www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 01:42:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3335739 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19204 Dátum: 2013 November 22, 16:45:51 »

A Breuer Zsolti is eladott pár hónappal ezelőtt egy typ1-es,1.6-os motort,azon is 215-ös kuplung volt.
Ő azt mondja,hogy elég ritka dolog,T2-es,1.6-os buszokban volt ilyen kuplung.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19203 Dátum: 2013 November 22, 16:32:29 »

Itt a többiek már elmondták, hogy melyik méret mihez volt, melyiket tudod feltenni. Én egyetértek Tatival, Varázslóval és gsattilával:

Vegyél 200-as kuplungot, de abból jó minőségűt és a lendkereked is legyen 100%-os!

(Tudom, nekem 228-as van, de csak azért mert a WBX főtengelyre csak az 5 csavaros typ4 lendkerekek passzolnak, amik csak 228 és 215 méretben voltak, viszont a 215-ös ritka mint a fehér holló, ezért lett 228 egy Sachs szettel. De ha typ1 főtengelyem lenne, akkor nekem is 200-as kuplungom lenne és gyanítom, hogy az én autóm egy laza tavaszi munkába autózás alatt többet kap, mint a tied fog amikor begorombulsz.  Wink )

Akkor a 215-ös kuplung is typ4-esé?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19202 Dátum: 2013 November 22, 16:23:32 »

Ezt pont te mondod? Az én kezeim között 2 olyan typ1 volt amit te csináltál és tudok a kuplungjáról:

VW1966 1,6 tuning motorja: 215-ös kuplung
Ex Cal lookered Vintage Speed motorja: 215-ös kuplung

 Evil

Ember nem rakott annyi motorra 215-ös kuplungot mint te.  Tongue

Én biztos nem raknék ilyen drága és egzotikus 215-ös kuplungokat, csak akkor, ha valóban igény van rá. De szerintem neked nem lesz. ha pedig mégis, és 200-as lendkereked van, akkor még mindig be lehet szerezni erősített 200-as kuplungot is.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19201 Dátum: 2013 November 22, 16:19:42 »

Ezzel egyetértek. Nagyon gyakran látom a 2 végletet:

Készül egy erős motor, vagy nem is annyira erős, de gyakran gyorsulnak vele, leugranak a kuplungról, stb. Közben meg az egyebek nincsenek a motorhoz, a felhasználáshoz igazítva. Ilyenkor van az, hogy gyorsulásin mondják, hogy „lenyomtalak volna, de kidobta sebességből” vagy „én vezettem, de lyukat váltottam”. Persze b@zmeg mert nem költöttél rendes váltórögzítésre, mert lóg a rudazat csatlakozója meg perselye.

De a másik véglet sem jó, amikor az elkészült motorhoz nagyon túlméretezik a körítést. Ha valaki épít egy 70-80 lovas  motort, amivel ráadásul csak túrázik, hétvégén elmegy vele fagyizni, akkor tök felesleges egy bizonyos szint fölé menni a váltórögzítésben, a merevítésekben, mert az adott felhasználási mód és adott teljesítmény mellett semmit sem javít a vezetési élményen, viszont a hátrányokat hozza: Nehezebb lesz az autó, zajosabb és keményebb lesz a működés, stb.. Arról nem is beszélve, hogy egy csomó pénzt kidobunk az ablakon, amiből megvehetnénk más, szükséges dolgot az autóhoz.

Én az autómnál igyekeztem, igyekszem mindenhol a szükséges és elégséges műszaki megoldásokat alkalmazni, hogy az autó használata ott legyen a legélvezetesebb, ahol én jellemzően használom: Főként hosszú túrák, városi autózás, de néha egy-egy durva gyorsulás se legyen gond. Azért került a váltóhoz előre gumibak + gumibakos kereszttartós váltórögzítés, hátra pedig 2 db urethán bak, mert ezzel van egy kis rugalmassága a rendszernek, de ugyanakkor kellően merev, így nem túl zajos a túrákhoz, nem merev a városi közlekedéshez, de bőven elbírja azt az 1-2 utcai gumis gyorsulást. (Mert ugye a rendszer többi elemét is nézni kell, ugyanis a jól tapadó slick gumik esetén nem a gumi forog el, hanem váltórögzítés törik, de ha az is erős, akkor leszakadnak a lendkerék rögzítő stiftek., stb.)

