www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 11:42:06
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
132
133
134
135
136
[
137
]
138
139
140
141
142
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3368698 alkalommal)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16844 Dátum:
2012 Június 10, 19:46:43 »
Idézetet írta: tati - 2012 Június 10, 19:45:11
csütörtökön nekiálltam megcsinálni az új szelepemelőket,bekészítettem pár donort :
szépen elhaladtam
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16843 Dátum:
2012 Június 10, 19:45:11 »
csütörtökön nekiálltam megcsinálni az új szelepemelőket,bekészítettem pár donort :
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16842 Dátum:
2012 Június 08, 14:32:58 »
Idézetet írta: stonemen - 2012 Június 06, 05:26:44
Nekem az van benne, eddig jó. Mondjuk kb 500 métert mentem a kocsival. :-)
De kellett a himbatengely alá távtartó.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16841 Dátum:
2012 Június 06, 09:12:56 »
Ez az igazi
Idézetet írta: tati - 2012 Június 06, 07:58:39
nekem tűgörgős fordított himbák vannak amihez rövidebb kell. a hidrotőkés motorba is rövidebb van ezért kellett szabni, aztán mivel a himba beleért a rugótányérba kapott szelepkupakot amitől elment a himba geometria és beleér a nyomórúd a csőbe ami miatt alátétezni kell a himbasort ,amitől most rövid lett a nyomórúd
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16840 Dátum:
2012 Június 06, 07:58:39 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Június 05, 22:45:06
A gyári nyomórúd nem jó hozzá?
nekem tűgörgős fordított himbák vannak amihez rövidebb kell. a hidrotőkés motorba is rövidebb van ezért kellett szabni, aztán mivel a himba beleért a rugótányérba kapott szelepkupakot amitől elment a himba geometria és beleér a nyomórúd a csőbe ami miatt alátétezni kell a himbasort ,amitől most rövid lett a nyomórúd
www.tatinson.hu
www.kck.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16839 Dátum:
2012 Június 06, 05:26:44 »
Nekem az van benne, eddig jó. Mondjuk kb 500 métert mentem a kocsival. :-)
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Június 05, 22:45:06
A gyári nyomórúd nem jó hozzá?
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16838 Dátum:
2012 Június 05, 22:45:06 »
Idézetet írta: tati - 2012 Június 05, 22:12:35
1,25ös himbával televan a t..köm 3.garnitúra nyomórudat szabdalom
A gyári nyomórúd nem jó hozzá?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16837 Dátum:
2012 Június 05, 22:12:35 »
Idézetet írta: stonemen - 2012 Június 05, 16:54:57
Betettük az 1,25-ös himbákat, illetve kiszellőztetjük a szelepfedeleket.
Ami biztos, hogy hangosabb lett, de talán erősebb is (lehet, hogy csak a hangerő miatt :-))).
1,25ös himbával televan a t..köm 3.garnitúra nyomórudat szabdalom
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16836 Dátum:
2012 Június 05, 22:11:14 »
Idézetet írta: callook - 2012 Június 05, 20:17:42
Egy kis szelep. Ha a szűrőn valami miatt nem tudna átjutni az olaj (eltömődés), akkor kinyit és egy kis járaton keresztül, a szűrőt megkerülve átengedi az olajat.
Aha ami nekem van külsőszűrős puNpám abba nincs ilyen , viszont a nagy batár termosztátos olajhűtőkivezetésen meg van
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16835 Dátum:
2012 Június 05, 20:17:42 »
Egy kis szelep. Ha a szűrőn valami miatt nem tudna átjutni az olaj (eltömődés), akkor kinyit és egy kis járaton keresztül, a szűrőt megkerülve átengedi az olajat.
Idézetet írta: tati - 2012 Június 05, 13:56:53
ez a golyó meg rugó ez miez?
http://callook.freeblog.hu/files/2012/06/jdolaj.JPG
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16834 Dátum:
2012 Június 05, 16:54:57 »
Betettük az 1,25-ös himbákat, illetve kiszellőztetjük a szelepfedeleket.
Ami biztos, hogy hangosabb lett, de talán erősebb is (lehet, hogy csak a hangerő miatt :-))).
