www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 16:46:19
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
71
72
73
74
75
[
76
]
77
78
79
80
81
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3364666 alkalommal)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19284 Dátum:
2013 December 09, 20:38:08 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 December 09, 20:34:32
Köszi, jól beletenyereltem.
az miaz a 3047cm3?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19283 Dátum:
2013 December 09, 20:34:32 »
Idézetet írta: Kristóf - 2013 December 09, 20:29:14
Eladó:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-k%C3%A4fer-unikat-in-unglaublicher-qualit%C3%A4t-wolfsburg-fallersl/183574832.html?lang=de&pageNumber=41&__lp=41&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=17&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT
Köszi, jól beletenyereltem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19282 Dátum:
2013 December 09, 20:29:14 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 December 09, 20:18:37
Ismeri ezt valaki?
Eladó:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-k%C3%A4fer-unikat-in-unglaublicher-qualit%C3%A4t-wolfsburg-fallersl/183574832.html?lang=de&pageNumber=41&__lp=41&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=17&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19281 Dátum:
2013 December 09, 20:18:37 »
Ismeri ezt valaki?
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19280 Dátum:
2013 December 09, 11:17:22 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 December 09, 10:59:51
Nekem az a tapasztalatom, hogy hidegen simán van 7-8 baros nyomás, ott szabályoz le a szelep. Ezt azonban szelepe válogatja.
Viszont az 5 baros méréshatárú óra és jeladó sem makkan meg, csak ilyenkor kiakad a mutató a max oldalon. Tudom, mert volt más ilyenem is. Én azért szeretem jobban az 5 baros műszert, mert 0-2 között pontosabban leolvasható, ha ez számít valamennyire.
köszi!
valami ilyesmire gondoltam én is.
ráadásul ebay-en igen jó áron megy az 5 bar-os műszer+jeladó, úgyhogy el is nézem neki, hogy a bar-os számsor kisebb, mint a PSI-s. az olajhőmérővel együtt egy posta áron hazajön, bár ezen meg a Fahrenheit a domináns
már csak az olajpálcás jeladóra kéne rámenni, ez tudomásom szerint a hoffmannál a legolcsóbb (vagy van más forrás?). ha valaki rendelni készül onnan esetleg összefoghatnánk (nekem nem sürgős).
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19279 Dátum:
2013 December 09, 10:59:51 »
Idézetet írta: luftsick - 2013 December 09, 10:50:22
olajnyomás mérőműszert készülök vásárolni, azt gondolom az 5 bar méréshatárú megfelel a gyári (nem full flow) olajrendszerhez. nagyemelésű pumpám van.
aki használ ilyet meg tudja erősíteni?
Nekem az a tapasztalatom, hogy hidegen simán van 7-8 baros nyomás, ott szabályoz le a szelep. Ezt azonban szelepe válogatja.
Viszont az 5 baros méréshatárú óra és jeladó sem makkan meg, csak ilyenkor kiakad a mutató a max oldalon. Tudom, mert volt más ilyenem is. Én azért szeretem jobban az 5 baros műszert, mert 0-2 között pontosabban leolvasható, ha ez számít valamennyire.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19278 Dátum:
2013 December 09, 10:56:43 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 December 07, 14:13:38
Kérdésem lenne,tapasztalt tuningosok segítsetek!
A két váltókitámasztó közül,az egyik olyan aminek az ellendarabját a váltóvillára rá kell hegeszteni,és a gumipogácsa ennek az ellendarabnak szorul neki,így merevít.
A másik fajta pedig (made in Tatinson),úgy dolgozik,hogy hegesztés nélkül felrakható,és a gumipogácsák közvetlenül a váltóvillának szorulnak neki.
Melyiknek mik az előnyei,mik a hátrányai?
Ti melyiket ajánjátok,melyik lehet esetleg jobb?
Vagy egal,kb ugyan azt tudja a kettő?
Ahol hegeszteni kell, ott általában át is csavarozzák és egy plusz váltóbak, egy plusz felfogatás lesz így gumibakokkal. Az ad egy plusz tartás az egész motor és váltó kombónak. Itt azonban nem elég egy kis bizbaszt odaheftölni, mert akkor semmit nem ér, oda egy jó erős konzol kell. Ez védi az első bakot és az orrkúpot is.