Narancs, ha elfogadsz egy tanácsot:
Szerinten ne játszd túl ezt a váltó lefogatás dolgot. Ez annak kell, aki sokat gyorsulgat, rajtolgat és általában nagyon széles vagy slick gumit használ. De akkor már kell erősebb féltengely csukló, erősebb dififedél és még pár dolog.


Én azt mondom legyen egy első kerezstartód, mert az minden gyorsításkor fogja a rendszert (motor és váltó), hogy ne billenjen és egy ilyen erősebb hátsó (kuplungharang alatti) merevítő.

Ennyi még 140 lóerő körüli motorra is elég, ha nem rajtolgatsz a kuplung nagyon durva kezelésével.

És azt se felejtsd el, hogy minden szarnak, minden beépített vacaknak van hátránya is,. pl. nehezebb, zajosabb nem férsz hozzá valamihez, nem fér el a fűtésdob, nem jó hozzá valami más gyári dolog, stb.


Csak azt alakítsd át, csak azt vedd meg, ami tényleg fontos, ne lőjj túl a célon.

1303LS
« Hozzászólás #19200 Dátum: 2013 November 22, 14:57:55 »

-215 mm-es,ez az 1.6-os T2-esekben volt?


Igen a 79'-es typ1 motorosomban is ilyen volt.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #19199 Dátum: 2013 November 22, 11:32:52 »

A lendkerék még az,amit jó lenne egyet levadászni,de azt nem tudom,hogy ami 215-ös lendkerék az már mind jó nekem,vagy van külön typ1-es motorhoz,és typ 4-es motorhoz is,vagy csak egyfajta a typ1-eshez való van?


Van külön typ1 és typ4. A typ1 lendkerék egy csavarral van feltéve a főtengelyre, a typ4 pedig 5.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #19198 Dátum: 2013 November 22, 10:57:58 »

200-as kuplunggal lakókocsit húzogattam akár a Bükkben is. Bírta 1,8-as motorral is.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19197 Dátum: 2013 November 22, 10:49:18 »

A régi 1915-ös motoromban egy Sachs 200 mm-es kuplung volt, nagyon jól bírta, soha nem csúszott meg.
Ez most nekem egy szintén 200-as Kennedy Stage1-es, ezt 240 Nm-ig írják.

Én biztos nem raknék ilyen drága és egzotikus 215-ös kuplungokat, csak akkor, ha valóban igény van rá. De szerintem neked nem lesz. ha pedig mégis, és 200-as lendkereked van, akkor még mindig be lehet szerezni erősített 200-as kuplungot is.

Sokkal fontosabb, hogy a tárcsa ne egy elbaszott, szarul felújított hullámos és görbe szar legyen, hanem teljes felülettel feküdjön a nyomólapra. nemrég szedtem ki egy 1776-os motorból egy 200-as szettet, mert csúszott, azt mondta az ember, hogy "túl erős a motor". Szerintem meg szar a tárcsa.

Az volt, hogy a Valeo szerkezet és a hozzá való tárcsa a tárcsa kb. 30 százalékát fektette fel a nyomólapra, az meg már jó meg is volt égve, így persze, hogy nem fog a kuplung.

Ahogy a kopó réteg rá volt szegecselve a tárcsára totálisan eldeformálódott az egész. Made in China.

Itt van pár kép a Kennedy (usa) kuplungról, nézd meg az illesztését és a kialakítását. Ja, és tökéletesen ki van egyensúlyozva gyárilag, az exedy (japán) tárcsa is

http://oettingertsv.blogspot.hu/2011/04/motorberakas-kozeledik.html


Ne költs hülyeségekre.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19196 Dátum: 2013 November 22, 10:32:32 »

200-as kuplunggal lakókocsit húzogattam akár a Bükkben is. Bírta 1,8-as motorral is.

bőven elég neked egy jó állapotú 200-as szett is .
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19195 Dátum: 2013 November 22, 09:56:13 »

A kuplungméret/típus,kompatibilisség dolgokat tegye nekem még rendbe valaki!