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16833 Dátum:
2012 Június 05, 13:56:53 »
ez a golyó meg rugó ez miez?
http://callook.freeblog.hu/files/2012/06/jdolaj.JPG
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16832 Dátum:
2012 Június 04, 22:19:49 »
szerintem ez sose lesz kész ,minden nap találok egy heti munkát
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16831 Dátum:
2012 Június 04, 22:18:23 »
Idézetet írta: tati - 2012 Június 04, 22:14:49
holnap megyek venni most még kint van az új menetes pöts is amire rá lehet próbálni ! a gyári menetes csövet csőfogóval ki bírom tekerni a blokkból?
még szerencse hogy a német mérnökök tudták hogy amikor tuning motort fogok csinálni akkor kell majd a hely a ford skorpió olajtermosztátos hűtőkivezetésnek
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16830 Dátum:
2012 Június 04, 22:14:49 »
Idézetet írta: Süni - 2012 Június 04, 11:14:06
Ráadásul öreg renyókban (daciában) 3/4-es collos, újabbakban M20x1.5-s. 54mm magas.
holnap megyek venni most még kint van az új menetes pöts is amire rá lehet próbálni ! a gyári menetes csövet csőfogóval ki bírom tekerni a blokkból?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Süni
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16829 Dátum:
2012 Június 04, 11:14:06 »
Idézetet írta: callook - 2012 Június 02, 21:32:00
A Renault-nak van lapos szűrője.
Ráadásul öreg renyókban (daciában) 3/4-es collos, újabbakban M20x1.5-s. 54mm magas.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16828 Dátum:
2012 Június 04, 08:07:41 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2012 Június 03, 22:35:36
Alapkérdés, de a hidrotőket az miért jobb? Csak amiatt, hogy később nem kell szarozni a szelephézaggal?
nem jobb, gyárilag ez volt benne és sokba került volna a könnyített crommolybdén ,gondoltam a mérnökök csak tuggyák jó az oda . nem akarom szétszedni amotort, brazil vagy mexikói injektoros motorba is az van mégsem akarja kiszedni senki... egyébként igen nem kell szelephézagot állítani
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16827 Dátum:
2012 Június 03, 22:35:36 »
Alapkérdés, de a hidrotőket az miért jobb? Csak amiatt, hogy később nem kell szarozni a szelephézaggal?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16826 Dátum:
2012 Június 03, 17:14:18 »
Idézetet írta: callook - 2012 Június 03, 16:37:53
Cseréld ki azokat a szarokat sima tőkékre és örülj! CT-s motornál úgyis elég csak a hengerfejeket lehúzni hozzá...
A szomszédok is megnyugodnak, hogy nem a garázsban szarozol, hanem közlekedsz vele...
még egy kicsit szivatom magam
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16825 Dátum:
2012 Június 03, 16:37:53 »
Cseréld ki azokat a szarokat sima tőkékre és örülj! CT-s motornál úgyis elég csak a hengerfejeket lehúzni hozzá...
A szomszédok is megnyugodnak, hogy nem a garázsban szarozol, hanem közlekedsz vele...
Idézetet írta: tati - 2012 Június 02, 21:38:29
bassza meg leeresztenek a hidrotőkék beindításkor úgy kelepel mint a gólya a qrva annyát ... a geci szomszédok meg szóltak már hogy mi a faszt brűgetem a motort
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16824 Dátum:
2012 Június 03, 14:57:59 »
Idézetet írta: tati - 2012 Június 02, 20:31:16
milett az oxiboxer motoroddal?
milyen pincurka olajszűrőt vegyek a gyári kivezetésre ezért hívtalak telefonon?
Ez 5 cm magas, ugyan más motor, de mi is szopódtunk stunttal a mérettel.
https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=6&prdsl=1698&ktlg_lang=1&ktlg_01_mrksl=37&ktlg_01_mdrsl=6&ktlg_01_modsl=5&ktlg_01_fzkat=&ktlg_01_fzart=1&ktlg_subpage=0&gobackToPage=1
Találtam anno collosban is.
VW Beetle - the original since 1938
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16823 Dátum:
2012 Június 03, 13:48:40 »
Idézetet írta: callook - 2012 Június 02, 10:42:49
1641 ccm-es motor 95LE-vel...
Mit nem ér a jó kis BAS hengerfej pár... Hiába 276 fokos csak a tengely, ekkora motornál ezekkel a fejekkel tud 95 lovat a motor:
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?150804
(A mérési jegyzőkönyvön lévő végsebesség ne tévesszen meg senkit, nem csak 4. fokozatban lehet mérni...)
