www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 19:47:13
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
131
132
133
134
135
[
136
]
137
138
139
140
141
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3364981 alkalommal)
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16884 Dátum:
2012 Június 25, 20:44:32 »
Idézetet írta: Jano - 2012 Június 25, 20:28:13
Én ezt értem stonemen, nem ezzel van a baj azt nem tudom hogy kell bele dugni azt a torziós rudat hogy az eredeti állásába kerüljön, hogy a két oldal egyformán legyen benn.
Még terhelésmentes állapotban az öntvényen lévő alsó ütközőpont alatt annyival legyen, hogy az alsóhátsó fedélcsavar éppenhogy bemenjen a helyére.
Ekkor csavarok bekapat, emelővel a penge aláemel és helyretesz.
Leírni bonyolultabb, mint csinálni.
Külső/belsőre figyelj, mert az ügyesebbek mind ezzel ...ák el. A bénábbak meg mindenhogy.
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16883 Dátum:
2012 Június 25, 20:33:57 »
Idézetet írta: Forest - 2012 Június 25, 09:02:52
Nem kell félni, a szétszedés sokkal nehezebb, mint az állítgatás-visszarakás. Mert előre nem okos még az ember, meg a dolgok sem adják könnyen magukat, ha már vagy negyven évig bent voltak. Amikor azonban egyszer már minden meg lett járatva, még játszani is lehet a különböző beállításokkal.
Kell is, mert elsőre tuti elrakja a kezdő szerelő...
Bácsi Győző
Jano
Hozzászólások: 29
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16882 Dátum:
2012 Június 25, 19:00:28 »
Akkor ez lesz a hiba mer egyik oldalról véletlen kirángattam az egészet.Másik kérdés, már összevissza elpakolgattam a lengőkart és nem tudom hol volt a gyári állás tudtok adni valami viszonyítást vagy akármi?Egyébként gyárilag van előfeszítve az egész vagy csak simán a helyére kell dugni a lengőkart?
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16881 Dátum:
2012 Június 25, 08:25:02 »
apropó, mekkora szopó ez a ricni pakolgatás? neki lehet kezdeni 0 hozzáértéssel?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16880 Dátum:
2012 Június 25, 07:34:22 »
Idézetet írta: Jano - 2012 Június 24, 21:58:13
Sziasztok,
Kérdésem lenne, leültettem a bogaram hátulját egy kicsit de valamilyen oknál fogva az egyik oldala 2,5centivel lejjebb került, lehetséges hogy az egyik oldal megfáradt már és engedi hogy lejjebb üljön vagy csak szimplán a ricnit néztem el eggyel?
Ha nem ült rá a gumibakra úgy, hogy az mondjuk az egyik oldalon hiányzik, akkor elraktad a ricnit.
A külső és a belső ricni nem ugyanannyit változtat, vigyázni.
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16879 Dátum:
2012 Június 24, 22:36:06 »
Idézetet írta: Jano - 2012 Június 24, 21:58:13
Sziasztok,
Kérdésem lenne, leültettem a bogaram hátulját egy kicsit de valamilyen oknál fogva az egyik oldala 2,5centivel lejjebb került, lehetséges hogy az egyik oldal megfáradt már és engedi hogy lejjebb üljön vagy csak szimplán a ricnit néztem el eggyel?
99% esély a ricni-re, különben már eddig is lett volna differencia.
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
Jano
Hozzászólások: 29
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16878 Dátum:
2012 Június 24, 21:58:13 »
Sziasztok,
Kérdésem lenne, leültettem a bogaram hátulját egy kicsit de valamilyen oknál fogva az egyik oldala 2,5centivel lejjebb került, lehetséges hogy az egyik oldal megfáradt már és engedi hogy lejjebb üljön vagy csak szimplán a ricnit néztem el eggyel?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16877 Dátum:
2012 Június 21, 10:34:12 »
alkatrész helyett inkább ide rakom:
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16876 Dátum:
2012 Június 18, 21:47:56 »
Ezt jobban megmondja Maki: 20 947 2545, vagy inkább Béres Márton: 20 945 7830
Idézetet írta: MatroX - 2012 Június 18, 18:44:47
924 porke meg 944-nek egyforma a tengelycsonk??? (lemezlengős)
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16875 Dátum:
2012 Június 18, 18:44:47 »
924 porke meg 944-nek egyforma a tengelycsonk??? (lemezlengős)
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16874 Dátum:
2012 Június 17, 12:13:11 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2012 Június 16, 17:25:32
kevés képpel, de azok angolok
biztos van részletesebb leírás is, ezek voltak lementve :-/
http://www.performanceghia.co.uk/html/944brakes.html
csapszegeshez:
http://www.germanlook.net/html/tech/Tech29944TurboBrakeUpgradeKLSuspension.php
ha már belejöttem, alternatíva hátsó tárcsafékre:
http://www.airsouls.com/how-tos/rear_discs.htm
nekem más aéternativám van majd lesz idöm berakom....van egy elsö szettem 280 as g60 passat fék kontra bogár is már félkészen
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16873 Dátum:
2012 Június 16, 17:25:32 »
Idézetet írta: tati - 2012 Június 15, 13:08:32
azt jobban szeretem ahol a képek is angolul vannak
merazokaténismegértem
kevés képpel, de azok angolok
biztos van részletesebb leírás is, ezek voltak lementve :-/
http://www.performanceghia.co.uk/html/944brakes.html
csapszegeshez:
http://www.germanlook.net/html/tech/Tech29944TurboBrakeUpgradeKLSuspension.php
ha már belejöttem, alternatíva hátsó tárcsafékre:
http://www.airsouls.com/how-tos/rear_discs.htm
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Június 16, 17:27:43 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16872 Dátum:
2012 Június 15, 13:08:32 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2012 Június 15, 13:05:47
http://vdubengineering.com/technical/porsche-brake-conversions-2/
ha angolul megfelel
azt jobban szeretem ahol a képek is angolul vannak
merazokaténismegértem
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16871 Dátum:
2012 Június 15, 13:05:47 »
http://vdubengineering.com/technical/porsche-brake-conversions-2/
ha angolul megfelel
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16870 Dátum:
2012 Június 15, 13:04:37 »
Idézetet írta: MatroX - 2012 Június 15, 11:41:54
Valaki írhatna pár mondatot róla aki már csinált ilyet vagy látott. Hátra is fel lehet rakni vajon???