Azt tudom,hogy a
-180 mm-es=typ1  1.2-1.3 motor
-200 mm-es=typ1  1.5-1.6 motor

-215 mm-es,ez az 1.6-os T2-esekben volt,de milyen motoroknál,typ1-es vagy typ4-es?Vagy mindkettő motornál?De akkor a két kuplung csak méretben azonos,gyakorlatilag viszont különbözőek?

-228 mm-es,typ4 1.7-1.8-2.0 motor


A 215-ös kuplung számomra ilyen kakukktojás.Gondoltam ezt rakom majd a kabriómba.Az ilyen durva Stage 1-2-es kuplungokról a hozzáértők lebeszéltek,teljesen felesleges lenne nekem.A 228-ashoz meg már többet kéne faragni a váltóharangból.Így a 215-ös az jó választásnak tűnik,nagyobb,erősebb kuplung,és kevesebb faragással beépíthető.
Egy jó állapotú 215-ös szerkezetet már sikerült beszereznem.Tárcsát,kinyomót meg majd veszek bele újat.A lendkerék még az,amit jó lenne egyet levadászni,de azt nem tudom,hogy ami 215-ös lendkerék az már mind jó nekem,vagy van külön typ1-es motorhoz,és typ 4-es motorhoz is,vagy csak egyfajta a typ1-eshez való van?


van typ 1 és typ négyesben is 215ös  lendkerék de nem egyforma,  typ4 215ös szerkezetet meg még nemláttam úgyhogy nem tudom hogy az egyforma-e a typ1-el
bőven elég neked egy jó állapotú 200-as szett is .

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #19194 Dátum: 2013 November 22, 09:29:15 »

A kuplungméret/típus,kompatibilisség dolgokat tegye nekem még rendbe valaki!

Azt tudom,hogy a
-180 mm-es=typ1  1.2-1.3 motor
-200 mm-es=typ1  1.5-1.6 motor

-215 mm-es,ez az 1.6-os T2-esekben volt,de milyen motoroknál,typ1-es vagy typ4-es?Vagy mindkettő motornál?De akkor a két kuplung csak méretben azonos,gyakorlatilag viszont különbözőek?

-228 mm-es,typ4 1.7-1.8-2.0 motor



~'80 után (nem találom milyen motorszámtól) a mexikói D 1,2 is 200-as kuplunggal készült. Csak hogy tovább keveredjen ...  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19193 Dátum: 2013 November 22, 09:23:35 »

sztem 200-as
Akkor a 215-ös kuplung is typ4-esé?
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #19192 Dátum: 2013 November 22, 09:22:11 »





-215 mm-es,ez az 1.6-os T2-esekben volt,






sztem 200-as
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19191 Dátum: 2013 November 22, 09:19:39 »

A kuplungméret/típus,kompatibilisség dolgokat tegye nekem még rendbe valaki!

Azt tudom,hogy a
-180 mm-es=typ1  1.2-1.3 motor
-200 mm-es=typ1  1.5-1.6 motor

-215 mm-es,ez az 1.6-os T2-esekben volt,de milyen motoroknál,typ1-es vagy typ4-es?Vagy mindkettő motornál?De akkor a két kuplung csak méretben azonos,gyakorlatilag viszont különbözőek?

-228 mm-es,typ4 1.7-1.8-2.0 motor


A 215-ös kuplung számomra ilyen kakukktojás.Gondoltam ezt rakom majd a kabriómba.Az ilyen durva Stage 1-2-es kuplungokról a hozzáértők lebeszéltek,teljesen felesleges lenne nekem.A 228-ashoz meg már többet kéne faragni a váltóharangból.Így a 215-ös az jó választásnak tűnik,nagyobb,erősebb kuplung,és kevesebb faragással beépíthető.
Egy jó állapotú 215-ös szerkezetet már sikerült beszereznem.Tárcsát,kinyomót meg majd veszek bele újat.A lendkerék még az,amit jó lenne egyet levadászni,de azt nem tudom,hogy ami 215-ös lendkerék az már mind jó nekem,vagy van külön typ1-es motorhoz,és typ 4-es motorhoz is,vagy csak egyfajta a typ1-eshez való van?

