum: 2012 Május 28, 11:08:48 »

és még nincs vége,hiszen ma is ma van  Wink
tegnap berecsent első forgatásra , nagyon disznó lesz csak kelepel még kicsit , meg kellett volna fogadni az öreg enzó ferrari tanácsát ő mondta hogy amég él ferrariba nem lesz hidrotőke (de már nem él)
most hogy egyáltalán nincs még rajta olajhűtő 1perc járás után 70fokos az olaj

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16805 Dátum: 2012 Május 27, 09:16:11 »

Ezt a kutyaházat hogy alkottad ? Vagy készen kapható ?
hend méd Roll Eyes kellett csinálnom egy kisebb turbinaházat hogy közelebb tudjam rakni a karbikat és azalkarom meg könyököm beférjen a karbi-turbinaház-speedster tető háromszögbe mert másképp nem tudom a szívócső hátsó csavarját felrakni... most ha gyertyát kéne cserélni akkor lekell húzni a váltóról a motort és lejjebb ereszteni 4-5 centit akkor befér a kezem a csavarhoz leszedni a szívócsövet és akkor ki tudom venni a gyertyát  Grin
De eddig nem volt baj ,tavaly májusban összeraktam azóta megjártam vele erdélyt, pestet,verettem kakucson ....
A biztonság kedvéért a tuning mocin nem ártana ha hozzá lehetne férni a gyertyához ,bár kúpos végű platina gyertyákat raktam bele amire nem jellemző hogy beszutykolódik ,viszont  a kicsinyített kolonctalanított turbinaházba sincs olajhűtő a generátor talp sem tőcsavaros, lehet hogy a karbirudazat levétele után egybe ki lehet buktatni az egész turbinaházat ahogy Callooknak is a wbx-ről ..... Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012 Május 27, 09:22:19 írta tati »

Oldalak: 1 ... 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.