A másik, a támasztós azért jó, mert egyszerűbb feltenni, ha jól van beállítva akkor semmi zajt nem visz át, de amikor a motor és a váltó a gyorsításkor kezdene lebillenni, leülni, ezt elég jól gátolja azzal, hogy megtámaszkodik a váltó villán. A bakokat ez is védi és szerintem itt senki sem nyomja slickekkel.
Nekem ez az utóbbi elég lenne, és én is akarok egy ilyet, úgyhogy ha valakinek mégsem kell, én megvenném.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19277 Dátum:
2013 December 09, 10:50:22 »
olajnyomás mérőműszert készülök vásárolni, azt gondolom az 5 bar méréshatárú megfelel a gyári (nem full flow) olajrendszerhez. nagyemelésű pumpám van.
aki használ ilyet meg tudja erősíteni?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19276 Dátum:
2013 December 08, 21:24:05 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 December 08, 16:17:04
Fasza gyerekek vagytok!
Kérdeztem valamit,ami a topik témájához kapcsolódik,egy hozzászólás érkezett Vetarttól,azonkívül semmi értelmes,született viszont helyette egy rakat felesleges hozzászólás,szét lett offolva a topik,és jól le lettem oltva!
Maxi pedig még mindig vár a válaszomra,hogy veszem tőle a Tati-féle merevítőt vagy nem.Semmivel nem jutottam előbbre.
én nem akartam beleszólni, de tökre elég amit csináltam.Amúgy arra való hogy elrugásnál egy kicsit támasszon és a100.elrugásnál se köpje le a váltótartó gumibakot,ha kibír száz elrugást a hajtáslánc többi eleme meg a motor akkor amúgy is le a kalappal. Meg kockáztatom hogy egyetlen egyszer sem fogod olyan brutálisan megindítani az autót hogy szükség legyen erre az alkatrészre mert nem a motor ereje miatt kellene hanem ha gyilkos vagy ... szerintem
(szóval vedd meg maxitól tedd be ha nem elég feszes akkor a gumibak alá tegyél egy 10vagy tizenkettes fakötésű alátétet azzal tudod a hézagolni, ennek a cuccnak jónak kell lennie én is komolyabb autóról kaptam a mintadarabot)
«
Utoljára szerkesztve: 2013 December 08, 21:27:24 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19275 Dátum:
2013 December 08, 18:09:34 »
Mennnyetek már.
Akar ilyen merevítőt. Pont.
Van egy Tati féle eladó. Pont.
Nem tudja melyiket vegye. Pont.
Minek kell oltani egyből.
Van eg ycsomó bogárban tárcsafék és mégsem mennek vele soha 80nál többet. Oltogassátok azokat is.
Vagy kezdjétek fűzögetni a szaloncukrokat, lassan mehet a fára.
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19274 Dátum:
2013 December 08, 18:06:08 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 December 08, 14:48:42
Mer miért?
Idézetet írta: Varázsló - 2013 November 21, 10:06:55
Narancs, ha elfogadsz egy tanácsot:
Szerinten ne játszd túl ezt a váltó lefogatás dolgot. Ez annak kell, aki sokat gyorsulgat, rajtolgat és általában nagyon széles vagy slick gumit használ. De akkor már kell erősebb féltengely csukló, erősebb dififedél és még pár dolog.
Én azt mondom legyen egy első kerezstartód, mert az minden gyorsításkor fogja a rendszert (motor és váltó), hogy ne billenjen és egy ilyen erősebb hátsó (kuplungharang alatti) merevítő.
Ennyi még 140 lóerő körüli motorra is elég, ha nem rajtolgatsz a kuplung nagyon durva kezelésével.
És azt se felejtsd el, hogy minden szarnak, minden beépített vacaknak van hátránya is,. pl. nehezebb, zajosabb nem férsz hozzá valamihez, nem fér el a fűtésdob, nem jó hozzá valami más gyári dolog, stb.
Csak azt alakítsd át, csak azt vedd meg, ami tényleg fontos, ne lőjj túl a célon.