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #19190 Dátum: 2013 November 21, 22:55:08 »

Nekem is, ha erdekel valakit. Nem fogom felhasznalni

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #19189 Dátum: 2013 November 21, 16:14:26 »

Figyelem! Hiánypótló termék! Girling rendszerű gyári tárcsafékhez (bogár, typ3, Ghia) a felújítókészletek nem tartalmazzák a fékbetétek alá való spéci lemezkéket, ezeket eddig sehol nem lehetett megvásárolni. (A robbantott ábrán pirossal körberajzolva!) Mostantól *-nál megvehető.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19188 Dátum: 2013 November 21, 16:05:59 »

Jellemzően megússza. Ha könnyen jár a vezetőben, akkor szinte biztos, hogy minden OK.

Este hoz nekem egy srác rugót, majdnem házhoz (erre megy haza, így nem kell a 20km-re lévő műhelybe elautóznom). Ez itt a reklám helye: www.bugnbus.se
Ha nem fogad el pénzt, jobban jár, mert kap egy üveg bort. Az itt nagy kincs. :-)))
A szelep sérülhetett? Mert egyből azt kérdezte...


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19187 Dátum: 2013 November 21, 14:14:32 »

Este hoz nekem egy srác rugót, majdnem házhoz (erre megy haza, így nem kell a 20km-re lévő műhelybe elautóznom). Ez itt a reklám helye: www.bugnbus.se
Ha nem fogad el pénzt, jobban jár, mert kap egy üveg bort. Az itt nagy kincs. :-)))
A szelep sérülhetett? Mert egyből azt kérdezte...

Ezzel fogok próbálkozni, ha lesz rugóm. Egyelőre a legforgalmasabb svéd bogárfórumon válaszra sem méltattak. :-(

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #19186 Dátum: 2013 November 21, 12:39:05 »

A hosszú lüketű főtengelyekhez lehet venni HD garnitúrát. (Pontosabban a 82mm löketű főtengelyhez.) Ennél a garnitúránál a henger ugyanolyan mint a gyári főtengely esetében, de a dugattyúban a löketkülönbség felével el van tolva a csapszeg helye, így ugyanolyan széles marad a motorod. Természetesen lehet használni 69-es lökethez való HD garnitúrát is, de akkor a talp alatt hézagolni kell, és értelemszerűen a löketkülönbséggel szélesebb lesz a motor. Aztán van az a verzió amikor 74,76,78 löketű főtengelyt használsz. Ha ezekhez megveszed a 82-eshez való HD-t akkor le kell a hengerből esztergálni és keskenyebb lesz a motorod.

és van még az a lehetőség is, amikor a hajtórudak hosszával is "játszol" - így a hézagolás/esztergálás miatt nem fog számottevően változni a motor szélessége
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19185 Dátum: 2013 November 21, 10:50:50 »


ezt az alkatrészt nézd meg mégegyszer aztán gondold át , ott ahol ezt árulják nagyságrendekkel komolyabb, vagy sokkal több anyagot vagy munkát tartalmazó alkatrészt is árulnak olcsóbban  . ez nálam kibaszta a biztosítékot

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #19184 Dátum: 2013 November 21, 10:39:39 »




Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19183 Dátum: 2013 November 21, 10:32:48 »

 

Az, hogy aki ezt csinálja, az egy európai módon megfizetett munkás, akinek a munkáltatója nem csalja el az adót, nem lopja az áramot és tisztességes árrést akar rajta keresni, hogy a vállalkozás működjön és az alkalmazottjait meg tudja fizetni. Az árrésben benne van a szolgáltatás, a raktáron tartás, és az esetleges garancia költsége is, valamint a webshop üzemeltetése, stb. stb..
Ez az úgynevezett európai módszer, amelyet nekünk itt a Balkánon még nem sikerült elsajátítani.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19182 Dátum: 2013 November 21, 10:10:07 »

te jóságos ég, mi a bánatos isten hónaalj mankós fasza kerül  ezen a szaron 72 ezer forintba ?  Jezusom ...



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19181 Dátum: 2013 November 21, 10:06:55 »

Narancs, ha elfogadsz egy tanácsot:
Szerinten ne játszd túl ezt a váltó lefogatás dolgot. Ez annak kell, aki sokat gyorsulgat, rajtolgat és általában nagyon széles vagy slick gumit használ. De akkor már kell erősebb féltengely csukló, erősebb dififedél és még pár dolog.