hátra ha csak féket akarod egyeszű....nem kell lengökart sem cserélni....ha azt is akkor egy picit nehezebb,eelje egy hosszabb irás
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16869 Dátum:
2012 Június 15, 11:44:21 »
Én pl. csináltam. Írd meg privátban mid van és mit akarsz, akkor tudok segíteni.
Idézetet írta: MatroX - 2012 Június 15, 11:41:54
Valaki írhatna pár mondatot róla aki már csinált ilyet vagy látott. Hátra is fel lehet rakni vajon???
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16868 Dátum:
2012 Június 15, 11:41:54 »
Idézetet írta: gsattila - 2012 Június 15, 11:39:46
A korai 944-esek is.
Valaki írhatna pár mondatot róla aki már csinált ilyet vagy látott. Hátra is fel lehet rakni vajon???
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16867 Dátum:
2012 Június 15, 11:39:46 »
A korai 944-esek is.
Idézetet írta: Süni - 2012 Június 15, 09:58:46
NEm csak a 924 ami nem alu lengőkaros?
Süni
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16866 Dátum:
2012 Június 15, 09:58:46 »
Idézetet írta: gsattila - 2012 Június 15, 09:11:20
Vegyél egy gólyalábas bogarat és leteheted az álarcot. (ha nem alu lengőkaros a 944)
NEm csak a 924 ami nem alu lengőkaros?
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16865 Dátum:
2012 Június 15, 09:58:17 »
Lemez lengős? Ha nem, van eladó
Idézetet írta: MatroX - 2012 Június 15, 09:53:46
gólyalábas bogár adott!
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16864 Dátum:
2012 Június 15, 09:53:57 »
Idézetet írta: gsattila - 2012 Június 15, 09:11:20
Vegyél egy gólyalábas bogarat és leteheted az álarcot. (ha nem alu lengőkaros a 944)
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16863 Dátum:
2012 Június 15, 09:53:46 »
Idézetet írta: gsattila - 2012 Június 15, 09:11:20
Vegyél egy gólyalábas bogarat és leteheted az álarcot. (ha nem alu lengőkaros a 944)
gólyalábas bogár adott!
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16862 Dátum:
2012 Június 15, 09:11:20 »
Vegyél egy gólyalábas bogarat és leteheted az álarcot. (ha nem alu lengőkaros a 944)
Idézetet írta: MatroX - 2012 Június 14, 23:48:23
Porsche 944 -es fékeket lehet felrakni bogárra????? hogyan valósítható meg nagy szopóállarc nélkül???? régebben valaki leírogatta már de nem találom.
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16861 Dátum:
2012 Június 14, 23:55:49 »
Idézetet írta: MatroX - 2012 Június 14, 23:48:23
Porsche 944 -es fékeket lehet felrakni bogárra????? hogyan valósítható meg nagy szopóállarc nélkül???? régebben valaki leírogatta már de nem találom.
http://lmgtfy.com/?q=porsche+944+brakes+on+vw
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16860 Dátum:
2012 Június 14, 23:48:23 »
Porsche 944 -es fékeket lehet felrakni bogárra????? hogyan valósítható meg nagy szopóállarc nélkül???? régebben valaki leírogatta már de nem találom.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16859 Dátum:
2012 Június 14, 09:37:22 »
Idézetet írta: BlackP - 2012 Június 13, 21:57:14
ez inkább
szmb
téma
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16858 Dátum:
2012 Június 14, 07:49:53 »
Idézetet írta: vw1300 - 2012 Június 13, 21:55:46
4 csavaros Bogár felnire lehet tömlő nélküli gumit szerelni?
zengőgumi
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16857 Dátum:
2012 Június 13, 21:57:14 »
Idézetet írta: vw1300 - 2012 Június 13, 21:55:46
4 csavaros Bogár felnire lehet tömlő nélküli gumit szerelni?
ez inkább
szmb
téma
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
vw1300
Hozzászólások: 250
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16856 Dátum:
2012 Június 13, 21:55:46 »
4 csavaros Bogár felnire lehet tömlő nélküli gumit szerelni?
