www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 16:46:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3364666 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19284 Dátum: 2013 December 09, 20:38:08 »

Köszi, jól beletenyereltem.  Undecided
  az miaz a 3047cm3?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19283 Dátum: 2013 December 09, 20:34:32 »


Köszi, jól beletenyereltem.  Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #19282 Dátum: 2013 December 09, 20:29:14 »

Ismeri ezt valaki?
Eladó: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-k%C3%A4fer-unikat-in-unglaublicher-qualit%C3%A4t-wolfsburg-fallersl/183574832.html?lang=de&pageNumber=41&__lp=41&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=17&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19281 Dátum: 2013 December 09, 20:18:37 »

Ismeri ezt valaki?

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #19280 Dátum: 2013 December 09, 11:17:22 »


Nekem az a tapasztalatom, hogy hidegen simán van 7-8 baros nyomás, ott szabályoz le a szelep. Ezt azonban szelepe válogatja.

Viszont az 5 baros méréshatárú óra és jeladó sem makkan meg, csak ilyenkor kiakad a mutató a max oldalon. Tudom, mert volt más ilyenem is. Én azért szeretem jobban az 5 baros műszert, mert 0-2 között pontosabban leolvasható, ha ez számít valamennyire.

köszi!  Wink
valami ilyesmire gondoltam én is.
ráadásul ebay-en igen jó áron megy az 5 bar-os műszer+jeladó, úgyhogy el is nézem neki, hogy a bar-os számsor kisebb, mint a PSI-s. az olajhőmérővel együtt egy posta áron hazajön, bár ezen meg a Fahrenheit a domináns Smiley már csak az olajpálcás jeladóra kéne rámenni, ez tudomásom szerint a hoffmannál a legolcsóbb (vagy van más forrás?). ha valaki rendelni készül onnan esetleg összefoghatnánk (nekem nem sürgős).
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19279 Dátum: 2013 December 09, 10:59:51 »

olajnyomás mérőműszert készülök vásárolni, azt gondolom az 5 bar méréshatárú megfelel a gyári (nem full flow) olajrendszerhez. nagyemelésű pumpám van.
aki használ ilyet meg tudja erősíteni?


Nekem az a tapasztalatom, hogy hidegen simán van 7-8 baros nyomás, ott szabályoz le a szelep. Ezt azonban szelepe válogatja.

Viszont az 5 baros méréshatárú óra és jeladó sem makkan meg, csak ilyenkor kiakad a mutató a max oldalon. Tudom, mert volt más ilyenem is. Én azért szeretem jobban az 5 baros műszert, mert 0-2 között pontosabban leolvasható, ha ez számít valamennyire.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19278 Dátum: 2013 December 09, 10:56:43 »

Kérdésem lenne,tapasztalt tuningosok segítsetek!

A két váltókitámasztó közül,az egyik olyan aminek az ellendarabját a váltóvillára rá kell hegeszteni,és a gumipogácsa ennek az ellendarabnak szorul neki,így merevít.

A másik fajta pedig (made in Tatinson),úgy dolgozik,hogy hegesztés nélkül felrakható,és a gumipogácsák közvetlenül a váltóvillának szorulnak neki.

Melyiknek mik az előnyei,mik a hátrányai?
Ti melyiket ajánjátok,melyik lehet esetleg jobb?

Vagy egal,kb ugyan azt tudja a kettő?


Ahol hegeszteni kell, ott általában át is csavarozzák és egy plusz váltóbak, egy plusz felfogatás lesz így gumibakokkal. Az ad egy plusz tartás az egész motor és váltó kombónak. Itt azonban nem elég egy kis bizbaszt odaheftölni, mert akkor semmit nem ér, oda egy jó erős konzol kell. Ez védi az első bakot és az orrkúpot is.