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19273 Dátum:
2013 December 08, 18:00:09 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 December 08, 15:22:24
És ha már egyszer volt róla szó,akkor mi van?Nem lehet egy fórumon hasonló témakörben többször társalogni,informálódni?
Én nem emlékszem rá,hogy valaki akkor konkrétan leírta-e volna a hegesztős,és a Tati-féle hegesztés nélküli különbségét,előnyét,hátrányát.
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19272 Dátum:
2013 December 08, 16:54:46 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 December 08, 16:41:31
Kösz Vili!
Ezek szerint,a kék komolyabb,az csavarral rögzítve is van,tehát mindenirányú mozgásra,feszítésre ellentart.
Nem értettem,de gondoltam,hogy van neki valami magyarázata,jelentősége,hogy ilyen hegsztős ellendarabosra csinálták.Különben miért bonyolították volna.
Ellenben Neked nincs rá szükséged.
Azt az előfeszítést szerintem amit a Tati félével el tudsz érni a motor csavaróereje soha nem fogja elérni, ha meg eléri akkor egy pillanatra elválik azon az oldalon és annyi. Pl mikor álló helyzet üveghangig pörgetve 235 széles gummikkal a kereken lelépsz a kuplungról.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19271 Dátum:
2013 December 08, 16:41:31 »
Idézetet írta: 1303LS - 2013 December 08, 16:33:46
Mi megy itt is.
A kék az annyiban tud még jobbat, többet, hogy mivel -ahogy képről nézem- van egy átmenőcsavar is ami keresztül megy azon a felhegesztett bakon így húzásra is dolgozik.
Míg a Tati féle mikor olyan erő éri ami lefelé akarná elmozdítani a gumitömböt a nyúlványtól akkor be tud tapsolni. Azonban kétlem, hogy ilyen erők jelentkeznének a Te motorod váltód környékén. Vedd meg nyugodtan azt.
Kösz Vili!
Ezek szerint,a kék komolyabb,az csavarral rögzítve is van,tehát mindenirányú mozgásra,feszítésre ellentart.
Nem értettem,de gondoltam,hogy van neki valami magyarázata,jelentősége,hogy ilyen hegsztős ellendarabosra csinálták.Különben miért bonyolították volna.
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19270 Dátum:
2013 December 08, 16:37:54 »
Idézetet írta: Kacsa - 2013 December 08, 12:29:10
Ezt én is néztem és karácsony után szeretnék rendelni. Még a típust nem döntöttem el, mert egyelőre ott tartok, hogy találjak valakit aki elküldi kicsiny országunkba.
Szia!
Van most egy komplett airride szett eladó itthon is! Tudtommal 300e Ft. Ami nagyon nagyon jó ár. Én sajnos most nem tudom megvenni...
Privátban elküldöm a linket.
Üdv.
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19269 Dátum:
2013 December 08, 16:33:46 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 December 08, 16:17:04
Fasza gyerekek vagytok!
Kérdeztem valamit,ami a topik témájához kapcsolódik,egy hozzászólás érkezett Vetarttól,azonkívül semmi értelmes,született viszont helyette egy rakat felesleges hozzászólás,szét lett offolva a topik,és jól le lettem oltva!
Maxi pedig még mindig vár a válaszomra,hogy veszem tőle a Tati-féle merevítőt vagy nem.Semmivel nem jutottam előbbre.
Mi megy itt is.
A kék az annyiban tud még jobbat, többet, hogy mivel -ahogy képről nézem- van egy átmenőcsavar is ami keresztül megy azon a felhegesztett bakon így húzásra is dolgozik.
Míg a Tati féle mikor olyan erő éri ami lefelé akarná elmozdítani a gumitömböt a nyúlványtól akkor be tud tapsolni. Azonban kétlem, hogy ilyen erők jelentkeznének a Te motorod váltód környékén. Vedd meg nyugodtan azt.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19268 Dátum:
2013 December 08, 16:27:38 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 December 08, 16:17:04
Fasza gyerekek vagytok!
Kérdeztem valamit,ami a topik témájához kapcsolódik,egy hozzászólás érkezett Vetarttól,azonkívül semmi értelmes,született viszont helyette egy rakat felesleges hozzászólás,szét lett offolva a topik,és jól le lettem oltva!