Ati
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16855 Dátum:
2012 Június 12, 11:42:01 »
Idézetet írta: gsattila - 2012 Június 12, 11:34:19
A 303-ba elöl csak kívülre tettem, hátul pedig belülre, ha jól emlékszem. Mindenhova nem tennék, valami elasztikus dolog azért nem árt.
A gumiabroncs elasztikus
. A 03-asban már mindehol PU szilent van. És keményebb torziót is kap hátul, ha lesz időm.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16854 Dátum:
2012 Június 12, 11:34:19 »
A 303-ba elöl csak kívülre tettem, hátul pedig belülre, ha jól emlékszem. Mindenhova nem tennék, valami elasztikus dolog azért nem árt.
Idézetet írta: luftsick - 2012 Június 12, 10:57:39
érdemes-e 1303 hátsó futóműbe a torziós rugókhoz urethan pogácsákat szerelni? vagy nincs előnye a gyári gumipogácsával szemben?
az enyém mindenképp cserére érett, kérdés melyiket érdemes berakni.
ugyanez a kérdés aktuális lesz majd az első futómű gumialkatrészeihez is. vélemények, tapasztalatok?
köszi
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16853 Dátum:
2012 Június 12, 11:33:27 »
Idézetet írta: luftsick - 2012 Június 12, 10:57:39
érdemes-e 1303 hátsó futóműbe a torziós rugókhoz urethan pogácsákat szerelni? vagy nincs előnye a gyári gumipogácsával szemben?
az enyém mindenképp cserére érett, kérdés melyiket érdemes berakni.
ugyanez a kérdés aktuális lesz majd az első futómű gumialkatrészeihez is. vélemények, tapasztalatok?
köszi
Széria autóba nem tennék, mert:
- hamarabb tönkremegy
- nyikorog, zajos
- rezgést jobban átviszi
Sportos autóba jó mert:
- pontosabb a futómű, jobb az úttartás
- kevésbé pattog fel a kerék
A 1303-asomban (kb. 150 lóerő) mindenhol az lesz, a 1302-esemben (50 lóerő) pedig sehol.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16852 Dátum:
2012 Június 12, 10:57:39 »
érdemes-e 1303 hátsó futóműbe a torziós rugókhoz urethan pogácsákat szerelni? vagy nincs előnye a gyári gumipogácsával szemben?
az enyém mindenképp cserére érett, kérdés melyiket érdemes berakni.
ugyanez a kérdés aktuális lesz majd az első futómű gumialkatrészeihez is. vélemények, tapasztalatok?
köszi
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16851 Dátum:
2012 Június 12, 01:24:30 »
Callook, akkor most turbós motor nem is lesz ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16850 Dátum:
2012 Június 10, 23:22:28 »
Idézetet írta: tati - 2012 Június 10, 20:01:18
mostmár olajszűrővel és levegőszűrővel is dicsekedhetek
Turbinaház ütős lett.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16849 Dátum:
2012 Június 10, 20:01:18 »
Idézetet írta: tati - 2012 Június 10, 19:57:54
és Szarvasra a vetélkedők díjait is össze kellett tuningolnom
mostmár olajszűrővel és levegőszűrővel is dicsekedhetek
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16848 Dátum:
2012 Június 10, 19:57:54 »
Idézetet írta: tati - 2012 Június 10, 19:56:25
aztán még levezetés képpen megcsináltam a dellortokra a hézagolást hogy rendesen álljanak a levegőszűrők
és Szarvasra a vetélkedők díjait is össze kellett tuningolnom
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16847 Dátum:
2012 Június 10, 19:56:25 »
aztán még levezetés képpen megcsináltam a dellortokra a hézagolást hogy rendesen álljanak a levegőszűrők
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16846 Dátum:
2012 Június 10, 19:54:01 »
de hajnal fél 2-re megvoltam az egésszel most olyan faszántos a himbageometria mint állat (az egyes hengert kell nézni mert az a végleges)
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16845 Dátum:
2012 Június 10, 19:51:27 »
Idézetet írta: tati - 2012 Június 10, 19:46:43
szépen elhaladtam
volna ,ha észre nem veszem hogy a himbatengely alátétezése után már nincs elég hosszú menet a tartó csavarján ,ami önmagában nem lett volna gáz mert csak 2-3 menetet kellett volna kijjebb tekerni de hát én azt jó paraszt módjára bemenetrögzítőztem és ezennel jelentem hogy az ajándékba kapott amatron menetrögzítőm brutáljó . lángforrasztó pisztolyos melegítés után csőfogóval bírtam kitekerni
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
131
132
133
134
135
[
136
]
137
138
139
140
141
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...