A másik, a támasztós azért jó, mert egyszerűbb feltenni, ha jól van beállítva akkor semmi zajt nem visz át, de amikor a motor és a váltó a gyorsításkor kezdene lebillenni, leülni, ezt elég jól gátolja azzal, hogy megtámaszkodik a váltó villán. A bakokat ez is védi és szerintem itt senki sem nyomja slickekkel.

Nekem ez az utóbbi elég lenne, és én is akarok egy ilyet, úgyhogy ha valakinek mégsem kell, én megvenném.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #19277 Dátum: 2013 December 09, 10:50:22 »

olajnyomás mérőműszert készülök vásárolni, azt gondolom az 5 bar méréshatárú megfelel a gyári (nem full flow) olajrendszerhez. nagyemelésű pumpám van.
aki használ ilyet meg tudja erősíteni?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19276 Dátum: 2013 December 08, 21:24:05 »

Fasza gyerekek vagytok!

Kérdeztem valamit,ami a topik témájához kapcsolódik,egy hozzászólás érkezett Vetarttól,azonkívül semmi értelmes,született viszont helyette egy rakat felesleges hozzászólás,szét lett offolva a topik,és jól le lettem oltva!

Maxi pedig még mindig vár a válaszomra,hogy veszem tőle a Tati-féle merevítőt vagy nem.Semmivel nem jutottam előbbre.
én nem akartam beleszólni, de tökre elég amit csináltam.Amúgy arra való hogy elrugásnál egy kicsit támasszon és a100.elrugásnál se köpje le a váltótartó gumibakot,ha kibír száz elrugást a hajtáslánc többi eleme meg a motor akkor amúgy is le a kalappal. Meg kockáztatom hogy egyetlen egyszer sem fogod olyan brutálisan megindítani az autót hogy szükség legyen erre az alkatrészre mert nem a motor ereje miatt kellene hanem ha gyilkos vagy ... szerintem
(szóval vedd meg maxitól tedd be ha nem elég feszes akkor a gumibak alá tegyél egy 10vagy tizenkettes fakötésű alátétet azzal tudod a hézagolni, ennek a cuccnak jónak kell lennie én is komolyabb autóról kaptam a mintadarabot)
« Utoljára szerkesztve: 2013 December 08, 21:27:24 írta tati »

1303LS
« Hozzászólás #19275 Dátum: 2013 December 08, 18:09:34 »

Mennnyetek már.
Akar ilyen merevítőt. Pont.
Van egy Tati féle eladó. Pont.
Nem tudja melyiket vegye. Pont.
Minek kell oltani egyből.  Jezusom ...
Van eg ycsomó bogárban tárcsafék és mégsem mennek vele soha 80nál többet. Oltogassátok azokat is.
Vagy kezdjétek fűzögetni a szaloncukrokat, lassan mehet a fára.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #19274 Dátum: 2013 December 08, 18:06:08 »

Mer miért?
Narancs, ha elfogadsz egy tanácsot:
Szerinten ne játszd túl ezt a váltó lefogatás dolgot. Ez annak kell, aki sokat gyorsulgat, rajtolgat és általában nagyon széles vagy slick gumit használ. De akkor már kell erősebb féltengely csukló, erősebb dififedél és még pár dolog.


Én azt mondom legyen egy első kerezstartód, mert az minden gyorsításkor fogja a rendszert (motor és váltó), hogy ne billenjen és egy ilyen erősebb hátsó (kuplungharang alatti) merevítő.

Ennyi még 140 lóerő körüli motorra is elég, ha nem rajtolgatsz a kuplung nagyon durva kezelésével.

És azt se felejtsd el, hogy minden szarnak, minden beépített vacaknak van hátránya is,. pl. nehezebb, zajosabb nem férsz hozzá valamihez, nem fér el a fűtésdob, nem jó hozzá valami más gyári dolog, stb.


Csak azt alakítsd át, csak azt vedd meg, ami tényleg fontos, ne lőjj túl a célon.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #19273 Dátum: 2013 December 08, 18:00:09 »

És ha már egyszer volt róla szó,akkor mi van?Nem lehet egy fórumon hasonló témakörben többször társalogni,informálódni?

