www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 13:44:38
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
95
96
97
98
99
[
100
]
101
102
103
104
105
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3351622 alkalommal)
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18324 Dátum:
2013 Június 11, 22:29:54 »
Mcphersonos stabrudas temahoz koszonom mindenkinek aki segitett! Tenyleg segitett!
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18323 Dátum:
2013 Június 11, 22:27:32 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Június 10, 08:12:00
A nagypolsziban egy progresszív Weber klón van.
Ha jól tudom, az dchd, a "bogárra való" pedig dfav weber.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18322 Dátum:
2013 Június 11, 22:27:24 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Június 11, 21:56:26
Olyan kepet keresnek, amin mcpherson futomuves bogarnal latszik, hogy hol van az elejen elvezetve/odafogatva a kulso olajhutohoz meno cso. Az is jo, ha valaki latott mar olyat, aki hallott olyanrol, aki.....koszi
En ugyan nem ertek a lovakhoz, de jo baratom a gugli (cserebe kapsz elso viz- es olajhutos kepeket is :-)):
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?t=125000
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=37&t=138817
(oldal alja fele)
http://www.gerrelt.nl/modifications-alfaromeo-engine/ar-frontradiator.html?showall=1
Buzi, aki fékez! :-)))
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18321 Dátum:
2013 Június 11, 22:21:20 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Június 11, 21:56:26
Olyan kepet keresnek, amin mcpherson futomuves bogarnal latszik, hogy hol van az elejen elvezetve/odafogatva a kulso olajhutohoz meno cso. Az is jo, ha valaki latott mar olyat, aki hallott olyanrol, aki.....koszi
nézd meg stunt-ét
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18320 Dátum:
2013 Június 11, 22:16:21 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Június 11, 21:56:26
Olyan kepet keresnek, amin mcpherson futomuves bogarnal latszik, hogy hol van az elejen elvezetve/odafogatva a kulso olajhutohoz meno cso. Az is jo, ha valaki latott mar olyat, aki hallott olyanrol, aki.....koszi
Gondolom ahány tuner,annyi megoldás.Kimentem a garázsba,és egy stecklámpával alánéztem az enyémnek.
Ugye az enyém mivel kabrió,a fűtéscsatorna alatt van egy merevítő,ami elvileg az autó legmélyebb pontja.Ennek tövében,tehát védelmében,jön előre az olajcső,a fűtéscsatorna nyomvonalán.
Aztán mikor eléri az alvázfejnek azt a részét aminek a felső része a napóleon kalap,ott egy 90 fokos könyökkel merőlegesen felindítják.Nálam ez az egy kényes pont van,ami elvileg ültetett autónál leérhetne,lesúrolna,hiszen előtte a küszöbmerevítő takarásában van,utána pedig fent a futómű felett vezetik tovább.Itt a napóleon alsó részénél az olajcső egy külön védőcső darabba is bele van vezetve.Aztán elől a futómű felett,vízszintesen jön a két cső a olajhűtőre.
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Június 11, 22:53:07 írta Narancs
»
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18319 Dátum:
2013 Június 11, 21:56:26 »
Olyan kepet keresnek, amin mcpherson futomuves bogarnal latszik, hogy hol van az elejen elvezetve/odafogatva a kulso olajhutohoz meno cso. Az is jo, ha valaki latott mar olyat, aki hallott olyanrol, aki.....koszi
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18318 Dátum:
2013 Június 11, 21:46:31 »
Idézetet írta: stonemen - 2013 Június 10, 19:56:00
A pályanap ördöge a Varázsló tollából
http://totalcar.hu/palyanap/2013/06/10/a_palyanap_bogara_es_ordoge/
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18317 Dátum:
2013 Június 11, 14:11:22 »
Idézetet írta: Typ117 - 2013 Június 11, 08:50:30
az az alacsony bogi nagyon beteg. talán a kutyaház a legmagasabb pontja?
a 4000km jól hangzik, csak kérdés mennyi idő alatt.. 1-2 hét?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18316 Dátum:
2013 Június 11, 10:38:14 »
Nekem 16 nap volt elég kényelmesen az Alpokban az 5000 km.
Idézetet írta: Typ117 - 2013 Június 11, 08:50:30
a 4000km jól hangzik, csak kérdés mennyi idő alatt.. 1-2 hét?