Én azt mondom legyen egy első kerezstartód, mert az minden gyorsításkor fogja a rendszert (motor és váltó), hogy ne billenjen és egy ilyen erősebb hátsó (kuplungharang alatti) merevítő.

Ennyi még 140 lóerő körüli motorra is elég, ha nem rajtolgatsz a kuplung nagyon durva kezelésével.

És azt se felejtsd el, hogy minden szarnak, minden beépített vacaknak van hátránya is,. pl. nehezebb, zajosabb nem férsz hozzá valamihez, nem fér el a fűtésdob, nem jó hozzá valami más gyári dolog, stb.


Csak azt alakítsd át, csak azt vedd meg, ami tényleg fontos, ne lőjj túl a célon.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19180 Dátum: 2013 November 21, 10:01:54 »

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?nocache=1385024315&func=det&rub1=Getriebe&rub2=Getriebehalter&artnr=10329a


Ilyen van nekem.

Könnyűnek tűnik, de nem egyszerű felszerelni, a nagy átfogó pántot még flexelni is kellett, hogy elmenjen az indítómotor első perselyének púpja mellett a váltóharangon.

Nagyon jól fogja a váltót, de hiába a gumi szigetelés behozza a zajt nagyon. Nekem motorféknél úgy szól, hpogy mindenki meg szokott ijedni.


Ez relatíve olcsó és vég a bakok elszakadása ellen. Ehhez már csak a Cup Brace kell (az még nekem nincs felszerelve) és akkor a hátsó traktus jól ki van merevítve, akkor már nem a váltó szakad le, hanem a lendkerék a főtengelyről, vagy a váltó és a difi ugrik szét.  Evil



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19179 Dátum: 2013 November 21, 08:35:34 »

Utcai autózáshoz a leírás szerint ez a verzió a legjobb.
te jóságos ég, mi a bánatos isten hónaalj mankós fasza kerül  ezen a szaron 72 ezer forintba ?  Jezusom ...

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19178 Dátum: 2013 November 21, 08:24:26 »

Utcai autózáshoz a leírás szerint ez a verzió a legjobb.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19177 Dátum: 2013 November 21, 08:22:56 »

ezen a cuccon hol csatlakozik központi gerenda nyúlványa? mintha ahhoz nagyobb furatkéne  Huh
Nem tudom,nem értek hozzá.
Majd SleepAir,Callook vagy Varázsló megmondja az okosat,Ők jobban otthon vannak ebben a témában.

Váltóleszorítóból és váltófeltámasztóból találkoztam rengeteg féle verzióval.Van olyan ami szó szerint így lekötözi,gúzsba köti a váltót.

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=10312333741&rub1=Getriebe&rub2=Getriebehalter&artnr=15740a&pn=0&sort=0&all=

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=10312333741&rub1=Getriebe&rub2=Getriebehalter&artnr=10329a&pn=0&sort=0&all=

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=10312333741&rub1=Getriebe&rub2=Getriebehalter&artnr=10618a&pn=0&sort=0&all=

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=10312333741&rub1=Getriebe&rub2=Getriebehalter&artnr=22515a&pn=0&sort=0&all=

http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t1/getriebe/getriebeaufhaengung/230/getriebespannband?c=110525

Aztán,hogy melyikek a jobbak,ezek a lebilincselős változatok,vagy ezek az egyszerűbbnek tűnő "vasdarabok" a fene sem tudja.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19176 Dátum: 2013 November 21, 07:44:31 »

Shocked
ezen a cuccon hol csatlakozik központi gerenda nyúlványa? mintha ahhoz nagyobb furatkéne  Huh

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19175 Dátum: 2013 November 20, 23:28:21 »

<beszúrt kép törölve>
 Wink
Értem,ez már kezelendő,vagy éppen elgurult a gyógyszerem! Wink Grin Kezfogas
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #19174 Dátum: 2013 November 20, 22:46:30 »

Shocked

 Wink
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19173 Dátum: 2013 November 20, 22:37:34 »

Már a német haveromnál van a cucc, a hírdetésben piros szín szerepel,én meg kéket kaptam!!