Én nem emlékszem rá,hogy valaki akkor konkrétan leírta-e volna a hegesztős,és a Tati-féle hegesztés nélküli különbségét,előnyét,hátrányát.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #19272 Dátum: 2013 December 08, 16:54:46 »

Kösz Vili! Kezfogas

Ezek szerint,a kék komolyabb,az csavarral rögzítve is van,tehát mindenirányú mozgásra,feszítésre ellentart.

Nem értettem,de gondoltam,hogy van neki valami magyarázata,jelentősége,hogy ilyen hegsztős ellendarabosra csinálták.Különben miért bonyolították volna.
Ellenben Neked nincs rá szükséged.
Azt az előfeszítést szerintem amit a Tati félével el tudsz érni a motor csavaróereje soha nem fogja elérni, ha meg eléri akkor egy pillanatra elválik azon az oldalon és annyi. Pl mikor álló helyzet üveghangig pörgetve 235 széles gummikkal a kereken lelépsz a kuplungról.  Grin
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19271 Dátum: 2013 December 08, 16:41:31 »

Mi megy itt is.  Cool
A kék az annyiban tud még jobbat, többet, hogy mivel -ahogy képről nézem- van egy átmenőcsavar is ami keresztül megy azon a felhegesztett bakon így húzásra is dolgozik.
Míg a Tati féle mikor olyan erő éri ami lefelé akarná elmozdítani a gumitömböt a nyúlványtól akkor be tud tapsolni. Azonban kétlem, hogy ilyen erők jelentkeznének a Te motorod váltód környékén. Vedd meg nyugodtan azt.
Kösz Vili! Kezfogas

Ezek szerint,a kék komolyabb,az csavarral rögzítve is van,tehát mindenirányú mozgásra,feszítésre ellentart.

Nem értettem,de gondoltam,hogy van neki valami magyarázata,jelentősége,hogy ilyen hegsztős ellendarabosra csinálták.Különben miért bonyolították volna.
Lazlow
« Hozzászólás #19270 Dátum: 2013 December 08, 16:37:54 »

Ezt én is néztem és karácsony után szeretnék rendelni. Még a típust nem döntöttem el, mert egyelőre ott tartok, hogy találjak valakit aki elküldi kicsiny országunkba. Sad



Szia!
Van most egy komplett airride szett eladó itthon is! Tudtommal 300e Ft. Ami nagyon nagyon jó ár. Én sajnos most nem tudom megvenni...Sad
Privátban elküldöm a linket.

Üdv.
1303LS
« Hozzászólás #19269 Dátum: 2013 December 08, 16:33:46 »

Fasza gyerekek vagytok!

Kérdeztem valamit,ami a topik témájához kapcsolódik,egy hozzászólás érkezett Vetarttól,azonkívül semmi értelmes,született viszont helyette egy rakat felesleges hozzászólás,szét lett offolva a topik,és jól le lettem oltva!

Maxi pedig még mindig vár a válaszomra,hogy veszem tőle a Tati-féle merevítőt vagy nem.Semmivel nem jutottam előbbre.
Mi megy itt is.  Cool
A kék az annyiban tud még jobbat, többet, hogy mivel -ahogy képről nézem- van egy átmenőcsavar is ami keresztül megy azon a felhegesztett bakon így húzásra is dolgozik.
Míg a Tati féle mikor olyan erő éri ami lefelé akarná elmozdítani a gumitömböt a nyúlványtól akkor be tud tapsolni. Azonban kétlem, hogy ilyen erők jelentkeznének a Te motorod váltód környékén. Vedd meg nyugodtan azt.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #19268 Dátum: 2013 December 08, 16:27:38 »

Fasza gyerekek vagytok!

Kérdeztem valamit,ami a topik témájához kapcsolódik,egy hozzászólás érkezett Vetarttól,azonkívül semmi értelmes,született viszont helyette egy rakat felesleges hozzászólás,szét lett offolva a topik,és jól le lettem oltva!