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18315 Dátum:
2013 Június 11, 08:50:30 »
Idézetet írta: stonemen - 2013 Június 10, 19:56:00
és az angyala az enyémből:
www.suc.hu/mantorp.htm
Minen abba az irányba mutat, hogy elindulunk egy 4000km-es túrára a pirossal. Remélem, nem lesznek meglepetések. :-)
az az alacsony bogi nagyon beteg. talán a kutyaház a legmagasabb pontja?
a 4000km jól hangzik, csak kérdés mennyi idő alatt.. 1-2 hét?
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18314 Dátum:
2013 Június 10, 22:31:54 »
Köszi, azért látszik a különbség.
Idézetet írta: Dadan - 2013 Június 10, 21:21:45
Nem tudom, hogy segít-e a kép, de elég nehéz fényképezni sajnos autón lévő alkatrészt:
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18313 Dátum:
2013 Június 10, 21:29:36 »
Ez a Weber nem jó Bogárra?
A száma:
34 DMTR 54-250
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18312 Dátum:
2013 Június 10, 21:21:45 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Június 10, 19:30:29
Jó lenne, nem lennénk gondban. A 302 és korai 303 más. Lejjebb van a lengőkar, és leköveti a stabi rúd.
Nem tudom, hogy segít-e a kép, de elég nehéz fényképezni sajnos autón lévő alkatrészt:
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18311 Dátum:
2013 Június 10, 19:56:00 »
A pályanap ördöge a Varázsló tollából
http://totalcar.hu/palyanap/2013/06/10/a_palyanap_bogara_es_ordoge/
és az angyala az enyémből:
www.suc.hu/mantorp.htm
Minen abba az irányba mutat, hogy elindulunk egy 4000km-es túrára a pirossal. Remélem, nem lesznek meglepetések. :-)
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18310 Dátum:
2013 Június 10, 19:30:29 »
Jó lenne, nem lennénk gondban. A 302 és korai 303 más. Lejjebb van a lengőkar, és leköveti a stabi rúd.
Idézetet írta: vetart - 2013 Június 10, 19:19:55
SzVSz a stabi az összes szuperbítlin egyforma.
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18309 Dátum:
2013 Június 10, 19:19:55 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Június 10, 17:35:03
Tökéletes, jól látszik, hogy egy síkban van. Kösz.
SzVSz a stabi az összes szuperbítlin egyforma.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18308 Dátum:
2013 Június 10, 17:35:03 »
Tökéletes, jól látszik, hogy egy síkban van. Kösz.
Idézetet írta: MatroX - 2013 Június 10, 16:54:28
Az enyém 74-es és így néz ki , lemezlengőkaros. Ezt a képet találtam.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18307 Dátum:
2013 Június 10, 16:54:28 »
Az enyém 74-es és így néz ki , lemezlengőkaros. Ezt a képet találtam.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18306 Dátum:
2013 Június 10, 11:51:34 »
Ha látszik a térbeli görbülete (vagy nem), akkor biztos jó lesz.
(a gép magassága a stabilizátor síkjában legyen)
Idézetet írta: Dadan - 2013 Június 10, 11:33:28
Ha jó lesz úgy, akkor ma vagy holnap felemelem és készítek róla pár fotót.
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18305 Dátum:
2013 Június 10, 11:33:28 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Június 10, 09:29:02
Erről senki?
Ha jó lesz úgy, akkor ma vagy holnap felemelem és készítek róla pár fotót.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18304 Dátum:
2013 Június 10, 09:29:02 »
Erről senki?
Idézetet írta: tusam - 2013 Június 09, 20:35:57
Tudna nekem mellekelni valaki egy 74 elotti es utani 1303as stabilizator rud kepet? Laikus bontoosnak kellene elmagyarazni messzirol hogy mi a kulonbseg...!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18303 Dátum:
2013 Június 10, 08:30:51 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Június 10, 08:12:00
A nagypolsziban egy progresszív Weber klón van.
akkor meg pláne az
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Június 10, 08:40:09 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18302 Dátum:
2013 Június 10, 08:12:00 »
A nagypolsziban egy progresszív Weber klón van.
Idézetet írta: tati - 2013 Június 09, 20:57:17
nagypolszki?
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18301 Dátum:
2013 Június 10, 00:03:35 »
Idézetet írta: tati - 2013 Június 09, 20:57:17
nagypolszki?
Akkor ez valami eszement gányság lehet...
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18300 Dátum:
2013 Június 09, 20:57:17 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2013 Június 08, 14:13:47
Sziasztok!
Ezek milyen karbik? Progresszív?
http://allegro.pl/gazniki-vw-garbus-1-8-i3298851164.html
köszi.