Ez k...a fasza,mert a másik merevítő is kék lesz,és az autó is!Faszán fognak kínézni ezek a játékok a színekkel!
Shocked

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19172 Dátum: 2013 November 20, 22:37:03 »

Már a német haveromnál van a cucc, a hírdetésben piros szín szerepel,én meg kéket kaptam!!

Ez k...a fasza,mert a másik merevítő is kék lesz,és az autó is!Faszán fognak kínézni ezek a játékok a színekkel!

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19171 Dátum: 2013 November 20, 21:38:28 »

Úgy rémlik, hogy csak a nagyobb furatú HD-ból van hosszú lökethez való kivitel.



Nem, a DRD árul 85.5-ös B dugót. Kovácsolt alu dugó.

De csináltatni sem akkora nagy összeg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19170 Dátum: 2013 November 20, 21:23:21 »

Úgy rémlik, hogy csak a nagyobb furatú HD-ból van hosszú lökethez való kivitel.

A hosszú lüketű főtengelyekhez lehet venni HD garnitúrát. (Pontosabban a 82mm löketű főtengelyhez.) Ennél a garnitúránál a henger ugyanolyan mint a gyári főtengely esetében, de a dugattyúban a löketkülönbség felével el van tolva a csapszeg helye, így ugyanolyan széles marad a motorod. Természetesen lehet használni 69-es lökethez való HD garnitúrát is, de akkor a talp alatt hézagolni kell, és értelemszerűen a löketkülönbséggel szélesebb lesz a motor. Aztán van az a verzió amikor 74,76,78 löketű főtengelyt használsz. Ha ezekhez megveszed a 82-eshez való HD-t akkor le kell a hengerből esztergálni és keskenyebb lesz a motorod.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19169 Dátum: 2013 November 20, 21:22:12 »

A hosszú lüketű főtengelyekhez lehet venni HD garnitúrát. (Pontosabban a 82mm löketű főtengelyhez.) Ennél a garnitúránál a henger ugyanolyan mint a gyári főtengely esetében, de a dugattyúban a löketkülönbség felével el van tolva a csapszeg helye, így ugyanolyan széles marad a motorod. Természetesen lehet használni 69-es lökethez való HD garnitúrát is, de akkor a talp alatt hézagolni kell, és értelemszerűen a löketkülönbséggel szélesebb lesz a motor. Aztán van az a verzió amikor 74,76,78 löketű főtengelyt használsz. Ha ezekhez megveszed a 82-eshez való HD-t akkor le kell a hengerből esztergálni és keskenyebb lesz a motorod.

A "kocamotor" (kocka) temahoz: A 82 milis loketu fotengelyhez, jo a sima henger dugo vagy ahhoz speci HD garnitura kell?

Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #19168 Dátum: 2013 November 20, 21:13:01 »

A "kocamotor" (kocka) temahoz: A 82 milis loketu fotengelyhez, jo a sima henger dugo vagy ahhoz speci HD garnitura kell?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19167 Dátum: 2013 November 20, 20:56:22 »

Tudom, utólag ezt is beszéltük. Nem lesz belőle semmi baj... De Stone szeret pepecselni, szedje csak le azt a kötegelőt.  Tongue

Kötegelőt otthagyod a f*szba'.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19166 Dátum: 2013 November 20, 20:38:57 »

Az azért derekas.  Shocked



Amikor meg Varázslónak tört el a rugó, akkor telefonon szültük meg ketten azt a módszert, hogy a szelepszárra kábelkötegelőt kötsz, hogy a szelep ne tudjon becsúszni, aztán satuban összenyomod a szeleprugót és vékony dróttal összekötözöd azt, beteszed a rugót, tányért, ékeket a helyére, majd oldod a drótot. Végül még kibányászod a drótot és a kötegelőt.


Kötegelőt otthagyod a f*szba'.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19165 Dátum: 2013 November 20, 20:34:39 »

Ezzel fogok próbálkozni, ha lesz rugóm. Egyelőre a legforgalmasabb svéd bogárfórumon válaszra sem méltattak. :-(

a szelepszárra kábelkötegelőt kötsz, hogy a szelep ne tudjon becsúszni, aztán satuban összenyomod a szeleprugót és vékony dróttal összekötözöd azt, beteszed a rugót, tányért, ékeket a helyére, majd oldod a drótot. Végül még kibányászod a drótot és a kötegelőt.
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.179 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.