Maxi pedig még mindig vár a válaszomra,hogy veszem tőle a Tati-féle merevítőt vagy nem.Semmivel nem jutottam előbbre.
Igazad van, sajnálom.Szerintem tökéletesen megfelel  a Tati féle.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19267 Dátum: 2013 December 08, 16:17:04 »

Fasza gyerekek vagytok!

Kérdeztem valamit,ami a topik témájához kapcsolódik,egy hozzászólás érkezett Vetarttól,azonkívül semmi értelmes,született viszont helyette egy rakat felesleges hozzászólás,szét lett offolva a topik,és jól le lettem oltva!

Maxi pedig még mindig vár a válaszomra,hogy veszem tőle a Tati-féle merevítőt vagy nem.Semmivel nem jutottam előbbre.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #19266 Dátum: 2013 December 08, 15:43:23 »

Sosem szeretek belefolyni a kinek van több-hosszabb-nagyobb-vastagabb vitába, de most nekem is ilyennek tűnik.
Mivel tök mindegy, hogy mit írunk, ezért azt vedd meg, amelyik több boldogságot okoz, amikor lefekszel. Ha a véleményünk és eddigi tapasztalataink alapján kérdezel, akkor a gyengébbik is bőven elegendő Neked.
Néha oly jó hogy ily ovatosan tudsz fogalmazni.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #19265 Dátum: 2013 December 08, 15:37:54 »

Miért a Te autód mennyit fut?
Keveset.De pl nekem elég belöle egy is.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19264 Dátum: 2013 December 08, 15:35:48 »

Sosem szeretek belefolyni a kinek van több-hosszabb-nagyobb-vastagabb vitába, de most nekem is ilyennek tűnik.
Mivel tök mindegy, hogy mit írunk, ezért azt vedd meg, amelyik több boldogságot okoz, amikor lefekszel. Ha a véleményünk és eddigi tapasztalataink alapján kérdezel, akkor a gyengébbik is bőven elegendő Neked.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19263 Dátum: 2013 December 08, 15:30:23 »

A sorban negyedik álldogálosnak szinte mindegy.Válaszd a könnyebbet talán nem nyomják annyira a gumit hogy a legközelebbi elövételnél tojásalakuak legyenek. Evil
Miért a Te autód mennyit fut?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #19262 Dátum: 2013 December 08, 15:28:43 »

A sorban negyedik álldogálosnak szinte mindegy.Válaszd a könnyebbet talán nem nyomják annyira a gumit hogy a legközelebbi elövételnél tojásalakuak legyenek. Evil

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19261 Dátum: 2013 December 08, 15:23:47 »

De azért a gyártás során legerősebb,legnagyobb teljesítményű,széria bogármotor duplája azért lesz,vagy talán egy kicsit több is.
én 1 évig versenyeztem és az uretán bakok pont birták....nem kellet semmi más....
és nem csak egyszer kétszeri erössebb indulás volt.....


hanem gyakorlatilag 4.böl 2be mindig állóra fékezett kerék stb........

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19260 Dátum: 2013 December 08, 15:22:24 »

mar korabban is kerdezted es ki lett vesezve.
És ha már egyszer volt róla szó,akkor mi van?Nem lehet egy fórumon hasonló témakörben többször társalogni,informálódni?