ÜdVW
nagypolszki?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18299 Dátum:
2013 Június 09, 20:35:57 »
Tudna nekem mellekelni valaki egy 74 elotti es utani 1303as stabilizator rud kepet? Laikus bontoosnak kellene elmagyarazni messzirol hogy mi a kulonbseg...!
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18298 Dátum:
2013 Június 08, 14:13:47 »
Sziasztok!
Ezek milyen karbik? Progresszív?
http://allegro.pl/gazniki-vw-garbus-1-8-i3298851164.html
köszi.
ÜdVW
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18297 Dátum:
2013 Május 31, 11:26:49 »
Tulajdonképpen arra gondoltam, ha a portálhajtást kiveszi, visszafelé forog a váltó, be lehet tenni egy középmotort. De ezek szerint nem ennyire elvetemült
Idézetet írta: tati - 2013 Május 31, 09:47:50
annyiban nem hogy a t1-nek is olyan z hajtása van mint a küblinek
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18296 Dátum:
2013 Május 31, 10:28:07 »
Idézetet írta: tati - 2013 Május 31, 10:21:00
a portál baszást nem ismerem csak a portánbaszást vagy esetleg a portásbaszást
megyek beveszem a gyóccerem
Én a portáltengelyre gondoltam.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18295 Dátum:
2013 Május 31, 10:22:30 »
Idézetet írta: tati - 2013 Május 31, 10:18:43
ha keleti irányban nézzük akkor én
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18294 Dátum:
2013 Május 31, 10:21:00 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2013 Május 31, 09:51:30
Ez a Z hajtás a portál baszás?
a portál baszást nem ismerem csak a portánbaszást vagy esetleg a portásbaszást
megyek beveszem a gyóccerem
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18293 Dátum:
2013 Május 31, 10:18:43 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Május 31, 09:56:31
Ki lakik a legközelebb callookhoz?
Ugorjon már át, hozzá és
ha keleti irányban nézzük akkor én
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18292 Dátum:
2013 Május 31, 09:56:31 »
Idézetet írta: tati - 2013 Május 31, 09:46:35
hát mer callook egy vén fasz és kiéget már! ilyen ez a pornószakma
Ki lakik a legközelebb callookhoz?
Ugorjon már át, hozzá és
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18291 Dátum:
2013 Május 31, 09:51:30 »
Idézetet írta: tati - 2013 Május 31, 09:47:50
annyiban nem hogy a t1-nek is olyan z hajtása van mint a küblinek
Ez a Z hajtás a portál baszás?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18290 Dátum:
2013 Május 31, 09:47:50 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Május 30, 18:13:17
Igazad van, hülyeséget írtam
annyiban nem hogy a t1-nek is olyan z hajtása van mint a küblinek
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18289 Dátum:
2013 Május 31, 09:46:35 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Május 30, 16:27:26
Most olvasom Callook blogon, hogy "belefáradtság" miatta blog egy hét múlva megszüntetésre kerül.
Ha szabad kérnem a kevésbé képzett érdeklődők, de főleg a saját nevemben, hogy a blogot, a blogban lévő értékes, érthető, és érdekes leírásokat tartsd meg, és ha egy mód van rá, a blog - még ha egyenlőre nem is folytatod - legalább a már megírt tartalommal maradjon meg, mert nagyon sokat lehet belőle tanulni.
hát mer callook egy vén fasz és kiéget már! ilyen ez a pornószakma
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18288 Dátum:
2013 Május 30, 18:13:17 »
Igazad van, hülyeséget írtam
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Május 30, 16:57:27
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18287 Dátum:
2013 Május 30, 16:57:27 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Május 28, 15:43:15
PéZsé-nek volt T1, az úgy tudom szintén fordítva megy.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18286 Dátum:
2013 Május 30, 16:46:53 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Május 30, 16:27:26
Most olvasom Callook blogon, hogy "belefáradtság" miatta blog egy hét múlva megszüntetésre kerül.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18285 Dátum:
2013 Május 30, 16:27:26 »
Most olvasom Callook blogon, hogy "belefáradtság" miatta blog egy hét múlva megszüntetésre kerül.
Ha szabad kérnem a kevésbé képzett érdeklődők, de főleg a saját nevemben, hogy a blogot, a blogban lévő értékes, érthető, és érdekes leírásokat tartsd meg, és ha egy mód van rá, a blog - még ha egyenlőre nem is folytatod - legalább a már megírt tartalommal maradjon meg, mert nagyon sokat lehet belőle tanulni.
Oldalak:
1
...
95
96
97
98
99
[
100
]
101
102
103
104
105
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...