www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 19:37:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3364939 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #16884 Dátum: 2012 Június 25, 20:44:32 »

Én ezt értem stonemen, nem ezzel van a baj azt nem tudom hogy kell bele dugni azt a torziós rudat hogy az eredeti állásába kerüljön, hogy a két oldal egyformán legyen benn.


Még terhelésmentes állapotban az öntvényen lévő alsó ütközőpont alatt annyival legyen, hogy az alsóhátsó fedélcsavar éppenhogy bemenjen a helyére.
Ekkor csavarok bekapat, emelővel a penge aláemel és helyretesz.
Leírni bonyolultabb, mint csinálni.
Külső/belsőre figyelj, mert az ügyesebbek mind ezzel ...ák el. A bénábbak meg mindenhogy.  Cheesy
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #16883 Dátum: 2012 Június 25, 20:33:57 »

Nem kell félni, a szétszedés sokkal nehezebb, mint az állítgatás-visszarakás. Mert előre nem okos még az ember, meg a dolgok sem adják könnyen magukat, ha már vagy negyven évig bent voltak. Amikor azonban egyszer már minden meg lett járatva, még játszani is lehet a különböző beállításokkal.
Kell is, mert elsőre tuti elrakja a kezdő szerelő... Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető Jano
Hozzászólások: 29


« Hozzászólás #16882 Dátum: 2012 Június 25, 19:00:28 »

Akkor ez lesz a hiba mer egyik oldalról véletlen kirángattam az egészet.Másik kérdés, már összevissza elpakolgattam a lengőkart és nem tudom hol volt a gyári állás tudtok adni valami viszonyítást vagy akármi?Egyébként gyárilag van előfeszítve az egész vagy csak simán a helyére kell dugni a lengőkart?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16881 Dátum: 2012 Június 25, 08:25:02 »

apropó, mekkora szopó ez a ricni pakolgatás? neki lehet kezdeni 0 hozzáértéssel? Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #16880 Dátum: 2012 Június 25, 07:34:22 »

Sziasztok,

Kérdésem lenne, leültettem a bogaram hátulját egy kicsit de valamilyen oknál fogva az egyik oldala 2,5centivel lejjebb került, lehetséges hogy az egyik oldal megfáradt már és engedi hogy lejjebb üljön vagy csak szimplán a ricnit néztem el eggyel?
Ha nem ült rá a gumibakra úgy, hogy az mondjuk az egyik oldalon hiányzik, akkor elraktad a ricnit.
A külső és a belső ricni nem ugyanannyit változtat, vigyázni.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #16879 Dátum: 2012 Június 24, 22:36:06 »

Sziasztok,

Kérdésem lenne, leültettem a bogaram hátulját egy kicsit de valamilyen oknál fogva az egyik oldala 2,5centivel lejjebb került, lehetséges hogy az egyik oldal megfáradt már és engedi hogy lejjebb üljön vagy csak szimplán a ricnit néztem el eggyel?

99% esély a ricni-re, különben már eddig is lett volna differencia.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Jano
Hozzászólások: 29


« Hozzászólás #16878 Dátum: 2012 Június 24, 21:58:13 »

Sziasztok,

Kérdésem lenne, leültettem a bogaram hátulját egy kicsit de valamilyen oknál fogva az egyik oldala 2,5centivel lejjebb került, lehetséges hogy az egyik oldal megfáradt már és engedi hogy lejjebb üljön vagy csak szimplán a ricnit néztem el eggyel?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16877 Dátum: 2012 Június 21, 10:34:12 »

alkatrész helyett inkább ide rakom:


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16876 Dátum: 2012 Június 18, 21:47:56 »

Ezt jobban megmondja Maki: 20 947 2545, vagy inkább Béres Márton: 20 945 7830

924 porke meg 944-nek egyforma a tengelycsonk??? (lemezlengős)
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #16875 Dátum: 2012 Június 18, 18:44:47 »

924 porke meg 944-nek egyforma a tengelycsonk??? (lemezlengős)