Én nem emlékszem rá,hogy valaki akkor konkrétan leírta-e volna a hegesztős,és a Tati-féle hegesztés nélküli különbségét,előnyét,hátrányát.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19259 Dátum: 2013 December 08, 15:13:51 »

Ugy tudom hogy nem több száz lóerős drag bogarat épitesz .Ezért.
De azért a gyártás során legerősebb,legnagyobb teljesítményű,széria bogármotor duplája azért lesz,vagy talán egy kicsit több is.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #19258 Dátum: 2013 December 08, 15:10:11 »

Ebben senki sem tud segíteni,tanácsot adni?
mar korabban is kerdezted es ki lett vesezve. Akkor ketfelet kerdeztel, de tati fele is szoba jott

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #19257 Dátum: 2013 December 08, 15:04:50 »

Mer miért?
Ugy tudom hogy nem több száz lóerős drag bogarat épitesz .Ezért.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19256 Dátum: 2013 December 08, 14:48:42 »

Van az mikor ágyuval lövünk verébre.Szerintem ez az.
Mer miért?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #19255 Dátum: 2013 December 08, 14:38:25 »

Az miért baj,ha két kis "fület" oda kell hegeszteni?
A hegesztés nem nagy dolog,ha az ember valaha leszerelné azt a váltómerevítést,akkor sem zavarna senkit sem szerintem a két kis kiálló valami,de ha zavarna két perc alatt le lehet flexelni,meg egy kis alvázvédőt kisecsettel odakenni,és már nyoma sincsen.

De tényleg köszönöm válaszodat,Te legalább leírtad a véleményedet! Wink
Van az mikor ágyuval lövünk verébre.Szerintem ez az.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19254 Dátum: 2013 December 08, 14:30:03 »

Nincs ugyan semmilyen tuningos tapasztalatom, de én a helyedben azt választanám, amelyiknél nem kell a gyári alvázat hegesztgetni. Ha még gyengébb képességű lenne is (nem tudom!) az a darab, a te soft tuningos kocsidhoz bizonyára megfelelő lesz az is.
Az miért baj,ha két kis "fület" oda kell hegeszteni?
A hegesztés nem nagy dolog,ha az ember valaha leszerelné azt a váltómerevítést,akkor sem zavarna senkit sem szerintem a két kis kiálló valami,de ha zavarna két perc alatt le lehet flexelni,meg egy kis alvázvédőt kisecsettel odakenni,és már nyoma sincsen.

De tényleg köszönöm válaszodat,Te legalább leírtad a véleményedet! Wink
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #19253 Dátum: 2013 December 08, 14:21:50 »

Ebben senki sem tud segíteni,tanácsot adni?
Nincs ugyan semmilyen tuningos tapasztalatom, de én a helyedben azt választanám, amelyiknél nem kell a gyári alvázat hegesztgetni. Ha még gyengébb képességű lenne is (nem tudom!) az a darab, a te soft tuningos kocsidhoz bizonyára megfelelő lesz az is.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19252 Dátum: 2013 December 08, 13:52:43 »

Kérdésem lenne,tapasztalt tuningosok segítsetek!

A két váltókitámasztó közül,az egyik olyan aminek az ellendarabját a váltóvillára rá kell hegeszteni,és a gumipogácsa ennek az ellendarabnak szorul neki,így merevít.

A másik fajta pedig (made in Tatinson),úgy dolgozik,hogy hegesztés nélkül felrakható,és a gumipogácsák közvetlenül a váltóvillának szorulnak neki.

Melyiknek mik az előnyei,mik a hátrányai?
Ti melyiket ajánjátok,melyik lehet esetleg jobb?

Vagy egal,kb ugyan azt tudja a kettő?
Ebben senki sem tud segíteni,tanácsot adni?
Nem elérhető Kacsa
Hozzászólások: 240


« Hozzászólás #19251 Dátum: 2013 December 08, 12:29:10 »

Ezt én is néztem és karácsony után szeretnék rendelni. Még a típust nem döntöttem el, mert egyelőre ott tartok, hogy találjak valakit aki elküldi kicsiny országunkba. Sad