És mennyire pörög! Közben még teljesítményt is ad le, ez a nagy szó.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16822 Dátum:
2012 Június 02, 21:38:29 »
bassza meg leeresztenek a hidrotőkék beindításkor úgy kelepel mint a gólya a qrva annyát ... a geci szomszédok meg szóltak már hogy mi a faszt brűgetem a motort
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16821 Dátum:
2012 Június 02, 21:34:03 »
Idézetet írta: callook - 2012 Június 02, 21:32:00
Oxyval minden OK.
A Renault-nak van lapos szűrője. Most nem emlékszem, hogy milyen menet volt a WBX-nél, mert ha metrikus, akkor ez a szűrő:
http://www.ebay.de/itm/O142-Olfilter-RENAULT-LAGUNA-I-II-MASTER-II-RAPID-SCENIC-TRAFIC-THALIA-SUPER-5-/260973423626?pt=DE_Autoteile&hash=item3cc33a6c0a
viszont ha colos, abból is a Renaultnak van, csak valami régi típusnak...
Én simán előadtam az igényeimet az autósboltban...
már mint hogy árultad az oxit
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16820 Dátum:
2012 Június 02, 21:32:00 »
Oxyval minden OK.
A Renault-nak van lapos szűrője. Most nem emlékszem, hogy milyen menet volt a WBX-nél, mert ha metrikus, akkor ez a szűrő:
http://www.ebay.de/itm/O142-Olfilter-RENAULT-LAGUNA-I-II-MASTER-II-RAPID-SCENIC-TRAFIC-THALIA-SUPER-5-/260973423626?pt=DE_Autoteile&hash=item3cc33a6c0a
viszont ha colos, abból is a Renaultnak van, csak valami régi típusnak...
Én simán előadtam az igényeimet az autósboltban...
Idézetet írta: tati - 2012 Június 02, 20:31:16
milett az oxiboxer motoroddal?
milyen pincurka olajszűrőt vegyek a gyári kivezetésre ezért hívtalak telefonon?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16819 Dátum:
2012 Június 02, 20:31:16 »
Idézetet írta: callook - 2012 Június 02, 10:42:49
1641 ccm-es motor 95LE-vel...
Mit nem ér a jó kis BAS hengerfej pár... Hiába 276 fokos csak a tengely, ekkora motornál ezekkel a fejekkel tud 95 lovat a motor:
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?150804
(A mérési jegyzőkönyvön lévő végsebesség ne tévesszen meg senkit, nem csak 4. fokozatban lehet mérni...)
milett az oxiboxer motoroddal?
milyen pincurka olajszűrőt vegyek a gyári kivezetésre ezért hívtalak telefonon?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16818 Dátum:
2012 Június 02, 10:42:49 »
1641 ccm-es motor 95LE-vel...
Mit nem ér a jó kis BAS hengerfej pár... Hiába 276 fokos csak a tengely, ekkora motornál ezekkel a fejekkel tud 95 lovat a motor:
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?150804
(A mérési jegyzőkönyvön lévő végsebesség ne tévesszen meg senkit, nem csak 4. fokozatban lehet mérni...)
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16817 Dátum:
2012 Június 01, 14:45:11 »
jó túra, jó képek
http://www.germanlook.org/germantrip/germantrip-edition-3-mai2012/
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16816 Dátum:
2012 Május 30, 22:07:31 »
Idézetet írta: tati - 2012 Május 30, 21:46:36
de most olyan lett a himba geometria hogy hozzáér a szelepemelő rúd a csőhöz
http://csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=26264666278&rub1=Engine&rub2=Valve%20Train%20%2F%20Cylinder%20Heads%2CPush%20Rod%20Tubes&artnr=12597a&pn=0&sort=0&all=
Nekem is ilyen kellett.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16815 Dátum:
2012 Május 30, 21:57:18 »
Idézetet írta: Mákos - 2012 Május 30, 21:49:29
A feltekert vezeték-köteg végén a generátor mellett az valami műszer ? Ja, mega kipuff az hogy készült ?
gyári rozsdamentes pipers valami amerikaji cucc
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16814 Dátum:
2012 Május 30, 21:50:53 »
Idézetet írta: BlackP - 2012 Május 30, 21:50:10
2. kép, hőfok mérő?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16813 Dátum:
2012 Május 30, 21:50:10 »
Idézetet írta: Mákos - 2012 Május 30, 21:49:29
A feltekert vezeték-köteg végén a generátor mellett az valami műszer ?