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16874 Dátum: 2012 Június 17, 12:13:11 »

kevés képpel, de azok angolok Wink biztos van részletesebb leírás is, ezek voltak lementve :-/

http://www.performanceghia.co.uk/html/944brakes.html

csapszegeshez:
http://www.germanlook.net/html/tech/Tech29944TurboBrakeUpgradeKLSuspension.php

ha már belejöttem, alternatíva hátsó tárcsafékre:
http://www.airsouls.com/how-tos/rear_discs.htm
nekem más aéternativám van majd lesz idöm berakom....van egy elsö szettem 280 as  g60 passat fék kontra bogár is már félkészen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16873 Dátum: 2012 Június 16, 17:25:32 »

azt jobban szeretem ahol a képek is angolul vannak Grin merazokaténismegértem

kevés képpel, de azok angolok Wink biztos van részletesebb leírás is, ezek voltak lementve :-/

http://www.performanceghia.co.uk/html/944brakes.html

csapszegeshez:
http://www.germanlook.net/html/tech/Tech29944TurboBrakeUpgradeKLSuspension.php

ha már belejöttem, alternatíva hátsó tárcsafékre:
http://www.airsouls.com/how-tos/rear_discs.htm
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 16, 17:27:43 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16872 Dátum: 2012 Június 15, 13:08:32 »

azt jobban szeretem ahol a képek is angolul vannak Grin merazokaténismegértem

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16871 Dátum: 2012 Június 15, 13:05:47 »

http://vdubengineering.com/technical/porsche-brake-conversions-2/

ha angolul megfelel

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16870 Dátum: 2012 Június 15, 13:04:37 »

Valaki írhatna pár mondatot róla aki már csinált ilyet vagy látott. Hátra is fel lehet rakni vajon???
hátra ha csak féket akarod egyeszű....nem kell lengökart sem cserélni....ha azt is akkor egy picit nehezebb,eelje egy hosszabb irás

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16869 Dátum: 2012 Június 15, 11:44:21 »

Én pl. csináltam. Írd meg privátban mid van és mit akarsz, akkor tudok segíteni.

Valaki írhatna pár mondatot róla aki már csinált ilyet vagy látott. Hátra is fel lehet rakni vajon???
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #16868 Dátum: 2012 Június 15, 11:41:54 »

A korai 944-esek is.


Valaki írhatna pár mondatot róla aki már csinált ilyet vagy látott. Hátra is fel lehet rakni vajon???

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16867 Dátum: 2012 Június 15, 11:39:46 »

A korai 944-esek is.

NEm csak a 924 ami nem alu lengőkaros?  Roll Eyes
Süni
« Hozzászólás #16866 Dátum: 2012 Június 15, 09:58:46 »

Vegyél egy gólyalábas bogarat és leteheted az álarcot. (ha nem alu lengőkaros a 944)

NEm csak a 924 ami nem alu lengőkaros?  Roll Eyes
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16865 Dátum: 2012 Június 15, 09:58:17 »

Lemez lengős? Ha nem, van eladó Smiley

gólyalábas bogár adott!
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #16864 Dátum: 2012 Június 15, 09:53:57 »

Vegyél egy gólyalábas bogarat és leteheted az álarcot. (ha nem alu lengőkaros a 944)


Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #16863 Dátum: 2012 Június 15, 09:53:46 »

Vegyél egy gólyalábas bogarat és leteheted az álarcot. (ha nem alu lengőkaros a 944)


gólyalábas bogár adott!

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16862 Dátum: 2012 Június 15, 09:11:20 »

Vegyél egy gólyalábas bogarat és leteheted az álarcot. (ha nem alu lengőkaros a 944)

Porsche 944 -es fékeket lehet felrakni bogárra?????  hogyan valósítható meg nagy szopóállarc nélkül????  régebben valaki leírogatta már de nem találom.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16861 Dátum: 2012 Június 14, 23:55:49 »

Porsche 944 -es fékeket lehet felrakni bogárra?????  hogyan valósítható meg nagy szopóállarc nélkül????  régebben valaki leírogatta már de nem találom.

http://lmgtfy.com/?q=porsche+944+brakes+on+vw   Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #16860 Dátum: 2012 Június 14, 23:48:23 »

Porsche 944 -es fékeket lehet felrakni bogárra?????  hogyan valósítható meg nagy szopóállarc nélkül????  régebben valaki leírogatta már de nem találom.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #16859 Dátum: 2012 Június 14, 09:37:22 »

ez inkább szmb téma
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #16858 Dátum: 2012 Június 14, 07:49:53 »

4 csavaros Bogár felnire lehet tömlő nélküli gumit szerelni?