Maxi pedig még mindig vár a válaszomra,hogy veszem tőle a Tati-féle merevítőt vagy nem.Semmivel nem jutottam előbbre.
Igazad van, sajnálom.Szerintem tökéletesen megfelel a Tati féle.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19267 Dátum:
2013 December 08, 16:17:04 »
Fasza gyerekek vagytok!
Kérdeztem valamit,ami a topik témájához kapcsolódik,egy hozzászólás érkezett Vetarttól,azonkívül semmi értelmes,született viszont helyette egy rakat felesleges hozzászólás,szét lett offolva a topik,és jól le lettem oltva!
Maxi pedig még mindig vár a válaszomra,hogy veszem tőle a Tati-féle merevítőt vagy nem.Semmivel nem jutottam előbbre.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19266 Dátum:
2013 December 08, 15:43:23 »
Idézetet írta: stonemen - 2013 December 08, 15:35:48
Sosem szeretek belefolyni a kinek van több-hosszabb-nagyobb-vastagabb vitába, de most nekem is ilyennek tűnik.
Mivel tök mindegy, hogy mit írunk, ezért azt vedd meg, amelyik több boldogságot okoz, amikor lefekszel. Ha a véleményünk és eddigi tapasztalataink alapján kérdezel, akkor a gyengébbik is bőven elegendő Neked.
Néha oly jó hogy ily ovatosan tudsz fogalmazni.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19265 Dátum:
2013 December 08, 15:37:54 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 December 08, 15:30:23
Miért a Te autód mennyit fut?
Keveset.De pl nekem elég belöle egy is.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19264 Dátum:
2013 December 08, 15:35:48 »
Sosem szeretek belefolyni a kinek van több-hosszabb-nagyobb-vastagabb vitába, de most nekem is ilyennek tűnik.
Mivel tök mindegy, hogy mit írunk, ezért azt vedd meg, amelyik több boldogságot okoz, amikor lefekszel. Ha a véleményünk és eddigi tapasztalataink alapján kérdezel, akkor a gyengébbik is bőven elegendő Neked.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19263 Dátum:
2013 December 08, 15:30:23 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2013 December 08, 15:28:43
A sorban negyedik álldogálosnak szinte mindegy.Válaszd a könnyebbet talán nem nyomják annyira a gumit hogy a legközelebbi elövételnél tojásalakuak legyenek.
Miért a Te autód mennyit fut?
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19262 Dátum:
2013 December 08, 15:28:43 »
A sorban negyedik álldogálosnak szinte mindegy.Válaszd a könnyebbet talán nem nyomják annyira a gumit hogy a legközelebbi elövételnél tojásalakuak legyenek.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19261 Dátum:
2013 December 08, 15:23:47 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 December 08, 15:13:51
De azért a gyártás során legerősebb,legnagyobb teljesítményű,széria bogármotor duplája azért lesz,vagy talán egy kicsit több is.
én 1 évig versenyeztem és az uretán bakok pont birták....nem kellet semmi más....
és nem csak egyszer kétszeri erössebb indulás volt.....
hanem gyakorlatilag 4.böl 2be mindig állóra fékezett kerék stb........
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19260 Dátum:
2013 December 08, 15:22:24 »
Idézetet írta: BlackP - 2013 December 08, 15:10:11
mar korabban is kerdezted es ki lett vesezve.
És ha már egyszer volt róla szó,akkor mi van?Nem lehet egy fórumon hasonló témakörben többször társalogni,informálódni?
Én nem emlékszem rá,hogy valaki akkor konkrétan leírta-e volna a hegesztős,és a Tati-féle hegesztés nélküli különbségét,előnyét,hátrányát.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19259 Dátum:
2013 December 08, 15:13:51 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2013 December 08, 15:04:50
Ugy tudom hogy nem több száz lóerős drag bogarat épitesz .Ezért.
De azért a gyártás során legerősebb,legnagyobb teljesítményű,széria bogármotor duplája azért lesz,vagy talán egy kicsit több is.