Sziasztok!
Van aki itthon használ Monroe MA700 -as légrugókat előre (MA 756-eseket meg hátra)? (vagy olyan aki air ride-al használja a bogarát?) MA700 $69.95 a pár. Ami szerintem nagyon olcsó (persze még kell kompresszor, tartály, mágnesszelepek, csövek és a hátsó csillapítók). TheSamba-n olvastam róla...egy ideje filózom levegős futóművön mert a gyárihoz képes most sem magas a Spar-om orra (sárvédő felső pereme 68cm-re van a földtől) ami gond nélkül autózható magasság, de tavasszal ha beteszem az ültető csonkokat akkor már csak 61,5cm-re lesznek ami azt jelenti, hogy a gumi felső része el fog tűnni a sárvédő mögött. Volt ültetett autóm és a bogarat nem akarom szétverni a "jó" magyar utakon. Ezért gondolkozom azon, hogy ültetőcsonk helyett air rendszert szerelnék be, Monroe légrugókkal.

Bármilyen építő jellegű tanácsot megköszönnék!

Üdvw: Laci

T2a - T1
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19250 Dátum: 2013 December 07, 14:13:38 »

Kérdésem lenne,tapasztalt tuningosok segítsetek!

A két váltókitámasztó közül,az egyik olyan aminek az ellendarabját a váltóvillára rá kell hegeszteni,és a gumipogácsa ennek az ellendarabnak szorul neki,így merevít.

A másik fajta pedig (made in Tatinson),úgy dolgozik,hogy hegesztés nélkül felrakható,és a gumipogácsák közvetlenül a váltóvillának szorulnak neki.

Melyiknek mik az előnyei,mik a hátrányai?
Ti melyiket ajánjátok,melyik lehet esetleg jobb?

Vagy egal,kb ugyan azt tudja a kettő?

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
« Utoljára szerkesztve: 2013 December 07, 14:15:25 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19249 Dátum: 2013 December 03, 17:34:21 »

Tati gyártmányú váltó kitámasztó 10ezer forintért+posta ktg-ért eladó.
(úgysem szerelem be, a garázsban meg stabil így is Grin
Privi ment.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #19248 Dátum: 2013 December 03, 17:27:24 »

Tati gyártmányú váltó kitámasztó 10ezer forintért+posta ktg-ért eladó.
(úgysem szerelem be, a garázsban meg stabil így is Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Lazlow
« Hozzászólás #19247 Dátum: 2013 November 29, 08:43:35 »

Ha jól emlékszem, Aircult-nak (most Bripery) vol a Bogarában és talán Szekyék szerelték bele? Wink

Köszönöm.Smiley Írtam neki.Smiley

Üdv.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #19246 Dátum: 2013 November 29, 08:14:23 »

Sziasztok!
Van aki itthon használ Monroe MA700 -as légrugókat előre (MA 756-eseket meg hátra)? (vagy olyan aki air ride-al használja a bogarát?) MA700 $69.95 a pár. Ami szerintem nagyon olcsó (persze még kell kompresszor, tartály, mágnesszelepek, csövek és a hátsó csillapítók). TheSamba-n olvastam róla...egy ideje filózom levegős futóművön mert a gyárihoz képes most sem magas a Spar-om orra (sárvédő felső pereme 68cm-re van a földtől) ami gond nélkül autózható magasság, de tavasszal ha beteszem az ültető csonkokat akkor már csak 61,5cm-re lesznek ami azt jelenti, hogy a gumi felső része el fog tűnni a sárvédő mögött. Volt ültetett autóm és a bogarat nem akarom szétverni a "jó" magyar utakon. Ezért gondolkozom azon, hogy ültetőcsonk helyett air rendszert szerelnék be, Monroe légrugókkal.

Bármilyen építő jellegű tanácsot megköszönnék!

Üdvw: Laci

Ha jól emlékszem, Aircult-nak (most Bripery) vol a Bogarában és talán Szekyék szerelték bele? Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19245 Dátum: 2013 November 28, 23:01:58 »

Szereztem ma egy garnitúra Porsche telefonfelnit.
Eredetileg C2 volt az elképzelés, de ez is tetszett.

nembaj mire kész lesz az autód még úgy is 3szor cserélsz kerékgarnitúrát  Wink

Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.