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16857 Dátum: 2012 Június 13, 21:57:14 »

4 csavaros Bogár felnire lehet tömlő nélküli gumit szerelni?
ez inkább szmb téma

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #16856 Dátum: 2012 Június 13, 21:55:46 »

4 csavaros Bogár felnire lehet tömlő nélküli gumit szerelni?

Ati
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16855 Dátum: 2012 Június 12, 11:42:01 »

A 303-ba elöl csak kívülre tettem, hátul pedig belülre, ha jól emlékszem. Mindenhova nem tennék, valami elasztikus dolog azért nem árt.



A gumiabroncs elasztikus  Wink. A 03-asban már mindehol PU szilent van. És keményebb torziót is kap hátul, ha lesz időm.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16854 Dátum: 2012 Június 12, 11:34:19 »

A 303-ba elöl csak kívülre tettem, hátul pedig belülre, ha jól emlékszem. Mindenhova nem tennék, valami elasztikus dolog azért nem árt.

érdemes-e 1303 hátsó futóműbe a torziós rugókhoz urethan pogácsákat szerelni? vagy nincs előnye a gyári gumipogácsával szemben?
az enyém mindenképp cserére érett, kérdés melyiket érdemes berakni.
ugyanez a kérdés aktuális lesz majd az első futómű gumialkatrészeihez is. vélemények, tapasztalatok?
köszi
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16853 Dátum: 2012 Június 12, 11:33:27 »

érdemes-e 1303 hátsó futóműbe a torziós rugókhoz urethan pogácsákat szerelni? vagy nincs előnye a gyári gumipogácsával szemben?
az enyém mindenképp cserére érett, kérdés melyiket érdemes berakni.
ugyanez a kérdés aktuális lesz majd az első futómű gumialkatrészeihez is. vélemények, tapasztalatok?
köszi

Széria autóba nem tennék, mert:
- hamarabb tönkremegy
- nyikorog, zajos
- rezgést jobban átviszi

Sportos autóba jó mert:
- pontosabb a futómű, jobb az úttartás
- kevésbé pattog fel a kerék

A 1303-asomban (kb. 150 lóerő) mindenhol az lesz, a 1302-esemben (50 lóerő) pedig sehol.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #16852 Dátum: 2012 Június 12, 10:57:39 »

érdemes-e 1303 hátsó futóműbe a torziós rugókhoz urethan pogácsákat szerelni? vagy nincs előnye a gyári gumipogácsával szemben?
az enyém mindenképp cserére érett, kérdés melyiket érdemes berakni.
ugyanez a kérdés aktuális lesz majd az első futómű gumialkatrészeihez is. vélemények, tapasztalatok?
köszi
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16851 Dátum: 2012 Június 12, 01:24:30 »

Callook, akkor most turbós motor nem is lesz ?  Cry Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16850 Dátum: 2012 Június 10, 23:22:28 »

mostmár olajszűrővel és levegőszűrővel is dicsekedhetek

Turbinaház ütős lett.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16849 Dátum: 2012 Június 10, 20:01:18 »

és Szarvasra a vetélkedők díjait is össze kellett tuningolnom Roll Eyes
mostmár olajszűrővel és levegőszűrővel is dicsekedhetek

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16848 Dátum: 2012 Június 10, 19:57:54 »

aztán még levezetés képpen megcsináltam a dellortokra a hézagolást hogy rendesen álljanak a levegőszűrők
és Szarvasra a vetélkedők díjait is össze kellett tuningolnom Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16847 Dátum: 2012 Június 10, 19:56:25 »

aztán még levezetés képpen megcsináltam a dellortokra a hézagolást hogy rendesen álljanak a levegőszűrők

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16846 Dátum: 2012 Június 10, 19:54:01 »

de hajnal fél 2-re megvoltam az egésszel most olyan faszántos a himbageometria mint állat (az egyes hengert kell nézni mert az a végleges)

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16845 Dátum: 2012 Június 10, 19:51:27 »

szépen elhaladtam
volna ,ha  észre nem veszem hogy a himbatengely alátétezése után már nincs elég hosszú menet a tartó csavarján ,ami  önmagában nem lett volna gáz mert csak 2-3 menetet kellett volna kijjebb tekerni de hát én azt jó paraszt módjára bemenetrögzítőztem  és ezennel jelentem hogy az ajándékba kapott amatron menetrögzítőm brutáljó . lángforrasztó pisztolyos melegítés után csőfogóval bírtam kitekerni  Jezusom ...

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.