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19258 Dátum:
2013 December 08, 15:10:11 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 December 08, 13:52:43
Ebben senki sem tud segíteni,tanácsot adni?
mar korabban is kerdezted es ki lett vesezve. Akkor ketfelet kerdeztel, de tati fele is szoba jott
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19257 Dátum:
2013 December 08, 15:04:50 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 December 08, 14:48:42
Mer miért?
Ugy tudom hogy nem több száz lóerős drag bogarat épitesz .Ezért.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19256 Dátum:
2013 December 08, 14:48:42 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2013 December 08, 14:38:25
Van az mikor ágyuval lövünk verébre.Szerintem ez az.
Mer miért?
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19255 Dátum:
2013 December 08, 14:38:25 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 December 08, 14:30:03
Az miért baj,ha két kis "fület" oda kell hegeszteni?
A hegesztés nem nagy dolog,ha az ember valaha leszerelné azt a váltómerevítést,akkor sem zavarna senkit sem szerintem a két kis kiálló valami,de ha zavarna két perc alatt le lehet flexelni,meg egy kis alvázvédőt kisecsettel odakenni,és már nyoma sincsen.
De tényleg köszönöm válaszodat,Te legalább leírtad a véleményedet!
Van az mikor ágyuval lövünk verébre.Szerintem ez az.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19254 Dátum:
2013 December 08, 14:30:03 »
Idézetet írta: vetart - 2013 December 08, 14:21:50
Nincs ugyan semmilyen tuningos tapasztalatom, de én a helyedben azt választanám, amelyiknél nem kell a gyári alvázat hegesztgetni. Ha még gyengébb képességű lenne is (nem tudom!) az a darab, a te soft tuningos kocsidhoz bizonyára megfelelő lesz az is.
Az miért baj,ha két kis "fület" oda kell hegeszteni?
A hegesztés nem nagy dolog,ha az ember valaha leszerelné azt a váltómerevítést,akkor sem zavarna senkit sem szerintem a két kis kiálló valami,de ha zavarna két perc alatt le lehet flexelni,meg egy kis alvázvédőt kisecsettel odakenni,és már nyoma sincsen.
De tényleg köszönöm válaszodat,Te legalább leírtad a véleményedet!
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19253 Dátum:
2013 December 08, 14:21:50 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 December 08, 13:52:43
Ebben senki sem tud segíteni,tanácsot adni?
Nincs ugyan semmilyen tuningos tapasztalatom, de én a helyedben azt választanám, amelyiknél nem kell a gyári alvázat hegesztgetni. Ha még gyengébb képességű lenne is (nem tudom!) az a darab, a te soft tuningos kocsidhoz bizonyára megfelelő lesz az is.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19252 Dátum:
2013 December 08, 13:52:43 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 December 07, 14:13:38
Kérdésem lenne,tapasztalt tuningosok segítsetek!
A két váltókitámasztó közül,az egyik olyan aminek az ellendarabját a váltóvillára rá kell hegeszteni,és a gumipogácsa ennek az ellendarabnak szorul neki,így merevít.
A másik fajta pedig (made in Tatinson),úgy dolgozik,hogy hegesztés nélkül felrakható,és a gumipogácsák közvetlenül a váltóvillának szorulnak neki.
Melyiknek mik az előnyei,mik a hátrányai?
Ti melyiket ajánjátok,melyik lehet esetleg jobb?
Vagy egal,kb ugyan azt tudja a kettő?
Ebben senki sem tud segíteni,tanácsot adni?
Kacsa
Hozzászólások: 240
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19251 Dátum:
2013 December 08, 12:29:10 »
Ezt én is néztem és karácsony után szeretnék rendelni. Még a típust nem döntöttem el, mert egyelőre ott tartok, hogy találjak valakit aki elküldi kicsiny országunkba.
Idézetet írta: Lazlow - 2013 November 28, 09:46:23
Sziasztok!