2. kép, hőfok mérő?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16812 Dátum:
2012 Május 30, 21:49:29 »
Idézetet írta: tati - 2012 Május 28, 11:08:48
tegnap berecsent első forgatásra , nagyon disznó lesz csak kelepel még kicsit , meg kellett volna fogadni az öreg enzó ferrari tanácsát ő mondta hogy amég él ferrariba nem lesz hidrotőke (de már nem él)
most hogy egyáltalán nincs még rajta olajhűtő 1perc járás után 70fokos az olaj
A feltekert vezeték-köteg végén a generátor mellett az valami műszer ? Ja, mega kipuff az hogy készült ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16811 Dátum:
2012 Május 30, 21:46:36 »
na ! ma járattam az 1915öst kicsit ráállítottam a szelepcsavarokra így elhalgatott a szelepkopogás de most olyan lett a himba geometria hogy hozzáér a szelepemelő rúd a csőhöz
szép az alapjárat , "veszi a tüzet" de a karbiból fröcskölt ki a benzin minél nagyobb a fordulat annál jobban pedig fúvókák venturik mindennek jó kell legyen.... aztán kihúztam a furulyákat a kipufogóból
atyaúristen! olyan sárkánydisznó lett hogy majd beszartam !
már alig várom hogy bekerüljön a helyére
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16810 Dátum:
2012 Május 30, 21:38:06 »
Idézetet írta: Mákos - 2012 Május 29, 20:59:07
Ez most lehet, hogy n00b kérdés, de a kipufogó fojtásának lehet hatása a szívócsővákuumra ? Csak mert a kifújásokat megszüntettem, és kellett állítani az előgyújtáson, hogy ne torpanjon gázadásra.
lehet de csak nagy kipufogó különbségnél egy pici kifújásnál nem , és a karburálásra is hatással van .
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16809 Dátum:
2012 Május 29, 20:59:07 »
Ez most lehet, hogy n00b kérdés, de a kipufogó fojtásának lehet hatása a szívócsővákuumra ? Csak mert a kifújásokat megszüntettem, és kellett állítani az előgyújtáson, hogy ne torpanjon gázadásra.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16808 Dátum:
2012 Május 29, 11:27:59 »
Idézetet írta: gsattila - 2012 Május 29, 10:51:22
A kutyaház a turbinaház elején levő kuckó, amiben az olajhűtő lakik.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16807 Dátum:
2012 Május 29, 10:51:22 »
A kutyaház a turbinaház elején levő kuckó, amiben az olajhűtő lakik.
Idézetet írta: Mákos - 2012 Május 26, 23:53:57
Ezt a kutyaházat hogy alkottad ? Vagy készen kapható ?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16806 Dátum:
2012 Május 28, 11:08:48 »
Idézetet írta: tati - 2012 Május 26, 21:38:29
és még nincs vége,hiszen ma is ma van
tegnap berecsent első forgatásra , nagyon disznó lesz csak kelepel még kicsit , meg kellett volna fogadni az öreg enzó ferrari tanácsát ő mondta hogy amég él ferrariba nem lesz hidrotőke (de már nem él)
most hogy egyáltalán nincs még rajta olajhűtő 1perc járás után 70fokos az olaj
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16805 Dátum:
2012 Május 27, 09:16:11 »
Idézetet írta: Mákos - 2012 Május 26, 23:53:57
Ezt a kutyaházat hogy alkottad ? Vagy készen kapható ?
hend méd
kellett csinálnom egy kisebb turbinaházat hogy közelebb tudjam rakni a karbikat és azalkarom meg könyököm beférjen a karbi-turbinaház-speedster tető háromszögbe mert másképp nem tudom a szívócső hátsó csavarját felrakni... most ha gyertyát kéne cserélni akkor lekell húzni a váltóról a motort és lejjebb ereszteni 4-5 centit akkor befér a kezem a csavarhoz leszedni a szívócsövet és akkor ki tudom venni a gyertyát
De eddig nem volt baj ,tavaly májusban összeraktam azóta megjártam vele erdélyt, pestet,verettem kakucson ....
A biztonság kedvéért a tuning mocin nem ártana ha hozzá lehetne férni a gyertyához ,bár kúpos végű platina gyertyákat raktam bele amire nem jellemző hogy beszutykolódik ,viszont a kicsinyített kolonctalanított turbinaházba sincs olajhűtő a generátor talp sem tőcsavaros, lehet hogy a karbirudazat levétele után egybe ki lehet buktatni az egész turbinaházat ahogy Callooknak is a wbx-ről .....
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Május 27, 09:22:19 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
132
133
134
135
136
[
137
]
138
139
140
141
142
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...