Van aki itthon használ Monroe MA700 -as légrugókat előre (MA 756-eseket meg hátra)? (vagy olyan aki air ride-al használja a bogarát?) MA700 $69.95 a pár. Ami szerintem nagyon olcsó (persze még kell kompresszor, tartály, mágnesszelepek, csövek és a hátsó csillapítók). TheSamba-n olvastam róla...egy ideje filózom levegős futóművön mert a gyárihoz képes most sem magas a Spar-om orra (sárvédő felső pereme 68cm-re van a földtől) ami gond nélkül autózható magasság, de tavasszal ha beteszem az ültető csonkokat akkor már csak 61,5cm-re lesznek ami azt jelenti, hogy a gumi felső része el fog tűnni a sárvédő mögött. Volt ültetett autóm és a bogarat nem akarom szétverni a "jó" magyar utakon. Ezért gondolkozom azon, hogy ültetőcsonk helyett air rendszert szerelnék be, Monroe légrugókkal.
Bármilyen építő jellegű tanácsot megköszönnék!
Üdvw: Laci
T2a - T1
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19250 Dátum:
2013 December 07, 14:13:38 »
Kérdésem lenne,tapasztalt tuningosok segítsetek!
A két váltókitámasztó közül,az egyik olyan aminek az ellendarabját a váltóvillára rá kell hegeszteni,és a gumipogácsa ennek az ellendarabnak szorul neki,így merevít.
A másik fajta pedig (made in Tatinson),úgy dolgozik,hogy hegesztés nélkül felrakható,és a gumipogácsák közvetlenül a váltóvillának szorulnak neki.
Melyiknek mik az előnyei,mik a hátrányai?
Ti melyiket ajánjátok,melyik lehet esetleg jobb?
Vagy egal,kb ugyan azt tudja a kettő?
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
«
Utoljára szerkesztve: 2013 December 07, 14:15:25 írta Narancs
»
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19249 Dátum:
2013 December 03, 17:34:21 »
Idézetet írta: maxi - 2013 December 03, 17:27:24
Tati gyártmányú váltó kitámasztó 10ezer forintért+posta ktg-ért eladó.
(úgysem szerelem be, a garázsban meg stabil így is
)
Privi ment.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19248 Dátum:
2013 December 03, 17:27:24 »
Tati gyártmányú váltó kitámasztó 10ezer forintért+posta ktg-ért eladó.
(úgysem szerelem be, a garázsban meg stabil így is
)
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19247 Dátum:
2013 November 29, 08:43:35 »
Idézetet írta: TBK001 - 2013 November 29, 08:14:23
Ha jól emlékszem, Aircult-nak (most Bripery) vol a Bogarában és talán Szekyék szerelték bele?
Köszönöm.
Írtam neki.
Üdv.
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19246 Dátum:
2013 November 29, 08:14:23 »
Idézetet írta: Lazlow - 2013 November 28, 09:46:23
Sziasztok!
Van aki itthon használ Monroe MA700 -as légrugókat előre (MA 756-eseket meg hátra)? (vagy olyan aki air ride-al használja a bogarát?) MA700 $69.95 a pár. Ami szerintem nagyon olcsó (persze még kell kompresszor, tartály, mágnesszelepek, csövek és a hátsó csillapítók). TheSamba-n olvastam róla...egy ideje filózom levegős futóművön mert a gyárihoz képes most sem magas a Spar-om orra (sárvédő felső pereme 68cm-re van a földtől) ami gond nélkül autózható magasság, de tavasszal ha beteszem az ültető csonkokat akkor már csak 61,5cm-re lesznek ami azt jelenti, hogy a gumi felső része el fog tűnni a sárvédő mögött. Volt ültetett autóm és a bogarat nem akarom szétverni a "jó" magyar utakon. Ezért gondolkozom azon, hogy ültetőcsonk helyett air rendszert szerelnék be, Monroe légrugókkal.
Bármilyen építő jellegű tanácsot megköszönnék!
Üdvw: Laci
Ha jól emlékszem, Aircult-nak (most Bripery) vol a Bogarában és talán Szekyék szerelték bele?
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19245 Dátum:
2013 November 28, 23:01:58 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 November 28, 22:55:45
Szereztem ma egy garnitúra Porsche telefonfelnit.
Eredetileg C2 volt az elképzelés, de ez is tetszett.
nembaj mire kész lesz az autód még úgy is 3szor cserélsz kerékgarnitúrát
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
71
72
73
74
75
[
76
]
77
78
79
80
81
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...